כבר לא יודע כמה זמן ש'. סיכום מחזור 1

הליגה חזרה, והבלוג מסכם רק יומיים אחרי כדי שלא ישימו לב שהוא בהיסטריה.

אני מתנצל על הזמן שלקח לי להעלות את הפוסט הזה – אני פשוט באמצע ארגונים של מעבר דירה – ככה שלוקח לי קצת יותר זמן. הנה, אל המשחק של מכבי ביום שבת מול קרית שמונה אני לא אגיע בגלל העניין הזה, דבר שכבר מציק לי כמה ימים.אבל סיכום מחזור זה סיכום מחזור, ואני מזמין את כולנו להגיע לכאן, גם מי שכתב יפה והגיב יפה אצל גיל שלי. אז בואו נתחיל.

 

1. המשחק של שני בערב, בו ניצחה מכבי תל אביב בבלומפילד, היה המשחק הראשון של העונה של הצהובים כחולים. ביום שבת ניצחה קרית שמונה במשחק הראשון שלה את בית"ר ירושלים שהתחילה עונה, ויממה מאוחר יותר הצליחה הפועל תל אביב החדשה לנצח את הפועל רמת גן, שהתחילה קדנציה נוספת בליגת העל. אבל מכבי לא התחילה שום דבר חדש. לכאורה, אפשר להגיד שכן: מאמן חדש על הקווים, שחקנים חדשים כמו אנדלובו שיימן ועזרא, שיטת משחק שונה. אבל האמת – ששום דבר לא השתנה, ומכבי שיחקה אתמול את המחזור המי יודע כמה בעונה הארוכה הזו שנמשכת כבר לא יודע כמה זמן.

אחרי המשחק טענתי שמכבי גרועה. חבר אמר שהיא לא גרועה אלא צריכה קשר אחורי. שאלתי אותו אם יש למכבי קשר אחורי. אמר שצריך. שאלתי אם יש. אמר שאין. אמרתי לו שמכבי גרועה. מה שמעצבן זה שכל אחד יכול לראות את זה, כולל רובן עטר, שאחרי הפעם השנייה שתמיר כהן פספס כדור, בדקה ה-64, החליט לשלוח את בוקולי לחימום.עוד נגיע לעטר, אבל כהן הוא הסיבה העיקרית שבגללה אנשים לא אוהבים כדורגל ישראלי: זה לא שהוא גרוע כמו שהוא פשוט לא מחובר. אבל יכול להיות שהוא גם גרוע.

2. ועכשיו לשאלה החשובה ביותר – איך היה רובן. ובכן, אני יודע שזה משחק אחד והכל, אבל רובן ניהל את המשחק על התפר שבין גרוע ללא משפיע. נתחיל בטוב: הוא משחק התקפי יחסית, והוא שם לב למה שקורה. הרע, לעומת זאת, הוא כזה: הוא אמנם שם לב למה שקורה אבל מאוחר מדי. והוא מגיב הרבה יותר מדי מאוחר. את החילוף של שיימן הוא היה צריך לעשות הרבה קודם, כי טואטחה התחמם הרבה לפני. הוא שם לב לעניין הזה של תמיר כהן מאוחר מדי, ובאופן כללי, הוא היה מאוד פאסיבי במשחק,כמעט ולא צעק.

אני לא מאמין שרובן מאמן לא טוב, ואני חושב שיש גם נסיבות מקלות – הרצון לא להרוג לגמרי את שיימן, הגול שהקבוצה ספגה שגרם לו להכניס רק שחקנים התקפיים, ועוד כל מיני כאלה. אבל לצד התפקוד הדי חופשי של עזרא – עטר לא פתר בכלל את בעיית גולסה, שעדיין נראה כאילו יש לו משקולות על הרגליים רוב הזמן, ואיכשהוא הקבוצה הפכה להיות עוד יותר תלויה ביניב קטן. לעטר יש עוד הרבה עבודה. והוא חייב לעשות משהו עם ההגנה של מכבי. ולסדר קשר אחורי נורמלי. טוב, נראה שיש לו באמת כמות נאה של עבודה.

3. כל מה ששתה פעם בקבוק ליטר וחצי של קולה, מכיר את הבעיה של הסוף שלו. רבע בקבוק בערך (יש היגידו שליש), הופך למה שקוראים בצבא "סחלה", משקה נטול גזים ויש היגידו נטול קולה, שאף אחד לא רוצה לסיים והוא שוכב שבועיים במקרר עד שזורקים אותו לפח או עד שמגיע איזה אחד ששותה כי בא לו קולה ולא אכפת לו שזה סחלה. אז בכל מקרה, דלה ימפולסקי.

4. גם למנצחים מגיע סעיף, ואפילו יותר. היום (שלישי) התבשרנו שמכבי תל אביב החתימה את סטיב גורי, מגן שמאלי. מדובר בקבוצה שרואה את הנקודה החלשה שלה (יואב זיו היה כל כך נוראי שהוא גרם לפעמים לתמיר כהן להראות טוב), ומיד מתחזקת בה. על שום מה מכבי תל אביב היא קבוצה טובה מאוד מאוד העונה, ולא בגלל שהיא ניצחה במשחק הראשון אלא בגלל תכונות שהיא הפגינה שמהן ניתן לראות שיש להם כדורגל: קודם כל הכושר הגופני שלהם הוא הטוב ביותר שראיתי בארץ מאז מכבי של אלישע לוי בחצי הראשון של עונת 2009/10. אחר כך נמצאת ההגנה שלהם – הדרך בה הם מצופפים את מרכז ההגנה היא מצוינת בעיני. והמרכיב השלישי הוא היציאה למתפרצות –  מכבי גרסיה גרסיה גרסיה תל אביב היא קבוצה טובה מאוד, והיא גם לא נשברה אתמול (למרות שזה היה קרוב) אחרי השער שהיא ספגה.

5. בקשר לקרית שמונה- אחד מחשבונות הטוויטר המעניינים אחריהם עוקב הבלוג הוא זה של אבישי סלע (מומלץ להתחיל לעקוב אחריו – avishay_sela@), אוהד בית"ר, שכתב משהו כמו ש"עכשיו השופטים התחילו לתת כבוד לקרית שמונה". אני לא בטוח שאבישי צודק לגמרי, אבל נראה שהאלופה מקבלת קצת כבוד, בטח במגרש הביתי שלה. גם לא להיכנס לפאניקה ולנצח בסוף את המשחק אחרי שבית"ר השוותה, אינו דבר של מה בכך: נראה שלשחקנים של לנדאו יש ביטון לא קטן בעצמם – וזה מצויין. הם חושבים כמו קבוצה גדולה. מהעבר השני מעניין אם מתישהוא תהפוך בית"ר להיות קבוצה קטנה – עמדה שמתאימה למקום שלה כרגע בשרשרת המזון של הכדורגל הישראלי.

ובקטנה: אם כבר מדברים על מזון – הנה שלט של מסעדה לא רחוק מבלומפילד. מתישהוא אני אלך לאכול שם, אני מבטיח, ואפילו אספר לכם איך היה.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

כשזה לא מצליח...
פדופיל

87 Comments

MG 29 באוגוסט 2012

עופר, את מרבית מה שיש לי להגיד כתבתי אצל גיל, אז אקצר ואשתדל לא לחזור על עצמי יותר מדי:
1. מכבי לא גרועה. היא סבירה + ביחס לליגה הישראלית. תמיר כהן לא מסוגל להחזיק אמצע לבד (ומול הקטנות צריך מישהו שכן מסוגל) וגולסה לא מסוגל ביחד. תמיר צריך להיות מחליף נגד הקטנות ופותח נגד הגדולות. נקווה שאחרי ההדחות מאירופה ישתחררו שחקנים/ירדו מחירים ונזכה לקשר המיוחל.
2. גם אני חשבתי שאת שיימן היה צריך להחליף עוד במחצית הראשונה ולכל המאוחר במחצית. רובן נפל בעניין זה. שטאלב נכנס פתאום כל כובד המשחק עבר שמאלה.
3. אצלנו קראו לזה סחלה קצינים (כי היינו משאירים את זה לקצינים). דלה לא מקצוען ולכן בלי קשר לרמתו אין לו מקום במכבי.
4. אני דווקא לא ראיתי הבדלים גדולים בכושר הגופני. בדקות האחרונות שחקן שלהם (גרסיה?) התחיל לרוץ 40 מטרים מהשער לבד וכמעט התעלף על סף הרחבה.
5. הכבוד של השופטים לק"ש כולל את אישור השער הלא חוקי של בית"ר י-ם בדקה ה-90?
6. שמשומר יצליח להרים 30% מהכדורים במשחק גם אני אלך לאכול שם (בלהרים אני מתכוון לנתק את הכדור מהקרקע. אח"כ נתחיל לדון על דיוק).

קרקו 29 באוגוסט 2012

MG, סליחה על הנוקדנות, אבל תן כבוד גם לאות "כ", שעדיין לא בוטלה סופית. ("שטאלב", "שמשומר").
שוב סליחה ותודה.

MG 29 באוגוסט 2012

קרקו, אחת מהטעויות הפחות גדולות שלי.
שמע, אני כותב מהר ולא עושה הגהות, כיוון שאני בעבודה.
אני מקבל את הערתך בהכנעה ואשתדל לשים לב.
אגב, אתה מוזמן לבדוק את הפוסט שלי (וכן את הבאים שיפורסמו) ולהיוכח שלאחר הגהות ה"כ" מקבלת את כבודה המלא.
אתה מוזמן להמשיך להסב את תשומת לבי.

עופר פרוסנר 30 באוגוסט 2012

אני מסכים איתך בקשר לאישור הגול הלא חוקי. בגלל זה כתבתי גם שאני לא בטוח שזה נכון, וגם שאבישי הוא אוהד בית"ר. אבל אני כן חושב שאם פעם לא היה הבדל בין קרית שמונה לקבוצות קטנות, היום היא תקבל כבוד מהשופטים. אנחנו נראה את זה יותר העונה. אגב – כשחרסיסיץ' יחזור, המרכז שדה של קרית שמונה הוא בעיני הכי טוב בארץ. בטח אחרי שגם סולארי יצטרף. אני חושב שסולליך יכול לעשות שם את ההתקדמות הגדולה ביותר של איזה שהוא שחקן העונה.

אזי 29 באוגוסט 2012

עופר,
אני לא יודע אם אתה יכול לבנות על זה שחיפה משחקת התקפי
תמיד שאתם מגיעים לבלומפילד אתם עולים ב180% יכולת.
מצד שני, לסכנין נתתם שישיה ומצד שני אחר זה רק גביע הטוטו.
אבל בהתחשב בזה שרובן מאמן אתכם, דיי סביר שתמשיכו לשחק התקפי.

חן עזרא נראה הרכישה של העונה. לא יודע אם הוא יותר טוב מרפאלוב, אבל לפחות לא צריך לנגב לו את החלב מהשפתיים כל הזמן..

אני חושב שזה שאתם הבאתם את תמיד כהן זה הדבר הכי טוב שקרה למכבי תל אביב. כי זה שאתם הבאתם אותו אומר שאנחנו לא. ולא סתם ויתרנו עליו מלכתחילה…

גולסה הוא שחקן שאני לא מבין מה התפקיד שלו על המגרש. מישהו יודע?
הוא חלוץ? קשר התקפי? קיצוני? קשר אחורי?

בקשר למכבי תל אביב. אני אסכם הררים של תגובות למשפט אחד:
הם יודעים מה הם רוצים לעשות. לא תמיד הם מצליחים בצורה מדוייקת. אבל הם יודעים מה צריך.

שמעון מזרחי 29 באוגוסט 2012

פעם ראשונה שאני נכנס לפוסטים שלך…
ומודה, לקח לי כמה דקות להבין את כל העניין הזה עם ״מכבי״ ועל מה אתה מדבר
בהתחלה חשבתי שזה ממש פאתטי, פרובינציאלי, מגוחך, מאולץ.
אחרי זה הבנתי שזה פשוט עלוב. כמעט עצוב. רגשות נחיתות במיטבן.
אז צא מזה. לטובתך. אתם רק מביכים את עצמכם.
אתם פשוט חיפה, לא יותר.
And not that there's anything wrong with this
אבל בחיאת, תתקדם.

עופר פרוסנר 29 באוגוסט 2012

לא.

/C 29 באוגוסט 2012

אולי "שמעון מזרחי" קצת מגזים, לדעתי לא מדובר בעליבות.

המכביזם הצהוב כבר שנים לא מה שהיה פעם (ותודה ללוני, נמני ומי לא) אבל המותג כנראה עדיין קיים בזכרון הקולקטיבי של אוהדי הכדורגל.

לקרוא למכבי חיפה "מכבי" – מריח קצת כמו נסיון להקמת ממלכה חדשה, מכביזם 2.0, שנשענת על הזכרון הישן הצהוב והטוב(?)

לא יודע אם זה עובד, אבל זו שאיפה ראויה אז שיהיה בהצלחה

MG 29 באוגוסט 2012

לאוהדי מכבי ת"א בדה באזר יש מטרת על – לגרום לי לשבור את השיא בכתיבת אותה תגובה. די חאלס נמאס (ואיפה אזי שאמור לעזור…).
אני אקצר, כי זאת הפעם ה-57,599.
יש אנשים שמכנים את מכבי חיפה "מכבי" עוד שהעיתון שהם קראו היה קול פלסטינה או משהו כזה. הם לא עשו דווקא לאף אחד. לא היתה ליגה תחרותית ומעמדות בין הקבוצות באותן שנים.
אני במקרה נכד למישהו כזה וכך גדלתי.
מה אתה מצפה שבכח אשנה את הרגלי?
האם כאשר אשתי או אמא שלי שואלות "כמה נגמר מכבי?" אני צריך לתת להן את תוצאת המשחק של מכבי ת"א, למרות שברור לי למי הן מתכוונות?
לא מתאים לך, אז אל תקרא את הפוסטים של אוהדי מכבי חיפה.
אתה יודע מה – יש לנו שיגעון גדלות (שמבוסס די טוב ב-30 השנים האחרונות) וככה בא לנו.
פרוסנר – ביום שתפסיק לכנות אותנו מכבי, אני אראה זאת כהעלבה אישית.

אזי 29 באוגוסט 2012

אני משתדל להפסיק לכתוב את אותה תגובה אלף פעם
(למרות שבורוביץ' שובר אותי כל פעם מחדש)

עופר, מבחינתי אתה יכול לקרוא למכבי חיפה סופרקאליפרג'ליסטיקאקספיאלידושס אם אתה רוצה.
אם ממש בא לך, מבחינתי תקרא לה אזי.
(אתה יכול גם לקרוא לה הפועל תל אביב, אבל אני התגובות שלי יהיו יותר לוחמניות)

כל עוד ברור מראש למי אתה מתכוון, הכל בסדר

קסיוס קליי 29 באוגוסט 2012

בימי פלסטינה קראו לה באמת פלסטינה.
היום קוראים לשטח הזה ישראל..

אז מה שהיה אז נשאיר לאז.

מכבי= מכבי ת"א
הפועל= הפועל ת"א
חיפה= מכבי חיפה
בית"ר= בית"ר ירושלים.

גם אלף פוסטים לא יצליחו לשנות את זה.
אם תעשו "מבחן האדם הסביר" זה מה שתקבלו 99 אחוז מהפעמים.

ואני לא מבין למה אוהדי חיפה ( ואני גם אוהד חיפה) מתעקשים על השם "מכבי". כאילו מה כבר מיוחד ב"מכבי"???

אז יקראו לנו "חיפה" …לדעתי זה יותר יפה.
זה רק נותן לי אסואיציות טובות כי חיפה זה עיר יפה עם בחורות מדהימות.

שחררו!!

הבנתם את הפואנטה לא?

עופר פרוסנר 30 באוגוסט 2012

קסיוס. אני גדלתי בחיפה וכתבתי בכלבו. כשאני חושב על מכבי, אני חושב על מכבי חיפה.
אני לא מבין מאיפה אנשים מביאים את החוצפה הזו להגיד לי מה לכתוב (לא מדבר עליך). לא טוב להם, שלא יקראו.

MG 30 באוגוסט 2012

הבנתי מצויין את הפואנטה שלך, עכשיו תקרא גם את אמצע התגובה שלי ותבין למה כל זה לא רלוונטי.
העיתונות הארצית תל אביבית, ולכן הכינויים השתרשו אצל מרבית האוכלוסיה, אבל אם תעשה את המשאל בחיפה, אני מבטיח לך שמרבית האנשים יכנו את מכבי חיפה מכבי.
אגב, אתמול מנחם לס כתב לי תגובה באתר שלו ובה כתב "מכבי" שהוא מתכוון למכבי חיפה.
מדובר על אדם שגדל בשכונת בת גלים עוד לפני קום המדינה.
מה אתה מצפה מאדם כזה (ובבקשה להתייחס לעקרון ולא למנחם) ממרום 75 שנותיו – שישנה את הרגליו כי לך זה לא מסתר בטרמינולוגיה?

קסיוס קליי 30 באוגוסט 2012

לפרוסנר ו MG ,
אני בטוח שבבועת העיר חיפה "מכבי" זה מכבי חיפה.
אבל מבחינה כללית וזה לא משנה ב"אשמת" מי זה, "מכבי" זה מכבי תל אביב.

אני אפילו מוסיף, עם המון גאווה, שלקרוא למכבי חיפה "חיפה" הרבה יותר יפה בעיניי.

זה הרבה יותר מיוחד ושייך. ובעיניי אפילו יותר מתאים כי חיפה מעלה בי רק אסוציאיות טובות.

אנחנו לא צריכים להיאחז ב"מכבי" אלא לאמץ בחום את "חיפה".

ואם במקרה של מנחם לס או אפילו שלך (פרוסנר) זה באמת מגיע בצורה טבעית ולא מלאכותית לקרוא לנו "מכבי" אז אני מניח שזה בסדר..

הרבי מיעוטו 5 בספטמבר 2012

אם כך, בואו נכנה כל קבוצה בשם שאוהדיה הותיקים מכנים אותה. הטבלה בסוף העונה: 1.הפועל. 2. מכבי 3. מכבי 4. איתוראן 5. בני יהודה 6. הפועל 7.מכבי 8. אשדוד 9. בית"ר 10. הפועל 11. סכנין 12.הפועל 13. הפועל 14 הפועל. כי מה, תגיד לאוהד רמה"ש לא לקרוא לקבוצה שלו הפועל? הוא קורא לה כך משנות החמישים! ולאוהד ב"ש? מי שמך?ומה עם נתנייתים? אסור להם לקרוא לעצמם "מכבי"?
השאלה היא אם כותבים טור קומוניקטיבי או שכותבים טור שאמור לפנות לשפה הנהירה לרוב הקוראים, לא רק לאלו שהיו מנויים לכלבו (או לקול נתניה, או לשקמה ב"ש)

עופר פרוסנר 6 בספטמבר 2012

אני לא יודע – מי שנכנס לבלוג שלי יודע שככה אני קורא לקבוצה מאז ומעולם – ובגלל שזה הבלוג שלי, אני מחליט כאן.

B. Goren 29 באוגוסט 2012

עופר, אחת הנקודות היותר חלשות שלכם היא בעמדת השוער. לא יתכן ששוער המכבד את עצמו יוצא לכדור שהרים (במדויק) רפי דהאן לראש של דאבור ולא לוקח אותו. זה היה שער שכולו דוידוביץ. במקומך לא הייתי פותר אותו גם מאחריות לשער הראשון אם כי כאן כל הגנה שלכם היתה אשמה.

לדעתי סטיב גורי הוא יותר בלם מאשר מגן שמאלי והגיע הזמן לתת קרדיט מחודש לצ'וקול בעמדה הזו.

אזי 29 באוגוסט 2012

צ'קול עלה בתור מחליף בטוטו נגד נתניה ולא היה מציאה גדולה…

DeVito 29 באוגוסט 2012

זה לא משנה .
אני אישית מעדיף קונוס צהוב על זיו

B. Goren 29 באוגוסט 2012

מגיע לו קרדיט גדול יותר. עם זיו נתקשה להגיע רחוק.

D! בארץ הקודש 29 באוגוסט 2012

עד לצ'וקול!!!
מצד שני….
יואב זיו…. ויי זמיר.

ספי 29 באוגוסט 2012

מכבי חיפה עברה את השנים האחרונות למרות היעדר שוער מקצועי. ניר דוידוביץ' היה צריך לפנות את מקומו עוד לפני שהתחיל.התפקיד של השוער זה לתת שקט לשאר החבר'ה, לא לתת שלוש הצלות סבירות בעונה ובשאר הזמן להרטיב ולנגב את הפנים.
מי שהאריך לו את החוזה משוגע.

yaron 29 באוגוסט 2012

לגבי מכבי חיפה-
קודם כל נראו לא רע בכלל. אולי זה נשמע רעיון הזוי, אבל הזזה של קטן אחורה יכולה לפתור להם (באופן זמני) את הבעיה בקישור האחורי.
הבעיה העיקרית של עטר, היא שגם אחרי שהוא ייצב את ההגנה והקישור, בסופו של דבר הם נשארים עם דוידויץ' בשער… דוידויץ' בנוסף לכל מגרעותיו איבד עוד עשירית שניה יקרה של זמן תגובה, ואת זה שום מאמן לא יצליח לשנות.
לגבי מכבי ת"א-
נראו גם לא רע בכלל.
בניגוד לחיפה הם מסודרים בעמדת השוער. אחרי שההגנה תתייצב (והיא תתיצב) תהיה למכבי ההגנה הטובה בארץ. אפשר היה לראות תיאום מצויין ביציאה לנבדל, אבל תאום לקוי בכיסוי של השחקנים אחד את השני.
בחלק ההתקפי אני מאמין שהרבה תלוי ביכולת של גרסיה להשליט מרות על אלירן עטר. קודם כל הוא הוסט ימינה ויצטרך לקבל זאת. שנית, הוא חייב להבין שאם ישחק יותר קבוצתי זה רק יתרום למעמדו ועתידו והוא מסוגל להפוך לאחד מכוכבי הליגה אם יהיה מסוגל להפנים זאת.
אני דיי שקט בעיניין מכיוון שלדעתי או שעטר יתאפס או שיצטרף לברק יצחקי.

DeVito 29 באוגוסט 2012

פרידה משוער היא קשה ולא נראה לי ששני הצדדים מוכנים ללכת על זה .
שחר ניסה ליזום מהלך עם הבאת השוער שאת שמו אני לא זוכר עונה שעברה אבל דוידוביץ לא זרם איתו בעניין .
חיפה צריכה לסבול עוד שנה שנתיים בשקט עד שהוא יפרוש ע"מ לא להתבזות ,זה יהיה המהלך הנכון בנוסף לטיפוח שוער צעיר במשחקי גביע הטוטו והגביע.

yaron 29 באוגוסט 2012

מבחינתי (אוהד מכבי ת"א) זה יותר מבסדר גמור :-)

B. Goren 29 באוגוסט 2012

התכוונת לבויאן שאראנוב.

יניב (האמיתי) 29 באוגוסט 2012

לנתח את 2 הקבוצות האלה אחרי משחק אחד זה יומרני מאוד.
כמו באירופה כולה , הקבוצות עדיין עסוקות ברכש ומחפשות עוד פתרונות .
בינגו כזה או אחר בחיפה או במכבי ת"א והעסק ייקח לכיוון שונה
אבל מה שכן בולט זו ההתנהלות בין 2 המועדונים.
מיטש גולדהאר שילם שכר לימוד יקר של 3 שנים ועשרות מליונים כדי להבין ולנתח בצורה מדויקת את הבעיה בכורגל הישראלי בכלל ומכבי בפרט.
למד , הפנים ומוציא לפועל תוכנית יוצאת דופן , ההתנהלות במכבי ת"א הקיץ פשוט מרשימה וייתכן שלא תוביל לאליפות, אבל רואים שם עבודה מקצועית.
וכשרואים את זה , מבינים את גודל הפספוס במכבי חיפה , שהיתה צריכה כבר מזמן להיות מועדון אירופאי אמיתי, מתקדם וחזק ממה שהיא היום.
במקום להיות כוח מרכזי באירופה , היא בוחרת להיות שחקן חזק בישראל ולא יותר מזה.
מי מנהל את הסקאוטינג בחיפה? מי אחראי לכשלון השיווקי שבעונה שעטר חוזר לחיפה היא מוכרת פחות מנויים מ2 התל אביביות.
מדוע היום בכושרו הנוכחי למכבי חיפה יש את השוער הפחות טוב מבין הגדולות (כולל ק"ש , בני יהודה ובאר שבע) ?
מכבי חיפה היתה צריכה לשחק העונה לפחות בשלב הבתים , להגיע לשלב הזה עם צוות מקצועי טוב יותר (גם עם עטר על הקווים, הוא זקוק לתמיכה ) , עם זרים טובים ולנפות מהסגל את הבינוניות.
אם העונה הזו תסתיים בהצלחה צהובהוהיא בהחלט בדרך לשם, הפער שההתנלות המקצועית, הגב הכלכלי של מר גולדהאר, הסגל הרחב, מחלקת הנוער , הקהל הענק וכל שאר היתרונות יכולים להביא למהפך אמיתי .
מהפך כזה גדול שהויכוח על המכבי האמיתית יוכרע אפילו בפוסטים של פרוסנר.
ובהינתן כל זה- יאללה הפועל מלחמה.

DeVito 29 באוגוסט 2012

אכן כך!
מכבי חיפה בהתנהלות שאפתנית ואמיצה יותר ,נקרא לזה כך, הייתה אמורה להיות חברת קבע כבר בשלב הבתים של ליגת האלופות גביע אופ"א .
כמו רוזנבורג של לפני כמה שנים , הרי על הדומיננטיות של חיפה בעשור וחצי האחרונים אין אפשרות לערער.
הקטע הוא ששחר העדיף אקזיטים קטנים על כל מיני שחקנים כשיכל להשאיר אותם ולהביא את אירופה לפה.
אך אני לא מסכים איתך לגבי מכבי ת"א מקצועיות או לא הכל יכול להתהפך, תוך עשרה מחזורים גארסיה את קרויף יכולים למצוא את עצמם בדרך החוצה, אני מדבר מניסיון בתור אוהד מכבי .

יניב (האמיתי) 29 באוגוסט 2012

יכול להיות שעוד 10 מחזורים הכל יתהפך, בכל מקרה זו ליגה שונה הפעם, עם פלייאוף אכזרי בשיטת בית וחוץ.
פלייאוף של מכבי ומכבי , הפועל , ק"ש, באר שבע ובני יהודה לדוג' יכול להיות רצף אכזרי של 10 מחזורים שבסופו גם מספר נקודות פור לא יספיקו לאליפות.
רוצה לומר גם אם הגרסיות יתנו סיבוב ראשון מרשים זה לא מבטיח אליפות .
אבל זה כן מבטיח שאם תהיה שם סבלנות, ועושה רושם שהם נערכו גם לתסריט שזה לא יעבוד כל כך טוב בהתחלה הם יכולים לצלוח את זה .
לדעתי הם מוכנים לתרחיש הזה ומי שיעבור סיבוב א' ויהיה חלק מדבוקת הצמרת , תיקונים תוך כדי תנועה וסדר יכולים לעשות את ההבדל .
בשנה שעברה קרית שמונה לקחה אליפות בפער של 15 נקודות בסיבוב ראשון צמוד לגמרי.
כל זה בא להגיד שאנחנו השנה כנראה בסרט אחר לגמרי ממה שהכרנו.

איציק 29 באוגוסט 2012

איך הכנסת את באר-שבע בפנים. אנחנו נועדנו לסבול עד הרגע האחרון, ואתה הורס לנו את כל הסדו-מאזו…
מבקש להרגע ומהר.

יניב (האמיתי) 29 באוגוסט 2012

איציק – באר שבע מועמדים חזקים למקום שישי פשוט כי נתניה מאוד נחלשה.
בפלייאוף משוחררים מדאגות הם יכולים להיות כבשה שחורה ללא מעט קבוצות.
ירון – מסכים איתך , זה מגיע מסטנדרט ניהולי נמוך ביותר שגורם לניהול של שחר וציזיק להיראות איכותי . אבל בפועל חיפה מבצעת טעויות ניהוליות כבדות , מיטש יכול להיות שיתברר כדור הבא של הבעלות כזה שמשלב כסף גדול עם ניהול מוקפד.
השנים הקרובות בהם מצד אחד מנהלים סטייל שירתקו דמאיו ובלדב מוכיחים לכולם איך עובדים בתקציב שפוי, הפועל וביתר מנסים ניהול בשתפ האוהדים ומכבי מראה מה יכול לעשות כשכסף פוגש שכל.
כל אלה מציבים אתגר אחר מול החיפאים שהתרגלו שהם השחקן הדומיננטי והעשיר שעושה מה שבא לו.
בנוסף צריך לזכור שבחיפה לא מתמודדים כבר שנים עם הדעיכה של הישראלים הבכירים ולא מצאו להם תחליף.

yaron 29 באוגוסט 2012

מכבי חיפה ויעקב שחר התמכרו למצב שמספיק התנהלות מקצועית וסגל טוב בשביל ללקט אליפויות כל שנה שנתיים… הם כבר מזמן לא שואפים למצויינות שייצגה אותם בעבר.
יעקב שחר נרדם בשמירה כבר כמה שנים, וההשארה של דוידויץ' ואלישע הן רק דוגמאות.

תומר 29 באוגוסט 2012

תסביך נחיתות שפסיכולוגים חייבים לחקור.

פרלה 29 באוגוסט 2012

1. הפסדנו. אבל זה היה משחק ששווה תיקו. השליטה היתה אופטית ולא הגענו למספיק הזדמנויות אבל לדעתי מכבי ת"א די לא עשו כלום במרבית הדקות במשחק ובפרט במחצית השניה.
2. טאלב בפירוש יותר מחובר למשחק ואני מקווה שרובן יחליק את שיימן לספסל בעדינות אבל בנחישות.
3. גולסה מבוזבז. אם היה משחק חופשי כמו עזרא או ליאור (בעונתו האחרונה/ או הנוכחית) הוא היה מפגין יכולות שאינן נופלות מיכולותיהם.
4. יניב הוא היחיד מהקשרים ההתקפיים שלנו שלא חוטא בכדרור יתר ועושה לאט ונכון את מה שהאחרים עוד לא למדו. הוא הרבה יותר חכם (על הדשא) ממה שניר טען כלפיו אשתקד.
5. אולי תעשה תחקיר על יחסי יוני הללי – מכבי חיפה. או שסתם תשתף אותנו במחשבותיך/ידיעותיך בענין זה.
שש – לא להתייאש.

ויכסלפיש 29 באוגוסט 2012

אתה מעוניין להרחיב על מחשבותיך בעניין הללי? עבדתי פעם במעריב ואני זוכר שנחשב מקורב לשחר ובנאדו

פרלה 29 באוגוסט 2012

http://epaper.maariv.co.il/Olive/ODE/SportSpecial/
כאן יש הכרה ממשית בכך. עמוד 19.
קשה לי לכתוב סיקור מגמתי כי אני מכיר אותו אישית גם כן ואפילו מחבב אותו אבל יש משהו (אולי היסטוריה עם רובן) שמתחת לפני השטח

צור שפי 29 באוגוסט 2012

והנה הקרחץ האדום – כל הארבע – מכבי/חיפה/ת"א + ק"ש + בית"ר + עוד כמה היו כמה רמות מעל מופע האימים נגד הפועל ר"ג שיכולה בצדק, לחוש נשדדת.

יניב (האמיתי) 29 באוגוסט 2012

נכון, מופע נוראי.
אבל חודשיים לאחר שהיה נראה שהמועדון בדרך לאבדון
הוא רגע לפני חזרה לשלב הבתים בפעם ה5 ברציפות , בונה סגל לא רע, מוכר מאסת מנויים, בונה הנהלה מובילה וגם גנב 3 נקודות.

לא רע.
לא רע.

אזי 29 באוגוסט 2012

הפועל מעולם לא היו בדרך לאבדון
יש להם פשוט עיתונות ואוהדים מנמיכי ציפיות.

yaron 30 באוגוסט 2012

אני חושב שהשנאה לטביב קצת עיוורה אותם…
בסך הכל אחרי עזיבת גוטמן וחצי מהסגל (החצי האיכותי) המצויין שהיה להם, טביב הצליח לבנות סגל בפירוש לא רע.
אני לא רואה את קבוצת רמון מצליחה לבנות סגל שישתווה לזה של השנה שעברה. אני גם לא בטוח ששירזי הוא מאמן שיוכל לרוץ איתם לאליפות, וגם גביע לא יהיה להם קל להביא עוד שנה. מוזר לי שההנהלה החדשה בחרה להישאר עם מאמן שהוא מינוי אישי מוצהר של טביב.

MOBY 29 באוגוסט 2012

שמח שהתעדכנת.
תמיר כהן לא מתאים לחיפה, הוא פשוט לא שחקן טוב (לטעמי אף פעם לא היה).
אני לא אופטימי, מטבעי.
התיחות עונה של רובן לא מזהירות, אבל הוא עובד על דברים (או שהאסימון יורד לשחקנים) בהמשך העונה.
עזרא משרה אופטימיות רק שלא יפצע, קטן לא יכול לסחוב אותנו בדד(שנה שעברה) וגולסה וורד לא לוקחים על עצמם כלום (אפשר להאשים את קטן, נראה לי שעזרא יוריד את האשמות אלו).

תומר חרוב 29 באוגוסט 2012

הוא דווקא פותח טוב ומסיים טוב, יש לקבוצות שלו נפילות באמצע.

MOBY 29 באוגוסט 2012

מקבל את התיקון (מי כמוך יודע).

אריאל גרייזס 29 באוגוסט 2012

מילא אתה מפסיד משחק בגלל מעבר דירה, אתה מפסיד דראפט פנטזי בגללו!
האמת, אני מאוד אוהב את רובן אבל אני מת שהוא ייכשל השנה כדי שאוהדי חיפה שגירשו את אלישע ישלמו את המחיר ויבינו שמאמן הוא סכום השחקנים של הקבוצה.
וחוץ מזה, אני לא יודע איך עטר בתור מאמן אבל הדבר הראשון שהוא צריך לעשות זה ללמד את החלוצים שלו זה על החוק החדש הזה, נו, אופסייד. לא ייאמן ששחקנים מקצועיים נכנסים לאופסייד אחרי אופסייד כמו ילדים קטנים

MG 29 באוגוסט 2012

על סמך מה אתה אומר שגירשו את אלישע? זה ממש לא מבוסס על כלום.
שחר אמר בראיון פתיחת האימונים שהוא עטר כבר היה סגור בתחילת העונה הקודמת, אבל הוא החליט לתת לאלישע הזדמנות להעפיל שוב לצמפיונס.
אפשר לחשוב שפיטרו אותו. כולה לא האריכו לו חוזה שהסתיים. מה רע לשנות אחרי 4 שנים? אם מה שעשו לרוני לוי לא גרם לשחר לפטר אתו, אזי אתה יכול להיות בטוח שגם מה שעשו לאלישע לא השפיע עליו.

אזי 29 באוגוסט 2012

האוהדים לא גירשו את אלישע?

גירשו ועוד איך גירשו, פשוט שחר נתן לו גב עד שנגמר לו החוזה.

אם זה היה תלוי באוהדים, אלישע לא היה מתחיל את השנה השלישית בחיפה.

עופר פרוסנר 29 באוגוסט 2012

אזי, בתור אוהד של מכבי תל אביב, אני מבין את ההיגיון של מה שאתה אומר, פשוט תזכור שבמקומות שמנוהלים כמו שצריך, זה לא עובד ככה.
נקרא שוב את התגובה שלך, ונבין למה אתה כותב משהו שהוא לא הגיוני: האוהדים לא גירשו כי אין להם כח לגרש. שחר לא "נתן גב", הוא פשוט העסיק מאמן עד שהוא החליט שנמאס לו. אם זה היה תלוי באוהדים אלישע באמת לא היה מתחיל, אבל כאמור, האוהדים, כמו בקבוצות מתוקנות אחרות, לא קובעים דברים כאלה.

אזי 29 באוגוסט 2012

אני חושב שאנחנו נופלים להגדרות שלא נצא מהן…
לאוהדים אין כח לעשות שום דבר בפועל. הם יכולים לעשות רעש, להתלונן, להפגין, לא להגיע למשחקים וכו' (יש גם דרכים יותר אלימות).

האוהדים של חיפה לא גירשו את אלישע כמו שהאוהדים של מכבי לא גירשו את קלינגר/נמני/איוניר וכו'…

אבל הם עשו כל מה שהם יכולים כדי לגרש אותו.
שחר לא פיטר אותו מכמה סיבות
א. לפעמים נראה שהוא אוהב סתם להראות לאוהדים מי מחליט
ב. לא היה מאמן יותר טוב בנמצא
ג. אלישע הביא תארים, וצ'מפיונס, ואין שום היגיון לפטר אותו (בניגוד למאמנים שאוהדי מכבי ת"א "גירשו")

בקיצור, כתבתי "סמנטיקה" ב200 מילה

yaron 30 באוגוסט 2012

הנקודה היא לא אם / מי / מתי גירשו את אלישע. הנקודה היא שהשאירו אותו בלי מספיק גיבוי. להשאיר מאמן עוד עונה רק בגלל ש"מגיע לו" כשלכולם ברור שהוא עוזב בסוף השנה לא עשה לאף אחד טוב.

עופר פרוסנר 30 באוגוסט 2012

אני אוהב את המשפטים האלה – "לכלום ברור שהוא עוזב בסוף השנה". למי היה ברור? הוא לקח שנה קודם אליפות. ואתה שם לי "מגיע לו" במרכאות. על מה אתה מדבר בכלל

yaron 30 באוגוסט 2012

אני מדבר על כך שיעקב שחר הודה שעטר כבר היה סגור לפני שנה, אבל שהחליט להשאיר את אלישע כי זה "לא יפה" לפטר מאמן אחרי שלקח אליפות, וש"מגיע לו" לנסות להגיע לליגת האליפות.
בכל מקרה – לכולם היה ברור שאלישעצ היה Dead Man Walking

עופר פרוסנר 30 באוגוסט 2012

אני קראתי שהם רצו אותו לפני שנה – לא שהוא היה חתום. האר את עיני?

yaron 30 באוגוסט 2012

ציטוט של יעקב שחר מתוך הכתבה: "הציפיות מראובן עטר הם יותר ממישהו אחר. אני מגלה בפעם הראשונה שרציתי שראובן עטר יגיע אלינו כבר בשנה שעברה, אבל ברגע שאלישע לוי זכה באליפות, החלטנו לתת לו עוד שנה וראובן קיבל את העניין בצורה אבירית".
כלומר – עטר סיכם בע"פ עם שחר…
מה אנחנו למדים מכך?
1.שחר לא תכנן להמשיך עם אלישע
2.הוא סיכם בע"פ עם עטר
3.הוא השאיר את אלישע לא בגלל שחשב שהוא המאמן שהכי מתאים לחיפה אלא בגלל שאלישע הפתיע אותו עם אליפות

עופר פרוסנר 30 באוגוסט 2012

אני קורא משהו אחר: 1. שחר תכנן להביא את עטר. 2. שחר אמר לעצמו – עטר עטר, אבל המאמן הביא לי אליפות וכבר לקח אותי פעם לליגת האלופות. 3. עטר קיבל את זה בצורה אבירית – שחר בא לרובן ואמר לו שמע, אני לא מתכוון לפטר מאמן שלקח אליפות – לא אכפת לי מכלום. אתה תחכה ותקבל את ההזדמנות שלך.

אתה קורא מה שאתה רוצה לקרוא. אני קורא מה שאני רוצה לקרוא. האמת – היא איפה שהוא שם באמצע.

פראליה 29 באוגוסט 2012

פשוט מדהים אם זה מה שאתה חושב כאוהד כדורגל ועוד יותר מדהים הפער בין איך אוהד צהוב רואה כדורגל לעומת אוהד צהוב.

אתה מודע לכל שיש אינספור דוגמאות של מאמנים שעשו הצלחה עם אותו סגל שכשל אצל מאמן אחר?

דווקא בגלל שנהוג לחשוב שכדורגל הוא משחק מקרי, ההשפעה של המאמן מכרעת. (צ'לסי עונה שעברה הכי טרי לי בראש משום מה..).

וחוץ מזה, בחיפה לא מגרשים מאמנים, לאוהדים יש מעט מאד השפעה על מה שקורה בקאדר ועל הקו, לטוב ולרע.

אה, ואופסייד, מלמדים בנערים.

אזי 29 באוגוסט 2012

אז אתה מודה שרק למכבי תל אביב יש אוהדים! :)

אם מאמן הוא סכום השחקנים שלו, אז למה צריך מאמנים?
ולמה חלק מרוויחים מאות מליונים בעוד אלי כהן עובד בחינם?

אם לאוהדי חיפה מגיע משהו, זה רק בגלל שהם רצו לגרש מאמן מצליח.
אבל הכדורגל של חיפה אכן היה משעמם בשנים האחרונות.

עכשיו יש 4 אופציות:
חיפה ישחקו התקפי ויקחו אליפויות
חיפה ישחקו התקפי ולא יקחו אליפויות
חיפה ישחקו משעמם ויקחו אליפויות
חיפה ישחקו משעמם ולא יקחו אליפויות

השאלה, חוץ מהאופציה הראשונה, איזה אופציות אוהדי חיפה מוכנים לקבל?

איציק 29 באוגוסט 2012

מהניתוח שלכם עולה כי רק אלי כהן מקבל את השכר המגיע לו, אם השאר מתפרעים :-)
האמת, כשאני חושב על זה, גם להרבה שחקנים מגיע השכר של אלי כהן.

MOBY 29 באוגוסט 2012

אזי, אני ורק אני מקבל את 2 האפשרויות הראשונות (עדיפות למספר 1 משום מה)

MG 29 באוגוסט 2012

מבחינתי אופצייה 3 סבבה, אך אני מסוגל להסתדר גם עם אופציה 2.
יותר חשוב מהכל ש"יאכלו דשא" ולפחות 2-3 שחקני בית בהרכב.

אזי 30 באוגוסט 2012

אופציה 3 זה מה שהיה לכם ב4 שנים האחרונות…

MG 30 באוגוסט 2012

לא מסכים איתך. בעונת "הקיזוז" השגנו את אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר אי פעם בליגה הראשונה בישראל והיה אחלה כדורגל.
בכל מקרה, בשנה שעברה, לפחות בחצי מהמשחקים, חצי הרכב היה שחקני בית, אז גם היא סבירה מבחינתי.
מי שחושב שהוא יראה את הכדורגל של סוף תקופת גרנט תחיל תקופת שום לא מבין איפה הוא נמצא. אין בנמצא את השחקנים לכזו איכות משחק. רק ע"מ לסבר את העין הקישור התקפה בסוף תקופת גרנט:
ז'וטאוטס, פרליה, רוסו, קטן, בניון, יעקובו. תן לי את השחקנים האלה וגם אצלי יהיה כדורגל יפה.

תומר חרוב 29 באוגוסט 2012

תוציאו לכם מהראש את העניין הזה שרובן מאמן התקפי, הוא לא. הוא פרגמטיסט, אם יש לו כלים התקפיים הוא ישתמש בהם אבל הוא לא יתאבד על ההתקפה.
הוא אוהב את תמיר כהן ובצדק, תמיר בנתניה היה שחקן מעולה ואם מישהו יכול להחזיר אותו ליכולת טובה זה רובן. אבל הוא לא ישחק את הקשר האחורי הבודד שרובן אוהב לשחק בשנים האחרונות(פעם זה לא היה ככה), הוא יכול לשחק 50/50 בצד שמאל. אני לא יודע מה הסגנון של הקשר האחורי של סכנין שחיפה רוצה להביא, אם זה סגנון דג'אני-אלברמן-שי אבוטבול אז הוא ישחק איתו לבד, אם לא אז הוא ישחק איתו ועם תמיר ביחד.
תבינו שאם רובן עושה חילוף לפני דקה שישים זה אומר שהשמש לא תזרח מחר, הוא מקובע על השיטה והשחקנים שלו. מצד שני, אין לו בעיה לחתוך ברגע מישהו שלא בא לו טוב, ועוד יהיה מישהו כזה.

איציק 29 באוגוסט 2012

כמה דברים שלא קשורים לספורט:
1. אל תחמיץ את המשחק. יש חברות הובלה אשר באות, עורזות הכל לבד, ואפילו מפרידים בין הבגדים הנקיים למלוכלכים. מובילים לאן שצריך ומסדרים הכל בבית החדש. אתה מגיע לבית מסודר, פה ושם קצת שינוים אבל בגדול אין דאגות. נכון צריך לשלם יותר, אבל מה לא עושים כדי לא להפסיד משחק…
2. אם יש משהו על התפר בין גרוע ללא משפיע, אני מעדיף את האופציה השנייה. אותי לימדו שיותר גרוע מאידיוט זה אידיוט עם יוזמה. לכן עדיף שלא ישפיע מאשר יקלקל.
3. יש לי חבר, חבל ששעזב לקנדה, שכל פעם שהיה מגיע אלי היה מוזג לעצמו קולה ובוחש עם כפית חצי שעה כיוון שלא אוהב את הגזים. אז לא צריך ללכלך על קולה בלי גזים. גם לה יש ביקוש :-)
4. אם מדובר על שילוב של דבריםהזוים ואוכל, אז כשגרתי בשוויץ החברים שמעו שאני מישראל ולקחו אותי לאכול פלפל טעים טעים שמכינים במסעדה ממול. נתנו מנת פלפל: שלושה כדורים, צ'יפס, קצת סלט, בלחמניה מתוקה. כשחושבים על זה, אולי עדיף קולה בלי גזים :-)

צור שפי 29 באוגוסט 2012

להלן תגובתי הרישמית לסעיף 4: איחסה.

אזי 29 באוגוסט 2012

להלן תגובתי הרשמית לסעיף 3: פעם הבאה תקנה לו מיץ ענבים.

Yavor 29 באוגוסט 2012

גם אשתי מעדיפה קולה בלי גזים, go figure…
וגם היא (ואני) בקנדה

אזי 30 באוגוסט 2012

מקבל את התיקון
פעם הבאה,אל תארח יותר קנדים! :)

עופר פרוסנר 30 באוגוסט 2012

זה מזכיר לי את הפעם ההיא בצ'ילה, אחרי משחק של קולו קולו, כשהלכתי עם כמה בחורות גרמניות למסעדה לבנונית, והגישו שם קובה בפיתה. עדיין נמצא במקומות הראשונים ברשימת המאכלים המוזרים ביותר שאכלתי.

DeVito 29 באוגוסט 2012

אגב אם עוד לא סגרת עם מוביל אז בבקשה:
050-6999466
שלמה
הוא גם מרכיב את הארונות והכל :D

איציק 29 באוגוסט 2012

את ההמלצה שלך צריך לקבל כהמלצה מדה-ויטו או מקורליאונה???
:-)

Yavor 29 באוגוסט 2012

זו הצעה שאי אפשר לסרב לה…

MOBY 29 באוגוסט 2012

אם כבר מעברים.
מאיפה השגת קופסאות לאריזה?

הופמן 29 באוגוסט 2012

אם בתל אביב עסקינן, יש מלא ארגזים בקומת המרתף של דיזנגוף סנטר (צריך לרדת במעלית העובדים).

עופר פרוסנר 30 באוגוסט 2012

המוביל הביא לי :)

Sooner 29 באוגוסט 2012

אניימה תהיה בעיה גדולה לכל מי שאינו אוהד מכבי. הבן אדם לוקח, על פני עונה שלמה, בערך 10-12 שערים שכל שוער אחר בליגה היה מקבל. השאלה אם ה10-12 שערים האלו יהיו שווים בסוף למכבי 5 נקודות, או 12 נקודות. בתשובה לשאלה הזו טמונה זהות האלופה.

ירוק 29 באוגוסט 2012

כמה דברים, כרגיל באיחור:

1. מסכים בעניין גולסה – לא חושב שרובן החליט איך ואיפה הוא רוצה להשתמש בו. את האמת? עדיין לא גיבשתי החלטה איפה הוא צריך להיות. בטח כשעזרא וקטן בהרכב. אין לי מושג מה הפתרון – להוריד את קטן לספסל? מנסיון עבר זה לא יעבוד אבל מי יודע.

2. מסכים לגבי השוער. יש לנו נחיתות בעמדה הזו וניר לא יביא לנו הרבה נקודות. מצד שני לצהובים יש עליונות בעמדה ואניימה כן יביא להם נקודות. השילוב בין השניים בעייתי לצערי.

3. אני נוטה לצערי להסכים לחלק מהדברים בעניין הניהול/סקאוטינג. עם ניהול (לא מבחינת משכורות ויציבות. מבחינת מדיניות מקצועית ורכישת שחקנים) יותר נכון היינו צריכים להיות קבועים (כמעט) בליגת האלופות. אני מקווה שזה עדיין יקרה. אבל משהו עקום במערכת סקאוטינג/רכש שלנו – אין לי מושג מה, אבל התוצאות עגומות.

4. תנו קצת אוויר לתמיר כהן. אם הוא יחזור לעצמו (וכמו שתומר אמר, רק רובן מסוגל להביא אותו לזה. אגב, תומר – תגובה שלמה בלי להשוות אותנו בבוז למכבי ת"א כדורסל! כל הכבוד!) הוא יכול להיות לפחות חלק מהפתרון.

5. יש גם דברים טובים – לא נשברנו אחרי פיגור מוקדם, חן עזרא נהדר, ונדמה לי שראיתי יותר מחויבות והקרבה (למרות שזו לא חוכמה בבלומפילד מלא. בוא נראה אותם בהמשך) – זה משהו שלא צריך לזלזל בו. שנה שעברה הם היו כבויים, שבעים ועייפים.

אמנון 29 באוגוסט 2012

אני מתנצל על האוף טופיק. אני עומד לבקר בדיסלדורף לשבועיים, מה10-24 לספטמבר. וזכור לי שביקרת בגרמניה וגם ממש בקרבת מקום(גלזנכירשן). מלבד משחקי הבונדסליגה, יש חוויות ספורט נוספות שאתה ממליץ עליהן, או על מקומות מעניינים נוספים בערים בסביבה?

עופר פרוסנר 30 באוגוסט 2012

אני הייתי אומר – לך תראה בונדסליגה שנייה – חוויה נהדרת. במיוחד ביציע העמידה. כמו כן – תנסה להגיע לקלן, עיר יפה מאוד עם חלק עתיק נאה ונעים, ברים טובים ובירה מקומית (קולש) מענגת. הדום של קלן היא אחת הכנסיות היפות ביותר שראיתי בחיי, והעוגב בפנים נהדר.

B. Goren 30 באוגוסט 2012

הקתדרלה של קלן היא בין היפות בעולם והוכרה כאתר מורשת עולמי ע"י אונסקו.

אמנון 4 בספטמבר 2012

נהדר, תודה רבה על העצות!
(דרך אגב, מישהו מיכם ביקר גם בבריסל ויש לו טיפים גם לבירה הבלגית?)

ארה"ב הסיעודית 5 בספטמבר 2012

פעם היא גם היתה לבנה ‏‏(הקתדרלה‏)‏

יואב 29 באוגוסט 2012

אזי,
אתה טועה ביג טיים. הקהל בחיפה לא מפטר מאמנים כי זאת קבוצה מנוהלת.
אמן גם אצלנו.
אגב, בעלים יכול לפטר גם באמצע עונה(אם הקהל רוצה או לא) כי כך מתבקש בעיניו.
מיטש חתך מהר את נמני ומוטי מהסיבות הנכונות בעיניו.

אזי 30 באוגוסט 2012

בדיוק בגלל זה אני מרוצה שמיץ' לא מגיע למשחקים ולא מחובר לקהל.
הוא מנהל את מכבי נטו לפי תוצאות בשטח, וזה דבר שקשה לעשות אם יושבים בין שער 2 לשער 13, כשכולם שורקים בוז מסביב.

אני אישית אף פעם לא האמנתי בשתי הטענות העיקריות של הקהל
1. צריך מכביסטים בקבוצה
2. הקהל צריך להיות מעורב.

לא ולא.
צריך אנשים מקצועיים בקבוצה.
והקהל צריך לעודד.

קסיוס קליי 29 באוגוסט 2012

הסיכום הקצרצר שלי:

חיפה שיחקו בקצב טוב מאוד.
היא לא דכאה אותי שזה כבר צעד טוב.
רואים שיש לקבוצה כדורגל צריך טיפה שפשוף.

כמו כן מרגישים שחסר לנו קשיחות במשחק וזה בהחלט נופל על הכתפיים של קשר 5050 שאמור למלא את החלל בערך כבר 4 שנים..
יש לנו יותר מדי ילדים טובים בקבוצה.

לדעתי כל עוד קטן ימשיך לשחק אנחנו נראה את חיפה במאניה-דיפרסיה.
ההרכב איתו ממש לא מאוזן.

ומה עובר על האנדלובו הזה , עכשיו אני מבין מה אוהדי בני יהודה קשקשו. חסרה לו תפיסת משחק של חלוץ, מצד שני הוא מאוד פעיל.

תהיה עונה מעניינת.

פרלה 30 באוגוסט 2012

מילים מדויקות מאד. ביטאת טוב ממני את תחושת המשחק שלי עצמי.

Comments closed