עמדת הבלוג בנוגע לעורכת הדין רונית אמיר יניב, והאם מכבי חזירים.

צבוע
חיה נחמדה

עו"ד רונית אמיר יניב נתפסה במצלמות כשהיא שרה שירים בגנות מכבי.

ערוץ הספורט, אותו עמוד תווך של עיתונות חוקרת ואובייקטיבית, פרסם את זה. הם צריכים לפרסם את זה. זה חשוב.

אני מצפה מעו"ד רונית אמיר יניב להבהיר לאיזו מכבי היא מתכוונת, כי יש לי פה כמה פרוסנרים מאד נעלבים. אם מדובר במכבי חיפה, אז זה לא לעניין בכלל ואני מקווה שהיא תענש בחומרה. אם מדובר במכבי ת"א, אז אני רוצה להבהיר שחזיר אינה קללה, כי אם חיה נחמדה.

הייתי מתרגש יותר מהתקף המוסרנות של ערוץ הספורט אם היו מתנלים עעה על פרנקל, יו"ר המנהלת ואוהד מכבי ת"א מוצהר שגם פועל כאחד. הייתי מתרגש יותר מהתקף המוסרנות של ערוץ הספורט, אם היו מדווחים בכל כתבה על מכבי ת"א על הקשר בין הערוץ למועדון הלא חזירי.

אני מצפה מהמנהלת להעניש את הפועל ת"א בחומרה ולפסוק לה הפסד טכני במשחק הבא שאין לי מושג מול מי הוא יתקיים. ליתר בטחון אצפה מהמנהלת גם להעניש את אילת, מכבי ת"א, מכבי חיפה והקבוצה המלהיבה מראשון לציון ולפסוק גם להן הפסדים טכנים. לתחושתי מדובר בקן צרעות.

אני מצפה מעו"ד רונית אמיר יניב לא להתנהג ככה פעם נוספת, כי ראבאק! תחשבי על הפוזיציה שלך.

אני מצפה מערוץ הספורט לפטר את קופמן, שרף, פרימו, רסקין, גרשון ושאר האלימים מילולית. ורק אז להתחיל להטיף מוסר.

ואני מצפה שהכותרת הראשית בכל אתרי הספורט היום תהיה על זה שככל הנראה אוהדי בית"ר ירושלים עשו מארב לאוהדי הפועל ת"א ונעצרו ברגע האחרון. זה חשוב יותר.

 

וגם, עריכה חשובה:
אני מחכה שערוצי הספורט יקראו ליועצת המשפטית לאיגוד להתפטר כי היא עשתה עבודה נוראית והיא אחת האחראיות לכך שקהלים מרגישים היום שהממסד הספורטיבי נגדם, אבל בזה דווקא התקשורת היתה בעדה. אז שתחנק עם הפאשלה שלה, ולא אכפת לי מה יקרה.

 

שמעתם מה הראו אתמול בערוץ הספורט ?
לקום או לא - אריאל בן חיים

67 Comments

גיל שלי 30 במאי 2016

אני מחכה לתגובה של מירי רגב שתסביר שמדובר באוהדי ביתר ולא בחברי לה פמיליה

איציק 30 במאי 2016

האם את מדבר על שרת הספורט, או בתרגום האנגלי – sport server?

ערן קאלימי 30 במאי 2016

אל תדאג, זה לא יעשה רעש

אדם 30 במאי 2016

למה שמישהו יתייחס למארב המתוכנן כשאפשר להיכנס בעורכת הדין, איפה יש יותר הון פוליטי?

ירושלמי 30 במאי 2016

לגבי 13 ה"אוהדים" שנתפסו, צריך לשפוט אותם, לזרוק לכלא ולזרוק את המפתח לים.
אבל לא הייתי מותח קו ישיר בינם לבין הקהל של ביתר. מדובר באלימות מאורגנת של מספר חלאות מחוץ לכותלי המגרש וללא כל קשר למשחק עצמו, כך שאין שום קשר לכדורגל, בדיוק כמו הקטטה או המארב שעשו אוהדי הפועל למכבי לפני מספר חודשים.
זה שעבריין הולך עם צעיף לא גורם למעשים שהוא עושה מחוץ למגרש להיות משוייכים לקהל או לקבוצה.

בנוגע לעו"ד רונית אמיר, כל מה שכתבת זו הצטדקות והיתממות.
השימוש בתירוץ של "אבל היא לא היחידה, ואיפה הייתם כשX עשה Y?" לא מוסיף כאן.

במבי 30 במאי 2016

ספר את זה לגרזן בראש של יורי… יש סרטן בקהל שלכם ואתה במקום להסתכל לבעייה בעיניים מעדיף לטמון את הראש בחול

ניימן 30 במאי 2016

הוא כבר אמר ש"צריך לשפוט אותם, לזרוק לכלא ולזרוק את המפתח לים". מה אתה רוצה שהוא עוד יעשה?

אסף THE KOP 30 במאי 2016

לשמוע אוהד הפועל מדבר על סרטן בקהל.
אין גבול לאירוניה.

ששון 30 במאי 2016

אסף ה-קוף, מאחל לך שיזדמן לך או לאחד משורצי ביתך להגיע לפאתי טדי בחולצה אדומה.

נתנאל 31 במאי 2016

כמו אותם אוהדי ביתר שאכלו מכות בשוק הפשפשים?

7even 30 במאי 2016

לא נורא. שמעון מזרחי היה סגן יו"ר איגוד השופטים (מסביר משהו על סמי בכר והגמר ההוא פתאום ,אה?) ורוב האנשים לא ידעו על כך.
אנחנו מתקזזים איתו.
עוד התקזזות היא עבור הכרטיסים וההזמנות לאנשי המנהלת והאיגוד למושבים על הפרקט במשחקי היורוליג.
אז רגע, בעצם…הם חייבים לנו אחד:)

-גיסנו- 30 במאי 2016

טוב הבנו, אתה יכול להוריד קצת את הווליום של הצדקנות.

שמעון מזרחי מושחת, ידוע ממזמן ומעניין כשלג דאשתקד ויש פה אולי 2 מגיבים שיגידו אחרת.

ואת הקטע הזה של "מה זה משנה הם התחילו והם פיפי וקקי" אתה יכול להשאיר לפוליטיקאים

בני 30 במאי 2016

מי אתה בכלל שתגיד לאנשים פה כיצד להתבטא ומה לחשוב? חתיכת טרול צהוב עלוב נפש
נמשיך להציג את שחיתותו של דון שימון עד אשר יעלם מחיינו

-גיסנו- 30 במאי 2016

בטח אתה מרגיש מהזה גבר עכשיו

אסף THE KOP 30 במאי 2016

גיסנו,
בני הוא שוטה הכפר של "דה באזר"
עוד לא התרגלת ?

איציק 30 במאי 2016

לפי תגובתך, אין לך חיים. אם כך, אין צורך שיעלם.

7even 30 במאי 2016

אז גיסנו, מי שמעודד מועדון שמנהל אותו מושחת(אתה אמרת, לא אני), לא יכול לבוא בטענות כלפי אחרים.
ועדיין – הפועל ת"א לא אשמה שמישהו שמחזיק תפקיד כלשהו מעודד יחד עם אוהדיה.

-גיסנו- 30 במאי 2016

לפי המשפט האחרון שלך אסור לכם לפצות פה לעולם, ובכל זאת אתם שוברים שיאי צדקנות.

אתם משתמשים בקלף שמעון מזרחי כדי להצדיק בערך כל עוולה בעולם, החל מילד טמבל שכותב איזה קללה עם טוש ועד רמות הרפש הגדולות ביותר אצלכם, שאין לי צורך לפרט עכשיו אתה יודע מספיק טוב על מה אני מדבר.

כל הסיפור הנוכחי כמובן מנופח מעל לכל פרופורציה כי ככה עובדת התקשורת. זה לא סותר את זה שהיועמ"ש יצאה מטומטמת גם אם זה רחוק מלהיות סקנדל או שערורייה. רק אתם רואים מה הקשר בין מחט לתחת.

בינתיים אגב גם לא שמעתי שום התייחסות ממועדון מכבי ת"א באופן רשמי (ולא, זה שיש כותרת ראשית בספורט5 לא נחשב). רוצה להמר מה היינו שומעים כבר במצב הפוך?

רועי 30 במאי 2016

רמי כהן היה מזועזע עד עומקי נשמתו הטהורה.

ירושלמי 30 במאי 2016

ככל הידוע לי, גיסנו הוא לא מנהל מועדון מושחת או אף מועדון.
לכן מותר לו לבוא בטענות כלפי אחרים.

yaron 30 במאי 2016

לגבי השאלה "איזו מכבי" אני חושב שיעקב שחר הבהיר את הנקודה :-)

היסטוריון ששל ספורט 30 במאי 2016

צריך לשאול את בניון

איציק 30 במאי 2016

מי זה בכלל השחר הזה. הוא לא מייצג כלום ושום דבר.

בני תבורי 30 במאי 2016

אני מחכה שתיוולד לי כבר נכדה

אלעד 30 במאי 2016

Thumbs up

ניב 30 במאי 2016

גם לתקשורת מוסר זה בסה"כ קרדום לחפור בו ולא ציווי קטגורי לעשה ואל תעשה.
הטיעונים נשארים ורק הטוענים מתחלפים.

עמ;לק 30 במאי 2016

חרפה של עיתונות ספורט.
אם כבר אפשר לבוא בטענות על עצם העובדה שיועצת משפטית של גוף שאמור לייצג בצורה שווה את כלל הקבוצות לא מוצאת לנכון להצניע את אהדתה לקבוצה מסויימת, לפחות למראית עין.
אבל ההיטםלות על השימוש במילה חזירים? צדקנות מעושה. צביעות מגעילה להוצאת דברים מהקשרם במובן הכי מלוכלך שאפשר.

שלמה בן עופרים 30 במאי 2016

זה מזקיר לי סיפור שקרה בשנות השמונים המוקדמות בדרבי של חיפה.
הגיעו שתי קבוצות מאוד גדולות של אוהדים (כל אחת של קבוצה אחרת) ביחד לשער שלוש הידוע לשימצה – ככל הנראה בתיאום מראש.

ואחד האוהדים (גילוי נאות – אני) היה ממש צריך פיפי.

מפה לשם, הלכתי לשירותים וזאת הייתה הקלה עצומה.

wazza 30 במאי 2016

התגברת על התזקורת מהפסקה הראשונה?

זינק 30 במאי 2016

על זה נאמר – נו בחיאת.
לא הבנתי מה הבעיה בכך שערוץ הספורט פרסם זאת… גם לערוץ שיש לי הרבה מאוד ביקורת יש את הזכות (ובעיני אפילו החובה) לפרסם אירוע כזה.
אין כאן שום מוסר כפול ושום נעליים. זה שהעסק היה או עדיין רקוב בחלקים שלו, לא אומר שתפוח רקוב צריך להשאר על המדף.
עשתה מעשה טיפשי וכנראה תאלץ לשלם את המחיר.
כל רוח ההיתממות של הפוסט וחלק גדול מהתגובות מדהימות. הגברת נושאת בתפקיד ציבורי וניתן לומר שאפילו רגיש מאוד. אסור לאדם בתפקיד כזה להגיע למקומות האלו. פשוט אסור.

אנונימוס 30 במאי 2016

די מוסכם על כולם שהמעשה של היועצת המשפטית היה בעייתי. התרעומת היא על כך שה"סקופ" הזה והדחיפה שלו מגיעים מגוף תקשורת שכל כולו קידוש ההתבהמות, גסות הרוח וניגוד עניינים.

זינק 30 במאי 2016

צר לי, לא מבין מה הקשר בין כך שיש חוסר הערכה בלשון המעטה לערוץ הספורט, לבין האירוע הנ"ל.
לא מבין מה מצפים, שיתעלמו מהאירוע כי גם שם מזוהם?

גיסנו 30 במאי 2016

אם זכרוני אינו מטעה, ספורט5 היו הראשונים לחשוף את מעשיו של גיא פניני, והראשונים להביא קורא/ת שפתיים כדי לחשוף את זה עוד לפני שפניני עצמו התוודה. ואם לא הם אז גם יש מצב שזה היה אצל אופירה…מעניין אם זה מוריד משהו מהפרשה?

אנונימוס 30 במאי 2016

מה זה "מוריד"? הסיפור הוא סיפור די ברור, כמו במקרה רונית. זה לא "מוריד". פשוט כשזה מגיע מכלי תקשורת שכולו נגוע בניגוד אינטרסים, גסות וולגריות קשה שלא להתפקע מצחוק כשהם מבקרים אחרים

גיסנו 30 במאי 2016

מהפוסט ניתן להבין שעיקר הבעיה בערוץ שחשף את הסרטון ולא באירוע עצמו.

אפשר להתפקע מצחוק כשעוד יש ציפיה למשהו…אני עברתי משלב הזעם לשלב הצחוק ועכשיו הגעתי לאפאטיות מוחלטת. אתה יודע, שלבי ההתמודדות עם מותו המוחי של הערוץ שפעם אהבנו.

גיסנו 30 במאי 2016

הכוונה לא לפוסט הנוכחי אלא יותר לזה של פרנקו פה ליד

קורא אדוק 30 במאי 2016

אתר הספורט המביך בעולם לגילו

מירון 30 במאי 2016

כי וואלה או וואן יותר טובים? איפה אפשר לצרוך חדשות ספורט בעיברית ( שמתעדכנות בלייב)

matipool 30 במאי 2016

וואלה זו האופציה הכי טובה או לפחות הפחות רעה .

קורא אדוק 30 במאי 2016

וואן וספורט חמש אצלי זה אותו דבר, וואלה הכי טובים

אדם בן דוד 30 במאי 2016

מה שמוזר לי בכל הסיפור ובעיקר בתגובות פה זה שכולם עוסקים בביטוי מכבי חזירים
זה שבית"ר אנלפבתים זה קונצנזוס?

גיל שלי 30 במאי 2016

קריאת העידוד בבלומפילד כאשר מגיעה הקבוצה הגזענית של המדינה (כפי שאוהדיהם מכריזים בשירה) היא – למה לא גמרתם בית ספר

-גיסנו- 30 במאי 2016

לצערנו בימי קידוש הבורות, אנאלפבית זה על גבול המחמאה

איציק 30 במאי 2016

זה כמו שבכול עוולות העולם אשמים היהודים ורוכבי האופניים.

טל 1 ביוני 2016

מה עשו רוכבי האופניים?

זיו 30 במאי 2016

מדהים איזו היתממות וצדקנות כאשר אי אפשר למדוד אובייקטיבית שום דבר. בדיוק כמו כל מחלוקת פוליטית בה כל צד חייב לקחת את הצד שלו גם אם חושב שבאמת הצד השני במקרה צודק.
זה בכלל לא משנה את מי היא אוהדת ואת מי אתה אוהד וגם לא את מי אני אוהד.
בעל תפקיד שאמור במסגרת תפקידו להחליט אם להעמיד לדין קבוצה בשל התנהלות קהל אוהדיה, לרבות שירים גזעניים לא יכול לשיר שיר שאפילו יש לו ממרחק של קילומטר ריח גזעני.
בעל תפקיד שעושה את זה הוא דבר ראשון טיפש ורק בגלל זה הוא לא יכול להיות יותר בעל תפקיד.
מישהו היה מעלה על דעתו שפרקליט המדינה ילך להפגנה וישיר בה שירים נגד ביבי למשל ?
מבחינת ערוץ הספורט – זה יופי של סקופ וברור שישדרו את זה ויפמפמו את זה כי זה סקופ ולא, כמו נושא אוהדי בית"ר (ואתה בטח לא חושב שערוץ הספורט אוהד את בית"ר), הודעת משטרה שתשודר בכל הערוצים.

יואח האדום 30 במאי 2016

זיו:
מסכים עם כל מילה.

א ח 30 במאי 2016

כמה שאתה צודק!
כל יתר הדברים הנאמרים ונכתבים, גם אם נכונים, לא קשורים…
עוולה לא מתקנים בעוולה…

איציק 30 במאי 2016

הלואי והיה שר שירים נגד ביבי, אך 5 דקות לפני מגיש את מכתב ההתפטרות.
טוב, לא באמת, קודם שיסיים את סיפור ביבי טורס, ביבי קינג ועוד.

היסטוריון ששל ספורט 30 במאי 2016

ללר מצליח להבין את המאמר .
1. נניח שערוץ הספורט בעייתי האם הוא שונה מווינט וישראל היום או הארץ ? האם הוא יותר גרוע מהם ?

2. האם ערוץ 2 ו 10 שעוסקים בעניינים קצת יותר משמעותיים יותר אוביקטיבים ?

3 .גם אם צריך לבקר את ערוץ הספורט ובוודאי שצריך למה לעשות זאת אחרי חשיפה עיתונאית ראויה ?
והכי חשוב למה לכסות בביקורת על הערוץ פרשייה מביכה ומקוממת של היועצת המשפטית ?

נץים 30 במאי 2016

מדוע נותנים למגיב עם כינוי כזה להמשיך להגיב?

Yavor 30 במאי 2016

זו טעות הקלדה שלו. אני חושב שהוא אפילו לא מודע לראשי התיבות שש"ל, והוא כלל לא אוהד הפועל.
אהרון – אם אתה קורא את זה אז תוריד "ש" אחת כדי שלא יציקו לך.

היסטוריון של ספורט 30 במאי 2016

תודה רבה .
1. אף פעם לא הכרתי את הר"ת החולניים הללו ש.ש.ל זו בושה. וחרפה.
2. להבדיל אלף אלפי הבדלות אף פעם לא נחשדתי כאוהד הפועל☺.
שוב תודה על הסבת תשומת הלב.

בלייק 30 במאי 2016

הכל טוב, אבל יכול להיות שפספסתם את האירוניה?

(אולי היא רק בראש שלי…)

היסטוריון של ספורט 30 במאי 2016

נץים ?

אמיתי 30 במאי 2016

הפועל סל = לסטר
נייט = וארדי
כל השאר לא מהניין

MOBY 30 במאי 2016

יאללה איזה יפה נפש נהיינו.

ניימן 30 במאי 2016

מה הקשר ליפי נפש? השיר עצמו הוא קוריוז לא מעניין. מי ששרה אותו היא הבעיה.

ירושלמי 30 במאי 2016

קופי פייסט לכל דיון שאי פעם התעסקנו בו.

צור שפי 30 במאי 2016

לצילום המלווה – אגלה לכם שיש לי חולצת טי אדומה שלפעמים אני הולך איתה למשחקים של הפועל (אל תשאלו איזה) וככה כתוב עליה:
This is too much bacon (said no one, never, anywhere)

איציק 30 במאי 2016

שאלה, אם זה היה מצולם על-ידי ערוץ אחר, נניח ערוץ 9, 33 או 99, האם ראוי היה לשדר זאת. אם התשובה כן אז טוב ששידרו. אם התדובה היא לא, אז יש בעיה עם המגיב.
לגבי האוהדת המהוללת. רצוי כמובן שהתפקיד בו היא מחזיקה היה בידי מישהו שבכלל לא אוהד אף כבוצה (דון שמעון כדוגמא) אבל אז אין לא עיניין בתפקיד, כנראה. לכן סביר שכל אחד אחר היה אוהד כלשהי ואני חיי בשלום עם עובדה זו. אין לי בעיה עם נוכחותה בקהל. הבעיה שלי היא עם חוסר המודעות העצמית והבנת תפקידה וההתנהגות הנובעת מכך. אני גם לא מציע לתלות אותה (יש דרכים הומניות יותר להוצאה להורג) כי אם מצפה ממנה להודות בטעות ולחזור עליה רק אחרי סיום תפקידה.
כפתרון בינים מציע למנות את שמעון למשנה וממלא מקומה במקרי הצורך… כלומר, תמיד.

S&M 30 במאי 2016

לא הבנתי את הבעיה. כבר כשנבחרה לתפקיד היה ידוע שהיא אוהדת הפועל, לא?

איציק 30 במאי 2016

ראשית, זו כבר בעיה כאשר ברור שהיה צריך מישהו שהוא אוהד מכבי תל-אביב.
שנית, יש דברים שלא עושים/אומרים/שרים מתוקף התפקיד גם אם אתה אוהד.

יואב 31 במאי 2016

אתם בושה.
תמיד הייתם
עלק אלטרנטיבה למכבי.
אנשי ההר, הכל קשה להם.
אין בזה קסם בכלל.
אולי בשוק?
איכסה, כולם בורחיםמשם

יוני 31 במאי 2016

סיפור המועמד הוא פשוט – בעל תפקיד לא יכול להתנהג כמו אחרון האוהדים.. זה תפקיד ציבורי. ברור שכל אחד יכול להגיד: לוזון/שימון וכו, ויכול להיות שלכל בעל תפקיד בספורט יש קבוצה שהוא אוהד וזה בסדר, אבל מה לעשות שיש תפקידים שדורשים ממלכתיות, גם אם לעיתים היא הצגה ותו לא.
העניין הוא בעיניי מילות השיר. עם אנאלפביתים וחזירים אין לי בעיה. ברור שרוב אוהדי ביתר יודעים לקרוא, כמו שברור שאוהדי מכבי הומוספאיינסים ולא חזירים. זו עקיצה קטנה ולא מכאיבה. יותר מבאס לשמוע שירי מוות/שואה/גזענות של כל הקהלים. אני נמנה על אוהדי מכבי ששורקים בוז כשחלק מהאוהדים שרים ״שער 5 מוסלמים.. טועמה מחבל וכו״. זה ילדותי, מאוס ואלים.
שכל אחד ישאל את עצמו – האם אני מסוגל להביא לכאן (בלומפילד/דרייב אין/פיס ארנה) ילד בן 5 בלי לאטום לו את האזניים או לצייד אותו במגנים?
והצעה שאולי כבר קיימת אבל אני באופן אישי לא נתקלתי בה – יציע שמשוריין לילדים עד גיל 14 (כניסה עם מבוגר מלווה בלבד) ונשים מכל הגילאים. היציע צריך להיות בגודל פרופורציונלי לאצטדיון המסוים. מקומות מסומנים, אכיפת עישון ועוד אלמנטים שיעודדו חויה משפחתית.

zork 31 במאי 2016

רוב הילדים מעדיפים לשבת ביציעי העידוד כולל הקללות מאשר לשבת ביציע עם אמא. זה חלק בולט בהנאה של הרבה מאוד אנשים מספורט. אוליי נעשה גם יציע ילדים בפסטיבלי רוק ומטאל.

ד"ר רזי הופמן 31 במאי 2016

הא-ני והא-ני ואני ועני…יעני

Comments closed