נו האדל – סיכום מחזור 11

למה יש לנו כל כך הרבה משחקים גרועים, למה סינסי יכולים לצאת מרוצים מההפסד לאריזונה ועל הדילמה בדנבר

אז הנה המצב. לפני המחזור הזה היו לנו 11 קבוצות עם מאזן חיובי. שלושה משחקים בסך הכל ציפו לנו (גרין ביי-מינסוטה, קארדס-סינסי ופטס-בילס) בין שתי קבוצות עם מאזן חיובי. אחרי אתמול, יש לנו רק 10 קבוצות עם מאזן חיובי ואם הפטס ינצחו הלילה את הבילס, נקבל רק תשע כאלו. תשע מתוך 32 קבוצות!

תהיו מוכנים, שבוע הבא בכל מקרה הולך להיות לנו בדיוק משחק אחד בין קבוצות עם מאזן חיובי (פטס-ברונקוס). המאנדיי נייט? בולטימור נגד קליבלנד. איכות.

פלא שאנחנו מקבלים כל כך הרבה פוטבול גרוע?

אני מבקש להבהיר שניה – פוטבול יכול להיות מותח מאוד גם כשהוא גרוע. המשחקים בין סט לואיס לבולטימור, בין שיקגו לדנבר, בין הקולטס לאטלנטה – כולם היו משחקים שנגמרו בצורה מותחת. זה לא משנה את העובדה שהם היו מלאים בפוטבול גרוע. עמוס טעויות. החטאות שערי שדה, איבודי כדור לרוב, ק"בים מחליפים על ימין ועל שמאל.

בעיקרון, תקרת השכר אמורה למנוע את מה שאנחנו רואים כרגע – ארבע-חמש קבוצות באמת טובות, לא מעט קבוצות גרועות ובעיקר – מלא קבוצות בינוניות. אבל איכשהו זה לא עובד. אני חושב שאי אפשר לשים את האצבע על סיבה אחת בדיוק. דיברנו כבר על העדר כניסה של ק"בים טובים חדשים לליגה (דווקא ווינסטון וגם מאריוטה נותנים תקווה מסוימת), אבל זה לא רק זה. יש לנו המון המון פציעות. תראו כמה ק"בים מחליפים פתחו אתמול – אוסווילר בדנבר, ייטס ביוסטון (שני המחליפים היחידים שנראו לא רע), האסלבק בקולטס, קינום בסט לואיס, גאברט בניינרס, וכמובן, הקרם דה לה קרם – מארק סאנצ'ז בפילי, למקרה שאוהדי האיגלס חשבו שלא יכול להיות יותר גרוע מסם בדפורד.

אבל זה יותר מזה. גם ק"בים שהיו אמורים להיות בשיא הפריחה המקצועית שלהם לא נראים טוב. מאט ראיין נראה כמו הבטחה גדולה בשנים הראשונות שלו ועכשיו הוא זוועה. פיליפ ריברס נותן משחקים גדולים אבל נכשל לא מעט ובאופן כללי הוא לא מצליח להניע את הקבוצה שלו. ג'יי קאטלר פשוט לא יציב מספיק, גם תוך כדי המשחק. פלאקו לפני הפציעה לא היה טוב מספיק. למעשה, כמעט כל הק"בים מהדור שאחרי הדור הגדול של בריידי-בריס-מאנינג נמצאים ברגרסיה. אהרון רוג'רס הוא רוג'רס (וגם הוא לא היה מבריק אתמול, עוד שניה עליו), איליי מאנינג דווקא משתבח עם הזמן וביג בן מצוין כשהוא בריא (שזה בערך חצי מהזמן) – וזהו בערך.

והנה, לזה הגענו. למחזור של אתמול. מזל שהיה סינסי-אריזונה כדי להציל טיפה את הכבוד של המחזור.

– נתחיל אז במשחק הזה, שהיה לא רק הטוב במחזור אלא גם אחד הטובים השנה. למרות התוצאה היחסית גבוהה, זה לא היה רק משחק התקפי אלא גם כזה עם הרבה הגנות. קרסון פאלמר נחטף פעמיים ברבע הראשון אבל ידע להתאושש מזה כדי לזרוק ארבעה ט"ד. אין לי דרך לאושש את זה מספרית, אבל ההרגשה שלי היתה שבתחילת המשחק הקארדינלס חששו מהפאס ראש (ובצדק) של סינסי ולכן זרקו הרבה מהשאט גאן כדי לתת לפאלמר עוד חצי שניה – ופאלמר לא כל כך הרגיש נוח בדרך הזאת. בהמשך, הם עברו ליותר סנאפים ישירים מהסנטר (כולל הט"ד הראשון, אם אני זוכר נכון, בפליי אקשן שהיה נהדר) וגם פאלמר התרגל לפורמיישן הזה הרבה יותר. בכלל, פאלמר נראה פשוט נהדר השנה. לא מכריח מסירות (טוב, חוץ משני האינטרספשנס שהיו פשוט לא קשורים לכלום) ומחלק את הכדור יפה בין הרסיברים שלו. הכי מרשימה אותי העובדה שהוא ידע למצוא דווקא את נלסון – רסיבר רוקי עם משחק אחד ברזומה עד היום – ל-140 יארד. מועמד יותר מראוי ל-MVP.

– מהצד השני, למרות שסינסי הפסידו, אני חושב שהם יכולים לצאת מעודדים מהמשחק הזה. קודם כל, הם התאוששו יפה ממשחק הנפל ביום שני נגד יוסטון (עוד שניה נגיע אליהם) וההתקפה שלהם חזרה לעבוד, גם על הקרקע וגם באוויר (איפרט, בינתיים, מוביל את הליגה עם ט"ד). מה שעוד מעודד מבחינתם, לדעתי, זה היכולת שאנדי דלטון וההתקפה הפגינו ברגעי הקלאץ'. זה נכון שתמיד יהיו סימני שאלה מסביב לדלתון, אבל העובדה שבפיגור 10 הוא ידע להוביל שני דרייבים מרשימים כדי להשוות את התוצאה (ולא היה רחוק גם מלהוביל) היא מאוד חיובית מבחינתם. זה לא הספיק כדי לנצח את אריזונה, כי ההגנה שלו די פישלה בסוף – אבל לכו תדעו, בקצב הזה אולי נראה רי-מאץ' בסופרבול.

– כמובן, יש עוד שתי קבוצות (לפחות ככה זה נראה כרגע) שיעמדו בדרך של אריזונה לשם. הראשונה היא קרולינה, שלא מתרשמת משום דבר שאומרים עליה וממשיכה בדהירה לעונה מושלמת. ביום חמישי הם מקבלים את דאלאס עם טוני רומו למה שאולי יהיה המבחן הכי קשה שלהם בדרך לשם (איזה כיף זה פתאום שלושה משחקים ביום חמישי, הא?). זה נכון שוושינגטון לא ממש קבוצה, אבל קרולינה עושה את מה שקבוצה טובה אמורה לעשות – לדרוס קבוצות נחותות. פתאום קאם ניוטון זורק חמישה ט"ד (ובכלל, 34 ניסיונות מסירה, שזה די הרבה מבחינתו) וההגנה פשוט פנומנלית – מרשה 14 יארדים על הקרקע בלבד, חוטפת את קאזינס ולוקחת עוד שני פאמבלים – ואלמלא החזרת בעיטה לט"ד, זה היה אפילו עוד יותר חד צדדי.

– הקבוצה השניה, לטעמי, היא גרין ביי, שהוכיחה שעדיין מוקדם להספיד אותה. זה לא היה משחק טוב ממש של גרין ביי, והתוצאה הסופית די משקרת. רוג'רס נכנס למשחק הזה עם מאזן די מביך (אם אני זוכר נכון) של 8-19 במשחקי חוץ נגד קבוצות עם מאזן חיובי (מעניין מה המאזנים של בריידי או פייטון, דרך אגב) וקשה להגיד שנתן משחק שגרם לנו לחשוב שהוא יצא מהמשבר שלו – פחות מ-50% השלמה. אבל אולי המשבר האחרון של הפאקרס עבד לטובתם, כי הם סוף סוף גילו שהם מסוגלים לנצח גם ביום לא טוב של רוג'רס. והם עשו את זה בעזרת שני דברים, שאם הם חכמים הם בונים עליהם.

הראשון זה העובדה שהם רצו. הרבה. לא תמיד זה עבד, הרבה פעמים הם אפילו איבדו יארדים – ועדיין, הם לא ויתרו על הריצה. ובסוף, לייסי הצליח לפרוץ בריצה אחת או שתיים ולהגיע עד 100 יארד, מה שהוריד את הלחץ מרוג'רס שהיה צריך למסור "רק" 34 פעמים (בהשוואה ליותר מ-60 לפני שבוע). הדבר השני היתה ההגנה שסוף סוף נראתה ראויה. יהיה קל להתמקד בשישה סאקים על ברידג'ווטר, אחרי שהם לא הצליחו להשיג סאק כבר כמה משחקים, אבל הדבר הכי נכון שגרין ביי עשתה זה לנטרל בתחילת המשחק את האיום הגדול של מינסוטה – אדריאן פיטרסון, כמובן. פיטרסון אמנם לא קיבל את הכדור יותר מדי פעמים (בעיקר כי מינסוטה היתה בפיגור חלק ניכר מהזמן) אבל כשכן קיבל הוא לא הצליח לעשות איתו כמעט כלום. גרין ביי זיהו נכון (לא ממש קשה, אני יודע) שפיטרסון הוא המפתח למשחק ההתקפה של מינסוטה, וברגע שהם ניטרלו אותו – כל השאר הפך ליותר קל. ברידג'ווטר, ודיברנו על זה בשבוע שעבר, לא מספיק טוב כדי לקחת קבוצה על הגב שלו. ביום שההגנה שלו ביום בינוני וקו ההתקפה שלו לא מתפקד – מינסוטה לא תוכל להצליח, אפילו אם רוג'רס לא יותר מבינוני.

– מארק סאנצ'ז מסנצ'ז – אין רגעים יותר גדולים מאלו לחובב פוטבול.

– מה משותף לבריידי, ניוטון, טוני רומו ומאט האסלבק? נכון, כולם פתחו לפחות שלושה משחקים ואף אחד מהם לא הפסיד.

– הדרייב האחרון של שיקגו היה הקריירה של ג'יי קאטלר ב"קליפת אגוז". להנדס דרייב יפה, לתת את הכדור בדאון שלישי לראנינג בק שלך שיכניס ט"ד ואז כשאתה צריך המרת שתי נקודות כדי להשוות, לשנות את המהלך בשניה האחרונה לריצה חסרת סיכוי. כמובן, קאטלר לא אשם שהוא חסר כמעט כל כלי התקפי, הוא גם שיחק נגד הגנה מהטובות בליגה, אבל נדמה שזה קורה לו יותר מדי. דווקא כשיש לשיקגו הזדמנות לצמצם פערים במירוץ הווילד קארד (בטח עם ההפסד של אטלנטה, שהפך את הכרטיס השישי לפתוח לכולם), הקבוצה שלו לא ספגה אפילו דגל אחד במשחק (לעומת שמונה ליותר מ-100 יארד של דנבר) וכשדנבר מגיעה עם ק"ב לא מנוסה – הוא איכשהו לא מצליח לנצח את זה. קאטלר.

– מהצד השני, דנבר מתחילה להיכנס לדילמה. אין לי מושג אם פייטון כשיר, אבל אם כן – מה הם עושים עכשיו? זה לא שאוסווילר היה מבריק אתמול – אבל הוא גם לא צריך להיות. למעשה, הוא היה אתמול כל מה שפייטון לא היה השנה. מנהל משחק יעיל, נמנע מאיבודים למרות שחטף לא מעט סאקים ונותן למשחק הריצה ולהגנה לעשות את העבודה. אבל שבוע הבא הפטס מגיעים לעיר, אם פייטון בריא – האם ימנעו מאיתנו את מה שעשוי להיות הקלאסיקו האחרון? ובכלל, איך אתה אומר לק"ב מהגדולים בהיסטוריה שהוא מסופסל בעונה אולי האחרונה שלו? לא דילמה פשוטה בכלל בדנבר.

NFL: San Francisco 49ers at Denver Broncos

– דרך אגב, הבחור הזה פה למעלה? יקיר הבלוג מהתקופה שלו באריזונה סטייט. הק"ב האחרון מאריזונה סטייט לפתוח ולנצח משחק בליגה? ג'ייק דה סנייק פלאמר, אף הוא במדים הכחולים-כתומים של דנבר. והנה דבר אחד שלא הייתם מאמינים על פלאמר – הוא הק"ב היחיד בהיסטוריה עם מאזן מנצח גם נגד בריידי וגם נגד פייטון. סאן דבילז רולז!

– הזכרתי את יוסטון, אז גם עליהם בקצרה. שבוע שעבר הם ניצחו (במאנדיי נייט, לא פחות) את אחת הקבוצות הטובות ב-AFC והשבוע גם את הג'טס, מה שבעצם מביא אותם לראשות הבית (יחד עם אינדי) אבל גם בעמדת זינוק לא רעה על הווילד קארד. בתחילת השנה תהינו רבות לגבי הקבוצה הזאת, ששנה שעברה היתה לה הגנה מהטובות בליגה והיתה אמורה להיות קונטנדר גם השנה, אבל פשוט התפרקה לחלוטין. נראה שהמהלך המכריע של העונה היה השחרור של ראיין מאלט, שלאחריו ההתקפה אולי לא הבריקה, אבל לפחות לא היתה בחרדות יותר. כשק"ב יודע שכל זריקה גרועה שלו יכולה לגרום לספסול, הוא שוכח איך לתפקד, וזה מקרין על כל הקבוצה. ברגע שמאלט הלך וכמובן, אחרי שייטס קיבל את המפתחות להתקפה, יש סוג של רגיעה. ובכלל, נראה שיש פה סוג של סטטיסטיקה שמתיישרת. ההגנה של יוסטון עדיין מצוינת והיא היתה צריכה קצת מזל וקצת שקט כנראה כדי לתפקד שוב.

– גם ראיין פיצפטריק זה סוג של סטטיסטיקה שמתיישרת

– תכניסו את דאנדרה הופקינס לדיון על הסגן של אנתוניו בראון בתור הרסיבר השני הכי טוב בליגה.

– וזה נדמה לי או שהאי של ריוואס כבר לא כל כך בודד כמו פעם?

– אם לא ראיתם את הסיום של המשחק של סט לואיס נגד בולטימור, טוב, לא הפסדתם כלום. אתם יכולים לצפות בסרט של לואי דה פינס במקום.

– שימו לב לטאקל הזה מחוץ לקווים של לא פחות מאשר הפאנטר של מיאמי. אדיר

– הנה ההימור שלי לווילד קארד השני ב-AFC (הראשון יהיה כנראה פיטסבורג) – קנזס סיטי.

– מה המדים של ג'קסונוויל במשחק של יום חמישי רצו להביע? "אנחנו חרא ואנחנו יודעים את זה"?  "אנחנו יותר נוראיים מגז חרדל"?

USP NFL: TENNESSEE TITANS AT JACKSONVILLE JAGUARS S FBN USA FL

 

לסיום, הפטריוטס הולכים לקיים היום דקת דומיה לפני המשחק מול בפאלו, לזכרו של אוהד הקבוצה עזרא שוורץ שנהרג השבוע בפיגוע. כל הכבוד לקראפט.

 

15
יומן האליפות של הפטס (10) - בשיניים

78 Comments

Maldini 23 בנובמבר 2015

-ריבאס כבר לא מה שהיה פעם, הוא לא מסוגל להתמודד יותר עם התותחים הצעירים. אמארי קופר וסמי ווטקינס הביכו אותו (המספרים שלהם לא היה מפוצצים כי ה-QB's שלהם לא ניצלו את זה אבל מי שראה את המשחקים יודע על מה אני מדבר, הם היו חופשיים כל המשחק) ואתמול דיאנדרה עשה ממנו בכלל צחוק. בליצ'ק ידע מה הוא עושה בעונה שעברה כשהוא היה שם אותו על ה-WR מס' 2 של היריבה ואת בראונר עם עזרה של מקורת'י על מס' 1. אני לא חושב שהג'טס עשו טעות שהם החתימו אותו כי הוא עדיין טופ 5 וההחתמה הזו הייתה חשובה עבורם גם מעבר לפאן המקצועי אבל שאט-דאון הוא כבר לא יחזור להיות ויהיה נחמד אם בולס יפסיק לשים אותו בעמדה הבעייתית הזו מול התותחים הצעירים האלה כי זה נראה לא טוב.

– פייטון לא יחזור בשבוע הבא, אין שום סיכוי שזה יקרה. לפי כל הרמזים שהאינסיידרים בדנבר מפזרים+קריאה של בין השורות של קוביאק – סיכוי טוב שהוא סיים את דרכו בדנבר. אני חושב שלא יילכו עם זה עד הסוף עד המשחק מול הפאטס, אם אוזוויילר ייראה שם סביר ולא יתפרק לרסיסים בשבוע הבא דנבר תשים אותו ב-IR ו/או הוא יודיע על פרישה. זה הולך להיגמר מכוער מאוד (בעיקר בגלל שהבן אדם לא משלים עם המציאות).

אריאל גרייזס 23 בנובמבר 2015

עצוב, לא ככה צריכה קריירה להיגמר.

Maldini 23 בנובמבר 2015

אני מסכים איתך אבל הוא פשוט לא משלים עם המציאות וזה מזכיר מאוד את ברט פארב (איכשהו, ממש במקרה ובלי שום קשר לעובדה שדנבר ניצחה ואוזוויילר שיחק טוב, יצא אתמול דיווח של מייק פלוריו באולפן של NBC מ"מקור שמקורב לפייטון" שהוא מעוניין להמשיך לשחק גם בעונה הבאה. מעניין מי המקור הזה) . התצוגה המחרידה שלו מול קנזס לא הייתה בגלל פציעה ומי שטוען אחרת סתם מחפש תירוצים. בכל אחת מהחטיפות שהוא זרק היה לו רסיבר פנוי שחיכה לכדור והוא בכלל לא ראה אותו. עכשיו מילא פעם ראשונה, מילא פעם שנייה אבל כשזה קורה ארבע פעמים די ברור שזה בגלל שהבעיות הפיזיות התחילו להשפיע על הראש וברגע שכבר אין לו את הראש אז… מה כן יש לו?

אריאל גרייזס 23 בנובמבר 2015

אין ספק שהבעיות הגופניות שלו משפיעות על הראש. כתבתי על זה שבוע שעבר כבר. מצד שני, אני יכול להבין את הרצון שלו לפרוש בתנאים שלו. מקווה שיצליחו למצוא דרך לפתור את זה.

גיל 23 בנובמבר 2015

מאלדיני, אני כותב מה שכתבתי שנה שעברה. ירידה דרסטית כזו ביכולת לא יכולה להיות שלא כתוצאה מפציעה. יכול להיות שהוא נוטה יותר להפצע היום או שפציעות יחסית קלות משפיעות עליו יותר גם על הראש, אבל להזכירך, עד אמצע השנה שעברה הוא היה מועמד לMVP. אפילו פארב לא חווה ירידה כזו דרסטית אלא זה היה יותר הדרגתי.

גיל 23 בנובמבר 2015

למה זה עצוב? מה זה משנה איך קריירה נגמרת? להפך, אני דווקא מעריך שחקנים ואתלטים שממשיכים לשחק כשהם לא בשיאם. בפוטבול זה אולי יותר בולט בעמדה הק"ב אבל כל עוד הוא רוצה לשחק ויהיה לו איפה אז תמיד יש אפשרות שהוא יהיה טוב.

גיל 23 בנובמבר 2015

פייטון אמר שגם אם לא ישחק יותר השנה הוא מתכוון לחזור שנה הבאה גם אם זה לא יהיה בדנבר. אני לא רואה בזה שום דבר עצוב. לדעתי, אם הוא בריא הוא יכול לשחק טוב אבל השאלה אם הוא יכול לשמור על הבריאות בגילו ולא שכל דבר קטן יגרום לפציעה משמעותית.

עידן. 23 בנובמבר 2015

פייטון לא ישחק בקבוצה שהיא לא קונטנדר (וגם ירצה לא מעט כסף), כמו שהוא נראה השנה איזה קבוצה לדעתך תיקח אותו כפותח לעונה הבאה?

ובאופן כללי, יש ענפי ספורט בהם יש יותר אפשרות ל"כבוד" בגיל מבוגר. פדרר לדוג' אחראי רק על עצמו. דאנקן, כחלק מקבוצה, יכול לרדת בדקות, לקחת פחות אחריות ולתת את הבמה לשחקנים אחרים. בתפקיד הק"ב זה פשוט לא אפשרי. התפקיד הזה כ"כ מרכזי לספורט הזה, שק"ב גרוע יכול לבד לחסל קבוצה טובה וק"ב טוב יכול לבד להציל קבוצה גרועה.

גיל 23 בנובמבר 2015

הוא יכול ללכת לפילדלפיה למשל או יוסטון. זו קצת בעייה למצוא קונטדרית היום כי מן הסתם קבוצה טובה היום היא עם ק"ב יחסית טוב. אם הוא מחלים ומראה באימונים שהוא עדיין טוב אז יקחו אותו. ברור שזה סיכון אבל גם ללכת לדנבר היה סיכון וזה עבד טוב.

ולא קונה את הדיבורים על כבוד. הוא אוהב את המשחק וחושב שיש לו עוד מה לתרום. מה שאנחנו חושבים לא צריך לעניין אותו.

עידן. 23 בנובמבר 2015

אבל מה שאנחנו חושבים כן מעניין אותו, בסופו של דבר הלאגסי של שחקן מורכב, בין היתר, גם מהאופן בו הקהל זוכר אותו.

בו נשאל ככה, אתה חושב שהוענה הנוכחית של קובי בליקרס (בה הוא משחק רק בשביל הכסף של השנה האחרונה בחוזה), מוסיפה לו כבוד?

גיל 23 בנובמבר 2015

עונות אחרונות לא נזכרות בחשבון הכללי. מישהו זוכר את העונות האחרונות של מונטנה? מארינו? ג'ורדן בוושינגטון? שום דבר מהמורשת שלהם לא נפגע מעונות גרועות. הבעייה היא בנו לא בהם. וקובי פשוט לא מעניין כרגע כי הוא בקושי משחק כבר 3 שנים אבל שום דבר ממה שעשה לא נחשב פחות או נשכח.

אריאל גרייזס 23 בנובמבר 2015

העונות האחרונות של פארב הן בהחלט משהו שאנשים זוכרים. להבדיל, תראה איך שחר פאר הרסה לעצמה את המוניטין בשנים האחרונות. אני גם לא חושב שפייטון יכול לשנות יותר מדי את המורשת שלו כרגע, אבל זה בטח לא עושה לו טוב. איך נגיד את זה? חשבנו שהוא גדול מזה. שכשהוא יבין שהוא כבר לא מתאים הוא יעזוב

עידו ג. 23 בנובמבר 2015

בוא נראה מה יהיה עם בריידי עוד 10 שנים

אריאל גרייזס 23 בנובמבר 2015

לא נראה לי שגיל יתמודד עם עוד עשר שנים של בריידי ברמות האלו, תחוס עליו

גיל 23 בנובמבר 2015

אולי עם סמים הוא יחזיק מעמד עוד 10 שנים.

עידו ג. 23 בנובמבר 2015

נראה לי שכמו פייטון גם לבריידי יהיה קשה לחתוך בזמן. היום הזה בו בליצ'ק יחתוך את בריידי יהיה אחד הימים הקודרים במסצ'וסטס

אריאל גרייזס 23 בנובמבר 2015

בריידי תמיד אמר שהוא יפרוש כשהוא ירגיש שהוא לא מסוגל לתפקד טוב, אבל כמובן – לא תמיד אתה יודע לזהות את זנ כשזה קורה.
גם בליצ'ק אמר שהוא לא רואה את עצמו מאמן לגיל 70 והנה – הוא כבר לא רחוק מזה. יש מצב שהם יפרשו ביחד

יריב 23 בנובמבר 2015

עשר? אני לא יודע מתי הירידה של בריידי תגיע, אבל אני לא מאמין שהוא עדיין יהיה בליגה בעוד 5.

NoONE 23 בנובמבר 2015

זה נכון שהמוניטין של מאנינג לא ישתנה , הוא עדיין יהיה לוזר משקשק ביצים אם יפרוש עכשיו או בעוד שנה
אבל עדיף שיפרוש עכשיו , כמות הכספים והנסיונות חיזור של רשתות הטלוויזיה אחריו יהיו מאד משעשעים

עידו ג. 23 בנובמבר 2015

זו סתם עקיצה עלנזה שהוא תמיד אומר שהוא מתכוון לשחק עוד עשר שנים

גיל 23 בנובמבר 2015

מה זוכרים? בעיקר את זה שלא ידע להחליט אם הוא פורש או לא, ואת הבאונטי ששמו עליו. הירידה שלו התחילה הרבה לפני שעבר מגרין ביי. ומה רע בנסיונות של שחר לשחק? אבל אצלה זה שונה כי זה חלק משמעותי מהמורשת שלה, היא הרי הייתה אמורה להיות עכשיו בשיאה או קרוב לכך. אצל פייטון ברור שהוא לקראת סוף הקריירה אז שנה אחת או שתיים חלשות לא ישנו כלום. אם הוא חושב שכשהוא בריא הוא עדיין יכול להיות טוב, ואני לא רואה סיבה למה לא, אז מה בדיוק לא עושה לו טוב? לדעתי זה מאוד חוצפה לקבוע לאחרים מה טוב להם ומה לא. כל עוד יש קבוצה שמוכנה להעסיק אותו והוא אוהב את המשחק וחושב שהוא יכול לתרום אז זה מעולה בעיניי שהוא ממשיך לשחק.

עידו ג. 23 בנובמבר 2015

*לא להאמין שקבוצות כמו הקולטס והפלקונס שמתמודדות על מקום בפלייאוף חוזרות בצורה כל כך שערוריתית משבוע החופש.

*הספיישל-טימס של מיאמי מצליחים להמציא את עצמם מחדש כל שבוע בדרכים מקוריות לירות לעצמם ברגל (את הדרייב לפני הפאנט הזה הם התחילו מקו היארד מכיוון שהמחזיר שכח שהו צריך לתפוס את הקיקאוף ונתן לכדור לקפץ חופשי. השוק היחידי שהפעם זה לא נגמר בסייפטי של טנהיל).

* מי צריך את ג'אמל צ'ארלס? תביאו את אלכס סמית וגם אנדי ריד עם הגנה כזו אפשר לבלוע הכל. בששת המשחקים האחרונים הצ'יפס מאפשרים הכי מעט נקודות (12 למשחק), הכי מעט יארדים (280 למשחק) וכפו הכי הרבה איבודים (15) לKC היה עד עכשיו את לוח המשחקים הכי קשה בליגה ומעכשיו הדרך תהיה פשוטה בהרבה כשמהיריבות שנותרו להם רק לבילס יש בינתיים מאזן חיובי. בקיצור אני אוהב את ההימור שלך. מה לעשות אבל שזו קבוצה של אנדי ריד.

*יחידת החיסול הנקראת סנט-לואיס ראמס ממשיכה לרטש כל ACL הנמצא בדרכה. על הדרך הם מצליחה לדפוק גם לעצמם כל סיכוי להגיע לפלייאוף.

* הקולור-ראש הזה דווקא מעניין אני לא יכול לחכות לראות מה הם יעשו השבוע עם הברס והפאקרס.

* למרות שאהבתי את ג'ייק דה סנייק אני חייב להגן על כבודו של הק"ב הנוכחי שלנו (סה"כ סוף סוף מגי עלו) – פלאמר ולא פאלמר.

אריאל גרייזס 23 בנובמבר 2015

אכן, השרברב

עידן. 23 בנובמבר 2015

-לא קורא עיתונות מארה"ב, אבל אני אהיה מאוד מופתע אם פייטון לא יפתח בשבוע הבא. נדיר שבארה"ב לא נותנים לשחקן בקליבר כזה ובמשחק כזה "להינות מהספק".

-לגבי הק"ב בליגה, הדור שבאמת היה נפילה הוא הדור שאחרי ביג בן- ריברס- קאטלר ושו"ת. בעיקר סטאפורד וברדפורד, שנבחרו מקום ראשון ולא שווים כלום.

-לגבי אריזונה, אם לא הפאטס אני לגמרי בעדם, אבל על פאלמר אני ממש לא סומך. הוא לא מספיק אמין ועושה יותר מידי שטויות בשביל להוביל קבוצה לאליפות. הימור שלי- גם השנה הם לא עוברים לצערי סיבוב בפליאוף.

-המאזן של הקולטס על לאק- שני נצחונות וחמישה הפסדים. עם מאט הסלבנק- שלושה נצחונות אפס הפסדים. אולי גם הקולטס, כמו דנבר, צריכים להבין את הרמז (בטח שלאק, בלי שיותר מידי מדברים על זה, מסריח העונה ברמות- מדורג שלישי מהסוף בטבלת הק"ב רייטינג שמתחתיו רק פייטון וראיין מאלט).

-אז קאפרניק גמר את העונה וככל הנראה גם סיים את הקדנציה בניינרס (בהתחשב בחוזה שלו יעדיפו מן הסתם לחתוך אותו). דווקא חבל, כי נראה היה בהתחלה שיש שם פוטניצאל לאחלה שחקן וגם נראה שבאמת עשו איתו כמה טעויות. מצד שני לא יעזור כלום, שחקן שלא מתפתח ולא משפר את החסרונות שלו, לא יכול להיות פאקטור בליגה תחרותית שכזו. מעניין מה יש לדורפן להגיד על זה, כי עד לשנה שעברה נראה היה שהוא רואה בקאפ את הביאה השנייה של ישו.

נתי 23 בנובמבר 2015

בניינרס, כמו בניינרס, בכלל לא בטוח שיצליחו לחתוך אותו כמו שחלמו כשספסלו אותו, כי כעת הוא נכנס לניתוח ואם לא יחלים ממנו עד 1/4/16 זה יעלה להם די הרבה…

אריאל גרייזס 23 בנובמבר 2015

מה זה משנה אם הוא מחלים או לא, לחתוך אותו הם יכולים בלי קשר לבריאות, לא?

עידו ג. 23 בנובמבר 2015

יש לו 31 מיליון מובטחים כנגד פציעה בחוזה. זה חלק מהמשחק. הספסול היה כדי למנוע פציעה פתאום קאפרניק מתלונן על פציעה כרונית בכתף והניינרס ישר שולחים אותו לניתוח ול-IR כדי לא להפסיד את הכסף (נראה לי שזה רק 11 מיליון בסוף כי הם הכריחו אותו להוציא פוליסת ביטוח על 20 מיליון כנגד פציעה).

אריאל גרייזס 23 בנובמבר 2015

אז לקפרניק יש אינטרס להיות פצוע? איזה דפיקות. אני מכיר חוזים מובטחים, לא ידעתי שיש חוזים מובטחים כנגד פציעה. כנראה שהוא ידע מה הוא עושה

עידן. 23 בנובמבר 2015

מצד שני אם הוא משחק אותה פצוע בכדי לזכות בכסף המובטח בחוזה, זה אומר שהוא לא ממש מאמין ביכולת שלו להיות פותח בקבוצה אחרת בעונה הבאה לא?

אריאל גרייזס 23 בנובמבר 2015

אם אתה מקבל 30 מיליון, איזה אינטרס יש לך לרצות להשיג ג'וב פותח? תראה את סאנצ'ז, איך הוא התבאס שפתאום הוא צריך לעלות למגרש..
ובינינו, עם רמת הפציעות שהולכת בליגה, כל מה שאתה צריך זה לחתום באיזה קבוצה, מתי שהוא תמצא את עצמך על המגרש

ניינר / ווריור 23 בנובמבר 2015

בואו נאמר את האמת-זו העונה הכי מחורבנת מזה שנים. פוטבול גרוע, שיפוט נוראי, טעויות מביכות של שחקנים, רוב הליגה במאזן שלילי וחוץ מ4-5 קבוצות ראויות כל הליגה נראית פח. אז נכון שיש מתח (גם פחות משנים קודמות) ופה ושם משחקים מעולים אבל בכללי זו עונה איומה.

עידו ג. 23 בנובמבר 2015

אני לא מסכים שיש הרבה קבוצות פח – אבל כן יש הרבה פחות קבוצות דומיננטיות. יש שכבה מאד רחבה של קבוצות בינוניות וקשה להצביע על קבוצה שהיא שטיח שלא מסוגל לנצח אף אחד. לגבי הרמה קשה להגיד מכיוון שתמיד אנחנו נוטים לזכור את המשחקים הטובים ולשכוח את הגרועים. ללא ספק זה מרגיש שיש הרבה משחקים ברמה נמוכה העונה.

Maldini 23 בנובמבר 2015

זה נובע ממספר גורמים:

1) פציעות – יש השנה כמו מטורפת של פציעות ובעיקר ל-QB's פותחים. למי שלא מבין למה יש פערים כל כך גדולים בין QB פותח לבין בקאפ – שיקרא את החתיכה של פיטר קינג ב-MMQB על קארסון פאלמר ויחזור אליי. כמות האנשים בכדור הארץ שמסוגלים לעכל כל כך הרבה פרטים מבחינה מנטאלית ואז ליישם אותם פיזית על המגרש היא נמוכה מאוד.

2) רמת האימון בליגה – היא מחרידה. יש בסך הכל 6-7 מאמנים שיודעים מה הם עושים, לכל השאר אין מושג, תקועים בשנות ה-80 וה-90 על כל הקונספטים והשיטות העתיקות שהם למדו ולא מסוגלים להתאים את עצמם ל-2015. ראו ערך ג'ון פוקס, ג'ף פישר, טום קופלין, רקס ראיין, מייק מקארתי, (את כל הג'ים טומסולות אני כמובן לא מציין כי הם מובנים מאליהם)

3) כמות האימונים השבועיים – מאז הסכם ה-CBA החדש היא הצטמצמה משמעותית וזה מוביל להמון חוסר תיאום, בעיקר ב-OL (זו מכה רצינית ב-NFL וזה משהו שהולך רק להחריף בעתיד בגלל התקפת ה-Spread ששולטת בקולג'ים ולמעשה לא דורשת מהליינמנים לעבוד על הטכניקה שלהם).

עידו ג. 23 בנובמבר 2015

גם ממליץ על הכתבה הנ"ל – פשוט מצויין. בכלל MMQB הוא מקום נהדר לכתבות יותר מעמיקות.

אריאל גרייזס 23 בנובמבר 2015

אני לא קונה את סיבה מספר 3 – אם הפטריוטס מצליחים להסתדר באופנסיב ליין כשכל שבוע יש שחקן אחר פצוע, אז זה רק עניין של אימון נכון (מה שמתחבר לנקודה 2). לגבי 1, מסכים, גם כתבתי על זה. אם 2 היה נכון, היית מצפה שיותר ויותר מאמני קולג'ים יצליחו בליגה, כי הם מביאים שיטות יחסית חדשניות. בינתיים, למעט פיט קארול והארבו שכבר עזב, אני לא רואה הצלחה גדולה מדי שלהם. צ'יפ קלי נראה כמו כשלון מאוד גדול עם כל השיטות החדשות שלו.

Maldini 23 בנובמבר 2015

צ'יפ קלי השיג בינתיים שתי עונות של 10 ניצחונות עם אשפות מזוקקות כמו ניק פולס, מארק סאנצ'ז ומייק ויק אז לא הייתי קורא לו כישלון מאוד גדול למרות העונה הרעה שעוברת עליהם (מהדיוויז'ן המצחין שלהם הם עדיין יכולים להשתחל לפלייאוף ואז לנצח איזה משחק). הוא עדיין מאמן פוטבול שג'ון פוקס לא יחלום להיות גם עוד 200 גלגולים.

אתה צריך להפסיק להשוות את כולם לפאטריוטס כי הפאטריוטס הם ארגון יוצא דופן עם מאמן יוצא דופן ושחקן יוצאי דופן. אתה כמובן צודק אבל אתה לא צודק מהסיבות הנכונות – הOL של הפאטס לא טוב, הוא האמת בינוני ומטה, אבל הפאטס יודעים להסתיר את זה על ידי game plan חכם ונכון של מסירות קצרות ומהירות כדי שהפאס ראש לא יצוד לבריידי את התחת על המשחק. זו הסיבה שהשחרור שלו הוא הכי מהיר בליגה והסיבה שאתה רואה 60 ניסיונות מסירה נגד DL's כמו של בפאלו ושל הג'טס.

מה אתה רואה בקולטס למשל? OL שלא מסוגל לשמור על קונוס, אבל מאמנים מפגרים שממשיכים לקרוא ראוטים ארוכים שמצריכים זמן להתפתח, ואת לאק עומד בפוקט ומקבל פיצוץ אחר פיצוץ אחר פיצוץ, כשכלום לא משתנה, לא הפלייקולינג, לא מערכים, פשוט כלום.

אריאל גרייזס 23 בנובמבר 2015

כתבתי אימון נכון, זה כולל תוכנית משחק טובה. זה שהקולטס מאומנים חרא זה לא חדש בדיוק. וזה שפוקס הוא מאמן אולטרא-שמרן זה גם לא חדש (למרות שלדעתי הוא מתאים לשיקגו), אבל אתה שוכח שיש הרבה מאמנים חדשים בליגה כל שנה. תמיד מקדמים מאמנים חדשים. נכון שיש את הדינוזארים (בליצ'ק אחד מהם, דרך אגב) אבל זה לא שהחדשים ברובם מפגינים איזה שהיא חדשנות מרשימה

Maldini 23 בנובמבר 2015

אני רק כתבתי שיש חוסר תיאום שנובע כתוצאה מכמות אימונים נמוכה, לא אם אפשר או אי אפשר לכסות על זה באמצעות תכנית משחק טובה. יכול מאוד להיות שאם היו מספיק אימונים אז רמת ה-OL הייתה מספיק טובה כדי לכסות על תכניות המשחק הלקויות של המאמנים.

אני חושב ששיטת קידום ה"מתאמים החמים" היא השיטה הכי עצלנית שיש למינוי מאמנים בליגה. תהליך מחשבה של "טוב, ג'וש מקדניאלס הוא ה-OC של הפאטריוטס וטום בריידי זרק ל-50 TD אז הוא בטח איזה גאון ואני צריך למנות אותו למאמן" לא בדיוק הוכיח את עצמו לאורך ההיסטוריה. אני בכוונה מזכיר את הפאטס כי אצלם זה הכי קיצוני (מקדניאלס, ווייז, קארנל, מאנג'יני, א'ובראיין, כולם כביכול "גאונים" התקפיים או הגנתיים שראינו מה הם שווים בשנייה שהם יוצאים מהצל של בליצ'ק) אבל לא רק, גם רודג'רס ופייטון מאנינג סידרו עבודות להרבה מיידופים לאורך ההיסטוריה (קולדוול, פילבין). אני לא יודע אם זו "החדשנות" שהליגה הזו צריכה.

אריאל גרייזס 23 בנובמבר 2015

היתה לי שיחה על זה עם חברים, בהקשר של מאמני בייסבול אמנם, אבל הקונספט הוא דומה – אין לנו שום יכולת באמת לשפוט עבודה של מאמן למעט המאזן של הקבוצה שלו. זה נכון מאוד לגבי מתאמים למינהם – אין לנו יכולת לדעת כמה מההצלחה נובעת מהשחקנים, כמה מהמאמן הראשי וכמה מהמתאם עצמו. כמובן, קבוצות לא יקחו מאמן ראשי מישהו שהיה מתאם התקפה בקבוצה שההתקפה שלה היתה זבל – אין שום הגיון בזה. אז הולכים לפי מאזנים וסטטיסטיקות – אבל אלו מספרים של השחקנים, לא של המאמנים, ואז אתה מקבל את מה שאתה מדבר עליו.
אין לי איזה שהם רעיונות מבריקים איך לפצות על זה.

יוסי מהאבטיחים 23 בנובמבר 2015

והשנה דווקא היתה גם דוגמה הפוכה- מארון מהבילס עזב משרת מאמן ראשי שדווקא הצליח בה לטובת ה oc של ג'קסונוויל

יריב 23 בנובמבר 2015

מבחינת מאזנים וסטטיסטיקות, משווים אותם לאלו שהיית מצפה להם לפי הביצועים של השחקנים בשנים קודמות (כולל בקבוצות אחרות). זה בעייתי, כי כל הנתונים בפוטבול מושפעים מהמון שחקנים וקשה להבין כמה שחקן טוב רק לפי הסטטיסטיקה שלו ושל הקבוצה, אבל זה שיפור…

NoONE 23 בנובמבר 2015

מארון לא OC , הוא מאמן של ה OL , הוא עזב כי הוא רצה להאריך חוזה לעוזרי המאמנים שלו וקיבל סירוב מהבעלים החדש.

הסיבה שה OL של הפאטס עובד היא הולדינג , הם עושים הולדינג בכל מהלך בתור שיטת משחק , הם יודעים שאין סיכוי שישרקו להם , ושופטים נותנים הרבה קרדיט מוטעה ל OL שלהם בגלל המוניטין של בריידי עם שחרור כדור מהיר

אריאל גרייזס 23 בנובמבר 2015

אתה מספר את הסיפור הזה עם ההולדינג כבר עשר שנים לפחות. במפתיע, איפה שהליגה יכלה, היא נכנסה בפטס. שינתה את חוקי המסירה, כפתה עונשים לא רציונלים על עבירה פעוטה אבל איכשהו אף אחד לא עלה על זה שהם עושים הולדינג וסיפר על זה לשופטים. גם כל השופטים בליגה נופלים על זה תמימים שכמותם.
אני רואה פוטבול כבר 15 שנה, אני שופט פוטבול כבר שש שנים, אף פעם לא ראיתי את הפטס עושים הולדינג באופן חריג שלא נתפס. אני כן רואה מספרים ברורים שהשחרור כדור של בריידי הכי מהיר בליגה.
אבל היי, אם ההתקפה של הפטס עושה הולדינג באופן עקבי ולא תופסים אותם – גם זה חתיכת אימון מעולה. שכולם יחקו את זה

יוסי מהאבטיחים 23 בנובמבר 2015

הולדינגייט?

גיל 23 בנובמבר 2015

נכון, הליגה עשתה כל מה שהיא יכלה להכנס בפטס. גם חוק בריידי נכלל בזה?

אריאל גרייזס 23 בנובמבר 2015

אתה מודע לעובדה שחוק בריידי נחקק *אחרי* שבריידי נפצע ולא עזר לו יותר מאשר לכל קב אחר במשחק, נכון?

גיל 23 בנובמבר 2015

וודאי שהוא נחקק אחרי שהוא נפצע כדי שחס וחלילה הוא לא יפצע שוב. עובדה שהוא לא נפצע מאז.

אריאל גרייזס 23 בנובמבר 2015

בואנה, אתה רציני? אתה באמת חושב שהחוק נועד כדי שבריידי ספציפית לא יפצע? אתה באמת חושב שבזכות זה הוא לא נפצע? אתה יותר הומר ממה שחשבתי. ודרך אגב, ממה שאני רואה, שופטים לא אוכפים את החוק הזה כמעט בכלל. שחקני ליין צוללים כל הזמן לרגליים של קבים. גם של בריידי

גיל 23 בנובמבר 2015

נו, אז לא קלטת את הבדיחה בסוף, אבל כן, בהחלט שינו א זה בגלל בריידי, באו נגיד שיותר ממה ששינו את החוקים בגלל הקולטס. הליגה לא רוצה לראות את הק"ב המובילים נפצעים וזה היה זרז לחוק. ולמרות שהתבדחתי בסוף ברור שגם לחוק יש השפעה על זה שבריידי לא נפצע. אם החוקים הישנים יש לזה סבירות גדולה יותר.

ניינר / ווריור 23 בנובמבר 2015

מסכים איתך שהפציעות השנה זה משהו קטלני ושרמת המאמנים נמוכה. אם ג'ק דל ריו עדיין מוצא ג'וב כמאמן ראשי המצב קשה

גיל 23 בנובמבר 2015

פח תמיד היו אבל תסתכל גם על הקבוצות שנחשבות להכי טובות, אין כאן את ההילה של קבוצות גדולות מהעבר שבאמת נראו בלתי מנוצחות לפעמים. כאן, גם לפטס וקרולינה יש פגמים משמעותיים שחלקם גם קשור לפציעות. נראה מי ישרוד את העונה. כמו שכתבתי בעבר, האלופה בסוף היא זו שסובלת מהכי פחות פציעות וזה די מבאס כי זה נהפך לעניין אקראי למדי.

ת'ריון 23 בנובמבר 2015

קרסון פאלמר נחטף פעמיים ברבע הראשון אבל ידע להתאושש מזה כדי לזרוק ארבעה אינטרספשנס
ענק, משאר שהתכוונת ארבעה ט"ד

אריאל גרייזס 23 בנובמבר 2015

נשמע כמו תיאור של קפרניק.. תודה, יתוקן

viking 23 בנובמבר 2015

אני משער שהוא התכוון מנינג…. :-)

ק. 23 בנובמבר 2015

כל כך נכון – משחקים גרועים בכל הסדרה של 8 בערב ו-SNF מעולה.
ובקטנוניות – צ"ל בשורה הראשונה גרין ביי – מיניסוטה ולא גרין ביי שיקאגו (זה עוד 3 ימים…)

אריאל גרייזס 23 בנובמבר 2015

סמממאק, טעות שלישית היום. תודה

ק. 23 בנובמבר 2015

ופאלמר זרק 4 ט"ד אחרי שנחטף פעמיים ולא 4 אינטרספשנס…

אריאל גרייזס 23 בנובמבר 2015

כן, זאת היתה השניה.. :-)

ק. 23 בנובמבר 2015

סליחה, עכשיו ראיתי שמופיע למעלה..

אודי 23 בנובמבר 2015

שמעתי סיאטל הגישו בקשה לשחק 16 משחקים בשנה מול ב49ers

תומר 23 בנובמבר 2015

זה נכון אבל בעייתי מעט (כי גם כל שאר הקבוצות ביקשו)

גיל 23 בנובמבר 2015

כתבתי תמיד שהדיבורים על ליגה חלשה הם כבר חדשות ישנות אבל הרמה השנה באמת הכי מזעזעת ממה שאני זוכר. אם פעם היה מחזור אחד או שניים בעונה שהיו משעממים המחץ, עכשיו למצוא מחזור מעניין הפך לנדיר. לדעתי זה קשור לעודף פציעות אבל גם לעודף חוקים ושיפוטיות שפשוט מקשות על משחק שוטף והופכות אותו ללא טבעי ולכן עם הרבה טעויות.

עידו ג. 23 בנובמבר 2015

המשחקים דווקא מעניינים. יש המון משחקים צמודים. הרמה היא הבעיה ואני מסכים לגבי האובר-שיפוטיות. מצד שני גם המשחק בין סינסי לאריזונה היה אובר-שיפוטי בטרוף אבל עדיין היה מרתק וגם היה ברמה טובה.

אריאל גרייזס 23 בנובמבר 2015

השופטים שם עצבנו אותי ממש. כל מגע קל זרקו דגל. אני חושב שיש אובר-שיפוטיות אבל היא לא השתנתה בצורה ניכרת כמו שאוהבים לתאר אותה. זה הוסיף דגל-שניים למשחק. לא זה מה שעושה את ההבדל ברמה

גיל 23 בנובמבר 2015

אני חושב שהוא משפיע לא ברמת מספר הדגלים אלא איך שקבוצות משחקות. ק"ב זורקים רחוק רק בשביל לקבל אולי קריאה ואחרי כל מהלך כמעט יש שחקן שדורש דגל. גם המראית עין חשובה וזה שלאנשים אין מושג מתי כן היה דגל מוצדק ומתי לא, שלא לדבר על מה נחשב לתפיסה מעצבן.

אריאל גרייזס 23 בנובמבר 2015

אבל זה לא השתנה בשנים האחרונות, לפחות מאז הפלייאוף של 2004, שהכניסו את הנושא של מגע אסור בגלל הבכי של הקולטס.

גיל 23 בנובמבר 2015

המון חוקים השתנו בשנים האחרונות לגבי תיקולים למשל. הם הפכו את המשחק ללא טבעי עבור השחקנים שהפכו ליותר מוגבלים.

גיל 23 בנובמבר 2015

אני מסכים כאן עם אריאל שבפוטבול גם המשחק הכי מחריד יכול להיות מעניין וצמוד. המשחק של סינסי ואריזונה היה מעניין כי היו בו הרבה נקודות ומהפכים אז קשה להוריד את העיניים מהמסך. ברס דנבר היה משעמם מאוד למרות שהיה צמוד.

רועיש 23 בנובמבר 2015

אחרי שראיתי מה עשה בראון בלי ביג בן אני לא בטוח מי הסגן של מי……שניהם וחוליו טופ 3 ואפשר להגיד שכל אחד מהם ראשון.
דווקא המקרה של הופקינס הכי מעניין כי הוא מצליח לעשות את זה בלי QB ובלי משחק ריצה.

סימנטוב 23 בנובמבר 2015

יפה, כל הכבוד לפטס.
אריזונה עד כדי כך, וואו

עידו ג. 23 בנובמבר 2015

משהו שחמק ממני עד עכשיו – אתה אמרת שאיליי משתבח עם השנים והעולם שותק??!!!!

NoONE 23 בנובמבר 2015

אי אפשר להגיב למעלה אבל חייבים לציין בשביל הסדר הטוב,
"חוק בריידי" שגיל מציין נחקק בגלל הפציעה של קארסון פאלמר בפלייאוף במשחק נגד פיטסבורג שבו קימו ואן אולהפן זינק מתחת לברך של פאלמר ופצע אותו לשנה שלמה , לא היה שום קשר לפאטס או בריידי

עידו ג. 23 בנובמבר 2015

ובאמת מאז פאלמר לא נפצע יותר במיוחד לא ב-ACL

גיל 23 בנובמבר 2015

נו, גם לך יש זיכרון סלקטיבי. פאלמר נפצע ב2005, החוק שונה ב2009 אחרי הפציעה של בריידי. אתה יכול לגגל brady rule.

NoOne 24 בנובמבר 2015

אני לא צריך לעשות שום גוגל , הזכרון והידע שלי מספיקים
החוק היה קיים עוד לפני הפציעה של פאלמר , אחרי הפציעה של פאלמר החוק שונה והודגש כך:
After Palmer's knee injury, the NFL's rules committee changed a preexisting rule that prohibited defensive players from hitting a quarterback at or below the knee, with the only exception being that they were blocked into the quarterback.

A rushing defensive player won't be allowed to forcibly hit a quarterback below the knees. He has to make every effort to avoid such a low hit. Palmer, Griese and Roethlisberger suffered knee injuries on low hits but those three plays were considered legal by the committee because they involved defensive rushers coming off blocks. Several other plays such as the old Rodney Harrison hit on Trent Green when he was with the Rams along with a Jared Allen low hit on Kerry Collins would be subject to a 15-yard penalty. That proposal passed, 25-7

לאחר הפציעה של בריידי עשו עוד שינוי קטן:
After Tom Brady's season-ending injury during the Patriots' opening weekend against the Kansas City Chiefs, the Competition Committee further adopted the rule.
The clarification specifically prohibits a defender on the ground who hasn't been blocked or fouled directly into the quarterback from lunging or diving at the quarterback's lower legs.

הקטליזטור הראשי לשינוי היה פציעה של קרסון פאלמר
התוספת היחידה לשינוי החוק לאחר פציעת ברייד הייתה שלא רק שאסור לשחקן הגנה לזנק מתחת לברכיים , אסור לו גם לתפוס ק"ב מתחת לברך כשהוא על הדשא והק"ב עומד מעליו , שינוי קוסמטי ביותר

גיל 24 בנובמבר 2015

אז אתה טועה, השינוי שנעשה אחרי הפציעה של בריידי משמעותי הרבה יותר. אי פגיעה בברכיים זה משהו שמאוד מקשה על ההגנה כי מה לעשות לפעמים זה הדבר היחיד שאפשר לעשות. בלי קשר לזה שגם אחרי פאלמר שינו את החוקים, החוק אחרי פציעת בריידי קיבל המון ביקורות ובצדק.

AdamB 23 בנובמבר 2015

לעומת הפישול של קאטלר בנסיון לשתי נקודות, איזה תענוג הייתה השאוול-פאס של רודג'רס לתופס נגד כיוון התנועה בהמרה המוצלחת של גרין ביי. לכאורה פשוט, אבל כמה ק"ב יכולים לעשות מהלך כזה. הנה ההבדל בין השניים.
אגב, איך שאמרו לפני בעיטת הפתיחה של דנבר -שקגו שההורים של אוסווילר נסעו למשחק כל הדרך ברכב ממונטאנה בגלל שמזג האוויר גרם לביטול טיסות היה ברור לי שהולך להיות לו יום טוב.

יובל 24 בנובמבר 2015

אם כבר מדברים על רמה גרועה – הרבע האחרון של בפאלו-פאטס הבוקר בהחלט מייצג. בריידי נראה ממש עייף וחבול ואני לא אופתע אם הוא קיבל זעזוע מוח במהלך שבו שחקן של בפאלו ספק נגח בו עם הקסדה. אבל באפלו ממול – פשוט "תענוג לעיניים". מזמן לא ראיתי כזה 2 מינט-דריל עם כ"כ הרבה מהלכים שהביאו לכ"כ מעט יארדס. לדעתי גם אם המשחק היה נמשך עד עכשיו הם לא היו מגיעים לאנדזון.

Comments closed