נו האדל – סיכום מחזור תשיעי (וגם דירוג עוצמה)

מה פוגע ברוג'רס ופייטון, האם קאם ניוטון על אמת ומה היה צריך לעשות המנהל של הקולטס במחצית. וגם, דירוג עוצמה!

פוטבול, בלאדי הל.

כמו הרבה שבועות, רמה בעייתית, אבל לפחות – דרמות. והרבה! למעשה, בהרבה מאוד מקרים, זה היה נראה כאילו קבוצות ממש ניסו להפסיד בכח ולא הצליחו כי בצד השני היו קבוצות שרצו להפסיד יותר. הג'טס נגד ג'קסונוויל היה משחק ממש קשה לצפיה, אוקלנד-פיטסבורג נתן לנו מלא טעויות, מינסוטה-סט לואיס היה משחק שכאב לעיניים, ובוא נודה באמת – גם דנבר – קולטס היה רווי טעויות. אבל אתם יודעים, בשלב הזה – מה לנו כי נלין. יש לנו עוד שמונה שבועות של פוטבול וצריך להנות מכל דקה.

אז מה נעשה היום? ובכן, כרגיל נסכם קצת את המשחקים, אבל הפעם גם נוסיף את דירוג העוצמה הרשמי של דה באזר, לכבוד חגיגות חצי השנה. תודו שחיכיתם בקוצר רוח.

אז מה היה לנו המחזור:

– בדרך כלל אני לא מעריץ נלהב של הפודקאסטים של ביל סימונס, אבל השבוע הוא אירח את מלקולם גולדוול, שאני מאוד אוהב את הספרים שלו (הם דיברו הרבה על מאחורי הקלעים של מה שקרה סביב גראנטלנד, אם זה מעניין אתכם) אז הקשבתי. ויש נקודה אחת שהם דיברו עליה בהקשר של מאנינג שמצאתי מאוד נכונה ורלוונטית במיוחד למשחקים האחרונים שלו.

היכולת להיות שחקן גדול, הם אמרו, נמדדת קודם כל לא ביכולת שלך לתת משחקים גדולים, אלא בלשמור על יכולת אחידה גבוהה לאורך זמן, שבוע אחר שבוע, שנה אחר שנה. זה נשמע נורא טריוויאלי אולי, אבל אם תסתכלו לעומק יש פה בדיוק את הדבר שמפריד בין שחקן גדול לבין סתם שחקן טוב. איליי מאנינג, פיליפ ריברס, ביג בן, ג'ו פלאקו (טו ניים א פיו) כולם שחקנים טובים, אפילו טובים מאוד. הם מסוגלים לתת הצגות, אפילו להעמיד עונות יפות מאוד. חלקם גם מסוגלים לעשות את זה בנקודות מאוד מכריעות. אבל הם אף פעם לא יהיו בריידי, פייטון או רוג'רס (רגע, עוד שניה עליו) כי הם לא מסוגלים לייצר את היציבות הזאת בצורה עקבית לאורך עונה שלמה ולאורך קריירה שלמה.

והנה, כשמסתכלים על פייטון השנה רואים בדיוק את זה. לא רק ברמת השבוע לשבוע אלא אפילו בתוך המשחק עצמו. רגעים גדולים לצד רגעים איומים. פיק סיקס ודרייבים מנצחים. מול גרין ביי וגם אתמול מול הקולטס הוא נתן כמה מסירות עומק שהוכיחו שעדיין כוחו בזרועו. היתה לו השלמה אחת במיוחד שאפילו מפייטון הישן אני לא זוכר, כזאת שהוא זורק לצד אחד בעוד הוא נע לצד שני, וכל זה למרחק של איזה 30-40 יארד. מצד שני, שני אינטרספשנס מכוערים, האחרון בהם די גומר את המשחק (ואיזה מזל שיש את אקיב טאליב והשטויות שלו, שיהיה את מי להאשים). חוסר העקביות הזה של פייטון בעצם משנמך אותו מק"ב על לכזה שאתה לא באמת יודע מה תקבל ממנו ברגע האמת. בדיוק כמו הק"ב מהצד השני, כרגע, דרך אגב.

– אם הייתי מחפש את ההבדל המדויק בין הברונקוז שפירקו את הפקארז לפני שבוע לאלו של אתמול, חוץ מאשר ההגנה כמובן, שנראתה הרבה פחות טוב, זה משחק הריצה. אמרתי את זה כמה וכמה פעמים השנה – ברגע שמשחק הריצה של דנבר עובד, החיים של פייטון הרבה יותר קלים. וכשאני אומר "עובד", אני לאו דווקא מתכוון למשיג הרבה יארדים על הרצפה, אלא יותר ל-פשוט מריצים את הכדור.

דנבר של השנה פשוט מוותרת על משחק הריצה מהר מדי. תראו אתמול – רק 14 נסיונות ריצה. זה פשוט מעט מדי. מהצד השני, בדיוק להיפך. הקולטס כל השנה מריצים מעט מדי את הכדור. אתמול, הם רצו לא פחות מ-40 פעם (6 מתוכם של לאק, אבל גם בלעדיו זה עדיין 34 פעמים, שזה המון יחסית) וזה הכריח את ההגנה של דנבר לרווח את המשחק, לשים פחות שחקן בקאברג', פחות להריץ בליצים על הק"ב – ואיפשר ללאק להיות הרבה יותר אפקטיבי. אם היתה לי עצה אחת לשתי הקבוצות היא – תריצו את הכדור!

– ואם היתה לי עצה ל-GM של אינדי, היא היתה – תפטר את המאמן שלך. זוכרים את ראש עיריית רמלה שהלך ופיטר במחצית את מאמן קבוצת כדורסל הנשים של העיר? אז זה מה שהיה צריך לעשות לצ'אק פגאנו. במחצית לפטר אותו. לכתוב על המסך הראשי באיצטדיון "צ'אק פגאנו – נא לגשת לחדר ההלבשה ולאסוף את הדברים שלך". באמת, דברים כמו החזרת הט"ד מפאנט שניה לסוף המחצית (בטח כשלוקחים בחשבון את הטמטום במשחק מול ניו אינגלנד עם הפייק פאנט) הם סימן קלאסי לאימון גרוע. עזבו את כל המסביב, מאמן כזה פשוט לא יכול להישאר.

– הבטחתי אהרון רוג'רס, נעבור לאהרון רוג'רס. קודם כל, אם יש משהו מעצבן קצת בספורט (וזה כמובן גם חלק מהקסם שלו) זה שהוא משחק סכום אפס. יש מנצח ויש מפסיד. וזה מרגיז, כי מה שרוג'רס עשה אתמול בסוף המשחק מול קרולינה היה פשוט מדהים, כולל השלמת דאון רביעי אחרי דאון רביעי תחת לחץ אדיר. זה פשוט לא פייר, כמו שהבן שלי אומר, שהוא היה צריך להפסיד את זה. ועוד בדרך כל כך מרגיזה של חטיפה בסוף שסימלה בערך את המשחק כולו.

אז מה לא עובד לפאקרס? כמה דברים. הראשון הוא שההגנה שלהם די על הפנים. זה לא חדש, זה קורה כל שנה נראה לי. זאת הגנה שלא מצליחה להגן בעומק נגד מהלכים גדולים ומשלמת על זה ביוקר. ואז, היא נכנסת לפיגור ורוג'רס צריך לזרוק ולזרוק. והנה, גם הפאקרס אתמול עם רק 15 ניסיונות ריצה "יעודיים" לפחות מ-50 יארד (רוג'רס רץ עוד 4 פעמים ל-22 יארד). והבעיה העיקרית היא שלא רק שרוג'רס זורק וזורק, אלא שקו ההתקפה שלו מזעזע. ראינו את זה כבר קורה בעבר – עם ביג בן וגם עם קפרניק (להבדיל) ועכשיו קצת עם ווילסון. כאשר יש לך ק"ב מובילי כמו רוג'רס, שמסוגל להשיג יארדים ברגליים ואפילו מוסר טוב בתנועה יותר מאשר כשהוא בפוקט, קו ההתקפה קצת מתרגל לזה. ועם הזמן, פשוט מזייף. והקו של רוג'רס ממש, אבל ממש מזייף. חמישה סאקים אתמול וזה כשהוא מצליח להתחמק בעזרת הרגליים מעוד לא מעט ניסיונות לחץ. כן, ההגנה של קרולינה מצוינת, אבל לא עד כדי כך מצוינת. כשיש כאלו מספרים, להתקפה יש בעיה. והיא חייבת לפתור אותה. או לשנות את צורת המשחק – לשחק הרבה ספרד, כמו הפטריוטס או להריץ הרבה יותר את הכדור – או למצוא פתרונות בקו ההתקפה. כי ככה, זאת פשוט התעללות בק"ב הכי טוב במשחק היום.

– מהצד השני, קאם ניוטון מדהים. מדהים כי באמת לא רואים ק"ב כמוהו כל יום. המספרים שלו מוזרים. הוא מוסר באחוזים נמוכים מאוד יחסית, מוסר ללא מעט אינטרספשנס, מצד שני – גם עם 15 ניסיונות מוצלחים הוא עדיין מביא כמעט 300 יארד. וכמובן, הקבוצה שלו על 8-0. האמת היא שכל פעם שאני קורא על שחקן ש"המספרים לא מספרים את האמת עליו", אני נכנס לכוננות ספיגה. אני באמת איש שמאמין במספרים ושאם המספרים לא מספרים את כל האמת, זה בדרך כלל סטיה סטטיסטית שמתאזנת עם הזמן. יכול להיות שהמקרה של קאם ניוטון יוצא דופן?

הנה המספרים השנה – 53% השלמה, 14 ט"ד ו-9 אינטרספשנס. נראה כמו משהו שקולין קפרניק לא היה גאה בו. אז מה האמת פה? ובכן, קודם כל אני אגיד את זה – אני לא משוכנע עדיין. מרבית המספרים נראים כמו הממוצעים שלו משנים קודמות, אולי אפילו פחות טובים (יותר אינטרספשנס, אחוזי השלמה יותר נמוכים, ק"ב רייטינג הכי גרוע בקריירה), ואם תורידו את המשחקים של השנה, הרי שמדובר בק"ב עם מאזן שלילי בקריירה. מצד שני, קשה להתווכח עם 8-0, לא?

אני מניח שמדובר פה בשילוב של הגנה באמת באמת טובה ושיטה שהתאימה את עצמה בשלמות לק"ב. בניגוד לניסיון של כל מיני קבוצות לקחת שחקנים מהסוג של ניוטון ולנסות להתאים אותם לשיטת המשחק, הרי שקרולינה התאימו את ההתקפה אליו. הם רצים הרבה מאוד, נותנים גם לניוטון עצמו לרוץ וכשהם זורקים, הם כמעט תמיד הולכים על ההומראן. כמו שכתבתי לפני שבוע או שבועיים – לא תראה את ניוטון מוסר בכלל לראנינג בק שלו. עד כמה השיטה הזאת יכולה לעבוד? ובכן, בדרך כלל בסוג הזה – אפשר ללכת איתה עד הסוף (הממ, איליי מאנינג או ג'ו פלאקו) ואפשר ליפול איתה בגדול. בינתיים, ב-NFC די חלש עד עכשיו, זה עובד יופי.

Cam Newton

– דקה על המשחק של יום חמישי, שכבר מזמן שכחנו ממנו. אני יודע שג'וני מאנזיל כבר לא מעניין אף אחד אבל זה פשוט כל כך הפריע לי בעיניים שהייתי חייב לדבר על זה – עזבו את כל הסיפורים מסביב למשחק. האלכוהול, חוסר הריכוז באימונים. לאיש יש פשוט טכניקה איומה. הוא מקבל את הכדור בפוקט ולא זז. ובלא זז, אני מתכוון – הרגליים שלו בכלל לא זזות. תסתכלו שניה על אהרון רוג'רס, על פייטון (אצלו זה ממש בולט), על בריידי – הרגליים שלהם כל הזמן בפעולה. מאנזיל, לעומת זאת, מקבל את הכדור ועומד. הוא מסתכל ימינה, מסתכל שמאלה, והרגליים נטועות במקום. איך יכול להיות שמישהו מגיע למקצוענים עם טכניקה כל כך גרועה?

– אז מינסוטה עם 6-2? מוליכה את הבית? איך זה קרה בדיוק? ובכן, זה מקום קלאסי שבו הלו"ז מרמה. כל הניצחונות של הויקינגס היו על קבוצות עם בינוניות במקרה הטוב וממש גרועות במקרה הפחות טוב. הקבוצה הטובה ביותר שהם ניצחו זה הראמס השבוע עם 4-4. חוץ מזה יש להם שני ניצחונות על ה-1-7 דטרויט, על סן דייגו עם 2-6 , קנזס סיטי עם 3-5  ושיקגו עם 2-5. ביחד, זה מתעגל למאזן 12-27 – וגם זה מרחמים כי אני סופר את דטרויט רק פעם אחת. בקיצור, אין מה להתרגש. כמעט כל שנה יש קבוצה כזאת שנותנת ריצה בלי שאנחנו מבינים מה היא עושה שם וזה המצב בדיוק אצל מינסוטה. יש להם עוד את הפאקרס פעמיים, סיאטל, אריזונה, אטלנטה. פלייאוף לא יצא מזה. אתם יכולים לרשום.

– וזה כמובן בלי לזלזל בהגנה המצוינת של מינסוטה ובעבודת האימון הלא רעה בכלל, שיודעת לנצל למקסימום את היתרונות של הקבוצה (AKA – אדריאן פיטרסון) ולמזער את החסרונות (רק 27 ניסיונות מסירה בין שני הק"בים ששיחקו אתמול).

– עצוב היה לראות את ביג בן נפצע ואולי גומר לקבוצה שלו את העונה סופית השבוע אבל אני חושב שצריך לשאול את השאלה – האם פיטסבורג יכולה להמשיך לסמוך עליו? זה נכון שבשנתיים הקודמות הוא השלים 16 משחקים בכל עונה, אבל העונה זאת כבר פציעה שניה קשה ולאורך הקריירה הוא לא ממש הוכיח דוראביליות גבוהה. לא שאני אומר שאפשר למצוא לביג בן מחליף בקלות בליגה הזו, אבל אולי הגיע הזמן למצוא את הדרך להגן עליו טוב יותר ולנסות למנוע את כמות המכות שהוא חוטף כל הזמן? מתי בפיטסבורג ישקיעו קצת באופנסיב ליין, ולא פחות חשוב – ילמדו את בן לשחרר את הכדור יותר מהר?

– תגידו, לא הספיק לנו כל הורוד הזה חודש, עכשיו קיבלנו את מיטב האופנה של צבא ארה"ב? במה חטאנו?

***

טוב, כתבנו הרבה ועוד לא הגענו לדירוג העוצמה. כרגיל עם דירוגי עוצמה – מדובר באינטרפטציה שלי בלבד. כמובן שמאזן נחשב אבל גם חשוב מול מי שיחקת ואיך שיחקת. נניח אם נסתכל על דנבר – אז נכון שהמאזן שלהם מצוין אבל הם ניצחו בקושי בקושי קבוצות כמו קליבלנד או הצ'יפס. אם יש לכם השגות? טוב, בעיה שלכם.

  1. ניו אינגלנד פטריוטס – גם אלופים, גם מאזן מושלם, גם מנצחים בקלות. אבל הפציעה של דיון לואיס (גמר את העונה עם -ACL) היא מכה רצינית.
  2. סינסינטי בנגאלס – אנדי דלטון תמיד יהיה חשוד, אבל חוץ מזה נראים כרגע היחידים שמסוגלים לעצור את הפטס ב-AFC.
  3. קרולינה פנתארס – להגנה אין יום רע
  4. אריזונה קארדינלס – הלו"ז שלהם היה קליל למדי עד עכשיו, פגישות עם הפאקרס ועם הסיהוקס פעמיים יגלו לאן העונה נושבת.
  5. דנבר ברונקוז – עם כל השיפור בהגנה, עדיין תלויים מדי ביום שפייטון תופס.
  6. סיאטל סיהוקס – שנה שעברה נתנו סטרץ' סופי אדיר, אני מהמר על אחד כזה גם השנה.
  7. גרין ביי פאקרס – בלי שיפור בהגנה ובשמירה על רוג'רס נידונים לעוד עונה מתסכלת.
  8. ניו יורק ג'טס – מירוץ הווילד קארד ב-AFC הוא פתוח לגמרי ולג'טס יש אולי את צוות האימון הטוב ביותר בין המתמודדות.
  9. אינדיאנפוליס קולטס – תמונה הפוכה של הג'טס. שחקנים מצוינים, מאמנים נוראיים.
  10. פיטסבורג סטילרס – עם שני רסיברים מעולים, מסוגלים להחזיק מעמד כמה שבועות בלי ביג בן
  11. אוקלנד ריידרס – וידוי – אני ממש נהנה לראות את הריידרס של השנה. אבל הם עדיין סובלים ממחלות ילדות, כמו שההפסד השבוע הראה. בשנים הבאות, עם הדעיכה של פייטון, אמורים להיות כח אמיתי בבית שלהם.
  12. ניו יורק ג'איינטס – גם אם JPP הוא לא אותו דבר, החזרה שלו עשויה לתת בוסט להגנה, שהיתה אחת החלשות בליגה עד עכשיו.
  13. אטלנטה פאלקונס – להפסיד לניינרס? באמת?
  14. מינסוטה וייקינגס – דון זימר צודק, המהלך של הכניסה בברידג'ווטר היה מלוכלך לגמרי והיה צריך להיגמר אפילו בהרחקה.
  15. סט לואיס ראמס – צריכים לתת את הכדור בכל דאון לטוד גרלי וגמרנו.
  16. פילדלפיה איגלס – האמת היו צריכים להיות יותר גבוה, עם איך שהבית שלהם נראה, הסיכויים שלהם לקחת אותו לא רעים בכלל. אבל הם פשוט קבוצה מעצבנת, אז זהו.
  17. בפאלו בילס – ההבדל בין איי ג'יי מנואל לטיירוד טיילור (11 מ-12, בלי אינטרספשן) הוא שמיים וארץ. כשהוא בריא, הבילס קונטנדרית לגיטימית לווילד קארד
  18. ניו אורלינס סיינטס – מגיע לדרו בריס קבוצה עם הגנה יותר טובה מזו בשנים האחרונות של הקריירה שלו
  19. קנזס סיטי צ'יפס – עד מתי אלכס סמית?
  20. סן דייגו צ'ארג'רס – מס' אחת בליגה ביארדים באוויר, מאזן של 2-6. לך תבין
  21. מיאמי דולפינס – נגמר אפקט השייע
  22. בולטימור רייבנס – בלי הגנה באמת שאין להם מה למכור
  23. דאלאס קאובויז – מסתבר שטוני רומו די חשוב לקבוצה הזאת, הא?
  24. טנסי טייטאנס – מאריוטה יכול להיות נורא ויכול להיות אדיר, כמו השבוע. עוד לא בטוח מי מהם זה המאריוטה האמיתי.
  25. יוסטון טקסנס – עדיין בתמונה לזכות בבית. איכס.
  26. טמפה ביי באקנירס – עם מאמן יותר טוב ורסיברים שלא מפילים כדור מהידיים, אולי היה לווינסטון קצת יותר סיכוי.
  27. וושינגטון רד סקינס – זה ששכחתי אותם אומר הכל.
  28. סן פרנסיסקו פורטי ניינרס – להם אין שום סיכוי
  29. שיקגו ברס – בסוף השנה ג'יי קאטלר יהיה במקום אחר.
  30. דטרויט ליונס – אם כל הצוות המקצועי הלך הביתה, איך זה שעיניי עגל קולדוול עדיין שם?
  31. קליבלנד בראונס – בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום
  32. ג'קסונוויל ג'גאורס – מה שבלייק בורטלס עשה ביום ראשון צריך להלמד בבתי ספר. לקומדיה.
יומן האליפות של הפטס (8) - Next man up!
סימנים מהקבוצה ההיא

75 Comments

אודי 9 בנובמבר 2015

יש מעין אינפוגראפיק שרץ באינטרנט מאז שהודיעו על הסיפסול של קאפרניק שמשווה את הנתונים שלו לאלה של ניוטון. אבל אין מה לעשות, כמו שאמרת, קרולינה בונים על זה שניוטון יצליח במהלכים הגדולים. וזה עובד. הוא גם טנק בריצה, ואם אני לא טועה, מאז שהוא נכנס לליגה רק למרשן לינץ' יש יותר טאצ'דאונס על הקרקע ממנו. הוא הדבר האמיתי, פשוט צריך בתוך שיטה מסוימת, ולעשות את הסוויץ' בראש שהדבר האמיתי זה לא בהכרח QB שלא זורק אינטרספשנס ומשלים 65% מהזריקות שלו

אריאל גרייזס 9 בנובמבר 2015

אני עוד לא מוכן לשנות את התפיסה שלי. כל פעם שניתקלנו בתופעה מהסוג הזה ואמרנו שהגיע הזמן לשנות תפיסה, זה התפוצץ לנו בפנים. מייקל ויק, קפרניק וכו. צריך לחכות ולראות

שימי 10 בנובמבר 2015

אני גם לא מאמין ב-QB כאלו, אבל ההשוואות לקפרניק מגוחכות, ולו בגלל הביטחון שניוטון שידר במהלך המחשק. ראו עליו שהוא יודע מה לעשות, להבדיל מקפרניק שנראה כאילו מסתובבים לו חמישה שדים/מלאכים מסביב לראש ומדברים איתו.
ניוטון לא עשה טעיות במשחק הזה, אפילו החטיפה הייתה לדעתי יותר מהלך מצוין של המגן מאשר טעות נוראית של המוסר, ולקח את כל מה שההגנה שלנו נתנה לו, וברוך השם – היא נתנה.
תמיד לאוהדים יש נטיה לשכוח את הצד השני שמשחק מולך, והפנתרס פשוט שיחקו טוב, נקי ובלי טעויות בכל האספקטים של המשחק. אפילו ניסיון הקאמבק ההירואי של רוג'רס נעצר בגלל פעולה הגנתית מעולה של קו ההגנה.

אריאל גרייזס 10 בנובמבר 2015

אני לא עושה השוואה לקפרניק וגם לא מסתכל רק על המשחק האחרון. ראיתי כמעט כל משחק של ניוטון השנה, הוא עושה הרבה מאוד טעויות. העניין הוא שבשיטה של קרולינה זה קצת פחות קריטי. השאלה אם זה יכול להחזיק בפלייאוף ולהביא אליפויות.

AdamB 10 בנובמבר 2015

אני חושב שאליפות יכולה להתחבר להם בעונה כזו שאין מישהו ממש חזק בNFC. אבל צורת המשחק שלו לא יכולה להמשיך עוד עשר עונות. הוא בן 26, ואם אני צריך להמר, בגיל 35 אם הוא עדיין בליגה הוא ייראה דומה יותר למייקל ויק של היום מאשר לדרו בריס.

גיל שלי 9 בנובמבר 2015

ההגנה שלנו היתה הכי גרועה בליגה. אבל, זה לא רק ג'יי פי פי מתווסף. ג'ספר ברינקלי הגיע משום מקום, ונראה שסוף סוף יש לנו ליינבקר אמצעי. אמוקמרה חוזר במקום הוסלי, כלומר לא יסתובב לנו רסיבר חפשי ומאושר. דאל יקבל סנאפס על חשבון מריוות'ר. עכשיו נוסיף את התהליך של ספאגס ויש לנו סיכוי להגנה בינונית.
אגב, איך סיום העונה של לואיס משפיע עליכם?

אריאל גרייזס 9 בנובמבר 2015

כמו שאמרתי בזמנו שאין מה להסיק על ההגנה שלכם ממשחק מול מאט קאסל, גם לא הייתי קופץ למסקנות ממשחק מול טמפה. שבוע הבא יהיה מבחן קצת יותר רציני.
לגבי לואיס – ראנינג בק שתופס כדור הוא קריטי במערך ההתקפי של הפטס. שיין וארין היה אבן פינה בריצה לסופרבול. אני לא בטוח שוויט, שאמור לקבל את התפקיד הזה, ניחן באותן תכונות

פורד פרפקט 9 בנובמבר 2015

הייתי רוצה לראות את ג'י פי פי דווקא בשבוע שעבר נגד ניו אורלינס כשלא היו ההגנות. לראות את ההשפעה שלו על המשחק שהיה. כי הכל היה פשוט מדי לשני הצדדים.

red sox 9 בנובמבר 2015

לגבי משחק הריצה וקריאת המהלכים בהתקפה של אינדי ודנבר – ברמה העקרונית הנקודה שלך נכונה, אבל אין פקטור שמשפיע על כמות מהלכי הריצה כמו התוצאה. דנבר נפלו לפיגור של 2 פוזנשנס ויותר מאוד מוקדם. זה מכריח את פייטון לזרוק ולזרוק (בדיוק כמו שרשמת על רוג'רס.
ההשפעה הפוכה כמובן על התקפת הצד המוביל, קולטס במקרה הזה. רוב העונה הם היו בפיגור ולכן וויתרו (כן, מהר מדי) על משחק הריצה. אתמול, במושב הנהג עם יתרון דו ספרתי ביד, היה הרבה יותר קל ונכון לרוץ כאופציה ראשונה.

אריאל גרייזס 9 בנובמבר 2015

הם נפלו לפיגור מוקדם זה נכון, אבל סגרו אותו ל-17-14 כבר בפתיחת המחצית. ובכלל, כבר בתחילת המשחק אינדי עצרו את הריצה של דנבר יפה ודנבר פשוט ויתרה. ראינו את זה המון השנה.

אורן השני 9 בנובמבר 2015

+1

ככה הייתי (פעם, לפני הגמילה) לוקח אליפויות/מצ'אפים בפנטזי, לפי איזו קבוצה סביר שתעלה ליתרון ותרוץ הרבה ואיזו תיקלע לפיגור ותזרוק, ולא לפי איכות הגנת הריצה/מסירה שממול כמו שכל האתרים רוצים שתחשוב כי בד"כ זה לא העיקר או לא רלוונטי. רוב הנקודות באות בגארבג'/קאמבק טיים. לא אומר שאני היחיד כמובן

גיל 9 בנובמבר 2015

האם ההשמטה של הרד סקינס היא במחאה על השם?

ולמה החזרת הפאנט הזו דווקא צריכה להוביל לפיטורים של פגאנו? אלא אם כן אתה חושב שכל החזרת פאנט לט"ד היא סימן לאימון גרוע. זה שזה קרא בשנייה האחרונה מעצבן אבל קורה.

אריאל גרייזס 9 בנובמבר 2015

אופס, שכחתי אותם. זה שהיו לי 31 קבוצות היה צריך להיות סימן אזהרה, היית חושב.
לגבי פגאנו – זה עוד סימפטום לאימון הנורא שלו. זה לא סתם מעצבן ולא סתם מהלך רע. יש שש שניות להפסקה – קבוצה שנותנת פה החזרה לטד היא פשוט קבוצה לא מאומנת. רבאק, תגיד לפאנטר שלך שיעיף החוצה

גיל שלי 9 בנובמבר 2015

למה החזרת לי את דשון ג'קסון לזכרון עכשיו? מצד שני, שנה אחרי זה אותו מאמן לקח אליפות

גיל 9 בנובמבר 2015

זה סתם חוסר מזל. הפאנטר יעיף החוצה אבל אז יהיה זמן על השעון והייל מארי יכול להוביל לאותה תוצאה. ואינדי תמיד היו חלשים בקבוצות המיוחדות אבל זה דווקא פחות האחריות של פגאנו שבלי קשר נראה לי שיעוף בסוף השנה אלא אם הקולטס מגיעים שוב לפחות לגמר הAFC.

אריאל גרייזס 9 בנובמבר 2015

אף אחד לא עושה הייל מארי בסוף מחצית עם שתי שניות על השעון, פוטנציאל ההרס (אינטרספשן לטד) גדול מדי. זה פשוט אלף בית של אימון. וזה מצטרף לשטויות שהקבוצה הזאת עושה פעם אחר פעם

גיל שלי 9 בנובמבר 2015

להזכיר לך את ההייל מרי שניקס תפס מול הפאקרס בפלייאוף?

אורן השני 9 בנובמבר 2015

אני מסכים ולא מסכים עם אריאל.

מצד אחד, אם הפאנטר מספיק טוב (ותלוי גם במיקום הבעיטה) בשביל לבעוט החוצה אבל לא קצר מדי, אז דנבר לא היו מנסים בכלל הייל מרי.

מצד שני, רוב המאמנים בליגה לא חושבים בצורה הזאת ולא בועטים פאנט החוצה בשום מצב שהוא (וחבל שכך), כך שזה לא איזה פאק מיוחד של פגאנו ויש פה קצת היטפלות אישית אליו.

Eyal 10 בנובמבר 2015

פגאנו הוא מאמן נורא שנעשה לו עוול במועדון מקולקל מהיסוד. הוא מאמן חלבי עם התקפה בפוטנציאל משוגע שמשחקת נורא (וזה באשמתו) אבל הוא במקור מאמן הגנה והgm העוד יותר גרוע שלו עושה לו דווקא ובנה הגנה נוראית בכוונה, כבר מהדראפט לא הבנתי מה יש להם להשקיע בחירת סיבוב ראשון על תופס במקום על שחקן הגנה אחד נורמאלי. פשוט מועדון שאלוהים נורא אוהב אבל הם בשלהם מנסים בכח להישאר בדיחה

גיל 9 בנובמבר 2015

במקרה כמו אתמול זה סיכון ששווה לקחת. הסיכוי להחזרה לט"ד נמוך וכשאתה בפיגור די גדול זה סיכון שלדעתי לא לוקחים מספיק.

AdamB 9 בנובמבר 2015

הגנה נאיבית של אוקלנד תמנע מהם כנראה פלייאוף השנה וחבל, כמו שכתבת כיף לראות אותם, אמארי קופר למרות טעויות אתמול תותח-על.
הבעייה של סנט-לואיס בהתקפה היא קריאת מהלכים מטופשת, חצי ממהלכי ה"מסירה" אתמול היו כל מיני זריקות לFLAT לטאבון אוסטין. נראה
כמו התקפת קולג'.

red sox 9 בנובמבר 2015

מוגזם לבקש שתתחיל לרשום מאנזיל בלי א'? פשוט כל פעם שאני קורא את השם שלו קופצת לי לראש התמונה של פרנק קוסטנזה עם ה-Manssiere שלו.
תודה מראש.

פורד פרפקט 9 בנובמבר 2015

יופי של פוסט. נהניתי מכל משפט.
והסיכום על קרוליינה ( שהתאימו עצמם לקאם ניוטון) מסכם שיטת משחק בקלות וחוכמה שאחרות איכשהו לא מצליחות ליישם. לא הכל נמדד באחוזים ויפה לראות את זה. וכמוך, גם אני רוצה שהפאטס יעשו עונה מושלמת וישיגו עוד תואר לארון.

אלון 9 בנובמבר 2015

הקולטס 9?!?! בתור אוהד שלהם לא הייתי נותן להם מעל 15.
חוץ מזה מעולה כרגיל.

red sox 9 בנובמבר 2015

קבוצה אימפוטנציאל.

אורן השני 10 בנובמבר 2015

אין כל כך את מי לדרג גבוה.. ככה זה כשיש 20 קבוצות חלשות השנה, מספיק להיראות טוב משחק וחצי ואתה בטופ 10.

אריאל גרייזס 10 בנובמבר 2015

בדיוק

צחי 10 בנובמבר 2015

א. ה-GM של הקולטס צריך לפטר את עצמו רגע לפני שהוא מפטר את פגאנו. מועדון שהוא מופת לחובבנות. דווקא ההגנה נתנה חתיכת משחק אתמול.

ב. לדבר על המספרים של קאם בלי לחשב את הריצה שלו זה חסר טעם. יופי שיש לו רק 14 ט"ד במסירה, יש לו עוד חמישה בריצה. 19 זה כבר טופ 5 בליגה. אני צריך להזכיר כאן שהרסיבר מס' 1 שלו זה טד גין?

ג. להוציא כמה טעויות מטופשות – הקולטס שיחקו מצוין אתמול. אני לא אומר את זה לזכותם אלא כי אני חושב שדנבר היא עדיין אחת משלוש הקבוצות הטובות בליגה. סינסי לא. אין לי שום סיבה טובה למה.

צחי 10 בנובמבר 2015

לגבי צבא ארה"ב – אני לא בטוח אם זה חודש שלם או רק יום הווטרנים שחל ביום רביעי השבוע. ג'ון אוליבר ניצל את ההזדמנות להעלות מחדש את נושא הכסף שהצבא משלם לקבוצות ספורט על המופעים האלה.

Eyal 10 בנובמבר 2015

אחלה של פוסט.
אני חושב שמיניסוטה עוד תפתיע מאוד בעתיד, בשנה שעברה טדי שיחק חזק בסוף והשנה הולכת להיות די זהה עם 11-5 בסוף ובמיוחד שצ'ארלס יכנס יותר למשחק.
יוסטון היא עוד קבוצה שהולכת להפתיע ולהביא אחלה חצי שני של העונה עם פלייאוף רק בגלל וואט.
אטלנטה צריכים לשים את המפתחות ולפרוש אחרי שהם מפסידים לבליין גאברט, מגוחך

BlindTree 10 בנובמבר 2015

מה קורה בהגנה של הפאקרס?
פפרס מחורפן לגמרי.

רן 10 בנובמבר 2015

סופסוף כתבת על הQB הכי טוב בליגה. מתחילת העונה אני חוזר ואומר הוא מדהים. ומה שבאמת מדהים זה קבוצה פשוט לא מאומנת התקפה עומדת הגנה חסרת השראה ובעיקר בזבוז משווע של יכולות הזריקה והניידות של רוג'רס.
כואב הלב לראות QB כזה מתבזבז. או שהכל הסוואה והם יחשפו תרגילים חדשים רק בפליאוף?

Maldini 10 בנובמבר 2015

מייק מקארתי הוא אחד הרמאים הגדולים ביותר בליגה, כבר 5 שנים הוא מבזבז את אחד הגדולים שדרכו על מגרש פוטבול אי פעם יחד עם חבר שלו דום קייפרס היצור העתיק הזה שכבר מזמן היה צריך לאמן בליגת בתי הכנסת של ברוקלין

חוץ מניו אינגלנד בשיניים בעונה שעברה וסיאטל העונה מישהו זוכר ניצחון גדול של גרין ביי על קבוצה איכותית/שעדיפה עליה ב-5 שנים האחרונות, עונה רגילה או פלייאוף? איזה אקסטרה בדיוק הוא מביא לשולחן? רודג'רס לא צריך אותו כדי לנצח 10+ פעמים בעונה את שיקאגו ודטרויט, הוא צריך אותו בשביל הקרוליינות והסיאטליות, בשביל התקופות שהרסיבר מס' 1 נפצע ולשאר קשה לייצר מרווח ודרושים מערכים יצירתיים וקומיבנציות ראוטים טיפה מתוחכמות, בשביל המשחקים שה-DL ממול יותר מדי טוב ואונס את ה-OL ברמה שרודג'רס כבר לא יכול לכסות עליהם יותר עם ההודיני אקט שלו בפוקט ומחוץ הלו ולא יכול להביא ניצחון למרות 378 פיצוצים במשחק, כשדרוש פלייקולינג שונה והאצה בקצב המשחק והמהלכים, כשלא הכל מתקתק ודופק כמו שעון, מישהו יודע איפה הסמרטוט הזה???

עב״ד 10 בנובמבר 2015

+1

לגמרי. ואיך שהוא כל פעם מצליח לגרום לקאפרניק להיראות כמו ק״ב עילית. שום חשיבה מחוץ לקופסה, רק רוג'רס ושיסתדר לבד.

NoOne 10 בנובמבר 2015

לא יודע למה אתה תופס כל כך מצוות האימון של הג'טס , טוד בוולס הוא רוקי שעושה הרבה טעויות
הוא גם מאד קונסרבטיבי על גבול הפחדן
הקבוצה מתחילה משחקים מאד FLAT כאילו אין להם חשק לשחק
אני דווקא חושב ההיפך ממך שחקנים כמו ברנדון מארשל ואריק דקר(אין שום CB 2 בליגה שמסוגל לעצור אותו) מצילים פעם אחר פעם את צוות האימון
ה DL שנחשב על הנייר לאחד מהטובים בליגה לא מסוגל לעשות לחץ מול הק"ב ברמה סבירה , כנראה ש 452 בחירות סיבוב ראשון ב DL זה לא מספיק
תוסיף את כל זה על מכת הפציעות הנוראית שעוברת על הקבוצה(לא תירוץ,רק עובדה) אני לא ממש מאמין בחצי השני של הג'טס ולדעתי הם לא יגיעו לפלייאוף

מיקיג' 10 בנובמבר 2015

יגיעו. צוות בסדר גמור. לא הייתי מחליף אותו באף צוות אחר בafc. נראה אותו שנתיים ואז נחליט.

אריאל גרייזס 10 בנובמבר 2015

אני חושב שבהתחשב בפרסונל של הקבוצה, הם עושים עבודה יפה מאוד. בשלב הזה זה לא מזיק להיות שמרן. לא יודע אם יגיעו לפלייאוף כי באמת יש שם מירוץ די פתוח על הווילד קארד, אבל הלו"ז הקל יחסית והעבודה שעושים שם נותנים להם סיכוי לא רע בכלל. אם הם ירצו ללכת שלב אחד נוסף בשנים הבאות, הם יצטרכו להתחיל להמר.

shohat 10 בנובמבר 2015

יופי של טור.

צחי לוז 10 בנובמבר 2015

"פלייאוף לא יצא מזה. אתם יכולים לרשום."

היום בו התחלתי להאמין.

אריאל גרייזס 10 בנובמבר 2015

אתה מת להיות משובץ לבאר שבע, אני מבין :-)

מתי 10 בנובמבר 2015

וגם: "שנה שעברה נתנו סטרץ' סופי אדיר, אני מהמר על אחד כזה גם השנה".

עכשיו סיאטל באמת בצרות.

יובל 10 בנובמבר 2015

לשם שינוי מסכים עם כל מילה לגבי הקולטס (טוב, מלבד המיקום שלהם בדירוג העוצמה שבכנות ממש לא משקף את התוצאות שהשיגו עד עכשיו ). זאת בדיוק התוצאה של החלפת פפ המילטון מאמן ההתקפה. פתאום מנצלים את היתרונות של לאק, פתאום יש לו אופציות מלבד מסירה – ריצה (איזה פירסט דאון מהסרטים הוא עשה במחצית הראשונה ) , להיפטר מהכדור מהר (כמו בטד שהוא מסר לברדשאו במחצית השנייה ), ולא רק לעמוד בפוקט כמו ברווז ולמסור דיפ ראוטס להילטון או מונקריף יותר מ-20 פעם רצוף.
ההתקפה נראתה הרבה יותר טוב, עכשיו הבעיה תהייה ההגנה. איבדנו את הנרי אנדרסון הרוקי, שיחד עם דייויד פארי היה נהדר נגד הריצה גם אתמול וגם בכלל, וזו מכה קשה עבורנו . מייק אדאמס לא מסוגל להישאר בריא יותר מחצי משחק (גם הפעם כמו במקרה גרונקובסקי ברגע שהוא יצא, הטייט אנד של היריבה, אוון דאניילס, התחיל לחגוג ) ובלי השחקנים האלה ההגנה של הקולטס לא יכולה לעצור כלום.

7even 10 בנובמבר 2015

המיקום של הצ'ארג'רס והברס צריך עדכון אחרי ה MNF :)

ירח אדום 10 בנובמבר 2015

נראה לי שלא כתבת את המובן מאליו:הלידה השנה מאד מאד חלשה.חוץ מהקבוצה (המעצבנת) שלך שאר הבלתי מנוצחות בעיקר נסמכות על הגנה מעולה.אני ממש לא מתרשם מניוטון ולראיה המספרים שלו.לצערי הדרך של הקבוצה (המעצבנתתתת) שלך סלולה לסופרבול השאלה היחידה היא מי תתייצב מולה.מודה שאין לי מושג…
יופי של טור כרגיל

אריאל גרייזס 10 בנובמבר 2015

אני כותב את זה כמעט כל שבוע, האמת. בשלב הזה פשוט צריך להנות מפוטבול וזהו. עד הפלייאוף הרבה ישתנה

גיל 10 בנובמבר 2015

אם היינו אוספים שקל על כל אחד שאומר שהליגה חלשה בעשור האחרון היינו עשירים. זה לא השנה אלא ככה הרבה זמן. היא חלשה, אובר שיפוטית אבל אנחנו עדיין צופים בה.

עמי ג 10 בנובמבר 2015

שאלה:
למה בעצם אתם אומרים שהליגה "חלשה" השנה? מתי היא היתה "חזקה"?
איך אתם משווים בכלל לשנים קודמות?
(למיטב ידיעתי אין בעולם שום ליגת פוטבול יותר חזקה מזו …)

גיל 10 בנובמבר 2015

בגלל הרמה, הטעויות, השטויות ששחקנים ומאמנים עושים.

מאור 10 בנובמבר 2015

לא מבין למה כולם כאן יורדים על הקולטס – ועוד אחרי משחק שבו הם ניצחו את דנבר, הקבוצה שלפני שבוע אחרי גרין ביי כולם היללו וניבאו שתסיים את העונה בלתי מנוצחת. נכון, היו להם כמה משחקים גרועים השנה, אבל הם בדיוק סוג הקבוצה שיכולה להתחבר בדיוק לפני הפלייאוף ולתת ריצה עד הסוף. כמו שאריאל אמר – השחקנים מצוינים, וזה יכול להספיק.

לגבי הדירוג – בהתחשב בתוצאות וביכולת עד עכשיו – סיאטל מדורגת הרבה יותר מדי גבוה.

יובל 10 בנובמבר 2015

יורדם ובצדק כי עד המשחק נגד דנבר זו היתה קבוצה אנדר-אצ'יברית שאומנה (ומאומנת) גרוע.
הסקדיול של הקולטס עד סוף העונה:
אטלנטה, טמפה ביי, פיטסבורג, ג'קסונוויל, יוסטון, מיאמי, טנסי.
זה סקדיול קל שבהחלט צריך לתת לקולטס אפשרות לחבר כמה נצחונות ולהגיע לפלייאוף במומנטום.

גיל 10 בנובמבר 2015

כי כמו שלא קוברים קבוצה אחרי משחק אחד ודי ברור שאף אחד לא יגמור בלתי מנוצח, כך משחק אחד טוב לא בהכרח מראה שינוי של מגמה. הרי בלי האינטרספשן של מאנינג או השטויות של טאליב היה סיכוי טוב לדנבר לנצח. בכל מקרה, עד הפלייאוף יש זמן אבל שם הכל יכול להיות\ בטח בAFC החלש.

אלון 10 בנובמבר 2015

מה כבר יכול להיות?? הקולטס יקחו את הבית המביך שלהם. ישחקו משחק ווילד קארד ביתי מול פיטסבורג/ג'טס/אלוהים יודע מי יהיה בווילד קארד ואז יחטפו בראש בבוסטון ובלאונט ירוץ ל300 יארד. גריסון ימשיך לחשוב שהשמש זורחת לו מנתחת ויבחר עוד רסיבר סיבוב ראשון.
אני יודע ש70 אחוז מאוהדי הליגה היו חותמים על תסריט כזה.
אבל לאוהד קולטס פשוט נשבר לראות הנהלה שזורקת לפח עונה אחרי עונה עם ק"ב כל כך טוב.

עמי ג 10 בנובמבר 2015

איפה חותמים?
אתה מבטיח לי שבלאונט לא ייפצע עד לסוף העונה?

גיל שלי 10 בנובמבר 2015

לאק בחוץ ל2 עד 6 משחקים

אלון 11 בנובמבר 2015

פציעה שהיא תעודת עניות לgm וההנהלה..
בכל מקרה הלוז בחודש וחצי הקרוב לא קשה ובתקווה שלאק יפסיד 3-4 משחקים ולא 6 עדיין התסריט הסביר זה שניקח את הבית במאזן 8-8 או 9-7.

אריאל גרייזס 11 בנובמבר 2015

לא הבנתי איך ההנהלה גרמה לפציעה של לאק?
בכל מקרה, אני מקווה שאתם מוכנים לקרב על הפלייאוף בין טנסי ליוסטון..

אלון 11 בנובמבר 2015

איכס…

אני לא אומר שלאק חף מפשע הוא צריך ללמוד לעשות סלייד ולהפטר מהכדור מהר יותר.
אבל שנתיים כבר לא עושים כלום בהנהלה לשפר את הקו התקפה הנוראי שלנו. והינה התוצאה.

יובל 11 בנובמבר 2015

אלון, דווקא במהלך הזה לה היה שום קשר לקו ההתקפה.
זה היה בתחילת הרבע הרביעי, דאון שני ו-9 מהרד-זון של דנבר במצב של 17:17.
לאק לא מצא רסיבר פנוי אז הוא עשה סקראמבל ל-4 יארדס באמצע ההגנה, ושם הוא נפצע.
הוא עשה מהלכים כאלה הרבה במשחק נגד דנבר.
אגב, במהלך אחרי זה הוא מצא את ברדשאו חופשי לטאצ'דאון.
באופן כללי לאק אכן סופג יותר מדי היטס (במשחק ביום ראשון 9 פעמים ) והפציעה מול טנסי היתה בגלל זה, אבל צריך לזכור שזה גם הסטייל של המשחק שלו וזה היתרון היחסי שלו על פני קוורטרבקים אחרים.

אלון 11 בנובמבר 2015

בגלל זה כתבתי שלאק לא נקי מאשמה והוא חייב להבין שהוא יותר קריטי מאשר עוד פירסט דאון.
אבל הקו התקפה פשוט לא מגן עליו מספיק טוב

עופר ג. 10 בנובמבר 2015

בדיוק לפני שלוש שנים קפרניק החליף את סמית בדרך לסופרבול.
עכשיו קורה לו אותו דבר…
הניינרס עוד יפתיעו אותך!!! קדימה בליין!!!

ג'נובי 10 בנובמבר 2015

אין ספק אחי, בליין גאברט והנו באדיס יקחו אותנו לפלייאוף. מזל שהמשחק הבא הוא כיפכוף של טיול לסיאטל. ניצחון קליל.
חבל שאי אפשר פשוט לעשות פאסט פורוורד על שאר העונה.

גיל 10 בנובמבר 2015

אגב, מצחיק ב14, מייק לא דון. אם זה היה דון אז פדרו היה צריך להיות מורחק.

אריק 10 בנובמבר 2015

גרייזס, חשבתי עלייך ביום בפגישה עם יזם מפינדלנד.
החברה שאני עובד בה בוסטונאית.
וככה התנהלה השייחה
– חבר שלי, אמריקאי שנשוי לפינית נמצא עכשיו בבוסטון.
– "הארוורד, MIT, משפחה?
– לא מבקר חבר. הוא בפוטבול הזה בבוסטון, שלא קוראים להם בוסטון
– הפטס?
-????
הניו אינגלנד פטריוטס?
כן! זה
– ומה הוא עושה שם?
– מנהל
– בבורד שלהם?
– לא, מנהל את הקבוצה.
– אתה מדבר על המאמן?
– כן. ביל משהו. הזמין אותו. הוא אומר שהוא מפורסם שמה בארצות הברית….

ואז חשבתי עלייך.

אריאל גרייזס 10 בנובמבר 2015

אתם, אוהדי יונייטד, אובססיבים איתנו, אוהדי הפטריוטס.. :-)
גאה בך שחשבת עליי. אנשים חושבים שלראות את הפטס זוכים בסופרבול היה רגע השיא שלי בתור אוהד, הם לא יודעים שלשאול את בליצ'ק שאלה במסיבת עיתונאים ולקבל ממנו מבט חודר בהחלט מתחרה בזה..
איך הוא קיבל הזמנה מבליצ'ק, זה הייתי רוצה לדעת.

אריק 10 בנובמבר 2015

אתה מבין שלבחור הפיני הזה לא אין מושג מי זה…
השם לא אומר לו כלום.
החבר שלו שנסע אחיו, גדל עם בילצק, חבר ילדות!
הוא סיפר את זה כאנקדוטה על המיזם שלו שקשור לפגיעות ראש.

אריאל גרייזס 10 בנובמבר 2015

גדול. האמת שאם יש מישהו שהייתי שמח לשבת איתו על כוס קפה זה בליצ'ק. בטוח האישיות התקשורתית שלו שונה ממי שהוא באמת

עורב סגול 12 בנובמבר 2015

היה פעם מין סרט תעודה עליו ב espn, וראית שהוא מסוג האנשים שיש להם כל הזמן סיפורים מעניינים . (בעיקר על התקופה שלו בג'יאנטס)

7even 11 בנובמבר 2015

גרייזס מתחיל בטח לחשוב על מקורות לכרטיס לסופרבול סטייל שנה שעברה.

אריאל גרייזס 11 בנובמבר 2015

מסוג החוויות שחבל לנסות לשכפל, אי אפשר לשחזר את זה.

בני תבורי 10 בנובמבר 2015

יש לדעתך ארבע קבוצות גרועות יותר מהניינרס? אני חושב שהחמאת ליורק וזה מיותר. חזור בך.

אריאל גרייזס 10 בנובמבר 2015

היצחתם השבוע, תהנה מהרגע

YG 12 בנובמבר 2015

בני, ניל יאנג היום בן 70, לא תרשום משהו על זה? :D

urlacher 11 בנובמבר 2015

איך הברס מקום 29 אריאל? איך?
עזוב שנייה את המאזן שיותר טוב או משתווה ל-10 קבוצות שדירגת מעליהם אבל אני באמת חושב שהם צריכים להיות באזור המקום ה-20.
עד כדי כך אתה שונא את קאטלר או שפשוט לא ראיתם אותם משחקים השנה?

גיל שלי 11 בנובמבר 2015

אם אני מכיר נכון את אריאל, זה מקדם ג'ון פוקס

urlacher 11 בנובמבר 2015

פוקס הוא לא מאמן שיזכה בסופרבול. הוא מקובע וזקן ואני מאמין שאלווי עשה בחוכמה כאשר פיטר אותו.
ובכל זאת למועדון מפורק כמו הברס הוא הדבר הכי טוב שאפשר היה לבקש(גם גייס ופנג'יו עוזרים כמובן) ועד כה הוא עושה עבודה לא רעה בכלל.
בהתחשב בזה שחצי סגל הוחלף בקיץ, שפתחנו את העונה בלי אף אחד משלושת הרסיברים המיועדים שלנו(וייט, רויאל וכמובן ג'פרי), עם פציעות בקו התקפה שאילצו להזיז עמדה את השחקן הכי טוב בקו התקפה שלנו,קייל לונג, שהפסדנו במחזור הפתיחה לפאקרס(ולא בהרבה) ואחרי זה הפסדנו לאריזונה ולסיהוקס בלי קאטלר(נפצע לפני המחצית מול הקארדס) וניצחנו 3 מ-5 משחקים אשר בקלות היו יכולים להיות גם 5 מ-5 אז אני חושב שאי אפשר להאשים את פוקס בכלום.

Comments closed