הניצחון על ארסנל – למה לא אנחנו?

אז רגע, למה באמת לא אנחנו?

In כללי

"Let's not start sucking each other dick just yet"

הזאב, "ספרות זולה"

Chelsea-v-Liverpool-Premier-League-2970694

התחושה הראשונה אחרי המשחק הזה היא – באמת, למה לא אנחנו?

כן, סיטי מוכשרת בהרבה. כן, צ'לסי עם עומק עצום. וארסנל רחוקה מאיתנו עדיין 5 נקודות.

עדיין, למה לא אנחנו?

ציין בפניי המגיב רד סוקס שמתוך 14 השערים האחרונים של ליברפול, 13 לא נכבשו על ידי בחור העונה לשם סווארז. זה כמובן מראה את הגדולה של ההתקפה הזאת אבל גם מה הנוכחות של סווארז עושה שם – פשוט מושכת את כל האש מצד ההגנה ומפנה שחקנים אחרים. רק תראו איך סטרלינג וכמובן סטארידג' פורחים לידו. (אני רק מקווה שאני לא אשמע עכשיו על זה שסווארז לא מגיע למשחקים גדולים, כי הרי הוא לא הבקיע היום ובישל "רק" גול אחד).

אז מבחינה התקפית, קשה למצוא קבוצה שמסוגלת בכלל להתמודד איתנו. אז למה לא אנחנו?

אבל ההתקפה הזאת לא חיה בואקום. היא חיה בתוך סביבה שמאפשרת אותה. לחץ בלתי פוסק על כל המגרש (תראו למשל את הגול השלישי, שהגיע כולו מלחץ של הנדרסון), חילופי מסירות קצרות, הרבה מאוד מהירות בחלק הקדמי ומעל כולם – מאמן שמכוון את כולם ביד רמה.

כן, הוא לא עושה רעש כמו מוריניו והוא עדיין עושה יותר מדי טעויות בניהול המשחק, אבל בהכנה למשחק מי יותר טוב ממנו?

ברצינות, מי ראה את ההעברה של סטרלינג היום לצד שמאל, שפשוט שיבשה את כל ההגנה של ארסנל? בטח לא ונגר.

אז למה לא אנחנו?

וג'אררד עושה בדיוק את מה שהוא עשה בשנה שעברה, ומשתפר פלאים בחצי השני ולמרות הפנדל הוא נתן משחק כמעט מושלם, ניקה כל כדור וגם הוסיף שני בישולים אופיינים. כן, ההגנה מרגישה לפרקים רעועה, אבל סקרטל משתפר משבוע לשבוע ואגר יחזור עוד מעט ופתאום גם יש אופציות על הספסל כמו אלן.

ואיזה כיף זה (כן, שוב) שיש את פלנהאגן בימין ולא את הג'ונסון הזה, שלא יבריא לעולם. וסיסוקו אולי לא מועיל התקפית יותר מדי, אבל היום את האגף הימני עם צ'מברליין הוא סגר הרמטית וגם הוא משתפר.

אז למה לא אנחנו?

וכבר שמנו רביעיה על אברטון וחמישיה על טוטנהאם ועכשיו גם חמישיה על ארסנל, וצ'לסי וסיטי מגיעות אלינו הביתה ואתם רוצים להגיד שהן לא משקשקות?

אז למה פאקינג לא אנחנו?

148 Comments

אריאל גרייזס 8 בפברואר 2014

הלו הלו, יש פה ילדים!

שמול 9 בפברואר 2014

מה עם השורה האחרונה שלך??? אתה לא חייב להשתמש במילה הזאת!!

matipool 8 בפברואר 2014

איזו סדרה אדירה ופורצת דרך זו הייתה . חברה של כבוד בכל דיון על הסדרות הטובות אי פעם .

רובי פאולר 8 בפברואר 2014

אני חושב שמעשה הסדום של אדביסי בנינו שיבטה היה יותר מייצג.

מאשקה 8 בפברואר 2014

אם יש פה מנהלים שיכולים למחוק את ההודעה של פלה קוטי,
יפה שעה אחת קודם. תודה

מאשקה 2 8 בפברואר 2014

אני לא מבינה למה גריייזס לא אנאלי

מאשקה 8 בפברואר 2014

אל תכתוב בשמי, אני יכולה להיות הסבתא שלך ממרומי גילי. קצת כבוד

MJ 8 בפברואר 2014

וואו איזה תענוג!

בעיקרון מסכים עם מה שכתבת, צ'לסי וסיטי עוד צריכות להגיע לאנפילד וארסנל לא תצא מסדרת המשחקים הקרובים כמו שהיא נכנסה אליה.
אבל, ככל הנראה אנחנו עוד נבעט בדלי פעם או פעמיים…

זורק מילה 8 בפברואר 2014

מברוק על הניצחון.

בשל אילוצים משפחתיים ראיתי רק את המחצית השנייה, אבל לפי הלוח אפשר להבין שזה היה משחק גארבג טיים מהדקה הראשונה.

אני אחזור על מה שכתבתי לאחד המגיבים כאן – השנה הסיפור של ליברפול זה לא סוארז ולא שום שחקן אחר אלא רק המאמן רוג'רס. ליברפול הנוכחית היא שלם שגדול בהרבה מסך חלקיו. קרדיט ענק לרוגרס אבל אם הקבוצה לא תתחזק בעתיד זה יהיה בעוכריו כי עכשיו הציפיות עלו למרות הסגל הבינוני, וכן הוא בינוני ביותר (הסגל).

no propaganda 9 בפברואר 2014

אין כזה דבר שלם שגדול מסך חלקיו.
טיבו של חלק, הוא היכולת שלו לשחק בתוך השלם.

עמרי 8 בפברואר 2014

אין יותר כיף מלצפות ב70 דקות של גארבג' טיים

זורק מילה 8 בפברואר 2014

והביקורת היחידה שלי על רוג'רס בליברפול – הוא לא פוגע בשיט ברכש. והיה שם מספיק כסף בשנתיים האחרונות.

אריאל גרייזס 8 בפברואר 2014

קוטיניו, סטארידג'?
ומי צריך רכש אם אתה יכול לקדם צעירים כמו סטרלינג או פלנאגהן ולהפוך את הנדרסון ממקרה אבוד לשחקן לגיטימי לגמרי?

אריאל גרייזס 8 בפברואר 2014

מה שכן, אני מסכים שהרכש השנה היה בעייתי ובעיקר לא קיבל מספיק הזדמנויות – אספס ולואיס אלברטו בעיקר.
ועדיין, סאקו הולך להיות בלם מעולה, מיניולה שוער אדיר (היה מצוין היום וגם בשבוע שעבר), סיסוקו נכנס לעמדה קשה ועשה עבודה טובה מאוד.

זורק מילה 8 בפברואר 2014

לדעתי בתקופתו נקנו בשקט מספר דו ספרתי של שחקנים אז די צפוי שבאחד או שניים הוא או כל מאמן אחר יפגע, למרות שאת דעתי על קוטיניו אתה כבר יודע. סטארידג רכש בינגו וכנראה גם הבלם הצרפתי סאקו. כל היתר עד עתה די כישלון.

לגבי העבודה שלו כבר כתבתי. הוא אדיר ומאמן השנה שלי ביי פאר בפרמיירליג. שוב, לקח חבורת בינוניים ועושה מהם שלם שגדול בהרבה מסך חלקיו. אם יפגע ברכש בעתיד, הקבוצה הזו יכולה לחזור לחלום על אליפות, כרגע זה עוד רחוק.

אריאל גרייזס 8 בפברואר 2014

תשמע, השיטה בליברפול היא די ברורה – לא משקיעים סכומים גדולים בשחקנים וקונים די הרבה במחירים נמוכים ומקווים שאחד או שניים מהם יפרצו. זה סוג של מאני בול.
אני לא יודע איך אפשר אחרי היום להגיד משהו רע על קוטיניו, הוא הולך ומשתפר ומוביל את הקישור בצורה נהדרת. בשביל שחקן שהגיע בשביל 12 מיליון, הוא מציאה גדולה.
ברור שאם היינו מצליחים להביא את מכרטיאן או דייגו קוסטה אז היה אפשר להגיד שרוג'רס מצליח יותר ברכש, אבל זה באמת לא חוכמה גדולה. בוא נזכור רק שהוא מסמן שחקנים ולא זה שמביא אותם. אני דווקא חושב שהעובדה שמועדונים כל הזמן "גונבים" שחקנים שאנחנו רוצים, מראה שיש לו עין לשחקנים. הוא לא פרגוסון, אבל לפחות הוא לא הביא שחקן ספסל שנפצע עוד לפני שהגיע (כן, הייתי חייב להכניס עקיצה)

matipool 8 בפברואר 2014

זורק – אריאל צודק . רודג'רס רצה את מכטיריאן , וויליאן , קוסטה , סאלח והאוקראיני עם השם המסובך ולא קיבל אף אחד מהם .
מאז שהוא בליברפול , נרכשו כ – 10 שחקנים , רובם במחירים ממוצעים ונמוכים אחרי שהאמריקאים נכוו עם הרכש של דלגליש וקומולי .
סטארידג' , קוטיניו , מיניולה וסאקו הם רכישות מעולות . ג'ו אלן גם די טוב . בוריני שהיה טוב אצל רודג'רס בסוונסי לא התאקלם , נפצע ונותן עכשיו עונה לא רעה כמושאל . סיסוקו בינוני מאד והגיע רק כגיבוי לאנריקה שפצוע חצי עונה . אספס ואלברטו הם אכזבה . אולי עוד ייצא משהו גם מאסיידי .

ינון 8 בפברואר 2014

אספס, אלברטו ואיילורי הם ההנדרסון של מחר.

matipool 8 בפברואר 2014

הלוואי .
לדעתי , אספס יחזור לספרד .

D! בארץ הקודש 8 בפברואר 2014

אספס עם היידים בתוך השרוולים אולי לא (ואני עדיין הייתי רוצה לראות אותו מקבל צ'אנסים) אבל אלברטו עשה רושם לא רע, בינתיים שיתחזק קצת.

עזיז לייט 9 בפברואר 2014

אלברטו הראה יותר מניצוצות ברגעים ששיחק. מצד שני, הקישור של רוג'רס נראה טוב בד"כ ומבריק לעיתים – אני יכול להבין למה הוא לא שש לזרוק את אלברטו למים.
הוא ילד בן 20, יהיו לו הזדמנויות ואם לא שיצא להשאלה.
אילורי משלם את מחיר העומק שיש לנו בעמדה שלו.
אספאס, כנראה באמת לא הצלחה גדולה. וגם במקרה שלו, הוא אופציה רביעית אחרי סוארז-סטארידג-סטרלינג…

N 8 בפברואר 2014

במילה אחת: חוויה

D! בארץ הקודש 8 בפברואר 2014

אריאל – לגמרי, ההצבה של סטרלינג משמאל היתה נהדרת.
בכלל מגיע לBR קרדיט היום גם על ניהול טוב של הקבוצה והחלפה (פעם ראשונה העונה?) של שלושת הכוכבים הגדולים שלה. במקום.

(אנחנו לא שם כי חטפנו גול מטומטם בשבוע שעבר. כמשל ודוגמא)

משחק מצויין של כל החברה.
רק אני שמתי לב שהיו רק פעמיים (ועוד אחת ממש בסוף) בהם טורה נתקע עם הכדור בלי יכולת לשחרר אותו בחזרה בנגיעה? תודה לאל. גם הוא נראה היה רגוע יותר.

קוטיניו במשחק מצויין. באמת לא מבין למה הוא לא עושה הגנה תמיד.
על הנדו אני מדבר כל העונה.
סטיבי שוב מראה שהוא יכול לצליח גם בעמדה הזו. אישית אני עוד לא סגור על התנאים לכך.
ואיזה כיף שפלאנגן בצד ימין. פשוט תענוג.
אם סטרלינג ילמד לשים כדור ברווח הצר – אוי, מה יהיה אז..

D! בארץ הקודש 8 בפברואר 2014

זורק – הבעיה עם הרכש היא יותר מורכבת

כמו שאריאל אמר – יש לBR בעיה בשימוש ברכש ובשילוב שלו. הם לא מקבלים מספיק הזדמנויות.
שנית – עושה רושם שכל הבחירות הראשונות של הצוות המקצועי מוצאות את דרכן לקבוצות אחרות. הבעיה היא לא רק אצלו.
וכמו שאריאל גם אמר – יש גם רכש שמצליח מצויין ויש צעירים שמשתלבים ומתקדמים.

D! בארץ הקודש 8 בפברואר 2014

כמו כן – חלק ענק משחקני הרכש שהגיעו הם בגיל שלא באמת יכול להשתלב. אני גם חושב שזו טעות של הקבוצה אבל לא בטוח שהוא האשם.

זורק מילה 8 בפברואר 2014

אני יכול לכתוב רק על מה שאני רואה, ואם רוג'רס בעצמו לא נותן לשחקנים שהוא רכש לשחק, אז מה אפשר להוסיף?

הטענה היחידה שלי שעם תקציב הרכש שהיה לו בשנתיים האחרונות הוא יכול לעשות יותר מאשר מה שהביא בפועל. אולי עדיף ללכת על שחקן אחד מוכח בשלושים מיליון מאשר על שלושה שחקנים בעשר מיליון כל אחד?

לגבי שילוב צעירים וכל היתר. אני מסכים. הוא גדול. אבל את המקפצה הבאה של ליברפול רק רכש יכול לעשות, ועם רכש לא בלתי מוגבל כמו שיש לאחרות, רוג'רס חייב לפגוע בינגו, אחרת מרווח התמרון שלו קטן.

אריאל גרייזס 8 בפברואר 2014

אני חושב שאין ספק לגבי זה. כתבתי על זה כבר כמה פעמים, שאני מעדיף שחקן אחד גדול על כמה מציאות. אני פשוט חושב שזה לא הולך לקרות (אלא אם יגיע כסף גדול בעקבות מכירה של סווארז) פשוט כי הבעלים של ליברפול נכוו קשה מאוד בעונה הראשונה שלהם עם רכישות כמו קארול או דאונינג.
אם נגיע לליגת האלופות אז יש מצב שזה יקרה

D! בארץ הקודש 8 בפברואר 2014

זורק –
כולנו מסכימים על זה.
זה גם מה שאנחנו רואים.
רוב הרכש לא מקבל מספיק צ'אנסים
ועדיף להביא אחד בשלושים מאשר חמישה בשישה מליון.

האמת שזה נראה שהמועדון היה מוכן ללכת על זה, למשל בקיץ. אבל כל השמות שרצינו נלקחו מאיתנו – עבודה גרועה מאד של אייר

זורק מילה 8 בפברואר 2014

רוג'רס צריך ללכת על השוק הספרדי בכל הכוח, שם לכל שחקן יש סעיף שחרור, ושלושים מיליון זה סעיף שחרור של תותחים בבילבאו וכדומה. גם בעשרים או עשרים וחמש אתה מביא תותחים ספרדיים.

לואיס אלברטו לדוגמה – לא ראיתי אותו משחק מעולם. מה שכן, אשתקד הוא שיחק בבארסה ב' ובקיץ הייתה לבארסה אופציה לרכוש אותו ב 2 מיליון יורו, בארסה אמרה לא תודה, סביליה אמרה תודה ומכרה אותו בשמונה מיליון לליברפול…. רוצה לומר את הרכישות הללו עדיף לתקצב לרכישה אחת גדולה מאשר כמה בינוניים על הספסל, זה שנכשלו בעבר בכסף ענק על כמה אנגליים לא אומר שרכש בכסף גדול לא עדיף, אלא שצריך לרכוש בכסף הגדול כישרונות ספרדיים ולא כשל אנגלי.

אריאל גרייזס 8 בפברואר 2014

אני חושב שרוג'רס מבין את זה. חוץ מסטארידג' – הרכישה הכי טובה של רוג'רס ביי פאר – לא הגיע אפילו אנגלי אחד לקבוצה בתקופה שלו. טוב, ג'ו אלן בעצם

ג'וני מרסיסייד 8 בפברואר 2014

כעיקרון אני מסכים איתך,אבל למה ללכת על ספרדי ב30 מיליון שכנראה אפשר להשיג את אדם ג'ונסון ב20?לדעתי אדם ג'ונסון זה רכישה בטוחה לחלוטין,שחקן פרמייר ליג מוכח שהיה לא רע גם בסיטי כשקיבל את ההזדמנות.

no propaganda 9 בפברואר 2014

איזו קבוצה לא יכלה לעשות יותר עם תקציב הרכש שלה? זו דמגוגיה.
הרכש של רוג'רס הוא מעל הממוצע וזה כבר אמור לשמור עליו מביקורת מהכיוון הזה.

סימנטוב 9 בפברואר 2014

יחסית לשחקנים בסדר גודל שרכשתם זה הצלחה נהדרת

אבישי (הרמתגני) 8 בפברואר 2014

משחק מדהים. המתפרצות שלנו קטלניות. אני מבין למה רודג'רס רצה את סלאח, יגידו מה שיגידו עליו – הבחור סילון, וזה השחקנים שהמנג'ר רוצה לסגנון המשחק הזה.
גם היום וגם מול אברטון החזקנו בכדור קצת יותר מ-40%.

ובתשובה לשאלה למה לא אנחנו: כי למרות כל מה שכתבת, והכל נכון, אנחנו עדיין (לא הרחק) מאחור במקום הרביעי. זה ממש כמו קריפטונייט. המיקום, ופחות הפרש הנקודות, מפריע לנו להתרכז במירוץ לאליפות ותמיד גורם לנו לפזול למטה לכיוון אברטון, מאן-יו והספרס.

אריאל גרייזס 8 בפברואר 2014

ואולי זה יתרון. כשאתה לא במאבק על האליפות כביכול, אין לך את הפחד גבהים הזה. לפני בערך שלושה שבועות אמרתי – נראה אחרי המשחקים מול אברטון וארסנל איפה אנחנו ולאן אנחנו מכוונים. אחרי שהכנסנו להם תשעה שערים, אני חושב שזה מה שצריך לעשות כרגע – לכוון גבוה

אבישי (הרמתגני) 8 בפברואר 2014

זה יתרון if you got what it takes. כי עם סגל קצר כמו שלנו האליפות תגיע רק עם התפוצצות בשלב המאוחר של העונה. אין לנו סגל שיכול להיות במקום הראשון 20-25 מחזורים.
אז רק צריך להחזיק אצבעות שזה יגיע.

עמי 9 בפברואר 2014

האמת – אין שום סיבה
אנחנו לא פחות טובים מאף אחת משלוש המוליכות. זה בהנחה שממשיכים מכאן 14 מחזורים בלי פציעות.
נכון שהפסדנו בסיטי, בגשר ובאמירויות אבל בכל המשחקים האלו היינו חזק בתמונה.
הקבוצה מתחזקת ומשתפרת ככל שהעונה מתקדמת. התחלנו את העונה עם פירוקים של 0:1 ותראו איפה אנחנו עכשיו.

זורק מילה 8 בפברואר 2014

תגידו, יש מצב שאדן הזארד יהיה בסוף שחקן השנה? הוא בכושר מטורף בחודשים האחרונים וסוארז קצת נרגע, לפחות בתחום הכיבושים. אגוארו פצוע מדי השנה בשביל להיות מתמודד לגיטימי.

אריאל גרייזס 8 בפברואר 2014

שחקן אדיר, איזה כיף שהגרלתי לי שני משחקים של נבחרת בלגיה במונדיאל

אסף THE KOP 8 בפברואר 2014

לא.

D! בארץ הקודש 8 בפברואר 2014

אולי, אבל סוארז לא נרגע.
היה לו משחק מצויין היום.

בני תבורי 8 בפברואר 2014

תראה לי עוד שחקן שבועט מהאוויר מעשרים מטר ישר לקורה…

חדש בשכונה 8 בפברואר 2014

יותר מעשרים זה היה…

זורק מילה 8 בפברואר 2014

כתבתי, נרגע מבחינת כיבושים. האמת שאחרי דצמבר היה לו רק לאן לרדת בתחום הזה כמובן.

ניינר 8 בפברואר 2014

המסקנה שלי מהמשחק האדיר הזה היא שסיטי וצלסי יאבקו ראש בראש על האליפות

ערן 8 בפברואר 2014

כשהבקענו את השלישי עברה אצלי, לראשונה השנה, תובנה חדשה וקצת צפתיעה. שרק התחזקה כמה דקות אחרי כן, בגול הרביעי.
וזה מעניין שהראש שלי בכלל חשב משהו, באותן רגעים של אושר לא נתפס ונסיון להגיב לכל הסמסים וואאטסאפ שנכנסו לאטרף באותם רגעים. רגעין בהם על המחשבות הרגילות (למה הספסל קצר

עידוקוליס ליפשיץ 8 בפברואר 2014

כי ההגנה פח.
וכי תיקו בשבוע שעבר מול ווסט ברומיץ', בין רביעייה בדרבי לחמישייה על ארסנל המובילה. זה למה.

ערן 8 בפברואר 2014

המשך התגובה שנשלחה בטעות לפני דקה:
(למה הספסל קצר, למה לא קנינו בחלון ההעברות, למה יש פער כזה בין איכות ההגנה וההתקפה, ושאר מחשבות רגילות).

וזו התובנה:
מבחינתי האישית, גם אם לא נזכה בתואר ולא נעלה כלל לאירופה (ואני כמובן תקווה ואמונה שתרחיש נוראי כזה לא יתממש), עדיין העונה הזו תיזכר מהחינתי, כאוהד ליברפול למעלה מ- 35 שנה, כאחת העונות הגדולות ומתוקות ביותר.

קצב הבקעות מדהים – שני באגנליה רק לקבוצת התקפה מדהימה ובעלת תקציב בלתי מוגבל והגדול בהיסטוריה (תודה רבה לאלוהי הנפט) – שנובע אצלנו מסגנון התקפי, ומוביל לזכירון המתוק במיוחד שיהיה לי מעונה זו: ניצחונות מדהימים ומשפילים – רביעיות וחמישיות – נגד קבוצות צמרת, שהם גם יריבות היסטוריות ומרות. טוטנהאם, אברטון, ארסנל. וואוו. ואני אפילו לא מזכיר את החמישיות נגד קבוצות כמו נוריץ'.

יהיה אשר יהיה, אני את העונה הזו אזכור (לטובה) עוד שנים רבות.

אריק 8 בפברואר 2014

בגלל זה, ואני אוהד יונייטד, זה צריך להגמר עם אליפות.

זורק מילה 8 בפברואר 2014

וברור שזה לא יגמר באליפות. התקרה שלהם השנה זה מקום שלישי. אין מצב שליברפול תעקוף את סיטי וצלסי. ובשנה הבאה יונייטד תחזור לעצמה, מה שבטוח תהיה חזקה מהשנה כי אי אפשר להיות יותר גרוע מזה שהם מציגים השנה. וארסנל שלי הבינה כבר עם אוזיל שצריך להכניס את היד לכיס בקיץ, מה שאומר שליברפול הנוכחית בבעיה.

זה די עצוב שזו התקרה של קבוצות כדורגל בלבל של ליברפול הנוכחית. בלתי אפשרי להשיג יותר מזה בליגות הגדולות והטובות באירופה.

אריק 8 בפברואר 2014

ברור שלכאורה הצדק איתך. אבל איזה סיפורנזה יהיה… אם יש מגיע…

זורק מילה 8 בפברואר 2014

גם אני אומר הלוואי, אבל בשנים האחרונות אני תמיד נוכח שבכל מה שנוגע לספורט הראש שלי צודק הרבה יותר מהלב שלי.

בכדורגל של היום האנדרדוגים יכולים לנצח רק במשחק בודד או במפעלים שמבוססים על גביע ונוקאאוט. בריצות המרתון כלומר מאבקי הליגה רק קבוצות עם כסף לוקחות את הקופה הגדולה. לצערי גם אתלטיקו הנפלאה לא תיקח תואר השנה. הכדורגל כבר מזמן ציני.

no propaganda 9 בפברואר 2014

בורוסיה דורטמונד.

זורק מילה 9 בפברואר 2014

דורטמונד משחקת בגרמניה שם יש רק קבוצה אחת עם תקציב גדול משמעותי משלה, רוצה לומר היא הייתה צריכה רק התרסקות של קבוצה אחת. אגב, הוא נראה מתי תהיה האליפות הבאה של דורטמונד…. אני מאוד אופתע אם זה יהיה לפני 2020,מאוד.

באנגליה יש 4 קבוצות עם תקציב גדול משמעותית משל ליברפול,ועוד כמה עם תקציב שווה פחות או יותר לשלה. ובספרד יש שתיים שהן ריאל ובארסה. דורטמונד הייתה יכולה רק לחלום לקחת אליפות באנגליה או בספרד.

no propaganda 9 בפברואר 2014

לא מסכים איתך. באנגליה באמת קשה בגלל העומס אבל בספרד היה לה סיכוי סביר בהחלט. כשדורטמונד לקחה אליפות ב2012 וסיימה לפני באיירן. לבאיירן הייתה עונה טובה מאוד כולל גמר ליגת האלופות.

ליברפול אפילו לא קרובה לרמה של דורטמונד כרגע שלא לדבר על שנה שעברה או 2012 או אפילו 2011.

ההבדל המהותי בין דורטמונד לקבוצות האחרות שלקחו פה ושם אליפות בגרמניה הוא שדורטמונד נשארת בטופ ולא סתם לקחה אליפות כשבאיירן הייתה גרועה.

אני גם לא הייתי עדיין מספיד את אתלטיקו העונה, למרות שזה נראה שהאליפות תלך לריאל כי הם נכנסו לכושר בזמן הנכון ואתלטיקו בדיוק התחילו לאבד גובה.

זורק מילה 9 בפברואר 2014

תבין, דורטמונד מועדון גדול, אבל גם הוא נאלץ למכור את גצה לבאיירן, רואה את לבנדובסקי הולך משם בחינם ובקיץ הקרוב גם רוייס (יש לו סעיף שחרור של 35 מיליון) ןגונדוגאן (מסיים חוזה בקיץ הבא, אז יימכר כבר בקיץ הקרוב) הולכים משם. הליגה הגרמנית מהבחינה הזו הכי פחות תחרותית,כי אף אחת לא יכולה באמת להתמודד עם באיירן והכסף שלה, נגמרו גם השנים שבאיירן מחלקת מתנות לליגה וקבוצות כמו וולפסבורג לוקחות ממנה אליפויות.

לגבי ספרד, נסכים שלא להסכים. דורטמונד לא הייתה לוקחת שם אליפות ב 2011 וב 2012 כמו שעשתה בגרמניה. זה שבאיירן עשו גמר ב 2012 לא אומר כלום, גם דורטמונד עשתה גמר אשתקד וסיימה 25 נקודות מבאיירן. השנה הפער יהיה בערך 30 נקודות בטבלה(תגיד דורטמונד פצועה, זה בדיוק הבעיה של קבוצות כאלה עם סגל קצר).

וכן לצערי אתלטיקו תסיים השנה בלי כלום. למרות שאני אוהד בארסה השנה אני בעד אתלטיקו. ריאל תיקח את האליפות, אולי גם את האלופות (כולי תקווה שלא…)

no propaganda 9 בפברואר 2014

אתה מדבר על העתיד של דורטמונד כאילו הכל כבר סגור. לבנדובסקי אכן יילך כי הוא כבר חתם. לדעתי הם לא ישחררו את גונדואן הקיץ גם אם לא יסכים לחתום על חוזה. לגבי רויס וסעיף השחרור שלו הם באמת בבעיה אבל אני מאמין שהם יצליחו להשאיר אותו השנה.

ועל תשכח שדורטמונד למרות שסיימו 25 נקודות מהפסגה היו מעולים שנה שעברה. פשוט באיירן היו ברמה אחרת גם מבחינת כדורגל וגם מבחינת כמות נקודות. ואני לא אומר שדורטמונד יהיו שווים לבאיירן אבל זה לא מונע מהם לקחת אליפות פעם בכמה שנים למרות שהתקציב שלהם לא מתקרב לזה של באיירן.

השליטה הזאת של באיירן היא כרגע לאורך שנה וחצי ואנשים כבר מדברים כאילו שזה לפחות 10 שנים שבאיירן לקחה אליפות ברציפות.

אריאל גרייזס 8 בפברואר 2014

הדבר שמעודד אותי בהקשר הזה הוא שאני מכיר את הבעלים של ליברפול כי אני אוהד ארוך שנים של הרד סוקס ויודע שאין להם שום בעיה להכניס את היד לכיס כשהם רואים הזדמנות. מאוד שונים מונגר מהבחינה הזאת. ואם הם ירגישו שיכולה להיות הזדמנות לקחת אליפות עם קניה גדולה או שתיים – אני מאמין שהם יעשו את זה.
חוץ מזה, אני לא יודע למה ה"אופטימיות" הזאת ביחס ליונייטד. אמרתי את זה לא פעם העונה ולמרות שלא הסכימו איתי, אני אחזור על זה – מבחינת כשרון, קבוצות כמו ליברפול לא נופלות מהם. זה לא רק אימון בעייתי העונה, זה שיש להם בעיות גדולות מאוד של כשרון אקרוס דה בורד, למעט בחוד. אז יכול להיות שהם יעשו רימוט בקיץ הקרוב ויוציאו 70 מיליון כדי לחזק את כל העמדות, אבל אני בספק. יש לי חבר שאומר לי תמיד דבר אחד – תמיד יכול להיות יותר גרוע

זורק מילה 8 בפברואר 2014

שחקנים שיושבים על הספסל ביונייטד פותחים בהרכב הראשון בליברפול. יותר מזה. חלק מהשחקנים של יונייטד שלא נמצאים נמצאים בסגל הראשון למשחק כלשהו, היו פותחים בהרכב הראשון של ליברפול. הסגל של יונייטד נופל רק מזה של הסיטי.

אריאל גרייזס 8 בפברואר 2014

אז נשאר חלוקים על זה. למעט ינוזאי, רוני ו-ואן פרסי, יש שם אוסף של שחקני מרכז טבלה, לא יותר

LFC 8 בפברואר 2014

איזה שחקנים?

אוהד 8 בפברואר 2014

זורק אני חולק עליך!!
הסגל של יונייטד די בינוני מלבד 3 שחקני וורלד קלאס אין להם הרבה ( מאטה, רוני וואן פרסי. ינוזאי עדין לא כזה )
וחוץ מזה- אין את פרגי שיכול להתמודד מול הנהלה כוחנית כמו של היונייטד ולדאוג לרכישת בהיקף הנדרש. אני סבור כי כמועדון יונייטד ילכו הרבה אחורה לכמה שנים טובות

זורק מילה 8 בפברואר 2014

הסגל של יונייטד הוא בינוני רק אם קוראים לך באיירן או ריאל.אם קוראים לך ליברפול, הסגל של יונייטד אדיר.

דודו פ. 9 בפברואר 2014

מי אדיר? וידיץ' ופרדיננד כבר פגי תוקף, יאנג, ולנסיה, רפאל, קאריק, וולבק, סמולינג, בוטנר, פלטשר, נאני, אוונס הם כולם מופיעים תחת ההגדרה של בינוניות במילון. פרגוסון הוציא מים מן הסלע בשנה שעברה אבל הניסים נגמרו.

אסף THE KOP 8 בפברואר 2014

יש סיכויים לא רעים שליברפול תעקוף גם את ארסנל וגם את צ'לסי.
זה לא בשמיים.

ניק 8 בפברואר 2014

המסקנה האמיתית מהמשחק הזה היא שמנצסטר יונייטד לא תגיע לאלופות מהליגה.

דניאל 8 בפברואר 2014

איזה משחק בחרתי לפספס מחצית ראשונה, אדיר!
כתשובה לשאלה בכותרת: כי אני כמעט בטוח ששבוע הבא נאבד נק' אצל פולהאם. זה חולי אחד של הקבוצה הזאת שרודף אותנו עוד מימיי בניטז ורודג'רס עוד לא הצליח לסדר.

אסף THE KOP 8 בפברואר 2014

ליברפול תצא עם 3 נקודות מהקוטג'.

matipool 8 בפברואר 2014

הבעיה היא שהמשחק נגד פולהאם הוא ביום רביעי ( נדמה לי לפחות ) ולנו אין את הפריבילגיה לתת מנוחה לשניים / שלושה שחקני הרכב ולעלות עם שחקנים רעננים . אותם שחקנים ( למעט חילוף של אגר בטורה כנראה ) יצטרכו לשחק כמה ימים אח"כ שוב נגד ארסנל בחוץ .

אריאל גרייזס 8 בפברואר 2014

הייתי מוותר לגמרי על המשחק בגביע בארסנל, עם כל הכבוד לגביע. נותן מנוחה לג'רארד ולסווארז ולקוטיניו. הבעיה היא שכמו שאמרת, אין ממש מחליפים ראויים, ועדיין – זה עדיף

D! בארץ הקודש 8 בפברואר 2014

כרגע אני עדיין גם חושב ככה

ג'וני מרסיסייד 8 בפברואר 2014

מסכים בקשר לגביע,לתת מנוחה לכל השלישייה,אבל זהו.ההרכב שאני רוצה לארסנל:
מיניולה
סיסוקו-טורה-סקרטל-פלאנו
הנדו-אלן
אלברטו
סטארידג'-אספאס

זורק מילה 8 בפברואר 2014

לוותר על הגביע?

להיפך, זה התואר היחידי הריאלי לארסנל וליברפול, בטח שיונייטד כבר בחוץ וסיטי וצלסי נפגשות כבר בסיבוב הזה, כלומר אחת מהן כבר הולכת עכשיו.

לדעתי? זה משחק העונה של שתיהן.

אריאל גרייזס 8 בפברואר 2014

תואר הוא חסר משמעות אם אנחנו לא מגיעים לליגת האלופות וזאת המטרה האמיתית העונה

זורק מילה 8 בפברואר 2014

אבל למה לא גם גביע וגם כרטיס לאלופות? העונה תראה בסיום הרבה יותר משמעותית, לא? אתה כותב כאילו זה או גביע או מקומות 1-4, כאילו זה חייב לבוא על חשבון זה, וזה ממש לא המקרה לדעתי.

מגביע הליגה הבאמת מיותר (וגם את התואר הסופר מצוקמק הזה ארסנל לא לקחה בעשור האחרון) עפתם על ההתחלה, באירופה אתם לא משחקים השנה, ככה שאין עומס בכלל.

לוותר מראש על התואר הריאלי היחידי? נראה לי תבוסתנות ברמות קשות.

אסף THE KOP 8 בפברואר 2014

ליברפול לא תוותר – לא על הגביע ולא על המאבק בצמרת.
אין סיבה שלא להיות פקטור אמיתי ב-2 התחרויות.

D! בארץ הקודש 8 בפברואר 2014

זורק – לפחות מבחינתי התואר היחידי הוא ליג"א בשנה הבאה. זה המדרגה שאנחנו צריכים לעלות עליה כדי להמשיך להתקדם.

matipool 8 בפברואר 2014

זורק צודק למרות הסגל הקצר שלנו .
הגביע האנגלי הוא וואחד תואר . שילוב של זכייה בו יחד עם מקום 3-4 יכול לעשות נפלאות לקיץ הקרוב בליברפול .

אסף THE KOP 8 בפברואר 2014

אז שישחקו.
בארץ אנחנו רגילים לשחקנים שמבלים בחומוסיות.
באנגליה הם יודעים לעמוד בלחץ.

גורביץ' 8 בפברואר 2014

למה לא ? כי שבוע שעבר הפסדת נקודות בווסט ברום, במשחק שהיה חייב להיגמר ב1-0 קטן, ואתה הולך להפסיד עוד הרבה נקודות כאלה עד סוף העונה.
קבוצה שצריכה מינימום שני שערים יתרון בשביל לנצח, לא יכולה לקחת אליפות

אסף THE KOP 8 בפברואר 2014

גם סיטי וצ'לסי ישמטו נקודות.
הן לא קבוצות של בני אלים.

D! בארץ הקודש 8 בפברואר 2014

הבעיה היא שעד עכשיו הן שמטו פחות ולכן יצטרכו לשמוט יותר עד סוף העונה.
אני הייתי ממתין קצת עם המבט אליהן.
מה שכן, אני מביט לאחור ומצבנו היום יותר טוב. זה מעודד מאד

אריאל גרייזס 8 בפברואר 2014

ארסנל נגד היונייטד משחק הבא, זה win-win. גם אברטון-טוטנהאם מחר

גורביץ' 8 בפברואר 2014

מוריניו סיים עם האיבוד נקודות לקטנות, צ'לסקי כבר עברו את המשבר שלהם לעונה, אבל האמת היא שהפער מהם לא כזה גדול. דווקא סיטי עושים רושם שנכנסים לאיזה מיני משבר.
ועדיין – להפסיד נקודות כמו המשחק נפל בוילה, זה משהו שיכול לקרות, אבל להפסיד נקודות במשחק סביר בחוץ נגד ווסט ברום, כשאתה מוביל, זה סימפטום קבוע העונה. לא רואה את ליברפול לוקחת את רוב הנקודות שיש בקופה, במשחקי החוץ שנשארו(למרות שחוץ מיונייטד אין משחקים נגד הגדולות בחוץ). מוריניו לא מפסיד אליפויות עפ הפסדים לקטנות.

אסף THE KOP 8 בפברואר 2014

על מה אתה מדבר ?
רק לפני 2 משחקים הוא יצא בתיק"ו והתבכיין ששיחקו נגדו כדורגל מהמאה ה-19, בזמן שיש משחקים שהקבוצה שלו לא מתביישת לשחק כדורגל מהמאה ה-18.

גורביץ' 8 בפברואר 2014

הנקודה היא שצ'לסי לא מאבדת נקודות כשהיא ביתרון על קבוצות קטנות, לא האיבוד נקודות עצמו. תזכיר לי כמה פעמים ליברפול ניצחו אחד אפס קטן, מאז שסוארז חזר? אף משחק. אני טוען שאחד אפס מביא אליפויות, ומוריניו זה המלך של האחד אפסים.

אסף THE KOP 8 בפברואר 2014

בחצי השני של המשפט האחרון שלך השתרבבה בטעות המילה "אחד".

:-)

LOVERPOOL 8 בפברואר 2014

+1

ערן 8 בפברואר 2014

והנה סיטי הפסידה שתי נקודות לנוריץ׳. כן ירבו.

סימנטוב 8 בפברואר 2014

כן נהניתי :( והביטה של סוארס לקורה וואו…
הפירגון בקרדיט של סטאריג' לקטיניו (?) היה יפה למד משהו ממספר 8 שלכם.

אריק 8 בפברואר 2014

למה לא באמת? הלוואי

טל 12 8 בפברואר 2014

ואני חשבתי על איזה 0-1 קטן מגול עצמי.לפרק לפרק לפנק :-) במשחקים האחרונים סוארז מזכיר לי קצת את דלגליש עם הבישולים שלו.

ערן 8 בפברואר 2014

כשאני רואה את התגובות והדיונים- זמן קצר אחרי ניצחון ענק ומוחץ על מוליכת הטבלה בחודש פברואר (מתי בפעם האחרונה זה קרה אצלנו?) – אני תוהה איך אפשר (והאם בכלל כדאי) להתנתק כל כך מהר מתחושת האושר של הניצחון העילאי – לטובת מחשבות רציונליות, תרחישים, ביקורת מלומדת, וכדומה.

עד המשחק עם פולהאם אני ארחף על עננים, ולא אחשוב על כלום. פשוט ליהנות מהרגע.

ארצי בן יעקוב 8 בפברואר 2014

אני אגיד לך למה לא אתם
1-כי ניצחתם את מוליכת הטבלה שאיש לא רואה בה מועמדת לאליפות
2-הבעיה שלכם היתה ונשארה בהגנה ועם שוער שהוא בלוף
3-כי אתם לא יכולים לעמוד בפציעה של אף שחקן הרכב כרגע ,כי פשוט אין תחליפים
4-כי את ההרכב הכי טוב של ליברפול לא רוג"רז בחר,הבחירה התבצעה כי ג"ונסון ולוקאס נפצעו

ds 8 בפברואר 2014

גרייזס, מאיזה גיל/שנה אתה אוהד ליברפול?

אריאל גרייזס 8 בפברואר 2014

שנות השמונים מתישהו. הזכרון הראשון שלי בנושא זה ויכוח שניהלתי עם אוהד טוטנהאם כשהייתי בן 12 כזה

זורק מילה 8 בפברואר 2014

גם אני ארסנל (ובארסה) מאמצע שנות השמונים.

אני זוכר בחמישי בערב היה קבוע כדורגל אנגלי בערוץ הראשון והיחיד דאז. טוטנהאם הייתה משודרת אז המון, ואברטון הייתה אימפריה באנגליה היסטוריה. ליברפול כמובן הייתה אז במעמד של באיירן – בארסה – ריאל – יונייטד של היום ואבי כהן ורוני רוזנטל בכלל גרמו להיסטריה של אוהדים, משהו כמו בארסה של השנים האחרונות בישראל .

ליברפוליסט 8 בפברואר 2014

ליברפול נשארו בתמונה. הכל עכשיו מכוון למחזור ה-34 וה-36 האירוח של סיטי וצלסי. התיקו של הסיטי היום מצויין. ארסנל מבחינתי לא בתמונה – אבל זאת רק תחושה. צריך איבוד נקודות דחוף של צלסי ואז בליברפול יתחילו להאמין שהם הולכים לאליפות.כמובן שבדרך לאירוח סיטי וצלסי יש משחקים קשים מאוד כמו יונייטד בחוץ אבל צריך להאמין. מצד שני קבוצה שעושה תיקו מול ווסט ברומיץ. אוי לוזרים אם הייתם אוספים את נקודות הזבל הללו הכל היה שונה. בכל אופן בוא נראה מה יהיה לאחר המחזור ביום רביעי. להתפלל לנצחון של ליברפול ותיקו של השאר. יש על מה לדבר.

red sox 8 בפברואר 2014

לארסנל 5 נקודות יותר מליברפול, אבל הם לא בתמונת האליפות וליברפול כן.
אני עדיין מתייחס לתגובות שלך ברצינות למרות שכולם פה אומרים שאתה ספאמר. לאט לאט אני משתכנע שהם צודקים.

אסף THE KOP 8 בפברואר 2014

ליברפוליסט הוא ספאמר אבל יש צדק מסוים בדבריו הפעם.
הכל עכשיו מכוון למחזור ה-34 וה-36 האירוח של סיטי וצלסי.

ליברפוליסט 9 בפברואר 2014

חביבי אין קשר לנקודות. גם אם לצלסי היו עם נקודה פחות מליברפול היא המועמדת הבכירה כי יש לה את המאמן הכי טוב ואולי גם השחקנים. ובנוסף לארסנל יש בשבועיים-שלושה הקרובים משחקים שספק אם ישארו ב-5 פער מליברפול. יש גם עניין של מומנטום. עם כל מה שאני חושב על המנטליות של ליברפול בשנים האחרונות אין לי ספק שאת 3 המשחקים הקרובים היא מנצחת אלא אם כן המשחק השלישי הוא ביונייטד- כי אז מדובר במשחק על החיים והמוות. הנצחון היום חשוב בשביל לעשות לשחקני ליברפול את הסוויץ במח מ-"להיות בין 4 הראשונות" לבין "להאבק על האליפות". בניגוד לכולם אני לא חושב ששנה הבאה יהיה טוב יותר. שנה הבאה זאת שנה הבאה. צלסי וסיטי- זאת שלא תקח אליפות תכנס לטרפת בשביל לקחת. יש הזדמנות העונה יש כעת משחקים יחסית יחסית סבירים. צריך להתפלל שצלסי תאבד נקודות כבר השבוע.

רובי פאולר 8 בפברואר 2014

שבוע טוב לכולם.
לא רוצה להיות פולני, אבל אמרתי לכם שברגע שרודג'רס יפסיק עם העניבה והחולצה השחורות ויחזור לחולצה הלבנה אנחנו מפרקים את ארסנל? אמרתי או לא אמרתי?….

matipool 8 בפברואר 2014

אמרת .
אולי תשלח למועדון מייל בנושא ?

אריאל גרייזס 8 בפברואר 2014

ואין משפט יותר פולני מ"אני לא רוצה להיות פולני"..

אריאל גרייזס 8 בפברואר 2014

אין ציונים? זה צריך להיות קצר (עשר לכולם, לא?)

רובי פאולר 8 בפברואר 2014

:-)
לצערי אין ציונים כי:
א. אני דוס ולא ראיתי…. :-( אבל את הדרעק נגד ווסט ברום ראיתי גם ראיתי… (אמרנו פולני?)
ב. בכל מקרה אני תורן היום בעבודה וגם כך לא הייתי רואה, אבל הסתובבתי עצבני עד צאת שבת ולא האמנתי למה שראיתי…
ג. מבחינתי עשר לכולם חוץ מגלן ג'ונסון עם 4, כי מסורת זה מסורת!

matipool 8 בפברואר 2014

אבל ג'ונסון יצא גבר וצייץ במהלך המשחק שעשרים הדקות הראשונות היו הכדורגל הטוב שראה בחייו . ועוד בלעדיו . רק על זה מגיע לו 6 ..

לדעתי – סקרטל , קוטיניו , סטרלינג , סטיבי , הנדרסון עם ציון 8 ( 3 הראשונים אולי בעצם 8.5 ) .
סוארז , סטארידג' , פלאנגן , מיניולה וטורה ( כן כן ) עם 7 . לגבי סיסוקו אני מתלבט אבל יאללה , נפרגן לו גם 7 .

רובי פאולר 8 בפברואר 2014

אם כך זה המהלך הכי טוב שראיתי ממנו בקריירה :-)
רק שלא נפשל מול פולהאם…

D! בארץ הקודש 8 בפברואר 2014

רובי, מגיע לך גם עשר על המהלך הזה.

(ומספיק עם התורניות)

רובי פאולר 8 בפברואר 2014

תגיד ליעל גרמן…. מצד שני צריך להאכיל את האישה…

D! בארץ הקודש 8 בפברואר 2014

את יעל?

אני מקווה שלא נשארו לך הרבה שנים

רובי פאולר 8 בפברואר 2014

יעל אוכלת לא רע, לדעתי. לא נורא, לסיים את ההתמחות עוד שנה ואז תת התמחות 3 שנים… אין לי בעיה להפסיד משחקים ושיסתיימו ככה…

D! בארץ הקודש 8 בפברואר 2014

כן, לפחות במשחקים כאלו לא צריך רופא
;)

רובי פאולר 8 בפברואר 2014

WELL SPOKEN

wazza 8 בפברואר 2014

איך אפשר להיות כדורגל ולשמור שבת? הייתי מתחרפן, אתה בטח זכאי לדרגת קדושה מיוחדת

wazza 8 בפברואר 2014

להיות אוהד כדורגל כמובן

רובי פאולר 8 בפברואר 2014

אני זכאי לבעיטה בראש, זה מה… לשמחתי רוב המשחקים של ליברפול יוצאים בשבת בשעות מאוחרות יחסית אחה"צ או בימי ראשון כך שהם מאוד מתחשבים בי… מעבר לזה להיות נשוי לחילונית מאוד עוזר בתחום הדיווחים :-)

D! בארץ הקודש 8 בפברואר 2014

:)

shohat 8 בפברואר 2014

שכנעת אותי. אני בעדכם.

אריאל גרייזס 8 בפברואר 2014

אתה ההשראה, נחשון

ארנון 8 בפברואר 2014

ברכות מאוהד ארסנל מעט שפוף, מעט עצוב, אבל עם מבט אופטימי להמשך. אחרי ההפסד ליונייטד כל החבר'ה אצל דורפן כבר הוציאו את ארסנל מהמירוץ. חזרנו. אחרי רצף המשחקים החלשים נגד אברטון, סיטי וצ'לסי, שוב הוציאו אותנו. חזרנו.
אז עם כל הכבוד על הניצחון המאד מרשים, לאט לכם. אנחנו לא מתקפלים לשום מקום.

אסף THE KOP 8 בפברואר 2014

זה גם נכון.

יואב מקטמון 8 בפברואר 2014

אני עדיין מחכה לפוסט של בורוביץ: "אמרתי לכם שמאמן זה לא חשוב!"
אם היינו זקוקים אי פעם להוכחה לחשיבותו של מאמן (ואנחנו לא), קצת יותר מחצי העונה שעברנו היא ההוכחה הטובה מכולם. מאמן אחד לוקח את אלופת אנגליה ומרסק אותה למרכז הטבלה, מאמן שני לוקח קבוצה עם שם ענק והווה בינוני ובעייתי והופך אותה למתמודדת אמיתית.

באבא ימים 8 בפברואר 2014

למה לא אנחנו,

כיי חצי מן המשחקים משוחקים מחוץ לאנפילד

כי ההגנה שלנו עדיין חשופה במצבים נייחים

כי אין לנו פתרון למקרים בהם העסק תקוע.

כי הסגל שלנו קצר מדי.

כי המשחק היום היה אנומליה סטטיסטית. אף אחד אני מניח לא סבור שאלו הבדלי הרמות בין הקבוצות.

כי גלן גונסון, כי קולו טורה.

כי רומן אברמוביץ ושיח פי כתיר מסארי

אני חייב להגיד שאני מתחיל להרהר בעמדה שלי ביחס לגרארד. חשבתי שהסלטות שרוגרס עושה סביב הציוות שלו הם נזק שנובע מחוסר עמוד שדרה אבל רוגרס הופך את גרארד לסוג של לותר מתיאוס. עדיין מוקדם לראות איך זה יעבוד לאורך זמן אבל זה יכולה להיות הברקה טקטית.

אבישי (הרמתגני) 8 בפברואר 2014

אתה יכול להלחין את התשובה שלך בקצב של "למה לא אוגנדה?" של מה קשור :)

באבא לילות 8 בפברואר 2014

+1
…וכי אם נתחיל לחשוב ככה, לא נזכה לא באליפות וגם לא נגיע לליגת האלופות.
BR אמר שבוע שעבר שאם הם יגיעו לליגת האלפות השנה זה יהיה שנה לפני הזמן שהוא תכנן.
ובקיצור – קודם זוחלים, אח"כ הולכים, ורק אח"כ רצים… אז נשימה עמוקה חבר'ה, וקצת סבלנות :)

רובי פאולר 8 בפברואר 2014

קודם זוחלים, אח"כ הולכים, אח"כ רצים ואיפשהוא אגר נפצע…

פורנוהוליק 9 בפברואר 2014

בניטז אמר כשהגיע לאנפילד שיש לו תוכנית של 5 שנים לזכיה באליפות. 3-4 שנים זה נראה בכיוון , עד שהחליף את אלונסו באקווילאני.
בסוף התברר שהשנה הראונה הייתה הכי טובה.

אריאל גרייזס 9 בפברואר 2014

זה לא מדויק, השנה הכי טובה של בניטז היתה 2008-9 שהיתה הרביעית שלו, אם אני זוכר נכון. התוכנית עבדה טוב עד המכירה של אלונסו באמת ואז הכל התפרק לו בידיים

זה משנה 9 בפברואר 2014

זה בגלל החיידק שהיה לו להביא את בארי במקום אלונסו. בסוף הוא הרחיק את אלונסו מהמועדון וכשל בהבאת בארי.חוץ מזה שהא עדיין לא הצליח להביא גיבוי לטורס גם אחרי עזיבת אלונסו ולמרות שהשתחרר כסף.

D! בארץ הקודש 9 בפברואר 2014

הדבר היחיד שאפשר להגיד לזכותו זה שאלונסו באמת הפך למי שהוא רק באותה העונה, האחרונה.
וזה באמת הקצב הנכון להתקדמות – לא יעזור כלום.
ז"א – 350-400 מיליון יעזור אם כבר יש לך שלד.

אלי 9 בפברואר 2014

הוא רצה להביא גיבוי לטורס אבל האמריקאים קנו את רובי קין מאחורי הגב שלו. ברגע הזה הכל קרס.

זורק מילה 8 בפברואר 2014

באבא

תגובה לפנתיאון.

רק ביחס לג'רארד – זה טריק ידוע אצל כדורגלנים (גם גיגס מקיצוני נהפך לקשר אחורי/אמצעי בשנים האחרונות).לוקחים שחקנים שהם מעבר לשיא ומעבירים אותם לעמדה יותר אחורית.זה מאריך להם את הקריירה, ונותן להם יותר מקום לטעויות,כי הם נאלצים לרוץ פחות,והם פחות נמדדים במספרים (שערים או בישולים)

באבא ימים 8 בפברואר 2014

לא שמישהוא שאל אבל באבא לילות ואני הם שני אנשים שונים.

I'm his evil twin brother

matipool 9 בפברואר 2014

האמת שרציתי לשאול ..

באבא ימים 8 בפברואר 2014

אגב – אני אוהב את מה קשור אבל רק כשהם שרים.

D! בארץ הקודש 8 בפברואר 2014

באבא – אני שמח לשמוע שזה מה שהוא אמר. זו הדרך הנכונה. אני מקווה מאד שזה יקרה השנה ויפתיע אותו (ואותי) בעיקר כי אם נשמור את סוארז לעוד עונה יש סיכוי שגם נוכל לתקוף את התואר בצורה אמיתית ותקופנית מוקדם מהצפוי

ריצ'י מקאו 8 בפברואר 2014

לא היה פה מישהו לפני חודשיים שלושה שטען שקוסיילני הוא הבלם הכי טוב באנגליה? רק אומר…

תומר ש 8 בפברואר 2014

אחת הבדיחות ההזויות ששמעתי. הבנאדם נזק

אופיר 8 בפברואר 2014

וואו, נתתם לנו בראש כל כך חזק היום! יקח לי זמן להתאושש מההשפלה הזו. כל הכבוד לכם, אין לי מילים.

וגם על ניהול המשחק של ונגר אין לי מילים, רודג'רס האיר אותו היום באור מגוחך ממש. כטקטיקן ברמות הגבוהות, ניתן בהחלט לומר שאבד עליו הכלח. הפתיחה הסוערת של ליברפול היתה צפויה, ולמשחק חוץ כזה אתה עולה עם ההרכב הכי זהיר ושמרני שלך – ומקווה (במקרה הטוב) לגנוב גול.

חשפתם את הבינוניות שלנו היום. אני מאמין שעוד נודה לכם על זה.

ליברפוליסט 9 בפברואר 2014

נו באמת המשחק הוכרע בזכות 2 שער בזק. אין קשר לטקטיקה. לאחר שני השערים שחקני ליברפול קיבלו מנוע בתחת. אני לא ראיתי את סוארס נותן כזאת הגנה מעולם.

אלי 9 בפברואר 2014

אם לא ראית את סוארז נותן כזאת הגנה אז כנראה זה פעם ראשונה שראית אותו משחק.

אוהד 9 בפברואר 2014

במקרה של ליברפוליסט זה כנראה נכון.

D! בארץ הקודש 9 בפברואר 2014

+כל הקריירה

D! בארץ הקודש 9 בפברואר 2014

+ כל העונה

יואב בורוביץ' 9 בפברואר 2014

גרייזס- אחרי שכל העונה אתה כותב שלא נזכה באליפות אתה פתאום שואל למה לא אנחנו? אבל זה בסדר- אשמח להעלות אותך לבנדוואגון שאני רוכב עליה מן המחזור הראשון (:

Comments closed