אם התעוררתם עכשיו ואתם רוצים לעקוב מהתחלה, פשוט תרדו למטה עד הסוף ותתחילו לעלות.
בינתיים – סופרבול בייבי!
*
המשחק הזה גמור וחתום. נסכם בקצרה?
א. איכשהו, למרות שהיה נראה שההגנה של הפטס רכה להחריד ולא מסוגלת לעצור את ההתקפה של הסטילרס בחצי הראשון הם נתנו רק 9 נקודות עד עכשיו (בינתיים זה נהיה 16). זה עדיין מספר מרשים.
ב. הסיבה לזה היא תוכנית הגנתית נכונה שהיתה בדיוק כמו שפירטתי. אולי עם לבאון בל במגרש התוצאה היתה שונה אבל אני בספק. הפטס עשו את ה"להתכופף אבל לא להישבר" בצורה הכי טובה שלהם, נותנים יארדים קצרים ומוודאים שאין מהלכים ארוכים. בראון היה לחלוטין לא במשחק וגם משחק הריצה לא השפיע. בדיוק כמו שרשמנו.
ג. בריידי נתן היום אולי את המשחק הכי טוב שלו בפלייאוף מבחינה סטטיסטית. זה לא משחק הפלייאוף הכי טוב שלו, לדוגמא זה נגד סיאטל בסופרבול עדיף לדעתי וגם זה מול בולטימור לפני שנתיים אז הוא חזר פעמיים מפיגור 14, אבל אין ספק שהוא נהנה מאוד מול ההגנה של הסטילרס. תכ'לס, מאוד מביך מבחינת הסטילרס שקבוצה מגיעה למשחק הכי חשוב של העונה ואין לה שום תוכנית איך לעצור את היריב. שום יוזמה, שום שינוי. אני לא רוצה לצטט את המשפט השחוק על זה שחוזר על אותה פעולה שוב ושוב, אבל באמת – מה הם חשבו לעצמם? שהפעם זה באמת יעבוד?
ד. סופרבול שביעי, הכי הרבה בהיסטוריה. שביעי ב-16 שנים. בעידן תקרת השכר זה מסוג הדברים שלא אמורים לקרות. אנשים אוהבים להגיד שבלי בריידי בליצ'ק היה כלום ויש כאלו שחושבים שאם תשים את גארפולו שם אז הפטס ימשיכו לנצח. מה שהם לא מבינים זה שרק שילוב של אחד הק"בים הכי גדולים בהיסטוריה עם אחד המאמנים הכי גדולים בהיסטוריה יכול לייצר כזאת שושלת אדירה (ראה ערך מונטנה ו-וולש).
ה. אני מניח שנשמע עכשיו על התחרות הקלה, על השופטים שעזרו, על רמאויות. שהשונאים ישנאו, אנחנו הולכים לסופרבול!
ו. פלייאוף איום ונורא. משחק אחד טוב באמת וזהו. בואו נקווה שיגיע תיקון בסופרבול
*
טוב, פיטסבורג יצטרכו סוג של נס כדי לנצח את זה.
מביך מאוד להגנה שלהם. לא הצליחו לעצור את ההתקפה של הפטס וזה כשאין להם את גרונק שהיה זה שמפרק אותם תמיד. בריידי שם קליניקה מול פיטסבורג כמו שהוא תמיד עושה. 360 יארד, שלושה ט"ד בלי אינטרספשנס. כן, לא רע.
דרך אגב, מי יותר מביך היום – ההגנה של פיטסבורג או זאת של גרין ביי?
*
וככה פתאום זה 9:27
עצירה הגנתית חשובה (גם בעזרת השופטים) ואז דרייב קלאסי. הדבר המדהים לגבי בריידי זה היכולת שלו לאתר את החוליה החלשה בהגנה היריבה ופשוט לנצל אותה עד תום. אין לי מושג מה הוא ראה בוידאו או על המגרש אצל השומר של הוגאן אבל הוא הבין שאין פה תחרות ופשוט מוסר אליו פעם אחרי פעם, כל עוד הסטילרס לא יסגרו את הפינה הזאת.
ועכשיו שגם משחק הריצה של הפטס מייצר יארדים, הסטילרס יצטרכו מאוד להתאמץ כדי לחזור למשחק הזה
*
דרייב לכל קבוצה בחצי הזה וקשה עדיין ללמוד משהו. הפטס פתחו פער של שני פוזשנס כרגע, שעשוי להיות חשוב. הדרייב הקרוב של הסטילרס קריטי מאוד
*
סיכום מחצית: שתי קבוצות דומות מאוד, ההפרש נובע בעיקר מהיכולת של הפטס להשיג שני ט"ד בעוד הסטילרס נאלצו להתפשר על פילד גול בדרייב האחרון, מה שיכול להיות מאוד קריטי בסוף המשחק. פיטסבורג מקבלים את הכדור בתחילת המחצית ויהיה מעניין לראות האם הפטס יעשו איזה שהוא שינוי או שימשיכו באותה שיטה.
חוץ מזה, לא היה לנו אפילו איבוד כדור אחד במחצית הראשונה, איבוד כדור אחד כזה בחצי השני יכול לשנות את התמונה לגמרי
*
מתפתח פה משחק די דומה משני הצדדים של הכדור כשאף אחת מההגנות לא מצליחות ללחוץ את הק"ב היריב ולא לעצור את המסירה בכלל. הפטס הלכו על האסטרטגיה שהמלצתי עליה והם לא מאפשרים מהלכים גדולים לרסיברים של פיטסבורג (בואו גם נודה, הרסיברים של פיטסבורג עם ההפלות שלהם תורמים את חלקם) אבל את ביג בן זה לא מעניין והוא לוקח את מה שנותנים לו. מסירה קצרה ועוד אחת ודרייב ט"ד שני רצוף איכותי מאוד בלי שההגנה של הפטס שמה עליו אצבע. ינצח במשחק הזה מי שיצליח לעשות את ההתאמות ראשון.
מסתבר שיכולות הניחוס שלי עדיין עובדות, איכשהו בסוף לא היה ט"ד. קריאת מהלכים איומה של פיטסבורג. הפטס מסוגלים עוד לשים פה נקודות לפני המחצית ולרדת כשהם מרגישים טוב
*
הרבה גבות התרוממו כשהפטס החתימו את הוגאן לחתיכת חוזה אחרי שהוא היה קבור בבפאלו אבל כמו במקרה וולקר עם מיאמי, בליצ'ק ידע מה הוא עושה. לפטס יש השנה בדיוק את מה שהיה חסר להם בשנה שעברה – רסיבר מהיר למטרות עומק (הוגאן לדעתי עם הכי הרבה יארד פר קאץ' השנה) ובריידי כל כך נהנה מזה. בכלל, בריידי די מפרק את האזורית של פיטסבורג וזה נראה כמו שנים קודמות מהבחינה הזאת. עכשיו נשאר לראות מה ההגנה של הפטס מסוגלת לעשות ואם היא יכולה להוציא את האוויר (כן, כן) מההתקפה של פיטסבורג שהתחברה מאוד בדרייב האחרון
*
דרייב מעולה של פיטסבורג וחשוב מאוד שלא נותן לפטס לברוח. ביג בן מאוד סבלני ומדויק וקו ההתקפה שלו מתמודד בלי בעיה עם הלחץ של הפטס. יש לנו משחק.
והקיקר של פיטסבורג מפספס אקסטרה פוינט. זוכרים את האקסטרה פוינט של שנה שעברה?
*
סוף רבע ראשון הגיע בזמן לא טוב לסטילרס שנכנסו קצת לקצב. גם נראה שבל נפצע או משהו וזה הופך את המשימה שלהם לקשה יותר. בכל מקרה, נראה שהסטילרס יהיו חייבים שמשחק המסירה יתעלה אם הם רוצים להתמודד עם ההתקפה של הפטס כמו שהיא נראית כרגע. הם חייבים סבלנות ולהזיז את השרשראות. הרבה זמן למשחק הזה
*
דרייב אדיר של בריידי. קליני כמו שאנחנו יודעים שהוא יכול להיות. הדבר החשוב זה שהלחץ לא הגיע אליו בכלל בדרייב הזה וכשהוא נכנס לקצב מהסוג הזה הוא כמעט בלתי עציר.
*
סדרה שניה של פיטסבורג, בינתיים התוכנית ההגנתית של הפטס עובדת בסדר. בל משיג יארדים אבל לא פירסט דאונים קלים והסגירה על בראון היא בדיוק כמו שציפיתי עם דאבל קאברג'. מה שחשוב זה שהפאס ראש של הפטס מצליח להגיע יחסית מהר לביג בן ומכריח אותו לזרוק תחת לחץ.
*
פיטסבורג לקחה פרק בספר של יוסטון ולוחצת יפה מאוד מקדימה. נראה שהסנטר של הפטס הוא החוליה החלשה כרגע בקו ההתקפה שלהם ופיטסבורג מנצלים את זה. בליצ'ק צריך למצוא פתרונות
*
3 אנד אאוט בדרייב הראשון של פיטסבורג שחושף שוב פעם את הבעיה שלה – אין לה פאוור ראנינג בק שיכול לאפשר לה להשיג דאון ראשון מדאון קצר כזה. עדיין, היו צריכים להריץ את בל שוב, למה ללכת רחוק? זה בדיוק המתכון שניו אינגלנד רוצה, להשאיר את ההתקפה של פיטסבורג על הסיידליינס
*
דרייב ראשון של הפטס מצוין אבל נגמר רק עם שלוש. לא ברור לי למה לא עשו סניק בדאון השלישי והאמת גם למה לא ללכת על הדאון הרביעי. נראה שבריידי הולך to establish את המסירה על מנת לאפשר את הריצה ולא להיפך
*
סיכום משחק קצר לפני שעוברים למנה המרכזית של הערב:
א. היה מאכזב. מגיע לרוג'רס הרבה יותר מסביבו וגם לנו כדי שנוכל לקבל משחק ראוי.
ב. קל לזלזל בהגנה של גרין ביי (ובצדק) אבל אל תישנו על ההתקפה של אטלנטה. כל השנה היא היתה הטובה בליגה והיא הוכיחה את זה היום. זאת התקפה אדירה בלי קשר להגנה שמולם.
ג. אתה לא יכול לרוץ רחוק כשאתה חד מימדי כל כך. זה עד כדי כך פשוט.
ד. בהצלחה למי שינסה לעצור את חוליו ג'ונס
ה. פרידה יפה בהחלט מהג'ורג'יה דום
ו. אם לא האטלנטה ברייבס של 96, אנחנו מדברים על הפאלקונס האלו כמו על הקליבלנד קאבלירס של שנה שעברה. עיר עם אליפות אחת בדיוק.
ז. הגיע הזמן שאנשים יפסיקו לחשוב במונחים של לוזר או ווינר. כמה דיברו על ראיין שהוא לא מסוגל לנצח בפלייאוף למרות שהוא בקושי שיחק שם. תנו לשחקן טוב את הכלים המתאימים, מאמן טוב – והוא ינצח. תשאלו את רוג'רס.
*
טוב, המשחק הזה גמור לכל דבר ועניין, אולי אני אוסיף עוד כמה דברים למטה אם באמת יקרה משהו, אבל נראה לי שזה זמן טוב להתחיל להסתכל על המשחק השני.
פטריוטס – פיטסבורג
מה הסיכויים שיהיו לנו שני בלו אאוטס בשלב הזה? בעקרון, הייתי אומר שלא גדול אבל מכיוון שבפלייאוף הזה שבעה מתוך תשעה משחקים היו בלו-אאוטס, יש סיכוי שגם הבא בתור יהיה. אבל אני לא מרגיש ככה.
למה? הנה הסיבות לזה שהפטס יפסידו את המשחק הזה:
– שההגנה שלהם לא ראתה ק"ב טוב אחד השנה מאז ראסל ווילסון, וגם לו היא הפסידה
– לביאון בל
– שגם ביום הכי טוב שבו באטלר הצליח לשמור על אנטוניו בראון במשחק הראשון של שנה שעברה הוא עדיין תפס ל-150 יארד
– שלביג בן יש אחלה קו התקפה והפטס מתקשים ללחוץ את הק"ב, מה שייתן לו המון זמן, כמו שהוא אוהב.
– שלא יכול להיות שהפטס תמיד ינצחו את פיטסבורג
– שבריידי נראה רע מאוד במשחק האחרון.
טוב, זה לא ניסיון לאנטי-ניחוס (אולי קצת בעצם) אלא בעיקר לנסות להבהיר לעצמי למה הפטס לא ינצחו את זה בקלות כמו שכולם חושבים. ההגנה של פיטסבורג אולי לא מדהימה אבל בזמן האחרון היא מספיק יעילה ומצליחה לייצר לא מעט לחץ על הק"ב, בעיקר דרך בליצים. בריידי בדרך כלל יודע לקרוא את הבליץ לא רע אבל בפוטבול מספיק מהלך פה ושם לפעמים כדי לשנות את כל מהלך המשחק.
אז איך הפטס בכל זאת ינצחו? במפתיע (או שלא) הנקודות להלן די דומות למה שהמלצתי לאטלנטה (והם יישמו בהצלחה!) לעשות היום:
א. לעצור את לביאון בל. הוא המפתח להתקפה הזאת. עצירה שלו אומרת דאונים ארוכים לביג בן, והשנה הוא לא נראה ממש במיטבו וזה יכול להוביל לאיבודי כדור.
ב. שליטה בקצב המשחק – הרבה משחק ריצה עם צמד הראנינג בק שיכולים לשנות קצב. מסירות קצרות של בריידי. בדיוק הפוך ממה שראינו מול יוסטון שבוע שעבר
ג. הכלה של אנטוניו בראון. זה נכון שאי אפשר לעצור אותו לגמרי אבל מה שחשוב זה לא לקבל ממנו מהלכים גדולים. אנחנו יכולים לחיות עם 100 יארד ב-9 תפיסות, אנחנו לא יכולים לחיות עם 150 יארד ב-6 תפיסות.
התחזית: צמוד צמוד, יגמר בשלוש נקודות לפה או לשם. ולא, אל תבקשו ממנו לבחור צד.
*
חוליו ג'ונס הולך לשבור בו שיאי פלייאוף. איזה חייזר
הנה נתון: Julio in 2 conference championship games: 19 catches, 349 yards, 4 TDs. מפלצת
*
יש לנו משחק! טוב, לא באמת, אבל לפחות ראינו משהו מגרין ביי עם כמה תפיסות יפות ומי היה מאמין – אפילו שלושה מהלכי ריצה!
*
על השחיטה
*
התקלחתי, לבשתי את חולצת האדלמן שלי, אני מוכן למשחק של הפטס. רק בינתיים צריך להעביר עוד מחצית שלמה. אז כמה מחשבות מחצית:
– אם אטלנטה תשחק בסופרבול אני לא רואה איך היא לא פייבוריטית, לא משנה מול איזה קבוצה. אם זה יהיה נגד פיטסבורג, היא תהיה פייבוריטית בט"ד לפחות לדעתי.
– אלא אם יקרה איזה נס, אז ה-MVP הולך לשחק בסופרבול וזה קורה מדי פעם. אבל ה-MVP האחרון שזכה בסופרבול? תקנו אותי אם אני טועה אבל זה היה קורט וורנר ב-99. והדמיון פה לא מועט, גם פה מדובר בשתי התקפות מגוונות מאוד עם מלא כלים. כמובן, וורנר גם לקח MVP ב-2001 רק שאז הוא נתקל בבליצ'ק. כמובן, הכלים שעמדו בהגנה בידיים של בליצ'ק אז היו טובים בהרבה ממה שיש לו היום. מצד שני, טום בריידי של אז הוא לא בריידי של היום.
– הפאקרס עם שלושה מהלכי ריצה בחצי הראשון. שלושה! רבאק, מקארתי לא קורא את הפריוויו שלי? גרין ביי היתה חייבת לרוץ הרבה יותר, לא משנה מה הפיגור.
– שמונה תופסים שונים תפסו כדור באטלנטה. The best show on turf 2?
*
מחצית. 24-0. מסתבר שהתחושות שלי לפני המשחק היו די מדויקות. לגרין ביי היו את ההזדמנויות שלהם, הפאמבל שלהם, פאמבל של אטלנטה שהם לא הצליחו לקחת וגם בדרייב הזה שתי הזדמנויות לאינטרספשן ולפחות לרדת בפיגור סביר למחצית. דרך אגב, לרוג'רס יש סטטיסטיקה שאומרת שבמשחקים שבהם הוא בפיגור ברבע הרביעי מול קבוצות עם מאזן חיובי הוא 0-35. כאילו שהייתם צריכים עוד סיבה ללכת לישון
*
טוב, ט"ד עכשיו של אטלנטה ואני נשאר פה לבד
*
עיצרו את העיתונות, גרין ביי עצרה התקפה של אטלנטה! (טוב, היה שם פאמבל שעזר להם, אבל עדיין). גרין ביי חייבת לשים נקודות לפני הירידה למחצית כדי להרגיש שהיא קרובה. אפילו פילד גול, משהו
*
וואו, רוג'רס מתבכיין לשופטים. מי היה מאמין, הייתי בטוח שזה רק ק"בים מבוסטון עושים את זה
*
לא יודע אם גרין ביי לא היתה צריכה ללכת על דאון רביעי פה. כן, עמוק בטריטוריה שלך אבל אתה בפיגור ניכר והדבר היחיד שאסור לך זה להחזיר את הכדור להתקפה של אטלנטה עם מאט ראיין חם אש. בואו נגיד שמקורתי מצדיק עד עכשיו במשחק הזה את כל מה שנאמר עליו
*
טוב, כרגע זה לא כוחות בכלל. נותר לך רק לתהות איך ההתקפה של דאלאס שהיתה אחת הטובות בליגה העונה לא הצליחה לעשות כלום במשך שלושה רבעים מול ההגנה האיומה הזאת.
וכמה גיוון יש בהתקפה של אטלנטה. יכולים להרוג אותך בכל כך הרבה דרכים
*
כמה אכזר הפוטבול. רוג'רס נראה מסתדר מצוין עם הלחץ, גרין ביי בדרך להוריד את הפער לשלוש נקודות ואז הפאמבל הזה. מכה אנושה לפאקרס.
הערת אגב – אני בכלל לא בטוח שלא מדובר בסייפטי. השחקן השתלט מחוץ לאנדזון ואז התגלגל פנימה. לא יודע אם לא שווה ערעור.
טוב, הסתכלתי שוב, לשחקן אין שליטה בכדור מחוץ לאנדזון.
*
אז בריידי אומר שכשרוג'רס משחק הוא נשאר ער לראות. ג'יזל מרשה לו ללכת לישון אחרי שמונה אפילו שזה יום לימודים
*
סוף רבע ראשון וגרין ביי צריכים להגיד תודה שהם רק בפיגור 10. ראיין היה כמעט מושלם עד עכשיו (גם 2 מ-4 האינקומפלישן שלו היו הפלות של הרסיברים) אבל גרין ביי אולי מצאו משהו במהלך האחרון כשהם הצליחו לגרום לו לצאת מהפוקט ולמסור תחת לחץ, שזה מה שהם צריכים לעשות כל הזמן.
טוב, עכשיו יצא לי לקרוא את הנתון הבא: Matt Ryan doesn’t get enough credit for extending plays. Had a higher rating than Rodgers outside the pocket in reg season: 108.7 vs. 101.6
אני מצטער, פשוט לא מבין איך ההגנה של גרין ביי תהיה מסוגלת לעצור את ההתקפה הזאת. מה שמשאיר רק לתהות איך אטלנטה יצליחו לפשל את זה
*
טוב, דרייב ראשון מצוין של גרין ביי מסתיים בלי כלום. החטאת פילד גול ראשונה בפלייאוף הזה ומגיעה דווקא מטווח נוח יחסית באולם סגור. גרין ביי לא יכולה להרשות לעצמה את זה, ההגנה שלה חלשה מאוד והיא תהיה חייבת לשים נקודות על כל נקודה שאטלנטה שמה כדי להישאר במשחק. החדשות המשמעותיות מהדרייב הזה – הפאס ראש של אטלנטה הצליח לעצור את רוג'רס בדאון שלישי קריטי. עכשיו נראה אם ההגנה של גרין ביי גם מסוגלת.
לפחות ג'ורדי נלסון נראה בריא והרבה יותר מסתם פתיון.
*
דרייב פתיחה מופתי של אטלנטה. כרגע לא נראה שלהגנה של גרין ביי יש איזה תשובה. לראיין יש זמן, הרסיברים שלו פנויים וגם משחק הריצה עובד. אם גרין ביי חולמת על לנצח היא לא יכולה להרשות לראיין להמיר שלושה דאון שלישי באותו דרייב.
*
יאללה מתחילים. בינתיים פוקס עושים לנו לה-מרמור עם פאקינג הוקי. מזל שיש גיים פאס
*
אני לא זוכר מתי היתה הפעם האחרונה שראיתי את הגמרים החטיבתיים לבדי. הרי בחמש השנים האחרונות הפטס שיחקו בגמר ה-AFC ותמיד ראיתי את המשחקים עם חברים אוהדי פטס. בעצם עכשיו אני נזכר שבגמר של 2011 התכתבתי עם חבר באמצע הלילה כשהבועט של בולטימור החטיא את הבעיטה ששלחה לנו את הסופרבול.
אבל כנראה שאני כבר, כמו שאומרים בנשק קטלני – כבר קצת זקן מדי לחרא הזה. בכל זאת, משחק באחת וחצי בלילה, לנסוע לפני, לשתות, לאכול באמצע הלילה, לחזור לפנות בוקר. לא בטוח שאני מסוגל לעמוד בזה יותר (כלומר, עוד שבועיים בסופרבול כנראה שנבדוק). אז את הערב אני אבלה בבית מול הטלוויזיה, מה שנתן לי רעיון – למה לא לעשות לייב בלוג על המשחקים?
אז זה בדיוק מה שנעשה. אתם מוזמנים להצטרף בשעה עשר בלילה למשחק בין אטלנטה לגרין ביי ואם תחזיקו מעמד גם למשחק אחריו של הפטריוטס נגד פיטסבורג. אני אשתדל לעדכן כל רבע לפחות (ואם אתם רואים שאין עדכון, ובכן, שמישהו ידקור אותי עם מקל ויעיר אותי), כשהעדכונים יתווספו בתחילת העמוד כדי שלא תצטרכו לרדת למטה כל פעם לראות אם יש משהו חדש.
בינתיים, נתחיל בפריוויו למשחק הראשון.
גרין ביי – אטלנטה
כמובן שכולם מתמקדים במפתח מספר אחד במשחק הזה וזה ארון רוג'רס. בסופו של דבר, הוא השחקן הכי טוב על המגרש וממנו מצופה לעשות מהלכים. בדיוק בגלל זה, המפתח החשוב מבחינת אטלנטה זה לדאוג שרוג'רס יישאר על הספסל כמה שיותר.
איך עושים את זה?
קודם כל, לא מנסים להרוג את המשחק במסירות ארוכות וביג פלייז. מול דאלאס, גרין ביי שיחקו עם ההרכב ה"קטן" שלהם כשהם אומרים לדאלאס – "בואו תרוצו עלינו". כמובן, כשאתה מוביל בהפרש דו-ספרתי אז זה הרבה יותר קל לעשות. אם אטלנטה חכמה, היא מנסה כמה שיותר לשלוט בקצב המשחק. להריץ את הכדור, מסירות קצרות לראנינג בקס, דרייבים ארוכים שישאירו את רוג'רס על הספסל.
דרך נוספת לעשות את זה היא להתמקד במשחק הריצה של גרין ביי. כן, אני יודע, אין להם יותר מדי כזה, אבל בואו נזכור שבחצי הראשון של העונה הם נראו נורא כשלא היה להם משחק ריצה בכלל ורק כשהם מצאו מישהו שיסחוב את הנטל ההתקפה שלהם השתחררה קצת. ניטרול הריצה של גרין ביי יכריח את רוג'רס לדאונים ארוכים ואם אטלנטה יצליחו למנוע ממנו לרוץ לפירסט דאון הם יוכלו לשמור את המשחק בשליטה שלהם.
אצל גרין ביי, יש דיבור על זה שג'ורדי נלסון אולי ישחק עם אפוד מגן צבאי להגן על הצלעות השבורות שלו. לדעתי זה תעלול במקרה הטוב. אם הוא יהיה על המגרש זה יהיה בתור פתיון ולא הרבה יותר. אני לא רואה איך אתה תופס כדור עם צלעות שבורות כשמישהו מתקל אותך. היתה לי פעם צלע סדוקה וזה היה כאבי תופת רק להשתעל. בכל מקרה, עם או בלי נלסון, גרין ביי יהיו חייבים להיות הרבה יותר יצירתיים מבדרך כלל. לאטלנטה יש פאס ראש לא רע בכלל ורוג'רס לא יכול לסמוך על זה שהוא יצליח להחזיק את הכדור 7 שניות בכל מהלך. בשביל שזה יקרה, הם יהיו חייבים לפתוח את ההתקפה שלהם. להריץ סקרינים, למשל. לזרוק סקרינים מהירים לרסיברים שלהם. להשתמש הרבה בקוק, הטייט אנד.
לא יודע, יש לי הרגשה לא מבוססת שזה לא יהיה קרוב כמו שחושבים ושאטלנטה ינצחו את זה די בקלות. מצד שני, לך תהמר נגד רוג'רס.
224 Comments
לולא רוגרס הי. רוגרס הנורמלי של פלייאופים קודמים הייתי אומר אטלנטה בקלו. רוגרס הסיבה היחידה שזה לא הימור קל. אלא הימור קשה מאוד.
היה לי בטירונות צלע סדוקה היו צריכים למשוך אותי מהמיטה בבוקר לא הצלחתי לקום לבד. אבל ברגע שעומדים פחות מרגישים.
אבל לחטוף תאקלים? נשמע דמיוני
אני מניח שהוא מלא עד העיניים במשככי כאבים, אבל זה עדיין נשמע הזוי. זה היה הדבר הכי כואב שהיה לי בחיים כנראה
יאללה הימורים:
אטלנטה בארבע
ניו אינגלנד בתשע
בשני המקרים אנדר מהליין של וגאס לאובר אנדר
וואי, אני מגיע עם אותה תחושה לגבי אטלנטה, אז עכשיו שראיתי שגם אתה מתנבא ככה, אני מבין שכנראה כדאי לשים כמה גובות על גרין בי.
הרי אם יש מישהו אם יכולת ניבוי גרועה משלי זה אתה אריאל
אבל אטלנטה נראית באמת בילתי ניתנת לעצירה..,יאללה עוד שעה
אטלנטה ב blowout מהדהד (לצערי)
פיטסבורג בשער שדה (אגזים ואלך על OT)
איזה כיף בלוג חיי!!!
אטלנטה ב-6, פטס ב-2
דיר באלאק עם הניחוסים פה!
בתודה,
אוהד אטלנטה היחידי בבלוג
לא היחיד :-)
גרין ביי ב-8
דרייב מושלם של מאטי אייס
דרייב ראשון של אטלנטה ביי דה בוק. מאט ראיין כל כך אנדרייטד שזה מכעיס.
למה אנדרייטד? ייקח MVP לפי כל האינדיקציות. נראה לי שמרבית המהמרים, אפילו עם הגדולה של רוג'רס, הולכים איתו
כי כשגרין ביי אדירים זה רק בגלל רוג׳רס הקוסם, אבל כשמדברים על אטלנטה אז הם אדירים כי יש להם התקפה ״משומנת״ ו״מאומנת״, ולא כי ראיין הוא קוסם מדויק כמעט כמו רוג׳רס. אף אחד לא מדבר עליו בקנה מידה של הול אוף פיימר, ולא בצדק לדעתי. שלא לדבר על התדמית של הלוזר שיצאה לו שלא באשמתו.
וכמובן שאחרי שכתבתי את התגובה הזאת באמצע הרבע הראשון, הוא יפשל בטירוף ויוכיח לכולם שיכולות הניחוס שלי עובדות כתמיד…
כי הוא לא בקנה מידה של הול אוף פיימר. אין לו שום קרדנשלס שמתקרבים לזה. ומה לעשות שמאט ראיין עובד עם כלים הרבה יותר טובים.
ג׳ורדי נלסון משחק. לא להאמין שהוא חוטף את התיקולים האלה עם צלעות שבורות
לא מהמר נגד רוג׳רס.
ואחרי הרבה שנים של כאבי לב, למדתי גם לא להמר נגד בריידי.
לא היה מספיק לחץ? קרוב מידי? איך לעזאזל הוא חטיא…
אם אטלנטה עושים עכשיו טד גרין ביי בבור עמוק
נגד אטלנטה אם אתה לא שם נקודות אתה תחטוף תבוסה. 10-10 היה משקף, אבל…
יאללה אפשר ללכת לישון. התקפה מושלמת נגד הגנה גרועה. אם דלאס לא היו מתחילים בצ׳וק שבוע שעבר היו מנצחים 50-34.
ע
אריאל עניתי לך בלי לדעת שזה מה שתכתוב :)
the answer to your question: Garrett J.
מקווה בשביל גרין ביי שההגנה תמצא דרך לכפות איבודי כדור מתישהו.
טעויות של גרין ביי מפסידות להם את המשחק כרגע.
אני לא רואה אותם חוזרים אם השיפוט ממשיך כמו שהוא.
כל סלנט של אטלנטה זה פיק פליי.
הם אפילו לא מנסים להסתיר את זה , הרסיבר הראשון חוסם דאון דה פילד לפני שהרסיבר היותר אחורי תופס את הכדור.
ראינו את זה פעמיים בדרכים האחרון
איזה יופי שיש בלוג, רק חבל שהמשחק במעמד צד אחד
הם חייבים טד, גול לא מספיק
לא, כי כשמרביצים לבריידי הוא לא מתבכיין.
אני חושב שלא הבנת את הציניות פה. ברור שבריידי מתבכיין, אבל הוא לא היחיד. הוא רק היחיד שחוטף על זה
אה כן. יכול להיות שפספתי את זה.
סופרבול רודג'רס-בריידי מתרחק…
ראיין נגד ביג בן
מביך מה שקורה עם ה פאקרס היום
להתעלם מהשלכות פסיכולוגיות, אני חושב שאינטרספשן האחרון היה יותר יעיל מפאנט.
זה נכון, אני לא מתרגש מהאינטרספשן. אבל זה ממש לא משנה כרגע. אטלנטה דורסת
לא נכון.
האינטרספשן היה משמעותי מאד.
אם הם רצים וגורמים לאטלנטה לקחת טיים אאוט אז אטלנטה לא יכולים לקחת טיים אאוט אחרון 12 שניות לסוף ואולי זה מוביל רק לפילד גול.
היו צריכים לקרוא סקרין פרס, אם זה מצליח טוב,אם לא אז אטלנטה לוקחים טיים אאוט
אז אטלנטה עושים ספייק. לא יודע, נראה לי שכרגע אטלנטה עושים מה שהם רוצים על המגרש. היו מתאימים את עצמם לכמות פסקי הזמן שיש להם, מריצים מהלכים שונים
גרין ביי מפגרים.
היו צריכים לעשות פנלטי בכוונה על ג'ונס כי הזמן היה נגמר ואטלנטה היו בועטים.
כמה טעויות , 3 איבודי כדור פוטנציאלים שהיו בידיים שלהם.
אהבתי. אבל לא הייתי מצפה ממקארתי או קייפרס לחשוב על דבר כזה. משהו שיותר מתאים להארבו או ביליצ'ק.
מחשבה של מאמן יורוליג…
(קח את זה כמחמאה)
זה נכון.
זה בניגוד לאתוס הספורט האמריקאי של פייר פליי לעשות משהו כזה
אני מתחיל להצטער שפתחתי את הבירה…
מחכים לכם AFC
אני מעדכן את ההימור – אטלנטה לבד יחצו את האובר/אנדר של 61 נר׳ למשחק.
נקווה שיהיה קצת עניין בחצי השני.
האם קייל שנאהאן יצליח בעונה הבאה להוציא מבליין גאברט משהו ? מחשבות שעולות כשנראה
שהמשחק גמור
מה?
ניינרס לוקחים את דשון ווטסון בדראפט
עד המינוי של שנאהאן גם הייתי בטוח שהם יבחרו קב בסיבוב הרשון. אבל אם כמו שאני מבין
במחזור הנוכחי אין בלו צ׳יפס, ושנאהאן כבר נכווה עם גריפין השלישי. אני כבר לא בטוח מה הם יעשו בליל הדראפט.
מה עם קאפרניק?
הוא כבר בחוץ תודה לאל?
חוליית הרסיברים הבינונית ומטה של גרין ביי נחשפת
11 שניות והחוצה…
כשאתה מוסר כמו משוגע ולא רץ בכלל אתה פשוט עושה את החיים להגנה כל כך קלים
ובצד השני חוליו ג'ונס!!
אם מישהו חשב שיהיה סיכוי לקאמבק…..
מגיעה התנצלות לשרמן
It's over
it was over the minute idiot mcarthy did not go for it on 4th down
השאלה לגבי המשחק הבא (זה נראה גמור)היא אם ההגנה של הסטילרס היא על באמת או שמוקדם מדי לבנות על זה?בכל זאת החברה צעירים.
חבל שאתה לא משחק בק"ב, אז הייתי רגוע
כפי שציינת בבלוג פה בן לא במיטבו בשבועות האחרונים.נקווה שיחזור לעצמו.קורדל נראה לי הקדים את זמנו ולא היה מוסר מספיק טוב אבל ידע לזוז עם הרגליים.גם עשה הרבבה שטויות שהרתיחו את קוץ קוהר
ביום הכי גרוע שלו ביג בן יותר טוב מקורדל ביום טוב שלו
ניקוי גאוני
ההגנה של הסטילרז צריכה להיות ההתקפה באמצעות עם דרייבים ארוכים שאוכלים את השעון ומסתיימים באנדזון לשם שינוי אחרת זה ייראה בדיוק כמו המשחק באטלנטה גם כי אין להם את הכלים להתמודד וגם כי צוות האימון פח מדי (וזה שילוב קטלני, כמו בגרין ביי)
חוזר אל שאלת אחרים , איך דלאס הפסידה, אפשר לשול את מארי דגוקוביץ
ב-2001 פולק היה ה-MVP כמובן, שנתיים ברציפות. לא סתם הם היו the greatest show on turf.
לא, ב-2001 הם זכו ביחד
וואלה.
בכל אופן התקפות היסטוריות יש מאזן די רע בסופרבול.
גם הראמס ב-2001, הפטריוטס ב-2007, דנבר לפני 3 שנים.
היחידים שאני זוכר שלקחו זה ניו אורלינס.
נכון. אין ק"ב שיאן יארדים לעונה שלקח סופרבול וכמו שראינו כבר כמעט 20 שנה לא היה לנו MVP (שזה כמעט תמיד ק"ב) שלוקח סופרבול. מצד שני, זאת שנה שאין בה, בפעם הראשונה מזה הרבה זמן שאני זוכר, אף הגנה באמת טובה
מזל טוב
אריאל, מה עם קדימון למשחק השני?
עוד כמה דקות יעלה
מאמנים שהועדפו על פני קייל שאנהאן העונה: ואנס ג׳וזף (מתאם הגנתי שנה אחת של ההגנה ה-28 בטיבה), אנתוני לין (מאמן ראנינג בקס שאף אחד לא היה שומע עליו אלמלא רקס ראיין היה חייב להקריב קורבן במחזור השני כדי שלא יפטרו אותו), שון מקוויי (ילד בן 30, מתאם התקפי שנתיים בקבוצה שבה המאמן הראשי הוא המתאם ההתקפי בפועל), שון מקרדמוט (קצת יותר ניסיון ממקוויי אבל אותו עיקרון, רק בצד ההגנתי) ופאקינג דאג מארון
ואחר כך אנשים מתפלאים איך ביל בליצ׳ק שוחט את הליגה הזאת כבר 16 שנים אנד קאונטינג
דאג מארון עשה קבוצה מבפאלו בזמנו. על כל השאר אני מסכים. לא מבין את ההחתמה של דנבר עדיין, ממש לא מתאים לאלווי. היי, הוא נתן ראיון מעולה! למי אכפת מבאדי אוף וורק?
עם דאג מארון הבעיה פחות איתו (לכן לא כתבתי עליו כלום) אלא יותר עם המבנה הניהולי בג'קסונוויל עם חתיכת טיפוס כמו טום קופלין כבוס שלו שקובע הכל. כבר ביומיים הראשונים שלו בתפקיד הוא מנע ממארון למנות עוזרים שהוא רצה וכפה עליו לראיין כל מיני מועמדים אחרים. מסוג הנישואים שרשום עליהם קטסטרופה מהרגע הראשון.
חכה, אני במתח לראות את מי הקולטס יביאו במקום גריגסון. ראיתי שהבעלים הביא פסיכולוג שיפשר בינו לבין פאגאנו. גאוני, איך לא חשבו על זה קודם?
ג'ון אידזיק פנוי
LOL, ראיתי את מסיבת העיתונאים הזאת אתמול, אירסיי נראה עם רגל וחצי בקבר, זה כבר לא מצחיק כל הסיפור איתו, הוא בקושי הולך והוא בסך הכל בן 57
איך לאק אכל אותה ככה איך
אם מחשבים את כמות הסמים ואלכוהול שאירסי קנה בימי חייו זה יותר מהתקציב השנתי של משרד ההגנה
אני בונה על זה שהוא חולה וימכור את הקבוצה בקרוב. מאחל לו רק בריאות אבל לקולטס זה יעשה בעיקר טוב.
אירסיי בן 57???? ראיתי אותו בלונדון באירוע לפני המשחק והשיכור הזה נראה בן 75.
תוך פחות מיומיים ואין סוף לכלוך יוצא על גריגסון משחקנים.
העובדה שהוא המשיך העונה הזאת מראה כמה אירסיי אדיוט.
מילא פאגנו שהוא חרא מאמן אבל השחקנים אוהבים אותו אז נגיד רצו לתת לו עוד צאנס. גריגסום הוא חתיכת סוציופת שאף אחד לא סבל ואחראי על מהלכים של לבחור בסיבוב ראשון רסיבר ששווה אולי סיבוב רביעי ולהחתים במיליונים גופות של שחקני הגנה מהעבר.
מצחיק שבסוף הניינרס יעשו את המינוי הכי טוב באופסיזון
זה כי קבוצות ממהרות להחתים מאמן, שחס וחלילה לא יהיו חודש בלי מאמן, אז הן לוקחות מקבוצות שלא עלו לפלייאוף. זה כזה טמטום
הייתי נותן לניינרס קרדיט אילמלא ג'וש "נכשלתי בכל מקום שבו עבדתי כשלא הייתי תחת המטרייה של המאמן הגדול בהיסטוריה ואיזה QB בינוני בשם טום בריידי" מקדניאלס היה המועמד מס' 1 שלהם שפשוט סירב להם והשאיר אותם עם שאנהאן כמועמד היחיד (אה בעצם הם ראיינו גם את טום קייבל…………………………..)
אם כל קבוצה הייתה ממנה את הבחירה הראשונה שלהם לתפקיד, קייל שאנהאן היה ממשיך באטלנטה בעונה הבאה
מלדיני לא אמרתי שיש פה התנהלות מושכלת של הנהלה חכמה, אבל גם בגלל שטויות של אחרים הם סופסוף יקבלו איזו החלטה טובה לשם שינוי
אני אומר לכם כבר מעכשיו שזה שקייל שאנהאן הוא גם בעצם GM כי הוא קובע מי יהיה ה GM זה החלטה לא טובה ויגמר בכשלון
כן, זה בדרך כלל לא עובד טוב
זה אולי יכול לעבוד למאמן יותר וותיק עם נסיון(וגם שם זה נדיר) אבל קשה לי לראות את זה עובד למאמן ראשי פעם ראשונה , זה פשוט מתכון לכשלון
יש דיבור שיביאו את אבא שלו בתור gm
היחידים בליגה שמינו את ה-GM בעצמם ומתערבים בהחלטות פרסונל הם אנדי ריד ופיט קארול וזה עובד מצויין
אני מסכים שזה מסוכן כשמדובר בבחור בן 37 במשרה הראשונה שלו אבל הרבה מזה נובע בגלל הזיכרון ממאורעות מקדניאלס שבא והחריב קבוצה צעירה עם כישרון
בניינרס זה לא המצב, יש שם אדמה חרוכה והם סוג של קבוצת אקספנשן שמתחילה עם דף חלק
לפי הדיווחים הוא יביא את טרי מקדונו מאריזונה שמכל מה שקראתי עליו נחשב לאיש מוערך וטאלנט אבאליואייטר מצויין, זה לא דומה לסיטואציה כמו בדנבר שבה ה-GM היה בובה שרק התעסק בחוזים והשאיר הכל למקדניאלס
ביג בן לא בכושר כבר זמן רב ,בעצם לא חזר מהפציעה כולל 2 משחקי הפליאוף,
הוא לדעתי המפתח כי פיטס נדרשים למהלכים גדולים כדי לתת פייט
מבחינת כישרון לדעתי יש יתרון קל לסטילרס ומצד שני לפטריוטס יתרון בצוות האימון. השאלה היא מה יגבר הכישרון או צוות האימון.
כואב הלב על רוג'רס ומתיוס שראויים ליותר מסופרבול אחד בקריירה המפוארת שלהם. ככה זה שנתקעים עם דביל כמו מקארתי
אני נותן לפיטסבורג 3 וחצי אחוז לנצח את המשחק וגם זה רק אם בריידי נפצע
אתה לארג׳ מאוד היום, מקווה שלקחת את אטלנטה -4.5 ומאטי אייס אובר 4.5 ראשינג יארד בפרופ בט
ראיין נתן היום קליניקה.
כל העונה הוא נותן קליניקה.
אנשים תקועים בסטיגמות המטופשות שלהם.
לא נורא, מאטי. מפרגן לך לישון עם הלומברדי. יוסי האמין בך עוד הרבה לפני הלילה הזה
מזג אוויר של איבודים
איזו שמרנות של בליצ׳ק, אתה מזיז עליהם את הכדור בלי בעיה עם רסיברים חופשיים בכל מהלך,שלא לדבר על יכולות הסניק של בריידי כמובן
ג׳ון פוקס היה מתגאה
כן, מוזר, לא מתאים לו
"ג׳ורדן, ג׳ורדן״
בום כריס הוגן ב-1 על 1 מול ג׳יימס סטרואידים האריסון
התעללות בגופה
נגמרו הגישושים התחיל המשחק
אין דגלים היום, תענוג
קבוצות שמגיעות לשלבים האלו הן בדרך כלל קבוצות מאומנות היטב שעושות פחות עבירות ממרבית הקבוצות
וגם נותנים לשחק בפלייאוף
פיטסבורג סופסוף מצליחים לזוז קצת
מצאו את חיל אוויר
בתקווה למשחק יותר צמוד
הבעיה של פיטסבורג היא בדרך כלל ברד זון כשצפוף, נראה עכשיו מה יהיה
יופי של לייב בלוג. יעזור להעביר את העצירות והטיים אאוטים.
בינתיים העצירה של בל מצליחה. בינתיים… יש עוד 3 רבעים. אבל פיטס ממירים יותר מדי
אתה מתכונן כל השבוע לבל ומקבל את וויליאמס בסוף, שהיה מעולה שנה שעברה
רק לי נראה שויליאמס פימבל על האנדזון?
הכדור יצא לו מהיד אחרי שעבר את הקו ובכל מקרה הוא תפס אותו חזרה
שנה שעברה הפטס הפסידו בגלל פספוס אקסטרה פוינט נגד דנבר.
אולי השנה ינצחו בזכות זה
וואו!
איזה מהלך
אני חושב שתכנית המשחק של טומלין היא "בוא נשאיר את הוגן לבד ונראה אם הוא יכול לנצח אותנו"
היה הולדינג של אלף אחוז עכשיו בט"ד הזה , בדיוק כמו ההולדינג של שביטל לקנזס סיטי את ה 2 פןוינט שבוע שעבר
מףנרטה שעובדת לו לא רע תכנית המשחק הזו
נראה**
עוד לא נולד המהלך של הפטריוטס שלא ראית בו הולדינג
זה בגלל שעוד לא היה מהלך של הפטריטוס בלי הולדינג
ברור. ידוע שהליגה אוהבת אותם ודואגת שהשופטים יהיו בעדם
בוודאי , רוג'ר גודל תמיד שומר על התחת של החבר הכי טוב שלו רוברט קראפט
ראיתי את השבוע את קראפט יושב יחד עם ג'וש הריס (הבעלים של פילדלפיה 76) קורט סייד באחד המשחקים של הסיקסרס.
לא היה מאשור ממני ,הריס האידיוט לומד מקראפט את כל מה שהוא יודע וסיקסרס השושלת הבאה שמרמה את דרכה לתארים
CHAMPIONSHIP
זה שיפור מתכנית המשחק של פיטסבורג בפורסבורו לפני שנה כשהם לא שמרו על גרונק, לפחות הוגן קטן יותר ומשמיט מסירה אחת מתוך 7
טומלין מתקדם משנה לשנה, אני מאמין בו. BABY STEPS
כן, אני זוכר את המשחק ההוא. בין היתר היה שם מהלך הזוי במיוחד שגרונק נעמד על הקו בצד ימין ושאר הרסיברים בצד השני, ואף שחקן של פיטסבורג לא היה בצד ימין. כלום. רק היה חסר שיפרשו לו שטיח שיהיה לו יותר נוח לטייל לאנדזון
איזה דרייב יפהפה. הוגאן תותח. טריק פליי בזמן קריטי. מהלך מושלם!
הולדינג מושלם של מספר 62 שכרגיל לא זורקים דגל הפוקסבורו
אני חושב שמרגישים בחסרון של ג'יימי קולינס היום.
סטילרס מוסרים הרבה באמצע המגרש וטווחים בינוניים לטייט אנדס וראנינג בקס
זה די by design לדעתי, המטרה היא לא לאפשר את הביג פלייז. אני מאמין שבחצי השני נראה שינוי מסוים
והבעיה של הפטס זה לא החסרון של קולינס בכיסוי כמו חוסר בכלל של לחץ על ביג בן
כי שנה שעברה, עם קולינס, הטייטאנדס בכלל לא פגעו בנו.
רק תפסו שני ט"ד מק"ב בלי שרירים בצוואר, במשחק בלי נקודות
קבוצות שצריכות יארד ל-TD ולא עושות סניק – למה? למה? למה? למה? למה????????
בינתיים שתי ההתקפות עושות את העבודה
ההגנה שתשיג איזה שתי עצירות תנצח את זה
עצירה יפה על הקו
ויש לפטס דקה וחצי להשיג עוד משהו
דבורה אחת לא מספיקה .אחת כנראה בחוץ ,חייבים את אנטוניו במשחק.
לא חייבים אותו כל עוד הוא נשמר בדאבל קאברג', מי שצריכים להתעלות זה השאר והאמת היא שבינתיים הם עושים עבודה לא רעה בכלל (רוג'רס וג'סי ג'יימס) חוץ מהמילטון שעלה 4 נקודות
לא שזה ממש משנה כי ההגנה לא מסוגלת לעצור כלום, כצפוי
וואן, אפילו לא דגל אחד בחצי הראשון לאף אחת מהקבוצות
הנה קשז״א סידר לך אחד בצב אדום (מחריד ומפגר ופאתטי ונואש)
טוב, אנחנו הרי יודעים מי הוא, לא?
פיטס הולכים להפסיד טיים אאוט. אין מצב שהופכים את ההחלטה
עצירה משמעותית כי אין הרבה כאלה במשח
אז מה היה לנו , רואים בריפליי פאמבל ברור , רואים שחקן של פיטסבורג יוצא בברור עם הריקברי
ומה עושים השופטים ? כדור ניו אינגלנד
בזיון
אתה ראית משהו ברור? יאללה יאללה. לא רואים שם כלום
תעשה לי טובה מתחילת החצי השופטים הורגים את הסטילרס
בוא נתחיל מה PI הברור בדרייב הראשון , הקורנר של הפאטס בכלל לא מסובב את הראש לעבר הכדור , נוגע ברסיבר לפני שהכדור מגיע וזה לא PI
אחר כך הפנלטי המפגר של דיפנסלס רסיבר שבחיים לא היה ועכשיו הפאמבל הזה.
שוופטים בזיון
זה לא היה פנלטי ב-PI, תלמד את החוקים – אין מגע אין עבירה. והיה פנלטי ברור על דפנסלס רסיבר. אתה הורג אותי מצחוק. שחקן על הקרקע נכנס בו בראש. טקסט בוק
ועוד איך היה מגע , אולי לא רצית לראות את המגע.
הליינבקרס של הפאטס הורידו ראשים בדיוק ככה בחצי הראשון ולא ראיתי שום דגל
אני מבין שאתה גם אוהד פאטס וגם שופט , אבל יש גבול
אין לי בעיה להודות כשיש עבירה כמו שהיה עכשיו עם צ'אנג. במהלך ההוא לא היתה עבירה, לא היה מגע של המגן ברסיבר. ולגבי הדיפנסלס רסיבר – אני מבין שאתה שונא פטס, אבל יש גבול
אני לא שונא את הפאטס , אני שונא את כל השופטים בכל סוגי הספורט
עומד הליין ג'אדג' בדיוק בעמדה לראות את הפנלטי של צ'אנג ולא זורק דגל
יאללה, תגיד עכשיו שזה צריך להיות אינקומפליט ולא פאמבל
לא , אבל אין לי בכלל ספק שאם זה היה רסיבר של הפאטס השופטים היו אומרים אינקומפליט , ראיתי את זה קורה עשרות פעמים .
זה קרה לפני עשר דקות עם הפאמבל , תמיד ההחלטה בצד של הפאטס ועכשיו לך תעשה צ'אלנג' לשנות את זה
בתכ'לס צודק. הרי זה שגודל השעה את בריידי זה בכלל כדי לתת לו ארבעה שבועות חופש כדי שיגיע רענן לפוסט סיזן
לפי החוק המפגר צריך לראות בריפליי את הריקאברי ולא רואים כלום אז מקטינים ראש ופועלים כמו רובוטים
טומלין היה צריך לדעת שלא ישנו את ההחלטה אבל הוא אהבל מדי
שופטים שעובדים לפי החוק = מקטינים ראש ופועלים כמו רובוטים
אין לי בעיה עם ההחלטה כי היא נכונה ולכן ירדתי על טומלין, אבל החוק צריך להשתנות בעיניי
בוודאי , מה מהלחץ לשרוק? תחכה עוד 10 שניות ותראה מי יצא עם הכדור
צ'אנג עכשיו עשה הולדינג ברור על 81 , תופס לו את הפאקינג ג'רזי מאחורה
שופטים מנצחים לכם את המשחק
פה היתה עבירה לדעתי
אכן. היתה עבירה.
משחק יוצא דופן. מעט מאוד דגלים. אף סאק. כמעט לא מגיעים לבריידי ובן
אם פטס עושים טד עכשיו הם כמעט נועלים את המשחק
פיטסבורג חייבים עצירה
מחוייבות למשחק הריצה השתלמה
9:27
לא רוצה לנחס אבל הולך להיות מאוד קשה נגד אטלנטה. מאוד מאוד!
שקט!!
הפטס אטלנטה היה ההימור שלי לפני הפלייאוף. טעיתי בדרך אמנם אבל זה היה ההימור הסופי.
פאמבל. ריקברי. רק נס יחזיר את הפיטס. והפטס כבר גמרו את כל השטויות נגד יוסטון
5 שעות נהדרות מבית היוצר מאמנים זוכי סופרבול עם 100+ ניצחונות שעושים עבודה טובה
טומלין ומקארתי הם שתי המכות הכי גדולות בליגה ואין אף אחד שמתקרב אפילו אבל העיקר שכולם ימשיכו להתעסק לי ברקס ראיין וג׳ף פישר
הסטילרס הסתבכו עכשיו, יהיה להם קשה לסגור שלושה פוזשנס
פעם אחת פטס הצליחו לרוץ ויש טד
עוד משחק שהשופטים נתנו לפאטס , במקום פירסט דאון על ה 35 של הפאטס יש ט"ד בצד השני ועכשיו בלתי אפשרי לחזור.
כן. כי בלי זה אין ספק שהסטילרס היו מוחצים את הפטס היום.
לא יודע, לי זה רק עושה את זה יותר כיפי. כמו לנצח מפנדל שלא היה בדקה התשעים. כששונאי הפטס ממורמרים זה רק הופך את הניצחונות למתוקים יותר
לגמרי. פי אלף כיפי
להתעצבן מניצחון של הפאטס על הסטילרז ומייק טומלין זה שפל המדרגה
זה כמו להגיד שמערכת הכוכבים פיספסה הולדינג בבוקר כשהשמש זורחת
אפילו בסטנדרטים הנמוכים של אוהדי ג'טס – להגיד ששופטים נתנו לפאטס את המשחק זה טמטום מוחלט. יש גבול עד כמה שאפשר להיות משוחד.
וואו
טוב, זה מביך
חרא פלייאוף, אי אפשר להתחמק מזה
המתכון לניצחון – יארדים אחרי התפיסה
הנה עכשיו כשהמשחק גמור שורקים את כל המייקאפ קולס לפאטס , כדי שלא יראה שלא היו פנלטיס על הפאטס
LOL
במקום להתעסק בשטויות מציע לך לנצל את הליין של הסופרבול לפני שיטפס
פאטס -2.5 הכי איזי מאני שנקבל העונה
בחיים לא , לא תראה שום דבר פחות מ 3 ואני חושב שיפתח פאטס 3.5
מאז שלימדת אותי לקנות נקודות וחצאי נקודות החיים שלי השתנו
ראיתי בטוויטר שהולך להיפתח -3
לפני שהריסבר של פאטס יצא מחוץ לקווים , מספר 23 של הפאטס פשוט עשה תאקל על רסיבר של פיטסבורג כשהכדור אצל רותליסברגר ביד , זה כבר נהיה מגוחך.
יש לך DVR תראה את זה
סליחה הרסיבר של פיטסבורג יצא מחוץ לקווים , ראיתי את זה עכשיו עוד פעם ב DVר , אני מתפוצץ מצחוק
אתה שם על אטלנטה, אני מניח
אתה מניח לא נכון
לא מבין איך הפטס פייבוריטים במשחק כזה. ראית את ההגנה שלהם, היא לא שאט דאון. ולאטלנטה יש אכבר התקפה
פשוט מאוד – שתי התקפות מצויינות עם הגנות בינוניות ומטה, האדג׳ הולך למאמן וה-QB הווינרים עם הניסיון
המאמן של אטלנטה היה בשני סופרבולים לא מזמן בתור מאמן ההגנה של סיאטל והוא הראה שיש לו יכולות. אני לא מאמין ב"ווינר", ניסיון זה משהו אחר אבל כל הניסיון לא עזר לבריידי מול ק"ב צעיר בשם איליי. לא יודע, זה נראה לי פוש במקרה הטוב
הליין הוא 3 כי פאטס הם פאבליק טימ עם שמות יותר גדולים , רוב האנשים יהמרו על הפאטס וחייבים בוגאס שיהיה איזהשהוא איזון , אני מעריך שתוך יומיים הליין כבר יעלה ל 4 ואז כל המפגרים ישימו כסף על אטלנטה
אבל אם אנשים הולכים עם הפטס כי הם שם יותר גדול (ואני מסכים לגבי זה) אז למה לא ללכת נגד ההמון, זה מה שאני לא מבין
מבחינת המהמר או וגאס?
המהמר
הקיצר, 12 דקות של גארבז׳ ויללות של NoOne
החלק האהוב עליי במשחקים של הפטס
גם עלי , אין לי תענוג יותר גדול בפוטבול מאשר לראות טעויות של שופטים , לא הייתי נותן להם לשטוף לי את המכונית.
גדול אתה! תן לנו עוד, תענוג
לוגאן ראיין נפלא. פשוט נפלא.
אדלמן נהדר. מסוגל לרוץ בפול ספיד, לעצור במקום ולהסתובב תוך רבע שניה. ובינתיים הכדור כבר באויר בדרך אליו.
אבל מול אטלנטה – האם זה יספיק?
איך עוצרים את ההתקפה שלהם??
מה הבעיה , ארני אדמס יוציא את המצלמות ואמצעי ההאזנה מהחדר הסודי ויעשו מה שעשו למארשל פאלק
אני מציע לארתור בלאנק לשכור חוקרים פרטיים שיעקבו 24/7 אחרי פיולי ודימיטרוף בשבועיים הקרובים, לבחון כל צעד, כל שיחת טלפון, כל ווטסאפ וכל יונת דואר
אנחנו יודעם איפה הלב שלהם נמצא באמת, עלינו אי אפשר לעבוד
כל מה שבלאנק צריך לעשות זה ללכת לאחד מההום דיפוס שלו ולאסוף איזה שניים שלושה מקסיקנים לא חוקיים שעומדים שם בפינה מחפשים עבודה , לתת להם 200 דולר לשבור לבריידי את הרגל ואז לדאוג שטראמפ יגרש אותם בלי שידעו מי הם.
אפילו טוניה הארדינג לא חשבה על זה
הכי חשוב עכשיו – להימנע מפציעות
יש לי רעיון יותר טוב – באונטי על מאטי אייס וחוליו. כמו שעשו ממש היום ללביאון :-)
סופרבול שביעי לבריידי. מדהים
יכול להיות שלפלאקו והארבו יש רק 6 נצחונות פחות מרודג'רס ומקארתי????
מסקנה – עדיף מאמן טוב, מQB טוב.
זה לא רק מאמן טוב. קבוצת פוטבול לא בנויה רק ממאמן וק"ב. לבולטימור היו (עכשיו קצת פחות) שחקני הגנה אדירים
עכשיו דממה, לינדה הקוגרית על הבמה
נותנים את הגביע לבעלים לפני כולם. אחד הדברים שקשה לי לתפוס בספורט האמריקאי.
מאלדיני בכמה תגובות לפנתיאון.
לגביש הסופרבול – פאטס. ובקלות
הסנוקר היה הרבה יותר מעניין מהפוטבול.
+1
לפני שבועיים היה דיון על מאט ראין. הייתי בצד שטען שעד שהוא לא נותן
תצוגה בפלייאוף אי אפשר לסמוך עליו שיובייל קבוצה לאליפות. אז אתמול כשהכסף על השולחן
הוא בא ונתן קליניקה. וגם אם עוד שבועיים הוא יפשל עדיין הוא הוכיח בשני המשחקים האלו שהוא על באמת.
ניסיתי לחשוב אתמול מי תהייה הקבוצה הבאה באיי אפ סי שהיא לא דנבר, או ניואינגלנד להגיע לסופר בול.
או אוקלנד\וגאס. אולי קנזס אם ימצאו שדרוג לאלכס סמית'. אולי אולי טנסי. לא יודע דיווזיה חושך
זה של הפאטס על עוד יתחשק להם. בהילוך ראשון.
אם טוני רומו מגיע לאחת הקבוצות עם שלד טוב אך ללא QB – דנבר / KC / יוסטון – לדעתי הם יהוו אתגר.
לגמרי. שנים אמרתי שמאט ראיין עדיין לא נתן סיבה להאמין בו. בפלייאוף הזה הוא הצטרף למועדון של הגדולים
פלייאוף מבאס. אולי הסופרבול יציל.
איזו שושלת של ניו אינגלנד (ממש לא מהאוהבים שלהם), צריך רק להעריך.
והנה, מצביעה ג'ודי בטיסטה, באתר ה-NFL, על הסמליות שבאותו יום שבריידי הוסיף עוד AFC לחגורה, גריגסון ששלח את המכתב ההוא, הולך הביתה ביחד עם כל הלכלוך שלו…
הדבר הטוב היחיד שגריגסון עשה בחיים שלו היה ללכת ולדווח על נ"א. זה חלק מהעבודה שלו והוא לא היה היחיד.
מצחיק אותי כל אוהדי נ"א שהפכו אנשים כמוהו , כמו ג'ון הארבו וכמו בוב קרביץ שבסה"כ העביר דיווח על מה שקרה לאשמים העיקרים בפרשה, כאילו הסיפור הוא הדיווח שהועבר ולא עצם העובדה שנ"א רימו.
במקומם הייתי הולך ברחוב עם שלט "סליחה שהפרענו לנ"א במלאכת הקודש שלהם לרמות את הליגה".
1. "לדווח" – על מה הוא בדיוק דיווח, שוב אני מדבר על גריגסון לפני המשחק, לא התופס תוך כדי משחק.
2. יותר מצחיק שאתה מסרב להבין (לא להסכים כמובן, להבין) את הלוגיקה שלנו: שאם היינו חושבים שהייתה רמאות לא היינו באים בטענות לחושף אותה (אולי אפשר להשוות לקבוצות אחרות, למאמני על אחרים כמו ביל וולש, לתת פרופורציה למעשה וכו'). מן הסתם, ואני מתייחס לדפלייטגייט בלבד כרגע, אנחנו חושבים שלא הייתה כלל רמאות… אכן בימים הראשונים, כשניזונו ממידע חלקי, רבים חשבו שככל הנראה הייתה רמאות, אבל נדמה לי שכיום רוב אם לא כל אוהדי ניו אינגלנד סבורים שלא הייתה רמאות כלל. אין טעם להיכנס לנבכי הפרשה, אני רק מתאר את המצב.
3. אתה יכול להציג עוד פעם ועוד את הדברים כ"עובדה" אבל זה לא ישנה את העובדות הידועות, לעומת החורים הידועים ולעומת ההשלמות פרי מוחם הקודח של כאלה ואחרים…
1. הוא דיווח לליגה על חשד שנ"א "מתעסקים" עם הכדורים, כנראה בעקבות טיפ שקיבל מהרייבנס ששיחקו נגד נ"א במשחק שלפני וקבוצות אחרות.
2. אתה חי בהכחשה, וזה מובן בתור אוהד. אבל העובדות מוכיחות אחרת – הקבוצה שלך הודתה ברמאות ונענשה. לא משנה כמה רוברט קראפט מעמיד פנים שזה נעשה כאילו מתוך ניסיון "להגן על בריידי". כל אדם בוגר בעל חצי שכל מבין שזה לא יותר ממניפולציה על קהל האוהדים של הקבוצה, שכנראה עובדת.
3. ראה 2. העובדה היחידה היא שהקבוצה שלך רמאית ולקחה אליפויות בזכות הרמאות הזו.
הוא היה ה-GM כאשר הם ויתרו על פייטון ובחרו על אנדרו לאק. תאר לך היו בוחרים את רוברט גריפין השלישי במקום?
גריפין היה בדרך להיות אחלה ק"ב לפני שנפצע. אנשים שוכחים אבל בעונה הראשונה שלו הוא לא נפל מלאק וכנראה היה אפילו יותר טוב ממנו
אם הוא היה בוחר בגריפין הוא היה מפוטר כבר אחרי העונה השנייה שלו ולא נשאר עד לחמישית.
לא שזו בכלל היתה אופציה, היה קונצנזוס גדול סביב הבחירה בלאק. אפילו יותר מאשר סביב הבחירה בפייטון בזמנו….
שאלו את הבן של קראפט על הפיטורים של גריגסון בהקשר של דיפלייטגייט והוא לא התאפק להכניס לו קטנה ולהגיד שהמשחק ההוא היה כנראה פסגת הקריירה שלו
גם ההתבטאות של קראפט בסוף המשחק כשהוא אחז בגביע הקונפרנס, רמזה לכך, והשלים אותה הגמגום שלה, כשראו שהוא מחליט ברגע האחרון לסתום וזהו. אין ספק שזה חורה להם ובוער בעצמותיהם. זה המקסימום של התייחסות לפרשה שהם מרשים לעצמם לנפק. ועוד אחרי זה no one ממשיך לפמפמם שגודל מנחה את השופטים לנהוג ברכות עם אובססיית ההולדינג שלו…
האמת כואבת לפעמים, הם יודעים שגם עם עוד 100000 אליפויות הם תמיד ייזכרו (גם) כרמאים. בצדק גמור.
הפער בין בליציק לטומלין הוא כמו הפער בין איינשטיין למורה לפיזיקה שלי בתיכון. בית ספר מכל הכיוונים כשטומלין חסר אונים לחלוטין
מעטים המאמנים שיכולים להסתכל לבילצ'ק בעיניים ולא להשפיל מבט.
מה שהפטריוט עושים זה בלתי נתפס. היכולת של בילצ'ק לקחת רסיבר שאפילו בבפאלו! היה זניח ולשים את הגמר האזורי בידיים שלו זה משהו מדהים.
וחוץ מזה- אדלמן הוא חתיכת בנזונה קשוח.
והכי הרשים אותי אמש- ג'ורדי נלסון. אדם שפוי במצבו שוכב שנתיים בבית. הבנאדם עלה ודאג גם לתפוס במרכז את המסירותצ הראשונות.
אני בטוח שהיום כואב לו.
ההפסד כואב לו יותר
pain is temporary glory is forever
"נותר לך רק לתהות איך ההתקפה של דאלאס שהיתה אחת הטובות בליגה העונה לא הצליחה לעשות כלום במשך שלושה רבעים מול ההגנה האיומה הזאת."
לי זה היה ברור מראש. הקאובוייז לא הבינו (שוב) שאי אפשר להגיע למשחק פלייאוף קובע אחרי עשרים יום ללא משחק תחרותי. הם היו חייבים לשחק עם הרכב מלא רוב המשחק מול האיגלז כי ממילא אחרי זה היו להם שבועיים בלי פוטבול. כל כך פחדו מפציעות וכל כך חגגו את כמה הם טובים, שלקח להם מחצית להתחיל לשחק וגם אז הם היו קרובים מאוד לניצחון (פניה נרגשת לקורא קרוסבי: לא יכולת להחטיא שבוע שעבר?).
דאלאס שילמו על חוסר הניסיון שלהם. פעם הבאה שיגיעו לפלייאוף המצב יראה יותר טוב.
לא מבין את ההתעקשות של משפחת רוני על טומלין.הבנו ,הפליה מתקנת וכל הבולשיט הזה אבל למה על הגב שלנו.אין לו מושג ובושה איך שנראינו.
מסיר את הכובע בפני בליצק שלא צריך להוכיח לאפחד כלום.אני רק תוהה מתי הוא ובריידי יוצאים לפנסיה?