הניצחון הביתי על ליברפול

עוד שבוע, עוד קבוצה לא ממש סופרת אותנו

jamie-vardy-leicester-city-goal-celebration_3350650 (1)

עוד שבוע, עוד קבוצה שחושבת שהיא גדולה מגיעה למגרש שלנו וחושבת שהיא תוכל לנצח על ידי שליטה במגרש. כאילו, אנחנו במחזור ה-24, באיזה שלב יתחילו לספור אותנו ברצינות?

האמת, קבוצה נחמדה הליברפול האלו. יש לה כמה שחקנים שיודעים לעשות לחץ על הכדור ולהניע אותו יפה. מזלנו שאין להם שום דבר שדומה לרגל מסיימת. דיברו הרבה השבוע אצלנו באימונים על פירמינו והסגירה שלו, אבל האמת – לא התרשמתי. נראה שאם הוא לא מקבל את הכדור בדיוק בזווית הנכונה לרגל, אין לו ממש מושג מה לעשות איתו. והוא עוד יעיל ליד שאר שחקני "ההתקפה" שלהם. אני אגיד את זה – אחלה כושר יש לצ'אן ומילנר ולאלנה. לרוץ הם יודעים. לבעוט – טיפה פחות. אלוהים יודע כמה ההגנה של נוריץ' גרועה אם ההתקפה האיטית הזאת הבקיעה מולה חמישה שערים רק לפני שבועיים.

כמובן, גם המאמן שלהם, שהוכתר פעם כגאון הדור, לא ממש הרשים אותי. הרי אתה יודע שזה מה שאנחנו מחפשים, נכון? רק תנו לנו את המרחב להריץ את ורדי ומחרז קדימה למתפרצות. ועוד לשים שני בלמים איטיים כמו לוברן וסאקו מול הספרינטרים שלנו? זה אמור להיות גאון? ולתקוע את הנדרסון באגף ודווקא להוציא אותו בשביל בנטקה? ומה לגבי קרנות, הם מתאמנים על זה שם בכלל במלווד? כי נראה שהם פשוט מחכים שאולי יתנו להם פנדל על כל שלוש קרנות או משהו, כי היום הם אפילו לא ניסו להגביה את הכדור לרחבה.

וקלופ הזה, לא אמרו שקבוצות שלו שמות גול במתפרצות? אז איך במשחק חוץ כזה הוא מחזיק בכדור 65% מהזמן ומשאיר את כל חצי המגרש שלהם פנוי לחבר'ה שלנו, שהאמת היו קצת חלשים היום? לא ברור.

מצחיק לחשוב איך בעצם הקבוצה הזאת לפני שנתיים היתה המודל שלנו להיום. אפילו הגול הראשון של ורדי הוא קופי של הגול שסווארז שם מול נוריץ' אז.

אבל מהקבוצה ההיא כנראה לא נשאר יותר מדי. אלוהים, זאת היתה קבוצה מהירה. וכמה שהיא היתה מהירה אז, ככה היא איטית היום. כל שחקן מחזיק את הכדור ברגל עשר שניות לפני שהוא חושב לאן למסור אותו. וזה כשבנטקה על הספסל. כשהוא על המגרש זה בכלל כמו לראות קבוצת כדורגל ישראלית משחקת. כאב לי הלב עליהם, כנראה התרגלתי לקצב של הקבוצה שלנו, לראות את הכדור זז כל כך לאט הרגיש לי ממש מוזר.

אני מניח שבקיץ הם יעשו שידוד מערכות כולל ויביאו איזה חלוץ או שניים מהירים ואם קוטיניו יחזור אז אולי הם יהיו מסוגלים לשחק קצת יותר מהר. רק תורידו את הידיים שלכם מורדי, שומעים?!

יאללה, שבוע הבא הסיטי. מעניין אם גם הם לא יספרו אותנו.

על הניצחון (והשערים היפים!) נגד סטוק
ווטפורד: ורטיגו

104 Comments

TD 3 בפברואר 2016

לתלוש את השערות.
בעיית אינטליגנציה חמורה, במיוחד באגף שמאל (סאקו את מורנו), וחוסר מושג מה עושים בתוך רחבת היריב. זה היה גרוע אצל רודג'רס ואין שום שיפור אצל קלופ.
אגב, לליברפול אין שחקנים לשחק על מתפרצות, אין לקלופ ברירה אלא להחזיק בכדור. הקבוצה נבנתה לכדורגל של רודג'רס.

Matipool 3 בפברואר 2016

וואלה .
אחלה קבוצה לסטר . אני מתחיל לספור אותם ברצינות .
נ.ב – השער הראשון של ורדי הזכיר לי קודם כל שער מהעונה האדירה ההיא של טורס . אח״כ גם את סוארז . חלוץ נפלא ומהיר בטירוף . היה יכול להתאים לנו פרפקט .
נ.ב 2 – ראית את האושר של הודג׳סון בשערים של ורדי ? הוא יודע שאיתו ועם קיין יש לו חוד בן זונה . רק שיגדל ביצים וישים את רוני מקסימום על הספסל .

Matipool 3 בפברואר 2016

מילה אחת לגבי ליברפול – עצוב .

אריאל גרייזס 3 בפברואר 2016

עם ורדי וקיין בכושר שיא ויחד עם סטרלינג בחוד אנגליה נראית מועמדת חזקה מאוד להדחה כואבת בפנדלים ברבע הגמר..

D! פה ועכשיו 3 בפברואר 2016

:)

7even 3 בפברואר 2016

ענק!

אנדר 3 בפברואר 2016

גאונות

TD 3 בפברואר 2016

זה הולך ונהיה קשה לצפייה.

לליברפול אין מהירות ואין אינטליגנציה (מורנו וסאקו???) – איך ישחקו על מתפרצות?
קלופ מעדיף שהכדור יהיה אצל השחקנים שלו רק כדי להקטין את מספר ההזדמנויות של היריב.

סה"כ קלופ מעמיד את הקבוצה יפה על המגרש, אבל הוא לא יכול להכניס את הכדור לשער בשבילם. יש לי הרגשה שבסוף החודש נשאר ללא ליגה וללא גביעים.

טל 12 3 בפברואר 2016

סופסוף בלוג של אוהד לסטר :-)

ורדי זה סיפר שגורם לי לחשוב למה לא ליברפול.העונה הזו היתה יכולה להיות של ליברפול,אם היו פוגעים עם רכש מתאים וטוב. שחקן שהגיע מליגה נמוכה כדי לככב בקבוצה די בינונית,ומי יודע,אולי בסוף העונה הקבוצה הזו,לסטר,תהיה אלופה.

ובינתים פפ

פורנוהוליק 3 בפברואר 2016

רק לא אליפות ללסטר או טוטנהאם.
זה יעמיד את שנות הדור של ליברפול בלי אליפות באור עוד יותר עלוב.
רשימת קבוצות שזכו באליפות מאז האחרונה של ליברפול ב90, קבוצות קיקיוניות שאם היית אומר ב 1990 שיזכו באליפות לפני עוד זכיה של ליברפול היו מאשפזים אותך:
לידס
בלקבורן
צ'לסי
מנ. סיטי

להוסיף את לסטר\טוטנהאם לרשימה זה כבר יותר מדי.

אריאל גרייזס 3 בפברואר 2016

לידס ב-90 לא היתה קבוצה קיקיונית כלל וכלל, זה לא נאה להכניס אותה לרשימה הזאת. זאת קבוצה ששיחקה בגמר גביע אירופה והגיעה עד חצי הגמר ב-2001.
בכל מקרה, גם היא וגם בלקבורן לקחו בתחילת הדרך של הפריימרליג, לפני שהכסף הפך למשמעותי כל כך, וכמובן שצ'לסי והסיטי לא היו מגיעים לזה בלי הכסף. תן את הכסף של צ'לסי לליברפול וגם היא תיקח אליפות בסוף.
לסטר (ובמידה מסוימת טוטנהאם) יהיו חריגה מוחלטת מהדפוס הזה ולכן אני בעדן. אני רק מקווה שזה לא יגרום לבעלים לחשוב שבאמת אפשר לקחת אליפויות עם מינימום השקעה

אלי 3 בפברואר 2016

בלקבורן לקחו אליפות בזכות הכסף.
הקבוצה הוציאה הכי הרבה כסף על שחקנים.

אריאל גרייזס 3 בפברואר 2016

אוקיי, הייתי אז בצבא אז לא ממש עקבתי. ובכל מקרה, זאת היתה תקופה שונה, כמויות הכסף שזרמו אז היו קטנות הרבה יותר. הנקודה נשארת זהה – תזרים מספיק כסף ותהיה עקשן – בסוף תיקח אליפות.

רפאל 3 בפברואר 2016

מי שאין לו מספיק כסף, בסוף לוקח אליפות.
מי שיש לו די והותר- לוקח עוד לפני שהעונה התחילה, גם אם לא ייקח בסופו של דבר.
זה הסיפור. כדורגל הוא גרסה מתקדמת למירוצי סוסים כפי שהרבה מהאוהדים הם גרסה מתקדמת של הניאנדרתלים.
ואף על פי כן נוע תנוע.
אלה החיים.

אלי 3 בפברואר 2016

מספר שנים לפני כן הם היו בליגה השנייה עד ש"אוליגרך" מקומי קנה אותם.
הם שברו את שיא העברות של אותה תקופה כאשר קנו את… אלן שירר…

matipool 3 בפברואר 2016

מישהו כבר אמר שהכל זה עניין של טיימינג .
הקבוצה של 2008/2009 ( סטיבי וטורס ) והקבוצה של סוארז היו לוקחות העונה אליפות בקלילות . כנראה שגם הקבוצה של 2005/2006 ( כשסטיבי היה כדורגלן העונה וכבש נדמה לי 26 שערים כשמרבית הזמן הוא משחק בכלל בצד ימין של הקישור ) .
אני עם אריאל – מעדיף שזו תהיה לסטר או טוטנהאם .

ק. 3 בפברואר 2016

מה שעצוב הוא שהקבוצה של סוארס הייתה לוקחת גם באותה עונה של 2013/14 אליפות בקלות…

גורביץ' 3 בפברואר 2016

ובקונוטוציה לקרנות וקבוצה ישראלית –
איך לעזאזל באנגליה שכל נגר יודע לשים כדור חד על החמש בתנועה ובנגיעה, אין פאקינג שחקן אחד לרפואה בליברפול שיודע להרים קרנות, או בכלל בעיטות חופשיות. ומהצד השני, התקף לב כל מצב נייח לקבוצה השנייה (הפעם התווספו זריקות חוץ מאזור הרחבה, כשכל זריקה כזאת בילבלה איכשהוא את מיניולה ואת ההגנה), אין יותר קבוצה ישראלית באירופה מזה.
ועוד בקטנה – על כל כדור שצ'אן בועט למסגרת (לא נראה לי היה לו אחד כזה אתמול), הוא בועט 20 על השחקן הגנה שמולו, אשכרה גרמני בלאי, גם לא יודע למסור בנגיעה גם לא יודע לבעוט למסגרת. לא יכלו להביא את באלאק או מריו באסלר במקומו ?

בני תבורי 3 בפברואר 2016

בבלוג השכן מקונן הבעל על אבדן 7 – 8 נקודות בגלל גישה. בליברפול אבדו 17 – 18 נקודות בגלל מחסור בשפיצר. אילו היה כזה, לסטר הייתה מבקיעה אמש שני שערים מצמקים. לא מוטרד, לא מודאג.

אריאל גרייזס 3 בפברואר 2016

ליברפול שניה בליגה (לפחות בפעם האחרונה שראיתי את הנתון, לפני איזה שבועיים) ביצירת הזדמנויות. כך שהפוטנציאל שם. מאוד מזכיר את העונה הראשונה של ברנדן בקבוצה. רק שאז ידענו שיש פוטנציאל עם סוארז וגם עשינו שתי רכישות שבדיעבד היו אדירות בינואר (קוטיניו וסטארידג'), השנה נראה שמצבנו פחות מוצלח. עדיין, פינישר טוב יחד עם חזרה של קוטיניו ואינגס (שנה הבאה), ויהיה על מה לדבר.

רפאל 3 בפברואר 2016

ניצול הזדמנות לשפוך עוד 'טינופת' על סוארז ( לפני שעבר לליברפול )
במקרה הזדמן לי לראות כמה דקות מעונת 2010 בליגה ההולנדית ולמי שלא זוכר-
טוונטה היתה אלופה עם 86 נקודות.
אייאקס למרות רצף נצחונות מרשים, ארוך וקטלני בחצי השני של העונה לא הצליחה לסגור את הפער מול הקבוצה היעילה של מקלארן ( כן, ההוא ) וסיימה עם נקודה אחת פחות.
שימו לב- הפרש השערים של אייאקס באותה עונה עמד על פלוס 86 ( 106-20 ).
של טוונטה 63-23 ( +40 ).
בשני המפגשים הישירים אייאקס עם יתרון בהפרש השערים ( נצחון לכל צד בביתו ).

לטעמי, זו עוד דוגמה קלאסית למה אי אפשר לטעון שפורמט הליגה מכתיר בסופו את הקבוצה הטובה ביותר.
בהרבה מאוד מקרים זה מאוד גבולי, ובמצב הספציפי היה ברור שאייאקס שלטו בליגה הרבה הרבה יותר מטוונטה, למרות שזו היתה יעילה והשיגה את הנקודות שלה.
זו גם דוגמה נוספת איך שמירוץ צמוד בצמרת לא מעיד על טיבה של הליגה.
איינדהובן בכלל היתה פייבוריטית באמצע העונה, רצף קצר חסר נצחונות בחצי השני של העונה השאיר אותם בלי סיכוי מעשי כי אין לך דרך להיות תלוי בעצמך ברגע שאין לך עוד משחקים מול יריבותיך ואינך במקום הראשון בטבלה.

אז אנשים נהנו מהסיפור באותו רגע, איך שאייאקס האימפריה האדירה ( במונחים מקומיים ) עם כל הגולים והדומיננטיות שלה לא מצליחה לתפוס את טוונטה הצנועה והיעילה.
המצב מהר מאוד חוזר לנורמה.
אין עוד מלבד ההימורים והזכות לבחור לאיזו כת אוהדים להצטרף.

ניק 3 בפברואר 2016

7-8 אבדו בגלל הגישה אולי, אבל עוד 17-18 אבדו בגלל מחסור בשפיצר. אתם ממש לא לבד בתחום.

אריאל גרייזס 3 בפברואר 2016

הלוואי עלינו מישהו כמו מרסיאל. לא יודע אם הוא שווה את ה-50 מיליון ששילמו עליו, אבל מכיוון שהכסף לא יוצא מהכיס שלי, הייתי שמח מאוד לקבל שפיצר מהסוג הזה. איזה פלאים הוא היה עושה בהתקפה שלנו (כמובן, אם היינו מביאים אותו בסכום הזה הוא היה הופך לאנדי קארול שני..)

ניק 3 בפברואר 2016

מרשיאל מדהים ואני מאמין שיהיה שחקן אדיר. אבל עדיין. גולים הוא בקושי שם.
רוני עד החודש האחרון יותר הזיק מהועיל.
וזהו.
לנו אפילו אין משהוא פצוע שאפשר לחכות שיחזור.

אריק 3 בפברואר 2016

לקא יודע אם הוא שווה?
אתה צוחק?

אריאל גרייזס 3 בפברואר 2016

בחינה כזאת צריכה לבוא אחרי תקופה מסוימת ולא אחרי חצי שנה. מה עוד שאני מאמין שהיה ניתן להשיג אותו בהרבה פחות כסף – אבל שוב, לא כסף שלי, אז זאת באמת לא בעיה של האוהד המצוי

צביקה 3 בפברואר 2016

לצ'לסי יש אחלה שפיצר ותראה איפה היא נמצאת, לכל קבוצה יש את הבעיות שלה.

אריאל גרייזס 3 בפברואר 2016

צ'לסי לקחה אליפות שנה שעברה. לה יש את הבעיות שלה, שלא רלוונטיות לנו

בני תבורי 3 בפברואר 2016

ניק,
וודאי שלא לבד, אבל במצב הכי קריטי אם אתה בוחן את רשימת החלוצים אצלנו. נכון להיום רק בנטקה – היחיד שחלוץ בהגדרת התפקיד, קיים בסגל ועומד לרשות קלופ.

אבי גלברט 3 בפברואר 2016

כל מילה בסלע .מדכא ,משפיל , עלוב ,חסר השראה .בשעה 20.45 ראיתי את ההרכב ושלחתי לבן שלי ללימודים הודעה . "ההרכב הכי טוב שקלופ יכול לעלות ,הרכב הידוע יותר בשם ,אין מי שישים גול ".
בשבת בגביע עלה הרכב "צעיר" עם הרבה יותר יצירתיות מעוף ויכולת ואני ממש מתכוון לזה .
הגול הראשון מסמל את הכול .צאן מכדרר את עצמו לדעת במצב טוב ברחבה של לסטר , מאבד את הכדור וורדי בנגיעה עושה גול מדהים .
אנחנו נמצאים מבחינת נקודות יותר קרוב למקום שממנו יורדים ליגה מאשר ארבעת הראשונות .
לא זוכר את ליברפול במצב כזה של העונה עם יחס שערים שלילי !
בארנגן ,טישיארה ,סטיוארט וסמית היו טובים בהרבה מהלאלנות אתמול ולא נגד אקסטר כפי שהיה קודם אלא נגד ווסטהאם .
שווה בדיקה להמשך העונה .
לגבי חלון העברות דומה כבר שכול מילה מיותרת .קבוצות כמו ווטפורד ,סטוק ,אברטון מתחזקות ואנחנו הבאנו קלקר ….
שתיגמר כבר העונה העלובה הזאת ….

matipool 3 בפברואר 2016

+1

בני תבורי 3 בפברואר 2016

נכון אבי, אני לא מאמין איך פספסנו את חלון ההעברות. הרי יכולנו להביא את שטנצ'יגר מפ.צ שלזייה עילית או את גומסחורדיה מדינמו מסחה שהושאלו לבית"ר יהופיץ ולא שיחקו דקה בעסקת חבילה ומחיר מציאה של חמישים מיליון פאונד לשניהם! איך לא עשינו את זה, איך? ואיך כל אלה שהתחזקו בדיוק עם אותם שחקנים עדיין אחרינו בטבלה, איך…איך?

אבי גלברט 3 בפברואר 2016

אם המטרה שלנו זה להקדים את סטוק ,ווטפורד אברטון וסוטון בנקודה וחצי אז כנראה שפיספסתי משהו ….

no propaganda 3 בפברואר 2016

ליברפול נמצאת 11 נקודות מ4 הראשונות ו13 ממקום שיורדים ממנו ליגה.

D! פה ועכשיו 3 בפברואר 2016

אז זה עדיין נחשב צמרת, לא?

no propaganda 3 בפברואר 2016

:) תמיד אפשר לחלום.

D! פה ועכשיו 3 בפברואר 2016

אני חולם שבקיץ יגיע רכש מדוייק, שלא יהיה מסע כומתה במזרח והקבוצה תתחבר לכדי מפלצת מהנה וכובשת שתשלוט בליגה האנגלית למשך לפחות שנתיים.

TD 3 בפברואר 2016

לליברפול אין מהירות ואין אינטליגנציה (מורנו וסאקו???) – איך ישחקו על מתפרצות?
קלופ מעדיף שהכדור יהיה אצל השחקנים שלו רק כדי להקטין את מספר ההזדמנויות של היריב.

סה"כ קלופ מעמיד את הקבוצה יפה על המגרש, אבל הוא לא יכול להכניס את הכדור לשער בעצמו. בלי הגולים זה נראה בסופו של דבר די דומה לתקופת רודג'רס.
יש לי הרגשה שבסוף החודש נשאר ללא ליגה וללא גביעים.

אריאל גרייזס 3 בפברואר 2016

אני חושב שהרבה אוהדים חייבים התנצלות לרוג'רס. אולי הוא אחראי על השחקנים שיש בקבוצה (לדעתי רק על חלק קטן מהם, הרוב זה ועדת הרכש), אבל די ברור עכשיו שזה לא קשור למאמן שאיבד את חדר ההלבשה או מאמן לא טוב מספיק – מדובר בשחקנים פשוט לא מספיק טובים, במיוחד עם כל הפציעות שסבלו מהם השנה

אבי גלברט 3 בפברואר 2016

לגמרי לצערנו . יותר מזה . BR הכיר את הליגה והוציא מהם יותר מקלופ .
עדין יש שחקנים שהביא (או הועדה) שזה בושה ….
המשפט שאמר "יש לנו הגנה עכשיו ל10 שנים " אחרי הקניה של אילורי נשמעת היום פאטתית מתמיד ….
ושלא נדבר על הבאלוטאלי למרות שלדעתי הוא התנגד לזה …

אריאל גרייזס 3 בפברואר 2016

הוא ממש לא רצה את באלטולי, ממש כופפו לו את היד פה. לגבי ההגנה – לא יודע מה קרה פה בדיוק. על הנייר כל השחקנים שנרכשו נראים נכונים. לוברן נראה מצוין בסאות'המפטון אבל אצלנו הוא נראה רוב הזמן פשוט איטי מדי. לסאקו יש המון פוטנציאל ולפעמים הוא עושה דברים אדירים אבל גם עושה מלא טעויות. אני לא יודע אם העובדה שאנחנו סופגים כל כך הרבה גולים בקרנות היא כי השוער משרה חוסר ביטחון על ההגנה או בדיוק ההיפך.
אני חושב שיש מסקנה אחת בדיוק שחשובה – שחקנים כמו סווארז פשוט בלתי ניתנים להחלפה. מצדי שינשכו את כל העולם ואשתו, אתה פשוט לא מוותר עליהם. אי אפשר להחליף וורלד קלאס, בטח ברמה הזאת, באוסף של שחקנים בינוניים פלוס. מאז שאני זוכר את עצמי (וכנראה עוד מלפני זה) לליברפול תמיד היה את החלוץ וורלד קלאס שלה, החל מאיאן ראש, דרך פאולר, אואן, טורס וסווארז (בצורה מעניינת, דווקא בשנה הבודדת בערך שלא היה לה כזה היא לקחה אליפות אירופה. זה אומר שלוקחים את ליגת אירופה השנה?) – עכשיו צריך למצוא אחד כזה שוב.

ערן קאלימי 3 בפברואר 2016

דווקא יש מקרים של קבוצות שוויתרו על וורלד קלאס וזה לא ממש הזיק להם. אבל צריך שתהיה תוכנית במצבים כאלו. והליברפול הזו שלכם לא באו עם תוכנית יותר טובה מאשר "יוהו! מלאנת'ה כסף! בואו נבזבז אותו!"

אריאל גרייזס 3 בפברואר 2016

אני מניח שמדובר על קבוצות שהיה להן מראש עוד שחקנים מספיק טובים. או שמצאו תחליף הולם. הנקודה היא שאתה לא מוותר על וורלד קלאס (וסווארז הוא לא סתם וורלד קלאס סטייל די מאריה, אוזיל או סאנצ'ז נניח – הוא אחד מחמשת השחקנים הטובים בעולם) ולא מביא תחליף ברמה שלו. יונייטד אמנם ויתרו על רונאלדו בזמנו ועדיין לקחו אליפות, אבל כל קבוצה שפרגוסון אימן היא יוצא מן הכלל שאין מה לדבר עליה.

ערן הדר 3 בפברואר 2016

סוארז בין 2 הטובים בעולם לא בין 5, ואם תרצה או לא בתור ליברפול, כשהקבוצה הטובה בעולם קוראת למספר 2 לשחק עם מספר 1, הוא יעבור. ליברפול לא בחרה למכור אותו. אם תקבל עכשיו הצעת עבודה בחברה הכי גדולה בתחום ליד המקצוען הכי גדול בתחום- זה יהיה בלתי נמנע..

בני תבורי 3 בפברואר 2016

קצת מזכיר קבוצה מענף אחר במקום אחר שיש לו כותל.

אבי גלברט 3 בפברואר 2016

הכול נכון אבל אני עדין חושב שהבעיות שלנו גדולות יותר מאשר חלוץ וורלד קלאס . הבינוניות חוגגת אצלנו לאורך כל מגדל השמירה ….
אם מילנר היה כזה טוב ,סיטי שתאורטית מתמודדת איתנו על אותם דברים היתה משחררת אותו ? כנל צ'אן ועוד .
אפילו קוטיניו שלכול הדעות קניה משובחת הגיע אלינו כי באינטר הוא לא עשה כלום .
יש שחקנים שמתאימים לפרוח בקבוצות קטנות כנראה ולא מתאימים לגדולות . כל שלישית סאוטהמפטון שהגיע אלינו כנראה מתאימה להגדרה . שחקנים שבמקרה הטוב יהיו בסדר (לוברן) אבל לא יותר מזה (לאלנה ולמבארט) .מילנר כזה ,לוקאס ואלן כאלו שיהיו בסדר כלומר בינונים אבל לא קולה טורה ובטח שלא פוגבה או רמה כזאת .
סאקו היה בלם נבחרת צרפת ואצלנו נדבק בבינוניות הכללית מהר מאד . משקארטל אתה יודע בדיוק מה תקבל כל משחק לטוב ולרע ממנו אתה לא יודע .
אפשר ככה לעבור שחקן שחקן אבל אני לא חושב שזה בעיה פרסונאלית אלא DNA פגום . משהו בסיסטם ,בציפיות ,במנטליות ,במחשבה .לא זוכר החמצות גדולות אתמול ,זוכר הרבה אחזקת כדור סתמית לרוחב ואחורה והרבה פחות ארועים ברחבה .
לעומת זאת כל התקפה נגדית ובטח מצבים נייחים נגדנו זאת חגיגה .
כל הזמן דיברנו על הפצועים וזה בסדר ונכון ועל חלון של ינואר ועכשיו נדבר על הקיץ אבל בקצב הזה גם לקלופ יהיה קשה למשוך שחקנים לליברפול .
שחקנים רוצים במה באלופות וזה יהיה להם יותר מהר תמיד בצלסי ,סיטי ,ארסנל,טוטנהאום (!) ,הוורודים ואפילו לסטר מאשר אצלנו ….
נוסף לזה קבוצות מזהות את הלחץ והייאוש של ליברפול לחיזוק ותוקעות מחיר לטאשיירה כזה בין לילה מ28 ל53 מיליון ,סכומים שרק סיטי צלסי והוורודים ישלמו לא אנחנו .
בקיצור צריך להנמיך ציפיות גם אם בטעות נניף עוד שלושה שבועות את גביע המילקי ….

TD 3 בפברואר 2016

אני דווקא ראיתי שהקבוצה עמדה והתנהלה נכון עד הגולים. קלופ הכין אותם מספיק טוב. גם היתה פעילות ברחבה רק תמיד נלקחה ההחלטה הלא נכונה. במספר מקרים, היו 3-5 שחקנים אדומים ברחבה אבל צ'אן/מורנו/פירמינו/מילנר בעטו לשמיים/לרגליים של המגן. גם ההגנה היתה בסדר גמור עד שהגול הוציא את כל האוויר מהבלון.

matipool 3 בפברואר 2016

אבי – אתה מככב הבוקר . כל מילה .

אבי גלברט 3 בפברואר 2016

תודה מתי . " הוא בהההעעעצבים גבוהים " אמרו אבי ודווידקה לגוטה…..

רובי פאולר 3 בפברואר 2016

איי קלופ קלופ
מסתובב פה בשטח פרחח בלתי מגולח עם שערות כמו איזה ביטניק, עם שני פספוסים שהוא יכול להיות אבא שלהם

ran 3 בפברואר 2016

להבנתי, למרות הסכום ההזוי, היו חייבים להביא את טאשיירה.
הכסף הזמין בליגה האנגלית מחייב השקעות גבוהות מצד הקבוצות, כאשר קבוצות מעמד ביניים בליגה אין כל בעיה לשים סכומים של 20-30 מיליון, המצב דורש התאמה גם אצלנו.
טאשיירה רצה להגיע ואף קבוצה אחרת בטופ לא היתה יכולה להבטיח לו לשחק בקביעות מלבדנו
ובזון שהוא נמצא העונה, היינו מסיימים ברביעייה הראשונה, פספוס אדיר.
אי אפשר לבנות רק על מציאות בשוק,
יהיה צורך להשקיע והרבה.
אני די משוכנע שבקיץ נשמע זמירות אחרות מקלופ והנהלה איך לפתע הם מוכנים לשלם, כולי תקווה רק שהכסף יושקע בתבונה ולא בעוד לאלנות ולוברנים…

אריאל גרייזס 3 בפברואר 2016

תשמע, זה היה סכום ממש הזוי. ואתה משלם בשביל שחקן שפורח בליגה לא ממש איכותית כך שאתה בהחלט יכול להיות קונה חתול בשק. המחיר בינואר תמיד יותר גבוה ממה שהיית משלם בפגרה ואני לא חושב שהקבוצה הזאת הולכת לטופ 4 בכל מקרה (למעשה, הייתי שמח אם תסיים מחוץ לטופ 6 ולא תשחק בכלל באירופה, אבל יש עוד סיכוי לא רע שניקח את גביע הליגה ונגיע משם..) כך שזה לא שווה את זה. צריך לזכור גם שטשיירה לא חלוץ אמיתי אלא סוג של פירמינו. לא חושב שזה בדיוק מה שאנחנו צריכים.
נחמה אחת קטנה מהחלון הזה (שהיה עלוב לכל הקבוצות ברמות. אני לא זוכר אי פעם חלון כל כך דל בהעברות משמעותיות) – ג'קסון מרטינז שנרכש בהרבה מאוד כסף על ידי אתלטיקו והיו הרבה שאמרו שעדיף היה לליברפול לקחת אותו ולא את בנטקה – נמכר לסינים אחרי חצי עונה חלש מאוד.
ומה שהסינים עושים בשנה האחרונה זה מטורף. הם עשויים לשנות לחלוטין את מפת השוק בעולם בקצב הזה

ran 3 בפברואר 2016

אין ספק שהסכום הזוי
אבל חוקי המשחק השתנו וברור לי שבקרוב יוציאו את הכסף הגדול, השאלה על מה.
תמיד קיים הסיכוי לנפילה (הרי פירמינו ובנטקה הם גם סוג של נפילה בכסף גדול…)
אבל בטאשיירה יש בדיוק את המהירות, עוצמה וסיומת שתפורה עלינו.
אם מתאים לליגה האנגלית? לא יודע, הבטן אומרת שכן, בעיקר שרואים את דאגלס קוסטה בבאיירן, רוצים להאמין ששאחטר מחביאה עוד אוצר דומה אצלה…

no propaganda 3 בפברואר 2016

טשיירה הוא השחקן האחרון שנשאר בשאחטאר מאותה קבוצה מעולה ב2012-2013. ויליאן מככב בצ'לסי. פרננדיניו בסיטי, דאגלאס קוסטה בבאירן ומחיטאריאן בדורטמונד. זה לא ממש חתול בשק.

אריק 3 בפברואר 2016

ץראה מה ספרס עשו. הם יותר טובים מבתקופת בייל…

בני תבורי 3 בפברואר 2016

ועדיין על הפנדל שדלה עלי קיבל אתמול הייתי שולח את השופט להאג

D! פה ועכשיו 3 בפברואר 2016

לקח להם זמן לבסס את הקבוצה מחדש.

משה 3 בפברואר 2016

לקח להם 4 שנים עד שזה קרה וכמעט כל השחקנים שמובילים לא נקנו מהכסף של מכירת בייל. אתה שוכח שבעונה לאחר מכן הרכש שלהם נחשב כישלון מוחלט.

אריק 3 בפברואר 2016

כמה שנים אתם מסוארז?

אריאל גרייזס 3 בפברואר 2016

אז אתה אומר ששנה הבאה אנחנו רצים לאליפות?

אריק 3 בפברואר 2016

זה מה שמשה אומר אם כי הוא הוסיף לספרס שנה וחצי מאז מכירת בייל, כדי לחוש בטוב עם עצמו.

משה 3 בפברואר 2016

זו העונה הרביעית שלו בריאל. הם רצים לאליפות בעונה סופר חלשה של הליגה, סיטי, יונייטד וצ׳לסי לא דומיננטיות בכלל, ארסנל היא ארסנל. הם. טובים יחסית, בטח לא קבוצה שקרובה לאליפות בכל עונה אחרת.

אריק 3 בפברואר 2016

שמע הןא הגיע לשם ביולי 2013… צטער.
סוארז שנה אחר כך.

D! פה ועכשיו 3 בפברואר 2016

אני בהכחשה עדיין

גורביץ' 3 בפברואר 2016

רוזנטל הוא לא וורלד קלאס ?

בני תבורי 3 בפברואר 2016

גרייזס,
אל נא תכלול אותי ברשימת המתנצלים בבקשה. רוג'רס איבד את הצפון ואת אמון השחקנים וגם אותי שנמניתי על גדולי תומכיו, כולל המשך שירותו בעונה הנוכחית עד ווסטהאם בבית. תחת קלופ, עם אותו מה שנותר כשיר מהסגל ליברפול רצה הרבה יותר, שולטת הרבה יותר, מגיעה ליותר מצבים ונכשלת במבחן החשוב ביותר, הבקעה. זה לא מה שהיינו רוצים לראות מליברפול, אבל זה מה שיש כרגע וזה הרבה יותר ממה שהיה עם רוג'רס בעידן שאחרי סוארז.

D! פה ועכשיו 3 בפברואר 2016

אכן

אריאל גרייזס 3 בפברואר 2016

לא מסכים, אני ממש לא רואה הבדל. נראית בול אותה קבוצה. והתוצאות, דרך אגב, עוד יותר גרועות מאשר אצל רוג'רס

אריאל גרייזס 3 בפברואר 2016

ובהתנצלות הכוונה שלי לעליהום שנעשה על רוג'רס לפניו ואחרי הפיטורים שלו. כפיות טובה נוראית שהפכה אותו לאפס טוטאלי (לא על ידיך, באופן כללי אני מדבר). אני חושב שעם הסגל הזה מעטים המאמנים שהיו יכולים לעשות יותר. הגישה של "איבד את חדר ההלבשה" היא בעיניי בעייתית. אני לא חושב שאפשר לפספס הזדמנות כשאתה יכול להביא מישהו כמו קלופ וכנראה שליברפול עשתה נכון (אם היתה מחכה לקיץ, יש סיכוי טוב שקלופ היה נחטף על ידי יונייטד או צ'לסי) אבל רוג'רס זכה ליחס מאוד לא הוגן מהאוהדים לדעתי

בני תבורי 3 בפברואר 2016

לא רואה זה כבר לא בתחום המומחיות שלי :)

cookie-monster 3 בפברואר 2016

בול אותה קבוצה? עם רוגרס לא היתה תקווה בכלל לכלום. הרגשת אפטיות. כאן לפחות רואים את התשוקה למשחק

אריאל גרייזס 3 בפברואר 2016

הרגשה זה משהו לא מדיד והוא מאוד סובייקטיבי וגם מושפע על ידי גורמים חיצוניים (אנחנו רוצים לחשוב שיש יותר תשוקה אצל קלופ, למשל). אני לא מרגיש את זה. אפשר לספור גולים, גולים שספגת, הזדמנויות וכו'. אני לא חושב שיש שינוי גדול בתחום הזה.

D! פה ועכשיו 3 בפברואר 2016

אני עדיין טוען שהסגל מספיק טוב לעשות הרבה יותר.
אבל בשלב הזה הנקודה המקלה היחידה של קלופ היא שחצי מהסגל הזה לא קיים. מצד שני שיחקו בשבועות האחרונים כמה ילדים שכן יודעים לפעמים להכניס כדור לרשת.

ורדי מעולה (ולא לשכוח שבעונה שעברה הבקיע רק חמישה שערים, כמה חשוב פה הביטחון). אם היה לנו חלוץ של 20-22 שערים בעונה גם היינו הרבה הרבה יותר קדימה. אני מאד מקווה, מאד מאד, שאנחנו נלך ונביא חלוץ בקיץ כי כרגע אין בסגל כמעט כלום. יחד עם זאת תמיד טענתי שקבוצה טובה היא יותר משחקן אחד כזה או אחר. בקבוצה טובה שחקנים טובים הופכים למעולים ומעולים לוורלד קלאס ואפילו בינוניים נראים בסדר. אז אם אין איזה סוארז להביא (ולא נראה לי שיש) צריך שלושה שחקנים שיביאו את המספרים האלו.

אריאל גרייזס 3 בפברואר 2016

לאלנה שם משהו כמו 12 שערים בסאות'המפטון לפני שבא אלינו. פירמינו שחקן של 10-15 שערים בעונה בגרמניה לפני שבא אלינו. בנטקה עם 13 גולים בפריימרליג שנה שעברה וזה באסטון וילה שלא בדיוק משופעת בכשרון התקפי. הבאנו שלושה שחקנים שאמורים להביא את המספרים האלו, אבל זה לא עובד. אין לי בדיוק הסבר למה, אני חושב שהקבוצה פשוט איטית מדי. כששיחקנו מול ארסנל או סיטי והם תקפו ואנחנו עקצנו במתפרצות אז זה עבד הרבה יותר (ובנטקה יכל לשים עוד איזה שני שערים קלים במתפרצות) אבל במשחק עומד, הקבוצה הזאת פשוט לא מאיימת. אולי כי אף אחד מהקשרים לא מסוגל באמת לאיים על השער ואז אין סיבה להגנה לצאת קדימה, אולי חוסר במהירות.
ברור שיש לי סבלנות בשביל קלופ. ייקח לו שנתיים לבנות את הקבוצה שהוא רוצה לראות. אבל אני מסכים שהסגל הזה היה יכול לעשות יותר. אני פשוט לא בטוח איך

D! פה ועכשיו 3 בפברואר 2016

מסכים, הם הגיעו עם המספרים אבל הם לא מספקים אותם. חוץ מנטקה שממש לא מתאים למשחק שלנו כרגע. גם ציפיתי מהנדו להעלות את המספרים שלו אבל זה לא קורה. ודווקא יש לו בעיטה לא רעה שהייתה צריכה לפתוח דרך אל השער. גם צ'אן מנסה לאיים מרחוק אבל הוא רחוק מלאיים.
כל מה שחסר זה האחד הזה שפותח את הדרך, שמבקיע מוקדם וגורם לקבוצה ממול לשנות כיוון.

לגבי האיך? אני מקווה שקלופ יודע.

אבי גלברט 3 בפברואר 2016

כי השחקנים האלו צריכים מאחוריהם "שקט וביטחון" כדי להתקיף ולא קישור דפנסיבי והגנה מעורערת …
השחקנים החשובים בכדורגל היום זה שחקני ה50/50 .
תסתכל מי זה אצלנו . כל ניסיון בעיטה לשער של אלן /לוקאס אני מרגיש נבוך בשבילם .נשבע לך !

בני תבורי 3 בפברואר 2016

התשובות נמצאות בחדר הבידוד. חלוץ חד שיודע לסדר לעצמו מצבים היה חוגג בליברפול מאז שקלופ הגיע.

D! פה ועכשיו 3 בפברואר 2016

אם לא היו לו רגלי זכוכית הוא כבר לא היה אצלנו

בני תבורי 3 בפברואר 2016

D,
אתה טוען נכון.

cookie-monster 3 בפברואר 2016

לגבי חלון ההעברות נראה לי שקלופ לא כזה ממהר בינואר להפוך עולמות. יהיה מספיק זמן לזה בקיץ. הוא לא בלחץ.

ופלוס אחד של לוח המשחקים המטורף ושל הפציעות הוא שיש זמן משחק לאבחן בצורה ממש יסודית את כל הסגל,ובזמן אמת, לקראת קבלת החלטות לקיץ.

אלי 3 בפברואר 2016

לא לשכוח, משחק מס' 3 של ליברפול ב 7 ימים מול משחק מס' 1 (אחד!!!) של לסטר ב 10 ימים.

matipool 3 בפברואר 2016

נכון אבל מרבית שחקני ההרכב אתמול שיחקו רק שני משחקים מהשלושה .

אריאל גרייזס 3 בפברואר 2016

כשהחילוף השני שלך במצב של פיגור 2:0 הוא ג'ו אלן, אתה יודע שמצבך קשה.
כמות הפציעות השנה היא מטורפת. לא יודע כמה גבוה יותר היינו אם לא היו כל הפציעות (לא כולל פה את סטארידג', שהוא פצוע תמידי) אבל די ברור לי שזה היה נראה שונה

טל 12 4 בפברואר 2016

בחילוף האחרון – טשיירה במקום פירמינו ,הייתי שמח לראות את מואנס דאבור נכנס במקום. (לא שיש לי בעיה עם טשיירה). אמנם הוא לא חלוץ ברמה עולמית אבל היה כדאי להביא אותו לדעתי (לא יודע את מחירו,אם מוגזם או לא ). אני חושב שהפציעות הן חלק מהמשחק ולכן צריך סגל רחב.

ממילא לא ניתן להחזיק יותר מידי שחקנים ברמה עולמית אם הם משחקים באותו תפקיד בקבוצה,צריך גם שחקנים שנחשבים פחות טובים בסגל.ואולי בעתיד שחקנים אלו יהיו שחקנים טובים יותר. גם איאן ראש הגיע מליגה נמוכה (ליגה ג'?) הוא לא נולד כוכב.

אמיתי 3 בפברואר 2016

הגול הראשון של וארדי פצצה…השני סתם הגיע אליו במיקרה.
הוא כנראה גולר..

איאן ראש 3 בפברואר 2016

השני סתם במקרה לוברן לא הצליח לסגור…

karim the dream 3 בפברואר 2016

אני רוצה להתייחס לנקודה שלך לגבי השיטה של קלופ, שנראה לדעתי ניצנים אמיתיים שלה רק בתחילת שנה הבאה לאחר שליברפול יעשו בתקווה את הרכש המתאים ( אם וכאשר).

מצפייה שלי במשחקים של דורטמונד תחתיו הייתה לה דרך ברורה לשחק כדורגל, והיא לשחק מתפרצות בנגיעה בעיקר על הקווים במטרה ליצור יתרון מספרי אל מול המגנים של היריבה. כשאר היריבות החליטו להסתגר נגדם הם הניעו את הכדור לרוחב ללא תכלית, והסיכוי היחיד שלהם להבקיע שערים נבע מהיכולת האישית של רויס, לבנדובסקי, גצה וקגווה. הליגה הנגלית המאופיינת גם כך בהסתגרות ונתינת מרחב פעולה להנעת כדור בעצם מונעת לפי דעתי מהשיטה של קלופ לעבוד באותה דרך שפעלה בגרמניה, ולא נראה את אותה יעילות שאיפיינה את הקבוצה שלו אז. הוא יאלץ להתאים את השיטה שלו לכדורגל האנגלי ולהגנות האנגליות ולדעתי אולי אפילו לנטוש אותה, ושכר הלימוד שהוא משלם באמצע עונה ללא ציפיות עדיפה בהרבה מאשר אם היה מצטרף בתחילת השנה הבאה.

ברמה הנוכחית בפרימרליג אני אהיה מאוד מאוכזב אם לא יצליחו למצוא את הפתרונות המתאימים בקיץ ולהשיג מקום בטופ 5 עם הרביעייה הרגילה שתחזור בשנה הבאה לאחר נפילה חזקה מאוד השנה.

cookie-monster 3 בפברואר 2016

נקודה טובה לגבי שכר לימוד כבל חריך גם לזכור שהציפיות לא בדיוק לא קיימות כשאתה זוכר שהוא כאן מתחילת אוקטובר.

cookie-monster 3 בפברואר 2016

אבל צריך*

karim the dream 3 בפברואר 2016

אני מניח שאתה צודק, אבל אני באמת לא חשבתי לפני תחילת העונה שליברפול יגיעו לטופ 4. אני לא מאמין שהסגל הזה מספיק טוב, פשוט מאוד, וכמעט כל עמדה בסגל מחייבת חיזוק (אני מחשיב את העזיבה של ג'רארד כצעד מחליש מאוד, למרות שהיכולת שלו כבר לא הייתה שם בסוף, המנהיגות והרצון שלו לנצח מדביקים את כל החברה בקבוצה. כשזה נעלם זהו שוק לא קטן והנדו אני חושב יגיע לשם בסופו של דבר, אכפת לו מאוד מהצלחת הקבוצה והוא מנסה להפוך למנהיג של המועדון).

cookie-monster 4 בפברואר 2016

וגם הוא היה ה-מאסטר שלנו בבעיטות חופשיות וקרנות ומעבר לזה שלסטיפי פשוט אין תחליף (מכל הסיבות שציינת), אין לו גם אפילו סתם מחליף

רובי פאולר 3 בפברואר 2016

כדורגל רע, איטי, משעמם וחסר מעוף.
מסכים עם הנאמר ע"י מתי, אבי, אריאל, D והשאר.
פשוט מבאס ומאוד מאכזב.
אפשר לעבור אחד אחד – סאקו שיכול לפשל בגדול, הנסיגה של מיניולה, הנדו שלא ממריא, פירמינו "ואם ביום ג לא בא לי", כל הלאלאנות, בנטקה….

D! פה ועכשיו 4 בפברואר 2016

שברו אותך רובי? אפילו ציונים לא נתת להם

רובי פאולר 4 בפברואר 2016

תאר לך שפעם ראשונה בהסטוריה במקום להיות על דופק 200 ולדחוף אותם שינסו להשוות פשוט נרדמתי בדקה 83, אז רק על זה נשברתי….

D! פה ועכשיו 4 בפברואר 2016

מלך. אני נרדמתי דקה 76

רובי פאולר 4 בפברואר 2016

תתבייש לך! אתה לא יודע מה הפסדת!!!!

D! פה ועכשיו 4 בפברואר 2016

:) אז אל תהיה האיש הרע ואל תספר לי!

הגאון מקלדרון 3 בפברואר 2016

קצת אוף טופיק, אבל למישהו יש לינק לאתר נורמלי עם תקצירי המשחקים בליגה האנגלית?

אלי 3 בפברואר 2016

Ynet…

no propaganda 4 בפברואר 2016

footyroom.com

הגאון מקלדרון 4 בפברואר 2016

המון תודה!

עופר כהן 3 בפברואר 2016

התלות של לסטר בג'יימי וארדי מביכה, ממש ג'יימי וארדי ועוד עשר, זהות המאמן לא חשובה בכלל.
באר שבע….אופס אמרתי באר שבע? סיטי היא היא הקבוצה הסוחפת שכל אחד יכול לבוא מכל מקום ולתת בראש.

אריק י. 4 בפברואר 2016

סיטי אלופה לצערי

ריצ'י מקאו 7 בפברואר 2016

מסתבר שכן. גם סיטי נפלה למלכודת.

Comments closed