לפחות מיטש עדיין בעניין

החדשות הטובות הן שמיטש בהחלט בעניין, הרעות הן שלא בטוח שלג'ורדי נשארה אנרגיה, או מה למכור

כל המחלוקות בין ג'ורדי למיטש צצות ועולות באתרי הספורט הישראלים. אני מניח שמיטש לא הרים טלפון לאף כתב, יודעים מה, סביר שגם ג'ורדי לא. אבל, ערן זהבי שמח לשתף את הכתבים ואת האוהדים בדעתו, כלומר שג'ורדי עשה הכל כדי להשאיר אותו, מיטש לא רצה מספיק. בנוסף, יש משהו בתוך המחלקה שמקורב לג'ורדי ומזין את העיתונאים בידיעות על כל מה שג'ורדי מרגיש, בידיעות על הפגישות בין ג'ורדי ומיטש, ובידיעות על שיחות הטלפון שמיטש לא עונה לג'ורדי מספיק.

*

התמונה שעולה היא ברורה. ג'ורדי מתוסכל, ומסתבר שגם מיטש מתוסכל. ג'ורדי כידוע לא מאוד מחזיק מהכדורגלן הישראלי, ובנוסף הוא שונא סיכונים ידוע. לכן היה מוכן שמיטש גולדהאר יוציא כל סכום ובלבד שערן ישאר. לכן גם ההחתמות של ג'ורדי הן של כדורגלנים מבוגרים ומוכחים. הוא החתים את טל בן חיים הבלם לחוזה של שנתיים כאשר הוא תיכף מקבל הנחות לאזרח ותיק בארנונה. הוא החתים את ברק יצחקי על חוזה לאחר הפציעה, חוזה לא נמוך, בגלל שפעם ברק היה שחקן, וכנראה אין שחקן ישראלי צעיר שמבטיח לו אפילו אפשרות לתת 60% ממה שברק פעם היה מסוגל לתת. עכשיו הוא גם החתים את ההולוגרמה של יוסי בניון, מי שפעם היה שחקן נהדר.

מיטש התעייף מהוצאת כסף, למשל ההחתמות של דסה ואזולאי בשני מליון דולר שנה שעברה. למשל סכום עתק שהוצא על ורמוט לפני החוזה הענק שלו, סכום שהפך לאפס בפחות משנה. למשל, החתמות של שחקנים כמו עדן בן בסט להסכם ארוך טווח שמבטיח משכורת שאף קבוצה אחרת לא מדמינת לשלם. למשל לשלם לטל בן חיים סכום כסף שאף קבוצה ישראלית לא תציע אפילו 70% ממנו, כדי להסיר איום דמיוני של חוזה בחו"ל. למיטש נמאס לשמש חותמת גומי, לכן הוא תפס שליטה על המשא ומתן עם זהבי, והחליט לשים את הגבול במקום בו ג'ורדי לא היה שם.

*

נראה שהשותפות בין ג'ורדי למיטש הגיעה לסוף דרכה. החדשות הטובות הן שאילו מיטש היה מתעייף, הוא פשוט היה מסכים לתת לג'ורדי להשאיר את ערן בכל מחיר, ומסרב לתת לו להביא שחקני רכש חדשים. מיטש עדיין מעוניין במועדון, והוא יצטרך למצוא השנה לא רק מחליף לביין, אלא גם לג'ורדי. אי אפשר לנהל את מכבי בלי להאמין שאפשר למצוא שחקנים ישראלים צעירים מספיק טובים. ג'ורדי עשה עבודה מעולה בבניית המועדון, הבעיה היא שג'ורדי התעייף, והוא לא מוכן לצאת מאזור הנוחות שלו, לכן אין ברירה, ואנחנו נפרד ממנו בקרוב. רק תודה צריך להגיד, ולהאמין שמיטש יבחר את המנהל שידע להקפיץ את המועדון מהמדרגה שגו'רדי שם אותו עליה.

 

קרלסן ואמנות הלחץ העמדתי
קשה, מתוק.

90 Comments

ישי 30 ביוני 2016

מוזר
אני חשבתי שאם רוצים להיפרד ממנו עושים לו הפגנות אלימות מול הבית (אפשר גם בפנים),
ואתה מציע להגיד תודה

יואב 30 ביוני 2016

מסכים.
אני סבור שהשלב הראשוני של ההבראה הסתיים בהצלחה.
עכשיו הזמן לעלות עוד פאזה. בתשתיות, מחלקת נוער ועוד…
מיטש לא עשה את שלב א כדי לוותר על שלב ב, המרתק יותר.

yaron 30 ביוני 2016

הייתי מאוד שמח לקבל את רשימת "השחקנים" הישראלים שהיית מביא למכבי וג'ורדי לא מביא בגלל שהוא לא מאמין בשחקן הישראלי.
רק אל תגיד לי קהת דמארי או חמד כי אותם אני בטוח שג'ורדי ישמח להביא וגולדהר כנראה לא מאשר או לא אישר עד שתתבהר תמונת זהבי.
השאלה היא אם גולדהר באמת רוצה לבנות קבוצה כמו באזל כי אם כן זה מצריך יותר כסף ממה שהוא מוכן להשקיע ואם לא אז אני מסכים שג'ורדי מיצה את עצמו ושעדיף לו להתקדם בחיים מאשר לבנות קבוצה בסגנון מכבי חיפה בשנים הטובות שלה מכיוון שאת זה הוא כבר השיג.

קפטן קוקי 30 ביוני 2016

אני לא מסכים.
עדן בן בסט, בניון, דסה ואזולאי, ההשארה של נוסא, החתמה של ורמוט, טב"ח 1 – כל אלה מעידים על נאמנות מוגזמת לשחקנים ולקונספציה. ג'ורדי מעדיף לשמור על הקיים במחיר גבוה או להביא שחקנים "מוכחים" במקום להיות אקטיבי ולהעיז. גיל אומר את זה כבר מזמן.
הנסיון מראה שאפשר להיכשל עם שחקנים "מוכחים" בדיוק כמו עם הימורים כמו רמי מרבאל או רוברט ארנשו. ולכן, הבעיה היא לא מי השחקנים שאפשר והיה צריך להביא, אלא הגישה שבבסיסה "נשלם הרבה כסף ולא נצטרך לשבור את הראש".

yaron 30 ביוני 2016

למה אתה קורא רמי מרבאל או רוברט ארנשו הימורים?
ניסינו, לא עבד, ממשיכים הלאה…

קפטן קוקי 30 ביוני 2016

נהדר!
בשיא הרצינות – בים של חכמים בדיעבד (גם אני), היית הראשון לזהות.

איציק 30 ביוני 2016

משהו אמר איזי שירצקי ;)
יש לו עין מעולה לשחקנים צעירים.
באין בררה אפשר לקחת גם את טביב.

אמיתי 30 ביוני 2016

איפה אתה? לא רואים אותך. לא שומעים אותך.
מה איתך?

איציק 30 ביוני 2016

חזרתי מבילבאו, ערמות של מבחנים ועבודות לבדוק… אין חיים.
היום פעם ראשונה שהעזתי לקרוא משהו… אבל אל דאגה, לאט, לאט נחזור לשפיות הלא שפויה.

אורן השני 30 ביוני 2016

עדיף לבדוק מבחנים מלעשות אותם..

איציק 30 ביוני 2016

לא בטוח, לעשות צריך 6-7 בסמסטר. לבדוק יש עשרות ;)

ד"ר רזי הופמן 1 ביולי 2016

חבוב, תעשה כמוני. מבחן אמריקאי. במקום להקדיש כמה ימים לתקן את השטויות שהם כותבים. כמה שעות עבודה ואתה מסודר.

איציק 1 ביולי 2016

לצערי, אצלי זה לא רפואה או פסיכולוגיה. הלואי והיתי יכול.
האמת, אני היתי מוותר על המבחנים בכלל, או כל הערכה אחרת.
הם לא מעריכים אותי, אז גם אני לא רוצה להעריך אותם.

ניב 1 ביולי 2016

תמנף את תחושת חוסר ההערכה להצטיינות ספורטיבית.

איציק 1 ביולי 2016

בנוגע להצטיינות, אני כבר שמתי את אחורי בעברי ;)

גיסנו 2 ביולי 2016

מוזמן לדבר עם אריה רוזין מאוניברסיטת ת"א. מבחן אמריקאי מזעזע במעגלים אנלוגיים (משלב א+ב של הטכניון למיטב הבנתי). כל שאלה לוקחת לאדם הממוצע שעה וחצי, יש 3 כאלה במשך 3 שעות ולא מקבלים כלום על דרך

איציק 2 ביולי 2016

במעגלים אנלוגיים אני לא מבין כלום (בעצם, מבין כלום), אך פרופ' שמואל בן-יעקוב מבן-גוריון נהג הרבה יותר בהגינות. הוא היה נוהג להוסיף למבחן דף לתשובות סופיות. אם התשובה הסופית נכונה, קיבלת את כל הניקוד. אם לא, הולכים למחברת ורואים את הדרך.
אני באופן כללי מאד נגד בדיקת on/off בקורסים שבהם הדבר החשוב הוא הדרך. אצלי ניתן לקבל ציון מקסימאלי (או כמעט מקסימאלי) על תשובות שגויות. טעות ב-+/- היא חישובית ולא אומרת כלום על הבנה.
בביולוגיה לעומת זאת, יש קורסים כמו היסטולוגיה, בהן מראים תמונות של רקמות ושואלים שאלות עליהן. אין מה לפתור, אז מבחן אמריקאי מתאים כמו כפפה ליד.
בקיצור, יבוטלו הבחינות לאלתר!!!

גיסנו 2 ביולי 2016

אם זה מנחם אותך, אף אחד חוץ מאריה רוזין לא מבין כלום במעגלים אנלוגיים. הוא פשוט מצפה שתגיע לרמה של 30 שנות נסיון בתחום אחרי קורס של 4 חודשים.

איציק 2 ביולי 2016

זה בסדר… כולם ככה.

גיסנו 2 ביולי 2016

אני יודע שזה קשה להאמין, אבל היו לי איזה 2 מרצים בתואר שאשכרה הציבו דרישות הגיוניות.

שי 30 ביוני 2016

לא חושבת שמיטש התעייף, כמו שכתב אם היה עייף היה נותן לג'ורדי מה שהוא רוצה
הוא פשוט לא חושב שזה כנראה נכון כלכלית כי לא הוכיח את עצמו מספיק, יותר מדי חוזים שלא הצדיקו את עצמם
השמרנות זה תמיד היה נכון לגבי ג'ורדי, רק שזה כבר לא הספיק השנה בשביל לשלוט בליגה
וגם נראה שבצד החזק שלו ניהול חדר ההלבשה/תקשורת הוא כבר לא מתפקד כמו פעם
ניתן לשער שהוא ממורמר מדליף וכו, אי אפשר באמת לדעת,
אבל עובדה שעד עכשיו שלומי הזה לא העביר לכתבים דיווח שבועי על מצב רוחו של ג'ורדי
וגם על הטקסט של ערן מאמינה שגורדי יכל היה להשפיע
בקיצור ניפרד כידידים, אנחנו מוכנים לג'ורדי הבא. עכשיו יהיה קצת מורכב בשלב הזה של העונה וביין עוזב

ארז 30 ביוני 2016

את לא בסין עם בעלך?
הצהובונים יתנפלו על זה.

בלייק 30 ביוני 2016

האמירה של "מקורבי זהבי" ('כנראה שמיץ' לא רצה אותו מספיק'), אם אכן נאמרה, היא סוג של ביזיון וכפיות תודה.
לגבי כל שאר הפרסומים שצצו ביומיים האחרונים, הן כולן ספקולציות. ג'ורדי לא היה במסיבת העיתונאים של ארבלדזה אז הוא כנראה ממש מאוכזב ממיץ'. ארבלדזה הגיע גם בזכות יחסיו עם ג'ורדי, הוא אפילו צין את זה בהודעה אחרי ההצטרפות, וג'ורדי מעביר על הגב שלו מסרים לגולדהאר. בסדר, ברור. עוד נקודה שממחישה את הספקולטיביות בכתבות האלה היא שהן שונות זו מזו, גם בפרטים וגם במסקנות. או שיש יותר מצד אחד שמאכיל את הכתבים, או (כפי שקורה ברוב מוחלט של המקרים) שאחרי שהכתבה הראשונה עולה (פרסום ראשון! ג'ורדי עוזב את מכבי!) העורכים דורשים כתבה מקבילה שימציא השקר כלשהו לענייני מכבי.
מעניין אותי למה כל הפרסומים בשנה-שנתיים הראשונות נראו לך המצאות, אבל עכשיו אתה בונה על זה תיזות.
"ג'ורדי כידוע לא מחזיק מהכדורגלן הישראלי, ובנוסף הוא שונא סיכונים ידוע" – למי זה ידוע? על סמך מה? זה המנג'ר שכבר שנים מביא זרים על תקן שחקנים משלימים בהשאלות? שאמר שכל עוד מספר הזרים הוא כזה, אז הוא חייב לבנות על הכדורגלן הישראלי? זה המנג'ר שמחכה עם החתמות לשניות האחרונות של חלון ההעברות כדי לנסות לחסוך לגולדהאר כסף, ומסתכן בהתפשרות על זרים פחות טובים ובסגל חסר למשחקים הראשונים באירופה?
"ההחתמות של ג'ורדי הן של כדורגלנים מבוגרים ומוכחים" – מבוגרים ומוכחים כמו אבו זייד, רייכרט, דסה או רייקוביץ'? ברור שהוא מביא גם שחקנים מוכחים. הוא המנג'ר של מכבי, לא של רעננה.
"מיטש התעייף מהוצאת כסף" – הוא לא הציע רק עכשיו חוזה של 2 מיליון יורו נטו לעונה לשחקן? הוא לא משלם לבניון 400 אלף יורו נטו כדי לעזור קצת מהספסל? אני מניח שגולדהאר לא שמח להוציא "סתם" כסף, אבל יותר מאשר הוא לא שמח לפני שנה? שנתיים? לא ברור לי על סמך מה הקביעה הזאת.

אורי 30 ביוני 2016

+100

yaron 30 ביוני 2016

הייתי מציע לבדוק כמה כסף הכניסה מכבי של העונה האחרונה לפני שמדברים על הצדיק או לא הצדיק כלכלית. מדובר בסכומים שלא חושב שאיזשהי קבוצה אי פעם אפילו התקרבה אליהם.
רבים חושבים שסוחר (בבורסה) טוב צריך להיות צודק יותר פעמים מאשר טועה וזה לא נכון – מה שהוא צריך זה להיות מאוד צודק בפעמים שהוא צודק (זהבי, ראיקוביץ, פריצה ועוד) ולא מאוד טועה בפעמים שהוא טועה…
כמה נזק גרמו הטעויות של קרויף לעומת כמה רווח גרמו ההצלחות???

גיא זהר 1 ביולי 2016

זהבי הוא רווח אדיר. מפריצה מכבי לא הרוויחה כלכלית כלום ומראיקוביץ גם כרגע אין רווח. רייכרט הוא רווח לא רע. בן בסט, וורמוט הם הפסדים ודאבור הוא הפסד פוטנציאלי כמעט ברמת הרווח של זהבי.

yaron 1 ביולי 2016

לא התכוונתי רק לרווח כלכלי ממכירת שחקנים אלא שילוב של כרטיסים, מרצנדייז, שני שלבי בתים אירופאים וכן, גם (קצת) מכירת שחקנים (ומאמנים).
אני בטוח שאין ולא היתה אף קבוצה בארץ שאפילו התקרבה להכנסות שמכבי הכניסה בתקופת קרויף.
זה עדיין לא הופך את מכבי לקבוצה מאוזנת תקציבית אבל כן הפך אותה לקבוצה שיכולה לשאוף ברצינות למודל באזל.

יניב פרנקו 1 ביולי 2016

הי ירון. בוא נלך עם דוגמאת סוחר הבורסה שלך.
סוחר שהרוויח 350 מיליון שקל על השקעה של 700 מיליון לא הופך לסוחר מוצלח.
מכבי הרוויחה הכי הרבה בשנים האחרונות אבל הוציאה בערך כפול.
אפשר להפסיק את הפנטזיות – רחוקה שנות אור מאיזון תפעולי גם בשנה בודדת.
קבוצה ללא ספונסר , באצטדיון קטן שמחזיקה במודל הפעלה מנופח ויקר.

yaron 2 ביולי 2016

מצטער יניב, לא הבנת את הדוגמא…
הכוונה לא היתה להצלחה כספית אלא להצלחה מקצועית. גרסייה, פריצה, טב"ח2, טיבי ואחד שקראו לו זהבי מכסים על כל הוורמוטים והבן בסטים שתביא לי בתגובה

יואב 1 ביולי 2016

זהבי זה גם ליגת האלופות. בערך מאה עשרים מיליון הוא הכניס? והביא למכבי הכל על הדרך? נייס, אני אומר.
יורדי הכניס הרבה יותר משהוציא. ולא נשכח את מכירת עטר וקונאטה.
דאבור? מי היה מבטיח שמחירו היה כזה אם היה נשאר במכבי? לא דומה בכלל.

יניב פרנקו 1 ביולי 2016

מכבי בתקופת קרויף הוציאה ב4 שנים וקצת כמעט מיליארד שקל – מאיפה אתם מביאים את ההנחה של "הכניס יותר משהוציא".
גניבות דעת ברמה של גוטמן

יניב פרנקו 1 ביולי 2016

כמעט חצי מיליארד שקל (טעות בניסוח כמובן).
אתם שוכחים שליגת האלופות זה בערך 100 מיליון שקל הכנסות כולל מכירת כרטיסים – אבל מחצית מזה זה הוצאות .

יואב 1 ביולי 2016

אין לי מושג איך הגעת לסכום הזה.
גם אני יכול לזרוק מספר, זה משחק נחמד.
בכל מקרה, דיברתי על יורדי והקניות והמכירות בתקופתו. בפלוס קטן או מאוזן(לא מתייחס להוצאות והכנסות אחרות). היא לא קנתה שחקנים בשישים שבעים. אולי קרוב לזה.

יניב פרנקו 1 ביולי 2016

אתם בהחלט זורקים מספרים.
כל תחקיר ודיווח בקרת תקציבים מדבר על תקציב שנתי של כ120 מיליון בממוצע לשנה.
מכבי מחזיקה צוות מקצועי בעלות של קבוצה קטנה בארץ.
עכשיו מה זה הקניות והמכירות של גורדי -מכר את קאנוטה חודש אחרי שהגיע ? זה נזקף לזכותו ? מכר את אלירן עטר בסכום שנקנה פחות או יותר שנתיים קודם – אבל הרכישה זה נמני הרשע והמכירה זה יורדי הגאון.

שורה תחתונה – ליגת האלופו זה תמיד הרבה כסף (אבל מכבי הרוויחה שם פחות מהפועל לדוגמא שלקחה נקודות) ועסקה חלומית על זהבי שהחזיר את כל ההשקעה בו פי שלוש.

אבל מנהל מקצועי אחראי על כל התזרים והוא בגרעון עמוק בתקופת קרויף.

יואב 1 ביולי 2016

שכר השחקנים והרכש הוא לא רחוק מחיפה ואולי מבש.
יש מערכת יקרה לתפעל וזהו רצונו של מיטש. זה כלל לא קשור ליורדי. מיטש יוצר כאן מועדון שלם, לא רק קבוצת כדורגל.
אם לא משקיעים, גם לא מרוויחים או מתקדמים.
מיטש אחראי על כל! התזרים.
אני שמח על כך.

יואב 1 ביולי 2016

אגב זהבי, הסכום שמכבי תקבל עליו זה שכר השחקנים בהפועל לשלוש עונות.
זהבי כלל לא עולה כסף.

יניב פרנקו 1 ביולי 2016

נכון. זהבי לא עלה כסף.
כל הבן בסטים שמקיפים אותו הון.
העסק של מיטש וג'ורדי זה לא זהבי. זה מכבי.

יניב פרנקו 1 ביולי 2016

משאלת לב.
עסקינן בכדורגל ישראלי.
עסקינן בעסק ללא היגיון כלכלי.
עסקינן בעסק שחשוף להשפעות שלא בידיים של מיטשענק שלך : כניסת מתחרה (גאידמק סטייל), שינוי שיטת ליגת האלופות (שנמצא על הפרק) , שינויים רגלוטוריים (דומאת הסל) ועוד.
אתה חולם על מעבר לריווחיות ואין לך אף טיעון מעבר למיטש חושב אחרת מכולנו.
ובעצם אתה מתעלם מהעובדה הפשוטה שמכבי היא תחביב בשביל מיטש שלך – אתה מכיר עסק אחר שלו שהוא לא מבקר במשך שנה ?

יואב 1 ביולי 2016

אתה כנראה רגיל לנוכלים שלך. פתאום למה מיטש לא בא לארץ?תגיד, יכול להיות שמלבינים כסף בהפועל? צ'קים בשוק האפור?
לא מפחד מתחרות, לא מפחד משינוי.
אני אוהד ויש לי את משאלת הלב שלי וגם ידע על מכבי שאתה לא חשוף אליו.

יואב 1 ביולי 2016

מה הפועל לכבירי?
למה כסף(שחור אולי) לא מגיע? מה אתה מעדיף?

יניב פרנקו 1 ביולי 2016

נראה לי שמיצינו.
תכלס לא סיפקת שום טיעון רלוונטי.
רק משאלות לב מבוססות הנחות עבודה לא ריאליות.

יניב פרנקו 1 ביולי 2016

עוד גניבת דעת מנותקת מציאות.
ב10 המשתכרים הגבוהים של הליגה למכבי יש 6-7 נציגים , ב20 בכלל שליטה , שכר השחקנים של מכבי כפול ויותר מבאר שבע , תקציב הרכש של מכבי הוא בערך פי חמש מבאר שבע (זו קנתה שוער ב3 מיליון יורו וזו הביאה את דודו גורש).
מכבי מחזיקה מערכת מקצועית מנופחת ובינלאומית, מטה יקר להחריד, מערכת נוער של 10-15 מיליון שקל ועוד קבוצת בת ברמלה.

אם לא משקיעים לא מרוויחים – זו אמירה לא רלוונטית, מכבי לעולם לא תחזיר את ההשקעות שמיטש שם מאז שהגיע + הכסף שישים בשנים הבאות (עד שייגמר שיפוץ בלומפילד נגיד).

אפשר לדבר כדורגל, אהבה, אהדה, רצוי אפילו.
כלכלית ופיננסית מכבי זה עסק מפסיד. כל אמירה אחרת בנושא הכספי היא או משאלת לב צופה עתיד או גניבת דעת.

יואב 1 ביולי 2016

זהבי אחד שווה 16 פלופים. את ערן הביא אחד- יורדי.
שוב, התפעול מאד יקר ולכן אני יכול לרכוש רפליקה מתי שאחפוץ ולכן אין חנות מקוונת מתפקדת.
בקשר לשכר שחקנים, ההפרש הוא פחות. בגלל מערכת יקרה ומשוכללת.
הפועל זה עסק מפסיד הרבה יותר ביחס להון של כבירי.
כל אחד והפסדיו אני אומר(:

יואב 1 ביולי 2016

אין לך

יניב פרנקו 1 ביולי 2016

לא. שזה לא עובד ככה בטבלאות האקסל. זהבי אחד מכסה על לא מעט פלופים. אבל לא על הכל.
הפועל זה עסק מפסיד. בהחלט. מה קשור לדיון.אבל הפועל מפסידה בשנה מה שמכבי מפסידה בחודשיים.

על ציר שבצד אחד יש גאידמק ובצד השני יש ארגון מאוזן כלכלית מכבי נמצאת באמצע, התקדמות מלפני שנתיים שאז הדברים היו יותר גאדימק, התקדמות שנעשתה בזכות עסקה אחד חסרת פרופרציה לסין והעפלה לליגת האלופות.

תשמח כאוהד על המצב במועדון שלך, אבל אל תנסה כמו אחרים לספר פלאות על השקעות פיננסיות וחזיונות צופי עתיד למה שפשוט לא מסתדר עם המציאות.

יואב 1 ביולי 2016

תיהיה עיסקה גדולה מערן(רייקו) זכור את התגובה הזאת. ומה הבעיה בלמכור ולעלות לליגת האלופות? אתה מתאר את זה כנס. אני חושב שהמערכת יועדה לזה.
הפועל, (מכניס אותה כי אתה עושה את זה לא מעט הפוך), גורמת לאנשים להתרושש בתקציבי ענק שאין להם.
בקשר לחזיונות לעתיד, אנחנו עוד נראה.
מהמקום שאתה עומד- בו אין שום עומק, הייתי מצפה לצניעות מסויימת ולא העברת ביקורת על אנשים שמרוויחים בשבוע את מה שכל המגיבים כאן ירוויחו בשנים.

יואב 1 ביולי 2016

עומק- אופק

יואב 1 ביולי 2016

בטח אם רוב הפוסטים שלך עסקו בכבירי התקווה הלבנה הבאה.

יניב פרנקו 1 ביולי 2016

הכל טוב ויפה.
שורה תחתונה : מכבי היום גם לאחר עסקת זהבי ובטח לאחר שתגמור לרכוש את השחקנים שיחפו על הבור שיצר היא עסק הפסדי/ גרעוני.
קדימה – לך יש את דעתך ולי יש את דעתי ונדבר שוב בעתיד , אני לא רואה את מכבי רושמת בשנים הבאות לפחות שנה אחת מאוזנת תחת צורת הניהות הקיימת.

אבל מאיפה צצה לה תחושת הפטרונות של אוהד אחד על אוהד שני ? אתה מצפה לצניעות ? למה ? מי חייב למישהו פה משהו ?.
אם האיש שמרוויח בשעה את מה שכולם פה מרוויחים בשבוע בשנים רוצה להמשיך לתמוך בתחביב שלו אז אחלה. לספר לנו אחרי 6 שנים שיש לו תכנית עסקית שאנחנו הקטנים עוד לא רואים. מוגזם. ממש מוגזם.

יואב 1 ביולי 2016

לי יש תחושת פטרונות? אני מתיימר לדעת ולנתח כלכלית כמוך? בחייך.
פטרוניות זה לנסות לנתח ולהבין משהו שלא באת איתו מעולם במגע.
אני לא מייעץ למנתח מח.
וזה לא ויכוח אישי, חלילה.
מכבי תיהיה גירעונית אבל פחות.
האיצטדיון הוא המפתח.

יניב פרנקו 1 ביולי 2016

נו באמת. מועדון כדורגל ישראלי הוא עסק בקנה מידה כלכלי של חנות רמי לוי. מורכב הוא לא. מבנה ההוצאות וההכנסות שלו שקוף ופשוט.
מה לעשות.
אתה חושב שאתה מבין בזה יותר ממני. אחלה. תשים מספרים והנחות עבודה מאחורי תפישת העבודה שלך שמכבי תפסיד פחות בעתיד.

איך שאני רואה את הדברים : את מחולל ההכנסות הראשי והמרכזי של מכבי היא שלחה לסין.

יואב 1 ביולי 2016

זה אולי כי אתה תקוע במודל שלך- כדורגל ישראלי.
יש אחרים(מיטש ןמשל) שאולי חושב אחרת ממך ופועל לזה. לפני שנתיים, שלושה חנויות נשמע לי מוגזם. היום לא.
אכן, אחלה הכנסה ערן הביא. הכין את התשתיות לשושלת הבאה.

יואב 1 ביולי 2016

אני דיברתי על יורדי ועדיין עומד על דעתי מבחינת קניות- מכירות.
מיטש רוצה אירגון גדול, יקר ומקצועי? נהדר.
את המתמטיקה כל אחד יכול לעשות(על מה שהציבור יודע) מבחינת סכומי העברה.
וגם מה זה הביא למועדון, שבארבע שנים עשה את מה שהפועל עשתה בשלושה עשורים.

יניב פרנקו 2 ביולי 2016

אני מציע שתחזור 20 תגובות אחורה. תיקח מחשבון ותבדוק את הטענה שלך שוב.

yaron 2 ביולי 2016

יניב,
בשום מקום לא כתבתי הכניס יותר משהוציא. כתבתי שמכבי הכניסה יותר כסף מכל קבוצה אחרת בארץ אי פעם.
לגבי הצלחות ברכש והשוואה לסוחר בבורסה ההשוואה לא היתה להצלחה בסכומי מכירה מול רכישה, אלא להצצלחה באיכות השחקנים, כלומר זהבי גרסייה, טב"ח2 ופריצה למשל מכסה על "כשלונות" כמו וורמוט, בו-בסט, טב"ח1, ראדוניץ' ותוסיף את מי שבא לך. הרווח וההישגים שהביאו ההצלחות עולים בעשרות מונים על הנזק שעשו הכשלונות.

גיסנו 2 ביולי 2016

בקיצור, כל הכנסה של מכבי היא פוקס, כל הוצאה זה חזירות קפיטליסטית גאידמקית, וכל השקעה בתשתיות ומחלקות צעירות זה לא נחשב. ואז מה אם אף אחד פה לא מדבר על איזון כלכלי ב 5 השנים הקרובות לפחות – כתלות גם כמובן באצטדיון חדש או בשיפוץ של בלומפילד.

אבל כבירי מבטיח דברים ושיפץ את וולפסון, אז זין על כל מיני זוטות כמו הרעת תנאים, הלנת שכר והתחמקות מחובות – הוא המושיע והבעלים המושלם.

תקציב השכר של מכבי בעונה של אוסקר לא היה רחוק מזה של ב"ש העונה. בוא נראה מה ב"ש תעשה בהמשך, מה תעשה באירופה, ומה יקרה לתקציב השכר שלה כשתרצה להשאר בצמרת ולהשאיר שחקני מפתח לאורך זמן.

יוני 30 ביוני 2016

אני חושב שג׳ורדי מיצה. לפחות מבחינתו. הוא הוכיח למעסיקים הפוטנציאליים שהוא יודע להתוות דרך ולשנות מועדון. לקח מועדון מרוסק ברמה המקומית עד לשושלת של שלוש שנים רצופות עמוסות בהצלחות.
לדעתי הוא קיווה לקחת אליפות עם החבר פטר בוס ואיתו להמשיך עונה אחרונה לפני התחנה הבאה. המוות של קרויף האב, אבדן האליפות והעזיבה של בוס, היו חלק מהסיבות שהוא שינה כיוון.
וכמו שלמדנו להכיר את קרויף, אם הוא עושה קולות של עזיבה, מצב טוב שהחלופה כבר מוכנה.

השמן 30 ביוני 2016

א. אנחנו ניזונים מספקולציות וזו הטעות הכי גדולה של המערכת. איה כתבה על זה כבר לפני כמה חודש.
מאמן עזב, מנכל עזב, מנהל מקצועי נעדר מהארץ בשלבים המכריעים, העוגן המקצועי הגדול ביותר עזב. לא יקרה כלום אם יתקשרו משהו, לא מועמדים לחיזוק או משהו אבל משהו שקצת יעשה סדר במערכת.
ב. לגבי החיזוק, צריך להבין שמיטש לא יוציא מליונים לפני שייכנסו מליונים. נכון שלו יש מיליארדים, אבל הוא לא מתכונן להוציא אותם על מכבי. אבל כמו שנה שעברה שהכסף הגדול הוצא לאחר העליה לשלב הבתים כך גם השנה. אולי זה יוקדם בגלל הכסף מזהבי אבל למיטש יש עד סוף אוגוסט, והוא לא הולך להילחץ. סיכון של העונה האירופית שלנו? אולי. בעונה של פאקו, הרכש הגיע לפני המשחקים וזה לא ממש עזר.
ג. לגבי ג'ורדי, הוא התעקש על זהבי, והבנתי אותו, אבל אם הוא לא נהנה אל מול האתגר שעומד מולו כעת, עדיף שיעזוב ומהר. אני לא בטוח שהדברים קשורים, היו שמועות עוד לפני סיפור זהבי שהוא יעזוב/יוריד פרופיל, אז באמת אין לדעת. נשמע לי מוזר לחשוב שמבחינתו כל הקבוצה זה זהבי, אני לא חושב שזו דעתו. אבל בכל מקרה אם הוא לא רואה יותר עין בעין עם מיטש אז עדיף שיעזוב
ד. אבל הכי חשוב, שבעיני מיטש צודק. לא בריא לשעבד את הקבוצה לשחקן אחד, טוב ככל שיהיה. לא בריא לשלם הון תועפות על שחקנים שבלאו הכי לאו דווקא נקלטים, ולא בריא להוציא כסף לפני שנכנס. זהו מסע ארוך, מה שמיטש מתכנן, כל עוד הוא לא איבד עניין, כמו שאמרת, ימשיך להיות טוב. גם בלי זהבי וג'ורדי.
ה. באופן אישי אני מצפה בכליון עיניים לראות את הקבוצה מתפתחת ומתגבשת מחדש בעידן החדש שבא עלינו. אני מאוד אופטימי אגב. רוב רובם של אוהדי מכבי טענו שהקבוצה היא מעבר לרק זהבי, אני בטוח שאפשר להוכיח את זה, תחת ההנהגה של ג'ורדי או מישהו אחר

ד"ר רזי הופמן 1 ביולי 2016

מסכים עם מה שכתבת אבל חושש לעתיד. שים לב שהשנה מיץ כמעט שלא היה פה כאילו התחיל לאבד עניין.

ניר 30 ביוני 2016

בגדול ג׳ורדי הוא הצלחה, במאקרו, שלוש אליפויות ברצף ומכירה בכסף גדול של זהבי ים ליגת אלופות שהכניסה לא מעט. בקטן, הסיבה בגינה הוא הגיע, משיכת שחקנים איכותיים מאירופה, זרים, היא כישלון די מהדהד.

ובנוגע להשבת ישראליים איכותיים, אני ממש לא בטוח שזה לא אפשרי. תן לשחקן ישראלי שכיום נמצא באירופה חוזה כמו של זהבי בעונה האחרונה בתלאביב, ושלם למועדון אירופי מחצית ממה ששילמו הסינים, ותגלה שרובם ככולם ינחתו פה. היחידי שאולי לא זה רפאלוב, ואולי גם דאבור. נאתכו, כיאל, ביטון, ואפילו חמד, לא היו חושבים פעמיים בסכומים האלה, מה שגורם לי לחשוב שכמו שכתב גיל, הבעיה היא חוסר ההתאמה בין מה שג׳ורדי רוצה למה שמיטש רוצה.

השמן 30 ביוני 2016

שמעת אי פעם את מיטש אומר שהוא הביא את ג'ורדי בשביל למשוך שחקנים איכותיים באירופה? אני לא.

דביר 30 ביוני 2016

מה שהשמן אמר

ניר 30 ביוני 2016

בעיניי זו ציפייה הגיונית ממנהל מקצועי עם רקע באירופה, אבל אולי אני טועה. בכל מקרה, בחירת הזרים שלו היתה לא טובה.

yaron 30 ביוני 2016

קרלוס גרסיה בחירה ענקית ואחד השחקנים הכי חשובים בשנתיים הראשונות.
פריצה בחירה ענקית.
אניימה, ראיקוביץ', מדוניאנין.
צודק, בחירה הזרים שלו היתה לא טובה.

ירוק 1 ביולי 2016

אהבתי שהכנסת כאן את אניימה ומדוניאנין – איך הוא הצליח למצוא אותם? מדהים!
(לא שאני חושב שהוא נכשל לגמרי בזרים, זה סתם שעשע אותי)

yaron 1 ביולי 2016

אז להחתים שחקנים מוכרים גם לא נחשב לו?
וגרסייה זה בסדר כי הוא היה מוכר "רק" בספרד?
כמו שכבר כתבתי, 4-5 החתמות גדולות מכסות 8 "כשלונות".
בדיוק כמו מסחר בבורסה :-)

גיא זהר 1 ביולי 2016

אניימה שדווקא נתן את אחת מעונותיו הפחות טובות במכבי מקביל להבאה של בופון למילאן נגיד.אי אפשר לקרוא לזה הצלחה. לגבי מדוניאנין עוד לר מספיק זמן לשפוט כמו לחילופין לגבי סה. הגדולה של קרויף ביצירת המעטפת, לא בהכרח בעניין הרכש. (גם בזה אנשים מגזימים בהטלת הכשלון עליו, לא הכל תלוי בו מעבר לענייני הכספים. מה שהיה חומור ובזה האחריות עליו ביג טיים זה עניין השוער המחליף בתחילת העונה שעברה).

ניר 1 ביולי 2016

ירון, כל אחד ומה שהוא מאמין בו. בגדול, כולם בישראל נכשלים עם זרים חוך מטביב כנראה, ואם מגיע זר טוב למועדון קטן מיד הוא עובר אחרכך למועדון גדול. עם זאת, עדיף להיכשל עם 100 דולר ולא חצי מיליון. קרויף היה אמור לפגוע יותר בזרים, זו האמונה שלי, לא ברמת היעקובו שזה לזכות בפיס, אבל כן ברמה של רוקאביצה.

ולהביא זרים מוכחים, בשביל זה לא היה צריך את קרויף.

yaron 1 ביולי 2016

נכון, זרים מוכחים רק מחכים לקבוצות ישראליות שייפנו אליהם.

דביר 30 ביוני 2016

העולם התהפך לאחר מותו של ג'ורדי.

ד'ורדי שברח עד סוף העולם (מלטה-קפריסין-ישראל) כדי להצליח בזכות עצמו.. פתאום מצא עצמו יורש את נטל הלגסי שהשאיר אביו.

לפתע הקריירה שבנה נראית חסרת טעם ואילו לקחת את הפעילות הקהילתית של עמותת קרויף נראה כדבר הנכון לעשות.

למכבי אין הרבה מה לעשות עם זה. אבל גורדי צריך להחליט לכאן או לכאן. שאוסקר גימגם אבל הציע להישאר עד שימצאו מחליף אמר לו גורדי עלה על המטוס אני אעמוד על הקווים…

*ועם כל זאת אני מקווה שהכל יסתדר ויהיה אחלה בחלה ועולם אוטופי!

אורי 30 ביוני 2016

ג'ורדי מת?
מתי?
איך מכבי משחקים כשהגופה עוד חמה?

מאנו 30 ביוני 2016

בנתיים, ריץ' בתביעה פחדנית כנגד 'הארץ', כי הם העזו להגיד את הדברים הבאים נגדו, ב-2011: "יש הסבורים כי התרבות הניהולית שהביא גולדהאר מושתתת על ריכוזיות-יתר, לעתים עד כדי מגלומניה, חסכנות והעדר תוכניות ארוכות טווח". תביעת SLAPP כהלכתה.
http://www.the7eye.org.il/209311

ד"ר רזי הופמן 1 ביולי 2016

חזק מאד
מקווה שסוף סוף מישהו יכניס לחוקן את האלמנט. שמעת איזה ברדק הארץ מטגנים בגלל שבת'ר לא אפשרו כניסה לאחד מהפסאודועיתונאי ספורט שלהם ליציע העיתונות?

גיסנו 1 ביולי 2016

1. מתי תלך לטפל באובססיה שלך?
2. תכנס לקרוא את כל הכתבה ולא רק ציטוט נקודתי של "העין השביעית". תעשה העתק-הדבק לויינט ותרשום "צנציפר" בשם ההמחבר, או ששים את זה תחת פרימו בספורט5, וזה מתאים פרפקט. את הנוסח באנגלית שכנראה חמור יותר לא מצאתי שם.
3. מי שמחפש פרובוקציות באצטלת "חופש ביטוי של לןחמי הצדק" סופו לקבל תביעות דיבה.

עומר 1 ביולי 2016

אין דבר פוגע יותר מעיוותי השמות ההו-כה מעליבים ומחוכמים של אוהדי הפועל וחיפה.

רן 30 ביוני 2016

תגידו אולי זה לא קשור לנושא, אבל מה יש לדסה.
ךא שיחק באף משחק הכנה ?
הוא פצוע?

oded 30 ביוני 2016

כן

מקורב, בלי שמות 30 ביוני 2016

תיקון טעות מהותית מאוד מהטקסט:
אולי ג׳ורדי לא התקשר לעיתונאים כדי להתלונן על מיץ׳,
אבל תהיה בטוח שהוא מקשקש איתם, מדבר לא מעט, ובגילוי לב,
לאחרונה שומעים יותר מדי דברים מכיוונו,
הוא כבר מזמן לא מרוחק מהתקשורת או מתנשא ומתעלם ולא מתרגש ממנה כמו שהיינו מצפים ומקווים,
ולא במקרה קוראים את אותם דברים בכל האתרים. אלו לא המצאות.

ניב 30 ביוני 2016

מכבי חייבים להביא עוד כמה שחקנים שמסוגלים לכבוש, יותר מידי תלויים בנוסא.
מה יקרה אם הוא יפצע פתאום או יעזוב לסין?

רן 30 ביוני 2016

Big.like
האמת.שאני באמת.חושב שנוסא שחקן נהדר לליגה שלנו, לא נופל מאוגו .
הבעיה היחידה שלו שהוא נפצע הרבה

גיא זהר 1 ביולי 2016

גם הבעיה של דרק רוז שהוא נפצע הרבה. או של ראדוניץ. כשאתה מביא שחקן אתה מתחשב במכלול ופציעות הן חלק מהשיקולים.

ניב 1 ביולי 2016

יופי, תזרה עוד קצת מלח על הפצעים..

yaron 1 ביולי 2016

בלי נוסא אתם קבוצה פח :-)

avibm 30 ביוני 2016

אני מניח שאם היו ממנים כל אחד מכם למנגר ומעניקים לכם תקציב של 80-100 מ' אז גם אתם הייתם מציעים לכל ליגיונר לחזור ולרפד אותו בחוזה ענק וגם אתם הייתם פונים לסוכנים ומביאים זרים מוכחים שיסכימו להגיע לישראל, גם אתם הייתם פוגעים ב 2 מתוך 10 זרים שהיו מגיעים לכאן. אז הוא סילק את התקשורת ממתחם האימונים בסדר… יש לו חלק בהצלחה של מכבי אני לא אומר שלא, אבל כל זה לא היה קורה בלי הכסף של גולדהר, החולשה של הגדולות בשלוש שנים האחרונות והעליונות של זהבי. אז מספיק לעשות אותו אלוהים כי הוא לא.

ערן (המקורי) 1 ביולי 2016

השנה האחרונה (ואי-הרכש עד כה השנה) יוצאים אצלי הרגשה שביין עשה טעויות קריטיות, גורדי פישל, ומיטש איבד עניין והנאה מהקבוצה.
קודם כל מרטין ביין:
לדעתי השנה האחרונה עומדת בסימן הפיכת האוהדים לפרה חולבת. הרבה מאד מרצנדייס ופרסום, שזה נסבל כל עוד האוהדים בראש מעייני ההנהלה. אבל לדעתי המעבר לנתניה הוא מחדל נוראי. היה עדיף מושבה (תוך הקמת מושבים זמניים או ויתור על חלק מהמעטים על ידי הגרלה) על פני זוועת ההגעה וחניה בנתניה. וכן עדיף טדי, גם שקשה להגיע אבל לפחות אפשר להביא 30 אלף.
אבל הנקודה העיקרית: דווקא השנה החליט להעלות מחירי מנויים ולהפסיק הנחות למנוי משולב אב + ילד. אני משלם עכשיו יותר, למרות שמבזבז הרבה יותר זמן בדרכים וכסף על דלק, ואיאלץ לוותר על חלק מהמשחקים.
הייתי חושב שזה טמטום לפגוע כך באוהדים, אבל אף אחד שם לא ממש מטומטם, אז אני מניח שיש פה החלטה למקסם רווח על חשבון אוהדים (כמו בעל עסק שרוצה למכור אותו, ועל מנת להגיע על רווחיות גבוהה בטווח הקצר, חוסך לחלוטין בתחזוקה לטווח ארוך). ועל כל יש לי כעס רב.
גורדי- אני מרגיש שמאז פטירת אביו נמצא פה רק חלקית, ולא ברוחו. ואי אפשר לכעוס עליו על כך, כמובן. ונושא הרכש אף פעם לא היה חוזקה שלו.
מיטש- לא הגיע לישראל המון זמן, כולל למשחקי ההכרעה בליגה וגביע. אני חושש, שהוא איבד עניין, וכי כבר לא נהנה מהקבוצה (בזמנו אמר שיישאר כל עוד נהנה). ובטוח נמאס לו מהחלק הקטנטן והבעייתי שמפיל עליו קנסות בשל קללות גזעניות ושאר הפגנות שרירים.

גיל שלי 1 ביולי 2016

לגמרי ערן, ההחלטה על נתניה היא רעה במיוחד

גיסנו 1 ביולי 2016

מבלי קשר להעלאת מחירים הלא מוצדקת ולא הוגנת, נתניה זו כנראה ברירת מחדל.הבנתי שעיריית פ"ת עשו למכבי את המוות וכל הזמן ניסו לסחוט עוד ועוד. שיפוצים למגרש,הוספת יציעים, שיפור דרכי גישה ומה לא – שה"שייח הקנדי" ישלם על דברים שיישארו לעירייה הרבה אחרי שמכבי כבר לא תצטרך את המגרש. אז בסוף נשברו והלכו לנתניה.
הגרלה על מנויים קיימים? זה לא באמת ריאלי. זה כ 3000 אנשים, שיכול להיות שחלקם מנויים כבר מס' דו ספרתי של שנים, שעכשיו אתה מודיע להם שלפחות 3 שנים אין מצב שיבואו למשחק. תוסיף לזה אובדן הכנסות של 3000 צופים למשחק במשך לפחות 3 השנים האלה, גם על חשבון אוהדי חוץ שקונים כרטיס. לי אין בכלל מנוי לצערי, ורק המחשבה על זה מקוממת אותי הרבה יותר מהפקקים המזעזעים לנתניה.

סחבק 1 ביולי 2016

דחילק, 2 פתח תקוואיות הפועל וגם בני יהודה ל(נראה לי) מארחות בפתח תקווה- רחמי על הדשא.

עוד כמה חודשים תהיה תחנת רכבת לאצטדיון נתניה ואם תתנו לזה צאנס תראו כמה זה פשוט לא להגיע עם רכב לאצטדיון.

yaron 1 ביולי 2016

עזוב, זאת החלטה רעה ב מ י ו ח ד !!!

גיסנו 2 ביולי 2016

רק תן לי את האופציה. לבלומפילד אני מגיע בכלל באופניים…

Comments closed