לא מספיק טובים, באר שבע כן

אנחנו לא מספיק טובים, היו אחרים שהיו מביכים

בשורה התחתונה הגענו למשחק אותו היינו חייבים לנצח, ולא היינו קרובים לזה. לא משנה פנדל כן או לא, לא משנה שום דבר מסביב, משנה שכמו בעונה שעברה, הגענו לבאר ולא היינו שם כדי לשתות מים.

*

לעומתנו באר שבע השנה כמו בשנה שעברה, כן מתעלה במשחקים הגדולים. היא עשתה את זה באירופה, ועשתה את זה היום, וגם עשתה את זה בשנה שעברה.

*

אני מת להבין מה בוני ועמיחי רוצים בדיוק? הם לא יודעים את מה שכל העולם יודע, שג'ורדי הוא מנג'ר בסגנון פרגוסון מאז ששוטא פוטר? הם לא יודעים שג'ורדי יודע שזו העונה שלו, האליפות שלו לקחת או להפסיד, והוא יעשה כל דבר שביכולתו כדי לעזור לקבוצה? אולי הוא אמור לחשוב על איך דברים נראים במקום זה, זה כמובן הרבה יותר חשוב.

*

היה משחק פיזי, היה משחק שמכבד את הכדורגל הישראלי, הרמה היתה גבוהה יחסית. ברור שכששתי קבוצות חזקות נפגשות לא יהיו אין ספור מצבים, אבל היו התקפות יפות בשני הצדדים. מכבי לא הצליחה לייצר את נקודת הכובד שתטה את המשחק בדקות הטובות שלה, לא בסוף החצי הראשון כשנראה היה שבאר שבע נופלים מהרגלים, ולא מהדקה השישים.

אגב, ג'ורדי צודק, כמו בעונה שעברה, כולם מדברים על ההגנה, אבל ההגנה שלנו מספיק חזקה כדי לקחת אליפות, כמו בעונה שעברה, כשצריך להבקיע אנחנו לא מצליחים. וכן, בעונה שעברה ערן היה פה, אז לא זה לא רק שערן מבקיע עכשיו בסין.

פיליפנקה היה מצוין, עוד משהו שהשדרים באו עם תובנות מהבית ששום דבר לא אמור להפריע להם לאמר אחרת.

*

הקבוצה לא היתה מספיק טובה, אבל אופי היה שם. שרן הראה שהוא מנהיג, עשה פעולות גדולות, וסחב אחריו את הקבוצה שלא ותרה על המשחק אפילו לשניה.

*

אז שאפו לבאר שבע, באסה לנו, יהיה מספיק זמן לסיכומים העונה, אבל דבר אחד ברור התגלה היום, אוסקר פשוט לא מספיק טוב כשצריך אותו. אוסקר סקריונה אמור היה להיות הזר הטוב ביותר שלנו, הוא לא קרוב להיות שחקן שמשנה משחק במשחק הכי חשוב של העונה, במשחק בו תופקד בתפקיד הטבעי שלו.

הניצחון בדרבי
על הקצה

197 Comments

קרקו 1 באפריל 2017

ועדיין – היינו בכלל לא רעים. חוץ מטב"ח הבת, שכרגיל לא הופיע.
אם מקשיבים רק לשדר + פרשן, אפשר לחשוב שהפסדנו מינימום 4:0.

אריאל 1 באפריל 2017

הייתם לא רעים זה נכון. אבל במשחק שבו הייתם חייבים להיות מעולים, וסיכוי טוב שהפסדתם את האליפות. בצד החיובי לא הפסדתם 4-0.

משה 1 באפריל 2017

זה שלהתנהגות של ג׳ורדי יש הסבר הגיוני לא הופכת אותה ללגיטימית.

גיא זהר 1 באפריל 2017

ראשית זה נראה לא טוב כשג'ורדי מתדרך את ריקן לפני כניסה, אבל בטח לא לכבודו להתעמת עם ברדה

גל 2 באפריל 2017

אתה רציני?
ברדה בא לשופט במחצית להגיד תודה על הפנדל וללחוץ לו את היד.
העיקר שזה כן פעולה מכובדת, גם לברדה וגם לשופט שלא הרחיק אותו משם.

איציק 2 באפריל 2017

וג'ורדי הסתודד עם השופט במנהרה וזה בסדר כי הו ג'ורדי. חאלס, כולם ובכל מקום עושים זאת. אוברדוביץ' ישב לשופט על הוריד עוד מהטיסה. מה שברדה עשה לא חריג, זה שג'ורדי בא להפריד זה בסדר, וגם שדבר במנהרה לא מפריע לי. תפקידו של השופט לדעת לסנן את כל הרעשים.

גיא זהר 2 באפריל 2017

מישהו אמר שברדה קלאסה במגרש? נותן קרב לקלינגר של פעם. ועדיין מצפה מאדון ג'ורדי שיפגין קלאסה ולא יתעסק בבולשיט. אירופאי, לא?

דור 1 באפריל 2017

חבל שלא רשמת כמה מילים על טל בן חיים החלוץ.
קשה להאמין שבאמת רוצים אותו באירופה אחרי שרואים אותו משחק כאן בליגה. שחקן מביש (יש כאלה שיגידו גמד רוחני) שחושב שהוא הטוב במדינה ובזמן הזה עוקפים אותו בסיבוב. אני באמת מתקשה להאמין למה משחק אחרי משחק נותנים לו לפתוח בהרכב,גם בנבחרת, על אף היכולת הדלה לאורך זמן כל כך רב.
לגבי המשחק היום – סקאריונה לא שיחק הרבה דקות בזמן האחרון והיה חסר מנהיג נוסף על הדשא במקומו, דוגמת בניון.
ולגבי בן חיים החלוץ, לא הייתי מתנגד לתת לשגיב יחזקאל לשחק באגף שמאל במקומו. אם באר שבע יכולים לתת קרדיט לשחקן שהביאו לשנים הבאות כמו אוחנה, למה שגם אנחנו לא?
שבוע טוב לכולם.

yaron 1 באפריל 2017

גל אלברמן במשחק הכי חלש שלו שראיתי מזה הרבה זמן. נוכח נפקד… אולי בגלל הדומיננטיות של מיקאל.
יכול להיות שקרויף/וידיגאל מתחרטים שהשאירו את גולסה מחוץ לסגל.
סקאריונה באמת אכזבה ענקית.
מיכה מוכיח לדעתי בפעם המיליון שהוא לא שחקן שלם.
גם טב"ח לא היה ה כ ו כ ב שהוא מתיימר להיות.
ב"ש באה אם תוכנית מסודרת שהיא מכירה היטב ושוב הצליחה לבצע.

דור 1 באפריל 2017

ב"ש קיבלה שער במתנה במשחק טקטי בין שתי קבוצות שוות, נראהלי שהתכנית הסתדרה לה יותר משהיא סידרה אותה, שתי קבוצות במשחק חלש אחת עם שלמונים ואחת נקיה

yaron 1 באפריל 2017

מסכים, הם היו מרוצים גם מתיקו.
זאת התוכנית, משחקים על תיקו ומנסים לעקוץ.
אנחנו באנו עם שאיפות יותר גדולות אבל גם אנחנו שיחקנו אחראי ומסודר.

דור 1 באפריל 2017

כן רק שאני חוזר.. לא עקצתם, פתחתם את המשחק עם יתרון 1-0 וכך הוא נגמר וכך האליפות נגמרה וככה היא תיזכר, אליפות של שופטים מושחתים

איציק 1 באפריל 2017

וואו, אתה ממש יודע להפסיד. הייתה עברה מטומטמת. היה צריך לעזוב את מליקסון לנפשו. עשה שטות באר-שבע קיבלה פנדל גבולי.

איציק 1 באפריל 2017

איך בדיוק ניסו לעקוץ כשמחצית ראשונה כמעט ולא עברתם את החצי ובמחצית השנייה השוער שלכם הציל שני שערים בטוחים (גם שלנו לקח אחד). באר-שבע הייתה יותר מסוכנת ולחצה יותר, נכון שדי עקר כמו מכבי אבל להגיד שלנסות לעקוץ, זו אי ראיית המצב כפי שהיה באמת.

דור 1 באפריל 2017

חברים ניצחתם משחק צמוד בפלייאוף מפנדל שלא היה.. קשה לראת את זה בעיניים אובייקטיביות אבל זה מה שזה, אם זה היה משחק סיבוב ראשון או שני הייתי שותק, אבל זה משחק פלייאוף על כל הקופה וקיבלתם מתנה דקה 15, הייתה לכם את הפריבילגיה לא לקחת סיכונים במשחק של שתי קבוצות שוות, וזה הכריע את האליפות. תספרו מה שתרצו אבל זה מה שהיה, כל הזדמנות נוספ שהגעתם אליה הייתה בהתקפת מעבר, שופט ששפט את המשחק מסיבה מפוקפקת ניצח אותו

איציק 1 באפריל 2017

לוזר!!!

גיא זהר 1 באפריל 2017

עזוב איציק, תן להם לבכות!

איציק 1 באפריל 2017

עזבתי

עידן. 2 באפריל 2017

אגב, זה מסוג הדברים שאף אחד לא יזכור, אבל היה פנדל של 100% שלא נשרק לטובת ב"ש כשצדק (נדמה לי) נתפס ברחבה.

אלמוג 2 באפריל 2017

דור, תלמד להפסיד.
אתה לא מכבד את עצמך עם התשובות הסובייקטיביות שלך.
אם הגיע לקבוצה כלשהי לנצח במשחק הזה, זה לבאר שבע.

דור 2 באפריל 2017

ווינרים גדולים.. מעניין מה אתם הייתם אומרים במצב הפוך..

אלמוג 2 באפריל 2017

במצב הפוך הפועל באר שבע היתה מפסידה, מה שלא קרה בפועל ולכן
המחשבה הזו חסרת משמעות.

yaron 2 באפריל 2017

איציק, צאו מהרגשי…
ניצחתם וכל הכבוד אבל שיחקתם עם שלושה בלמים וניסיתם לעקוץ עם מסירות סופר ארוכות לוואקמה.
השיטה עבדה לכם מצויין ובגלל זה גם הגעתם למצבים טובים.

איציק 2 באפריל 2017

שום ריגשי, כנראה לא ראית כלל את המחצית הראשונה. לא שהגענו למצבים אבל לא עברתם כמעט את החצי עם הלחץ הגבוה שלנו. אז לדבר על לנסות לעקוץ זה לא לעניין. גם במחצית השנייה רוב הזמן זה לא היה ככה. 20 דקות אחרונות אתה צודק, חבל, אבל רצו יותר לשמור על התוצאה מלשחק וחבל. וזה דרך אגב יצר לנו יותר מצבים מכל המשחק של הלחץ. אתם עליתם, הפקרתם קצת את ההגנה ולנו היו הזדמנויות, אבל מכאן ועד התיאור שלך הדרך ארוכה. אתה מספר לי את המשחק של שנה שעברה שהיה כזה, תתעדכן.

Ollie Williams 2 באפריל 2017

בחייאת ראבאק
התחלתם בלחץ גבוה באטרף, ואז מדקה 9 לערך עד לריינשרייבר ב"ש בקושי עברה את החצי והציגה איבודי כדור מביכים שמכבי לא השכילה לנצל.
אחרי הגול במתנה זה התהפך, אחר כך בסיום המחצית שוב הלחץ היה של מכבי.
אף קבוצה לא הראתה פה עליונות, ההגנה של ב"ש הייתה למשל הרבה פחות חזקה מההגנה של מכבי בנצחון בנתניה, כזו שאפשרה לב"ש בעיטה אחת מתוך הרחבה ואחת למסגרת בדקה ה 91 במשך כל המשחק. עזוב, גם מב"ש עצמה היו תצוגות הגנתיות מרשימות בהרבה.

משחק שקול של תיקו שקיבל פוש קטן לצד אחד ע"י שופט שלא ראוי למעמד, ואם תקרא תגובה שלי למטה תראה שהפנדל זו בכלל לא הבעיה הכי גדולה שלו במשחק.

איציק 2 באפריל 2017

ראינו משחקים שונים. לחצתם בפתיחה כמה דקות וכלום עד סוף המחצית. ברגע שויטור התאפס על עצמו הלכתם לחפש את עצמכם, שזה לקח בערך 9 דקות.
לגבי השופט, לא מכיר אותו, ואולי הוא לא מתאים לאירוע, אבל אם זה נכון, אז האמירה הזו נכונה ללא קשר לפנדל אלה נכונה גם לפני פתיחת המשחק.

מאיר (חדש בשכונה) 2 באפריל 2017

אולי, מדוייק, בעיקר התפלגות השליטה.

רומן 2 באפריל 2017

איציק תרגע..
ב"ש קבוצה בכמה רמות מעל הצהובים, הבאסה היחידה היא הפנדל ההזוי הזה, ככה יש להם עכשיו תירוצים עד הגג של עזריאלי.
ב"ש שלטה לחלוטין במשחק, הצהובים לא היו מבקיעים גם אם היו משחקים עד צאת חג שני.

שכונה ד' 2 באפריל 2017

טישו,חמודי?

איציק 1 באפריל 2017

יש עוד 24 נקודות בקופה ופה רואים פוסט תבוסתני. זה הכי ניסיון לנאחס…
לגבי טב"ח הבת – מה שקרקו כתב. אם היה נותן משחק סביר זה יכל להפוך את הקערה על פיה.

איציק 1 באפריל 2017

נ.ב.: טוב שויטור חזר.

אופיר מ 2 באפריל 2017

החבר הזה שלא יודע מתי להפסיק עם הבדיחות

דור 1 באפריל 2017

גיל.. אם היינו מנצחים משער באותו סגנון מה היית כותב? שהיינו נהדרים? אתה בעצמך אמרת שמי שתעלה ליתרון במשחק הזה כנראה תכריע אותו, למה זה נשכח? לקחו לנו אליפות על טעות שיפוט חריגה כששופט המשחר המקורי נעדר ממנו מסיבות הזויות.. זה מה שאני אקח מהעונה הזו

גיא זהר 1 באפריל 2017

מה? רינשרייבר היה השופט המקורי. הפנדל היה גבולי ודסה יצא אדיוט עם הטאקל. לדבר על שיפוט זה לוזריות.

דור 1 באפריל 2017

יפת היה השופט המקורי, דסה נמנע לגעת במליקסון עם שתי הרגליים והשופט נתן לב"ש לכסח חופשי חודשי.. אבל תחיה באיזה סרט צבעוני שבוני מספר לך

דור 1 באפריל 2017

זו לא לוזריות זה להפסיד בגלל שופט במשחק צמוד.. מי ישמע קרעתם אותנו, זה מה שהיה תתמודדו עם זה

אלון 2 באפריל 2017

הם מתמודדים מצויין.
אתם, לעומת זאת, קצת פחות…

קפיטולניק 2 באפריל 2017

מי זה "אתם"?

גל ד 2 באפריל 2017

דור והטחורים.

צור שפי 2 באפריל 2017

+1

יוני 2 באפריל 2017

בחייאת גיא, תהיה אמיתי.
זה לבאר שבע הגיע לנצח אתמול, וכנראה גם לקחת אליפות ראויה, זה ברור. ועדיין, מליקסון צלל יפה מאוד, זה שדסה נגע בו זה לא אומר שזה פנדל, הרי החוקה לא אומרת שנגיעה בשחקן יריב ברחבה שווה פנדל.
ושוב, ברכות על בק-טו-בק, מגיע לכם.
(אין באמור ניסיון לנחס, למרות היותי צהוב).

קרקו 1 באפריל 2017

מי הוחלף ולמה?

שי 2 באפריל 2017

אם כן, זו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה בה "לוקחים אליפות" מקבוצה שגם אם הייתה מנצחת הייתה נשארת במקום השני.

גיא זהר 2 באפריל 2017

האליפות רשומה בטאבו על מכבי, לא ידעת?

השמן 1 באפריל 2017

מה אתה רוצה מסקאריונה? כמה דקות הוא קיבל בחודש האחרון? כמה מהן בתפקיד הטבעי שלו? כמה משחקים ברצף יש לו העונה?
יכול להיות שהוא פציע, וזה מעבר לחוסר מזל, אבל חוץ מזה, היו לו מעט מידי אפשרויות להציג את היכולת שלו העונה
מסכים עם מה שמשה אמר. ראיתי רק את התמונות בלי סאונד, זה פשוט לא נראה טוב. וידיגל אמור להיות מאמן ראשי שנה הבאה לא? אם ג'ורדי רוצה, שיתכבד ויאמן באופן רשמי עד סוף העונה.
לא היה משחק טוב שלנו, טל בן חיים חושך, והיה צריך להוציא אותו ולא את מיכה.
בלי קשר לפנדל שלא היה, למה שופטים ישראלים חושבים שאנחנו נהנים לראות אותם משוחחים אם השחקנים, כמות השיחות שהיו בחצי הראשון שהסתיים בלי צהובים פשוט לא מובנת.
באסה! פשוט באסה! זה הבעיה בפער עשר נקודות, אסור לך למעוד בכלל.

yaron 1 באפריל 2017

אני מאוד אוהב (ומחזיק) מסקאריונה אבל כמו שגיל כתב הציפיות והשכר הם של כוכב. לא בא אליו בטענות אבל היום היתה לו הזדמנות יפה להראות מה הוא שווה. זאת גם הסיבה שאני לא אשווה אותו למיכה שממנו הציפיות נמוכות יותר.
מיכה לא השתתף בכלל במשחק ההגנה ואם לא טב"ח היינו חוטפים עוד גול כי וואקמה דסה זה לא כוחות.
כמו שגיל כתב, לא הצלחנו להבקיע כשהיינו חייבים למרות שצריך לזכור שזאת ב"ש עם שלושה בלמים, ביתרון ובטרנר.

השמן 1 באפריל 2017

הייתה לו הזדמנות, נכון. ממש לא צריך לחרוץ את דינו.
הוא ובניון זה חלק מהטעויות של וידיגאל, היו צריכים לקבל הרבה יותר דקות במשחקים האחרונים. גם החילופים היום היו מאוחרים.
רועי כתב את זה פה מתישהו, למה המאמנים שג'ורדי ממנה כל כך שונים צריך שהוא התנהל כמאמן?

yaron 2 באפריל 2017

אני האחרון שאחרוץ את דינו וגם את דינו של וידיגאל.
צפיתי לפני המשחק את האפשרות שסקאריונה יפתח במקום מיכה/יצחקי. חשבתי שעדיף שזה יהיה במקום מיכה אבל אני ממש לא חושב שציוות כלשהו של שניים מתוך השלושה (או ארבעה אם נוסיף את בניון) זה מה שהיה עושה את ההבדל אתמול.
לא עלינו ברמת האינטנסיביות הדרושה וסבלנו ממשחק חושך של אלברמן. אם היה אתמול חילוף מתבקש שזעק לשמיים זה היה אלברמן.

משה 1 באפריל 2017

בינואר רצינו רענון של הסגל והחלפת המאמן, כדי שלא נבנה קבוצה בעונה הבאה, שמשמעותה הפסד של עונה נוספת.
החזרה לתמונת האליפות השנה היתה בונוס לא צפוי, בגלל החלשות של באר שבע, וכעת זה נגמר.
צריך לחשוב קדימה, לשלב את הברזילאים בזמן שנותר, גם בגביע, כדי שנדע אם אלו השחקנים שיכולים להוביל אותנו בעונות הבאות, אם מרסלו מאפשר לנו להתמודד עם הפיזיות של באר שבע, אם ניתן להפוך את מרכז ההגנה לצעיר ומהיר יותר.

השמן 1 באפריל 2017

הגזמת. יש עוד 24 נקודות. ברור שהסיכוי נמוך, אבל זה ממש מוקדם לשלב צעירים

גיא 1 באפריל 2017

צריך רק לקוות שבניגוד לעונה שעברה, האליפות והגביע לא ילכו באותו השבוע

קרקו 1 באפריל 2017

ברקוביץ הרגע בוואן: "משחק העונה ממנו אנחנו מצפים לרבות התעלה לרמה נמוכה מאוד."

אלמוג 2 באפריל 2017

כל הטור שלו הפוך על הפוך.
הרמבה היתה טובה. אומנם לא היו הרבה מצבים אבל האגרסיביות והאינטנסיביות היו ברמה אירופאית.
מכבי ובאר שבע צועדות לכיוון חיובי מאוד ובעתיד ינפקו גם כדורגל איכותי במעמדים כאלה, במקביל לאינטנסיביות.
הן בכיוון.

יובל 1 באפריל 2017

התכוננתי לראות את המשחק, התרגשתי, פתחתי את הטלוויזיה וראיתי שרינשרייבר הולך לשפוט.
ידעתי שהמשחק הזה גמור עוד לפני שהתחיל וסגרתי את הטלוויזיה.
הצצתי בחדשות שעתיים אחר כך וגיליתי שנבואתי התגשמה.

חיים הצהוב 1 באפריל 2017

בוני גרם לי להתגעגע לדני נוימן.
לצערי ראיתי עם חברים ואף אחד לא זרם איתי לעשות מיוט.
לבן אדם אין מושג בכדורגל, 90 דקות של גיבובי שטויות.
לא מבין למה ריינשטריבר עדיין שופט, הוא כבר הוכיח שהוא קורס תחת לחץ אז לשבץ אותו למשחק כזה?!? מאוד מקווה שלא ישפוט אותנו יותר

מאיר (חדש בשכונה) 2 באפריל 2017

קלאסי ואופייני. אחד אפס מפנדל בהתחזות. והשחקן מתראיין ובמצח נחושה משקר מול המצלמה. פשוט לא יאומן.
ובכל זאת, מישהו צריך להרים את הקבוצה ולהזכיר שיש גביע, ועדיין, באר שבע יפסידו נקודות כך שאסור להוריד הילוך.
למרות השוד לאור הזרקורים.

שכונה ד' 2 באפריל 2017

תשתחווה כשאתה מדבר על מאור

מאיר (חדש בשכונה) 2 באפריל 2017

חזור לוואן

שכונה ד' 2 באפריל 2017

טישו? ממחטה? טור של שכניק? אני מלקק את הדמעות שלך והן כל כך מתוקות

יוני 2 באפריל 2017

שכונה ד׳ התבלבלת באתר לדעתי.
יש כאן מספיק עוקץ אנטי-מכבי, אבל מעט מתוחכם יותר. תן לנו להינות ממנו בלי השטויות שלך.

שכונה ד' 2 באפריל 2017

מה הם החרחורים ברקע? מוני פנאן על החבל או ההגמוניה שלכם?

איציק 2 באפריל 2017

דיי, חלאס, לא לעיניין

חיים הצהוב 2 באפריל 2017

לא מצפה ממנו לכלום, הוא שחקן כדורגל וזאת העבודה שלו, כן מצפה מרינשטרייבר להתכונן למשחק ולשחקנים, להיות מוכן לזה שמליקסון אוהב ליפול סתם ברחבה כמו שבטוח הוא היה מוכן לבן חיים, מה אני אגיד לך זה לא מריח טוב שטעויות כאלה גדולות כל הזמן קורות עם אותו שופט.
לא ראיתי ממנו אף תצוגת שיפוט שמראה שהמקום שלו בליגת העל ויש לי הרגשה שאם היו קוראים לו פרץ אז כנראה ולא היו כל כך סלחניים איתו והוא לא היה מקבל שוב ושוב הזדמנויות שלא מגיעות לו.

גיא זהר 2 באפריל 2017

אז עכשיו הכנסנו גם לכאן ענייני עדתיות? בחייאת.

אלון3131 2 באפריל 2017

חזון אחרית הימים. אוהדי מכבי תל אביב מאשימים את הפועל באר שבע באשכנזיות ואהדת הממסד.

חיים הצהוב 2 באפריל 2017

איפה ראית שהאשמתי את ב"ש במשהו?
ב"ש לא מעניינת אותי.
האחריות פה היא של איגוד השופטים שעשה את השיבוץ ההזוי הזה

בר דלס 2 באפריל 2017

היה או לא היה פנדל? לא יודע.
בטוח יודע שהרבה פחות ברור אם היה או לא היה מהשער יד של ברק בדש דקה 3 בבלומפילד. סליחה, הוא הבקיע עם הלב .
אז תחסכו מאיתנו את הנהי של האגודה לפייר פליי . בעצם אל תחסכו, זה הרבה יותר כיף ככה.

דור 2 באפריל 2017

אם הייתי מקבל שלישייה במשחק הזה הייתי שותק, ניצחתם משחק של אליפות משריקה הזויה, אם זה היה מוכרע לצד השני באותה צורה הייתם מגיבים באופן דומה, לפחות תהיו מודעים לזה ותפסיקו לבלבל את המח על הקבוצה הטובה בהיסטוריה, ניצחון של טעות שיפוט שסידר לכם אליפות ותו לא…

בר דלס 2 באפריל 2017

השתקתי אותך? נהפוך הוא אני נהנה מהנהי שלך
רק מזכיר שהבקעתם דקה שניה שלישית שער יתרון מיד מלאה.
לא ספק, לא צריכים 8942 הילוכים חוזרים,, יד מלאה מול הפרצוף של השופט הרביעי .
גם אזכיר לך את הקטע ההוא שגרסיה האחרון תופס את ארביטמן בחולצה ולא מורחק .
שני מקרים שהם קליר קאט .

אתה רוצה לבכות? לטעון לאי צדק? בכיף. מבחינתי זה עונג אמיתי .
אני מבין שהחיים קשים בלי משיח במשחקי עונה .

דור 2 באפריל 2017

אז אני אזכיר לך את השערים של ברדה מנבדל מלא, ועדיין אתמול היו שתי קבוצות שוות שמה שהפריד ביניהן זה השופט

בר דלס 2 באפריל 2017

טעות הפרידו 3 נקודות . ועכשיו מפרידות 6 .

מאיר (חדש בשכונה) 2 באפריל 2017

אגב 6, זה לא מספר השערים בגמר גביע כלשהו בשנים האחרונות? אם להכאיב, יש שני צדדים, ואגב באותו גמר התפללתי שלא יכאיבו לכם יותר, מה שניתן היה. שכחתם מהר מידי…

brt 2 באפריל 2017

היה רשום על המשחק הזה תיקו
אבל אז בא רינשרייבר…..

יואב 2 באפריל 2017

בוני הרכיב אותי על האופניים שלו את כל בן יהודה להחזיר אותי הביתה. ילד גולש, תמיד שזוף, תמיד יםה, תמיד מוכשר. אבא שלי היה מנהל בקבוצת הנערים אז של מכבי ובוני היה המלאך השומר שלי. א. ד גורדון. בית ספר מופלא. בוני ואני ראינו את מכבי מביסה 6-1 את נתניה של שפיגלר ומכנס בחצי הגמר של 77. מי שהיה שם, לא ישכח.
והיום? מכבי לא מספיק טובה כדי להיות אלופה בסטנדרטים של עצמה. בש, לגמרי סבבה , אם תמצמץ מולה- והיא תעקוץ.
לא נורא. אני לא שופט את עידן יורדי רק בתארים. אני חושב שניתן ללמוד גם מסגנויות.

חיים הצהוב 2 באפריל 2017

הגיל לא עושה טוב לחלק מהאנשים, נדמה שבוני הוא אחד מהם

יואב 2 באפריל 2017

מסכים איתך

D! כאן ועכשיו 2 באפריל 2017

זה לא הגיל, זה המדיום.

יש אנשים שלא צריכים לדבר בפומבי.

אני חושש שאם מישהו ישמיע לו את עצמו במהירות כפולה הוא יקרוס לתוך עצמו מרוב סחרחורת

שלו 2 באפריל 2017

lol

גיא זהר 2 באפריל 2017

יואב, לגבי בוני אין תגובה. נראה לי שהולכת להיות לכם אחלה קבוצה בשנה הבאה (וגם עכשיו כלום לא גמור לחלוטין). הלוואי שכל אוהדי מכבי היו מגיבים כמוך, גיל ועוד כמה שפוים ולא נגררים למחוזות בכייניים. ולגבי ראיקוביץ, העלה אתמול את תג המחיר שלו. בלי ציניות.

השמן 2 באפריל 2017

גיא,
אני חושב שלרוב אני מגיב פה באופן "שפוי" כמו שאמרת, אין לי ספק שגם עם הפנדל אנחנו יכולים לבוא בטענות רק לעצמינו, ובוודאי שזו הייתה שגיאה "לגיטימית" אם יש דבר כזה. בכל זאת, בסיום המשחק אתמול נותרתי עם תחושה קשה מאוד לגבי השיפוט, תחושה שאני מבין שהיא חסרת טעם וילדותית, אז השתדלתי להתגבר עליה.
חלק מהאוהדים פה הגיבו אכן באופן מוגזם ורגשי מידי, אבל לפחות לפי מה שאני רואה התגובות והעקיצות שלך ושל איציק לא בדיוק עוזרות להרגיע, אין לך מה להלין על כך שחלק מהתגובות הם בכייניות, אתה הרי יודע שבכל קהל יש כאלה, הזכירו פה את היד של בדש, גם אתה הזכרת אותה לא מעט פעמים. עדיף להיות gracious winner. תן לאנשים להוציא את הכעס שלהם, והפוסטים היפים של גיל לא ידרדרו לקרבות בסגנון one

גיא זהר 2 באפריל 2017

אין לי בעיה עם הוצאת קיטור שמלווה בניתוח מקביל על היכולת. כשמחליטים שמכבי איבדה את האליפות בגלל טעות שיפוט זה מרגיז. ובאשר ליד ההיא למרות שיש הבדל לדעתי בין טעות ודאית לספק טעות, זה תמיד היה כקונטרה ורק אדיוט או פאנט חושב שהיד ההיא הכריעה את האליפות.

יואב 2 באפריל 2017

טנקס גיא.
עושים עבודה טובה בבאר שבע ומגיע לכם להנות ממנה ללא שום כוכביות והמצאות. אותי לימדו שאליפות לוקחים לאורך עונה.
מכבי לא היתה אפ טו איט אתמול. היא היתה בסדר. בסדר זה לא מספיק טוב. כל מי שזוכר את המחצית השניה בקריית אליעזר ב96, יבין על מה אני מדבר- מין נחישות כזאת שפה לא מפסידים היום(מול קבוצה אדירה של חיפה).

אלמוג 2 באפריל 2017

1. שג'ורדי יחליט מה הוא, מנהל מקצועי? עוזר מאמן? מאמן דה-פקטו?
הוא תמיד התהדר בכך שחשוב מה אתה משדר כלפי חוץ. מה שהוא שידור במשחק אתמול כלפי חוץ זה שוידיגאל הוא הילד הקטן
והחסר מושג וג'ורדי הוא האח הגדול יודע הכל. אין סיכוי שוידיגאל יצליח כשזה המעמד שלו כלפי השחקנים.

2. אוגו, ויטור, טוני וואקמה. שלושה זרים, שלושתם רמה מעל לליגה.
בכל התקופה של ג'ורדי לא זכור לי זר אחד ברמת הדומיננטיות של השלושה שציינתי.
ולא, וידאר לא נכנס לקטגוריה הזו. הוא פינישר טוב, אבל בניגוד אליו, אותם אי אפשר באמת לעצור.
זה תלוי בהם.

3. באר שבע שיחקה זהיר מדי לטעמי. זה עבד לטובתם במבחן התוצאה, אבל במשך דקות רבות מדי
הם נמנעו להסתער קדימה למרות שראו שהשד לא כזה נורא.

4. ראייקו. מצדיק בחודשיים האחרונים כל יורו.

5. האם אליפות של באר שבע תקרב את אצילי דווקא לצד האדום?
יהיה מעניין לעקוב.

יוני 2 באפריל 2017

שכחת את ראדה פריצה

חיים הצהוב 2 באפריל 2017

לא ראית שהעניין עם גורדי הפריע למישהו כשמכבי ניצחו, אחרי הפסד אחד פתאום לכל אחד יש מה לומר על זה שגורדי יושב על הספסל, נראה לי שאתה פשוט הקשבת לשטויות שקישקשו בשידור ובאמת חושב שיש לזה איזשהי אחיזה במציאות.
אתה קצת סותר את עצמך עם רייקו ועם זה שגורדי לא הביא זר אחד ברמה

אלמוג 2 באפריל 2017

אין שום סתירה. ראייקו מצדיק כל יורו, עדיין לא שוער ברמה שלא נראית בד"כ בארץ.
טוני, ויטור ואוגו לעומת זאת הם די חייזרים במונחים של הכדורגל הישראלי.

אריאל גרייזס 2 באפריל 2017

היה משחק משעמם לאללה, רוב החצי השני ניקרתי. אוהדי מכבי שנופלים על ריינשרייבר שוכחים שהם מעולם לא הפסידו משחק כשהוא שפט. פתאום הם ידעו מראש שהם מפסידים.
הבעיה עם הפנדל הזה היא שכולם מדברים על האם היה מגע או לא ושוכחים שכשנוצר המגע, אם נוצר, הכדור היה רחוק מאוד מהשחקן וכבר בדרך החוצה. זאת הבעיה האמיתי עם חוק הפנדל, שהוא נותן מצב של גול בטוח בתמורה לעבירה במצב שהוא הכל חוץ מגול בטוח. כמובן, דסה אוויל גדול שעשה את הטאקל הזה ומגיע לו לחטוף פנדל על טיפשות

גיא זהר 2 באפריל 2017

כמו שאומרים בלול "חוק זה חוק". במידה שיש מגע, והיה, יש פנדל כמו שאם שחקן יתפוס את הכדור ביד סתם בקצה ה16 יהיה פנדל. ברור שאם רינשרייבר לא היה שורק אף אחד לא היה בא בטענות

אריאל גרייזס 2 באפריל 2017

ברור שחוק זה חוק. אני אומר שהחוק אידיוטי

אריאל גרייזס 2 באפריל 2017

וכל עוד החוק יהיה כזה – אנשים ימשיכו ליילל על השיפוט ועל זה ששחקן צלל וחיפש את המגע. ברור ששחקן יחפש את המגע – זה נותן לו הזדמנות לנצח את המשחק, למה שלא יעשה את זה?

איציק 2 באפריל 2017

הטענה של חלק מהמגיבים פה היא לא שהחוק מטומטם (ויש צדק בדבריך בעניין זה) אלה שאפילו במסגרת חוק מטומטם זה, הפרשנות שלהם אומרת שלא היה פנדל ולכן קופחו. הטענה שלך אומרת שהחוק מטומטם, דסה מטומטם ומליקסון ניצל טמטום זה. זה משהו אחר לחלוטין.

אריאל גרייזס 2 באפריל 2017

אני מבין מה המגיבים טוענים. מה שאני אומר שכל עוד אוהדי כדורגל ימשיכו להתווכח על כן או לא היה מגע במקום לדרוש שינוי של החוק, שום דבר באמת לא ישתנה.
דרך אגב, הגיע הזמן לעקור מהשורש את הפרשנות המוטעת הזאת שאומרת שאם שחקן ההגנה נגע בכדור אז אין עבירה בשום מקרה. אני שומע את זה פעם אחר פעם מפרשנים וזה פשוט קשקוש

איציק 2 באפריל 2017

כיוון שאתה שופט פוטבול אז אשאל אותך, האם לדעתך בפוטבול אין חוקים שלדעתך טיפשיים? עד כמה בפוטבול גמישים ומבצעים שינויי חוקה כדי להוציא חוקים אלו מספר החוקים?

אריאל גרייזס 2 באפריל 2017

פוטבול הוא בעייתי כי מפוצץ חוקים. אבל ממש. וכן, יש בו חוקים בעייתים וכן – הם הרבה יותר גמישים בשינוי שלהם. כל שנה משנים את החוקים

גיא זהר 2 באפריל 2017

אריאל לא הבנתי, אתה טוען שאם שחקן יפיל את התוקף בקצה הרחבה באופן מובהק או יתפוס את הכדור ביד בכוונה בקצה הרחבה לא לשרוק לפנדל?

איציק 2 באפריל 2017

אכן זו כוונתו להבנתי. יש בזה מההיגיון. אם לא הייתה סכנה ברורה ומידית לשער למה לתת מתנה של שער כמעט ודאי. מצד שני אפשר לשאול למה נותנים זריקות מהעברה החמישית גם אם העברה תחת הסל שלך ללא שום כוונת זריקה.

אריאל גרייזס 2 באפריל 2017

כוונתי שצריך לשנות את החוק. אין לי תשובה ברורה איך אבל רק מצב בטוח לשער צריך לתת פנדל. אפשר מצדי לתת בעיטה לא ישירה או פנדל רק על עבירה בתוך החמש או אלוהים יודע איזה קומבינציה. מצב ששחקן נופל בקצה הרחבה כשהוא עם הגב לשער ומקבל גול ודאי הוא מגוחך בעיניי. אנחנו פשוט רגילים לזה אז זה נראה לנו הגיוני

מאיר (חדש בשכונה) 2 באפריל 2017

אריאל, בדיוק על כך היה דיון שבו השתתפתי בפוסט שלך מלפני שבוע, וכתבתי שהפנדל שמכבי קיבלו בגביע מול מכבי פתח תקוה עם טל בן חיים שלא היה מגיע לכדור לא צריך להישרק בחוק משופר. הפנדל של אתמול היה גרוע עוד יותר. האמת היא שכשטבח הבת מתחזה כך אני חש אי נוחות. רק לפני שבוע מליקסון קיבל פנדל שלא היה מול חיפה, אז עם מוניטין כזה, ריינשברגר צריך היה לקבל ההחלטה על אי שריקה, לפי המחשבה שלתת שער די וודאי במצב של סיכוי גבוה של התחזות באזור שאין לתוקף מה להרוויח. הוא תוקף רמאי, מגן טיפש ושופט עוד יותר.

יוני 2 באפריל 2017

גיא אני לא חושב שמגע=פנדל. פרשנות קצת בעייתית.

גיא זהר 2 באפריל 2017

יוני העניין הוא פחות עניין המגע אלא כל מיני טענות שהכדור כבר ברח ממליקסון או שהוא התחיל ליפול קודם שלא רלוונטיות. הרי ברור שבכל כדור קרן יש מגע וכמעט אף פעם לא שורקים, אבל מצד שני אף אחד לא יכול לבוא בטענות אם הוא יתפוס שחקן ברחבה באותה קרן וישרקו. מדובר בשיקול דעתו של השופט והשריקה לא מופרכת (במיוחד לא מהזווית שלו)

yaron 2 באפריל 2017

ביטלו את חוק ההגיון ולא סיפרו לי?
כי אם כן, אז היו אתמול שני פנדלים על וידאר. מגע זה מגע…

D! כאן ועכשיו 2 באפריל 2017

הבעיה הכי גדולה בפנדל היא דסה. זה היה ברור מתחילת המהלך שזה מה שיהיה.

הוא מגן חלש מאד. צריך לארוז אותו יפה בקופסת קרטון, ולקוות שמישהו בקפריסין יקנה.

yaron 2 באפריל 2017

חצי מההתקפות של ב"ש היו במסירות ארוכות לוואקמה ואם לא טב"ח היינו חוטפים עוד אחד לפחות כי וואקמה – דסה זה לא כוחות. מיכה החליט לא להופיע אתמול למשחק ההגנה וחבל. אם היה מופיע למשחק ההתקפה, דיינו, אבל גם שם הוא לא היה מי יודע כמה.

חיים הצהוב 2 באפריל 2017

מכבי לא הפסידו איתו רק פוצץ לנו משחק וירדו נקודות בגללו.
מאז הוא בקושי שפט אותנו וזה היה המשחק הגדול הראשון שהוא שפט ותראה מה זה הוא שוב קרס תחת לחץ.
יכול להיות אחלה שופט לליגה לאומית, יש לו בעיה בשיקול הדעת תחת לחץ

נץים 2 באפריל 2017

שפט את גמר הגביע שנה שעברה…..

יוגב 2 באפריל 2017

לא מצליח להבין את הסיפור סביב ליטו וג'ורדי, בטח לא למה זה "תמונות מביכות" כמו שאמרו בשידור. יושב המנג'ר על הספסל, אז הוא מחלק קצת הוראות ומתדרך.כנראה. אולי הוא סתם מעודד.
בתכלס במכבי ברוב המקרים מי שמתדרך את השחקנים הם עוזרי המאמן לפני החילוף. אז איפה פה הפגיעה בסמכות? ושוב- למה זה דרש איזה 7-8 דקות מהשידור שבהן לא מתייחסים למשחק בכלל? בוואלה כבר החליטו שזה מערער את מעמדו לעונה הבאה.

בקשר למשחק ולפנדל ולטענות לדסה – הבנאדם יורד לגליץ', מבין שהוא טועה תוך כדי, עושה כל מה שהוא יכול להימנע ממגע. זה ממש נראה כאילו הוא מנסה להתכווץ. מליקסון מחפש מגע, מתרסק, מתגלגל על הדשא כאילו דסה לקח לו שתי רצועות מהברך, ואז קם שותה ונכנס. רק חסרה הקידה לקהל על ההצגה. חבל מאוד ששופט היה כל כך דומיננטי בתוצאת המשחק.

חיים הצהוב 2 באפריל 2017

התמונות לא היו מביכות, הדברהיחידי שהיה מביך זה השידור.
כל עוד מכבי ניצחו זה לא הפריע לאף אחד, הפסד אחד ופתאום זה מביך.
שום התייחסות לזה שוידיגל לא ממש יודע אנגלית וכנראה לא יכל להעביר הוראות טקטיות מדויקות

ערן (המקורי) 2 באפריל 2017

+1 חיים

אדם 2 באפריל 2017

מדהים כמה שראייה היא דבר סובייקטיבי. לפי מה שאני ראיתי שזה אכן ניסה להימנע ממגע, בהתחלה. ואז היה לו קצר במח ובכל זאת הושיט את הרגל קדימה ונגע קלות בשוק של מליקסון ששמח על כך ונפל.
לא חושב שהיה פנדל אבל דסה אידיוט.

ניר 2 באפריל 2017

בגדול, באר שבע ניצחה את המשחק בגלל היתרון בזרים. מכבי תל אביב ״מבזבזת״ זר על שוער וגם יתר הזרים שלה פרט לוידאר לא מספיק טובים. מצד שני, החזרה של ייני היא דרמטית ויש בסיס חזק לעונה הבאה. שתי הקבוצות מזדקנות וזו שאלה גדולה מי מוכנה יותר להזדקנות הזו ומי תעשה רכש יותר מוצלח.

דור 2 באפריל 2017

בקטן.. ב״ש ניצחה בגלל השופט

ניר 2 באפריל 2017

עזוב, גם אם הם קיבלו פנדל, מכבי תל אביב לא הצליחה להבקיע. היתה הזדמנות אחת טובה של מכבי בבעיטה של ייני ועוד שתי הזדמנויות לבאר שבע. גם אם לא היה פנדל, אפס אפס זו לא התוצאה שמכבי תל אביב כיוונה אליה.

דור 2 באפריל 2017

אבל כן תוצאה שמשאיר מאבק פתוח

יובל 2 באפריל 2017

הטעות הכי גדולה של ג'ורדי ( מלבד לא להתעקש על זה שריינשרייבר החלש לא ישפוט יותר במשחקים שלנו ) היתה לא לשחרר את בן חיים ה"חלוץ".
הבנאדם סיים את העונה אחרי הגול מול איטליה, משחק בלי חשק ורואים את זה בכל משחק מחדש.
אשמח מאוד כשיעזוב את הקבוצה סופסוף.
לא מסכים לגבי זה שב"ש התעלתה. היה משחק חלש וחסר מחץ מצד שתי הקבוצות, משחק 0:0 קלאסי, שהוכרע ע"י החלטת שופט.
IT IS WHAT IT IS.

אלמוג 2 באפריל 2017

אם שני מצבים באחד על אחד מול שוער הם "0-0 קלאסי", סו בי איט.

מאיר (חדש בשכונה) 2 באפריל 2017

איזו התעלמות יפה מכך ששני המצבים היו כשלמכבי לא היה מה להפסיד אחרי שהכניסו אותה לסד של תוצאה ועד לאותו רגע החל מהדקה החמישית באר שבע לא היתה במגרש.

אלמוג 3 באפריל 2017

גם באר שבע ספגה מבשיקטש גול בדקה ה91 כשכבר לא היה לה מה להפסיד והכריע את ההתמודדות ההיא.
גול זה גול, מצב זה מצב.

יובל 3 באפריל 2017

…ועדיין את הגול היחיד הבקעתם בעזרתו הפעילה של השופט. לא הבקעתם בלעדיו.
IT IS WHAT IT IS.

גיא זהר 3 באפריל 2017

ומכבי את הגול היחיד בשלושת המשחקים הבקיעה כשב"ש הייתה בעשרה שחקנים. לא שאיכפת לי לנצח מיד, אופסייד או פנדל מפוקפק, אבל תרוצים זה ללוזרים (ככה לפחות למדתי ממכבי).

מאשקה 2 באפריל 2017

אני והגמלים של אלונה ברקת האלופה מוסרים מילות ניחומים לכל הגברים המנהלים קבוצות כדורגל בארץ.
אלונה עושה בית ספר לכול הגברים, אולי בעוד 8 מחזורים אברהם אבינו יקום שוב לתחיה כמו לפני שנה.
תודה לך אלונה, יאללה הפועל באר שבע
חיבוק ענק לך מתושבי הדרום כמוני.

דוד 2 באפריל 2017

לא היה פנדל. באר שבע קיבלה יותר רשות לכסח. יחד עם זאת, אי אפשר לצפות לנצח בטרנר עם קבוצה כל כך רכה. בבאר שבע חוץ ממליקסון כולם פיזיים/עושים הגנה. הנה, המקבילה של דור מיכה, מיכאל אוחנה (שלדעתי גם שחקן יותר טוב) לא ראה דשא 80 דקות בדיוק בגלל זה, למרות שהוא בתקופה נהדרת. כשברור שתהיה מלחמה אז צריך סוסים חזקים.

ניינר / ווריור 2 באפריל 2017

מכבי נפטרו מעגל כמו שוטא והביאו עגל תואם שוטא כתחליף. שיחק אותה יורדי.
לבוני יש קייס רציני לתואר הפרשן הכי אידיוט במדינה וזה לא דבר של מה בכך

האופטימיסט השפוי 2 באפריל 2017

איך קיללתי אותך אחרי המשחק אדון שלי…
הגיע הזמן שתלמד לסתום ת׳פה בפודקאסטים ש׳ך ושל החברים ש׳ך.
אתה האשם הבלעדי בהפסד.
להיות אופטימיסט זה אחלה אבל צריך ללמוד לסתום את הג׳ורה עם ה״כאשר״ שלך.
איכס איכס איכס!!!

חיים הצהוב 2 באפריל 2017

שפוי ממש כמו בוני

גיל שלי 2 באפריל 2017

אני נוטל על עצמי אחריות מלאה להפסד אתמול, אין ספק שלולא הנאחס שלי היינו מנצחים

yaron 2 באפריל 2017

תתנחם שבזכותך הצטרף לקהילה המגיב השפוי הראשון ;-)

גיל שלי 2 באפריל 2017

אין לי נחמה, אחרי שהרסתי אתמול למכבי את הסיכוי לאליפות, אני בדכאון קיומי היום

איציק 2 באפריל 2017

אל דאגה, יש סיכוי ולא רע.

שחר דמרי 2 באפריל 2017

עצוב שדווקא התל אביבים מתייחסים לעמה ברצינות ;)

האופטימיסט השפוי 5 באפריל 2017

מה קרה 3 אליפויות ושכחנו את כל העשור שהיה קודם?
שפוי אמיתי יודע שלא צועקים יש לפני גול ובחיים לא מכריזים על נצחון או אליפות לפני שנלקחו.
אם היה קורס בלהיות אוהד כדורגל זה היה בשיעור הראשון.

שלא נדבר על קללת פאקו, הידועה גם בשם קללת קשטן 2.0, שתלויה עלינו וצריך להתגבר עליה. כוחות מאוד כבדים משחקים תפקיד והאחריות של כולנו להילחם בנאחס בכל הכוח.

משה 2 באפריל 2017

עם כזה דיסוננס בין הכינוי לבין תוכן התגובה אני כמעט בטוח שזו מתיחה צינית של איציק.

רומן 2 באפריל 2017

חבל שהאליפות נקבעת המחדל שיפוטי , זה הפסד כפול, גם לב"ש שהיא קבוצה היסטורית תירשם כוכבית ליד התואר, וגם לצהובים יש עכשיו את התירוץ שהם ככ ייחלו לו.

איציק 2 באפריל 2017

עזוב שטויות רומן. אני רוצה התנצלות על כך ששהשחקן שלך לא הבקיע שני שערים כפי שהתחייבת. זה שהוא לא שיחק לא שייך לעיניין. התחיבות זו התחיבות.

רומן 2 באפריל 2017

ועוד דבר, מליקסון שהוא שחקן ענק, מהמוכשרים שהיו פה בשנים האחרונות, צריך להתבייש בעצמו, אם היה משקיע יותר בכדורגל ופחות בזוהמה כזאת אולי גם היה מגיע לליגה גדולה באמת, כי מבחינת כשרון הוא פשוט נדיר.

חיים הצהוב 2 באפריל 2017

לא חושב שצריך להאשים את מליקסון, זה שחקני כדורגל לא באמת צריך לצפות מהם למשהו אחר.
הליגה הצרפתית זו ליגה מספיק גדולה ומכובדת.
מי שאשם פה זה איגוד השופטים שלא שיבץ שופט בכיר למשחק כל כך חשוב, לא ראיתי עדיין שום משחק שלו שמצדיק קרדיט שכזה ועוד אחרי המופע המביך שלו בדרבי היית מצפה שלמישהו שם ייפול האסימון שהוא פשוט לא מתאים לרמות האלה

אופיר מ 2 באפריל 2017

אמנם זה נדמה לנו כמו ה'תפקיד' של שחקנים אבל גם בתוך המערכת הזאת מליקסון כיכב אתמול בהתפתלויות וקפיצות שגרמו לי לחשוב שהגעתי להצגה בבלשוי

רומן 2 באפריל 2017

צריך להאשים אותו וצריך לחנך כדורגלנים.
התחזויות ורמאוית זה דוחה, מאמנים רבים מעודדים את השחקנים שלהם להתנהג ככה וזה מביך ועצוב. ופיפא חייבת לצאת הקמפיין נגד הזבל הזה, כמו שהם נלחמים בגזענות שילחמו גם ברמאות

משה 2 באפריל 2017

אז מה לגבי קמפיין נגד מסי הדוחה שכבש ביד או רונאלדו הדוחה שמתבכיין כל הזמן ? ואפילו לא הגעתי לסוארז או קוסטה.
חלאס, נסחפת אחרי הבכיינות של חלק מאוהדי מכבי כאן, אותם אוהדי מכבי שיש להם בקבוצה את טב"ח הבת, זוכה פרס אופיר בעשור האחרון.

רומן 2 באפריל 2017

אני נסחפתי? רק אומר משהו שמפריע הרבה זמן.. ומסי ורונאלדו הם טינופות

שחר דמרי 2 באפריל 2017

אדוני לא מבין את המשמעות של כוכבית. לא תהיה שום כוכבית על האליפות המתקרבת כמו שלא הייתה על האליפות הקודמת.
מה שכן יזכרו זה את ההצלחה באירופה, את החמישיות, את ההגנה הכי טובה, את ההתקפה הכי טובה, שני ניצחונות על מכבי (אולי אפילו שלושה…) ואת האליפות.

גיא זהר 3 באפריל 2017

אני לא מכיר דבר כזה אליפות עם כוכבית (כולל קיזוז וכולל העברת ביתיות כפי שהיה ב2003), אלא אם מדובר בקניית משחקים. אני מקווה שבזה לא מאשימים אותנו.

איציק 3 באפריל 2017

חכה חכה

תומאס נוימן 2 באפריל 2017

משחק 0:0 קלאסי.
ריינשרייבר שופט שלא מתאים לליגת העל, לא בגלל הפנדל (גדולים ממנו אכלו הצגות כאלה בארץ ובעולם) אלא בגלל הניהול השוטף של המשחק, העצירות המרובות, העדר סמכות מול שחקנים, לא מספיק קרוב לאירועים, מרבית השריקות שלו הפוכות (לדוגמא אתמול תיקול נקי לגמרי של יצחקי, רק כדור – עבירה + צהוב ליצחקי.
איך שיבצו אותו למשחק כזה? הפתרונות לאיגוד השופטים המהולל. אחרי הדרבי בו פואד פרץ למגרש וזהבי הורחק – היתה תחושה שלא יתנו לו יותר משחק גדול, כי זה פשוט גדול עליו.
השחקן הטוב במגרש אתמול – ייני. תענוג. חוץ ממיגל ויטור – הוא שחקן ההגנה הטוב בליגה.

רומן 2 באפריל 2017

גם אתה מאלה?
אלהים שימור לא מבין מה יש בו לעזעזל, ממה כולם מתלהבים?
חוץ מזה שהוא אשכנזי איזה עוד יכולות הוא מביא למגרש?
פעם אחת ולתמיד שמישהו יסביר לי במה הוא מועיל..

תומאס נוימן 2 באפריל 2017

אם אתה לא רואה את היכולות של ייני במגרש (שהוא מצליח להראות במספר עמדות שונות) – אתה לא מבין כדורגל מהו.

רומן 2 באפריל 2017

באמת שיש מצב.
אבל אני באמת מתקשה להבין, ואני יודע להעריך כדורגל בד"כ (לפחות ככה אני חושב על עצמי).
ניר ביטון לדוגמא, או בירם כיאל זה שחקנים פנטסטיים, לא מבין מה יש בייני. אין לו בסיס של כדורגל.

גיל שלי 2 באפריל 2017

ההתקפה שנגמרה בבעיטה של ייני ועצירה של חיימוב, התחילה בחילוץ כדור של ייני מאוגו לפני קו האמצע. ייני היה השחקן היחיד במכבי שחילץ מאוגו כדורים, וגם מסר אחר כך מסירת מפתח שהובילה להתקפה הכי מסוכנת שלנו במשחק. לדעתך זה משהו שקשור לכדורגל?

רומן 2 באפריל 2017

אני באמת לא מתווכח אלא מנסה להבין, כי למרות כל המגלומניה קשה לי לראות את עצמי מבין כדורגל יותר מפאולו סוזה, פאקו איסטריאן, גוטמן וג'ורדי :-).
אבל אני באמת לא מבין, הוא עושה המון פעולות פשוטות ונכונות, אבל אני לא זוכר שראיתי אותו פעם משחרר קבוצה מלחץ בנגיעה אחת מהירה או יוצא קדימה בכמה צעדים מהירים ושולח כדור שפותח משחק, דברםי שעושים קשרים אחוריים לגדולים.
הוא נראה לי שחקן כזה שיודע לחלץ לא רע וישר מעביר את הכדור למישה שיודע מה לעשות איתו.

גיל שלי 2 באפריל 2017

ההסבר הכי פשוט, לפני שהגיע היתה לנו הגנה מסננת. כשהוא אצלנו בהרכב, יחס השערים שלנו בליגה 13:2 והפסד אחד שהגיע אתמול.

רומן 2 באפריל 2017

תשובה טובה וממצה.

אבי 2 2 באפריל 2017

נדב הנפלד של הכדורגל.

טרנטה 3 באפריל 2017

מזמין אותך לראות את שער הנצחון בדרבי הגדול מכולם (אני רואה אותו פעם ביום בערך). שים לב מי מחלץ את הכדור בנגיעה לבדש שבישל.

השמן 2 באפריל 2017

אני אנסה להסביר:
1. הוא לא עושה טעויות כמעט. בשביל שחקן הגנה ישראלי (אהמ.. דסה), בוודאי מגן, זה דבר נדיר מאוד
2. הוא רב גוני בצורה בלתי רגילה דבר שמאפשר למאמן גמישות בניהול המשחק. סוזה השתמש בזה המון. אתמול ראינו סנונית ראשונה לכך אצל וידיגאל. מאוד אהבתי את החילוף של ריקן, הוא רק קרה מאוחר.
3. יש לו כריזמה. זה משהו שקשה לכמת או להסביר, מהרגע שהוא נכנס להגנה כל הקבוצה נרגעה. אין לי איך להסביר לך את זה, אבל כל אוהד מכבי תל אביב יתאר לך הרגשה דומה.

Ollie Williams 2 באפריל 2017

ריינשרייבר שופט הכי פחדן שיש.
ואני לא מדבר דווקא על הפנדל שלא היה., זו היתה שריקה קשה.
הצהוב של יצחקי ועוד המון שריקות דומות לתיקולים שלקחו את הכדור בבירור הרגיזו אותי הרבה יותר – לך תעצור כך קבוצה חזקה ואגרסיבית שלא שורקים לה בבית.

אני אוהב את הסטטיסטיקה הזאת "מכבי לא הפסידה איתו". שני דרבים, אחד שבו הוא נתן פרס לאוהד שתקף שחקן על הדשא, ושני שבו החל מדקה 65 שחקני מכבי התחילו לפחד על הרגליים – כי השופט נתן לפרק חופשי אבל שרק לכל פיפס מנגד, מזכיר קצת את אתמול גם אם בפחות בוטות. אבל הי העיקר שלא הפסדנו ב 0-0 בלי נקודות.

עדיין מכבי יצאו פראיירים כי זה היה משחק של תיקו משקף. שקול לחלוטין. אבל טבחלוץ אפס, אוסקר אכזבת ענק, והחילופים מאוחרים מדי (וגם טעות להכניס את שוינפלד במקום מיכה ולא במקום טבח). ובכל זאת אני לא רואה הרבה שהייתי משנה. את העונה הזו כנראה איבדנו כבר מזמן והקאמבק היה רק אשליה, אבל בניגוד למשחק הראשון העונה בטרנר ממש לא ראיתי עליונות באר שבעית.

גיל שלי 2 באפריל 2017

מסכים, לא היתה עליונות באר שבעית. כדי לקחת את האליפות הזאת אחרי שנתנו פור בתקופת שוטא היינו צריכים להיות יותר טובים מבאר שבע, לא היינו, לכן אנחנו עכשיו עם סיכויים קלושים לקחת אליפות. לא סוף העולם

תומאס נוימן 2 באפריל 2017

גולסה כמעט נהרג (לא מגזים) תחת המשמרת שלו

גיא זהר 2 באפריל 2017

במשחק הראשון בטרנר המחצית הראשונה עד הגול הייתה בעליונות מוחלטת של מכבי. במחצית השנייה עד הדקה ה70 הייתה אכן עליונות באר שבעית ואח"כ משחק משער לשער שיכל להיגמר 0:4 וגם 2:2.

yaron 2 באפריל 2017

אתה עושה הנחה לשאר השופטים…
יש שתיבעיות בכדורגל הישראלי:
1. שיפוט ואיגוד השופטים.
2. אלימות וגזענות ובית דין הזוי.
פתור את שתיהן ואתה יכול לעזוב את הכדורגל ולתת לו לפרוח לבד.

אלון 2 באפריל 2017

בן שהר
השחקן שמרוב שכולם טענו כל ה"ילדות" שלו שהוא אוברייטד, הופך לחלוץ הכי אנדרייטד בליגה.
פשוט חלוץ ליגה מעולה. נמצא שם, מטריד הגנות, רץ, נלחם. כובש לא מעט.
כל הכבוד לו.

אלמוג 2 באפריל 2017

ואיך כל אלה קשורות למשחק אתמול?….
היה מהחלשים בבאר שבע.

רובוטירוק 2 באפריל 2017

הרי זה ברור שכל אותם צהובים שמביעים תדהמה לנוכח מי שטוען שאולי כן היה פנדל, היו מוצאים הסברים פתלתלים מדוע השריקה מוצדקת במקרה שהיא היתה נשרקת לטובתם.
הם דומים לכל אוהד כדורגל ממוצע שלוקה בראיה סופר מוטה, אבל אצלם זה מתעצם. כי אצלם זה אוטומטית איזושהי קנוניה חובקת עולם נגד העק הצהוב שכולם רק מתים להשמיד אותו.
על הדרך הם שוכחים מאינספור שריקות הזויות לטובתם, פנדלים שלא היו ולא נבראו, אדומים שלא נשרקו לחובתם בערימות, שערים של היריבה שנפסלו בלי סיבה.שוכחים את העובדה שהם המועדון שכמעט כל כלי תקשורת מהווה שופר עבורו.
שהם אשכרה מועדון שבעליו (בכדורסל) מחזיק בערוץ טלויזיה ואתר ספורט.
תנוחו כבר יא בכיינים מאוסים.

רק משהו קטן 2 באפריל 2017

עניין הפנדל פחות משנה לדעתי כי זה היה משחק שמכבי צריכה לקחת כי אתה משחק מול האלופה והמובילה ואם אתה רוצה את זה אתה צריך לקחת זה לא ינתן לך ומכבי לא השכילו לעשות זאת . מעבר לזה הטענות כלפי באר קבע בעיני מגוחכות כי הם באו לעשות את מה שהם היו צריכים ועשו זאת יפה מאוד ומכבי משמעותית פחות .

funfun 2 באפריל 2017

איזו אכזבה :-(
ההרכב היה אידיאלי מבחינתי ולמרות שיצחקי בחודש וחצי לוהטים הבנתי עם השיקול של לא לפתוח איתו
אממה –
סקאריונה לצערי נעדר מהמשחק. בעמדה שנוחה לו, בבמה הראויה ביותר , הוא פשוט לא השפיע על המשחק אפילו בקטנה
טב"ח החלוץ הראה לכולם איך משחקים ולא משחקים. מאסטר פיס לכדורגלן שמתלבט איך להעביר את שאר העונה כשיש חוזה ביד )כנראה) מקבוצה אחרת והקבוצה שלך לא משחררת אותך בתזמון הנוח לך. תהרגו אותי אם אני מבין איך ג'ורדי\וידיגאל ו\או החברים שלו לקבוצה לא בועטים לו בפנים. בזיון עם מוח של ציפור מזערית ביותר. בלי ניסיון לפתיחה על הקו, שום דריבל מוצלח, מסירות פרווה אחורה וימינה וכרגיל הצגות שהכדור בורח
דסה יצא חומוס , ולא בפעם הראשונה. כן, הוא ניסה להתחמק ממגע ולא היה פנדל בסופו של דבר , אבל הוא נתן למליקסון הזדמנות למשוך את זה וריינשרייבר אכל כמו גדול. אגב – במחצית הראשונה מליקסון בילה יותר על הדשא בשכיבה עם פרצופי הלכה-לי-הצולבת מאשר בתנועה. שרלטן
ראיקו היה ענק אבל כדאי שירגיע עם החתירה למגע שלו
ההגנה הייתה מצוינת – לא פחות.
אלברמן ומיכה לא נתנו ערך מוסף וחבל מאוד כי אם לא אתמול אז מתי?
יום רביעי צריך לאסוף את השברים , לשים שחקנים מתאימים (רמז – רק טב"ח אחד בהרכב ) בהרכב ויאללה לפרק את הקבוצה הגזענית של המדינה
מברוק לגמלים – בק טו בק זה כבר ליגה אחרת. שאפו!

yaron 2 באפריל 2017

אלברמן נפילה לא מוסברת, מיכה (בייחוד בהגנה) זה יום עסל יום בסל… אין צעיר במכבי שקיבל יותר הזדמנויות ממנו כדי להוכיח שהוא לא שחקן "שלם" ושברמות הגבוהות ביותר הוא אולי סופר סאב אבל בטח שלא באנקר.

מכביסט שמאלני 2 באפריל 2017

14 משחקי בית לב"ש 14 פנדלים נשרקו לטובתם, נתון מושחת מהיסוד, איך אפשר לנצח קבוצה שכל משחק בית שלה מקבלת לפחות פנדל אחד?

אופיר מ 2 באפריל 2017

מטורף! הגדולות של ספרד מגיעות לעבור סמינר בטרנר :)

גיא זהר 2 באפריל 2017

בגלל שעצבנת אותי הלכתי ובדקתי. 7 מתוך 12 פנדלים שקיבלה באר שבע (חיפםה למשל קיבלו 9, מכבי 7) היא קיבלה בטרנר. לפחות להיצמד לעובדות.

איציק 2 באפריל 2017

למה לעשות זאת?

גדי 2 באפריל 2017

גם באופ"א יש מושחתים שרוצים שבאר שבע תהיה אלופת הליגה האירופית. קיבלנו 4 פנדלים בשביל זה. כל העולם בעדנו. אנחנו התשובה לBDS.

גיא זהר 2 באפריל 2017

+1

גדי 2 באפריל 2017

פייק ניוז?

מכביסט שמאלני 2 באפריל 2017

כבר שחכתם את הקמפיינים המביכים שלכם נגד משיח ו"חגיגת כדורגל" בר"ג,המכתב של אלונה לאיגוד השופטים, המכתב של אלונה לערוץ11 שהם משדרים רק את מכבי, גם עוד מאה שנים לא תגיעו למעמד של מכבי.

שלו 2 באפריל 2017

אתה לא צריך לענות לכל פרובוקציה,
באר שבע נותנת עונה גדולה (שעדיין לא נגמרה).
כן זה מעצבן הפנדל של אתמול, אבל את האליפות איבדנו מול אשקלון בני יהודה וכפר סבא.
טעויות שיפוט של שופטים גרועים זה מעצבן.
את שתי קבוצות האוהדים.
קבוצה גדולה יודעת להתעלות מעל זה.
אם טב"ח הבת היה מבקיע משהו אתמול אז הפנדל היה אנקדוטה…
זה לא הוגן כלפי התחרות לתלות את גורל האליפות בטעות שיפוט או שיפוט גרוע.
כן מעצבן (אותי) שמליקסון מתפתל כאילו רצחו אותו אחרי כל חצי עבירה, אבל יותר מעצבן אותי כשחקנים של מכבי עושים את זה (טב"ח הבת) אתמול ייני קיבל מכה חזקה ברגל וראית שהוא כואב ועדיין לא מנסה לנצל את הסיטואציה.
יש חצי גמר עוד שלושה ימים, צריך להמשיך הלאה.
וכן השידור של בוני היה כל כך גרוע ומוטה שקם לנוימן יורש.
אז כדי להיות קצת מרושע, אזכיר שבוני היה שוער שני לאבי רן ולא לקח אף אליפות בחייו עבר את כל הקבוצות הגדולות ובסוף היה שוער של קבוצות תחתית. יש סיבה למה אף קבוצה גדולה לא החזיקה אותו.
סליחה לקח אליפויות ברנג'רס עם 4 הופעות היסטוריות…

גיא זהר 2 באפריל 2017

מסכים עם הרוב. 1. מליקסון אולי ארטיסט לא קטן, אבל אף שחקן בארץ לא חוטף את כמות הבעיטות ברגליים שהוא חוטף 2. בוני לא היה שוער שני לאבי רן אלא החליף אותו אחרי התאונה הטראגית.

שלו 2 באפריל 2017

בנבחרת…

עמ;לק 2 באפריל 2017

גם כן, אתם עם ההגזמות שלכם.
אולי ארבע שנים בעסקי הגדולים וכל בר אצלכם הכי טוב בארץ והכי גדול שהיה אי פעם.
קצת צניעות, או ליתר דיוק הכרה בערככם האמיתי, לא יזיקו.

Gil - Zimbabwe 3 באפריל 2017

גיא, האמירה על כמות הבעיטות שמליקסון מגובה במשהוא או שזו ההרגשה שלך?

Gil - Zimbabwe 3 באפריל 2017

שמליקסון חוטף

גיא זהר 3 באפריל 2017

גיל, אין לי נתונים סטיסטיים (אני לא יודע אם יש כאלו וגם אם יש יגידו שכמות העבירות לא משקפת את המציאות כי הוא מתחזה), אבל בגלל צורת המשחק שלו (הרבה דריבלים) ומיקומו במגרש (באמצע) הוא חוטף המון בעיטות. זה לא קשור בהכרח לפציעות הרבות שלו.

גיא זהר 3 באפריל 2017

בדקתי באתר של המנהלת אין נתונים לגבי כמות העבירות שבוצעו על אבל יחסית לדקות המשחק של מליקסון אין ספק שהוא בטופ 3 לגבי כמות הדריבלים (שזה כן נתון שמופיע באתר של המינהלת). מעניין לציין שבהקשר לכמות העבירות שביצעו (שזה כן נתון שמופיע), אוגו באופן לא מפתיע בצמרת (יש לו גם תשעה צהובים) הרבה יותר ממקבילו במכבי אלברמן (ואין מצב שקשר אחורי משחק נקי לגמרי).

שלו 3 באפריל 2017

אני חושב שאלברמן משחק הרבה פחות.

גיא זהר 3 באפריל 2017

אלברמן שיחק 1900 דקות. אוגו 2150. ההבדל כ3 משחקים. 15% מבחינת דקות. אוגו עם תשעה צהובים, אלברמן עם שישה – הבדל של 33 אחוז. אוגו עם 54 עבירות אלברמן עם 37 הבדל של כ30 אחוז. שלא יובן שאני חושב שאלברמן אגרסיבי כמו אוגו אלא שצריך להתייחס לדברים בפרופורציות.

שלו 3 באפריל 2017

אני חושב מהנתונים היבשים, שניתן לראות מהיכן הפער.
במשחק בשבת גם ראיתי את אלברמן יורד לתיקול ומפספס את השחקן.
ולאחרונה זה קורה לו לא מעט.
אוגו מפספס פחות, המחיר הוא יותר צהובים, הרווח הוא פחות שערים שסופגים.
אוגו (וגם אלברמן בעבר) עושים במשחק (לדעתי לא בדוק סטטיסטית) 3 עבירות של צהוב (פלוס מינוס צהוב),
ברור שלא שורקים להם על כל עבירה כזאת.
כאשר אלברמן מתחיל לפספס אותן (כלומר לא מצליח לעשות עבירה בכלל), קורה שמכבי סופגת יותר,
ולא יוצא לו צהוב.

נקודה שנייה משחק אגרסיבי מחייב כושר גופני גבוה, בזה אוגו הרבה יותר טוב.
שוב לא בדקתי, אבל נראה לי שאוגו רץ הרבה יותר,
כך שהוא נמצא הרבה יותר "במשחק".

איציק 3 באפריל 2017

חשבתי שבתיקול מנסים לפגוע בכדור ואם מפספסים אז פוגים ברגל. האם אתה טוען שאלברמן מצליח לפספס גם את הרגל? זה כבר ממש מצב חמור.

שלו 3 באפריל 2017

איציק זה בדיוק מה שאני טוען…
כבר ראיתי אותו מנסה לעצור משהו בעזרת תפיסת חולצה וגם את זה הוא לא הצליח…

גיא זהר 3 באפריל 2017

מבחינת מרחק אלברמן 196 ק"מ ואוגו 213. בהתחשב בכמות הדקות הפחותה הם רצים אותו דבר. מה שמעניין שטב"ח וואקמה בהתאמה רצים פחות מאלברמן ואוגו מה שאומר (לא מפתיע) שלא עושים הגנה ושבב"ש צדק רץ משמעותית יותר מאוגו (40 ק"מ) בעוד ששיחק בערך שני משחקים יותר. ראדי כמובן רץ יותר מאוגו.

Gil - Zimbabwe 3 באפריל 2017

שיוצאים עם כזו הצהרה היא צריכה להיות מגובה, כמו שאתה בדקת לגבי הפנדלים שבאר – שבע בעטה, כמה בבית וכמה בחוץ.
בזמנו טענו שמלמיליאן היה משחק עם שני מגינים לרגליים, אחד מלפנים ואחד מאחור. אני לא יודע כמה זה נכון.

Gil - Zimbabwe 3 באפריל 2017

אופס, כניראה כתבנו את התגובה ביחד.
אני רואה שכן בדקת….

גיא זהר 3 באפריל 2017

בקטנה

Ollie Williams 3 באפריל 2017

שלו, אני איתך, שונא את זה ששחקנים שלנו מתחילים להתפתל. בין אם זה ראיקו, דסה או בעיקר טב"חלוץ.

אבל זה למה ב"ש מרגיזים אותי אפילו יותר. דווקא בגלל שהם קבוצה חזקה פיזית שמשחקת מאוד אגרסיבי, ההתפתלויות התיאטריאליות של – בגדול כולם חוץ מראדי ואולי ויטור, אבל בעיקר מליקסון וברדה – מחרפנות אותי. וזה מה שהרגיז אותי בשיפוט של ריינשרייבר – הרבה יותר מהפנדל המפוקפק – שהוא פשוט זרם עם זה ושרק ליותר מדי עבירות של תיקולים שלקחו קודם כל, אם לא רק את הכדור (כולל צהוב אחד ליצחקי ואולי אפילו עוד אחד שפחות זכור לי).
מזכיר לי כל מיני אפסים מהכדורסל בשכונה, ששומרים עליך עם כאפות, צביטות ודחיפות אבל מבקשים פאול אם ליטפתם להם את קצה היד אחרי שהכדור כבר מזמן לא שם. וחלקם, כמו ב"ש כקבוצה, משחקים מצויין גם בלי זה.

השידור היה באמת אחד הדברים המביכים ששמעתי. ולא חסרות מבוכות בשידורים בארץ….

שכונה ד' 3 באפריל 2017

שקר שחוזרים עליו לא הופך לאמת, רק הופך אותך לשקרן, מכביסט שמאלני

בלייק 2 באפריל 2017

אולי זה יישמע מוזר, אבל מכבי שיחקה טוב יותר ממה שציפיתי. לא שהיא שיחקה כל כך טוב, אבל התמודדה יפה מבחינה הגנתית, ופה ושם הצליחה לייצר כמה מהלכים מפתיעים חיוביים בהתקפה (בעיקר מצד מיקאל ומיכה, אם כי מיכה הגביה 4-5 כדורים נוחים לשומקום).
ב"ש קבוצה יותר טובה (גם) העונה, ומכבי היתה צריכה לספק משחק טוב באמת (ולא רק יחסית לציפיות שלי…) כדי לנצח את ב"ש בטרנר לראשונה בליגה. בינוניות לא מספיקה במשחקים כאלה בדר"כ, ובמכבי היו שחקנים ברמה נמוכה מבינונית – סקאריונה וטב"ח קודם כל, קיארטנסון היה אולי בינוני ואלברמן התקשה מאוד (אם כי היה לו תפקיד מאוד קשה כששני הקשרים איתו באמצע הם רובן מיקאל וסקאריונה/מיכה שאיכותם היא יותר ביציאה קדימה ובמסירה). דווקא פיליפנקה היה בסדר גמור אחרי כל הדיבורים והחששות.
וצריך להזכיר גם את הקודקודים:
וידיגאל, בנתיים כי בכל זאת הוא לא הרבה זמן כאן ואולי גם לא יהיה, לא הראה עדיין שום השפעה חיובית אמיתית על הקבוצה. לקח את מה שעבד לקרויף לפניו כל עוד נשאר שם פחות או יותר זה עבד. לא ראיתי שום שדרוג במכבי מאז הגעתו, אם כבר אז הפוך.
ג'ורדי – אולי גם האשם במה שכתבתי על וידיגאל, אני לא באמת יודע. הנוכחות שלו על הספסל מיותרת. אמרתי את זה כבר כשזה התחיל – אם הוא רוצה לשבת על הספסל – עדיף שיחזור לאמן. המופע אתמול היה עצבני ומיותר ולא תרם לשקט שהקבוצה היתה מאוד צריכה במגרש כל כך קשה ובמשחק כל כך חשוב. גם בנוגע לחיזוקי ינואר, עליהם הוא זכה לשבחים לא מעטים, בעצם נשארנו עם שני שחקנים שתופסים משבצות של זרים ולא תרמו למכבי כלום העונה. אז אולי מרסלו הוא כישרון שג'ורדי רוצה ללטש לפני שיקבל דקות משמעותיות, אבל ראמון מושאל עד סוף העונה. מה?!? למה להביא ילד בהשאלה כדי שלא ישחק בכלל? על סמך מה מכבי תחליט אם להחתים אותו לטווח ארוך? מכבי של סוזה או פאקו יכלה להרשות לעצמה נפילות כאלה. מכבי שמנסה לתפוס את ב"ש צריכה לפגוע עם 4 או 5 זרים לפחות, ולפגוע חזק. רובן מיקאל כזה. גם קיארטנסון וראיקו הם חיזוקים טובים. נשארנו עם חידת סקאריונה, שפשוט נראה אדיש ולא מחובר מהשניה שהתחיל לשחק במכבי, כולל בתחילת הדרך כשעדיין שיחק הרבה, בישל והבקיע. ועוד 2 זרים במתנה, כדי שיהיו רשומים בסגל.
מברוק לב"ש על הניצחון. על האליפות נברך כאשר היא תהיה סופית.

Gil - Zimbabwe 2 באפריל 2017

מליקסון שלח רגל למגע עם דסה, לא ספורטיבי.

גדי 2 באפריל 2017

גם שופט הרחבה סימן פנדל.
אני ישבתי בדרומי ממש מאחרי השער והיה נראה לי בזמן אמת שמליקסון זורק את עצמו והופתעתי לראות שנשרק פנדל. בהילוך החוזר זה פחות ברור כי יש מצב שהיה מגע.
בלי קשר זה נראה די מצחיק כל הטענות על גזילת "כבשת הרש" של חלק מהמגיבים.

אלמוג 2 באפריל 2017

דסה נשכב אבל וחפוי ראש כשנשרק הפנדל.
כל מי שהיה רחוק מהאירוע רץ לשופט, רק זה שהכשיל בעצמו את מליקסון לא עשה זאת.
מסקנה: פנדל 100%.

עמ;לק 2 באפריל 2017

אוהדי מכבי ת"א:אנא חדלו מלהשתמש המינוח "השופט לקח לנו אליפות".
גם אם השופט טעה ברקיקה (לדעתי לחלוטין לא).
וגם אם הוא לא ממש טעה כפי שאתם רוצים להאמין, ובעצם הוא מתעב אתכם הוא בורג קטן במערכת משומנת ששמה לה למטרה לדפוק אתכם.
בשום מצב הוא לא לקח לכם אליפות. אולי הוא הפחית את הסיכויים שלכם לזכות בה. אולי הוא השפיע על זהות האלופה. הוא בטח לא לקח לכם, כי האליפות לא שלכם, וגם לא היתה שלכם בעונה הקודמת. ואם כבר, גם לפני המשחק האליפות היתה יותר של באר שבע מאשר שלכם, אז לכל היותר הוא השאיר את האליפות היכן שהיא היתה.

צור שפי 2 באפריל 2017

טוב, הייתי אתמול במשחק של הפועל נגד בני יהודה ואלון יפת שנחשב בכיר השופטים היה איום ונורא. זה לא ההחלטות שלו, שברובן היו בסדר גמור, כמו האגו המחורבן, זה שהוא כל הזמן גוער בשחקנים ולא מבין את הדבר הכי בסיסי – הוא צריך להצניע ככל האפשר את נוכחותו. אנחנו באים לראות שחקנים, לא שופטים.

Comments closed