טרנט ריצ'רדסון והאגו של אירסיי

האגו של ג'ים אירסיי עולה ביוקר לקולטס

בNFL כמעט ואין טריידים משמעותיים. לא מדובר כאן בNBA, לא בונים קבוצות דרך טרייד שמביא כוכב, אם כבר ככה הורסים קבוצות, ראה מינסוטה והרשל ווקר או ניו אורלינס וריקי וויליאמס. מדי פעם מחתימים פרי אייג'נט שמשלים קבוצה, מדי פעם נופלים על האפשרות להחתים קווטרקבק על כמו פייטון מאנינג. מה שלא קורה אף פעם, הוא מה שקרה אתמול בלילה, טרייד אחרי המחזור השני בו מוחלפת הבחירה השלישית בדראפט של השנה הקודמת, בבחירת דראפט בסיבוב הראשון בדראפט הבא.

*

הקליבלנד בראונס בחרו את טרנט ריצ'רדסון בבחירה השלישית בדראפט מיד לאחר אנדרו לאק וRG3. הם בחרו לאחר מכן את ברנדון ווידן, קווטרבק מבוגר יחסית ליוצא קולג'. הבעיה של קליבלנד היא שכבר שנים אין להם קבוצה תחרותית, וברנדון ווידן הוא לא הקווטרבק שיהפוך אותם לגורם בבית שלהם שכולל גם את פיטסבורג, סינסנטי ואלופי השנה שעברה, הבראונס המקוריים שברחו לבולטימור ונקראים כיום הרייבנס.

קליבלנד היא קבוצה עם מסורת פוטבול אדירה, מסורת שבעיקר כללה שברון לב, אך שימרה בסיס אוהדים נאמן בעיר שדה באוהיו, עיר ששרדה את הבריחה של ארט מודל עם הבראונס הישנים באישון לילה, החזירה לעצמה קבוצה ושימרה את השם המקורי הבראונס. קליבלנד בונה את העתיד שלה, בדראפט הבא יש לה שתי בחירות דראפט בסיבוב הראשון, שתיים בסיבוב השלישי, ועוד בחירות פזורות על רחבי הדראפט כולו. בקיצור, קווטרבק העתיד ייבחר בשנה הבאה, ויקנה לאחד מהקהלים החזקים בליגה, תקווה לעתיד טוב יותר, שמשתלבת בדעיכה מסויימת של אריות הבית, הסטילרס.

*

אך לדידי, הסיפור המעניין כאן הם הקולטס. לכאורה מדובר בטרייד הגיוני לגמרי. לוקחים בחירת סיבוב ראשון מוכרת, שנותנת תפוקה מדידה, ומקריבים בחירת דראפט לא ידועה בסיבוב הראשון של הדראפט הבא. כמו כן הרץ הפותח של הקולטס באלארד גמר את העונה, ברדשאו הפותח הוא סחורה פצועה שהג'איינטס ויתרו עליה בכאב, אך מתוך הבנה שקשה לשחק רץ בליגה על כפות רגלים מרוסקות. לכאורה הגיוני, קבוצה ששואפת לאליפות עכשיו, משלימה את הסגל שלה בעקבות פציעה חשובה. רמז לבעיתיות בטרייד ניתן למצוא בטוויט של אירסיי הבעלים, אנחנו בונים לכם פאוור האוס, הוא הודיע לאוהדים.

*

בחירות סיבוב ראשונות הן קומודיטי יקר בNFL במיוחד תחת הסכם השכר הקיים. כל שנה של רוקי מוצלח בחוזה הרוקי שלו, היא שנה בה ניתן להחתים שחקנים חזקים בעמדות אחרות ביותר כסף, שכן אם ניקח את RG3 כדוגמה, הוא משחק בעלות של שליש מעלותו של קווטרבק כוכב בליגה, כלומר הוא מפנה בעצמו כ10 מיליון דולר תחת תקרת המשכורות. הקולטס מוותרים מראש על שנתים כאלה.

השאלה השנייה היא האם בוחרים בבחירת דראפט סיבוב ראשון רץ? התשובה היא מאוד מסויגת, רצים לא מביאים אליפויות, אפילו בשנים בהם הליגה נשלטה על ידי הגנה ורצי ענק, בארי סנדרס לא זכה באליפות, כמו גם דיקרסון, ג'ים בראון ואחרים. אדריאן פיטרסון הוא בחירת סיבוב ראשון, אך כיום כשאנחנו מכירים את ריצ'רדסון, האם הוא אכן רץ ברמה כזאת המצדיקה סיבוב ראשון? כיום כבר ברור שריצ'רדסון הוא לא משנה משחק, אין לו מהירות שיכולה להביא אותו לאנדזון בריצה ארוכה אחרי ששבר תאקלים. הוא ממעט לרוץ מעל חמישה יארד בנשיאה. הוא גם לא הותיר רושם של שקדן גדול בבראונס.

*

וזו הבעיה של הקולטס. אירסיי הבעלים הוא שמחליט את ההחלטות. הוא שיחרר ג'נרל מנג'ר מוערך כפוליאן, זרק את פייטון מאנינג בחוסר כבוד (אם כי בבחירה הגיונית בעתיד של לאק), וברור שהוא זה שמחליט החלטות מקצועיות בקבוצה. המאפין של בעלים הרוצים גם לנהל את הצעצוע שלהם, מאפיין שקיים גם בדאלאס קאובויס לדוגמה, הוא האגו. האגו לא יודע שובע. אירסיי רוצה את הכל, ועכשיו. האגו של ג'רי ג'ונס רצה להוכיח שהאליפויות שהשיג ג'ימי ג'ונסון התבססו על הגאונות של ג'ונס, לשם כך זרק את ג'ונסון, הביא את סוויצר, ולאחר מכן דאלאס הפכה להיות בית קברות למאמנים, ולא שבה להיות גורם בפליאוף.

זו הדרך בה הולך אירסיי. הוא יודע הכי טוב. הוא איש עסקים, הוא יודע שכשיש הזדמנות נדירה צריך לעשות הכל כדי לממש אותה, הוא, הוא, הוא.

יש סיבה לכך שבNFL אין טריידים מהסוג הזה. קליבלנד קבלו מתנה נדירה. הקולטס לקחו הימור עצום על העתיד, אך הימור בתוחלת נמוכה, שכן עם ההגנה הלא מאוד חזקה שלהם, ריצ'רדסון ייצטרך לשמש יותר כחוסם של לאק (דבר שברדשאו עושה מצויין), כאשר הקולטס חוזרים מפיגור, יותר מאשר צבירת יארדים על הקרקע כדי לשמר יתרון מבטיח. את הטרייד הזה ביצע האגו של אירסיי, האגו הוא בדרך כלל יועץ רע מאוד.

Colts_Grunge_by_monkeybiziu

נוויל וקראגר. הגירסה המזרח תיכונית
עקרב נשאר עקרב - אורי קורט

33 Comments

ניינר (ON THE QUEST FOR SIX) 19 בספטמבר 2013

לא כל כך מסכים איתך שאירסיי התנהג בחוסר כבוד למאנינג ואני חושב שדי ברור שהוא עשה צעד נכון.
הכרתי כמה אוהדים של הבראונס בחיים. אין להם שום ציפיות מהקבוצה שלהם ועדיין הם לוקחים ללב כל הפסד ואוהבים אהבת אמת את הקבוצה האומללה הזו.

אריאל גרייזס 19 בספטמבר 2013

אנ לא חושב שאי פעם הסכמתי איתך פחות. אפילו על איליי נסכים יותר. מבחינת הבראונס זה טרייד הזוי ומביך של קבוצה שמוותרת על העונה שלה אחרי שני משחקים. ריצ׳ארדסון שיחק שנה שעברה בלי ק״ב, עם צלעות שבורות, ועדיין השיג כמעט אלף יארד על הקרקע. אינדי נתנו פה בחירת זיבה ראשון שתהיה באיזור המקום ה-15 במקרה הממש רע ובמקום ה-25-30 במקרה הטוב, ויתור קטן בשביל רץ עם פוטנציאל, במיוחד בעונה שבה ה-AFC חלש להפליא ולכל קבוצה יש סיכוי לנצח אותו. אירסיי עשה טרייד מעולה, אם אני אוהד קליבלנד אני מפסיק לאהוד את הקבוצה שלי אחרי טרייד כזה

גיל שלי 19 בספטמבר 2013

אריאל – הויר יחליף את ווידן במשחק הבא, נדמה לי שזה אומר מספיק על העונה של קליבלנד. ריצ'רדסון הוא לא פיטרסון, שחקן שיביא קבוצה בלי קווטרבק לרלוונטיות, הוא אפילו לא מרשון לינץ', פוסטר או משהו אחר. הוא רץ נחמד שיועיל לקולטס, אך לא מי שייקח את הקולטס גבוה יותר, ובתמורה הקולטס מוותרים על בחירה ראשונה בדראפט הבא שהיתה יכולה לשרת אותם בהגנה

אריאל גרייזס 19 בספטמבר 2013

זה טור סטירי, נכון? לא יכול להיות שאתה מתכוון ברצינות, יש פה אוסף של דברים שכל אחד ואחד מהם מוטעה.
– להכריע על מה שווה ריצ'ארדסון, אחרי עונה אחת שגם בה הוא היה בקבוצה הגרועה בליגה ופצוע, זה רציני? להזכיר לך איך איליי נראה בעונה הראשונה שלו? היה נראה לך הגיוני שהג'איינטס היו נותנים אותו בשביל בחירת סיבוב ראשון מאוחרת?
– אם הג'איינטס היקרים שלך, עם היארד לנשיאה של ברנדון ג'ייקובס היו עושים את הטרייד הזה, היית מספר לנו עד מחר עד כמה ה-GM שלהם גאון. הקולטס חיזקו נקודת חולשה משמעותית מאוד אצלם ועשו את זה במחיר לא גבוה.
– לדבר על בחירות דראפט עתידיות? ב-NFL של היום? מרביתם המוחלטת של בחירות הסיבוב הראשון הופכות להיות שחקני רוטציה במקרה הטוב. בחירה מס' 20-25 היא שום דבר ושום כלום
– להזכירך, בחירה מהסוג הזה היא בדיוק איפה שקליבלנד הביאו את ווידן. לא הבחירה הזאת תשנה את גורל המועדון. אולי ריצ'ארדסון הוא לא פיטרסון, אבל עם ק"ב מתאים שנה הבאה שיילקח בבחירה באמת גבוהה (1-5), הוא בהחלט יכול להיות מרכיב חשוב בהתקפה של קליבלנד. מה הם כבר יעשו עם עוד בחירה בסוף סיבוב ראשון?
– והשטויות על פוליאן, זה בכלל הרגת אותי. לפטר את פוליאן היתה טעות?? האיש שבזבז את הקריירה של אחד הק"בים הכי גדולים בהיסטוריה עם החתמות הזויות (בוב סאנדרס, פריני, מתיוז) ומאמנים עלובים שהסיבה היחידה לבחירה שלהם זה שהם עשו מה שהוא אמר להם?? האיש היה צריך ללכת הביתה ביום שבו הוא דאג להוריד את הפותחים מהמגרש וויתר על עונה מושלמת. אז אחרי עונה של שני ניצחונות? בוודאי ובוודאי. מישהו שפעם היה GM גדול שזכה בענק בלוטו עם פייטון מאנינג ומאז שכח איך מנהלים קבוצה, זה מה שפוליאן. היה צריך להיות בבית שלוש שנים קודם.
אני מצטער, הקולטס עשו פה טרייד גדול מבחינתם. ההימור מבחינתם הוא קטן מאוד – בחירת סיבוב ראשון מאוחרת – והאפסייד הוא עצום.
השורה התחתונה היא שב-NFL של היום עדיף בהרבה ציפור אחת ביד משתיים על העץ. אתה לוקח סיכוי לסופרבול השנה על פני חיזוק עתידי שנה הבאה אני גיבן דיי.

גיל שלי 19 בספטמבר 2013

סבורני שאתה מבלבל בין רץ לקווטרבק. לרץ יש קריירה קצרה, הוא בר החלפה, ולטרנט ריצרדסון נשארו שנתים בחוזה. אם היה מדובר בקווטרבק אתה צודק. מאחר ולא בכך מדובר, לדעתי קליבלנד עשו נכון והקולטס לקחו שחקן נחמד שלא ישנה בהרבה את הסיכויים שלהם

מיקיג' 19 בספטמבר 2013

גיל, אפשר להתווח איתך על הכול. בגדול אני מסכים עם אריאל, אבל ברור שיש מצב שבסופו של דבר שתי הקבוצות ירוויחו.
אבל מה שכתבת על פוליאן והקולטס זה כל כך מופרך, עד כדי בלתי נסלח כמעט. חותם על כל מילה של אריאל.
צריך לכתוב את זה אלף פעם כנראה, אם מישהו לא מבין. פוליאן בקולטס היה אסון בקנה מידה היסטורי. לפחות שני ס"ב שפייטון לא הגיע אליהם רשומים על שמו של האפס הזה. והפתיחת רגליים, גם בתור אוהד של הג'טס שהרוויח מזה, עד היום יש לאוהדי קולטס שיירים של קיא בפה מהמשחק הזה.

עידן. 19 בספטמבר 2013

אני לא מבין את הטענה שלך. אם ריצרדסון שווה כל כך מעט למה קליבלנד לקחו אותו בבחירה שלישית רק בשנה שעברה?

ובכלל, אי אפשר לבחור בדראפט רק פרנצייז פלייר. אתה בוחר שחקן שמקדם את הסיכויים שלך. לטעון שלא שווה לבחור רץ איכותי בסיבוב ראשון, אפילו בליגה של היום, זה די שטויות לדעתי.

במה שונה בחירה ברץ עילית מבחירה בסייפטי טוב למשל?

אריאל גרייזס 19 בספטמבר 2013

לא ישנה בהרבה את הסיכויים שלהם? אתה רוצה שנדבר על הסיבות שהג׳איינטס שלך לא היו בפלייאוף שנה שעברה והם בלי ניצחונות עדיין השנה? כי הסיבה מספר אחת היא משחק ריצה נורמלי. אתה יודע שאני מאוד מעריך אותך אבל רצף הטענות הזה הוא פשוט חסר כל ביסוס.

גיל שלי 19 בספטמבר 2013

קבוצות חזקות עם קווטרבק כמו לאק ובלי רצים גדולים- גרין ביי, ניו אורלינס, דנבר, פטריוטס, גינטס. אם יש לך לאק לא מקריבים מקום מתחת לתקרה לשנתיים בגלל רץ בינוני.
אתם עושים עוול לפוליאן. נכון סאנדרס היה נפצע כל הזמן, אבל בכל זאת הקולטס הגיעו קבוע לפליאוף, לקחו סופרבול, ואת ההחטאות של וונדרגט אי אפשר להפיל עליו. כמה מאמנים כמו הרבו וביליצק מסתובביםנחופשי?

אריאל גרייזס 19 בספטמבר 2013

הם הגיעו קבוע לפלייאוף בגלל פייטון, בחייאת, יש גבול לכמה אפשר לשנות את ההיסטוריה

עורב סגול 19 בספטמבר 2013

בזכות פייטון..

עידן. 19 בספטמבר 2013

ממש, אבל ממש לא מסכים עם הדברים (ומודה שגם אני חשבתי בהתחלה שהטור הוא פרודיה מודעת לעצמה).

ריצרדסון הוא שחקן עם ים של פוטנציאל ןלא סתם נבחר מקום שלישי בדראפט רק בשנה שעברה. את הפוטנציאל שלו הוא הראה בשנה היחידה שלו בליגה, למרות שהיה פצוע.

לקחת רץ מוכח וצעיר שיכול ואמור להיות בעלית של הליגה ובתמורה לתת בחירת אמצע-סוף סיבוב ראשון זה גניבה של ממש ועסקה מעולה לקולטס.

ואגב אפשר לחשוב מה הקולטס נתנו בתמורה. בחירה במקום הזה יכולה להיות בקלות באסט (מה שקורה לא מעט) ויכולה להיות שחקן טוב (נניח שחקן הגנה טוב), אבל ממש לא כזאת שתשנה קבוצה לבדה, כמו שגם ריצרדסון לא יכול ולא אמור לשנות קבוצה לבדו.

גיל שלי 19 בספטמבר 2013

אני לא טוען שמשחק ריצה לא חשוב. אני טוען שכמו טרנט ריצארדסון יש הרבה ברמה קרובה בליגה. אין לו את המהירות. נכון הוא נבחר שלישי אבל מרטין יותר טוב. יכול להיות שאני טועה אבל לא נראה לי שזורקים בחערות סיבוב ראשון עלרץ שהוא לא מהטובים ביותר

גיל 19 בספטמבר 2013

מי יש ברמה קרובה? תראה איך דנבר ניסו להביא את מונטה בול בדראפט ובינתיים זה לא נראה טוב. קשה מאוד לדעת מה יצא משחקן בדראפט ולריצ'רדסון לפחות יש קצת ניסיון בליגה.

עורב סגול 19 בספטמבר 2013

לדעתי טרייד מאוד הגיוני. הקולטס מחזקים נקודה חלשה שלהם ולקליבנד תהיה הבחירה מספר 1 או 2 (קרב צמוד צפוי מול הג'אגוארס) ובחירה באזוא ה25 בסיבוב הראשון.

וגם אם "אריות הבית" בדעיכה אתה רואה את הבראונס מתייצבים בהרכב הזה מול הבנגאלס והרייבנס?

אלון 19 בספטמבר 2013

ריצ'ארדסון גם יעזור במשחק מסירה. זה ייתן עוד אופציה ללאק. זה שידרוג עצום להתקפה של הקולטס. אם גרין ביי היו עושים טרייד כזה הפוסט היה על כמה שהמנג'ר שלהם חכם.

גיל 19 בספטמבר 2013

גיל, לקליבלנד יש 6 בחירות בארבעת הסיבובים הראשונים. עוד בחירת אמצע-סוף סיבוב ראשון לא אמורה לשנות הרבה. לדעתי יש כאן כמה דברים שאנחנו לא יודעים. אולי ריצ'רדסון פצוע הרבה יותר ממה שאומרים לנו או שהאישיות שלו באמת בעייתית. אחרת קשה להאמין שויתרו על בחירת דראפט כל כך גבוהה ככה משום מקום. מבחינת הקולטס הפוטנציאל שלח ריצ'רדסון גבוה. לא רק שהוא הראה הבזקים של אקספלוסיביות בריצה, אלא שהוא תופס מצוין וחוסם טוב. הוא לא זה שיביא אותם לפלייאוף, אבל בהחלט יכול לעזור להם.

לגבי פוליאן, אני דווקא נוטה יותר להסכים איתך. אנשים שוכחים שג'נרל מנג'רים זה אחד התפקידים הכי קשים בספורט. קל לומר שיחזק את ההגנה אבל הרבה יותר קשה לעשות את זה בלי להחליש את ההתקפה. בלתי אפשרי להחזיק התקפות על והגנות ברזל ביחד בקבוצה, בטח לא לאורך זמן. לפייטון היו כלים התקפיים לא רעים שהיה צריך לשמור, וגם ניסיונות לשפר את הריצה אחרי העזיבה של אג'רין ג'יימס. בוב סאנדרס היה שחקן ההגנה של העונה. אולי נתנו יותר מדי קרדיט לשחקנים מסוימים אבל כמו שאמרת, קיקר מחורבן אחד יכול להרוס עונה שלמה.

יאיר 20 בספטמבר 2013

גיל שאלה קטנה, איך אתה רואה את המחשקים של הג'יאנטס? יש לך GAMEPASS?
כי אם נחשפת לNFLN בשנים האחרונות אין סיכוי שתחשוב שמייקל לומברדי עשה החלטה נכונה. כמות הפעמים ששמעתי אותו בשנתיים האחרונות ורציתי למרוט את השערות אחרי ששמעתי ניתוח דבילי של סיטואציות היה בלתי נתפס. מדובר בדביל עם תעודות. אני חושב שהסברים של מאט מילן על איך לבנות קבוצה מנצחת יותר הגיוניים מלשמוע אותו. וזה לא רק דעה אישית זאת הדעה הרווחת בארה"ב תראה את התגובות של האוהדים שם כשמינו אותו החורף. בפריסיזן קראתי כתבה די מתחנפת שעשו על ג'ו באנר(האמת שהוא באמת עשה דברים יפים מבחינת ניהול חוזים בפילי) שאלו אותו למה הוא מינה קודם מאמן ורק אח"כ GM. אז הוא אמר שהוא אמנם חשב על לומבארדי קודם אבל הוא מאוד פחד שהוא לא יצליח למצוא מאמן נורמאלי שיסכים לעבוד תחתיו כGM ולכן הוא שכר קודם מאמן מתוך מחשבה שהמאמן לא יתפטר בגלל המינוי של לומברדי. עד כדי כך ברור לכולם שמדבור בחסר יכולת וכמובן שזה האיש שהבראונס בחרו כדי שיקח את ההחלטות החשובות של הארגון- ללא ספק אלוהים אוהב אוהדים של כמה קבוצות במיוחד לא מספיק שקנה אותם לפני שנה אוהד של פיטסבורג שעכשיו מסובך עד הצוואר עם הIRS אז הוא גם הביא להם אותו בתור GM. אולי המאמן הבא שלהם יהיה מייק שולה…

ריצרדסון הוא לא AD אבל הוא כן רץ ברמה של לינץ'. מה שנקרא "BEAST" עם הגנה טובה (יש להם כבר הגנה לא רעה) הוא יכול להיות החבר הכי טוב של הQB שהם יבחרו שנה הבאה (או יותר מתאים ללומבארדי יעביר את הבחירה הראשונה לבליצ'ק בשביל מאלט- בליצק כמובן יעשה טרייד דאון בשביל 3 בחירות בסיבוב שלישי) במקום זה הם יקבלו בחירה בסביבות מקום 15-20 (אינדי לא הולכים רחוק בכל מקרה -יותר מדי חוזים הזויים לFA בינוניים מינוס בפגרה הנוכחית) שבה הם בטח יבחרו שחקן עם ענייני פציעה.

בוא תגיד את האמת גם עם כל הבחירות של קליבלנד אתה באמת רואה אותם עוד 3 שנים יותר טובים מפיטסבורג (השנה בעקבות הפציעה של פאונסי הם כנראה יסיימו בפעם השנייה מאז 1975 2 עונות רצוף בלי מאזן חיובי. 40 שנה!) או יותר טובים מהרייבנס?

בקשר לאינדי. אני מסכים אם ההבחנה שלך שאירסיי הוא סוג של נערה מתלהבת שרק גילתה את הטוויטר (בגרסה הרדנקית) עדיין RB שיתן אפשרות למשחק ריצה טוב ליד לאק זה בדיוק מה שהקבוצה הזאת צריכה לשנים הקרובות. אני די בטוח שריצרדסון יהיה הרבה יותר משפיע מהDE שהם בחרו בדראפט האחרון ויותר משפיע ממי שלא קליבלנד יקחו בבחירה שהם קיבלו (אני גם לא בטוח שיש הבדל משמעותי כל כך בין בחירות בסוף שיבוב ראשון לבחירות סיבוב שני)

גיל שלי 20 בספטמבר 2013

גיים פאס של הקבוצה ב99$ עסקה טובה. אני לא ממש מתענייןמבקליבלנד ולא מכיר לעומק את מייק לומבארדי, אך לפחות במקרה הזה מדובר בהחלטה אמיצה וטובה בעיני. בהחלט עדיף לגמור נמוך, לקבל בחיקה גבוהה בדראפט עם קווטרבקס מעניינים, ולאסוף הרבה מאוד בחירות כנכסים

יאיר 20 בספטמבר 2013

לדעתך להפסיד השנה בשביל לקבל בחירת דראפט גבהה ולאגור בחירות זה רעיון טוב. אני בטוח שיש כמה עשרות אלפים שהשקיעו כמה מאות דולרים בשביל למנוי למשחקים של הבראונס והם אולי פחות מרוצים מזה שמכרו להם כל הקיץ שהקבוצה הולכת קדימה ועכשיו אומרים להם בעצם ויתרנו על השנה כשיש עוד 7 משחקים בית… (והם בסה"כ משחק 1 מאחורה בבית כשאף אחת מהקבוצות לא נראית מי יודע כמה)
זה לא עובד כמעט אף פעם. יש סיבה שפיטסבורג אחרי כל עונה בינונית חוזרים לנצח לכמה שנים ושקליבלנד אחרי כל עונה בינונית חוזרים להפסיד לכמה שנים. ארגון עם התנהלות נורמאלית בחיים לא היה מרשה לעצמו התנהלות כזאת שמסריחה מויתור על נסיון לנצח עכשיו כדי להפיל את הכשלון על ההנהלה הקודמת. בהחלט יכול להיות שמחלק מהבחירות שקליבלנד אוספים הם יצליחו לבנות משהו נורמאלי אבל בגישה הזאת הם לעד ישארו מאחור. זה באמת נחמד מאוד כשיש לך בחירת דראפט גבוהה בד"כ במקומות הראשונים יש שחקנים יותר טובים מבמקומות ה20+. הקטע הפחות נחמד הוא שזה גם אומר שיש לך כנראה קבוצה גרועה לאללה(או שמאנינג נפצע, עשית סוג של טאנקינג ובמקרה זה נפל על דראפט הQB הכי חזק בדורנו- אבל זה יותר קשור לקבוצה שעכשיו רירדסון משחק בה)

מיקיג' 20 בספטמבר 2013

הערה אחת נוספת, בעניין ההיבט הכלכלי. הטיעון שלך לא מבוסס על כל התמונה, שכנראה אתה לא מודע לה.
1. הקולטס אמנם מקבלים שחקן רוקי לשנתיים (וכמו שאתה אומר, אחרי זה יצרכו לחדש חוזה בכסף מלא), אבל רוב הכסף שצריך לשלם עליו בשנתיים הקרובות זה הגרנטיד מאני, שנשאר על הבראונס לפי ההסכם. כך שלשנתיים הבאות הם קיבלו רץ מעולה בלי לשלם כמעט כלום.
2. הם ויתרו על שחקן סיבוב ראשון, וזה חוסך להם חוזה של שחקן סיבוב ראשון.
התוצאה של 1-2: ההפסד של שתי שנות רוקי מתקזז לגמרי.

גיל 20 בספטמבר 2013

עוד כמה דברים: בחירת טופ 5 הייתה להם כנראה בלי קשר לטרייד אז למה הוא בדיוק עוזר? יותר מזה, אם הם מוותרים כבר עכשיו על הבחירה השלישית שלהם וה22 מהסיבוב הראשון שנה שעברה, אז מה גורם לך לחשוב שהם יעשו בחירות טובות יותר שנה הבאה? הם ויתרו על ק"ב טובים כמו תאנהיל ווילסון. יש קבוצות שכנראה נועדו לסבול.

עומרי 21 בספטמבר 2013

הבראונס החליפו את כלל הצוות הניהולי והמקצועי בקיץ. ברור שנעשו המון טעויות שם, ובייחוד בדראפט העמוס של 2012, אבל אין סיבה שהצוות החדש לא ינסה לנקות את השולחן.

גיל 21 בספטמבר 2013

נכון, אבל איזו סיבה יש בדיוק לוותר על רץ שכשהיה פצוע השיג קרוב ל1000 יארדים בעונת הרוקי שלו? אלא אם כן מדובר במישהו עם בעיות קשות מחוץ למגרש כמו שרומזים הטרייד הזה הזוי.

עומרי 21 בספטמבר 2013

עונה של 1000 יארד ב3.5 ypc היא משהו שאתה יכול לקבל ממגוון רצים.
דטרויט עשויים לקבל את זה השנה מג'ויק בל.
רצים שבחרו מאוחר או לא נבחרו כלל נותנים תפוקה כזו בכל שנה נתונה בליגה.
שווה לקליבלנד לוותר על התפוקה הזו בשביל סיכוי לבחור בסיבוב הראשון שחקן שבאמת יכול להטות את מצבם האיכותי.
מעבר לqb אותו ודאי יבחרו בבחירה הגבוהה שלהם.

גיל 21 בספטמבר 2013

לקליבלנד אין בכלל קו התקפה שיעזור לו אז לא פלא שהיארדים שלו קצת נמוכים, אבל כשיהיה לו קו סביר אתה תראה כמה טוב הוא יהיה.

ומי הם בדיוק יבחרו במקום 20-25 שיעשה שינוי מהותי? גם ככה יש להם מלא בחירות בסיבובים הראשונים אז עוד אחת לא תשנה הרבה.

עומרי 21 בספטמבר 2013

בחירת סיבוב ראשון היא נכס משמעותי, יש להם אחת ועכשיו תהיה להם עוד אחת…
יתכן שעניין קו ההתקפה גרע מטרנט, מצד שני הקו של הקולטס על הפנים גם הוא וכנראה שעוד יותר גרוע.

גיל שלי 21 בספטמבר 2013

גיל – אם הבעיה היתה הקו של קליבלנד, היו לו כמה ריצות של עשרים ומשהו יארד, והרבה ריצות של יארד וחצי. זה לא המצב, אין לו את הריצות הארוכות בכלל, הרץ ל1000 יארד עם הכי מעט ריצות מעל עשרה יארד שיש

גיל 22 בספטמבר 2013

כשהקו לא יציב אז אתה רואה שונות בריצות. בשורה התחתונה, הוא רוקי שסבל מפציעות. אתה לא ממש יודע מה יצא ממנו עדיין. נראה איך הוא ישחק עד סוף העונה.

גיל 22 בספטמבר 2013

ואגב, כשהק"ב מסריח קל לחסום את הרץ. עם לאק, ריצ'רדסון יפרח.

עומרי 21 בספטמבר 2013

ניתוח מעולה גיל.

חלק מהתגובות כאן מגיעות מאותו מקום ממנו אנשים מסרבים לעשות טרייד על הבחירה הראשונה והשנייה שלהם בפנטזי, גם אחרי כמה שבועות של הסרחה.

ההנהלה הקודמת של הבראונס שילמה על טרנט את הבחירה השלישית. האם זה אומר שהוא היה שווה את הבחירה הזו?
ממש לא בהכרח, ורוב הסיכויים שלא. ויותר מלגיטימי לעשות הערכה מחדש של ערכו האמיתי, עם נתונים בעלי רמת אמינות לא רעה ממאות נשיאות כדור שלו בזמן אמת בליגה.

אתמול קראתי שטרנט שיחק מאחורי מרק אינגארם בעת שהיו ביחד באלבמה. אף אם אינגראם היה ותיק יותר בקבוצה זה אומר דרשני.

עוד אנקדוטה – מאז ריקי ויליאמס לא הצליחה קבוצה לקבל בחירת סיבוב ראשון בטרייד על רץ. הם פשוט מאבדים מערכם בקצב מבהיל תוך מספר שנים מועט.

סיאטל למשל שילמה על מרשון לינץ בחירת סיבוב רביעי+חמישי.
לינץ אולי אישיות בעייתית אבל הוא עמיד מאוד והיה כזה מהרגע הראשון, בניגוד לטרנט.

הקולטס ויתרו על בחירה ראשונה בשביל שחקן שגם אם ייתן להם אופציית ריצה סבירה, עד שייפצע בסבירות לא נמוכה, לא יקרב אותם כהוא זה להיות קונטנדרים עם ההגנה הנוראית שלהם והקו המחורר בגינו לאק הוא בעל קצב הפלות כפול מכל QB אחר בליגה.

כפי שהדגמת, אם קליבלנד יצליחו להנחית QB עתיד איכותי בסיבוב הראשון וגם לבחור בחירה של הקולטס שחקן SKIL שישלים אותו, הם הרוויחו רווח מקצועי ורווח כלכלי של עשרות מיליונים (למשל הפרש השכר הנוכחי בין ראסל וילסון לפלאקו) בשל הטרייד הזה.

גיל שלי 22 בספטמבר 2013

קראתי ביסודיות את התגובות של הרוב חוץ מעמרי, נראה שאתם מפקפקים בשיקול הדעת שלי.
מזל שקראתי לאחר מכן את הניתוחים של סימונס וברנוול, לפחות הם די מסכימים איתי.
דבר אחד בטוח, קהילת הפוטבול עדין לא מבקרת מספיק בפוסטים שלי

אריאל גרייזס 23 בספטמבר 2013

סימונס מבין בפוטבול בערך כמו ילד בן שלוש, צר לי להגיד. הוא כותב נהדר (אם כי הרבה יותר מדי ארוך לטעמי) אבל אין לו שום הבנה שאין למישהו אחר שצופה שנים בפוטבול (בניגוד לכדורסל, שם יש לו קצת יותר הבנה)

Comments closed