הרעת תנאים?

הבלוג מהרהר בשאלה שמטרידה אותו כבר לא מעט זמן

In כללי

Harush

אני לא שחקן כדורגל ולא הייתי שחקן כדורגל. זה גילוי נאות, אולי לא נדרש, אבל חשוב בכל זאת. הוא חשוב, כי כשאני מסתכל בחדשות הספורט ורואה את מה שקרה באימון של בית"ר ירושלים בבית וגן ביום שני, אני מבין שיש תהום פעורה ביני לבין שחקני כדורגל, ולא כזו שמדברת על העובדה שהם יוצאים עם דוגמניות או מרוויחים המון כסף או מתלבשים יפה יותר משאני מתלבש.

אני נזכר בשיחות, חלקן לציטוט וחלקן אוף דה רקורד, עם שחקנים שמספרים לי כמה כיף זה לשחק בבית"ר בגלל האוהדים שלה ובגלל המשפחתיות שלה ובגלל כל מיני דברים שקשורים לשני הדברים האלה. וכשאני רואה את הדבר הזה שקרה היום, אני לא מבין את זה.

הרי אין שחקן כדורגל שלא יודע שדבר כזה יכול לקרות בבית"ר ירושלים. שאלו האוהדים של בית"ר ירושלים. שנכון, יש תמיכה, אבל ברגע שתסטה טיפה, יתהפכו עליך. וזה שווה את זה? אני אומר שלא. אני רוצה לעבוד במקום שאני אדע שיהיה לי שם בסדר. שהאנשים מסביבי, ואוהדים הם חלק מסביבת העבודה של שחקן הכדורגל, לא יקומו יום אחד ויגרמו לי להרגיש שהם מציבים סכנה אמיתית לשלומי.

והעניין כאן, שזה לא באמת מפתיע. זה לא משהו שאף אחד לא היה יכול לחזות. זה לא משהו שמישהו פתאום אומר לעצמו שהוא לא מאמין שזה קרה. זה לא משהו שלא יכולת לחזות, או שיגרום לך להגיב ביותר מצקצוק שפתיים.

וזה לא קשור לטביב או לחוזים או לכסף, או למתקן. זה קשור לשאלה הזו, שאני שואל את עצמי ולא מצליח למצוא לה תשובה: למה לעזאזל שמישהו ירצה בדעה שפויה להיות שחקן של בית"ר ירושלים?

*עמיתי לדה באזר איציק אלפסי שם לינק בפוסט הקצר והמאור ממצה שלו על יוזמה חדשה – בית"ר "ימקא" ירושלים. עשיתי לייק, תעשו גם אתם.

43 Comments

maverick 2 ביולי 2013

מדויק להפליא. אני שואל את עצמי את השאלה הזו כבר הרבה זמן.

דמוסתנס 2 ביולי 2013

לא רק אתה שואל את השאלה הזאת…

אם חושבים על זה, הרבה, אבל הרבה פחות שחקנים רציניים מגיעים לבייתר ירושלים.

משה 2 ביולי 2013

יש לי חיבה לבית"ר מילדות למרות שאיני אוהד שלה, אולי בגלל שהיא הייתה אנדרדוג ואולי בגלל שגדלתי ב"ישראל השנייה" שבית"ר הייתה אחת מהמייצגים שלה. אחרי מה שקרה אתמול אני חפץ בהתרסקותה של הקבוצה לרסיסים. גם בשנה שעברה התנהגות הקהל הזה עוררה תחושה קבס אבל מה שקרה אתמול היה נראה כמו חגיגת ניצחון של המון גזעני, מוסת ובור בצדיקים היחידים שלו, תמונות שהזכירו לי לינצ'ים במקומות החשוכים ביותר. יסלחו לי אלפסי ושאר האוהדים הנאורים של הקבוצה(כולל אנשים יקרים לי מאוד), אני מאחל לקבוצה הזו רק רע.

MCMANAMAN 2 ביולי 2013

+1

נר הלילה 3 ביולי 2013

אני חותם שהאיחול שלך יתקיים. הריקבון ירדוף אותם.

קיש 2 ביולי 2013

מה בדיוק חשבו שנתנו לטביב את המועדון הזה?
כל אחד קיבל בדיוק את מה שמגיע לו, ומתאים לו.
אל תצפו לשום דבר אחר מבית"ר העונה, וכל עוד טביב יהיה שם.
מזל שסכנין לא ירדה, ואוי מה יהיה בבלומפילד…

יואב 2 ביולי 2013

התגובה שלי לפוסט של אלפסי,

יואב
2 ביולי 2013 ב – 9:38 #
אכן, ביתר אינה קיימת עוד במובן זה שמה שהיא חווה הוא לא משבר של מועדון כדורגל. היא כבר משהו אחר.
לא כותב משמחה לאיד, אני אוהד מכבי וביתר מעולם לא ממש עניינה אותי אבל אני יודע איך נראה מועדון שדשא לא צומח בו. זה לא המקרה.
במקום כל כך רעיל, מקולקל, אנטי ספורט , שבור לרסיסים, חסר שפיות והוגנות, חסר חמלה וערכי ספורט בסיסיים, הסוף במתכונתו הנוכחית הוא כנראה בלתי נמנע.
החללית אבדה בחלל לכל מצהלותיהם של ״הטייסים״.
יש אוהדים שמחכים שתצא התלבושת החדשה של קבוצתם ויש אוהדים שמנסים לגנוב רכוש של מועדון תוך כדי הכאוס של אתמול.
יש אוהדים שחוגגים אימון פתיחה ויש כאלה שתוקפים אזרחים ערבים במקדונלדס וזריקת אבנים לקפטן שלהם.
ליבי עם מספר חברים, אוהדי ביתר ההיא, הישנה(קוני מנויים) שכבר לא יכולים להזדהות ולהכיל את המוטציה הנוכחית. גנבו להם את האהבה.
ביתר הוא כבר לא מועדון כדורגל. הכדורגל הוא רק תירוץ לאנרכיה אלימה שמצאה קרקע לנבוט בה.
אני יודע שזאת הפרנסה שלהם ואני יודע שיש אנשים טובים בביתר אבל ללבוש את החולצה שלה ולשחק בשבילה כרגע, הופך אותך לאחד מאלה שטינפו אתמול בפעם האלף את המועדון ההוא, הישן.
אדם מספיק הגון, לא משחק בשבילם יותר.
נ.ב
לא ירידת ליגה עומדת על הפרק כי ירידה היא משבר של מועדון כדורגל.

ארז 2 ביולי 2013

נתחיל ונשאל למה אי פעם מישהו רצה לשחק בבית"ר, שתמיד היתה מסתבכת בהלנת שכר, אי קיום חוזים ותשלום לא בזמן, ובכל זאת כולם רצו לשחק שם. אולי כי כולם ידעו שבבית"ר יש מפיות וניירות לא רשמיים ותמיד הכסף מגיע… איכשהו. תמיד יש איזה נדבן ירושלמי שמוכן לממן איזה שחקן, או איזה אוהד בעל עסק שמסדר לו כל מני דברים. אז זורקים קצת אבנים. אח"כ עושים סולחה ואותם אוהדים שקיללו גם מצ'פרים את השחקנים, וסוגרים חובות, ומכסים גרעונות, והכל מתחת לשולחן, כי בית"ר, כולם יודעים, זה בית.

אסף THE KOP 2 ביולי 2013

בית"ר י-ם, אני אומר לך. זאת הקבוצה היחידה שיש בה הלנות שכר:

http://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=64&docID=121932&lang=HE

איומים על שחקנים:

http://news.xoox.co.il/item_1102432.htm

נדבנים:

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%99%D7%98%D7%A9%D7%9C_%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%94%D7%90%D7%A8

MOBY 2 ביולי 2013

אסף מה זה משנה?
תראה לי מראי מקום של קבוצה שהשוער מותקף כי הגן (או סרב לרמוס) על שחקנים מקבוצתו.
תחל שנה וקללותיה.

אסף THE KOP 2 ביולי 2013

אלימות היא אלימות.
את הניואנסים להצדקתה אני מעדיף להשאיר לבעלי דוקטורט בטרחנות.

לא דופק חשבון 88 2 ביולי 2013

כל אתר דה באזר עוסק בהסתה נגד ביתר ירושלים
קודם כל עם המשת"פ אלפסי ועכשיו פה
שמאלנים צאו מהאובססיה שלכם נגד ביתר
ותתעסקו בהפועל תל אביב

Amir A 2 ביולי 2013

האמת? אני בעד לתת לך טור אורח כאן מדי פעם פשוט כי מעניין אותי לשמוע איזה הצדקה מישהו נותן למעשים ודעות שבעיני אין להם הצדקה.

D! בארץ הקודש 2 ביולי 2013

מצטרף.
רק לא חושב שהוא יכול למלא טור שלם בלי שיגמרו לו המילים

גיא 2 ביולי 2013

88, אני אוהד את בית"ר מימים ימימה. מסכים איתך שאוהדי הפועל ת"א (חלקם), יש בהם חלאות אדם לא פחותות מאלו בבית"ר. (שואה.. הבובה לאובארוב). חלאות המין האנושי, שמקבלות טיפול בהנחה מן התקשורת. ע"ע אהוד ברק מול ביבי. הראשון כישלון שלא ייאמן בתור רה"מ,תיזות שלמות של דוקטורנטים צריכות להיכתב על איך אדם כזה הופך למפקד בכיר, השני, נו, לא הרבה יותר טוב, אך נשחט השכם והערב על ידי כל זב חוטם.
אבל זה לא גורע כלל ממה שעשו אוהדי בית"ר, ואת המבוכה של העונה שעברה עם הצ'צ'נים. נכון שזה צורם ולא הוגן, אך בדיוק כמו שלאוהדי הפועל מגיע (והם לא מקבלים), אנו צריכים להיות יותר כנים ולהודות בבושה וחרפה שמתנהלת באורוות שלנו, שהיא בושה וחרפה ששברה (עוד) שיא אתמול. אין דברים כאלו בכדורגל, אם יש "הוגן", בית"ר ירושלים כמועדון כדורגל צריכה להתפרק.
אפשר לשאול אותך שאלה פתוחה ? מה היית אומר על מועדון תנניח, בלגיה, שאוהדים היו חורטים על דיגלם "כאן לא ישחקו יהודים, יהודים בחזרה לישראל" ?

סנטה38 4 ביולי 2013

אגדות ה"תקשורת לא מדברת על מה שאוהדי הפועל ת"א עושים" לא מיצו את עצמם?
עליהום כמו שחטפנו אחרי הדרבי שנה שעברה לא זכור לי בתקשורת אף פעם.
קח מקרה של אוהדי בית"ר, הרבה הרבה הרבה יותר חמור מאשר כל מה שאני חושב שאוהדי הפועל עשו אי פעם (מי כבר נפגע באותו דרבי? גם אם מקל פלסטיק פוגע בך הוא הרי לא עושה כלום):
http://www.nrg.co.il/online/71/ART2/325/560.html
מי בתקשורת דיבר על זה? לכמה כותרות זה זכה? ויש לך מושג כמה פעמים דברים כאלה קורים אחרי מפגשים עם בית"ר?
תשאל את עצמך – אי פעם חששת ללכת עם חולצה של בית"ר ליד בלומפילד אחרי משחק? עכשיו עשה ניסוי, שים חולצה אדומה, ולבש אותה בקניון מלחה אחרי משחק של בית"ר נגד הפועל. מה אתה חשוב שיקרה?
הדוגמא האחרונה היא התשובה לכל ההזויים שטוענים שאוהדי הפועל גרועים לא פחות מאוהדי בית"ר, ועוד שהתקשורת איתם…

לא דופק חשבון 88 3 ביולי 2013

ביתר שוב טהורה לקראת העונה הבאה
ככה צריכה להיות הקבוצה של בירת היהודים ירושלים הקדושה

עופר פרוסנר 3 ביולי 2013

היי לא דופק חשבון – למרות שביקשתי בלי דברי בלע ושטנה אתה בכל זאת מגיב כמו אידיוט.
אז אשאל אותך שאלה כזו: אתה גר בגרמניה. למה אתה לא בא ועוזר לטהר את בית"ר עוד יותר? למה אתה מתבולל בגולה?
אשמח אם תענה.

עופר פרוסנר 3 ביולי 2013

בעקבות העובדה שלתפיסתי אדון לא דופק חשבון 88 עוסק בהסתה אני הפעם באופן מיוחד לא אמחק את הפרופיל שלו – אני אספר לכם שהוא אינו גר בארץ. הוא גר בגרמניה, בדיסלדורף.
אני מבקש מכל מי שמגיב כאן – בכל תגובה שהיא לבחור הזה – שישאל אותו למה הוא גר בחו"ל ולא בארץ, ולמה הוא לא אוהד את בית"ר מקרוב.

לא דופק חשבון 88 3 ביולי 2013

אני גר בדיסלדורף כמו שאתה גר על הירח,תפסיק לבלבל את המוח

עופר פרוסנר 3 ביולי 2013

חבל שאתה ממשיך ומשקר. חבל מאוד. ותענה, למה אתה לא גר בארץ?

לא דופק חשבון 88 3 ביולי 2013

תשמע חבוב
לטובתך אני מקווה שההבנה שלך בספורט עולה על ההבנה שלך במחשבים ואינטרנט

עופר פרוסנר 3 ביולי 2013

פחחח. אין, אתה יכול לכתוב מה שאתה רוצה, אבל את האמת שנינו יודעים.

לא דופק חשבון 88 3 ביולי 2013

למי בכלל אכפת,תחשוב מה שבא לך חבוב

ג'וני 3 ביולי 2013

עופר,

חבל שאתה מחמם את האווירה ומייצר פרובקציות
כל עוד תמשיך לתת במה לערסים האלה הם ימשיכו בבאלגן
הרי מה שמדליק אותם כל פעם מחדש זה שהם רואים את עצמם בטלוויזיה והתקשורת נותנת להם צומי ולכן זה עוד יותר מדרבן אותם להמשיך בפרובקציות.

ההסתה המילולית של התקשורת לא פחות חמורה מהאלימות הפיזית של חבורת הזבל האלה שמכנים את עצמם אוהדים.

עופר פרוסנר 3 ביולי 2013

ג'וני – אני שאלתי שאלה שרוב המגיבים לא ענו עליה. הפרובוקציות זה לא אני.

wazza 3 ביולי 2013

פעם ראשונה שאני מסכים איתך!

לא דופק חשבון 88 3 ביולי 2013

שיהיה ברור פה
ביתר לא צריכה שום שחקן מוסלמי
בדיוק כמו שאין בעזה,שכם,רמאללה שחקן יהודי
אין שום צורך בשחקן מוסלמי בביתר
זה פשוט הרצון של השמאלנים
אבל מי בכלל שואל אותם

נר הלילה 3 ביולי 2013

ביתר בפתח של 'קללת' ספורט. להערכתי הם יורדים ליגה בתוך 3 שנים ולא מרימים את הראש לפחות עשור. כמו שבהפועל פ"ת, גנבו את הקבוצה חבורת נוכלים, ככה גם בביתר ולא חשוב אם זה אוהדים או הנהלה, כי די ברור של מי הכח בשני המקרים.
עם כל הגועל נפש, יש כאן גם עניין קומי –
1. ביתר הולכת למקומות ההזויים האלו בזמן שהחתך הכללי של הציבור נהייה הרבה יותר שפוי ופחות גזעני. בקיצור הם בכיוון להיות שוטה הכפר.
2. ביתר מושכת כמו מגנט בעלים הזויים – גידאמק, פניג'ל שאיים על ביתו שישחט אותה, גומא אגיאר ועכשיו איש המופת אלי טביב. שוטה הכפר כפול 2.

התקווה ולכן גם האכזבה האמיתית היא מארגון האוהדים שהיה יכול לתת קונטרה לכל הבדיחה הזו ונגרר אחריה.

אם אני כל פורספקט נורמלי בביתר שיש לו אלטרנטיבות, עע אריאל הרוש, אני קם ובורח ומציל לעצמי הקריירה.

גיא 3 ביולי 2013

בא ונחדד זאת יותר. בית"ר תמיד הייתה שוטה הכפר. בקבוצות אחרות יש לא מעט קהליים הזויים אכולי שנאה (הפועל ת"א), אך בית"ר הייתה חממה ייחודית לגזענות. ראה מה קורה שבמשך (כבר) עשרות שנים לא עושים כלום כנגד הנגע, שופטים אותו כאנקדוטה, "הוי, החבר'ה הנחמדים אך הרגזנים עם הגבות המכווצות משוק מחנה יהודה, כמה שהם לא אוהבים ערבים, חה חה.." והנה, הנוער תמיד קיצוני יותר, תמיד טיפש יותר, כי ככה זה נוער או 20+ נמוך, לך ותקן אותם עכשיו.
ל90% מהם כבר אין סיכוי לחיים ללא שנאה תהומית לאחר. טוב נו, היינו עסוקים בדברים אחרים, חשובים יותר, כמו להיות מעצמת סטראט אפ!! .. בתח* שלי….

לא דופק חשבון 88 3 ביולי 2013

חברים כל הוויכוח פה הוא תכלס על חופש הביטוי
אנחנו 99% מאוהדי ביתר לא רוצים מוסלמי בביתר
הקטע הוא שברגע שאנחנו כותבים את זה פה
מישהו שחושב שהוא אלוהים קובע שאסור לנו להגיד את זה
כלומר השמאל יקבע לנו אוהדי ביתר מה להגיד ומה לא
אין שום מצב כזה!!!
וויכוח בין 2 דיעות יכול להתקים רק עם חופש ביטוי
ל 2 הצדדים!!
אף אחד לא יקבע לנו אוהדי ביתר מה להגיד ומה לחשוב
תודה רבה

המלוח 3 ביולי 2013

וואו, אתה כזה חרטטן.
שים לב- כל פעם אתה מגיע, מפגיז את השטויות שאתה כותב, אנשים מגיבים לך ושואלים אותך כל מיני שאלות, אתה בוחר להתעלם מהשאלות ומגיב תגובה חדשה עם הקשקושים שלך.
אז אם שכחת, תקציר של השאלות שבחרת להתעלם מהן:
-איך אתה מצדיק את המעשים של אוהדי בית"ר הקיצוניים?
-האם אתה נמנה על השפנים שברחו מסניף מקדונלדס?
-למה אתה גר בגרמניה ולא חי בארץ?
באמת שפעם אחת לא ראיתי שמישהו ניסה "לסתום לך את הפה", פשוט שואלים אותך שאלות ואתה מתעלם. נסה להתמודד איתן בלי לשקר, מה אכפת לך. נראה מה יהיה.

לא דופק חשבון 88 3 ביולי 2013

למלוח
1-בווידאו שראיתי אוהדי ביתר הותקפו על ידי ערבים במקדונלדס,לא ההפך
2-מי שברח ממקדונלדס ברח כי משטרת ישראל הפכה למשטרה שפועלת עבור ערבים והיא נגד היהודים,אין כאן שום קרב שווה
3-אין קשר בין האי פי לי למקום מגורי
4- אנחנו לא רוצים את האויב המוסלמי בביתר,למה זה אכפת לכם,למה אתם חייבים לדחוף את האף לקבוצות אחרות?
צאו לנו אוהדי ביתר מהביצים

wazza 3 ביולי 2013

אם אפשר שאלה, מה פשר ה88?

המלוח 4 ביולי 2013

לגבי מקדונלדס- תן לי להבין. מה שאתה טוען זה שאוהדי בית"ר נכנסו לסניף מקדונלדס, ולפתע קפצו עליהם עובדי הסניף הערבים והחלו להכות אותם? נשמע הגיוני.
דבר שני, אני בוחר להאמין לכותב הבלוג שלטענתו ערך בדיקה נוספת, ולכן אשאל שוב- מדוע אתה לא חי בארץ?
דבר אחרון- אתה חייב להפסיק לדבר ברבים. אתה לא נציג של אף אחד חוץ מעצמך. לא של כלל אוהדי בית"ר ואפילו לא של ארגון לה-פמיליה. דבר בשם עצמך, די עם ה"אנחנו" הזה. כמובן שאם אתה כן נציג של גוף או ארגון זה או אחר אשמח אם תציין זאת.

המלוח 4 ביולי 2013

ד"א- זה שטביב דפק לכם את רביבו כנציג הבעלים זה מצויין. תהנו.

עופר פרוסנר 4 ביולי 2013

חבוב מגרמניה – אף אחד לא אומר לך מה להגיד – לא מוחקים לך תגובות ולא בטיח. אז תפסיק לבלבל ת'מוח. אתה עדיין לא ענית למה אתה גר בגרמניה ומטיף על בית"ר ככה (וכן, עשיתי בדיקה נוספת).

לא דופק חשבון 88 4 ביולי 2013

ערב טוב

לא דופק חשבון 88 4 ביולי 2013

1-תשמע יש ווידאו שבוא רואים ערבים זורקים כיסאות על אוהדי ביתר,זו עובדה,השאר זה פרשנות
2-גרמניה?
נשמע מענין
אני מקווה לבקר שם יום אחד
3-תשמע אני שמתנגד למוסלמי בביתר כן מדבר בשם האוהדים,הרבה יותר משמאלני סהרורי כמוך שמשום מה חושב שיש לו זכות לקבוע לנו מי ישחק בביתר

עופר פרוסנר 4 ביולי 2013

לא דופק חשבון 88 – מזל טוב. הפכת להיות המשתמש הראשון שנחסם מהבלוג שלי לאלתר.

לא דופק חשבון 88 4 ביולי 2013

עופר אתה עומד בציפיות
סטאלין יהיה גאה בך חבוב

אהבה לא תנאים! 12 ביולי 2013

שוב עליהום… תקשיבו נמאסתם כבר!!! אוהדי הפועל פי מאה גרועים מאוהדי ביתר אבל ביתר הכי מעניינת ביתר בלי היציע המזרחי לא שווה כלום! דיי תבינו המיזם ייכשל… זהו חד וחלק שנת שלום שתהיה

אהבה לא תנאים! 17 ביולי 2013

אני יגיד לכם עוד דברים: אתלטיק בילבאו משחקים רק כאלה שנולדו לבסקים או משהו כזה…. ורק מי שבסקי מותר לו לשחק שם זה לא גזענות? זה פי אלף חמור מהכול שעם אנגלי או צרפתי או כול אחד אחר יחתום שם… אז עשו טובה עם אתם ככה אומרים על ביתר אתם לא קהל אמיתי… לכו תקימו המיזם ייכשל ושוב בירושלים תהיה רק ביתר!

Comments closed