הטעויות של בן שמעון. סיכום מחזור 25

קרית שמונה מתחילה את הישורת האחרונה, והלחץ מתחיל לפמפם, מכבי חיפה משחקת כדורגל סוף סוף, ואורח מיוחד. סיכום מחזור 25

.

.

.

.

.

.

.

.

1. רן בן שמעון הוא מאמן טוב, אחד שיודע לבנות קבוצות כמו שהוא רוצה לראות אותן, יסודי ולטעמי אפילו פסיכולוג טוב, אבל אם יש דבר אחד שבו הוא לוקה, זה כל נושא ניהול הקריירה שלו. הראיון של איזי שרצקי היום בוואן לא הגיע משום מקום: מדובר באיש עסקים ובבעלים קבוצה שמונע מדבר אחד- מעבר לרצון להישגים והצלחות נקודתיות, הוא רוצה המשכיות. הוא רוצה מישהו עם דרך.

הסיבה שבגללה הוא בוחר לעשות את זה דווקא עם מאמן הקבוצה ולא עם שחקן, קשורה לאופי של הקבוצה והעיר בה היא נמצאת: שמות גדולים לא יגיעו לקרית שמונה, מפני שגם בעיניה היא פריפריה. ולכן, הפנים של המועדון הוא המאמן. ובגלל זה גם שרצקי נאות להחזיר את בן שמעון לקבוצה – התועלת של ההחזרה הייתה גבוהה מעניינים אישיים כאלה ואחרים. ובגלל זה עכשיו שרצקי מתעצבן. בגלל זה הוא גם חושב על ברקוביץ' אדם שלמרות כל הביקורת שלו, פיו וליבו שווים.

בן שמעון עושה טעות, כי קודם כל הבלגאן הזה עוד עלול, בקונסטלציה מסויימת, לעלות לו באליפות. השליטה האבסולוטית כמעט שלו בקבוצה, שהחזיקה אותה כל כך חזק עד עכשיו, עלולה להתרופף. יש רק קבוצה אחת שיכולה לקחת אליפות מקרית שמונה, וזו קרית שמונה בעצמה.

אבל הטעות של בן שמעון עוד יותר גדולה, כי להוביל את קרית שמונה לאירופה (ואם שלב הבתים של ליגת האלופות הוא לא מטרה ריאלית, שלב הבתים של הליגה האירופית הוא בהחלט כן) ולצבור קצת ניסיון במפעלים היבשתיים, יכול היה לתת למאמן הרבה יותר ממה שהוא חושב. זה שאין קהל גדול מדי זה יתרון, כי אין לחץ. בן שמעון יכול היה לעשות בקרית שמונה פחות או יותר כל מה שהוא רוצה – קשה לחשוב על קבוצה אחרת בארץ שבה הוא יכול לקבל את החופש הזה. אם את השיעור הזה הוא לא למד בסיבוב הקצר שלו במכבי תל אביב, קשה לדעת מתי, אם בכלל, הוא ילמד אותו.

בן שמעון כמאמן הפועל חיפה. שנה הבאה באותה עיר? (צילום: SEGAL)

2. השאלה לגבי בן שמעון למכבי, אגב, היא שאלה מעניינת. האם הייתי רוצה את בן שמעון אצלנו? ובכן, לא. הספיק לי ממאמנים שמשחקים כדורגל משעמם שמוציא את החשק לחיות, ונמאס לי מ-0:1 קטנים. המשחק של קרית שמונה מול באר שבע אתמול היה משעמם עד קשה לצפייה עבורי, ואני רוצה לחזור להתרגש מהקבוצה הירוקה שלי. או לפחות ליהנות מהם, כמו שנהניתי הערב. יש משחקים כאלה שהכל מתחבר בהם, היריבה נותנת לשחק, ומכבי מראה שבפנים מתחבאת איזו קבוצת כדורגל. ובסופו של דבר זה מה שאנחנו רוצים מהם, שיהיו השחקנים והקבוצה שחלקנו יודעים שהם מסוגלים להיות. ויש להם את זה, אני בטוח.

קטן נתן משחק נהדר, תורג'מן מתחיל לגלות אינסטינקטים של חלוץ מטרה, ואסור לשכוח שהחלוץ המצטיין של הקבוצה בכלל פצוע. אני לא יודע מה יהיה עם גדיר בסופו של דבר, אבל אתמול עמד מולו שחקן שבאופי קצת דומה לו – דני פרדה (המון כישרון, קבלת החלטות נוראית גם על וגם מחוץ למגרש), ואפשר היה לראות שמוחא קצת הבין ונרגע. או שזה רק אני שמקווה. גם ההגנה היוגוסלבית לשעבר בראשון בעל הבית החדש צ'וצ'אליץ' נראית כאילו סוף סוף, אחרי 25 מחזורים, היא מוכנה להתחיל את העונה. אז אולי כדאי, כמו שיובל קליין כותב כאן, לסגור את העונה עכשיו ולהתחיל כבר את הבאה?

****

3. והפעם, בפינת האורח השבועית – האיש והאגדה אלי שווידלר, עם מבט מפוכח על ליגת העל: שלושה חודשים לסיום הליגה קיבלנו עוד מספר הוכחות (למי שהיה זקוק להן) לכך שמדובר בליגה הכי חלשה מזה עידן ועידנים. נוכח חולשות הסובבים, גם האפרוריות של המוליכה לא תמנע ממנה כנראה את הזכייה בתואר, אבל די ברור שעבור קרית שמונה שלב הבתים של הליגה האירופית בעונה הבאה יהיה קצה החלום. בעצם, אם שרצקי לא ילך עם בן שמעון ב'איזי', גם התואר ההיסטורי עוד עלול להתפקשש. קרית שמונה לא אוהבת כשלוחצים אותה, השגיאות מגיעות מהאגפים ועל מנת לחזק את עצמה משמעותית היא תזדקק לא רק להשקעה כספית רצינית, אלא גם להמשכיות בעמדת המאמן – וזה כרגע בספק.

עושה רושם שבאר שבע לא תרד ליגה – היא גרועה, אבל פחות מהאחרות בסביבתה ומעט כישרונותיה (נסאר) עתידים להספיק. בית'ר נראית זוועה. קבוצה מחפירה. נראה שגאידמק החליט לנקום באוהדיה שלא בחרו בו לעיריית ירושלים. יהיה נס, אם תישאר בליגה – היא נחותה בוודאות מהפועל פ'ת, אולי רק ראשל'צ חלשה כמעט כמוהה.

משום מה, נראה לי שמכבי חיפה תגיע לאירופה – אם לא דרך הגביע, אז על חשבון אשדוד. סכנין חזקה ויציבה, בקנה מידה של הליגה כמובן. את קרית שמונה והפועל, על כל ה'טביביאדה' שמסביב, חיפה כבר לא תזיז. היא תלויה בקטן, זה ידוע – אבל כל הסיפור הזה עם גדיר מלפני חודשיים לא נראה לי. בעצם, כל ההכנה השערורייתית של חיפה לעונה לא נראית לי, המפתח לא בידי המאמן.

מרד האוהדים במכבי היה צריך להתרחש לפני שנים, עם אסופת נוכלים שהשתלטה על המועדון מבחינה מקצועית – הרבה לפני הפן הכלכלי שבדבר. הבעלים יכולים להיות פראיירים, ברמה של לוני או גולדהאר – אך לא לנצח. פרזיטים, המכונים 'שחקנים בכירים', הורידו את מכבי לזנות. רק מאמן זר, בעל יד ברזל יכול לנקות את 'אורוות אווגיוס'. לטלנטים הנוכחיים אסור לשלם משכורות עתק. לקצץ – ולא יסכימו, להעיף לכל הרוחות. אין כיום כל מחוייבות במכבי ובטלנים בשכר גבוה גוררים אחריהם את הצעירים.
עטר יכול לשכוח מחיפה. אולי בן שמעון יהיה שם, אבל המועמד של האוהדים בדרך כלל אינו מצליח – מה גם הוא לא ממש מרשים לאחרונה בנתניה.

ניסיתי להיזכר בשם או שניים מעכו – מלבד אלי כהן ווייצמן נזכרתי רק בסולליך. קבוצה-תעלומה. יכולה להקים ליגה נפרדת עם רמת השרון.
אגב, מחמאות לשייע – בליגת העל ישנם מאמנים שנראים כקוריוז הרבה יותר גדול ממנו.

בעצם, כל הליגה הזאת היא קוריוז אחד גדול – ומה שנותר זה לצפות באפואל האמיתית – זו מניקוסיה.

***

4. והפעם נסכם את זה כאן, מפאת אורכו של הפוסט – כל קבוצות התחתית למעט הפועל פ"ת הפסידו השבוע אם אינני טועה, כך ששום שינוי אמיתי לא קרה בבית"ר. גם מכבי תל אביב הפסידה השבוע כך שגם שם לא קרה שום שינוי מהותי, חוץ מזה שהם כרגע בפלייאוף התחתון. שנאמר – טרנטה, אבל אחרינו. הפער בין הפועל תל אביב לקרית שמונה היה עשר לפני שבועיים, אז הוא חזר להיות עשר אחרי שבועיים. ביג דיל מהבחינה הזו. לא קרה שום דבר מעניין באמת.

ואחת בקטנה: החולצות של בית"ר כפר סבא הן ללא ספק היפות ביותר בכדורגל הישראלי. איפה קונים?

הקלות הבלתי נסבלת של הפנדל
פריץ, סקיבה, באבל, אשתו והמזכירה

25 Comments

תומר חרוב 14 בפברואר 2012

יש לזה שני צדדים. איזי שירצקי גם מתנהל לא נכון. הוא משדר המון לחץ, בשביל מה הוא צריך את האולטימטום הזה? הרי אם בן שמעון ירצה להישאר או לעזוב, מה זה משנה אם סוגרים את זה עכשיו או באפריל? שירצקי הכניס את המערכת ללחץ בכך שהוא שם את הזרקור על העונה הבאה לפני שזו מסתיימת. והרי מה זה חשוב? מילא אם היה מדובר לפני ינואר והיו אומרים שההכנה בעצם מתחילה בעונה ההעברות של העונה הנוכחית, אבל כבר עברנו את ינואר. כרגע צריכה להיות לקרית שמונה רק מטרה אחת- לזכות באליפות.

לנתניה כל הסיפור הזה די רלוונטי מבחינת זהות המאמן לעונה הבאה. הרי ברור שאם לא בן שמעון אז יש לעטר הרבה סיכויים לראות את עצמו בקרית אליעזר בעונה הבאה. אז אצלנו הנהלה(בצעד שגורר ביקורת מסוימת אצל הקהל) פשוט החליטה לחכות. למה היא צריכה למהר ולהציע לרובן עטר חוזה עכשיו כשבכלל לא בטוח שהוא ירצה לחתום עליו ובכלל לא בטוח שבנתניה יתבאסו יותר מידי כשרובן ילך, אנשים רוצים יותר ויותר לראות כיצד העונה מסתיימת.

איזי שירצקי ירה מהר מידי, שחר הכניס אותו ללחץ כי ידוע ששחר מקבל את מה שהוא רוצה. שירצקי פשוט היה צריך להתעלם מזה- הרי חיפה לא רצה מולו לאליפות.

Sooner 14 בפברואר 2012

נראה לי שמכבי חיפה הבטיחה את הישארותה בליגה עם הגדלת הפער על פני הפועל חיפה ל15. ברכות לכותב, אפשר לנשום לרווחה

הופמן 14 בפברואר 2012

הסיבה היחידה שרב"ש צריך לשקול בכלל אם להיענות להצעה ממכבי היא ההשתתפות העתידית של ק"ש באירופה. מאמן צעיר ומוכשר כמוהו יכול להגיע לאירופה מהר ולא בהכרח צריך לעבור את המסלול ה"רגיל" (כלומר מסלול גרנט) דרך קבוצות גדולות והנבחרת, אז השתתפות מוצלחת בליגה האיריפת יכולה לעזור. השאלה היא, כמובן, כמה הם יכולים להצליח שם.

מכל סיבה אחרת רב"ש צריך להיענות לכל הצעה מאחת הקבוצות הגדולות. אם ק"ש היתה יכולה לבנות שושלת לשנים, אולי היה שווה לו להישאר, אבל זה לא יקרה.

לי נראה שעם הסגל של מכבי רב"ש יוכל להפיק יותר מכדורגל משעמם. עטר עלול ליפול אם ינסה לשחק ברוח שנות ה-80' ההרפתקניות, בשנות 2000 המחושבות והטקטיות. ואני הייתי בכלל רוצה שאלישע יקבל עוד עונה, לפחות. גם זה לא יקרה.
(חוץ מזה, לפני הקטנה על כפ"ס, אהבתי את הקטנה למר "טרנטה אבל לפניך").

הופמן 14 בפברואר 2012

(הכוונה במשפט הראשון היא – הסיבה היחידה שהוא צריך להקדיש זמן לשקול את זה ולא להיענות מיד).

the x man 14 בפברואר 2012

תגיד לי הופמן לקחת משהו שאחד מאבות אבותיך הד"ר הידוע המציא?

שרואים משחקים כמו אתמול הרצון לתת בעיטה חזקה בישבנו של אלישע מתחזק, איך עם סגל כזה ועם ליגה חלשה כזו הוא נמצא 19 נקדות אחרי המקום הראשון ? צריך להיות מאמן כושל במיוחד להביא בפגרה חלוץ פצוע כרוני שכנראה ישחק עוד 10 דקות נטו עד תום העונה ולא קשר אחרוי נורמלי שלא נופל מכל פו של שחקן יריב.

אם התרחיש האסוני של אלישע לעוד עונה אכן יתממש יהיו לשחר 1000 מנויים בלחץ.

הופמן 14 בפברואר 2012

זה נכון. ולכן הוא כנראה לא יישאר.

אבל מאמן שהביא לי שתי אליפויות פלוס, וליגת אלופות, בארבע שנים – אני לא משחרר כל כך מהר. הייתי רוצה לראות זיכרון יותר ארוך אצל הבעלים שלנו. בטח אם הוא מתכנן להמשיך להיות "אייאקס של המזרח התיכון". אלישע מקדם צעירים ומביא תוצאות.

אז נכון, יש לו עונה אחת לא טובה. אפילו נתנו לזה שם – "משבר העונה הרביעית". אז אני הייתי רוצה לראות איך נראית העונה החמישית.

אולי יותר טוב מכל הקודמות? את ההיכרות עם המועדון כבר יש לו.

(אגב אתה לא צריך ללכת רחוק לאבות אבותיי, אבא שלי ד"ר)

the x man 14 בפברואר 2012

דרך אגב בעשור האחרון גם איאקס זה לא מציאה כזו גדולה 3 אליפויות ב-15 שנה זה לא משהו שאוהדי איאקס הולכים איתו למכולת.

לא רוצה איאקס אני רק רוצה את מכבי חיפה שלי בחזרה יפה התקפית ווינרית ומרגשת. לי ולרוב אוהדי מכבי חיפה נמאס מאלישע מבחירת הזרים הקטסטופאלית שלו מהראיונות המביכים שלו ומכל ההתנהלות הכושלת שלו.

הגיע זמן העטר.

עופר פרוסנר 14 בפברואר 2012

למה עטר?

the x man 14 בפברואר 2012

כי הוא בשר מבשרה של מכבי חיפה, הוא היה פה והא בין אלה שיצק את האתוס שלה.

אבל זה עניין רגשי גם בפן המקצועי הוא לטעמי המתאים ביותר ראשית הוא היחיד שיקבל מספיק ימי חסד לבנות מכבי חיפה חדשה, שנית הוא עשה מספיק עם קבוצות מעוטות תקציב יכולת ובעלים בכדי לקבל את ההזדמנות שלו.

לאמן בנתניה בלי בעלים ובבית"ר אחרי שארקדי כבר עזב אותם למעשה הרבה יותר קשה מאשר לאמן בחממה השקטה והמפנקת והלא מלחיצה של איזי שירצקי.

אבל בלי קשר לזהות המאמן אם במכבי חיפה לא ישנו את תהליך קבלת ההחלטות שלהם ולא יבינו שהכשלים השנה זה לא משהו מקרי אז חוסר ההצלחה והדשדוש יחזרו מהר ממה ששחר חושב.

הופמן 14 בפברואר 2012

x – לא אמרתי שאני רוצה שהם יהיו כמו איאקס. אבל זה מה ששחר רוצה:
http://maccabi-haifafc.walla.co.il/?w=/3037/1722766

מכבי חיפה לא תהיה "יפה התקפית ווינרית ומרגשת" (לדעתי, והלוואי שאני טועה) כל עוד חצי מההרכב שלה עוזב בכל עונה, ולא משנה עם איזה מאמן. בחירת הזרים של אלישע באמת לא טובה במיוחד. אבל יש לו מעלות אחרות.

אני לא יודע כמה בחיפה באמת רוצים את עטר. אין ספק שהרעשניים יותר רוצים אותו, אבל אני לא יודע מה האוהדים ב-2 וב-4 רוצים.יש מצב שהרבה רוצים את עטר רק כדי שנגמור עם זה כבר ונשתיק את כל הנודניקים ביציע (רק שאז הם יבקשו את קטן, ישמור השם).

the x man 14 בפברואר 2012

כמנוי ביציע 4 אני יכול לומר לך שחצי רוצים את עטר וחצי את בן שמעון.

אם במכבי חיפה ישכילו להתנהל כמו שצריך לבנות מערך סקואטינג אמיתי ולא חלטורה לשחקן עבר ואם יהיה תהליך קבלת החלטות מסודר והגיוני אז גם אם חצי הרכב יעזוב מכבי חיפה תחזור לעצמה ותממש את האתוס שלה.

נ.ב מה הם בדיוק המעלות של אלישע ?

עופר פרוסנר 14 בפברואר 2012

המעלות של אלישע הן הצלחות: 2 אליפויות ב-4 שנים, שני גמרי גביע, הופעה בצ'מפיונס, הופעה בבתים של הליגה האירופית, קידום שחקנים צעירים ושקט תעשייתי.

הופמן 14 בפברואר 2012

מסכים עם הביקורת שלך אבל אני לא בטוח שזו אשמתו של אלישע.
קידום וטיפוח צעירים, תקשורת טובה עם השחקנים, יכולת לשנות משחק על ידי חילופים טובים, מיעוט בעיות בחדר ההלבשה (וכשיש הן נפתרות די מהר), יכולת לתת ביטחון לשחקנים גם כשהקהל רוצה את ראשם ובעיקר הכנסת הרבה שקט למערכת (ובהתחשב במה שקורה אצל הגדולות האחרות זה אולי התכונה שעושה את ההבדל).
לא סתם מאמן לוקח הכי הרבה נקודות בליגה שלוש שנים רצוף כשהוא לא עם התקציב הגדול בליגה וכשחצי מההרכב שלך מתחלף בכל שנה מחדש. אני מבין שבקהל לא כל כך אוהבים אותו, אבל בחיאת תנו קצת קרדיט.

הופמן 14 בפברואר 2012

אה כן, עופר הזכיר לי – וקבלות.

the x man 14 בפברואר 2012

לא שאלתי מה ההשגים שלו, שאאלתי מה הם היתרונות המקצועיים שלו ?

קידום צעירים מי בדיוק גדיר החלוץ שהפך לשומר מגנים באגף ורק לאחרונה עם החזרה לתפקיד חזר לעצמו או גולסה שהפך מיוסי בניון הבא לסולי צמח לעשירים, או שאתה מתכוון לסארי פלאח שמתייבש על הספסל בעוד מוגבל עם קצר במוח מצליח כל שבוע להבקיע גול עצמי בצורה יחודית רק לו. או אולי אתה מתכוון לטאלב טוואטחה שלא מסוגל להרים כדור( למה אף אחד לא עובד איתו על זה) וכבר נשחק פיזית אחרי 50 משחקים בלי מחליף העונה.

אם אתה תומך אלישע רצוי שלא תזכיר את הביזיון שמהבית של גביע אינטרטוטו עם 2 קבוצות חלשות בהרבה ממכבי הוא הצליח ברוב לוזריתו שלא להעפיל משם על ההופעה בליגת האלופות רצוי שלא אכביר במילים.

את השקט בכל מקרה נותן שחר ולא אלישע.

עופר פרוסנר 14 בפברואר 2012

בוא נסתכל על זה מהצד השני: תומר חמד (שאלישע היה זה שהחזיר לחיפה), שלומי ארבייטמן (שהיה נחשב לכישלון ושנוא הקהל עד אלישע), ליאור רפאלוב, טאלב טוואטחה. את גדיר אלישע בעצמו העלה וכמדומני גם גולסה קיבל בפעם הראשונה דקות תחתיו. עד כאן קידום צעירים, חלקם התקדמו כל כך שרואים אותם רק באירופה. ולא נזכיר את בירם כיאל, כי אפשר להתווכח על איזה לוי אחראי להצלחה שלו. בקשר להגבהות של טוואטחה – אתה חי בסרט אם אתה חושב שבאיזה שהוא מקום בעולם, מאמן בקבוצה בוגרת צריך ללמד שחקן להגביה. פשוט לא קורה. ובקשר לפיזיות – קייסי היה מבוגר ממנו ביותר מעשר שנים כשהוא שיחק את כל המשחקים הרצופים שלו, אז בוא ניכנס לפרופורציות.

בקשר ל"כישלון בליגה האירופית" – אני מכיר מספיק מאמנים שגם לשם לא הצליחו להגיע אז אני מחליט להכניס את זה כהצלחה. ומה קרה בליגת האלופות? עדיף היה להתבזות כמו זאגרב השנה? כי הם הבקיעו שער? עזוב, זה לא רציני.

ובקשר לשקט – אתה צודק. כי כשרוני לוי אימן בשנתיים האחרונות היה בעלים אחר ובגלל זה לא היה שקט בקבוצה.

דודו 14 בפברואר 2012

או שאתה לא סופר את ב"ש כקבוצת תחתית או שהתצוגה שלנו בקרית שמונה הצליחה להרדים אותך כ"כ עד ששכחת מנוכחותנו.

להזכירך ב"ש היא קבוצת תחתית והיא צברה נקודה.

עופר פרוסנר 14 בפברואר 2012

דודו – אתה כמובן צודק. היה משחק מאוד משעמם, מאוד מאוד משעמם. אני מצטער על ההשמטה.

דודו 15 בפברואר 2012

זה בסדר. קורה גם לדוידוביץ (מצטער השמטת לי לוולה)

ניתאי 14 בפברואר 2012

קטן זו אותה בעיה ישנה. כשהוא טוב (וכשלא סוגרים אותו) הוא משדרג את הקבוצה ב3 רמות בקלות. אבל זה קורה פעם ב20 משחקים בערך.

MOBY 14 בפברואר 2012

אלישע אחראי גם על פיסקו השוער.
1. שראנוב הוא שוער טוב. ללא רכבת הבלמים אולי הוא היה גם מראה את זה.
2. רכבת הבלמים, לחץ האלופות ואובדן בנאדו גרם ללחץ המערכת והחתמה של 3 בלמים בדקה וחצי וללא אפשרות שהם יצליחו.אני לא יודע איך לאכול את בוליאט.
3. תמיר כהן
4. תמיר כהן?
5. תמיר……

רפאל זר 14 בפברואר 2012

אייל ברקוביץ כנראה ימשיך להיות מועמד למשרות אימון גם בגיל 60 ללא דקה אחת של אימון.

שרצקי רציני?

מישהו מוכן להתערב איתי שהוא לעולם לא יסיים עונת אימון אחת בחייו??

בעניין של ברקוביץ אני עם מנחם לס : תקשורת הספורט בארץ רחוקה שנות אור מארה"ב.

קסיוס קליי 14 בפברואר 2012

בן שמעון ממש אבל ממש לא טעה כאן.
100 אחוז טעות אדירה של שירצקי.

מדהים אותי כל פעם מחדש כמה אנשי עסקים גדולים טועים בענק כל פעם שזה מגיע לזמן אמת.

היחידי שניתן להגיד לזכותו זה יעקב שחר. אבל הוא לא הדיון כאן.

1. שירצקי נפל לאותה מלכודת שנפלו אחרים כ"כ הרבה פעמים. הקבוצה רצה טוב, למה להכניס אוירה של מתח?
הרי זה הכוח של קרית שמונה השנה!
ארגון ושקט! כי עודף כשרון בטוח אין שם.

2. מה היה דחוף לסגור עכשיו? הרי בן שמעון גם ככה לא יחתום באף קבוצה לפני שנגמרת העונה וגם אם מגיעה הצעה מחיפה , בן שמעון היה חושב על זה ומשתף את שירצקי.

3.עם כל הכבוד לקרית שמונה, היא כלום בכדורגל.
נכון שאולי היא תהיה אבל 99 אחוז שהיא תהיה פסיק בהסטוריה של הכדורגל, יש לה קהל של ליגה ארצית.
הסיכוי היחידי של קרית שמונה זה באמת להפוך למשו אחר וייחודי בנוף והמאמן צריך לדעת שיש מישהו מאחוריו עם אורך רוח וסבלנות.

מה ששירצקי עשה עכשיו רק הראה שהוא כמו כולם וגם הוא נבהל מהר ומתחיל לשלוף אולטימטומים כשדברים לא מסתדרים בכיוון שהוא חשב.

4. כשעושים מהלך צריך לבדוק מה אתה עלול לאבד לעומת מה שאתה יכול להרוויח.
במהלך כזה אין שום דבר שהוא יכל להרוויח והוא רק יכול להפסיד והמון.

אז כל המהלך והתזמון נראה לי מטופש ביותר.
וזה לא רק נראה לי זה באמת מטופש.
אם זה לא יפגע בהם שיגידו תודה.

ולא, בן שמעון לא היה חותם כי הוא יכול לחתום גם בסוף השנה.

מתי 15 בפברואר 2012

מעצבן אותי הצורך הגדול בענף הכדורגל לפרוע שטרות כמה שיותר מהר. זה ענף שמתנהג כמו בורסה בתקופת ירידות. מילא שחקני כדורגל שהקריירה שלהם קצרה אבל מאמנים? מה יש לרן בן שמעון למהר? צודקים מי שאומרים שהאשמה במעמד המאמן היום בארץ היא על המאמנים עצמם. כשמאמן משתמש בקבוצה שאותה הוא מאמן כמקפצה קצרת טווח הוא יורה למקצוע שלו ברגל. איזה מקצוע זה שאפשר ללכת ולבוא מתי שרוצים? איך אחרי זה ניתן בכלל לשייך לענף הזה מילים ריקות מתוכן כמו בנייה והמשכיות. זה לעג לרש.
פרוסנר הייתי מדויק מאוד בתובנות שלך על העניין. אני לא מתלהב לקבל אלי מאמן כזה כמו שאני לא מתלהב להתחתן אם מישהי שקיימה איתי יחסים בשרותים של מועדון (לא קרה לי אף פעם. אבל לפחות באינטרנט אני יכול לעשות פוזה של של קלאבר. אף אחד לא רואה במי מדובר).

עופר פרוסנר 15 בפברואר 2012

כשאתה מסכים איתי מתי, אני מסכים איתך. יום ראשון רואים אותך בבלומפילד?

Comments closed