ההפסד בקרב על המקום החמישי

תחושות מעורבות אחרי המשחק. מצד אחד היינו לא רעים בכלל. מצד שני - סממממק!

היה היום טור יפה של מיכאל יואכין (שמשום מה אני לא מצליח למצוא כרגע) בוואלה, שסיכם את 100 הימים הראשונים של קלופ באנפילד. אחד השינויים שהוא דיבר עליהם, שנובעים מהאישיות הסוערת של קלופ, זה שהוא מצליח להעביר הרגשה מסוימת של "הפסד זה לא סוף העולם".

דיברתי על זה כבר לפני חודשיים בערך, שהאישיות של קלופ אמורה להביא שמחה לקופ ואולי קצת לנטרל את תחושת המצור ששורה על הקבוצה הזאת זה 20 שנים, ובינתיים אין ספק שקלופ מצליח לעשות את זה. אבל כמובן, זה קל לעשות כשאתה בשנה הראשונה שלך בקבוצה, בלי יותר מדי ציפיות. כשאתה מנצח את צ'לסי או סיטי אז זה תענוג גדול ואם אתה מפסיד לווסטהאם או ניוקסאל אז לא נורא, ממילא השנה לא בנית על קלום. כלומר, כלום.

אז אני מאמץ את הגישה הזאת. הפטס ניצחו אתמול, יש לי עוד שני משחקים של פוטבול אדירים היום, אחרי משחק אחד אדיר בלילה ועל כן אין לי אלא לאמץ את הגישה הרגועה ולא להתרגש מדי מההפסד הזה. בסך הכל הפסד רביעי רצוף ליריבה הגדולה שלנו שלא הגיעה לשום מצב כמעט אחרי שלחצנו כל המשחק בבית שלנו.

תרשו לי לנסח מחדש את התחושה שלי עכשיו:

סממממק!

KloppVanGallll-362224 (1)

טוב, באמת שהשנה אין לי ציפיות מיוחדות. המשחק הערב היה הדוגמא המושלמת. שתי קבוצות בינוניות, אחת לא יכולה והשניה לא רוצה. ואיכשהו, זאת שלא ממש רוצה מצליחה להבקיע, כמו שהיה צפוי בערך מהמחצית. אולי יונייטד יגיעו לליגת האלופות, שיהיה להם בכיף (אישית אני בעד טוטנהאם ולסטר), זה לא ממש משנה את העובדה שאנחנו לא במקום טוב כרגע.

אפשר להתנחם בזה ששיחקנו טוב מהיריבה, שהגענו להרבה מצבים, אבל ברור שזה עוד לא זה. פירמינו לבד בחוד, כשלאלנה משתבלל שוב עם עצמו ומילנר אמנם משקיע בלי סוף אבל חסר תכלית ודיוק, זה פשוט לא מספיק. במיוחד כשהנדרסון עושה הכל נכון חוץ מהדבר הקטן הזה של לבעוט לשער.

אם יש משחק שבו התגעגעתי לסטיבי, זה היה המשחק הזה. אני באמת מאוד אוהב את הנדרסון, הוא שחקן נהדר עם הרבה יכולות, אבל איזה הבדל בינו לבין הקפטן הקודם. אצל ג'רארד זה היה נגמר עם לפחות שני כדורים בשער.

הבעיות ידועות וברורות. גם קלופ מבין אותן, אני בטוח. חלוץ אחד מהיר וטוב לפתוח את האמצע, קשר התקפי נוסף שיודע להבקיע ויהיה על מה לדבר שנה הבאה.

סמממק!

הניצחון על אויבי האנושות במבצרם האיום
עליך קלופ

69 Comments

אמיתי 17 בינואר 2016

מבין את התחושה שלך…
אבל אם מדברים על כדורגל קלופ הביא לואן חאל
נוקאאוט בלי קשר לחומר השחקנים של שני המאמנים.

אריאל גרייזס 17 בינואר 2016

נוקאאוט הוא שלוש נקודות בקופה. זה לא נוקאאוט. כשהקבוצה תתחיל לנצח משחקים כאלו אז קלופ יוכל להיחשב הצלחה

אמיתי 17 בינואר 2016

מממ לא מסכים…קלופ לא החמיץ מול השוער. קלופ אימן קבוצה
שהגיע למצבים מול השוער. ההפסד הזה לא עליו.

בני תבורי 17 בינואר 2016

ועוד איזה נוקאאוט

ערן קאלימי 17 בינואר 2016

נוקאאוט מוסרי

אסף the kop 17 בינואר 2016

נוקאאוט תאורטי

אסף the kop 17 בינואר 2016

נוקאאוט רעיוני

ערן קאלימי 17 בינואר 2016

נוקאאוט אידיאי

יוסי מזרחי 17 בינואר 2016

בלי שום רצון להיות ציני, חכמים על חלשים.
לתת לואן חאל נוק אאוט טקטי זה לא מי יודע מה הישג, אבל למען האמת לא ראיתי כזה. מה שראיתי הוא מצבה עצובה לשתי אימפריות שמה שנשאר מהן היום זה השמות ואולי קצת תקוה לעתיד.
ובשורה האחרונה הזו יש יותר מכל מה שנכתב כאן ובבלוג השכן.

אריק 17 בינואר 2016

אני חושב שחיבתי לון חאל ידועה, אבל תוכנית המשחק שלו עבדה… כלומר… איכשהו…, עם המון מזל אבל עבדה.
בטח שלא היה נוקאאוט של קלופ שלא הגיב לזה שהקבוצה שלו כבתה בדקה ה-60

אמיתי 17 בינואר 2016

שורה תחתונה הייתי לוקח את קלופ אלינו בכל יום. ואף שחקן אחר מליברפול.

נועם 17 בינואר 2016

אחח… הפסד מרגיז. נקווה ששנה הבאה יהיה שיפור באיכות השחקנים שיוכלו להביא לידי ביטוי את היכולות הטקטיות הנפלאות של קלופ.
והטור של יוכין:http://sports.walla.co.il/item/2925843

אבי גלברט 17 בינואר 2016

קוראים לזה ייאוש למה שכתבת….בינוניות שמתמצאת במילה אחת ,מילנר …..או בשני מילים מילנר ולאלנה . הכול כל כך צפוי הכול כל כך ידוע ,אתה יודע שתקבל בסוף את הגול מהקרן ואף אחד לא מופתע וקלופ אפילו לא מתרגז . אני מוכרח להודות שאני מאבד את הסבלנות שלי כבר מהזחיחות הזאת ….
אתה שולט בצורה יפה נגד קבוצה "טובה "יענו אבל לא עושה מזה כלום . המשפט מי ישים אצלנו גולים חוזר פעם אחר פעם .
לצערי הרב וכאן התלונות שלי לקלופ שהוא מעדיף עבודה אפורה ,בינוניות ולחימה על כישרון .נכון שאין הרבה אפשרויות על הספסל ויש הרבה פצועים אבל ממילנר ,לוקאס (מצוין היום) ולאלנה לא תקבל מספרים . ממי כן ? אולי תיתן לטשיארה קצת צאנס ? אולי תן לסינקלר קצת צאנס אם אתה לא רוצה לשחק עם הגבהות לבנטקה ? כמה גרוע זה יכול להיות ?
מודע שצ'אן מקבל אצלי כבר יותר קרדיט ,יש שיפור איטי ועקבי במשחק שלו למרות שהוא חייב לשחרר כדור מהר יותר אבל משתפר אין ספק .
ההגנה הייתה טובה היום עד הקרן התורנית ….זה כבר ממש הפקרות הסיפור הזה פשוט מחדל מתמשך .
העונה הזאת בליגה מתה היום סופית ,אנחנו עם יחס שערים שלילי ! ואין באופק שיפור דרמטי .
נכנסנו לרוטינה מאד מאד בינונית וההפסד היום יהיה לדעתי גם מכה מנטלית ופסיכולוגית קשה . הלוואי ואני טועה .
לראשונה באנפילד בסוף המשחק הקהל לא שר את ההמנון ולי לא זכור מקרה דומה בשום תקופה . אנחנו לוזרים וזה מייאש ….
כולם מבינים שהעסק לא מתקדם ותקוע והייאוש מכרסם …

אלי 18 בינואר 2016

הבן שלי בן השש שאל במהלך המשחק איך זה שליברפול במשחקים באדום אבל זה נשמע כאילו הם באיצטדיון של מנצ'סטר?
כבר שנים לא שומעים את הקהל של ליברפול, רק את השיר בהתחלה ובסוף.

גורביץ' 17 בינואר 2016

אריאל, כל הכבוד שאתה מצליח להוציא מעצמך פוסט אחרי משחק כזה.
בלאט סוקה קבוצה של לוזרים

אריאל גרייזס 17 בינואר 2016

בקושי בקושי..

TD 17 בינואר 2016

כל קבוצה בליגה יודעת איך לנצח את ליברפול – להתגונן בצורה קנאית ולהשיג כמה שיותר מצבים נייחים וקרנות. הטקטיקה הזו מתאימה בדיוק לואן-חאל. גם הפעם זה עבד וזה ימשיך לעבוד עד שלליברפול יהיו שחקנים שיודעים להכניס את הכדור לשער. אי אפשר שמילנר, ללאנה, הנדרסון (בינתיים נוותר לפירמינו) לא יהוו איום מינימלי. איך ללאנה לא מתבייש לקבל משכורת אם זו התפוקה שלו בשלישיה הקדמית מאז תחילת העונה? כדי לרוץ וללחוץ אפשר להעלות שחקן נוער…

ישראל 17 בינואר 2016

לי העונה מאוד מזכירה את הראשונה של רודג'רס – יש שיטה, חסרים תיקונים מקומיים ואיזו התחברות כדי להפוך למכונה

אריאל גרייזס 17 בינואר 2016

ואיזה סווארז..
קארגר דיבר על זה השבוע – לליברפול אין אפילו שחקן אחד היום שאפשר לקרוא לו וורלד קלאס. שחקן שאפשר לסמוך עליו לשים גולים. ובכל ה-25 שנים בלי אליפות, כנראה שלא היה לה מצב כזה. זה בעיה שלא בטוח אם אפשר לפתור בשוק

באבא ימים 18 בינואר 2016

למה אי אפשר לפתור אותה בשוק?

יואב דובינסקי 17 בינואר 2016

גם התחושה שלי

באבא ימים 17 בינואר 2016

ההופעה היום היא שידור חוזר של מה שקורה כשאנחנו משחקים נגד נמושות הליגה. נגד קבוצות עם יומרות הבה יותר קל לנו.

D! פה ועכשיו 17 בינואר 2016

אולי צריך להביא את רוני

אלון 17 בינואר 2016

אני חושב שהיכולת של פירימינו במשחקים האחרונים שלכם אמורה להיות מעודדת ביותר.
כשקוטיניו יחזור אם השניים יציגו יכולת טובה אז ייתכן והמשדרוג לקבוצת צמרת יהיה קל משנדמה לך. מדובר בשני שחקנים שלפרקים מציגים כדורגל של טופ פרמייר ליג, לא צריך 11 מוצלחים כדי להיאבק על אליפות. אתם יודעים זאת היטב.

מן העבר השני, ווין רוני נראה כמי שנזכר כיצד משחקים כדורגל וגם אם לא יחזור להיות אחד השחקנים הטובים בעולם זה עדיין בשורות משמעותיות ומשמחות מאוד עבור מנצ'טר יונייטד בעונה נטולת חלוצים ומחץ שכזו.

אריאל גרייזס 17 בינואר 2016

לא התלהבתי מרוני, חוץ מהגול לא עשה הרבה. היו לו איזה שניים-שלושה אחד על אחד עם קולו טורה שהוא לא הצליח לקחת. זה אומר משהו. סוג של טורניר כדורגל ותיקים זה היה

יוסי מזרחי 17 בינואר 2016

אני חלוק עליך.
הבחור מתחיל לחזור לעצמו ואני מנטרל את הגול משאר השיקולים.
הוא בכוון הנכון אם כי לא יחזור כנראה למה שהיה.

אריאל גרייזס 17 בינואר 2016

משחק שעבר הוא היה טוב מאוד מול ניוקאסל, היום היה בינוני כמו כל הקבוצה שלו.
נראה לי זה מה שאתם יכולים לצפות ממנו בשנים הבאות – דעיכה עם הבלחות פה ושם.
אבל אני אגיד דבר כזה עליו – האיש מנהיג. הוא בדיוק מה שחסר לליברפול, מישהו שיגרום לשחקנים לתת את האקסטרה. הוא מבין את החשיבות של המשחק. זה לא הולך ברגל

יוסי מזרחי 17 בינואר 2016

אריאל, אני מניח שעוד נדבר על זה.

אריק האחר 17 בינואר 2016

יוסי אני מסכים איתך
ותתפלא גם אריאל מסכים איתך.
אם הקפטן שלהם לא היה היום בארה״ב יוניטייד לא הייתה מנצחת.
רוני למרות כל ההשמצות
שווה לפעמיים ניצחון למרות הירידה בכושרו .
לתת גול כמו היום אחרי אפס
פעולות חיוביות יכול לתת רק מי שחיי את המשחק ואת המסורת .
רוני עוד יתרום ליונייטד .
בליורפול אין כיום את השחקן הזה בנוסף אין שום שחקן שם
שאפשר להגיד עליו שהוא בטופ העולמי או עם פוטנציאל
לכך.
ליורפול בשלב הזה היא קבוצת מרכז טבלה .
יוניטייד לצערי אם לא יקרה שינוי דראסטי גם בדרך לשם.

matipool 18 בינואר 2016

אריק – לקוטיניו יש את הפוטנציאל .

אלון 18 בינואר 2016

רוני הוא שחקן שלאורך כל הקריירה נותן את המקסימום. בתקופת הרעות ובתקופות הטובות תמיד הוא רץ, משקיע ומכסח.
אני חולק עליך לחלוטין שהוא מנהיג ושבזכות יכולת המנהיגות שלו ניצחנו את המשחק. עובדה שברוב מוחץ של המשחקים הוא לא מצליח לסחוף אחריו את השחקנים להתאבד על כל כדור.. הדוגמא הכי טובה הייתה ב3-3 שבוע שעבר, עם קינו לא היה דבר כזה.

רוני היה במשחק לא טוב אבל עשה מה שאף שחקן ליברפול לא עשה וזה לנצל את המצב האחד שהיה לו. זה די טוב בשביל חלוץ וזה מה שניצח את המשחק לדעתי.

אסף the kop 17 בינואר 2016

סיכום המשחק בפרט והעונה ככלל:
דה חאה מביא נקודות לקבוצה.
מינולה גורע נקודות לקבוצה.

נשאר )בינתיים( הגביע.

אריק האחר 17 בינואר 2016

אריאל
הנחמה היחידה שיכולה להיות היום לאוהדי ליברפול שיונייטד מתקרבת לרמה של ליברפול.
ראיתי עשרות רבות של משחקים בין יונייטד לליברפול מעולם לא ראיתי אוסף כל כך בינוני ומטה של שחקנים ברבוצות הללו.
למעט השוער של יונייטד והילד הצרפתי שום שחקן ששיחק היום לא הצדיק חולצת הרכב .
שתי הקבוצות שיחקו בצורה פחדנית ומגעילה.
אני לא מצליח להבין במה אתה מוצא נחמה
הכיוון של ליברפול הוא כלפי אמצע הטבלה
זה לא הרוח של הקבוצה בארבעים השנים האחרונות.
קלופ לא שינה כלום.

אריאל גרייזס 17 בינואר 2016

איפה ראית נחמה? הנחמה היחידה זה ההרגל. אצלכם אתם עוד לא רגילים, זה הכל.

אריק האחר 17 בינואר 2016

אני חושב שלצערי אתה צודק
יש יותר מדי סימנים
הלואי ואתבדה

באבא ימים 18 בינואר 2016

אפשר להגיד הרבה דברים לא טובים על המשחק של ליברפול. ״פחדני״ איננו אחד מהם. ליברפול נחשפה היום בבינוניות שלה ובחוסר היכולת שלה לא בפחדנותה.

red sox 17 בינואר 2016

מספיק מצבים בשביל לנצח בקלות, הבעיה שהשחקנים הלא נכונים הם אלו שהגיעו לעמדות הבקעה. הנדרסון 3 פעמים, צ'אן פעמיים, מילנר, סאקו… לארבעתם יחד יש גול ורבע בשנה האחרונה.
אפס הזדמנויות הבקעה לפירמינו, ללאנה, אייב, בנטקה.

אריק 17 בינואר 2016

לוקאס היה מצויין, אגב. חושב שכדאי שתעבירו את חיצי השטנה ללאנה – איזה שחקן מעצבן!

אריאל גרייזס 17 בינואר 2016

לאלנה מטריף את הדעת. מר רובי פאולר עם יציאת השנה שלו של שבלולאנה. קארגר חתך אותו היום

באבא ימים 18 בינואר 2016

לגמרי. הוא לא קיבל החלטה נכונה אחת במשחק. ״העביר את עצמו״ היו קוראים בשכונה למה שהוא עשה ואז ניסה לבעוט מ 30 מטר (מול דה חאה) כדור שבקושי הגיע לשער.

משה 17 בינואר 2016

הפסדנו לאחת הקבוצות הכי גרועות שפגשנו השנה, אם לא החלשה שבהן.

tmak 17 בינואר 2016

מאד היה מעניין אותי לראות סטטיסיקה המראה כמה קרנות קיבלנו השנה וכמה גולים יצאו מהם, ומנגד מה אחוז הספיגה שלנו מקרנות שמקבלות יריבותינינו – ההפרש לרעה בין אחוז ההבקעה לאחוז הספיגה מקרנות הוא אחד מהגורמים העיקריים למצבנו השנה.

אריאל גרייזס 17 בינואר 2016

לא נראה לי שהבקענו גול אחד מקרן השנה. זה מזעזע מה שקורה בתחום הזה, בשני הצדדים של המגרש

TD 17 בינואר 2016

זו הזנחה חמורה מתקופת רודג'רס. אף אחד לא יודע להרים כדור (מילנר, מורנו, קליין, אייב, ללאנה…) מאז שג'רארד עזב וגם אין מי שיודע לקבל כדור כזה ולעשות איתו משהו מועיל. בהגנה זה אפילו יותר חמור. אצל רודג'רס משחקים רק על הקרקע.

D! פה ועכשיו 17 בינואר 2016

דווקא הנדו יודע להרים, לא יודע למה הוא לא ניגש לשם.

TD 17 בינואר 2016

אני חושב שהוא תמיד נשאר מעט מאחור כדי לעצור מתפרצות. מילנר לא מספיק מהיר אז נותנים לו להרים את הקרן.

D! פה ועכשיו 17 בינואר 2016

אולי אם הוא ירים לא יצטרכו לעצור כלכך הרבה מתפרצות.

יואב בורוביץ' 17 בינואר 2016

גרייזס, היית צריך להמתין עד ינואר כדי לדעת ש"זה לא מספיק". ברור שזה לא מספיק. ידענו את זה במחזור הראשון, וידענו את זה גם בעונה שעברה. לא מספיק. לא קרוב להספיק (אלא אם מכוונים למקומות 5-8). בנוגע לקלופ, בינתיים הוא בעיקר מחסל את החלוצים שלנו. יותר מדי פעמים בנטקה לא עולה. ועל אוריגי בכלל לא מדבר. נראה לי שהמאמן חושב שאפשר לעלות בלי חלוץ טבעי ושזה בסך הכל די סבבה. אבל זו, כאמור, הבעיה הקטנה. הבעיה הגדולה היא יותר מדי שחקנים בינוניים (או בינוניים ומטה), בעיקר כאשר קוטיניו פצוע. צריך Overhaul משמעותי ביותר בפגרה, עם דגש על שניים-שלושה כוכבי על.
ובעניין הקטע הזה של "הפסד זה לא סוף העולם", אני לא ממש מבין למה התכוונת בטקסט. האם זה בסדר מבחינתך? האם זה האתוס של ליברפול? האם זה האתוס של שאנקלי? האם זה משהו האוהדים מסוגלים לקבל? ועוד נגד יונייטד??

אריאל גרייזס 17 בינואר 2016

נראה לי לא קראת את הטקסט עד הסוף אם הבנת שמבחינתי זה לא סוף העולם.

יואב בורוביץ' 17 בינואר 2016

הבנתי בתחילת הטקסט שהגישה ה"משוחררת" יותר של קלופ דווקא די מוצאת חן בעיניך (:

אריאל גרייזס 17 בינואר 2016

ניסיתי לאמץ אותה, לא ממש עבד..
וברצינות, אני חושב שמנטליות מצור היא בעייתית מאוד. שחקנים מתקשים לתפקד כשכל העולם יושב להם על הכתפיים. אווירה קצת יותר רגועה, בעיר שכולה תחת מצור תמידי נראה, זה אולי דבר ששווה לנסות אותו

יואב בורוביץ' 18 בינואר 2016

לא יודע כמה אמת או חשיבות יש ב"מנטליות המצור". ליברפול תמיד הייתה מאוד פרובינציאלית. וזה הצליח לה נהדר במשך כמה עשורים.

matipool 18 בינואר 2016

יואב – אוריגי פצוע והוא נפצע בדיוק אחרי שקלופ התחיל להאמין בו ונתן לו לשחק לפני בנטקה .

אבי גלברט 17 בינואר 2016

רשמית ,קבלנו מקרנות 7 (!) גולים השנה .הכי הרבה בליגה .לדעתי הבקענו אולי אחד מקרן (אינגס) ….
לא מצליח להבין איך מאמן גרמני לא עומד ומתרגל שמירה בקרנות בצורה דידקטית עד לפתרון הבעיה . החזיר השמן עמד לבד לגמרי ברחבה ובעט לרשת ….לא יאמן .
יחס הבעיטות לשער במשחק היה 21-5 זה פשוט מדהים .

אריק האחר 17 בינואר 2016

אני מבקש
חזיר יש רק אחד ביונייטד והוא רועה חזירים גרמני.
לא יפה לקרוא לשחקן נבחרת אנגליה ושיאן
השערים בקבוצה אחת כפי שאתה קורא לו
למרות שהוא בקבוצה שאתה שונא אותה .
תכבד אחרים יכבדו אותך

אבי גלברט 17 בינואר 2016

עזוב ,אני בעצבים גבוהים וגם הכותרת של דורפן בפוסט השכן זה לא מכבסת מילים ….

אריק האחר 17 בינואר 2016

יואב
כל מילה

טל 12 17 בינואר 2016

לא התאפשר לי לראות את המשחק. באמצע המשחק במצב של 0-0 דימינתי לי את שחקני ליברפול רודפים אחרי שחקני יונייטד ללא הצלחה כאשר אלו מוסרים מסירות קצרות אחורה וקדימה ללא הרף.

אני מבין שהיה הרבה יותר טוב מזה אבל בסופו של יום הפסד זה הפסד.

ran 18 בינואר 2016

למרות שלא היו את האנרגיות כמו נגד ארסנל,
יונטייד עד כניסת מאטה עוררו תהיה האם לואן חאל יש אחוזים בסוכנות שחקנים כי אחרת אי אפשר להבין על מה החבר׳ה האלה מבזבזים מיליונים.
אריק האחר הקדים אותי וצדק שאמר שמלבד דה חאה ומרסיאל אין שחקן ראוי לחולצת ההרכב אצלהם (בדמיון בראשי עם השניים אצלנו, אליפות השנה לא היתה מילה מצחיקה…), הבעיה בסגל הנוכחי שלא קיים שחקן שמסוגל לשים את הכדור ברשת. פירמינו מתחיל להשתפר אבל הוא כבד מדי ליצור לעצמו מצבים. אני לא זוכר את המספרים אבל מעריך שמתחילת העונה לשאר השחקנים שהיו בסגל אתמול להוציא את בנטקה בליגה יש לכל היותר 5 שערים וכך אפילו מקום 8 יהיה קשה להשגה.
בנטקה חייב היה לשחק, לכל הפחות מחצית, השחקנים שלנו באזור הדקה 60 מאבדים את האוויר וואן חאל בחוכמה הכניס את מאטה וממפיס לגמור את המשחק, ולתת לו עשר דקות זה פשוט חסר משמעות.
ססממק זה מדויק, היינו חייבים לנצח אתמול.
ומשהו לא ברור,מאיפה מצאו את ברותוויק-ג'קסון? עם התספורת הלא ברורה והריצה המתנדנדת וגמלוניות נראה כאילו שלפו אותו ממשמרת במקדונלדס…

יוסי מזרחי 18 בינואר 2016

באשר לשתי השורות האחרונות שלך: "הזהרו בבני עניים, שמהם תצא תורה אמרו חז"ל"…..

ran 18 בינואר 2016

בלי טיפה של ציניות
האמת, הגבת יפה (אעפ"י החיבור עניים ויונייטד…).

ארז 18 בינואר 2016

אריאל,
אני תמיד נהנה מאוד לקרוא אותך אבל בד"כ לא מוצא משהו מיוחד להגיד. רוב המבקרים כאן מעורבים "מקצועית" ורגשית יותר ממני, כך שעל פי רוב אני לא מרגיש שיש לי מה לתרום לדיון. ובכל זאת, הפעם, 2 נקודות:
1. מן הראוי לכתוב "סססססססמממק" ולא "סמממממממממק". בלי דגש על הס' אתה מאבד את אפקט השסתום, וחבל. במקום להחצין אתה מפנים, במקום להקל זה רק מתסכל יותר.
2. נראה שנגזר עליך לבלות את מיטב שנותיך במדבר ספורטיבי (עם נווה גביע פה ושם). הניתוחים החוזרים ונשנים של שחקנים אפרוריים ובינוניים והתעכבות על אלמנטים כאלו או אחרים במשחקם או באישיותם, מתוך תחושה שאילו רק זה או זה היה קצת אחרת אז היינו… זה ממש מזכיר לי את תחילת שנות ה-90 (למשך קרוב לעשור) אצלי. כנער צעיר והלום קרב. איך הייתי רק מחכה ששגיב אליהו או שרון אביטן או איגור שקווירין ישכללו אלמנט כזה או אחר במשחקם ואו אז, או אז ניתן פייט של ממש למכבי של נמני, אובארוב, פולוקארוב, נעם שהם וכו'. קוראים לזה לשחק בנדמה לי. נאחזתי בכל ניצחון מקרי בדרבי (זוכרים את ה-4:2 עם הדרדל'ה של מוסקאל בין הרגליים של אובארוב? זה היה ביום שהמבצע לשחרור נחשון וקסמן נכשל. אפילו לשמוח לא יכולנו…) והיה נדמה לי שהישועה ממש מעבר לפינה.
כך לתחושתי ליברפול ואוהדיה עושים רוב הזמן ברבע המאה החולפת (שוב – בייחוד אם מוציאים מהתמונה את הגביעים, שכבודם לגמרי במקומם. בדגש על בעל האוזניים).
בינתיים השנים עוברות, השמות מעט מתחלפים אבל התחושה היא לא רק שהעיר במצור (כמו שתיארת יפה) אלא גם שאוהדי ליברפול לכודים במטריקס.
זה מסוג המקרים שאם ניתן לבחור, לא לא ברור אם עדיף לחכות ולחכות ולחכות (אהלן רד סוקס. אהלן דורות שלמים שנולדו חיו ומתו בלי תואר) או לייחל לעצמך אדישות גואלת.

נראה לי שיוסי מזרחי מכאן ממש צודק. שתי הקבוצות בבינוניות רבה או בדרך לשם.

אגב, את כל זה אני כותב בתור אוהד יונייטד שלא מסוגל לשנוא את ליברפול. בתור אוהד שהוא קודם כל אוהד הפועל אני מניח שלא צריך להסביר למה. זה גם האבסורד, שככל שיונייטד הפכה לאימפריה עם התבגרותי כך אני מרגיש פחות שייך. מתקשה להזדהות עם מועדוני/תאגידי ענק, בדיוק כמו שקרה לי עם בארסה, שידעתי כילד לדקלם כל מחליף אצלה (בתקופה אחרת לגמרי).
ועוד אגב, זאת גם הנחמה במשברים ממושכים: הם מנפים את הטרמפיסטים…

לעשות סיפור מאוד ארוך (ונטול פואנטה ברורה) לקצר: נראה לי שעדיף לשנינו להתמקד בשנים הקרובות בסלטיקס.

רובי פאולר 18 בינואר 2016

טוב, די סיכמו פה את הלך הרוחות ומצב העניינים – שוב חוסר תכליתיות, שוב תחושה של לימבו 25 שנה ובו נסיונות עקרים והתחושה הברורה שהנה חוטפים משומקום בקרן, ועדיין – כל כך מרגיז, זו יונייטד הכי מביכה והכי מוזרה והכי גרועה שראיתי…
ציונים:
מיניולה – 5. במחצית הראשונה לא נגע בכדור. היי, בעצם גם בשניה. מתי תסדר כמו שצריך את המגינים בקרנות?!?!?
קליין – 6. לא עזר מספיק בהתקפה.
טורה – 6. נו, מול האין כדורגל האיטי והדפוק של יונייטד זה הספיק.
סאקו – 6. היה בסדר בסה"כ
מורנו – 5. נעלם בחלק ההתקפי.
לוקאס – 6. היה בסה"כ סבבה במרכז המגרש, אבל חלם בגול של רוני אחרי שהפקיר את השמירה עליו בקרן הארורה ההיא.
צ'אן – 6. דינמי, לא מדויק, פעולה אחרונה… אותן מילים כל משחק יאדה יאדה יאדה
מילנר – 6. כנ"ל צ'אן
הנדו – 6. כנ"ל מילנר
לאלאנה – 5. איזה ראש בלטה, בחיי. למה דווקא הוא הגיע למצב בדקה העשירית?!
פירמינו – 6. ניסה והשתדל אבל לא כל יום פורים…
* דקה 18: זלצר – "רואים שקשה לפירמינו לבד כי מילנר, לאלאנה והנדרסון לא מצטרפים אליו"
דקה 23: זלצר – "בניגוד ליונייטד, בהתקפה של ליברפול מצטרפים מילנר, לאלאנה והנדרסון לפירמינו ולכן ליברפול יותר דומיננטית".

אבי גלברט 18 בינואר 2016

הגאון זלצר גם לא הבין למה קלופ לא מכניס את אוריגי …….חזר על זה בצורה מביכה אפילו כמה פעמים .
ההיתי מחליף את הציונים אולי בין מילנר למורנו …

D! פה ועכשיו 18 בינואר 2016

הייתי מחליץ ציונים בין הנדו מילנר וצ'אן
וגם בין לאללנה ושחקן אחר, שעוד מעט נקנה

ויוסי מזרחי צודק. זלצר לא דוגמא לכלום (אבל מעצבן!).

רובי פאולר 18 בינואר 2016

בקצב הזה את השחקן הבא נקנה במגה

D! פה ועכשיו 19 בינואר 2016

:)

יוסי מזרחי 18 בינואר 2016

רובי.
עם חיוך גדול על הפנים: אני אומר לך שאם זלצר הוא דוגמא למשהו מאיזה שהוא סוג, אז מגיע לך קבוצה כמו שיש לך,
ולא שאני במצב יותר טוב, אלא שאני יודע שמדובר באהבל גמור.

רובי פאולר 18 בינואר 2016

ולכן ציטטתי את הקשקוש הזה :-)

Comments closed