נצחון חלש מול הפועל חיפה

בעיות מקומיות במשחק אתמול, או מערכתיות?

את המשחק אתמול מול הפועל חיפה צריך לחלק לשני חלקים עיקריים. צורת משחק אחת היתה עד כיבוש השער, וצורה אחרת לחלוטין מרגע כיבוש השער. נכון, שיחקנו בדיוק באותו מערך בשני החלקים האלו, אך המשחק השתנה לחלוטין.

*

בחלק הראשון הקבוצה שהתה כולה בחצי המגרש של הפועל חיפה, כאשר זו ניסתה להפעיל בכדורים ארוכים את החלוץ המפחיד עדן בן בסט. בפעם היחידה שהכדור הגיע לעדן בן בסט, הוא עצר את הכדור עם היד כאשר הוא כבר אחרי טל בן חיים ומול ראיקו, אך למרות חוסר התגובה של השופט למשחק ביד, עדן הצליח להפיק בעיטה לשמים כאשר טל בן חיים לוחץ אותו מקרוב. נדמה לי שאפשר כבר לכתוב בבטחה שלא מכבי מנעה מעדן כיבושים בשנים האחרונות, זה בעיקר עדן בן בסט עצמו.

מכבי נהלה משחק התקפה שכלל הרבה צירופים של נגיעה אחת בכדור, גל אלברמן ניסה להיות קרוב לרחבת ה16 של הפועל חיפה, גם טיבי וטל בן חיים היו הרבה יותר עמוק מקו מחצית המגרש, שרן ואלי דסה תופקדו למעלה. התקפות בנגיעה אחת כאשר כל השחקנים קרובים, לא הרבה הזדמנויות אך היו התקפות שהניבו מצבים קרובים למסוכנים, בסך הכל נראה היה שהכל מתפקד כמו שצריך.

*

אז הגיעה הנגיחה המצוינת של דור פרץ לשער, אילו רק היה כה מדויק בדרבי לפני שנה בדקה ה92. לאחר מכן המשחק השתנה. מגרשווילי עלה למעלה, עבר את דור מיכה שבעיקר שמר לא להיות בדרך כדי שלא לקבל צהוב, מכבי לא הצליחה לנהל את המשחק בחלק המגרש של הפועל חיפה מאחר ומיכה וברק יצחקי לא היו קיימים בלחץ על הכדור (שניהם חששו מצהוב, ברק יצחקי פשוט לא השתתף במשחק ההגנה, מיכה התמקד בללוות מאחור שחקנים של הפועל חיפה), וכך הפועל חיפה הגיעו בקלות מרובה דרך צד ימין שלנו, להתקפות מסוכנות שהסתיימו קרוב לשער שלנו.

גם טיבי חשש מצהוב, לכן הדומינו פעל היטב. כל הקבוצה נסגרה לאחור כאשר שרן ייני נאלץ לחפות על טיבי, מיקאל שיחק קרוב לרחבה שלנו, ובעיקר מסר כדורים שהיו מגיעים לטל בן חיים החלוץ, רק שסקאריונה לא קרוב להגיע לכדורים כאלה. בצורה כזאת קשה היה לפתח משחק מעבר, ועם הרכב השחקנים החוששים מצהוב, גם משחק לחץ במגרש של הפועל חיפה לא היה ממש אפשרי. טיבי יצר כמה הזדמנויות טובות להפועל חיפה, דור פרץ היה הטוב במגרש, אבל לא היה בזה די כדי שהפועל חיפה תשיג יותר מבעיטות מסוכנות של דור פרץ מאזור קו ה16, שזכו לתשובות מצוינות של ראיקו, השוער הטוב בליגה בהפרש עצום מאחרים.

*

הבעיה העיקרית שאני מזהה במכבי של וידיגאל היא נוקשות המערך. וידיגאל מעדיף לשחק בכל מצב כאשר גל אלברמן מאחור, וקרוב אליו שני קשרים בקו אחד, כרגע בעיקר מיקאל ומיכה. המערך הזה דורש ממיכה לנסות לחלץ כדורים מהיריבה, ומיכה זהיר ורך לא מסוגל לזה כאשר הוא נמנע מצהוב בכל מחיר.

אוסקר סקאריונה באגף שמאל זה בזבוז מטורף. אוסקר הוא לא השחקן שיכול להפוך אחד על אחד באגף למצבים מסוכנים. אם יש ההיפך מטל בן חיים הרי זהו אוסקר. ההעדפה שלו היא לשחק בנגיעה בכדור, למסור לשחקן קרוב, ואם לעשות הטעיה, הרי היא אמורה להיות לצרכי בעיטה לשער כפי שהיה במחצית הראשונה. שמאל זה הצד הפחות טוב של אוסקר, ואין אפשרות ששרן יוכל לשתף איתו פעולה. אם כבר, אז דסה בצד השני בצירוף עם המשולש מיקאל ווידאר, הם יוכלו לחלץ מאוסקר את היכולות שלו בקרבת רחבת ה16 של היריבה.

וידיגאל עדיין מנסה להתאים את השחקנים למערך המועדף עליו, במקום להתאים את המערך לשחקנים. זה מאוד טבעי למאמן שעדיין לא מכיר את השחקנים מספיק, אך אולי הגיע הזמן שג'ורדי יתפוס עם וידיגאל שיחה ויספק לו את הוידאו של תקופת שוטא, זה מה שקורה כאשר המערך זוכה לעדיפות על ניצול נכון של יכולות השחקנים.

*

בכל מקרה, מאז ששוטא הלך, הפסדנו רק שתי נקודות בליגה, ברוב המשחקים לא ספגנו, וכרגע אנחנו בשוויון נקודות מול באר שבע, עד הערב לפחות. באר שבע נתנה סיבוב שני מהגיהנום, ואין שום סימנים של שינוי במגמה. מכבי צריכה להתרכז בעיקר בעצמה, להגיע לגמישות גדולה יותר בסגנון המשחק, למצוא זוויות חדשות שכן קבוצות כבר למדו את שיתוף הפעולה דסה וידאר, ואז המשחק מול באר שבע בסיבוב השני של הפלייאוף יהיה משחק על האליפות.

הניצחון על ברנלי
דה בראקטס פה!

95 Comments

יוגב 13 במרץ 2017

לא מצליח להבין למה לא החליפו בין סקאריונה למיכה על המגרש. הכל היה נראה אחרת

גיל שלי 13 במרץ 2017

שאלה מעולה, אשמח לשאול את ג'ורדי אם תהיה לי הזדמנות

tazza 13 במרץ 2017

למה ציני גיל?

גיל שלי 13 במרץ 2017

מי ציני? יש מצב שאשב עם ג'ורדי השבוע

חיים הצהוב 13 במרץ 2017

יש איזו מגמה של וידיגל לתת למיכה להתפתח באמצע, אולי הוא רואה איזה פוטנציאל שאנחנו לא רואים.
לדעתי מיכה הוא שחקן קו קלאסי בלי מספיק עוצמות לשחק באמצע אבל לך תדע מה רואים באימונים.

yaron 13 במרץ 2017

קשה לי להאמין, מיכה הוא ה"לא באנקר" שקיבל הכי הרבה הזדמנויות במכבי מכל המאמנים…
הוא יכול להצליח מאוד ברוב הקבוצות בארץ אבל במכבי הוא סופר סאב ולא יותר מזה.

רועי 13 במרץ 2017

הפסקה הראשונה שלך מתאימה לשלושת המשחקים האחרונים שלנו, תופעה מדאיגה שחוזרת על עצמה.
סקאריונה באגף לא בפעם הראשונה, ממש מפליא שאין שינוי בקונספציה הזו. בשביל מה ג'ורדי יושב על הספסל ? במשחקים הראשונים של ג'ורדי הוא שיחק מתחת לחלוץ והיה פנטסטי, וכל הקבוצה שיחקה שוטף בנגיעה אחת. חבל.

רועי 13 במרץ 2017

שאלה למי שצפה במשחק בטלויזיה,
מה קרה שם בשני המאבקים של סאקריונה עם השוער של הפועל חיפה ? היה משהו ?
בתקציר אין זכר לאירועים.

גיל שלי 13 במרץ 2017

בפעם הראשונה פלטהאוזן פשוט תפס אותו ברחבה, עם שתי ידיים, בלי בושה.
בפעם השניה הוא פשוט חסם אותו עם הגוף יותר מאשר עם הידיים.
בדיחה שלא היתה תגובה של השופט בשתי הפעמים

רועי 13 במרץ 2017

תודה.
זו היתה התחושה שלי. נהדר שאין את זה בתקציר.

גיל שלי 13 במרץ 2017

זה קרה ממש מול העיניים שלי באצטדיון, פשוט בדיחה

יוגב 13 במרץ 2017

סקריונה נראה פחות אמוציונלי מהשחקן הישראלי הממוצע. הוא לא נפל בתיאטרליות ותפס את הפנים, אז הוא לא קיבל שריקה.

חיים הצהוב 13 במרץ 2017

סקריונה הוא מארגנטינה, שחקנים שם עם אמוציות ותיאטרליות שגורמות לשחקן הישראלי להיראות כמו פודל.

שלו 13 במרץ 2017

במאבק הראשון סקריונה לא נפל,
בהמשך לפנדלים של בארסה זה נראה על הגבול (אבל כן אולי היו צריכים לשרוק),
אני מניח שאם זה לא היה מכבי אלה סתם קבוצה במשחק אמצע עונה זה היה נשרק.

במאבק השני היה פנדל על גבול האדום (מניעת מצב כיבוש) אבל שום סקריונה לא נפל,
וברגע הוא כבר לא יכול היה להגיע לכדור,
אז לא שרקו (שוב לדעתי בעקבות הביקורת על בארסה)
מכיוון שזה היה כבר הסוף, והיה די ברור שלא יהיה גול לחיפה
השופט לקח את הסיכון שזה לא יכריע את המשחק ולא יגידו שהוא עוזר למכבי.

למזלנו זה לא שינה את התוצאה לרעתנו.
ראוי לבדוק את זה שוב.

בלייק 13 במרץ 2017

צפיתי במשחק בטלויזיה וגם לי היה נראה שהמקרה הראשון היה גבולי (אני חושב שהיה עדיף לא לשרוק במקרה הזה. פלטהאוזן הניח עליו יד לשניה. זה פנדל רק אם זה ניימר או סוארס).
במקרה השני, בתוספת הזמן, דווקא לא היתה חסימה נקיה, הוא פשוט תפס אותו לשניה-שתיים ומנע מסקריונה מצב ודאי לכיבוש.

יניר 13 במרץ 2017

לא נכון לעלות עם כמה שחקנים שמפחדים לקבל צהוב. אתה פשוט מגדיר את נקודות התורפה שלך ולא מאפשר משחק לחץ לאורך זמן.
אני מוטרד מהמאמן הזה שנראה שמנסה להוכיח שהוא עצמאי ולא עושה את מה שקרויף עשה

גיל שלי 13 במרץ 2017

גם אני מרגיש כך

yaron 13 במרץ 2017

אני לעומתכם בטוח שהם מתואמים ובהסכמה מלאה.
מה הייתם עושים אחרת כשטב"ח2 לא משחק וכשאתם רוצים (ובצדק) לשחק עם מיקאל ואלברמן?
המחשבה שמיכה בצד שמאל יעשה את ההבדל לדעתי לא מתבססת על שום דבר שראינו ממנו בעבר.

גיל שלי 13 במרץ 2017

אני מוטרד מכך שאין התאמות. אצל ג'ורדי כמאמן תמיד הגיעה התאמה כשהוא הרגיש שהמשחק תקוע, אצל וידיגאל ממש אין התאמות לכלום

בלייק 13 במרץ 2017

אני מבין למה אתה מתכוון, אבל מעדיף לא להגיע למסקנות לגבי מאמן אחרי שלושה משחקים, במיוחד כשוידיגאל הגיע באמצע העונה.

חיים הצהוב 13 במרץ 2017

לפחות אתמול הוא לא חיכה לדקה 75 בשביל חילוף

סמובר 13 במרץ 2017

יניר האחמ"ש??

yaron 13 במרץ 2017

טוב, אנחנו יודעים בוודאות כמה חשוב טב"ח 2 לקבוצה ושכרגע אין לנו מחליף ראוי לעמדה שלנו.
אנחנו גם רואים שייני לא שחקן שלם בחלק ההתקפי. השילוב שלו ושל סקאריונה הוא וויתור על צד שמאל בהתקפה.
מסכים עם רועי שכשסקאריונה שיחק מתחת לחלוץ הוא היה פנטסטי אבל השאלה היא במקום מי (כאשר טב"ח משחק)?

גיל שלי 13 במרץ 2017

במקום יצחקי לדעתי, אוסקר הרבה יותר פעיל, וכובש לא פחות טוב מיצחקי

yaron 13 במרץ 2017

יכול להיות, השאלה היא מי במקומו בצד שמאל?

רועי 13 במרץ 2017

מאוד פשוט, במקום מיכה שלא יכול ולא צריך לשחק באמצע.
אפשר לשחק עם הרכב של אלברמן, רובן, סקאריונה בחוליית הקישור, מיכה/יצחקי, טל בן חיים, קיארטנסון בחוליית ההתקפה.

yaron 13 במרץ 2017

זה נשמע מאוד הגיוני אבל אנחנו מדברים על משחק שבו טב"ח לא משחק.

גיל שלי 13 במרץ 2017

אני אהיה קיצוני, במשחק בו טבח לא משחק, עדיף ששגיב יחזקאל ישחק באגף שמאל אם משחקים באותה שיטה, על פני סקאריונה באגף שמאל

אחד העם 13 במרץ 2017

אמת ויציב

yaron 13 במרץ 2017

זה כבר הרבה יותר מעניין. מסכים שזה שווה לפחות נסיון אבל אני מאמין שקרויף ווידיגאל מודעים לאופציה הזאת ושיש סיבה שהחליטו לוותר.

גל ד 13 במרץ 2017

לרגע חשבתי שאתה מציע את עצמך בתור קיצוני שמאלי. אתה מתיישב עם קרויף לחתום על חוזה, אם ככה?

טרנטה 13 במרץ 2017

עדיף ששגיב יחזקאל לא ישחק לעולם במכבי.

רועי 13 במרץ 2017

גם אתמול היה עדיף מיכה באגף וסקאריונה באמצע. העמדות שלהם אתמול לא עשו טוב לאף אחד מהם.

בלאנקו 13 במרץ 2017

אני לא כל כך מודאג למרות המשחקים הלא משכנעים.
נגמרה הסדרה של המשחקים עם הקבוצות שלא רוצות לשחק ועכשיו חוזרים למשחקים עם אווירה ועם קבוצות שלפחות מנסות לשחק קצת יותר כדורגל.
אני מאמין שהשדרוג ביכולת יגיע והכי חשוב שנשארנו קרובים לב"ש גם ביכולת מאוד לא משכנעת.

רועי 13 במרץ 2017

דווקא הפועל חיפה (וגם בני יהודה ומכבי פ"ת) הראו שכשהן רוצות לשחק ומכבי הולכת אחורה ומורידה מהלחץ הן בהחלט יכולות.

שלו 13 במרץ 2017

אתמול הייתה התשובה למה קורה כשמרכיבים שחקן שנמנע מלקבל צהוב.

אצל ברק זה היה פשוט אין הגנה,
כלומר בהתקפה הוא כל כך איטי שגם קונוס הוא לא עובר.
ובהגנה כיוון שהוא תמיד יאחר, הוא פשוט לא משחק.
נשאר לו המשחק בעמידה שהייתה טוב בעשרים דקות הראשונות כל עוד זה היה רלוונטי.

מיכה שהוא גם ככה שחקן הגנה מתחת לסביר,
היה שירות ליווי.
מכיוון שלא באמת היה משחק התקפה משלב ההובלה, היה אפשר לראות מספר הבלחות,
בתצורת מסירה או התקפה מתפרצת.

טיבי (ואני שם את זה על השולחן) הוא לא המגבון הכי לח.
שחקן שאין לו צהוב לתת, לא משחק עם הכדור.
לא עולה למעלה.
טיבי היה אחראי ישיר לשלושה איבודי כדור, ברמת הגול.
זה שממול היו שחקנים איך נאמר , בלי להעליב. שאין לי מושג איך ניצחו את הדרבי שלהם.
זה נס.

למכבי חסר שחקן באגף שמאל שיטריד את הגנת חיפה.
ושחקן אגף ימין שישחק עם דסה.
הלחץ הזה השפיע גם על דסה שבמחצית השנייה חזר אחרונה כמה משחקים.
אני חושב שעם יוסי באגף ימין (במקום יצחקי) מיכה בשמאל (בהחלפה עם סקריונה)
מיקלה ואלברמן בחיפוי היו יוצאים יותר טוב מהמשחק.

אני מניח ששבוע הבא יחזור טב"ח הבת במקום יצחקי, ולא זה לא בגלל מה שיצחקי עשה בזמן שהוחלף,
זה בגלל שיצחקי לא רץ, בכלל.

לגבי ההגנה, היא קצת בלוף, כלומר מול רוב קבוצות ליגת העל היא ממש בסדר,
אבל טב"ח הבן לא מסוגל לרדוף אחרי אף חלוץ.
וכשטיבי מייצר לו עוד עבודה הוא בכלל מסכן.
שניהם יכולים להיות בלם משלים ליד בלם רציני, לא הבלם הרציני.

הקבוצה גם נראית קצת עייפה, פיזית.
חצי שעה של לחץ מול סכנין הפכה לעשרים דקות מול חיפה.
אלברמן נמצה יותר מדי בגליצ'ים ופחות מדי על הרגלים.
החבר'ה עברו עונה ארוכה, ורואים את זה.
נשארו להם עוד עשרה משחקים ליגה ואולי עוד שני משחקי גביע.
צריך למצוא להם את הדרך לנוח ולחזור לכושר.
בשביל זה בדיוק אמור להיות ספסל.

אני לא מומחה לכושר גופני, אבל איכשהו צריך מנוחה והרמה לפיק חדש.
ולקוות כמו במרתון, שגם המתחרים שלך סובלים לפחות כמוך.

yaron 13 במרץ 2017

מסכים לגמרי שלשלחק עם כ"כ הרבה שחקנים שבסכנת צהובים לא חכם. הייתי משחק עם בניון במקום מיכה/יצחקי ומבקש להתעלם מהצהובים.
לגבי יצחקי, אולי לא שחקן מהיר אבל אחד השחקנים שמשחקים הכי מהר בקבוצה. כשהמשחק זורם ומשחקים בנגיעה אחת הוא מהטובים שיש לנו.

יוגב 13 במרץ 2017

טבח הבן, גם בגילו, הוא אחד הבלמים המהירים בליגה.
נדמה לי שזה מאושש בנתונים של המנהלת.

בלייק 13 במרץ 2017

דילמת הצהובים תמשיך גם למשחק נגד סכנין.
הפעם המשחק שיפסידו יהיה חצי הגמר נגד בית"ר.

שלו 13 במרץ 2017

נראה לי שנגד סכנין שלושתם לא ישחקו.
טב"ח הבת חוזר.
יוסי זה גם אחלה.
ופיליפנקו גם יודע למסור לחלוצי היריב.

אחד העם 13 במרץ 2017

נקודה למחשבה:
כששוינפלד נכנס, הוא נצמד לאגף ימין ברוב הזמן, ולא שיחק בעמדת 9 הקלאסית, למרות שהחליף את קיארטנסון. הוא בעל כח פריצה, מהיר וטכני יחסית לממדיו, ועשה את זה לא רע. הייתי רוצה לראות חוד של שוינפלד , קיארטנסון , טב"ח בפעולה. בטח במשחק נגד ב"ש. עדיף שהוא יעזור לדסה מול נוואקמה ולא דור, שלא לדבר על הבעיה שהוא מציב לחוליית ההגנה של ב"ש. הם לא יוכלו להתמקד בוידאר ולעטוף אותו עם שני בלמים.
מרסלו נכנס מאוחר מדי. עברו דקות יקרות של אבדן שליטה במרכז השדה ללא תגובה הולמת מהמאמן. טוב שיש רייקו. נגד ב"ש צריך לעלות עם גל ומרסלו או גל וגולסה (אם יחזור לכושר משחק) ולהשאיר רק משבצת יצירתית אחת בקישור (מיקל/ אוסקר/ בניון/מיכה- הטוב מביניהם בעת ההיא)
אני מקווה שטיבי בזבז אמש את כל תקציב הטעויות שלו למשחקי הפלייאוף. אחרת צריך להתחיל להריץ את רמון/יגור, בטרם יבולע לנו.

קרקו 13 במרץ 2017

נהניתי משוינפלד אתמול. במעט הדקות ששיחק היינו מסוכנים יותר.

גיא זהר 13 במרץ 2017

שתי הערות: 1. התגובה של ג'ורדי כלפי השחקן שאבא שלו לא כותב פוסטים אבל אחיו מנסה להרביץ לשוטא, הייתה מוגזמת.
2. ראיקוביץ עצר יפה (במיוחד העצירה השנייה) שני כדורים של פרץ, אבל היו לפחות שני מצבים טובים של חיפה (אחד מגרלשווילי והשני של לאלא שבד"כ לא מחטיא) מתוך הרחבה. עושה רושם שמכבי מנסה לצמצם פערים עם ב"ש (אפס בעיטות למסגרת זו חתיכת תעודת עניות)

Ollie Williams 13 במרץ 2017

איך אתה יודע שהתגובה הייתה מוגזמת? בגלל תמונה אחת וכותרת מפוצצת של צנציפר? או ששתלת מיקרופון על ג'ורדי ואתה שומע כל מה שהוא אומר? אז מה אם יצחקי עצמו צחק על התמונה הזו אח"כ.
ולגבי היציאה על האבא, היות ויש לך מיקרופון על כולם ואתה יודע בדיוק מה כל אחד אמר, היית אמור לדעת יותר מהכותרת של טוכמן ולדעת שיצחקי אמר את זה בתגובה לכתבת ששאלה אותו מפורשות אם עכשיו אבא שלו יפרסם פוסט זועם ברשתות החברתיות.

בלייק 13 במרץ 2017

דווקא בוואלה כתבו שזה נאמר בתשובה לשאלה ישירה של עיתונאי. זה כמובן לא מנע מהם לפרסם כותרות מפוצצות על "העקיצה הכואבת של יצחקי". חיפשתי אם עוד מישהו יכתוב שהמשפט נאמר כתגובה לשאלה ישירה, ומצאתי עוד צדיק – מעריב/ספורט 1.
ואם אני לא טועה, גיא, אז אח של יצחקי רק צעק "ורצה לדבר" עם שוטא בזמנו. מכות זה כבר כוסילמלם.
לגבי הנקודה הראשונה, נראה לי שעדיף שג'ורדי יחזור ליציע. ואם הוא לא רוצה, אז חבל היה להביא את וידיגאל.

יוני 13 במרץ 2017

גיא ציפיתי לאיזו תגובה שלך על הקביעה של גיל שראיקו השוער הטוב בליגה (קביעה שאני לחלוטין מסכים איתה), לא מתאים שפסחת על זה ;)

בלייק 13 במרץ 2017

לא רוצה לחמם, אבל גיל כתב שהוא השוער הטוב בליגה בהפרש עצום.

גיא זהר 13 במרץ 2017

אח, אולי כמו שאומרת גברת כפיים אתה כל כך שקוף. לגבי התוגבה של ג'ורדי ברור שהיא הייתה מוגזמת. התגובה של יצחקי הייתה טבעית לגמרי ולאחוז בפנים זה ממש לא לעניין. מה אתה רוצה שיצחקי יגיד? שג'ורדי הגזים? לגבי התגובה ברור שזו הייתה פרובוקציה של העיתונאים שאחר כך ניפחו, אבל כאמור משפחת יצחקי (וגם החברים שלו עצמו) רחוקים מלהיות פראיירים. לגבי ראיקוביץ', חלה הדרדרות חדה במעמדו, מהשור הטוב בעולם לגילו הוא הפך לשוער הטוב בליגה השישית באירופה ה

בלייק 13 במרץ 2017

למה לא גם וגם?

גיא זהר 13 במרץ 2017

אם כבר הטוב בגילו בסרביה והטוב בליגה הישראלית.

בלייק 13 במרץ 2017

נתפשר על הכי טוב בבלקן ובמזה"ת?

גיא זהר 13 במרץ 2017

בבלקן לגילן. המאמן הסרבי האנטישמי מעדיף את סטויקוביץ עליו. בכל זאת, הצ'מפיונשיפ פחות טובה מהליגה שלנו

בלייק 13 במרץ 2017

מחממים אותו לאט….
אנטישמי? לא הבנת, הוא מרכיב אותו כי הוא הלך מכות עם אוהדים במחנה אימון של חיפה בזמנו. הוא ציוני גאה.
אולי הוא לא מרכיב את ראיקוביץ' כסדרת חינוך על אירועי סכנין?
רב הנסתר על הגלוי…

יואב 13 במרץ 2017

גיא,
אני כל כך מחכה לקיץ((:
ואז נבחן באמת את הבנתך בשוערים.

גיא זהר 13 במרץ 2017

ברור שארסנל או ניוקאסל מחכות לו… במיוחד אחרי שיוסיף דאבל נוסף. מחכה בכליון עיניים.

יואב 13 במרץ 2017

קיץ קיץ.
וכל תגובה נוספת בסגנון הזה זה תענוג.
והקיץ יגיע, הוא תמיד מגיע.

גיא זהר 13 במרץ 2017

אני לא נביא ולא בן של. נחיה (נקווה, כבר הבטיחו לנו הפתעות בעתיד) ונראה.

יואב 13 במרץ 2017

הציניות הדיי מאוסה שלך(בהקשר של מכבי) נראית ברורה ממש כנבואה.
ועוד איך התנבאת.
ותראה מה יצא מזה…

השמן 13 במרץ 2017

גיא, לפני חודשיים מכבי קיבלה הצעה של 4 מיליון יורו (יש אומרים חמש) על טב"ח. שחקן התקפה בן 28, שמעולם לא הגיע ל10 שערים העונה עם תקרת זכוכית של ראש דפוק שאפשר לראות מצפיה במשחק בודד שלו. אתה באמת חושב ששוער בן 22 עם הרקורד של ראיקוביץ' והכישרון הדי ברור שלו לא יימכר בסכום לפחות דומה?
אגב בעיני אם קיארטנסון ימשיך בעונה וקצת הקרובות להפגיז בקצב של הסיבוב השני, נמכור ברווח גם אותו. המחירים עלו, אין מה לעשות. בלי קשר לכמה ראיקוביץ' יהיה או לא יהיה גדול

גיא זהר 13 במרץ 2017

השמן לדעתי ההצעה על טבח הבת לא עברה את השלוש וחצי. הכל עניין של סיטואציה, במיוחד שהבת כבש כמה שערים במקום החשוב באמת. יש מצב שלא תהיה דרישה לבת בקיץ. לראיקוביץ ברור שתהיה דרישה, היתה גם לפני שנה וחצי, העניין של מי ובאיזה מחיר. הוא שוער מוכשר אבל עם לא מעט חסרונות.

בלייק 13 במרץ 2017

גיא, אם כבר עקיצה, אז גם צריך לזכור שמכבי חייבת לאלונה ברקת טובה גדולה מאוד על חוק המושאלים.

חיים הצהוב 13 במרץ 2017

פרץ אתמול היה השחקן הכי טוב על המגרש, העלים כמעט לבדו את אלברמן ואת מיכה, בלעדיו מכבי היו שמים שלישיה בקלות

בלייק 13 במרץ 2017

אני רוצה להזכיר שלא בעטנו פעם אחת למסגרת. עם כל הכבוד לפרץ, ויש הרבה, זה לא היה ההבדל בין משחק מביש ל 3:0 קל.

גיא זהר 13 במרץ 2017

תכלס. למרות שבלי קשר גם אנחנו הרווחנו ממנו נקודה.

בלייק 13 במרץ 2017

האמת שבשבוע שעבר קיוויתי שביטון יבקיע נגדכם שער ניצחון, זה היה יכול להיות נחמד.
אבל ברור שהוא לא התאמץ ומכר את המשחק.

גיא זהר 13 במרץ 2017

עזוב ביטון, לוסיו כל כך גרוע שהוא אפילו לא יכול לנקום בנו

בלייק 13 במרץ 2017

הנקמה שלו תהיה כשהוא יחזור בעונה הבאה

גיא זהר 13 במרץ 2017

ברצינות, לא נראה לי שלוסיו יחזור. בתכלס הולך להיות אצלנו קיץ שמח.

בלייק 13 במרץ 2017

אני גם לא רואה סיכוי שלוסיו יחזור לסגל של ב"ש. הוא פשוט לא מספיק טוב. ברקת ובכר ניסו להמר בכסף קטן יחסית, עם לוסיו כנראה לא הצליח.
יהיה שמח בקיץ? לא עד כדי כך יודע מי חתום ומי אמור להגיע. די ברור שבוזגלו עוזב, כנראה שאלו יגיע. אבל שמח כבר עכשיו, ולא נראה לי שבכר בקטע של דילול הסגל. חוץ מזה שדודו דהאן צריך לגזור לפחות עוד 2-3 קופונים.

מי אתה חושב שישאירו מהזרים?
אני מניח שויטור יקבל מספיק הזדמנויות להוכיח שהוא החלים מהפציעה. קורהוט בטח יישאר.
נשארנו עם סוארס, הובאן, הוגו וואקמה.
הובאן בטח לא ימשיך מפאת גילו ותרומתו היורדת..
אני הבנתי שסוארס חתום לעוד עונה, אבל אם יריצו את ויטור בסוף העונה ובקיץ, והוא ייראה טוב, יש סיכוי שישאירו את שניהם (יחד עם צדק וטהאא כמובן)?
אני מניח שב"ש תרצה להשאיר גם את אוגו וגם את וואקמה, אבל כאן זאת כבר שאלה של מחיר שיוצע עבורם (אם וכאשר), לא?

גיא זהר 13 במרץ 2017

נתחיל מהקל אל הכבד. מעריך שייכנסו להפטר מגדיר ווובה. אם ויטור כשיר סוארס יילך. גם הובאן. דווקא לגבי בוזגלו כלום לא סגור להערכתי. למיטב ידעתי וואקמה חתום עד סוף העונה הבאה ולכן נראה לי שבקיץ יימכר. אוגו, גם בגלל שיש לו בעיה כרונית בסחוס, לדעתי יישאר. יגיעו שלושה זרים חדשים ועוד לפחות שניים שלושה ישראלים

בלייק 13 במרץ 2017

לא בטוח לגבי גאדיר, בטח עם העומס על העמדות שהוא יכול לשחק בהן, אבל וובה בראון שחקן טוב שעדיף לכם להשאיר בעיני.
3 זרים חדשים והיכולת של ויטור אחרי הפציעה עשויים להכריע את האליפות בעונה הבאה.

ערן (המקורי) 13 במרץ 2017

פוסט קולע.
הדבר היחיד שלקחתי לחיוב אתמול היה 3 נקודות.
בחצי השעה הראשונה, הטובה יותר, לא הגענו לאף מצב ולא היתה אף בעיטה למסגרת.
ראיקו היה המצטיין, ואפשר להגיד שהציל אותנו.
אני מסעים עם מה שנאמר על ידי גיל ואחרים – ההצבה של סקריונה בצד, הנבצרות הלא זמנית של כל מי ששיחק ופחד מצהוב (והיכולת ההגנתית הירודה של חלקם מלכתחילה), המערך הנוקשה של המאמן.
וזה המשחק השני ברצף שנראים רע. בהחלט מרגיש שמשחקים הרבה פחות טוב מאשר בתקופה שגורדי אימן.
סיבות אפשריות לאופטימיות:
שוב לקחנו נקודות קריטיות (זה לא קרה אצל שוטא);
חילופים מוקדמים יחסית לשוטא;
שחקנים חשובים (שוינפלד; נקווה שגולסה) שבים מפציעות;
אני מאמין שגורדי יותר מעורב מאשר אצל שוטא ולא יתן לדברים להתפרק.
[אני מרבה להשוות לשוטא, לאור הטראומה מהיכולת הגרועה וההישגים הדלים בליגה אצלו…]

funfun 13 במרץ 2017

אני לא יודע מה איתכם, אבל גיל כתב זאת נכון, בחצי הראשון שיחקנו נהדר. הרבה חילופי מקומות ומסירות מהירות, לחץ מטורף על ההגנה של חיפה ורק קבלת החלטות מזעזעת של יצחקי וקצת נאיביות מהצד של סקריונה מנעו מאיתנו לשים גול משלנו ולא בעזרתו של דור פרץ האהוב.
מסכים על כל מי שכתב על סקאריונה בשמאל – מצד שני נראה לי שמאז הפציעה (והוא היה מצוין בשבועיים שלפניה) הוא לא חזר לעצמו בכלל. תוסיף מיקום שגוי וצורת משחק של הקבוצה שרגילה לבודד את טבח הגאון בצד הזה ונשאר לנו כלום ושום דבר.
ראייקו שוב הוכיח שהוא מביא לנו נקודות גם לבדו! מקווה מאוד שיצליחו להשאיר אותו כאן בעונה הבאה כי זה יכול להיות מאוד משמעותי לקמפיין האירופי ובכלל
לגבי וידגאל – וואלה תעלומה. יש לך צמד בריזלאים דוברי השפה, ריקן פרץ פיליפנקו ובניון על הספסל ואתה לא יכול לגוון לנו קצת? לפזר קצת עומסים? יחזקאל כאופציה מהירה בכנף?
ימים יגידו
הדבר היחיד שמשמח אותי זה שלא התפוצצנו שניה לפני הפליאוף – שהאף לא יעלה למעלה לשחקנים! חוץ מזה גם הגמלים גירדו בחאווה נקודות שבוע שעבר אז שידעו שגם לנו יש "תחת" והמזל לא נמצא רק בצד שלהם. מה עוד שסיר הלחץ מעל הראש של בכר מתחיל לבעבע עם כל הפוליטיקות והגנון
מצד שני ביטר הוכיחו עונה שעברה והעונה שבליגה את הנקודות הם בדרך כלל משאירים לב"ש ולוקחים מאיתנו…

אורי 13 במרץ 2017

בשנה שעברה עוד לכולת לסמוך על מכבי חליפה שתאזן את בית"ר
השנה גם זה לא
אין ברירה, צריכים לנצח את ב"ש פעמיים

אורי 13 במרץ 2017

*יכולת
*חיפה

אבי 2 13 במרץ 2017

בתור אוהד הפועל חיפה, אני לא יכול לתאר את גודל האכזבה מעדן. בכל זאת הבחור תוצר מחלקת הנוער שלנו (עבר אמנם בנוער לירוק), נולד בקרית חיים ועשה את עונת הפריצה שלו בארץ אצלנו לפני היציאה לאירופה. היו לנו ציפיות גדולות אבל הכל התפוצץ לנו בפנים.
אפשר להריע לו על הרצון, הלחימה והגליצים שהוא עושה. אבל סורי, עם זה לא הולכים למכולת. שום תפוקה התקפית.
מצחיק שלפני כמה שנים יואב כץ "שבר את השיא שלו בשכר לשחקן", כשהחתים בזמנו את השחקן שהוא מעריץ, ערן לוי על קצת מעל 100 אלף דולר. כשעדן בן בסט מקבל 210 אלף דולר כאילו כלום. ואני אומר לכם ש210 אלף דולר במונחי יואב כץ זה מיליון דולר במונחי שחר/ברקת/גולדהאר.

אבי 2 13 במרץ 2017

אה ודור פרץ זה בונבוניירה.
שנים של דיכאון ושיעמום מקשרים אפורים שמשחקים לרוחב, סרדלים ויוסי דורות למיניהם..אשר הנציחו את הבינוניות בהפועל חיפה.
סוף סוף שחקן קישור שמשחק לעומק – מאז דימה אוליאנוב לא היה לנו כזה.

יואב 13 במרץ 2017

תגובות יפות אבי.

עומר 13 במרץ 2017

בתור אוהד מכבי, תענוג לראות את דור פרץ בהפועל חיפה. פשוט שחקן אחר ממה שראינו במכבי. אתמול היה הטוב במגרש לדעתי.

טרנטה 13 במרץ 2017

היה נהדר גם בתחילת שנה שעברה כל עוד שיחק ובקישור.

חיים הצהוב 13 במרץ 2017

אני גם חושב שהוא היה השחקן המצטיין אתמול, אתמול הוא היה 2 רמות מעל אלברמן.
לגביי עדן בן בסט, צר לי אבל הכתובת הייתה על הקיר, בהחמצות שלו לא היה אדם ביציע שלא חייך משמחה שהוא כבר לא איתנו

funfun 13 במרץ 2017

אני חושב שבקיזוז הגול העצמי שלו – מגרשווילי היה יותר טוב. חגג על דסה ומיכה ועוד כמה ששיחקו אותה מפריעים לו כל פעם שרצה לרוץ קדימה.
בכל אופן אני מסכים שדור היה מצוין – נראה אותו נותן כמה כאלו ברצף.
מה שמצחיק זה שבעונת עליה שלו לבוגרים הוא היה טוב משמעותית מאיך שהוא נראה אצלנו העונה. מצד שני שוטא ארבלדזה…

אבי 2 13 במרץ 2017

יואב תודה רבה.

חיים הצהוב ועומר,
לצערי ההופעה של דור אתמול גרמה לכך שאין כל סיכוי שנהנה ממנו גם בעונה הבאה, כי אתם תחזירו אותו לסגל בוודאות.
לגבי עדן, גם מהצד הירוק חשבו על איתי שכטר שהוא גמר את הקריירה ופתאום הוא קם לתחייה העונה בבית"ר. אולי זה גם יקרה אצל עדן, למרות שאני פאסימי מאוד.

חיים הצהוב 13 במרץ 2017

שכטר היה פעם שחקן שחקן, הוא היה ללא ספק הכדורגלן הטוב בארץ בתקופה הטובה בהפועל.
בן בסט נתן עונה טובה בהפועל חיפה ועוד כמה פוקסים בצרפת, הוא אף פעם לא הגיע לרמות ששכטר היה בהם.

אבי 2 13 במרץ 2017

אין חולק על כך ששכטר היה הרבה יותר טוב מבן בסט.
רק רציתי להמחיש מקרה של ייאוש טוטאלי משחקן ותחייה מחדש – ובמכבי חיפה הוא היה כישלון מהדהד, לא הצליח לעבור עמוד.
ואני חייב לציין לזכותו של עדן שהוא היה גם פקטור בצרפת, כשנתן עונה טובה בברסט שגרמה לטולוז לפתוח את הכיס ולרכוש אותו. לעומת שכטר שירד ליגה עם קייזרסלאוטרן והיה בגדר נעלם בסוונסי.

Lord Anthony 13 במרץ 2017

המטרה של מכבי כרגע היא להשיג מקסימום נצחונות במינימום מאמץ ולשם גם אופן המשחק מוכוון.
לדעתי מאז שג'ורדי החליף את שוטא (או לכל היותר החל מהמשחק מול סכנין) יש דפוס די קבוע: לוחצים בחצי השעה הראשונה עד שמשיגים גול ואז מורידים את הקצב. זה היה בדיוק אותו הסיפור גם נגד הפועל חיפה רק שהפעם לאור מצב הצהובים הקטע של ההורדת קצב נראה פחות טוב.

רועי 13 במרץ 2017

הקטע של הורדת הקצב לא נראה טוב באף אחד מהמשחקים האחרונים, ובכולם הוא כמעט עלה בנקודות.

דור 13 במרץ 2017

מצטער אבל אני לא קונה את ההסבר האופטימי הזה. יתכן שיש הוראה להוריד טיפה מהלחץ אחרי שער, אבל בלונג ראן זה יגמר בהפסד נקודות שטותי. לצערי ההגנה שלנו לא אחראית דיה בכדי להימנע מטעויות מביכות, שמביאות את כל הקבוצה למשברים מנטאליים קשים במהלך המשחק, לא מצליחים להעביר פס.

טרנטה 13 במרץ 2017

עד מתי זיו אדלר? איך יכול להיות שהוא שופט אותנו כל הזמן? הוא כל כך מעצבן וזה כבר לא מצחיק.
הוא מסוכן לשחקנים. גם כשכבר שורק לנבדל (הוא הרי לא יכול להתעלם לגמרי מעוזריו) אז הוא עושה זאת באיחור גדול…תמיד עולה לי בראש הפציעה של דגו ששבר את הרגל בגלל שהשופט לא שרק לנבדל שסימן הקוון והוא המשיך למאבק מיותר עם השוער.

גיא זהר 13 במרץ 2017

אלון יפת היה אמור לשפוט והוחלף ברגע האחרון.

שלו 13 במרץ 2017

חוץ משני פנדלים שלא שרק היה סה"כ משחק טוב.

טרנטה 13 במרץ 2017

לא נכון בכלל

אשר 15 במרץ 2017

שאלה שנשאלתי ע"י אוהד ב"ש ואשמח לתשובות –

זה שלבן בסט יש מענק אליפות במכבי זה לא טעם לפגם? וזה שפרץ שנה הבאה רוצה ליגת האלופות עם מכבי? וברור שפרץ היה הכי טוב במגרש ובן בסט פשוט ממשיך להחמיץ כבר עונה 83 ברציפות…בלי קשר לזה, האם יש בטענה הזו משהו?

בלייק 15 במרץ 2017

יש בה משהו, אבל אתה מציג את זה באופן חד סטרי….
ב"ש סגרה עם אורן ביטון מק"ש. ע"פ פרסומים הסגירה כבר היתה מזמן, וההודעה הגיעה אחרי שק"ש סיימה בפלייאוף התחתון כך לא יהיו יותר מפגשים בין הקבוצות.
אלו תכף חותם בב"ש, כבר כתוב שמכבי פ"ת מעדיפה שהוא לא ישחק בפלייאוף נגד ב"ש. מה עדיף, שב"ש תשחק נגד מכבי פ"ת מוחלשת (בלי אלו) או שאלו ישחק תוך ניגוד אינטרסים? דווקא מברקת וב"ש אני מצפה שיודיעו פומבית שהם רוצים שאלו ישחק נגדם וישחק הכי טוב שהוא יכול.
ההסבר לציפיה הזאת מוביל אותי לחלק האחרון, שרלוונטי לדור פרץ.
מכבי ת"א (וגם מכב חיפה לצורך העניין, לא רלוונטית למרוץ העונה, אבל שתי המכביות הבכירות הן המשאילות הגדולות ביותר בכדורגל הישראלי) היתה מעוניינת שמושאלים שלה לא ישחקו נגדה, כפי שהיה עד העונה. מי שדחפה בכל הכוח להעביר בהתאחדות תקנה ששחקנים מושאלים חייבים לשחק נגד הקבוצה אליהם הם אמורים לחזור, היא אלונה ברקת. הטענה היתה שאם מכבי ת"א משאילה שחקנים להרבה קבוצות בליגה והם לא משחקים נגדה אז מכבי מתמודדת עם סגלים חלשים יותר מאשר יריביה (ומאחורי הקלעים כמובן דובר על ניסיון של ברקת לחסום את היתרון של מכבי בהחזקת הרבה שחקנים מושאלים). נראה איך ברקת תגיב אם מבי פ"ת תחליט באמת לספסל את אלו במשחקים נגד ב"ש.

Comments closed