אש וקרח

העונה שהיתה אבל לא יכול להיות שהיתה

תחילה אנתח את המערכים הטקטיים שהביאו לניצחון.

נראה לכם?

אני יושב פה ב2:30 בבוקר, ועדיין לא מצליח לעכל את העובדה שאני רואה במו עיניי את העונה הזאת של זהבי. זה לא יכול להיות. אני מכיר את זה קצת מבייסבול, אבל שם יש שחקנים שתופסים פלייאוף חם. היה את ההוא אתם יודעים מספר 23. אבל בכדורגל? עונה שלמה שבה פזורים שיאים לכל האורך?

פלזן בצ'כיה, אחרי זה באזל בשוויץ, שני שיאים ענקיים במשחקי פלייאוף. הדרבי ההוא לא היה כל כך מזמן, אבל עכשיו זה כמו משחק 7 בפלייאוף, זה כמו חובט אחרון שעולה עם שני שרופים, הבסיסים מלאים, הקבוצה בפיגור שלוש, והוא נותן הום ראן. וזה אותו שחקן.

היה את אינייסטה שבתוך חודשים נתן את הגול בדקה ה900 מול צ'לסי, ואז הגול בהארכה של הגביע העולמי, אבל זה לא היה מסי, זה היה אינייסטה.

כאן יש שחקן שפשוט מודיע לעולם שהוא ייקח את מה שאפשר, ולא ישאיר פרור לאף אחד.

שחקן שהוא אנושי. אחרי השיא של העלייה לצ'מפיונס הגיעה ירידה קלה. אחר כך עוד עליה, ובמשחקים האחרונים שוב הוא נרגע מעט. אבל, בתוך תקופה לא טובה, הוא נותן את הגול המכריע מול סכנין. ואז היום.

הוא נורה כמו מלוע תותח. כבר בדקה הראשונה הוא מפספס מצב שזהבי המכונה לא מפספס אף פעם. הוא היה צריך לגמור את המחצית עם חמישייה, וכבש רק שער אחד. הוסיף עוד שני מצבים קורצים שפוספסו במחצית השנייה. אבל, שזוטות כאלה ישפיעו על הבטחון של האיש? שהרוח תצא לו מהמפרשים? הצחקתם אותו.

*

אתם רואים את ברדה בבית רואה את הגול הזה? אתם מבינים מה זה עושה למאבק על האליפות?

אתם מבינים שהדיבור על הכדורגל הישראלי לא רלבנטי פה?

לא היתה עונה כזאת של קלאץ' בכדורגל העולמי, לא שאני מכיר בכל אופן. כמובן שהיו עונות גדולות בהרבה, אבל לא אמורה להיות עונה של מייקל תומאס כפול 31, פשוט אין דברים כאלה בכדורגל, אבל יש.

ואולי זה לא באמת קרה?

ואם אתם ערים, יש גם את הפודקאסט הזה

ריינג'רס (CM2) (כולל קריאה לעזרה..)
קבוצה היסטורית

266 Comments

Amir A 12 באפריל 2016

כל העליות והירידות האלו, זה בגלל המטוטלת?

גיל שלי 12 באפריל 2016

זהבי הוא המטוטלת

יואב 12 באפריל 2016

המוזהב.
החמיץ בכוונה כדי שלשבירת השיא תיהיה משמעות מיוחדת. מה איתנו ערן? מה עם הלב שלנו?
עזוב, תעשה מה שאתה מבין(:

Miranda Veracruz De La Hoya Cardenal 12 באפריל 2016

סוף סוף שבר את השיא והוריד את הקוף מהגב.
עכשיו יוכל לשחק משוחרר, בלי לחץ ולהראות מה הוא יודע.
אמאלה….

סמובר 12 באפריל 2016

1+

-גיסנו- 12 באפריל 2016

+31

Miranda Veracruz De La Hoya Cardenal 12 באפריל 2016

עדן נראה מבואס כ"כ לכמה שניות אחרי הגול, כאילו שהוא בבית"ר. אח"כ התעשת ובריצה קלה בא לברך את הקפטן.
אני מבין אותו ולגמרי לא כועס עליו. אתה כל שבוע מקווה שיגיע הרגע שלך והוא לא מגיע, ומצד שני הזהבי הזה … אפילו את הכדור בגול האחרון יצחקי לקח לך את הכדור מתחת לאף (לא חושב שבן בסט היה מגיע אליו בכל מקרה).

יואב דובינסקי 12 באפריל 2016

דור מיכה שחקן עצום.

גילי פלג 12 באפריל 2016

חחח יואב, אתה קורע אותי עם מיכה, כמו קאטו הזקן אתה חוזר על כך בתנועת מעגל נצחית ובלי להתעייף. והאמת, אתה גם צודק))

yaron 12 באפריל 2016

אבל הוא צודק, משחק אדיר של מיכה.

אריק י. 12 באפריל 2016

הילד לגמרי ענק +1

B. Goren 12 באפריל 2016

היה ערב ענק. הלך לי הקול לכמה ימים.

רינוס מיכלס 12 באפריל 2016

השחקן הישראלי היחיד ששבר לי את התפישה והמשוואה האישית והמוכחת לגבי תפוקתו והתנהלותו של השחקן הישראלי ביחס לגודל המשכורת ושיפורה

לא זוכר שחקן ישראלי בכזאת רמת מקצוענות ( מבחינת ההיבט של התמדה נחישות ורעב )

שמתווספות למאפיינים לעיל , גם :
נגיעות של אלוהים , וגם יכולות ביצוע ,
מקבלים את אחד מחמשת שחקני ההתקפה ( שזה מכליל חלוצים , קשרי כנף , קשרים תוקפים וקשרי אמצע ) הטובים בדברי הימים של הכדורגל הישראלי

ולפי ההצלחות בפעולות במשחקים המכריעים , בדקות האחרונות הלחוצות , במשמעות הפעולות , ובאופי הפעולות עצמן , הוא כנראה השחקן הכי משפיע ומנצח משחקים , בדברי הימים של הכדורגל הישראלי

הוא פשוט יצר וקנה בעצמו ולעצמו , הגדרה על שמו בכדורגל הישראלי

השחקן הכי מלהיב – ברקו

השחקן הכי מנצח ומשפיע – זהבי

השחקן הכי כישרוני – קלדרון

השחקן הכי הישגי – בניון

ואחרי שכל זה נאמר …
מנסיון העבר וההיכרות עם תרבות הספורט בארץ ( מה לעשות , זהבי הוא עדיין תוצר מקומי שהתחנך וגדל בביצה הטובענית והסרוחה בארץ הקודש ) קשה לבטל את החשש מההשלכות החיצוניות והפנימיות של המשך הובלת היחיד הזו

זאת אומרת , שאם לא יביאו בקיץ הזה , חבר זר לזהבי , שיהיה ברמה שלו פחות או יותר כדי להוריד ממנו עומסים ביצועיים ונפשיים הזויים ( כן כן , משהו בסביבות המחירים של ראייקוביץ ) אז הייתי מעדיף להיפרד לשלום בצורה חגיגית ויפה ( גם סיבוב הקפת יחיד באיזו מכונית עם גג פתוח כמו שעשו לאבילה זכרונו לברכה באה בחשבון ☺ ) , ולתת לו את האפשרות האחרונה לשחק ולהוכיח את עצמו גם במועדון אירופאי מפורסם בליגה מפורסמת שנמצא בצמרת דרג 3 באירופה

בשנות ה – 90 , כשרצו ללמד ילדים בבתי ספר לכדורגל בישראל איך משחקים בצורה הכי טובה שניתן ו – " לפי הספר " , היו מראים להם קלטות של אחת הקבוצות הגדולות בכל דברי הימים של הכדורגל העולמי – איאקס של אותה תקופה

היום ובעתיד , כשירצו ללמד ילדים בבתי ספר לכדורגל בישראל את פעולות היחיד שנצרכות כדי להיות השחקן הכי טוב שאפשר , יראו להם סרטונים של ערן זהבי

מוריד את הכובע

אלי 12 באפריל 2016

רק תיקון, השחקן הכי הישגי זה יעקב הילל.
תבדוק כמה אליפויות הוא לקח.

איציק 12 באפריל 2016

הוא לא היה בדיוק שחקן, הוא היה יותר קמע.

רינוס מיכלס 12 באפריל 2016

אלי , לא תיקון ולא נעליים

לא התכוונתי הישגי מבחינת תארים

התכוונתי הישגי מבחינת לאיזה רמת מועדונים השחקן הגיע לשחק בהם , ושיחק בהם וגם היה לפעמים חלק חיובי במעמדים גדולים

חוץ מזה שבכלל מה מידת אחוז ההשפעה על האליפויות של המגן שהבאת לי , ומה מידת אחוז ההשפעה של עשרות שחקנים אחרים שיש להם פחות תארים קבוצתיים ממנו , אבל אחוז ההשפעה על עצם אותם תארים מבדיל בינם לבינו כמו ההבדל בין שמיים לארץ !!!

אוי ואבוי לאן הלכת ואיזה שם הבאת ,
טוב שזה לא טור על NBA … , אחרת עוד היית כותב שרוברט הורי יותר הישגי מאלוהים כי יש לו יותר טבעות

אז פעם הבאה שאתה בא לתקן מישהו בכזה ביטחון , תיקרא טוב טוב

זה היה ברור למה התכוונתי

ואני לא צריך לבדוק כמה אליפויות יעקב הלל לקח , זה בסדר , יש כאלה שיודעים דברים בלי לבדוק בויקיפדיה …

ניינר / ווריור 12 באפריל 2016

השחקן הכי כשרוני-אורי מלמיליאן ואז כל השאר

אלי 12 באפריל 2016

זה היה בהומור, לא צריך לקחת הכל ברצינות.
ברור שהוא לא הכי הישגי.

חן הצהוב 12 באפריל 2016

כל הכבוד על הפרודוקטיבות.
עוד לא התחיל הלילה וכבר יש פודקאסט מוקלט וטור בדה-באזר.

מה עוד אנחנו יכולים לבקש?

רפאל 12 באפריל 2016

– אתם חושבים שהוא מספיק מפורסם בשביל להלביש עליו איזו הטרדונת?

– זה באמת מרגש לראות שחקן מנצח משחקים חשובים ( גם אם הקבוצה השנייה יכולה לישון טוב עם הפסד, עדיין חשוב לא להסתבך עם החקירות או הקהל שדורש לדפוק את מכבי ) ועל הדרך שובר מוסכמות וסימני דרך של שנים, גם אם זה 'רק' בליגה הישראלית.

– לגבי הליגה הזו, רואים מידי שבוע כמה המשחקים קשים ואיך לבוא עם 3 נקודות זו חתיכת משימה. זה שלקבוצות האחרות מזמן אין שאיפות או יכולת להתחרות על האליפות לא משנה את העניין הזה.
אם התחרות עצמה ספורטיבית בהגדרתה – אמממ…. שאלה מגוחכת. כמו בכל ליגה אירופית אחרת אגב.
ברוך שלא הבדילנו מהטועים.

– לא חושב שבריא לשחקני ב"ש לצפות במשחקים שלא תלויים בהם, גם אם היה נגמר בתוצאה משמחת עבורם – זה לא עוזר למשימתם, להתרכז לקחת את הנקודות ולנצח בבלומפילד. להבדיל מרוב הליגות האירופיות, לפחות בישראל ישנם 2 משחקים בין משתתפות הבית השלישי בשלב האחרון של העונה ואם כבר הרגילו אותנו לעונש שאנו צריכים לעבור עונה שלמה, לפחות המתיקו אותו כשמבטיחים שאם הטבלה צמודה, יהיה ניתן לצפות למשחקים ישירים מידי פעם ( כמובן בהתאם לתוצאות ).

– ברור שזהבי גדול על הליגה הישראלית. השאלה אם אנחנו מספיק גדולים בשביל לוותר עליו.
אולי הגדולה היא להבין שבנסיבות מסוימות אפשר להגיע לפסגות חדשות גם מכאן.
בינתיים נראה שמוצאים אתגרים חדשים מידי פעם.
תופעה מעניינת גם למי שכבר מזמן איבד עניין בכדורגל בישראל. יש משהו בזהבי
שלוקח את הצופים למקום שהוא הרבה מעבר למה שהוא.
כל עוד אנו משוכנעים שהשליפות האלה הם במטרה לערוך קרבות בליגת האלופות,
יש לו את תשומת ליבנו. והוא כזה ווינר שאנחנו מאמינים שכשיגיע היום אף קבוצה ואף שוער לא יישארו בטוחים.
זו שאיפה מתוקה כזו שגם אם מתנפצת, לא מרגישים רע….
כי זה לא קורה באמת.
אנחנו לא באמת עוד רואים כדורגל ישראלי.
אנחנו לא באמת מאמינים שיש סיכוי בליגת האלופות.
אנו לא באמת עוקבים כל שבוע במתח מי תקבל את הכרטיס.
אנחנו לא באמת אוהבים ספורט, אנחנו סוגדים לאלילים שלנו.
ואין כמו לסגוד לבשר ודם.
מהמוצדקות : )

גל ד 12 באפריל 2016

לגבי המשפט הראשון שלך – אל תהיה נקניק.

S&M 12 באפריל 2016

והוא בכלל אוהד הפועל תל אביב…

אלכס ל 12 באפריל 2016

אוהד מזוהה לפי צבע החולצה שהוא לובש כשהוא הולך למגרשי הכדורגל.
ולכן, זהבי הוא באופן חד משמעי אוהד מכבי.

funfun 12 באפריל 2016

המשחק הזה שבר הרבה מנחוסים וקללות – ממש משחק מכונן

ביתר פשוט בנויה על שיטת המשחק של מכבי. מכלום ושום דבר הם עשו את הגול הראשון. פשוט לא להאמין

אין מה להגיד על המוזהב שבמהלך המשחק החמיץ מצבי 100 אחוז (בקריטריונים שלו, כן?) כדי לתת לנו את הקטרזיס הזה בסיום. חומר ממנו עשויים אגדות וכל המוסיף גורע

ראייקו שוב הציל לנו נקודות
אני אוכל כבר כובע שני בגלל מדוניאני – ענק
מיכה עם עיניים קשורות מוצא את זהבי
משחק שלם של טב"ח בלי לבכות לשופטים ולקלל עם יד שמסתירה – איזה שינוי מרענן – הוא היה מצוין
אם היה לנו תואם דסה בשמאל – היינו מפחידים

מי הבוס? ברור , לא?

אמיתי 12 באפריל 2016

וואו היה בכייפ יכול לסיים עם חמישייה. יאמר לזכותו

אריק האחר 12 באפריל 2016

גיל
כל הכבוד על יכולת הכתיבה והריכוז אחרי אתמול בערב
כל המוסיף גורע
תודה

גיסנו 12 באפריל 2016

*רגע של קטנוניות – אינייסטה כבש נגד צ'לסי במאי 2009 והמונדיאל ביולי 2010* *מחסור בשעות שינה עקב עודף אדרנלין מוציא ממני טרחנות*

היה את לוגסי.
היה את זהבי בדרבי.
זהבי נגד חיפה.
ואתמול קיבלנו את הנצחון הדרמטי של העונה.
וזה עוד במשחק אולי הטוב שלנו השנה.

וזהבי? זה זהבי, ואין מה להוסיף ;)

שגיא 12 באפריל 2016

אפרופו הטוב ביותר שלנו העונה. אני חושב שגם הטוב ביותר שלנו מאז ימי סויה העליזים (מינוס ההגנה הלא מתפקדת).
פטר בוס בא לנו בול.

גיסנו 12 באפריל 2016

אולי בליגה. בכל זאת, 6-2 וזה…;)

רומן 12 באפריל 2016

בכל זאת מילה לגבי ה"שער" של אינייסטה מול צ'לסי.
זה היה המשחק ההכי מושחת בהיסטוריה של הענף, שגרם לי בפעם הראשונה לפתוח עיניים ולהבין איזה מכונת גועל נפש זה ברצלונה.
צ'לסי ניצחה אותו, מה זה ניצחה? הביסה, השמידה שם את הגמדים, בזיון כזה לא היה לפני המשחר הזה, אבל מאז הםך לנורמה במשחקים של הגמדים המאוסים.

גיסנו 12 באפריל 2016

זה היה לפני 7 שנים.
תתגבר

רומן 12 באפריל 2016

לא יקרה..
לא אפסיק להזכיר לכולם שהגמדים לא זכו בצ'מפיונס ליג באותה עונה.
כל פעם שזה יעלה לדיון, אני מרגיש חובה מוסרית להעלות את זה.
מצטער..

-גיסנו- 12 באפריל 2016

אם זה מה שגורם לך לחוש לוחם צדק

מישהו 12 באפריל 2016

בנאדם, האולקוסים בטח גומרים אותך.

קשקשן בקומקום 12 באפריל 2016

אתה צודק. אבל שבוע קודם השופטים הרגו את בארסה, לא פחות

שגיא 12 באפריל 2016

*סוסה. כמובן…

שגיא 12 באפריל 2016

מוות למתקן השגיאות. סוזה!!

yaron 12 באפריל 2016

המשחק אתמול (ובכלל כל העונה) גרם לי להתחיל להתכונן נפשית לזה שסיכוי סביר מאוד שזהבי עוזב בקיץ…

ארז 12 באפריל 2016

ירון,
והעונות הקודמות לא?
אני באמת לא מבין את הקטע. היו גדולים ממנו מבחינה אסתטית ומבחינת קריירת חו"ל, אבל הוא ווינר ודומיננטי ברמות באמת מגוחכות. כמו ילד בכיתה ח' שמשחק עם כיתות ב'. אם זה היה קורה לי במשחק מחשב הייתי מפסיק לשחק בו בגלל פאק אנוש באמינות.
מיותר לפרט שוב את כל התכונות שעושות אותו ענק, במשחק ובראש.
לא למצוא לשחקן כזה אכסניה מתאימה באירופה בתנאים מכובדים ומפתים מספיק זה (כנראה) מחדל של הסוכן/ים. אין לי הסבר אחר.

yaron 12 באפריל 2016

זה מחדל של קרויף :-)
לדעתי הצעות סבירות יש כל הזמן אבל זהבי לא מחפש "לצאת" לאירופה, זהבי מחפש הצעה שאי אפשר לסרב לה.

ארז 12 באפריל 2016

זה מה שאני אומר.
זה שלא מגיעה הצעה שאי אפשר לסרב לה זה המחדל.
ובלי גרם של ציניות, אני אומר את זה בהתפעלות אותנטית מהמוטציה הזאת ולא בכובעי (הדהוי) כאוהד הפועל.

גיא זהר 12 באפריל 2016

מצד אחד זהבי השיג כאן הכל למרות שתמיד יכול להיות דרייב נוסף (לשבור את השיא של הפועל פ"ת?). מצד שני, מה שעושה אותו גדול השחקנים בליגה הישראלית מאז משה סיני ואולי בכלל לא בטוח שיספיק מעבר לקבוצה בליגה בינונית או קבוצה קטנה בליגה בכירה (השחקנים שהצליחו באירופה בעשור הקודם היו פחות שלמים מזהבי, אבל אם תכונה אחת או יותר שטובה משלו ולרמות הגבוהות זה מה שצריך (לדוגמא: למישהו יש ספק שבודירוגה למשל שחקן שלם מקאר ועדיין האחד היה מלך השלולית והשני שלא בטוח שאפילו מכבי היתה לוקחת אותו כזר עשה קריירה סולידית אצל הגדולים עם חמש טבעות). כשמשקללים את הכל + גיל ושכר זהבי ישאר בארץ ויחפש אתגרים חדשים (כאמור שש אליפויות, לעבור את אלון מזרחי). כמו בודירוגה הוא מבין את מקומו.

גיא זהר 12 באפריל 2016

אם=עם

ארז 12 באפריל 2016

גיא,
עם שחקנים הרבה יותר טובים לצדו ממה שיש לו כאן, אני יכול לראות אותו פורח בגרמניה, למשל.
ואני חושב שלמרות שהליגה כאן לא נספרת שם, הוא הצליח לייצר מספיק קבלות בשביל חוזה של, נניח, 2.5 מיליון יורו לעונה (בשקט) שם. מה שאמור להיות מפתה מספיק לעזיבה.
לא יודע, מניח שיש שיקולים ועובדות שיש לו ואין לי.

גיא זהר 12 באפריל 2016

ארז, שתי הגדולות שם סגורות בפניו זה ברור. לגבי קבוצות כמו אינגולשטדט ודומיה אין עניין מצידו. ובצדק. האם הוא יכול להשתלב בקבוצה כמו וולסבורג/לברקוזן/ שאלקה. יכול להיות. כשחקן הרכב קבוע? לא בטוח. בא לו לשחק במינוס 10 בדצמבר ופברואר בליגה שלא מספיק סקסית בארץ (ושוב שים לב לסיקור של בניון בספרד בזמנו לסיקור של אלמוג כהן). לדעתי רק הצעה מקבוצת צמרת משלוש הליגות הגדולות (למרות שהגרמנית גדולה למרבה האירוניה מהאיטלקית) תוציא אותו. האם שלו יארגן לו חוזה ברומא? קשה לי להאמין.

היסטוריון ששל ספורט 12 באפריל 2016

לא הבנתי איך זהבי הגדול מאז משה סיני אם מאז ואז היו לנו את
1.אורי מילמליאן
2. אלי אוחנה.
3. יוסי בניון
4. אייל ברקוביץ
5. חיים רביבו
ואולי גם אבי נמני .

איציק 12 באפריל 2016

מלמיליאן התחיל לפני סיני

איתן 12 באפריל 2016

מסכים,זהבי לא בחמישיה של גדולי שחקני ישראל… זהבי חזק על שחקנים חלשים בליגה שלנו ,ראינו את זהבי באלופות מול האתלטים האוקראינים\פורטוגלים ,היה מחוסר עבודה ,במקרה הטוב היה מקבל כדור 30 מטר מהשער ומיד בועט ליציע.
חוץ מזה שהמון שערים הם מפנדלים.
ובנבחרת הוא לא עשה כלום

שחקן טוב אבל אוברייטד ,בגלל איכות הכדורגל בישראל בזמננו

תוהה בדרכים 12 באפריל 2016

צריך להבדיל בין שחקני ליגה לשחקנים באופן כללי. כשחקן ליגה יש לו קייס להיות הגדול ביותר. כשחקן באופן כללי, ברור שלא.
כל המהללים והמכתירים מתעלמים מכך שאתה לא יכול להשוות את המספרים שלו לשחקנים כמו אוחנה ורביבו שלא שיחקו בישראל כל שיא הקריירה שלהם.

זה בערך כמו לכתוב שמרטין פלרמו הוא גדול הארגנטינאים בגלל המספרים שלו בליגה שם.

איתן 12 באפריל 2016

מסכים עם תוהה, זה כמו להגיד שאלון מזרחי השחקן הטוב ביותר בליגה,רק מכיוון שהוא מלך השערים בכל הזמנים…
ולפי דעתי מלך הנבדלים ודחיקת כדור לשער מרחבת ה5.

מה לגבי הזרים שהיו בארץ לי זכור בעיקר
1.גובאני רוסו
2.ג'רום לרואה
3.יעקובו איגביני
4.אובארוב
5.סטפן שאלוי
6.סיאד חלילוביץ
7.פישונט
8.טרטיאק
9.קודריצקי\פראליה
10.ז'וטאואטס\קנדאורוב

בלייק 13 באפריל 2016

בעיני, הזר הטוב ביותר ששיחק כאן היה יעקובו. בכל אופן, לאניימה מגיע מקום מאוד גבוה ברשימה כזאת. גם דה סילבה יכול להחליף את טרטיאק.
לגבי זהבי, תאהב אותו או שלא, אתה אומר שהוא נתפס ככזה גדול בגלל הדור החלש כל כך של כדורגלנים שיש בארץ בעונות האחרונות, אז זה רק מעצים את גדולתו. איזה שחקן ישראלי לקח חבורה של אפסים (בהקצנה, ולשיטתך כמובן) לליגת האלופות כולל הדחת קבוצות כמו פלזן ובאזל? איזה שחקן ישראלי היה מלך שערי מוקדמות ליגת האלופות? ועוד עם כאלה שחקנים חלשים לצידו… למעשה, אתה אומר שהוא ענק (ביחס לכדורגלנים ישראלים כמובן). אני גם אזכיר לך שראינו את זהבי גם נגד האתלטים של בנפיקה וליון, והוא דווקא היה לא רע נגדם בליגת האלופות.

רומן 12 באפריל 2016

הוא כבר היה באירופה..
ליטש את הספסל שנה וחצי וחזר.
אולי נסיבות/חוסר מזל ועוד אלף תירוצים, אבל זהבי הגדול היה שם ונכשל.

רן 12 באפריל 2016

חושב שבדקה ה 87 אמרתי לחבר.היום זה היום לתת את גול האליפות, כמו הטילוגסי, זהבי בדרבי . כזה שפרץ היה צריך לשים בדרבי האחרון.
אם היום זה לא קורה לא מגיע לנו אליפות.
עכשיו אני רגוע האליפות שלנו

אורי 12 באפריל 2016

בדיוק מה שאמרתי לבן שלי כשיצחקי נכנס – הגיע הזמן שיהיה 2-3 אלמותי גם מהעונה הזאת

איציק 12 באפריל 2016

תגידו את האמת, אם טביב לא היה מסדר לכם את סיפור חצילי והוא היה משחק, לא היה לכם סיכוי. תגידו תודה לבוס. זה לא רק עצם העובדה של שיחק או לא, בשבוע האחרון הוא הרס את האוירה והתלכיד בבית"ר שכשהיא במשחק סביר הצהובים מתל-אביב מאד מתקשים מולה.

יוגב 12 באפריל 2016

תודה.
נרגעת?

איציק 12 באפריל 2016

אני…
אני רגוע לחלוטין… נראה לי שלך קצת עלה הסעיף.

שלו 12 באפריל 2016

הבעיה של ב"ש שבוס נכנס לראש של בכר ומשחק שם משחקים.
אצילי לא שיחק גם נגד ב"ש ואף אחד לא אמר מילה.
ויש גם עניין המזל מה שנכנס עכשיו לא נכנס במפגש הקודם בטדי בדקה ה 90.
אלוהים נמצא בפרטים הקטנים…

איציק 12 באפריל 2016

שלו,
מה קשור אצילי לבאר-שבע, המצב בבית"ר היה הרבה יותר רגוע. בשבוע האחרון טביב עשה שם המון בלגן (היה צפוי שיעשה בשלב כלשהו, השאלה היתה רק מתי).
גם לכניסה לראש של בכר זה לא סיפור גדול. אחד אמר, שני ענה, בילבול מח.
האמת היא כזו, כשבאר-שבע הובילה 5 נק', אני הימרתי שתל-אביב תסיים ראשונה עם יתרון 10 נק'. אחר-כך הורדתי את ההערכה ל-7 ואף 5 נק' כי באר-שבע התמודדה יפה עם הלחץ. אני שוקל להחזיר את ההערכה הראשונית. כל זה היה צפוי שיקרה. כל השאר אני קצת מערבב, אתה קצת מערבב, בוס ובכר מערבבים קצת יותר, ואם במקרה היה מקום לגוטמן אז היתה רואה עירבוב ממש רציני.

שלו 12 באפריל 2016

אני חושב שב"ש נותנת עונה מהסרטים,
סופר תחרותית ונהדרת.
ומה שיש זה מה שיש.
היא נלחמת (אני לא בטוח שזה סוף המאבק, אבל גם אם כן היא נותנת יופי של מאבק) אני ממש לא בטוח שבסוף היא לא תנצח.
כל השאר מסביב מוריד מהכבוד של שתי הקבוצות. ומהמאבק.

yaron 12 באפריל 2016

איציק, ממליץ לך לחכות עם ההערכה הסופית עוד כמה מחזורים :-)

גיא זהר 12 באפריל 2016

שלו, כל הקטע עם בוס בשוליים. אני בהחלט חושב שבכר עושה שטויות אבל זה בעיקר מחוסר נסיון ולא בהכרח בגלל הלוחמה הפסיכולוגית של בוס שברוב המקרים פשוט ענה לשאלות. הקריסה של באר שבע שבטח כאוהד הקבוצה אבל בכלל היא הסיפור נובעת ממספר סיבות, כשלהיבט המנטאלי עניין מכריע, פחות קשורה למה שקורה במכבי (למרות שזה שנושפים בעורפך לא ממש קל), אלא לפריכות של השדרה המרכזית. מאכזב שזה קורה עונה שלישית ברציפות, במיוחד שהשנה אין תרוצים, ועוד כשיש כל כך הרבה שחקנים מנוסים. נקווה שכמו אחרי גמר הגביע, נצא מזה חזקים יותר. הבעיה שמכבי בטוח יתחזקו.

איציק 12 באפריל 2016

גיא, זה מאד קשור למה שקורה למכבי. אם מכבי לא היתה נושפת בעורפה של באר-שבע אז לא היתה סיבה לקריסה הפסיכולוגית. כך שאני בהחלט חושב שמכבי האשמה העיקרית בקריסה, וזה הזמן לבוא אליה בטענות בעיניין זה.

סמובר 12 באפריל 2016

אחי התבלבלת בהקלדה.. חיפשת את http://www.one.co.il. יש לך אפשרות לשים שם סמל של ביתר בתגובה, זה צבעוני ויפה, ואוהדים עם סמל של ב״ש יזדהו איתך וירשמו ״איזה אח אתה נודר, לא מגיע למקקי, יש להם מזל שאצילי לא שיחק״

תפרגן, לא עולה כסף. הרבצתם אחלה שני משחקים מול מכבי אבל רבאק, זו האלופה בשלוש שנים האחרונות ומוליכת הליגה

גיא זהר 12 באפריל 2016

חברה, תרגיעו. אתם לא מכירים את איציק?

איציק 12 באפריל 2016

גיא, ככה אתה איתי?

איציק 12 באפריל 2016

סמבור, תנשום עמוק, אתה כנראה חדש בשכונה.
תקרא את התגובה שלי לשלו מעליך ותחייך ;)

סמובר 12 באפריל 2016

תכלס
יצאתי ילד בעצמי
:)

מאיר (חדש בשכונה) 12 באפריל 2016

כמגיב ותיק שעדיין קורא לעצמו חדש בשכונה אני מרשה לעצמי להיעלב כשמיחסים את שמו לאחר:)

איציק 12 באפריל 2016

ענק :-)

אזי 12 באפריל 2016

כמעט, הוא אוהד ב"ש :)

אזי 12 באפריל 2016

אתה לא אמיתי, נכון איציק?
אצילי לא שיחק גם מולכם והבלאגן של בית"ר התחיל מזמן, חוץ מזה שפאקין קניתם שחקן מרעננה! יש ברעננה שחקן שהוא שלכם!
שהאינטרס שלו הוא לשחק עונה הבאה בליגת האלופות.
לא הוא ניסה להפסיד ולא אצילי ניסה להפסיד ולא בית"ר ניסתה להפסיד

איציק 12 באפריל 2016

אזי, תקרא את כל השרשור, אתה תהנה ותחייך.
מברוק על האליפות הרביעית.
חוץ מזה, תודה שעשיתם איזה מונקי ביזנס עם מרפי, שהוא לא יגע בכם וידפוק את באר-שבע. מעניין, מה הוא קיבל מכם בתמורה?

אזי 12 באפריל 2016

חשבתי שאולי פגענו סוף סוף בעצב רגיש, שמח לגלות שאין כזה :)
אני מתחיל לחשוב שבעסקה שעשינו עם מרפי הוא קודם גבה את התשלום, ועכשיו מספק לנו את הסחורה.

ימי הלוני הם זיכרון רחוק…

גיא זהר 12 באפריל 2016

צרות של עשירים, תרתי משמע. תלך במדבר, מטאפורית ולא מטאפורית 40 שנה ואז דבר על מרפי. חוץ מזה שיחסית לאייטיז הימים של לוני דבש

49ers 12 באפריל 2016

לא אהבתי את המשפט על ברדה (למרות שברור לי שלא היתה כאן כוונת זלזול).
הבן אדם נותן עונה נהדרת ו-ווינר באופיו.
אף אחד לא משתווה לזהבי כמובן, אבל אני די בטוח שברדה לא ייתן לב"ש למות בלי מאבק..
לא שהיה לי ספק (גם אילולא הניצחון אמש) שמכבי תהיה אלופה.
מסכים איתך שזה בהחלט מתסכל לצפות (בטח ובטח בתור שחקן ב"ש), אבל כפי שכתבו כאן לפני, לא מומלץ בכלל לצפות בזה, כיוון שגם אם היתה תוצאה טובה יותר (בהיבט של ב"ש), הרי שזה רק מסיח את הדעת.
אני מהמר על פייט צמוד עד המפגש בבלומפילד.
הערכה שלי, טובה כשל כל אחד אחר: ב"ש מגיעה לבלומפילד בפיגור נקודה ממכבי.

שלו 12 באפריל 2016

די ברור מה צריך לעונה הבאה.
מגן שמאלי ובלם.
איזרוח אחד הזרים.
רגל ימין למדוניאנין.
שתי רגליים לשפונגין.

אורי 12 באפריל 2016

איזרוח לזר של בית"ר, לא שלנו
להחליף את קרלוס ונוסא בשני זרים ולהביא את רוקאביצה כמתאזרח. מפחיד לחשוב איך זה יראה כשגם השיטה של בוס תוטמע לגמרי ותחוזק בשחקני הגנה שמתאימים לשיטה

yaron 12 באפריל 2016

אני בטוח שאם תחזיר את קרויף אחורה במנהרת זמן הוא לוקח את רוקאביצה כזר ומתחיל את הליך האזרוח כשהוא שחקן מכבי.
אני גם בטוח שאם הוא מאוזרח לקרויף לא תהיה שום בעיה להפעיל את סעיף השחרור.

שגיא 12 באפריל 2016

אם אני לא טועה, רוקאיביצה היה תופס את מקומו של פריצה. אני לא הייתי מעדיף אותו על פני פריצה בשום מקרה.

yaron 12 באפריל 2016

אני מדבר על העונה הנוכחית. פריצה עזב ואנחנו חיפשנו וחיפשנו ובסוף מצאנו את ראדוניץ'…

רומן 12 באפריל 2016

ער זהבי זה ערן זהבי ואין מה להוסיף

סמובר 12 באפריל 2016

מצטער אם אני מעריץ עיוור אבל הולך לשחוט פה איזה פרה קדושה.

לטעמי זהבי הישראלי הגדול בכל הזמנים. זה שחקן הליגה הגדול ביותר (תוך 3 שנים) אין הרבה שיתווכחו.

לעניין הקריירה האירופית החסרה – לטעמי זה יותר עניין של נסיבות – הוא הבשיל בגיל יחסית מתקדם, כשהפער כיום בין השחקן הישראלי לליגות הבכירות הוא בשיא. שימו את זהבי ביכולתו הנוכחית בליגה הישראלית בשנות התשעים, הוא טוחן שערים ועובר לאנגליה/ספרד

רומן 12 באפריל 2016

זהבי באמת שחקן ענק, עצום..
אבל להגיד שהוא הישראלי הגדול בכל הזמנים?
ברקו היה שחקן של הטופ האירופאי, מהטובים בעולם בזמנו, לא פחות מזה, זהבי שחקן על בליגה עלובה, מביך שבכלל צריך להזכיר את שני השמות האלה בנשימה אחת.
להשוות אותו לברקוביץ' זה בערך כמו להשוות אותי לדייקסטרא, בכלל לא באותה ליגה.
מילא לא היה מנסה לשחק באירופה, אז הית יכול להגיד משהו כמו "אם היה הולך היה מפציץ" ואולי היה לך קצה של קייס לכאורה, אבל הוא הלך ונכשל בגדול ולא תגיד הלך ל EPL, הלך כולה לאיטליה, שמה לוקה טוני נותן 30 גולים בעונה בגיל 100.
ככה שבוא נשים דברים בפרופורציות, שחקן נדיר, אבל לא צריך להסחף.

סמובר 12 באפריל 2016

למרות היותך פרובוקטור ידוע, אני מסכים איתך חלקית בעניין הזה. ברקוביץ' בעיני השחקן הישראלי הגדול אי פעם – יכולת, קריירה עקביות וכד' – עד שמגיע אחד כמו זהבי.
תקרא שוב את מה שאמרתי לגבי הבדלי התקופות, אין לי כוח לחזור על זה.

למרות שמדובר (עד כה טפו טפו) בסה"כ בשלוש שנים, זו דעתי האישית. אני מוקסם משחקנים כאלה. לטעמי הגדול בהיסטוריה בכדורגל העולמי הוא רונאלדיניו, בזכות סה"כ שנתיים קסומות.

רומן 12 באפריל 2016

נו בחייך, זה חילול הקודש להגיד ברקוביץ'. וזהבי באותו משפט (שים לב לנקודה :-))
על רונאלדיניו/מסי/רונאלדו/זידאן/שבצ'נקו/קנטונה/… אפשר להתווכח כולם שחקני על, אבל ברקוביץ'. וזהבי באותה נשימה?

אלון 12 באפריל 2016

בחייך, מסי שחקן על?

אבי ערך מוסף 12 באפריל 2016

את האמת שאפשר להסכים עם דבריך לגבי אייל, ככישרון הגדול ביותר שלנו, ולגבי יוסי כפי שהזכירו לעיל, מבחינת הקריירה המפוארת ובהשתתפות בבמות הגדולות של הכדורגל האירופאי.
אבל ברגע שאתה מזלזל ככה בהגנות האיטלקיות, ובחלוצים משובחים שם כגון די נאטלה ולוקה טוני, אתה קצת עוטף את דעתך בחוסר רצינות.

רומן 12 באפריל 2016

לא ניסיתי לזלזל, אני מת על לוקה טוני, ועד היום בשכונה כל פעם שאני שם גול בנגיעה אני רץ כמו מפגר וצועק מירוסלב קלוזזזזה, בשיאם הם היו חלוצי על אבל הם בני 100 וזה כן אומר משהו על ההגנות בליגה, לא יעזור כלום.
אז אם זהבי נכשל שם (אין לי מושג כמה הוא כבש בשנה וחצי אני מהמר שלא יותר מ 3) זה כנראה מעיד משהו על היכולות האמיתיות שלו.

שלו 12 באפריל 2016

קלוזה לא הבקיע מימיו 30 שערים בעונה בשום ליגה.
פעם אחת לפני 10 שנים הצליח להבקיע 31 בכל משחקי קבוצתו ורדר ברמן.
לוקה טוני מוביל קבוצה לליגה השנייה, והפעם האחרונה שהבקיע בעונה מעל 30 שערים,
זה היה בבאיירן מינכן. לפני 9 עונות.
ברקוביץ מעולם לא שיחק בליגה האיטלקית,
מעולם לא שיחק בקבוצה גדולה,
והיו תקופות שיישב על הספסל עד כדי פצעי לחץ.
האם היה שחקן ליגה לגיטימי באנגליה? היו עונות.
אף קבוצה גדולה לא ראתה בו את המאור הגדול.
לוקה טוני וגם קלוזה הם אלופי עולם ראויים לקצת יותר כבוד.

רומן 12 באפריל 2016

מה קשור מה שאתה אומר למה שאני אמרתי?
שנה שעברה טוני היה מלך השערים של הסריה א, והוא בן אין לי מושג כמה באיזור ה38, מירו קלוזה( הענק אחד השחקנים האהובים עליי אי פעם, לא מבין מאיפה לקחת שאני מזלזל בו) נתן שנה שעברה 16 גולים בסריה א גם הוא באיזור ה38.
כל מה שאני בא להגיד שזה מעיד על האיכות של הסריה א, שחלוצים בני 100 יכולים להרשית בה בצרורות ובליגה הזאת זהבי נכשל בענק.
לגבי ברקו: לשחק בקבוצה גדולה זה לא מדד, הנה יוסי שיחק אז מה? היה עוד חייל במערך של בניטז בשיא הקריירה שלו שמילא תפקיד טקטי, חשוב אמנם אבל לא מרגש, במקום להשאר קוסם בווסטהאם, היו משחקים שיוסי 90 דקות לא זז 10 מטר מהקו, היה מקבל ומחזיר אחורה לג'רארד, הוא בחר בדרך הזאת וברקו בחר להיות אליל בקבוצות מרכז טבלה.

שגיא 12 באפריל 2016

ברקו עם קריירה אירופאית מבוזבזת לחלוטין. בילה את מרביתה בקבוצות מרכז טבלה ומטה באנגליה.
מבחינת כשרון נטו, אחד הקשרים המלהיבים שראיתי אי פעם בכדורגל העולמי אבל היה לו משהו דפוק בצורה רצינית באופי ובהתייחסות למקצוע (בעיקר לחבריו למקצוע) וזה מה שמנע ממנו באמת להיות ענק.
יוסי בניון לעומת זאת אכן הגיע לקבוצות צמרת אבל אף פעם לא היה בהן שחקן מוביל כמו ברקוביץ או רביבו.
אפרופו רביבו, מעניין איך דווקא הוא נשמט מכל דיון שכזה. אני זוכר אותו שולט בליגה הישראלית ביד רמה. כשרון על, וירטואוז מחונן. הצליח בחו"ל לא פחות מברקוביץ ובניון ועדין שמו כמעט ולא עולה. אולי בגלל שבארץ לא זכה באף אליפות…?

תוהה בדרכים 12 באפריל 2016

חלק מהבעיה בתפיסה של רביבו בארץ היא שהוא לא מזוהה עם אף מועדון גדול (למרות שהוא שיחק גם במכבי חיפה וגם בהפועל תל אביב), כך אין מי שיעשה לו יחסי ציבור כמו שעושים לברקוביץ', בניון, אוחנה, מלמילאן, נמני והיום זהבי.

רומן 12 באפריל 2016

איך לא פחות מברקוביץ?
איך אפשר להשוות EPL ללה ליגה?
ברצינות..

תוהה בדרכים 12 באפריל 2016

כמה שהליגה הספרדית יותר טובה מהליגה האנגלית היום (והיא הרבה יותר טובה), הפערים היו עוד הרבה גדולים בשנות ה90. הפרמיירליג לא הייתה בטופ 3 בזמן שברקוביץ' "כיכב" שם. אם היום עוד אפשר להתווכח אם זו הליגה השנייה בטיבה אחרי הספרדית, אז זו הייתה ליגה חלשה מאד שעוד לא התאוששה מההרחקה מאירופה.

תשווה קבוצה סלטה ויגו, שמעכה את ליברפול ויובה של זידאן באירופה, עם שחקנים כמו מקללה, מאזיניו, סלגדו, מוסטבוי, קרפין, לנגריאדה שאיתה ברקוביץ שיחק כל הקריירה שלו באירופה, כדי להבין את הבדלי הרמות. וזו אפילו לא הייתה קבוצת טופ 4 בספרד.

תוהה בדרכים 12 באפריל 2016

ברקוביץ' הוא ללא ספק אחד השחקנים הגדולים שהיו לנו- אחד הדברים שאפשר לזקוף לזכותו זו ההצטיינות בנבחרת לעומת רביבו. לגיטימי לשים אותו כמספר 1 למרות שאני חולק על זה.
מצד שני, הקריירה האירופית שלו היא אוברייטד לחלוטין. הוא שיחק בקבוצת תחתית וקבוצות בינונית בשיא השפל של הפרמיירליג ובסקוטלנד ואפילו לא הצליח שם. ברמת קריירה באירופה (לא יכולת כשחקן) הוא אפילו לא טופ 5 של השחקנים הישראליים.

הבעיה של ברקוביץ היא גם האופי שלו (לעומת רביבו ובניון שהם אולי לא מלאכים, אבל יודעים להסתדר עם אנשים) ובעיקר סגנון המשחק שלו: הוא פליימייקר מהדור הישן, שחייב שכל המשחק ינוע סביבו ולא עושה הגנה. וכמה שהוא היה מוכשר, הוא לא היה מספיק טוב שקבוצה אירופית סבירה תיבנה סביבו.
ריקלמה היה גרסה משורגת מאד של אותו סוג שחקן וגם הוא נכשל לחלוטין בברצלונה והצליח רק בתנאים שהקבוצה נבנתה לחלוטין סביבו. וברקוביץ הוא לא ריקלמה.

Xxxx 12 באפריל 2016

ברקוביץ מעולם לא היה מהטובים בעולם בזמנו. שטויות. המצאות של נושמי האוויר הרעיל בחיפה. הגזים מבלבלים את ראיית המציאות שלהם

רומן 12 באפריל 2016

תכתוב בyoutube
eyal berkovic vs manchestr united.
שב ותתרווח.
"Manager Graemme Sounnes says Berkovic is one of the best players he ever seen"
וגרהאם סונס ראה שחקן או שניים בחייו.
אם יהיו לך עדיין שאלות תחזור אליי.

-גיסנו- 12 באפריל 2016

מאמ מביא שחקן רכש, השחקן נותן בכורה חלומית במשחק ענק (באמת אחד המשחקים הגדולים של ישראלי בכל הזמנים) ואז הוא מפליג בשבחים מוגזמים. אין ספק שציטוט בודד שלו מיד אחרי משחק מוכיח תיאוריה שלמה.
לעומת זאת לעובדה שברקוביץ' מעולם לא שיחק או אפילו היה מועמד לקבוצת צמרת בפרמייר ליג, במאבק האליפות שלו עם סלטיק הוא הפסיד, עזב את רוב המועדונים בטריקת דלת, לזה אין שום משמעות בקביעה האם הוא אחד השחקנים הגדולים בתולדות הפרמייר ליג או לא….

רומן 12 באפריל 2016

הוא לא אחד הגדולים בתולדות הפרמייר ליג בוא לא נסחף, הוא לא ברקאמפ/קין/קנטונה/ווירה/הנרי/סקולס/שירר/………….
אבל הוא רמה אחת מתחת,יחד עם עוד עשרות אם לא מאות שחקנים.
והוא ביי פאר הישראלי הגדול אי פעם בלי תחרות, בלי שאלות.
קבוצה גדולה זה גם אופי, זה הקבלה עם המצב שאתה לא ה כוכב בה הידעיה (אלא אם כן אתה מסי/רונלדו/…).
בניון העדיף להיות שחקן מכובד בקבוצה גדולה, ברקו בחר להיות אגדה בקבוצות מרכז טבלה.
אגב אם אתה שואל אותי, אם היה הולך לקבוצה גדולה היה גם נהיה אגדה בקבוצה גדולה, בסדר גודל של השמות שהזכרתי למעלה, אבל הוא לא עשה את זה אז זה הכל ספקולציות.
שורה תחתונה כולם פה יסכימו שהוא וזהבי זה לא אותה ליגה, לא ככה?

גיסנו 12 באפריל 2016

לפני 3 תגובות אמרת שהיה מהטובים בעולם בזמנו, עכשיו הוא כבר לא באמת בטופ….פעם אחת זהבי שמנמן שטוחן בורקסים ופעם אחרת שחקן ענק….אם אתה מטריל לפחות תהיה עקבי.

רומן 12 באפריל 2016

היה מהטובים בעולם בזמנו נכון, מה זה סותר?

-גיסנו- 12 באפריל 2016

לפי מה שאתה אומר הפרמייר ליג יותר גדולה מהעולם, אם אפשר להיות אחד הטובים בעולם אבל לא אחד הטובים בפרמייר ליג.
אבל היות ונראה שבראש שלך מתחולל עולם אחר מזה שמתרחש בפועל, לא יודע אם יש מה להרחיב

רומן 12 באפריל 2016

חבר, אל תלמד אותי לוגיקה, למדתי מדמ"ח בטכניון אני מסודר מבחינה הזאת

-גיסנו- 12 באפריל 2016

ולמרות שלמדת מדמ"ח בטכניון אתה בא להתדיין איתנו, פשוטי העם, כאן בדה באזר? לכבוד הוא לנו.

איציק 12 באפריל 2016

רומן, תפסיק לבזות את עצמך בניפנוף העובדה שלמדת בטכניון. זה לא מוסיף לך כבוד. טכניון זה מוסד מכובד מאד, אך יש שלמדו במוסדוד מכובדים לא פחות; יש שלמדו במוסדות פחות מכובדים ויודעים לא פחות מאלו שלמדו בטכניון; ויש שלמדו בטכניון ולא שוים את הנייר עליו רשום התואר אותו למדו. אני לא יודע לאיזה קבוצה אתה שייך, אולי לטופ של הטופ, ועדיין, לפעמים עדיף לא לנפנף בכך, לא מוסיף כבוד לך, ובטח לא למוסד בו למדת. אז לפחות כדי לשמור על כבוד המוסד שאתה כה גאה שלמדת בו, תפסיק. צריך שיהיו לך מספיק כלים להוכיח את צידקדך בלי זה, ואם אין לך את הכלים, כניראה שאתה טועה (או לפחות המוסד בו למדת לא עוזר לך להוכיח את טענתך).

רומן 12 באפריל 2016

יש בעיה במה שאתה אומר באופן כללי. לא למדתי פסיכולוגיה, אני לא יודע לדבר לאנשים, אני יודע לטעון טענות לוגיות, אם בנאדם מסוים לא מבין טענות לוגיות ופשוט טוען טענות לא נכונות, אז אין לי דרך אחרת לשכנע אותו חוץ מ להגיד לו "סמוך עליי אני יודע".

איציק 12 באפריל 2016

אבל אתה אומרת גם לי את זה עם אותו טיעון של טכניון. הלימודים שלי כנראה לא פחות טובים משלך, ולימודי טכניון לא מרשימים אותי. למעשה גם הלימודים שלי לא מרשימים אותי. אז אתה צריך לנסות בכול זאת להסביר את עצמך טוב יותר ולהבהיר את טיעוניך טוב יותר. הנייר של הטכניון לא גורם לאף אחד לסמוך עליך, אולי רק לפקפק בטכניון, על שהוציא בוגר שכך מנסה לתת תוקף לטיעוניו.

רומן 12 באפריל 2016

אתה לא רוצה להקשיב? אני אומר ככה אם בא מישהו ואומר לי "רומן אין לך מושג בכדורגל, אתה קשקשן חסר תקנה, טענה א שלך מפגרת וגם טענה ב, לך תדוג" זה טענה לגיטימית, אין בה שום בעיה מבחינתי, אבל אם בא בן אדם ואומר לי שיש סתירה לוגית בין טענה א לטענה ב, למרות שאין, אז איך עוד אני יכול לענות לו חוץ מ" אין סתירה לוגית" ולהוסיף אסמכתא כלשהי לזה שכנראה שאני מבין מה אני מדבר.

איציק 12 באפריל 2016

האסמכתא שלך לא שווה כלום, אתה צריך להיות מסוגל לסתור את דבריו, להסביר את עצמך טוב יותר, לתת דוגמא, או לעזוב את הדיון. הדרך שלך רק מגכיחה ומוציאה אותך הכי קטן שיש. הרי אתה מתוכח גם עם אנשים שלמדו מקצועות לא פחות רלונטיים משלך, ועדיין אתה זורק זאת, אז למה המחלקה שלך בטכניון יותר משמעותית משלהם? אין לי מושג מה גיסינו למד, אך מתוך המעט שקראתי, הוא לא כזה אהבל וכותב לעיניין (להבדיל ממני למשל).

אורי 12 באפריל 2016

למדתי לוגיקה בטכניון ויש קשר רופף ביותר בין מה שלומדים שם לעולם האמיתי, ולדירוג שחקני כדורגל בפרט

גיסנו 13 באפריל 2016

אל תדאג רומן, את התגובות שלך אני קורא מספיק זמן. ככה או ככה לא הייתי סומך על הלוגיקה שלך. החיים זה לא דבר בינארי.

איציק – תודה על התמיכה, עולם הציניקנים מודה לך :)

רומן 13 באפריל 2016

אמרתי שברקו היה מהטובים בעולם בזמנו ולא היה מהטובים בהיסטוריה של הפרמייר ליג.והוא אמר שאני סותר את עצמי.
לא מבין איפה פה הסתירה איציק

גיסנו 13 באפריל 2016

האם רונלדיניו לא נחשב אחד השחקנים הגדולים בליגה הספרדית? בכל זאת בזמנו הוא היה מהגדולים בעולם "רק" במשך שנתיים וחצי. לשיטתך פחות זמן ממה שברקוביץ' היה מהגדולים בעולם.

גיסנו 13 באפריל 2016

ולגבי עניין הקבוצה הגדולה – האם אחד מהגדולים בעולם בזמנו לא מסםיק טוב כדי להוביל קבוצה גדולה?

רומן 12 באפריל 2016

לא כל שחקן פרמייר ליג שהיה אחד הגדולים בזמנו הופך אוטומטית להיות אחד הגדולים בתולדות הפרמייר ליג.

Xxxx 12 באפריל 2016

זאת ההוכחה שלך שברקוביץ היה מהטובים בעולם בזמנו?
את יודע מה – צודק. במשך 90 דקות בזמנו הוא היה. 90 דקות. זהו.

עופר כהן 12 באפריל 2016

להגיד שזהבי נכשל בפלארמו זה כמו להגיד שמסי בעונה גרועה בגלל שהוא כובש מתחת למצופה ממנו- זה בגדול נכון אבל יש וואחד נסיבה מקלה והיא פציעה.
זהבי התחיל לקבל קרדיט ואז הוא נפצע, מכיוון שמפמפמים לנו בתקשורת (ובצדק יש לומר) רק על אלו שכבר הגיעו לטופ, נדמה לנו שהמקרה של זהבי בפלארמו הוא נדיר ונובע משחקן ישראלי עצלן. זה בולשיט. זהבי כבש את שער המחזור מאיזה 30 מטר שם, זה לא שהיה חסר קסם או יכולת.
בנוסף, זהבי אוהב להיות מנהיג, אם הוא לא מנהיג זה אספקט חברתי-מקצועי שהוא מתקשה בלעדיו וזה לגיטימי לחלוטין. תחשוב שהוא מגיע לקבוצה שיש בה כבר היררכיה והוא צריך להתברג. להתברג לוקח זמן, ולצערו הוא נפצע לפני שהספיק.
הרי אם יוסי בניון נפצע בויאדוליד לא בטוח בכלל שהיה מגיע לשחקן בפרמייר ליג, וזה רק מראה שלא מדובר רק ביכולת נטו אלא גם במזל.

גיא זהר 12 באפריל 2016

אני אפילו לא בטוח שהוא שחקן הליגה הישראלית הכי גדול, במיוחד שמכבי אולי פרט להשנה לא תמודדה עם יריבה ראויה. ראית את סיני? ראית את גלזר? ראית את סטלמך? בכלל ראויה להסתכל כמאמר הסיני על המהפכה הצרפתית מפרספקטיבה של זמן

סמובר 12 באפריל 2016

לא זכור לי שראיתי אותם ספציפית, אבל מידי פעם יוצא לראות איזה נתח משחק – המשחק שהם שיחקו היה הרבה יותר איטי ומגושם. לפעמים זה נראה שהם שיחקו עם בלון. תנסה לדמיין את זהבי עם היכולת הנוכחית שלו בתוך קבוצה מאז. מה הוא עושה שם?

גיא זהר 12 באפריל 2016

נו באמת? הרי כל שחקן הוא יציר תקופתו. זה כמו שתשווה בין המשחק באן.בי.איי באייטיז לעומת היום. לברון מבחינת גודל ופיזיות יכל להיות אז סנטר. המשחק אז נראה בהילוך איטי.

סמובר 12 באפריל 2016

סבבה, אז אתה יורד לדעתי – זו בדיוק הנקודה. לא מה פייר להשוות, או מי היה גדול יחסית ליכולת בתקופתו (כמו שאני לא מעיז להשוות את זהבי למסי, רק כי הוא גדול יחסית לרמת הליגה).

אני משווה רמה אינדיווידואלית נטו.

אני אשאל אותך שאלה, ותשתדל לענות בלי נימוקים, הסתייגויות ושטיקים:

אלונה ברקת ניגשת לגיא זהר, המנהל הספורטיבי של הפועל ב״ש ואומרת לו ״קח צ׳ק פתוח (ויכולת להעניק נעורים..) ותבחר לקבוצה רק שחקן אחד מבין סיני, גלזר, סטלמך וזהבי״

את מי היית בוחר?

ניינר / ווריור 12 באפריל 2016

לא ראיתם את מלמיליאן

גיא זהר 12 באפריל 2016

סטלמך וגלזר לא ראיתי. אני יליד 70 אז יש לי התלבטות קשה בין סיני לזהבי. לקבוצה כמו באר שבע נראה לי שסיני יותר מתאים.

שגיא 12 באפריל 2016

אני יליד תחילת שנות ה-80, אז יש לי ממש מעט זכרון מסיני (בעיקר בימיו בבני יהודה), אז כל מה שנותן לי זה להשוות בין ההישגים ולראות שזהבי כבר הפסיק לעבור אותו במובן הזה. גם הישגים אישיים וגם קבוצתיים.
עכשיו בלי קשר לסיני, אני לא חושב שהיה אי פעם בארץ שחקן כ"כ דומיננטי בליגה ובקבוצה אלופה. אין אף שחקן שאפילו מתקרב אליו בליגה כבר למעלה מ-3 שנים.

אריק י. 12 באפריל 2016

איטי ומגושם? ראית את מלמיליאן ?

גיא זהר 12 באפריל 2016

מלמיליאן קוסם. סיני וזהבי ווינרים ממנו.

דיזידין 12 באפריל 2016

מלמיליאן הוא השחקן הכי משפיע בתולדותינו.
בא ילד בן 16, קוסם, ותוך שנתיים-שלוש הופך את הקבוצה השנייה של ירושלים, שספק שייכת לליגה הראשונה, לקבוצת צמרת, לאימפריה מקומית.
ומעבר לכדורגל, לעלייה של בית״ר היתה גם משמעות פוליטית, חברתית ותרבותית..

גיל 12 באפריל 2016

השאלה איך אתה מגדיר הכי טוב. מבחינת קריירה, המספרים שלו עדיין נחותים משמעותית מהרבה שחקנים אחרים. מבחינת יכולת בנקודת זמן ספציפית יכול להיות שאתה צודק. נראה שלא היה שחקן שנתן רצף של שלוש עונות כאלו כמו שלו והוא יהיה הראשון לזכות שלוש פעמים ברציפות בתואר כדורגלן העונה. גם העונה האחרונה שלו בהפועל הייתה אגדתית כך שזה מוסיף, אבל כאמור, הקריירה שלו עדיין בעיצומה.

תוהה בדרכים 12 באפריל 2016

לגבי שחקן הליגה הגדול ביותר אפשר להתווכח, לגבי השחקן הגדול ביותר באופן כללי, זה לא באזור בכלל.

היכולת של זהבי בליגה שלנו היא לא רלבנטית בהשוואה הזו, גם בגלל הבדלי הרמות וגם בגלל ששחקנים כמו רביבו, בניון, ברקוביץ' ואוחנה לא שיחקו בישראל בשיא הקריירה שלהם.
לדוגמה, רביבו בגיל 23 בעונה האחרונה שלו במכבי חיפה, הבקיע 26 שערים ב30 משחקים, מהאגף ובלי לבעוט פנדלים. כלומר די ברור שאם הוא היה נשאר בישראל הוא היה שובר את השיא בעצמו כבר מזמן וכנראה כמה פעמים.

אריק 12 באפריל 2016

עושה עונה באמת באמת מרשימה.
אבל איפה הוא ואיפה רביבו?

תוהה בדרכים 12 באפריל 2016

מבחינת כישרון ויכולות כדורגל? אין מה להשוות, זה לא באזור בכלל. ואני אוהד מכבי.

אריק 12 באפריל 2016

רביבו בשיאו בליגה נראה כאילו משחק בליגת ילדים. האמת שגם ברקוביץ.

תוהה בדרכים 12 באפריל 2016

ברמת כישרון, רביבו היה ללא ספק השחקן הישראלי הכי מוכשר שראיתי וזה שהכי הפחיד לשחק מולו. נקודת התורפה שלו הייתה שהוא לא היה ווינר דגול או השחקן הכי חזק מנטלית, אבל ביכולות כדורגל נטו, הוא וזהבי הם שני עולמות שונים.

רומן 12 באפריל 2016

רביבו היה שחקן מחליף בקבוצת מרכז טבלה + בלה ליגה, זאת האמת, אפילו לא שחקן מוביל.
היה את מוסטובוי וקארפין שהו ה כוכבים בה הידיעה, רביבו היה משחק פה ושם.

שלו 12 באפריל 2016

שחקן מחליף?
אתה רציני?

שגיא 12 באפריל 2016

איזה בולשיט אלוהים ישמור.
רביבו שחקן מחליף בלה ליגה?? היה שחקן הרכב קבוע כמעט לאורך כל 4 עונותיו בקבוצה.
בטורקיה זכה בשחקן העונה.

yaron 12 באפריל 2016

ברמת כשרון כל שחקני מכבי אומרים שיצחקי עולה על זהבי…
לזהבי שילוב קטלני של כשרון, ווינריות, מקצוענות, ואינטליגנצית משחק.

איציק 12 באפריל 2016

למה השחקן הטוב ביותר חייב להיות שחקן התקפה. לפי התרשמותי המועמדים הם דווקא שוערים. חודורוב היה אחד השוערים הטובים בעולם בזמנו, ואבי רן היה שוער עילוי שחייו נגדעו בתרם עת אך בתקופה הקצרה ששיחק היה הרבה מעל כל הליגה, אז אם הטוב ביותר לא חייב להיות דווקא תקופת זמן ממושכת כי אם כוכב זוהר אז רן בהחלט מועמד ראוי.

רן 13 באפריל 2016

אני חושב שקראתי את.זה פה פעם.
כדי להשוות שחקנים מתקופות שונות אי אפשר להסתכל על מספרים לבד.
השאלה שצריך.לשאול היא כמה זמן הוא השחקן הטוב בארץ , לאורך כמה עונות הוא שומר על הרמה הגבוהה? האם הוא הביא חידוש למשחק? האם שבר שיאים כלשהם? האם היה הישגי? ומה הייתה ההשפעה שלו על ההישגים?
למרות שאני חוץב שהשחקן הכי כישרוני בישראל זה חיים רביבו אין ספק שברקו היה טוב ממנו לאורך זמן ארוך יותר הוביל יותר בלט יותר . נכון רביבו היה הישראלי הראשון שמבקיע באלופות, אבל ברקו היה הההכוכב של כל קבוצה ששיחק בה.
זהבי , זהבי זה תופעה לא חושב שהיה אי פעם דחקן ווינר כזה שמצליח להתעלות בקלאץ, לבוביל קבוצה שכולם טוענים שבלעדיו לא שווה מרכז טבלה בליגה הישראלית. מוביל אותה לאליפות בעונת אלופות שובר שיאים ברור שהוא האחראי להצלחה, וכל זה בעונות שבש עושה מס גבוהים מאליפות הקיזוזון מהאליפות של קש .

רועי 12 באפריל 2016

לא קראתי הכול
אבל הנורבגי עם פני הילד ממנצ'סטר ו עונה ההיא.
הכול היה קלאץ שם.

רבע גמר מול ליברפול, גמר מול ארסנל, גמר מול הגרמנים ומול האיטלקים.
לקחו את הליגה עם נקודה הפרש

סמובר 12 באפריל 2016

אגב מה דעתכם על ראיקוביץ'?

שלומי 8 12 באפריל 2016

במשחקים האחרונים הביא נקודות. ענק הילד.

yaron 12 באפריל 2016

שסיכוי סביר שגם הוא לא ממשיך איתנו בעונה הבאה…
אני מעריך שמכבי תקבל הצעות של 5-6 מיליון עליו דיי בקלות ושאם זה יהיה מליגה בכירה אף אחד לא יעמוד בדרכו.

-גיסנו- 12 באפריל 2016

אם מכבי תזכה באליפות, יכול להיות שהוא ירצה עוד נסיון במפעל אירופי.
ממכבי הוא כנראה לא יעבור לקבוצת צ'מפיונס מליגה גדולה, אז אולי הוא ירצה להשאר עוד קצת בשביל הסיכוי לחוויה מתקנת מהעונה. אלא אם קבוצה בסגנון של שחטאר/זניט/קייב תציע לו שכר מוגזם, אבל לא יודע אם זה הכוון שאליו הוא שואף.

yaron 12 באפריל 2016

תלוי איזה הצעות יגיעו בקיץ ובטוח שיגיעו.
אבל כן, אם לא תהיה הצעה שאי אפשר לסרב לה יכול להיות שיחכה עוד שנה או לינואר. בכל מקרה אני בטוח שלקרויף כבר יש רשימה של שוערים שהוא אוהב :-)

yaron 12 באפריל 2016

דרך אגב, זאת לא צריכה להיות קבוצת צ'מפיונס מליגה גדולה, הוא חולם לשחק באנגליה או ספרד ואני בטוח שגם קבוצת ליגה אירופאית תתקבל בברכה :-)

-גיסנו- 12 באפריל 2016

אין ספק, אני פשוט לא חושב שעל סמך היכולת שלו בליגה הישראלית בלבד הוא לא יקבל הצעות כאלה בקיץ הקרוב. ואולי זה יותר משאלת לב מניתוח מושכל….

yaron 12 באפריל 2016

לצערי אני חושב זאת משאלת לב…
לא חושב שהוא יקבל הצעה מקבוצת צ'מפיונס מליגה גדולה אבל כל השאר אפשרי.
אני בטוח שכולם ישמחו אם הוא יישאר לעוד עונה אבל למכבי יש גם אינטרס מובהק להיכנס כמה שיותר מהר למועדון של קבוצות שמשביחות שחקנים וקורצות לצעירים שמחפשים במה.
זה הצליח מעבר למצופה בגזרת המאמנים.

שגיא 12 באפריל 2016

הלוואי ונראה תסריט של קניה ע"י קבוצה גדולה יותר והשאלה בחזרה למכבי לעוד שנתיים.
אם מכבי יעשו עוד שני קמפיינים אירופאיים טובים, אז בעוד שנתיים הוא בן 23 עם ניסיון לא רע בשביל קבוצות דרג ב' ומעלה באירופה.

yaron 13 באפריל 2016

אני חותם גם על שנה.

גיא זהר 12 באפריל 2016

באנגליה לא בטוח שיכול לשחק

-גיסנו- 12 באפריל 2016

אמרו בתחילת העונה שאחת הסיבות שהסוכנים של ראיקוביץ' כיוונו אותו למכבי, הייתה כדי שיתמודד מול אותן קבוצות שסטויקוביץ' מתמודד וכך אולי לתפוס את מקומו בשער נבחרת סרביה. לאור החודשים האחרונים יש סיכוי שזה יקרה ואז הבעיה הנ"ל עשויה להפתר.

אורי 12 באפריל 2016

השוער הטוב בעולם לגילו, ועכשיו בלי ציניות

-גיסנו- 12 באפריל 2016

הילד ענק.

kazoo kid 12 באפריל 2016

מתקרב ברמתו לאניימה והוא עם נתונים הרבה יותר טובים, עם קצת יותר ניסיון ולעלות את הרמה בכל הנוגע למשחק רגל והוא בהחלט שייך לרמות הגבוהות של אירופה.

MOBY 12 באפריל 2016

האיש שובר את הסטיגמה לגבי השחקן הישראלי ורגעי האמת.
לא כשרוני יותר מכמה עשרות. לא טכני, לא אתלטי, לא מהיר.
אבל הקופסא לא מתפרקת, והאיש לא מפסיק לזוז ולעבוד,כבוד.
חבל שמתבזבז בקבוצה מספר שתיים במדינה.
כבר היה יכול להגיע לקבוצה טובה באנגליה,ספרד או בלגיה במקרה הגרוע ביותר, עם חשיפה טובה יותר (בירוק).

ניב 12 באפריל 2016

אתה חושב שקבוצה פחות טובה תעשה את זה יותר קונטרסטי אני מבין.

ניב 12 באפריל 2016

תגובה לMOBY

ניינר / ווריור 12 באפריל 2016

מעולם לא היה שחקן בליגה המקומית שהצדיק כל סנט וסנט משכרו כמו זהבי וזה עוד בליגה שידועה בסכומים המופרכים שמשלמת לכל מיני אפסים

אריק י. 12 באפריל 2016

+1

MOBY 12 באפריל 2016

ברקו שיחק על משכורת חייל, גם טל בנין בשנים הראשונות. נראה לי יותר כלכלי.

Xxxx 12 באפריל 2016

גלזר וסטלמך שיחקו על ג׳ובים באגד וכאלה

MOBY 12 באפריל 2016

מניה באגד שווה הרבה….

שגיא 12 באפריל 2016

ברקו ובנין היו שחקנים ענקיים. שניהם לא היו אפילו קרובים במידת הדומיננטיות שלהם לזהבי במכבי.

MOBY 13 באפריל 2016

דיברנו על עלות תועלת…..

רניב 12 באפריל 2016

מבחינת התפוקה לשכר זהבי השחקן הזול בליגה. וזה מתייחס גם לגולים והישגים ספורטיביים וגם למכירת חולצות מרצנדייס ספונסרים וכו'

מאיר (חדש בשכונה) 12 באפריל 2016

וזה כשכבר שכחנו את מעלליו במודקמות ופלייאוף הצמפיונס שהכניסו כמה גרושים לקופה…..

זיו 12 באפריל 2016

אני רק שאלה – מתי כל מי שכתב על כשלון השוער הטוב לגילו יכתוב משהו על המשחקים האחרונים שבכל אחד מהם הציל אותו שוער מצב שניים של 100% ?

נולי 12 באפריל 2016

ומתי אותם "מביני דבר" יודו גם שקרויף הביא שני שחקני חיזוק נהדרים בינואר, אחרי שהחליף את יוקאנוביץ הדיכאוני במאמן מצוין, ששיפר את הקבוצה?
ומי (למעט אולי גיל שלי, האופטימיסט חסר התקנה) האמין לפני שישה מחזורים שמכבי תתמקם במקום הראשון עוד לפני המפגש עם ב"ש בבלומפילד?
מכבי הייתה שווה אתמול ניצחון מוחץ של 5-0. רק המנחוס הבלתי ברור עם בית"ר יצר מתח עד הסוף, אבל העיקר שהסוף מתוק.
איזה כיף!!!

זיו 12 באפריל 2016

רק דבר אחד קטן מעצבן אצל בוס. בא עם חילופים מהבית. במצב של 2:2 חילוף של בן בסט במקום בן חיים ואח"כ יצחקי במקום סה. בחייך תעשה חילוף התקפי של ממש.

נולי 12 באפריל 2016

no body is perfect

-גיסנו- 12 באפריל 2016

מסכים איתך מצד אחד; מצד שני, איזה חילופים אחרים הוא יכל לעשות?
עוד לפני החילוף הראשון תהינו איך אפשר לעורר את המשחק, איך אפשר לעושת איזה שינוי שיביא לנו את הנצחון, ופשוט לא הצלחתי למצוא מישהו שיוכל להושיע.

בלייק 12 באפריל 2016

גם את ההכנסה של דור פרץ שבוע קודם הוא הביא מהבית?

Gil - Zimbabwe 12 באפריל 2016

כל שלושת הגולים של מכבי היו לאחר מבצע קבוצתי.
הגול הראשון שהחל מחילץ בגליץ' של זהבי ממחיש עד כמה האיש גדול.
יש בו מהכל מעל הממוצע של כל שחקן אחר מה שיוצר את השלם.
היה נחמד לראות שהמראיין פנה אליו באנגלית הוא ענה לו שהוא לא מתעסק בשטויות, לא נפל למלכודת.

יואב 12 באפריל 2016

זהבי לא עולה כסף למכבי, הוא מייצר לה כסף.
מתבלבלים פה עם נושא הטכניות וחושבים שזה רק אחד על אחד. אז זהו שלא.
טכניקה היא המפגש בין הכדור לרגל.
לערן טכניקת בעיטה גבוהה בשתי הרגליים, מסירה נקייה לכל הטווחים, יכולת לשנות כיווו וקצב בכידרור, יכולת עצירה טובה ומשחק בנגיעה. גם האחד על אחד שלו סביר אבל הוא לעולם יעדיף מסירה כי הוא טיים פלייר.

אריק האחר 12 באפריל 2016

יואב
ומה אם תנועה בלתי פוסקת בכול מקום.
ומה עם סיומת אדירה וניצול מצבים.
ומה עם משחק ראש מצוין ובעיטות עונשים מכול מקום.
מנהיגות ושיפור כל הסובב אותו.
התרגשתי אתמול מהפרגון של כל הקבוצה והאווירה
בסוף המשחק.
אירופה !!!!

יואב 12 באפריל 2016

לגמרי, אבל התייחסתי לטכניקה ואתה צודק: יכולת הסיום שלו (שמאל, ימין, ראש, קרוב, רחוק ועוד) היא פנומנלית גם מהבחינה הטכנית. מבחינת תנועה והבנת המשחק, זה באמת ברמות הגבוהות ביותר. לדמיין את ברקוביץ וערן ביחד למשל. תענוג. מיכה עושה עבודה טובה בתחום.
ועוד משהו, תחת המנהיגות שלו צומח דשא.

עדי אבני 12 באפריל 2016

ובהמשך לשיחה על זהבי (ששחקן הליגה של כל הזמנים) ולראיקוביץ' (הטוב לגילו), אני מכריז בזאת שמיקי דהאן היה השוער החרש/ אילם הטוב בכל הזמנים לגילו בליגה (וקרדיט לעמית פרוסנר ואיסמאיל עמאר שלו)

יואב 12 באפריל 2016

הגדולים שאני ראיתי ללא סדר מסויים:
ברקוביץ, רביבו, נמני, בנין, אביל'ה ז"ל, מכנס, אורי, סיני, זהבי, בניון, אוחנה.

מתן גילור 12 באפריל 2016

מכניס את בנאדו לרשימה שלך. לפי עדויות ביציע, שני רק לאבי בבלמים.

תוהה בדרכים 12 באפריל 2016

הבלם הישראלי הכי טוב שראיתי היה ברומר לפני הפציעות. יותר טוב מבנאדו ללא ספק.

גיל שלי 12 באפריל 2016

ברומר חייב להיות שם לפני בנאדו

תוהה בדרכים 12 באפריל 2016

זה מורכב. ברומר בשיאו היה שחקן יותר טוב ללא ספק (מה שייחד אותו בהשוואה לבלמים אחרים הייתה המהירות האדירה שלו), אבל בגלל הפציעות, הייתה לו קריירה פחות מרשימה.

גיל שלי 12 באפריל 2016

מסכים, אבל האליפויות של מכבי הן על שמו בעיניי, לפני שחקנים כמו נמני, קלינגר דריקס ואחרים (אלו שבהן היה הבלם כמובן), לא היתה אליפות כזאת של חיפה ובנאדו.

אלון 12 באפריל 2016

ב2011 האליפות האחרונה הוא דפק עונת קאמבק מהסרטים בגיל 36 נדמה לי. היה בנבחרת העונה והנהיג חיפה צעירה.
מבחינתי הוא היה שחקן העונה יחד עם רפאלוב.

מתן גילור 12 באפריל 2016

אאל"ט, חזר לקבוצה במקום שני אחרי תבוסות להפועל ת"א, אחת מהן בבית מול 10 שחקנים, כשקטן בחוץ לחודש.

MOBY 12 באפריל 2016

ברומר?
ברומר שיחק בקבוצה עם אורינטציה הגנתית.
בנאדו, את בנאדו השאירו לבד להסתדר עם כל מה שבא.

מתן גילור 12 באפריל 2016

חלק ניכר מגדולה הוא עקביות. בנאדו בטופ למעלה מעשור. ברומר אולי 3 שנים. לדעתי בנאדו לא מעט מעליו.

מתן גילור 12 באפריל 2016

שלא לדבר על ההישגים והמספרים שהם גם חלק מהעניין

תוהה בדרכים 12 באפריל 2016

שוב, השאלה פה היא איך מודד קריירה של שחקן: על פי השיא או על פי עקביות והמשכיות. באנלוגיה לכדורגל עולמי, זה כמו לשאול מי היה יותר גדול- רונאלדיניו או גיגס.

לגבי ברומר, צריך לזכור שהוא לא איבד מוטיבציה או חי חיים לא ספורטיביים, הוא פשוט נפצע. זה ענין של חוסר מזל. בכל מקרה, בשיאו הוא היה בלם הרבה יותר טוב מבנאדו.

מתן גילור 12 באפריל 2016

למה או? וגם! לוקח הכל בחשבון. לוקח בחשבון 8 אליפויות, 2 גביעים, מקום 3 באלופות, רבע גמר מחזיקות, שמינית אופ"א, הכי הרבה הופעות בנבחרת אחרי בניון וכיו"ב. לא אומר שרק לפי הישגים או רק לפי מספרים או רק לפי שיא או רק לפי עקביות. אומר שמשקלל הכל. ובשקלול הזה בנאדו בטופ של בלמי ישראל וברומר לא. וזה כמובן בסדר לחשוב אחרת ממני :)

תוהה בדרכים 12 באפריל 2016

ברומר בטוח בטופ, מתוקף העובדה שבשיאו הוא היה אולי הבלם הכי טוב שהיה בארץ. צריך לזכור שהוא גם זכה בארבע אליפויות ושיחק בנבחרת, אם כי ברור שהוא היה משיג הרבה יותר אלמלא הפציעות.

בכל מקרה, לא כתבתי שהוא יותר גדול מבנאדו בראיה היסטורית, כתבתי שבשיאו הוא היה בירור שחקן יותר טוב. לא נראה לי שמישהו שראה את שניהם משחקים יכול להגיע למסקנה שונה.

Never say never 12 באפריל 2016

בנאדו לא היה עם חיפה בשמינית אופ"א, הוא היה אז בבית"ר…

מתן גילור 12 באפריל 2016

צודק, אבל יש לו 4 גביעים ולא 2, אז נעשה טרייד :) (לרשום לעצמי לא לכתוב רק מהזיכרון בימים שלפני מע"מ)

מתן גילור 12 באפריל 2016

3 גביעים. טעות סופר.

גיא זהר 12 באפריל 2016

בנאדו היה בשמינית המחזיקות בעונת 93/94 כילד בן 19 ואפילו שיחק במשחק השני מול פארמה כמדומני

שגיא 12 באפריל 2016

בנאדו נבחן במנצ'סטר???? לא! אז ברומר כן.

גיא זהר 12 באפריל 2016

יואב, מתפלא עליך בתור מכביסט איך לא הוספת את f15

יואב 12 באפריל 2016

גיא,
שקלתי, אם כי ויקי היה גדול יותר ממנו בעיני.

גיל שלי 12 באפריל 2016

ויקי פרץ לפני שיצא לצרפת היה ענק שבענקים, ממש במדרגה של אבילה (כמעט)

יואב 12 באפריל 2016

ויקי היה מ ד ה י ם

yaron 12 באפריל 2016

פרץ גם הצליח יפה מאוד בצרפת.

גיל שלי 12 באפריל 2016

הוא חזר מצרפת למכבי, ואז היה פחות טוב

שלו 12 באפריל 2016

אני מבין מזה שלא ראית את גיורא?

יואב 12 באפריל 2016

הספקתי לראות את גיורא לוקח אליפות ב79 וקצת מוטלה. זה כבר היה דימדומי הקאריירה שלהם לכן לא הכנסתי אותם. אצל אבא שלי הם בוודאי נכנסים.

טל 12 12 באפריל 2016

הייתי מוסיף לרשימה את חיים בר ואולי גם את יעקב אקהויז.

גיא זהר 12 באפריל 2016

חיים בר ענק

איציק 12 באפריל 2016

אני זוכר את חיים בר שהייה ענק, אבל אלו שראו את אחיו אומרים שהייה ענק יותר.

אריק האחר 13 באפריל 2016

שרגא בר
ובאותו נשימה
צביקה רוזן מיקו בלו
פרימו
מוצי ליאון

יואב 12 באפריל 2016

נכון

יואב 12 באפריל 2016

ובהקשר לויקי, רק הוא הצליח "להשפיל" אותו בחצי הגמר של 77, וזה ציטוט של אוהד נתניה(:

matipool 13 באפריל 2016

יצחק שום .
אם היה משחק במכבי או הפועל ת"א היה מוערך הרבה יותר . שחקן ענק ואחד הגדולים שהיו כאן .
לגבי אביל'ה ז"ל – ההגעה שלו לליברפול הגדולה זה משהו שלא נתפס ( בתקופה שהייתה הקבוצה הטובה בעולם והיה מותר להחתים 3 זרים בלבד ) . זה כמו שזהבי יהיה אחד מ-3 שחקני החיזוק היחידים של ברצלונה היום לצד סוארז וניימאר . זה לבד שם אותו במדרגה נפרדת משאר השחקנים הישראלים .

טל 12 12 באפריל 2016

לזהבי שילוב מנצח של טכניקה אינטליגנצית משחק וחוזק מנטלי.הוא גם ווינר וגם נותן את המספרים.

עופר כהן 12 באפריל 2016

כפסימיסט, אני מאוד מקווה שהשתן לא עולה לשחקנים לראש עם כל הכותרות. משחק ההגנה חייב להשתפר בלי קשר לזהות השחקנים.
למרות זאת, השער השני שמכבי ספגה היה טעות אומללה של דסה, שלא יכל לראות בכלל את רוקאביציה והלך לאבטח שחקן לא קשור, לכן בניגוד לאיווניר שטען כי הייתה פה טעות קשה של דסה, לדעתי זו טעות שתלויה בנסיבות, קורה.
עונה הבאה תהיה מלחמה רצינית על אצילי ורוקאביציה ואם ההולנדים לא ינחיתו פה מגן שמאלי בהון תועפות, נאלץ להסתפק בטווטחה. אוי אוי אוי מה שטווטחה וטב"ח יעשו באגף שמאל, יכתבו ספרים על מה שילך שם…

נ.ב- זהבי לדעתי יסיים עם 37, לפי הממוצע של שער למשחק, במיוחד אם מתחשבים בכך שהוא אוהב לכבוש נגד בית"ר :)

בלייק 12 באפריל 2016

אני לא מסכים איתך (או עם איווניר). דסה נשאר לבד מול שני שחקנים ורץ לכסות אלכסונית את זה שהיה בעמדה מסוכנת יותר לשער. לא חושב שאפשר להאשים אותו. מי שנראה לידו מהלך באיטיות היה מדוניאנין, שכנראה נכנס להלם כשהוא ראה במרכז הרחבה שני חלוצים מולו ומול דסה. אם כבר, הסגירה של הבלמים שרצו כולם ללחוץ על המוסר באגף שמאל (מבחינת ההגנה) התבררה כשגויה. אני לא מאשים אותם פרסונלית. יותר ויותר אני רואה את ההימור של ללחוץ שחקנים עם כדור גם במחיר של "הפקרת" שטחים מאחור. זה כנראה אחד העקרונות של בוס, ולפעמים זה לא מצליח. במיוחד כששחקן תחת לחץ בפינה כמעט על הקו נוגח אחורה בקשת בלי לראות למי.

גיל שלי 12 באפריל 2016

הגול הזה ממש לא על דסה. קרלוס נתקע בעמדת המגן השמאלי, שפונגין לא תפס את המקום של קרלוס והסתובב חסר משמעות, זה משך את טיבי לאיינבינדר והשאיר את דסה לבד מול שניים. שרן ייני אמר את זה יפה, בוס מוכן לקחת סיכונים וההגנה יותר מהסדר גמור. קבלנו כל העונה רק ארבעה גולים יותר מבאר שבע שלקחה הרבה פחות סיכונים

עופר כהן 12 באפריל 2016

בלייק- אני אראה שוב את ההילוך החוזר המלא כשיצא המשחק המלא, זה מהתקציר לא מראה את כל המהלך.
גיל- לספוג 4 שערים יותר מב"ש כאשר כבשנו הרבה יותר מהם זה נתון מעודד. אבל תסכים איתי שעונה הבאה חובה לשדרג שם, לא הגיוני שעמב"ה מגן ראשי בקבוצה הזו, כאשר ריקן מחליף שלו. ריקן קשר, עם כל הרצון הטוב.

גיל שלי 13 באפריל 2016

מסכים שצריך לשדרג

גדי 12 באפריל 2016

מגיע לזהבי כל הפרגון שבעולם.
ממך התאכזבתי שאתה לא יכול לוותר על לדרוך על אחרים.
בשורה התחתונה הקריירה של אליניב ברדה לא פחות מפוארת. תלוי מה סופרים.

גיל שלי 12 באפריל 2016

חלילה גדי, לא דרכתי, לפחות לא זו היתה כוונתי. ברדה שחקן נהדר, פשוט ניסיתי לתאר את המכה הפסיכולוגית שבאר שבע חטפו כאשר זהבי כבש את השער

גדי 12 באפריל 2016

הבנתי. אנחנו במצב רגיש…
מניח שברדה כמו כולנו ידענו שזה יגיע. זה תסריט מוכר.

עופר כהן 12 באפריל 2016

ממתי עקיצות מתורבתות זה טאבו בין אוהדי קבוצות ספורט?
אני חושב שגיל נגע בנקודה מצוינת, שכן לראות את היריבה שלך מתעלה ברגע כזה ומעפילה למקום הראשון, זו מכה פסיכולוגית.
האזכור של ברדה, המשמש כקפטן של הפועל ב"ש, הגיוני לחלוטין במקרה הנ"ל.

-גיסנו- 13 באפריל 2016

אתה יכול להרשות לעצמך להירגע קצת, לא כל מי שמותח ביקורת נקודתית על משהו שברדה עשה מזלזל ומבטל את כל יכולותיו והקריירה המכובדת שלו.

בלייק 12 באפריל 2016

אם יש מישהו בב"ש שיודע לתעל את הלחץ ולשדר את האמונה שזה עדיין בהישג יד זה ברדה. זאת דעתי כמובן.
התרומה של ברדה לב"ש לא נמדדת רק במספרים כמובן. אני מאמין שהוא מאוד מאזן את חוסר הניסיון של בכר, שקצת משדר לחץ וחוסר מיקוד בתקופה האחרונה (לפחות בתקשורת).

רפאל 13 באפריל 2016

ב"ש במצב מצוין להתמודד על האליפות, היא תלויה בעצמה וזה מה שחשוב כרגע ותמיד.
כל העונה אתה משחק בשביל להעמיד את עצמך במצב כזה.
מה לעשות שפחות מ 80 אחוז בליגה בה משחקת מכבי גולדהאר ת"א לא מספיקים למקום ראשון,
אבל בזכות הפורמט ה'משודרג' ( יחסית למה שקורה בליגות אירופיות אחרות עם 2 סיבובים בלבד )
ישנו עוד משחק מולם וכל עוד הפער מינימלי, כפי שהוא היום- הקבוצה צריכה להיות חזקה ולהרגיש בטוחה ( רגע, במצב של שוויון נקודות מי לוקח? מאזן שערים או מאזן בין הקבוצות? ).

המצב שלהם הרבה יותר טוב משל איינדהובן, דורטמונד, ריאל/אתלטיקו, טוטנהאם, נאפולי וספורטינג ליסבון.
אצלם גם הפער גדול יותר וגם לא נותרו משחקים מול המוליכה.

אפשר גם 'להתעודד' מכך שלקהל והשחקנים יש הרבה יותר תמריצים להקשות על מכבי מאשר על באר שבע.
המשימה קשה, אך אם מכבי עברו את באזל גם ב"ש יכולה לנצח בבלומפילד כפי שעשתה זאת מוקדם יותר העונה.

בכל מקרה, אין סיבה להרגיש רע.
המערכת בב"ש חזקה, מקצועית ומכוונת למטרות הנכונות.
יהיו עונות טובות גם בהמשך.

עופר כהן 13 באפריל 2016

רפאל, בחיים לא שאלת את עצמך למה פורטו כן ונשיונאל לא?
לא שאלת את עצמך למה אייקס כן וכרונינגן לא?
למה באיירן כן ומיינץ04 לא?

אז חוץ מכסף, יש עוד גורמים, ולקבוצות מרכז הטבלה שמשחקות בליגות חזקות יש יתרון שלא תמיד בה להן לנצל אותו.
מבלי שמץ של התנשאות- תחשוב על זה ואז אולי תשנה קצת את התגובות שלך. כי גם בליגה הכי שיוויונית בעולם
לא לכל קבוצה יהיה את MSN או BBC.

רפאל 13 באפריל 2016

אפילו לא דיברתי על שינויים בהודעה האחרונה פה : ).

אנחנו כנראה לעולם לא נהיה בדעה דומה לגבי הליגה, אין לי בעיה עם הגישה שלך.
יש לי בעיה שזה לא מפריע לאף אחד אחר.
אני למשל אוהב את המשחק וההתמודדות אבל רואה לפי כל הנתונים האפשריים שבונים לנו מסגרת ליגה שאין לה שום מטרה ספורטיבית מלבד שמירה וקידום האינטרסים של המועדונים בעלי האמצעים ( בין אם זה מצליח או לא – סיפור אחר, ולראייה- מ.חיפה בעונות האחרונות ומ.ת"א פרה-גולדהאר ).

כל העונה מדברים על 'מאבק' צללים בטבלה על מקום ראשון כאשר משלב מוקדם מאוד ברור שרק 2 או 3 קבוצות מסוגלות לעמוד בקצב שתכתיב המוליכה- הצפי בד"כ הוא סביב ה 75 אחוז, השנה יצא מעט יותר.
אז כל מי שיכול להעמיד סגל שיכול להתמודד בקצב הזה, עבורו כל משחק הוא עם משמעות לגבי האליפות
בעוד לקבוצות האחרות כל משחק הוא על כלום ושום דבר,כמובן למעט המשחקים בהם מביאים אותם מהים להחתים כרטיס מול אותן מועמדות וזו הזדמנות לכולם לראות מה הם שווים.
לא שניצחון נותן להם יותר מידי, אבל לשחקנים המקצוענים זה נותן תקווה להשתלב בעונות הבאות בקבוצות שכן יכולות להרשות לעצמן רכש והישגים ברי משמעות בליגה.

גם השנה – מדברים על תחרות יוצאת דופן ומתח מטורף.
אבל נגד מי עושים את זה? נגד קבוצות שסיימו את העונה מזמן!
לאף אחד מהמשתתפות הנוספות בבית העליון לא נותר אפילו סיכוי תאורטי/מתמטי, לא שזה באמת משנה
כי בלאו הכי הולכים לפי האווירה דה-פאקטו ובמקרה הזה חוץ ממכבי חיפה שנשרה מהמירוץ לאחר 7 מחזורים ( משהו כזה ), היתר בכלל לא ציפו להתחרות אפילו לרגע אחד.
אהה, אבל בית"ר שיחקו ב 65 אחוזי הצלחה.
בעיה שלהם. שיישבו בשקט ויעבירו את העונה כמו כולם.
אף אחד לא הכריח אותם להצטיין ולסגור את המקום השלישי בתחילת הסיבוב האחרון.

כל המשחקי חתול-עכבר בטבלה מתנקזים למשחקים אחרונים בליגה בין המועמדות לקבוצות שלא ברור למה הם עדיין עולים על הדשא.
זה לא שהם לא טובים, הפכו אותם לקונוסים כי לא היה להם יכולת לעמוד בקצב של 80 אחוזי הצלחה
וקבוצות כמו סכנין ורעננה נאבקות על 'רק' 50 אחוזים.

אין מסקנה אחרת- מצטער.
הליגה נועדה למכור את הסמלים של הקבוצות העשירות לעם
ולא חסר מי שיקנה.

למי שאוהב ספורט ומאבקים אותנטיים אין מה לחפש בליגות.
זו האמת

לירן 13 באפריל 2016

לסטר, אתלטיקו, קרית שמונה, ויאריאל, ולנסיה, לה קורוניה

רפאל 13 באפריל 2016

הפלייאוף הוא עירום : )

גלעד בלום 12 באפריל 2016

בתור אחד שראה את סיני ומלמיליאן בשיאם בעיניים אני אומר- זהבי שחקן הליגה הכי דומיננטי שהיה בישראל, מלמיליאן היה דומיננטי אבל לא הביא הרבה תארים והיה שחקן התקפה נטו, סיני היה יותר מגוון וגם עשה הגנה, קבלן תארים וגם ווינר לא קטן שהיה ברמה אחת מעל הליגה, לזכותו של סיני ייאמר שאת מה שהוא עשה בבני יהודה באותה עונה בודדת גם זהבי לא עשה וגם לא יעשה- לקח קבוצת מרכז-תחתית טבלה שלא זכתה בכלום לאליפות במו רגליו (משהו כמו 80 אחוז מהשערים היו רשומים עליו), גם להפועל הוא הגיע בגיל 19 ממכבי יפו (אליה הושאל) והפך אותנו מקבוצת תחתית קבועה לקבוצת העשור (וסליחה לירוקים) עם 3 אליפויות וגביע.

זהבי ווינר מטורף, מה שהוא עושה גורם אפילו לי כאוהד הפועל להוריד את הכובע, שחקן ליגה מושלם, לא יודע למה אומרים פה שהוא לא מהיר, הוא לא בני טבק אבל יש לו ספרינט טוב וכושר גופני עילאי לליגה שלנו, טכניקת בעיטה מעולה (כמעט תמיד בועט למסגרת עם עצמה בשתי הרגליים, משחק ראש טוב אבל שני דברים מבדילים אותו מכולם- מיקום אדיר (יודע תמיד איפה לקבל את הכדור) שהוא תוצאה של תנועה בלתי פוסקת ובעיקר מנטליות של ווינר שלא מפסיק לחשוב חיובי בכל מצב.

אבל, וזה אבל לא קטן, באירופה הוא נכשל בקבוצת מרכז טבלה בליגה טובה אבל לא הכי טובה באירופה, ולכן לעולמים שחקנים כמו ברקוביץ, רביבו, רוזנטל, אבי כהן ז״ל, אוחנה, בניון ואפילו נאתכו ורפאלוב ייחשבו ובצדק לשחקנים ברמה יותר גבוהה כי שיחקו ברמות היותר גבוהות בהצלחה.

אני לא אומר שהוא לא היה יכול להצליח באירופה אבל זה דבר שהוא יצטרך להתמודד איתו , אחרי הכל את רוב השערים שלו הוא מבקיע מול קבוצות שהתקציב שלהן עשירית מזה של מכבי מול בלמים ושוערים נחותים, מה גם שהקבוצה שלו היא תמיד דומיננטית ששולטת במשחק ומשחקת עליו ורק עליו.

שוב, לא אומר שהוא לא גדול, הוא גדול ולעשות את מה שהוא עושה כבר שנה רביעית זה מעורר התפעלות, שלא להזכיר את השנה ההיא שהוא הביא לנו דאבל שבה הוא היה מצוין והביא את הגול המכריע אבל עדיין לא מפלצת כמו במכבי

רפאל 12 באפריל 2016

אם לסטר שייכת לכולנו, אז גם זהבי!

רומן 12 באפריל 2016

הוא לא מהיר בכלל.
אני מעריך איזור 13.5 ב 100 גג

יואב 12 באפריל 2016

הוא גם כבש בליגת אלופות והיה פקטור מרכזי בהעפלה של שתי קבוצות לשם. הוא כבר הוכיח לי שהוא היה יכול לשחק בהצלחה בקבוצות כמו פלזן, באזל, פרנקפורט ובסדר גודל הזה.

שלו 12 באפריל 2016

כל המשחק אתמול קיוותי שמכבי תתפוצץ,
שתפרק, שתראה עליונות.
כל כך הרבה מצבים ותסכול.
שתעביר מסר כמו בגמר גביע.
ככל שעבר הזמן רציתי להאמין שאם לא חמישה שישה שערים.
אז אחד כזה של דקה 90,
שגומר את הקבוצה ממול.

החיים יש להם דרך לאזן, מכבי, בליגה כמעט לא ניצחה ברגע האחרון.
באותו משחק בטדי כדור של הרגע האחרון לא נכנס בגלל הראש של קלאודומיר (נדמה לי?).
היו מספר משחקים כאלה שלא ניצחנו, כי הכדור לא נכנס.

בבאר שבע מצד שני היו לא מעט משחקים שהכדור כן נכנס ברגע האחרון.
מספר פעמים העונה.
ופתאום במחזורים האחרונים זה מתאזן.
ב"ש לא מצליחה לנצח משחקים.
מכבי כן.

ההבדל הוא בשלב בעונה, בכושר ובתכנון.
בכל עונה אחרת האחת ללא השנייה כבר הייתה אלופה.
באר שבע פשוט עייפה, נגמר הדלק.
יכול להיות שזה יספיק לה, אבל זה נראה לא טוב.
בטח יחסית למה שעשתה עד כה (ואבא בוזגלו, דואג גם לפרק את הקבוצה חברתית).

מכבי מצליחה להגיע לשיא כושר שני בעונה, דבר שהוא מבחינה ספורטיבית כמעט בלתי אפשרי.
היא נראית רעננה, וזה מה שמבטיח.
היא נראית פתאום כמו מי שנמצאת בכושר הכי טוב שלה העונה.
ואם בקרוב הכדורים גם יכנסו באחוזים נורמליים, זה יהיה חד וחלק.
אני חושב שככה, השחמט יהיה במפגש בבלומפילד ושאר המשחקים יהיו לפרוטוקול.

רפאל 12 באפריל 2016

בשירה זה כמעט מרגיש כמו ספורט אמיתי
ותחרות מול קבוצות שאשכרה משחקות בשביל עצמן.

אין פה שום דבר מלבד טבלה שמחזקת את מי שעשיר
ומייאש את מי שמעז לשחק בקצב של פחות מ 70 אחוזי הצלחה לאורך 36 מחזורים.
מידי פעם קופצות לך הבלחות שחוגגים אותם ברוב עם.
בשאר הזמן אותו עם קופץ על העגלה לעודד את העשירות שרק להן כמובן יש על מה לשחק.

שיהיה לנו בכיף בהכרעה המדהימה מול רעננה וסכנין שדאגנו להצניע את הצלחתן.
מי יודע, אולי איזה תיקול שלהם ממרכז המגרש ייכנס לשער ( קרה בבונדסליגה לפני כמה עונות )
או אולי הם בכל זאת לא איבדו סיכוי תיאורטי- בית הדין עוד יכול להוריד למכבי או ב"ש מאה נקודות על הטרדה של איזה מישהי. לך תדע.

שתהיה עבודה רגועה ונעימה לויצמן-יער.
נכון להיום ליגת כדורסל הנשים זה הדבר שהכי נראה כמו תחרות ספורטיבית ( במיוחד שהעארסים המכוערים האלה מרמלה לא ביציעים בגמר ).

-גיסנו- 12 באפריל 2016

you must be fun at parties

אמיתי 12 באפריל 2016

חחח הצחקתני

לירן 13 באפריל 2016

אתה אומר לעצמך שמתישהו יימאס לך להכניס את אותה פסקה לכל דיון ובסוף, תמיד – מתבדה. איזו חלופה מענינת הצעת – ליגת הזרות של הנשים. והחלופה השנייה – nba, ליגת השיוויון האולטימטיבית שבה קבוצה כמו הניקס לא זוכה בכלום 30 שנה ומייאשת קהל אדיר, מילווקי לא מגיעה לשום דבר מאז ג׳אבר (כשלא היה תקרת שכר) ופילדלפיה מפסידה בכוונה כבר 3 שנים ועדיין הכי גרועה בליגה. אה , שכחתי את הבלגית אהובתך

רפאל 13 באפריל 2016

הנקודה היא שאם כבר לא משחקים על שום דבר, לפחות עושים סדרות כמו בכדורסל תחרותי.
בליגה הבלגית הנקודה היא שקונספט הקיזוז עובד.
זה אותו סוג של אשליה כמו בכל ליגה, רק יותר טוב.
מביא את הנעשה שם כהוכחה שלא צריך לוותר מראש על רעיונות כאלה, גם אם הם ממבט ראשון
נשמעים טיפה לא שייכים.

אהובתי האמיתית היא בכדורגל ד"א, היא הרגע שהשופט מפוצץ משחק
והולכים לדוכן הווינר לקחת את הכסף בחזרה

מאיר (חדש בשכונה) 12 באפריל 2016

לעניין השיא השני העונה, אני נזכר בביעותים באזהרות של שגיא כהן על הקיר שנתקלות בו קבוצות שמשתתפות בליגת האלופות בישורת האחרונה בליגה. מקווה שאחרי השנה נוכל לסתום לו את הפה עם התאוריות שלו. מה שנכון הוא שהשינוי המצויין של ינואר של המאמן, מדוניאנין וסה מהבחינה המקצועית ומבחינת הרעננות וכן האתגר של באר שבע והזלזול הסביבתי במכבי הם אלה שגרמו לכך שמכבי מגיע לשיא לקראת סוף העונה.
אבל, וזה כלל לא מופרך, איבוד נקודות בחיפה יחד עם נצחון באר שבעי על סכנין משנה שוב את המומנטום. הנכון הוא שאם יקרה הפוך, קשה לי מאוד לראות את באר שבע מתגברת על כך מנטלית, אבל אשרינו שאלה צרותינו.

אלון3131 12 באפריל 2016

הקבוצה של הצ'מפיונס היא כמעט קבוצה אחרת.

מדוניאנין, סה ,מיכה, קרלוס גרסיה,שפונגין\בן הרוש כמעט לא שיחקו בתקופה הזאת או בכלל לא, זה חצי מהשחקני שדה הקבועים של ההרכב.

אם מורידים את זהבי שהוא לא אנושי, דסה שגם עשה רוטציה יחסית במהלך העונה, נשארנו עם בן חיים אלברמן וטיבי כיחידים יחד עם זהבי שבאמת טחנו דקות ללא היכר מהשחקני שדה, הישג ניהולי חסר תקדים שהוא הרבה תכנון והרבה רצון לתקן טעויות(ראדוניץ' למשל)

היסטוריון ששל ספורט 12 באפריל 2016

אולי כתבו לפניי .
בכל אופן הערה קטנה.
אנייסטה שם את הגול מול צלסי במאי 2009 .
ואת הגול מול הולנד ביולי 2010 .
מדובר על שנה וחודשיים.

נתן 12 באפריל 2016

אין לו את משחק הראש והגוף שהיה לאוחנה .אין לו את בעיטות העובשין של זוהר.הגאונות של עטר .הדריבל של נימני .הפיזיות של רוזנטל.הקוסמות של ברקו ורביבו.אך יש לו חשבון בנק שקונה נכון וקונה חכם . ואם יש מגיע בכדורגל אז מגיע למכבי אליפות. מופת של ניהול ברמה ישראלית

נתן 12 באפריל 2016

גם אלון מזרחי כחלוץ עולה עליו

עופר כהן 13 באפריל 2016

אבל זהבי הוא די ההפך מאלון מזרחי:
זהבי יכול להשאר באותו מועדון הרבה זמן, ולא מחליף קבוצות כמו האווירון. זהבי מצמיח דשא תחתיו, שחקנים נעזרים בו ואוהבים אותו, אלון מזרחי היה אחד שלא התחבר למרקם הקבוצתי. אמנם אלון מזרחי היה מלך שערים במחזיקות, אבל זה המחזיקות. ערן הוביל את הפועל למקום השלישי בליג"א. זהבי עושה את הבלתי אפשרי, אלון מזרחי לא.
חוצמזה, כיבוש שערים זה טוב ויפה, אבל מה שחשוב זה תארים והישגים ופה זהבי לוקח את אלון מזרחי. אליפויות גביעים, ארבע העפלות לשלב בתים אירופי, 2 העפלות משלב בתים אירופי.
ואגב, כמו שכתבו פה, הוא יכל להיות עם סוזה בצמרת איטלקית ולקבל שם דקות, אבל יותר חשוב לו להגיע לליג"א ולהצליח שם עם מכבי.

גדי 13 באפריל 2016

זהבי והאווירון לא יכולים לדור באותו משפט

-גיסנו- 13 באפריל 2016

אשמח להסבר.

עופר כהן 13 באפריל 2016

גיסנו זה מאוד פשוט, כשהאווירון במגרש קבוצה אפורה ומשעממת יכולה להשתנות ב-360 מעלות ולהפוך אטרקטיבית.

גדי 13 באפריל 2016

אם כל הכבוד לאווירון אז מבחינתי ערן זהבי עולה עליו. מזרחי הבקיע הרבה שערים אבל הוא היה חלק ממכונה.
זהבי זו תופעה אחרת. זה ממש נראה שאלוהי הכדורגל נגע בו.

-גיסנו- 13 באפריל 2016

גדי – האמת שחשבתי שהתכוונת ההיפך…מסכים שעם יכולת סיום שכזו הערך של זהביעולה על האווירון, שכבודו במקומו מונח.

עופר – זה בעיקר תלוי בשאר השחקנים, אם הם יצליחו להשאיר את הראש על המותניים.

גיא זהר 13 באפריל 2016

הפועל לא סיימה שלישית בגלל הפרש שערים. וזהבי באותה עונה, למרות המספרת, לא היה יותר דומיננטי משכטר וורמוט.

יואב 13 באפריל 2016

חלאס קישקושים.
ערן העיף כמעט לבדו מועדון פאר כמו באזל ,שההעיף רת יונייטד וליברפול בעבר הקרוב שלו
ערן עוצר נשימה. כשהוא בקבוצה שלך, הכל נראה אפשרי.הכי מ י ק י שהיה פה.

עופר כהן 13 באפריל 2016

לא פלא שבאזל ניצחה את יונייטד וליברפול, הכישרון שיש בבאזל הוא מטורף, אבל עדיין ליברפול שאחרי סוארס זה כמו למבורגיני עם מנוע של קורקינט חשמלי, וכנ"ל לגבי יונייטד שאחרי הסר.

בלייק 13 באפריל 2016

באזל עברה את מנצ'סטר יונייטד עם הסר

עופר כהן 13 באפריל 2016

וואלה התפדחתי :)

גלעד בלום 13 באפריל 2016

יואב, בצער רב אני מסכים איתך, אתמול אחרי שבית״ר השוו אמרתי לאשתי- את תראי שזהבי כבר ישים גול בדקה התשעים, בתור אחד שמייחל להפסדים של מכבי אין לי שום ציפיה כבר, כל תיקו שלכם זה נס בעיני, אתם הרבה יותר טובים מכל הליגה כולל מבאר שבע, זה מדהים שהם כל כך קרובים , צפיתי שההפרש בשלב הזה יהיה כבר 4-5 נקודות לכם, עדיין יש סיכוי קלוש אבל עכשיו אני צריך לסמוך על חיפה וסכנין שיעשו את העבודה, זה די גמור אלא אם תהיה התעלות של באר שבע.

כפי שכתבת זה קצת מזכיר את השנים שמכבי סל של שנות השבעים-שמונים היתה בפיגור 7-8 בחצי נגד הפועל תל אביב אבל כולם בהיכל חיכו לבליץ של מיקי-מוטי בתחילת החצי שבו היו סוגרים את הפער ופותחים מבערים, בורחים לדו ספרתי וטוחנים אותנו עד הסוף, אתם מטחנה וזהבי הוא הטוחן הראשי, מזל טוב, תיהנו, לקחת אליפות בעונה של צמפיונס ליג זה יפה מאד, אישת אשמח שזהבי יעוף לאירופה וישאיר סיכוי לאחרים, אתם תהיו למעלה כמון גם בלעדיו אבל הוא בהחלט מעין מיקי ברקוביץ של הכדורגל

דיזידין 13 באפריל 2016

ממך לשמוע את זה? ספורטאי בענף שבו ראינו לא פעם שאין בור שאי אפשר לצאת ממנו.
כלום לא גמור, יש זמן, יש עוד משחק בין מכבי לב״ש.
אם הייתי אוהד מכבי הייתי יותר בפאניקה מאשר זחוח
(וכשאני חושב על זה, אני מייד נכנס לפאניקה מהמשחק מחר מול אתלטיקו).

גדי 13 באפריל 2016

גלעד,
בתור הפועל באר שבע אז לצערי אתה כל כך צודק. התחושה שלי הייתה כמוך שזה יבוא. זה אפילו לא כאב כי היה זה הכי צפוי שיכול להיות.

חוץ מזה תודה על רגעי האושר בנצחון על שוויץ ערב יום כיפור 1993

גלעד בלום 13 באפריל 2016

דיזידין,

כתבתי שזה די גמור אלא אם תהיה התעלות של באר שבע, ריאלית אני לא מאמין שזה יקרה לאור איך שהקבוצות נראות כל העונה, אם מכבי לא היו עייפים מליגת האלופות זה היה 10 הפרש לצהובים, ההבדלים גדולים, מכבי דורסת וגם מול ביתר היתה צריכה לתת 5-6 גולים (זהבי לבד 4-5), באר שבע גם כשמנצחת זה 2-1 עם משחק טקטי ובלי דומיננטיות, ברור שיש סיכוי, אגב חלק מהתבוסתנות שלי זה לעשות מנחוס, ברור שחלק בי עדיין מאמין אבל ברדה נראה כבר על אדי הדלק האחרונים של הקריירה שלו, בוכה יותר מאשר משחק. לעתים יש נסים בספורט אבל ברוב המקרים הטוב מנתח ומכבי פשוט טובה יותר, חוץ מזהבי כמובן יש להם את מדוניאנין שזה שחקן קלאסי, עושה את ההבדל, מרגיע, מחלק מסירות בלי לאבד כדורים, רגל שמאל מדויקת כמו סרגל.

גדי, תודה על האזכור.

שלו 13 באפריל 2016

הגול הזה יותר מכל נראה כמן הסל של שארפ בנס ז'אלגיריס.
מעכשיו מכבי צריכים להראות שזה הגורל.
או כמו שזהבי אמר בעבר:
"ככל שאני מתאמן יותר, ככה יש לי יותר מזל".

אבנר משער 2 13 באפריל 2016

כאחד שראה את שפיגל ושמע מאחיו על גלזר ורפי לוי לא יודע (ולא חשוב) מי הישראלי הכי טוב בכל הזמנים.
מה שחשוב ששחקן שהיה טוב עד שנפל לידים של סוזה הפך לענק.
סוזה רצה אותו לבאזל ולפיורנטינה חבל לזהבי שלא קרה, מזל לי שזכיתי שיישאר אצלנו.
זהבי לוקח קבוצה של שחקנים בינוניים לאליפות ולצ'מפיונס.

תמיד אמרתי שאם גל אלברמן היה יודע למסור קדימה הוא לא היה חוזר מגרמניה. אצל פייטר בוס הוא מתחיל למסור קדימה חבל שזה בסוף הקריירה.
אם להריס מדוניאנין היו שתי רגליים הוא גם לא היה פה.
חוץ מאלה השחקנים ה"טובים" בארץ הם רמה או שתיים פחות.

עופר כהן 13 באפריל 2016

תמיד לא הבנתי את האמירות האלו ("אם היה מוסר קדימה"), זה לא שיש טכניקה מסוימת למסירה קדימה. זו החלטה טקטית, טקטיקה אפשר ללמד. כנראה שבקבוצה כמו בורוסיה היו כאלו שלא היה צריך לבזבז זמן כדי ללמד אותם. אבל הסיפור של אלברמן מראה שבכדורגל צריך כישרון ובעיקר חשיבה נכונה.
זה מוזר לי שבארץ הקטע הטקטי לא חזק, הרי מאמנים פה צריכים לנצח כבר מגילאים קטנים אחרת מפטרים אותם, אבל זה כבר דיון אחר…

שגיא 13 באפריל 2016

אני חושב שאבנר התכוון שאם אלברמן היה "יודע" למסור קדימה, אז….

עופר כהן 13 באפריל 2016

אה
אם הכוונה למסירות יצירתיות אז הטענה יותר הגיונית, אבל עדיין קשר שמוגדר כגרזן לא אמור ל"דעת" למסור קדימה. האמת שזה די נדיר ששחקן באיכות של גל אלברמן יודע להשפיע גם על משחק ההתקפה, זה להיות 50:50 מאוד איכותי. אולי לא עשו שם ש"ב.

אבנר משער 2 16 באפריל 2016

ברור

Comments closed