כמה מילים חמות על העידן החדש במכבי פוקס

אילו הייתי אוהד מכבי פוקס, אולי דווקא כן הייתי עושה מנוי לעונה הקרובה

מכבי פוקס פונה בימים אלה למנויים אשר לא חידשו את המנוי לקראת העונה הבאה עלינו ל?. בפניה הם מצהירים כי הבעלים למדו מהטעויות, הם אינם מתערבים בהחלטות המקצועיות שמתקבלות, וכי תנתן הנחה משמעותית לאוהדים שיחדשו את המנוי.

*

אני מאמין להם. אפשר לראות קו מחשבה ברור במכבי פוקס הנוכחית, קו שונה בתכלית השינוי מאופן הפעלת המועדון בחמש השנים האחרונות. ראשית, מכבי הגדירה לעצמה סדרי עדיפויות ברורים, אגב מנוגדים לחלוטין לאלה של הפועל ירושלים. מכבי פוקס החליטה שהיא השנה תהיה מתמודד רציני על אליפות ישראל, היורוליג נמצא בעדיפות שניה. זו החלטה שיש לכבד, בעיקר משום שאין בין ההחלטה הזאת ובין דעת האוהדים דבר וחצי דבר.

 

מכבי פוקס כנראה חשבה שתצליח להפטר ממקל במחיר לא מאוד יקר, ולהחתים את יוגב על חוזה חדש נמוך מזה שהיה לו, אך סדרי העדיפויות היו להחתים את הישראלים הטובים ביותר לליגה בעמדות שהוגדרו על ידי הצוות המקצועי ככל הנראה. דיברטולמאו הוא לא בהכרח רכז טוב ממקל (למרות שבהחלט יתכן שגם אבסולוטית הוא טוב יותר), אך דיברתולמאו הוא רכז אשר חי בשלום עם מנהלי משחק אחרים, ביורוליג הוא יכול לעלות כמחליף בלי שום בעיה, וכך הקבוצה נפטרה משאלת היכולת הלא מספיק טובה של גל מקל להנהיג קבוצה כאשר היכולת שלו היא ברמת היורוקאפ גג.

אלכס טיוס הוא הגבוה הישראלי הטוב ביותר בשוק, זה לא ממש קרוב, האוול עוד לא קרוב אליו. האם הוא טוב מספיק כשחקן ציר פותח ביורוליג, אני לא בטוח, זאת גם לא התכנית ככל הנראה.

ג'ייק כהן ורסטילי מספיק כארבע ישראלי לליגה הישראלית, אני מתאר לעצמי שאין ממנו ציפיות שיתרום לקמפיין יורוליג משמעותי.

מכבי פוקס יודעת שאין לה את האמצעים הכלכליים כדי לתחזק סמלים חסרי משמעות מקצועית, לכן שחררה את פניני למרות שזהו צעד שלא התקבל יפה על כל האוהדים. אגב, לעניין סמלים והשפעה, ממה שאני מכיר בספורט, רק לשחקנים שמקבלים דקות משחק משמעותיות יש השפעה כלשהיא בחדר הלבשה, לכן אני לא מחזיק מההשפעה האדירה שהיתה עשויה להיות לפניני על השחקנים האחרים במכבי, הוא פשוט לא מספיק טוב.

גם ההחתמה של מייקל רול בוודאות לא נועדה לרצות דעת קהל ערטילאית. אין לי מושג איך מייקל רול יתפקד כשחקן, אני לא יודע אם הוא ברמה כדי להוביל קבוצת יורוליג, ברור לי שהחתמה של לנגפורד, ריס, ואחרים היתה עשויה להתקבל יפה יותר אצל האוהדים, כך שההחלטה להחתים את מייקל רול בטוח לא הגיעה מהמקום ממנו הגיעו כל ההרכבים הקודמים בשנים הקודמות.

המבחן האמיתי למכבי פוקס הנוכחית יגיע לא בהחתמה השחקנים הזרים אשר אמורים להוות הבסיס לחמישיה שתפתח ביורוליג. אני מעריך שביתרת התקציב שיש למכבי פוקס, לא יוחתמו כוכבי על משני משחק. אני מקווה שיוחתמו שחקנים טובים מספיק כדי להרכיב קבוצה שלא תסיים בוודאות במקום ה16 ביורוליג, מבחינת כשרון נטו זה לא מובטח כרגע למכבי.

המבחן האמיתי של הגישה החדשה יהיה ברצף ההפסדים הראשון של הקבוצה, באכזבות שבהן הקבוצה תתקל ביורוליג. האם נחזה שוב במחזה בו מישהו מאשים מישהו אחר, מפטר את ניקולה ואת ספחיה, ונכנס לסחרור, או שמכבי פוקס תיקח הרבה אוויר, ותמשיך הלאה תוך מתן שקט לצוות המקצועי, שקט זה הפוך מגב. שקט זה שקט מהדלפות לעיתונאים, שקט משמועות, שקט מהקולות שישמעו בקהל.

קשה לדעת אם זה מה שיהיה, אך אם כן, מכבי בהחלט עשויה להיות יריבה רצינית להפועל ירושלים על אליפות ישראל, אם כי ירושלים עדיין מועמדת עדיפה, ויתכן כי העונה הקרובה של מכבי פוקס ביורוליג לא תהיה גרועה מקודמתה, ובחצי מהכסף אם לא פחות.

הטור דה נח - דן ברקאי
ללא סיכוי אמיתי

124 Comments

זינק 10 ביולי 2017

לקרוא טור סלחני שלך על מכבי כדורסל…. נו, כנראה הכל עוד אפשרי.

כמו שזה נראה כרגע, השינוי המרכזי והגדול ביותר הוא מתן המנדט המלא למאמן והצוות המקצועי (ניקולה ושות'), לבחור את הסגל שלהם.
לא בכל יום מועדון מאפשר שחרור מאסיבי של שחקנים, בטח שחלקם עם חוזים יקרים או דמי יציאה.
בגזרת הישראלים (כמה מגוחך זה לקרוא לזה ככה) נראה כאילו מכבי מאוד התחזקה. כל ארבעת החדשים (ישנים…) יותר טובים/מתאימים לצרכים של מכבי. אני חייב להודות שהשחרור של מקל מאוד הפתיע אותי, לא בגלל השחקן אלא יותר בגלל החוזה הענק במונחים מקומיים. אני מעריך שיהיה קשה מאוד למצוא לו חוזה חדש של יותר ממאתיים חמישים אלף דולר לעונה, ובמקרה כזה ההשלמה של מכבי תעמוד על כמיליון וחצי ברוטו לשתי העונות.

נכון להיום מכבי עדיין לא הביאה את שני "התותחים" שחייבים. הרכז והסנטר הפותחים.
הדיבורים היום על לנגפורד פתאום. אבל יכול להיות שזה רק נסיון ללחוץ את רייס במו"מ.
סנטר זו עמדה שמאוד קשה למצוא בה שחקן, בטח בעידן עליית השכר בנבא. מכבי מאוד יתקשו בלי שחקן מוביל, שיכול לתת 25 דקות טובות בעמדה הזאת.
שאלת הארבע נותרה פתוחה. האם קווינסי לואיס יכול לתת דקות משמעותיות או לא. שום דבר מהעונה הקודמת לא יכול להראות מגמה.
אני מאוד אוהב את זה שלמרות לוח הזמנים הצפוף, לא נראה כאילו ספאחיה רץ להחתים כל שחקן. אם המערכת תתן לו סבלנות והבנה שהעונה היא עונת בנייה, אפשר לצפות לטוב בהמשך.

רועי 10 ביולי 2017

על סמך ההחתמות עד עתה לא ניתן לקבוע אם באמת ניתן מנדט מלא לספאחיה בבחירת השחקנים.
שוק השחקנים הישראלים זה לא חוכמה.
דווקא הדיבורים על טייריס רייס מראים שדבר לא השתנה, אני לא חושב שזו תהיה החתמה (אם וכאשר) של ספאחיה,
זו פנטזיה של דני פדרמן מהיום שבו טייריס עזב.
זה ברור שטייריס זה רצון של ההנהלה, במקסימום שאלו את ספאחיה אם זה מתאים לו כן או לא (אולי זה גם חידוש).
.

ישי 10 ביולי 2017

אף אחד לא דיבר על מנדט מלא לספאחיה. דיברו על זה שההנהלה לא תתערב לדרג המקצועי (שכולל את וויצ'יץ') ועל זה שהמאמן לא יקבל שחקנים באופן כפוי.

שמעון 10 ביולי 2017

אין סנטרים טובים באירופה כולם נגרים והמעט שיודעים להטביע עולים בוכטות, סנטר טוב ממזמן כבר לא המצטרך החשוב היום, צריך קו אחורי שיודע לקלוע ועם יכולת אישית גבוהה. עמדות 1 ו-2 צריכים להיות שחקנים תותחים בשביל שיהיה בכלל מה לדבר על פיינל פור.

ניינר / ווריור 10 ביולי 2017

ואם הייתי מנוי קבוע של הפועל ירושלים הייתי שוקל לא לחדש אותו בגלל ההחתמה של אוחיון

גיל שלי 10 ביולי 2017

אוחיון ממחיש את סדר העדיפויות של ירושלים, שחקן עם המון נסיון ביורוליג, יהיה מחליף מוצלח ביורוקאפ

ניינר / ווריור 10 ביולי 2017

שונא שמביאים אקס מכבי, ואותו ספציפית בכלל לא סובל
מבאס אותי שלא הביאו את משעור

בן 10 ביולי 2017

אולי משעור לא רצה לבוא.

גיא זהר 10 ביולי 2017

מה שבן אמר. חוץ מזה שירושלים מביאים כל הזמן אקסים של מכבי. כמו שיואב אומר, מקום בשרשרת המזון.

MOBY 11 ביולי 2017

כמו שתל אביב וירושלים לוקחים שחקנים ומאמנים מחיפה….

איציק 11 ביולי 2017

אתה קורא לרמי הדר מאמן?

זיו 11 ביולי 2017

היות שיש לא מעט חפיפה בין אוהדי בית"ר ואוהדי הפועל ירושלים לא הייתי מתפלא אם החתמה שלו בירושלים היתה מעוררת תגובה של איזה קומץ.

גיא זהר 11 ביולי 2017

הבנתי שהחתימה עוררה תגובה של קומץ דווקא במכבי.

יואב 11 ביולי 2017

הבנת לא נכון. זה לא מעניין את אוהדי מכבי בכלל.

גיא זהר 11 ביולי 2017

לא מעניין? לא היו תגובות נאצה בפייסבוק (של בודדים, קומץ בלי מרכאות). זה לא קיים? ברור. כמו שמזרחי אמר, זה קורה רק בכדורגל.

יואב 11 ביולי 2017

לא שאני ראיתי. ומין הסתם, מכיר את המטרייה הרבה הרבה! יותר טוב ממך.
המון תמיכה ועידוד. מכבי הוא מועדון עיניני מידי לשטויות האלו.
למצוא מישהו בור שליכלך פעם על סיראג' נאסר? גם אני יכול למצוא.
זה לא ראוי להגדרת קומץ בכלל.

יואב 11 ביולי 2017

ואם אלו בודדים, למה אתה טורח לטרחן אותנו? מה זה מעניין? מה הניוז פה?

איציק 10 ביולי 2017

את משעור קודם צריך להביא לבית"ר לבדיקה

גיא זהר 10 ביולי 2017

מעולה, איציק. צחקתי בקול.

ישרון 11 ביולי 2017

מזכיר לך שהוא עבר למכבי מירושלים

משה 10 ביולי 2017

אחלה החתמה לירושלים, השחקן היחיד שמכבי לא הייתה צריכה לשחרר.

דורון (אחר) 10 ביולי 2017

פוקס לא זרקו את מכבי?

יואב 10 ביולי 2017

חוזה חדש לחמש שנים.

גיא זהר 10 ביולי 2017

שנה+אופציה לארבע. הבדל משמעותי.

יניב פרנקו 10 ביולי 2017

ומינוס 20 אחוז בתשלום (עדיין חוזה פרסום גבוה מאוד בשוק לא קל)

ניר 11 ביולי 2017

אגב, בתור משקיע של פוקס בבורסה הייתי מוכר את המניה מחר. ביחס לרווחיות של החברה, לזרוק מיליון דולר על מכבי זה בזבוז כסף מטורף.

רועי 10 ביולי 2017

הנחה משמעותית – 8% הנחה לעומת המחיר משנה שעברה, לאחר שבעונה שעברה העלו אותו ב 10%.

גיא זהר 10 ביולי 2017

בערך כמו ההנחה על המנוי המשפחתי של הפועל ב"ש במזרחי אחרי שהעלו אותו ב70 אחוז

גדי 11 ביולי 2017

העלאה מבורכת. מסתבר שכאשר הציעו למי שמחיר המנוי עלה משמעותית לעבור ליציע הזול רק בודדו עשו זאת.

גם האוהדים צריכים לשלם על העלאת התקציב של כמעט 30 מיליון ש"ח בשנים האחרונות.

כבר כתבת שאין פה שום פילנטרופיות וקבוצת כדורגל צריכה להתנהל באופן מקצועי ולא תרומה לקהילה.

גאה בקבוצה שלי

גיא זהר 11 ביולי 2017

גדי, אין לי טענות לאלונה. היא מעלה כי יכולה. העקיצה הייתה כלפי האולטרה סאות שהוכיחו שוב שכשזה לא נוגע אליהם ישירות (ההעלאה בדרומי הייתה של כעשרה אחוזים, ובצדק, מגיע להם מחיר מוזל יותר והעאלאה מינורית יותר), אפשר לקנות אותם בנזיד עדשים.

גדי 11 ביולי 2017

לא הבנתי
אורן ישב עם ההנהלה והם הפעילו מנגנון שמאפשר למי שרוצה לעבור ליציע הדרומי
מסתבר שלא היו כמעט קופצים.
האולטראסאוט דאגו לכולם. להבדיל ממקומות אחרים

גיא זהר 11 ביולי 2017

ביציע המזרחי מחירי המנוי לילד כמעט הכפילו עצמם ויותר אין מינויים מיוחדים בכל האצטדיון. לאדם בן ארבעים פלוס שהולך עם שני ילדים בני עשר מינוס האופציה של לעמוד כל המשחק לא כל כך אטרקטיבית. הנחה של 10 אחוז למנוי משפחתי אחרי שהעלו אותו ב80 אחוז והבטחה מעורפלת שלא יעלו יותר מחירים זה הישג מינורי, סורי.

גדי 11 ביולי 2017

לא עומדים ברוב היציע הדרומי. רק באמצע.
אתה סתם מחפש.
נתנו פתרון. מה אתה רוצה מהארגון.?
אנשים מדהימים ןזה ממקור ראשון.
זכינו.

ישי 10 ביולי 2017

לא הבנתי איך הסקת שמכבי החליטה שהאליפות חשובה מהיורוליג.
האמת שאני בכלל לא רואה איך אפשר להסיק מסקנות כזו (כלומר לא רק שמה שמכבי עשו לא מוכיח את זה, גם שום דבר אחר לא היה מוכיח את זה). העניין הוא פשוט שמה שאפשר להחליט עליו בליגה הוא על ניסיון להיות בטופ 4 לקבל יתרון ביתיות ולהגיע לפיינל פור, מה שמכבי ממילא עושה גם בעונות הכושלות שלה. אי אפשר לבנות קבוצה כדי לנצח בפיינלפור הישראלי, זה רעיון טיפשי.

זינק 10 ביולי 2017

זה נכון.
אבל אפשר לבנות קבוצה שלא תפסיד 15 משחקים בעונה הסדירה.

בן 10 ביולי 2017

אפשר גם לא לשחרר שחקנים [ווימס וציברס] ואז לבכות שאין מחליפים לפצועים כמו אייברסון

זינק 10 ביולי 2017

אבל זה ברור שבכל ההתנהלות בעונה הקודמת, טעות רדפה טעות.
אם ילמדו מזה ויעשו דברים אחרת – דיינו.

גיא זהר 10 ביולי 2017

השחרור של שני האדונים נבע מניעים כספיים גרידא. האליפות בארץ לא עניינה את אלו שלא קוראים להם שמעון מזרחי.

גדי 11 ביולי 2017

משעור, ברטילימאו, גק כהן זה לא יורוליג. בנתיים שחקני יורוליג סוגרים בקבוצות אחרות.
יד אליהו ריק היה בלי קשר לפיינל פור כך שגם תוצאות הליגה הרגילה חשובות להנהלה מסתבר

ישי 10 ביולי 2017

ואתה חושב שזה מעניין את מכבי יותר מהיורוליג?

גיל שלי 10 ביולי 2017

אין כסף, נכון שכתבתי את זה בפוסט טענת שאני מקשקש אבל אין, לכן מכבי פוקס הולכים על מה שאפשר

גיא זהר 10 ביולי 2017

גיל, האם לדעתך מכבי בשנה שעברה בנו תקציב גרעוני של 20 מליון? כל ההתנהלות שלהם עד עכשיו לאורך השנים, בטח מאז שהפכו לקבוצה עם בעלי מנויות ממש לא תומכת בעניין.

זינק 10 ביולי 2017

אתה טענת משהו אחר לחלוטין.
אין כסף זה יופי של מכבסת מילים לטענה ההזויה שלך באותו טור.

גיל שלי 10 ביולי 2017

טענה הזויה שכל מה שהיה כתוב בפוסט ההוא מתרחש אחד לאחד מול העיניים העצומות שלך

ישי 10 ביולי 2017

אין כסף לא קשור לאליפות מול יורוליג. פשוט עושים מה שאפשר.
לא שיש לי מושג איך הסקת מההתנהלות שאין כסף. זה הגיוני להניח את זה בעקבות הכסף שהולך לים, אבל לא רואה איך אפשר להסיק את זה מההתנהלות של מכבי. בינתיים מכבי טיפלה בצוות המקצועי ובישראלים. לא רואה איפה ממה שעשו אפשר להסיק שאין כסף. מקל צריך להיחתך בלי קשר לכלום, ודווקא מזה שחתכו אפשר להסיק שלא חוסכים כסף – היה קל יותר להשאיר אותו ולא לשלם לו סתם (גם אם יצליחו להיפטר מחלק מהחוזה). פניני כבר לא פקטור. את אוחיון הגיוני היה להשאיר אבל בשכר נמוך – בשיאו הוא היה מחליף יורוליג לגיטימי אבל זה היה שיא די קצר – אבל הוא לא רצה. מה שיש בשוק הישראלי זה או שחקנים שהוכיחו שהם סבירים מינוס במכבי (ועליהם ירושלים חיה) או לנסות לקחת שחקנים צעירים שאולי עוד יוכיחו במכבי את אותו דבר. אה, ויש את טיוס, הישראלי הלגיטימי היחיד ליורוליג וכמובן הכי יקר – נחש באיזו קבוצה הוא ישחק?
אין לי בעיה עם זה שאתה מעלה תיאוריות. הבעיה היא שאתה בטוח שהתיאוריות שלך נכונות כשאין לך שום דבר אובייקטיבי שמראה את זה.

זינק 10 ביולי 2017

גיל, נכון שאתה צוחק?
אתה ממשיך לעמוד מאחרי הפוסט ההוא?
זו הייתה שורת הסיכום שלך – "הסיפור הזה יהיה הסיפור הגדול ביותר בספורט הישראלי בשנה הבאה, וזה יהיה מאוד מאוד כואב, אבל אולי המצב יהיה חמור מספיק כדי להביא למכירת המועדון, ואלה הם בעצם החדשות הטובות ביותר שיש לאוהדי הקבוצה, זה האור הגדול בקצה המנהרה."
אז ככה נראה מועדון בקריסה כלכלית?

ישי 10 ביולי 2017

האמת שמכל הפוסט ההוא זו הייתה התחזית היחידה. לא ברור לי מה בדיוק "מתרחש אחד לאחד".
בכל אופן, התחזית נוגעת לעונה הבאה. עד סופה גיל יוכל להעלות עוד תיאוריות סותרות ובסוף לטעון שהוא צדק בכול.
אז עד שנגיע לסיום העונה, נוכל רק לבקש הסבר איך הפוסט הזה שמדבר על חיסכון כלכלי מסתדר עם הפוסט ההוא שאומר שההנהלה לא מודעת למצב הכלכלי (כנראה רק הבנקאי וגיל מודעים לכך)ו ומתנהלת בהפקרות.

גיל שלי 11 ביולי 2017

ישי, לפחות תחדש. אתה טענת את אותה טענה שאני אצדיק את התחזיות שלי בכל מ-רה כשאתה המרת על קליבלנד ואני על גולדן סטייט. אני כתבתי אז שהתכניות של אס לא היו מותאמות למצב הכלכלי, היום מכבי מתאימה את התכניות למצב הכלכלי, זה עדיין לא אומר שאם ימכרו למשל רק 5000 מנויים, משפחת פדרמן יעמדו בפני דילמה ענקית בדצמבר ינואר שנה הבאה. אצה מגיב אצלי הרבה, אפשר להאשים אותי בהמון, אבל אתה מיחס לי חוסר יושרה אינטלקטואלית, בכך אתה פוגע בי

זינק 11 ביולי 2017

אני נהנה לקרוא אותך במרבית הפוסטים, וגם אם לא מסכים תמיד לדברים אני יכול להבין את העמדה.
אבל בפוסט ההוא ירית לאוויר השערה פרועה, שלא הסתמכה על שום דבר עובדתי.
ושוב – אני לא חושב שהנהלת מכבי אינה יכולה לקרוס. רבים וטובים ממנה קרסו בעבר. רק שהחזון האפוקליפטי שהוצג בפוסט אינו תואם את המציאות העכשווית.
אני לא חושב שאתה צריך להגן על הפוסט ההוא. זה בסדר להיסחף לפעמים.

ישי 11 ביולי 2017

גיל
בחיים לא הימרתי על קליבלנד. לא נראה לי שכתבתי איפשהו הימור, אבל גם אני כמו כולם הימרתי על ג"ס.
אתה מבלבל בין כל מיני דברים:
א. ידע, השערה והימור – אפשר לדעת שמכבי במצב כספי רעוע, אפשר לשער את זה, ואפשר להמר על הזוכה בגמר (מה אני אגיד לך ממש היה הימור קשה על ג"ס נגד כל הסיכויים והתחזיות, כמעט נביא אתה…)
ב. בין אנשים שונים שלא מסכימים. אני ממש לא ניסיתי להעלות טיעון בעד אליפות לקליבלנד. קודם כול כי לא חשבתי כך, אבל גם כי אני לא מבין מספיק בכדורסל ובטח שלא באנביאיי כדי לנסות לעשות דבר כזה, בטח לא להתווכח על אנביאיי איתך. בכלל המחשבה שאחרי משחק 4 הימרתי על קליבלנד היא מטורפת. מה שאמרתי שם הוא שלא משנה מה יקרה זה יתאים לך לתיאוריה. אם ג"ס הייתה עושה סוויפ היית מסביר איך זה מראה שהיא חזקה. אם היא עושה 4:1 זה מראה שהיא לא באה לשחק מול נגרים שלא יכולים לעשות כלום, ולכן בסופו של דבר היא חזקה. אם קרי מתפוצץ זה מוכיח כמה הוא טוב. אם קרי לא עושה הרבה ודוראנט מתפוצץ זה מוכיח שקרי יודע לתת מקום לאחרים כי הוא כל כך טוב. אם מכבי תפשוט רגל זה מה שאמרת אז. ואם מכבי מנהלת מדיניות רכישה זהירה זה אומר שהיא בעצם הבינה שאתה צודק (למרות שכתבת במפורש שזה לא יקרה). ואני אדגיש שאני לא אומר שהמצב הכלכלי של מכבי טוב. אין לי מושג. אני רק בוחן את הטיעון. ואני אומר שהטיעון שלך מאוד לא מבוסס. ייתכן שהימרת נכון, אבל זה הימור, אפילו לא השערה, ואצלך הוא הופך לידע (בפוסט ההוא על מכבי כתבת ממש כאילו יש לך ידע ממקור ראשון שזה יהיה הסיפור הספורטיבי של השנה הבאה).

ואני לא מטיל שום דופי ביושרה שלך. חס וחלילה! אני לא חושב שאתה עושה משהו בכוונה (מה יש לך להרוויח מזה בכלל?). אני רק חושב שאתה אוהב ללכת רחוק עם ההשערות שלך ושאתה ממש מרגיש צורך להגן עליהן כמעט בכל מקרה כחלק מהרגשה ש'כל העולם נגדנו', כזו שיש גם בפוסטים של טלב"י כשמכבי מצליחה לעשות משהו. הרי רוב מוחלט (בכלל ובאתר כאן בפרט) הימרו על ג"ס ובכל זאת מהפוסטים שלך היה נשמע שאתה מיעוט נרדף, כי יש מי שחושב שקליבלנד תיקח, ויש מי שאומר שזה לא חוכמה עם דוראנט, ויש מי שאומר שקרי לא כזה שחקן גדול, ויש מי שאומר שלברון בעצם שחקן גרוע וזה לא חוכמה לנצח אותו, ואתה נגד כולם. אז זה לא ככה – זה שלא כולם מסכימים איתך על הכול לא הופך אותך למיעוט נרדף.

אריאל גרייזס 10 ביולי 2017

הצחיק אותי הקטע של לפטר את וויצ'יץ', אם אחרי העונה האחרונה הוא עדיין שם ועם כח אולי עוד יותר גדול כנראה שצריך לקרות נס ז'אלגי'ריס חדש כדי שזה יקרה.

ניר 11 ביולי 2017

להנהלה נוח שהקהל יחשוב שוויצ'יץ' הוא האשם בהכל. זה השעיר לעזאזל. האם הוא באמת אחראי למשהו? הרי כל ההחלטות מתקבלות מעליו. נורא נוח שיש מישהו שהקהל יכול לסמן כאשם. לכן אגב, ההנהלה לא מפטרת אותו, היא מודעת לרמת האחריות האמיתית שלו בבניית הסגל של העונות הכושלות.

ירושלמי 11 ביולי 2017

אדרבה, אם הוא בובה ולא באמת מנהל מקצועי שיתפטר.
תפקיד המנהל המקצועי כולל בתוכו אחריות מצועית, אם הוא הסמכות המקצועית אזי האחריות על הכשלונות המקצועיים היא תחת חסותו והוא האשם המרכזי.
מילא אם זה היה מהלך אחד או שניים איתם הם נפלו, אבל שרשרת המאמנים הכושלים, החתמות הזויות של שחקנים ושחרורים הזויים של שחקנים, כל אלה תחת אחריותו של המנהל המקצועי. וזו זרך ההתנהלות כבר מספר שנים.

המסקנה היא אחת, וויצ'יץ' היה שחקן ענק אבל מנהל כושל.
קו המחשבה ההגיוני היחיד שאני יכול לחשוב עליו בשלב זה, מצד בעלי המניות ומקבלי ההחלטות, זה שכר הלימוד ששולם עד עכשיו לניקולה, לכן לא נפטרים ממנו.

ניר 11 ביולי 2017

לך היה נוח להתפטר אם היית מקבל שכר של מאות אלפי דולרים על להיות בובה?

חוץ מזה, תפקיד המנהל המקצועי לא מורכב רק מבניית הסגל אלא יש לו עוד אספקטים רבים. הוא יכול להגיד לעצמו שבאספקט אחד הוא חסר משמעות ובאחרים לא.

אנחנו שופטים רק על פי מה שאנחנו רואים בתקשורת, ולא יודעים מה קורה בפועל. יכול להיות שהוא מאוד אחראי לסגל ויכול להיות שהוא בכלל לא אחראי, הדבר היחיד שבטוח הוא שאנחנו לא יודעים.

שמעון 11 ביולי 2017

בדיוק.

אילן 13 ביולי 2017

ההמלצה להתפטר היא מה שתקבל מכל תושב ישראלי שאין לו כוח או יכולת לחשוב ברצינות על הבעיה.

גיא זהר 10 ביולי 2017

ג'ייק כהן זה הזוי. במיוחד שהבאת אח"כ את משעור. לגבי טיוס, פוטנציאלית הוא הישראלי הגבוה הטוב ביותר, מעשית יש לו בעיות קשות בשריר החשק לכל אורך הקריירה. ולהביא את לנגפורד/רייס זה אשכרה גימיק מינויים.

רועי 10 ביולי 2017

טיוס הוא סנטר יורוליג לגיטימי, בתור ישראלי זו החתמה מתבקשת, עם כל הסיכונים של האופי שלו.
לא מאמין שהידיעות לגבי לנגפורד אמיתיות, אחרי מה שמכבי עשו לו לפני שנה.
מה שמדהים זה שהם באמת חושבים שרייס מושך מנויים. יש מישהו שזה עובד עליו ? אולי אני התמים כאן ?

יניב פרנקו 10 ביולי 2017

זה הצעד הכי הגיוני – יש לך קהל שבחלקו איבד אמון ביכולת המקצועית של בעלי התפקיד – כשאתה מחתים שחקן שרק עכברים מכירים זה עובד פחות מלהביא אקסים ובוודאי אחד כמו רייס

רועי 10 ביולי 2017

אבל מבחינתי האלטרנטיבה היא רכז בכיר יותר מרייס, ולא כזה שרק עכברים מכירים.

יניב פרנקו 10 ביולי 2017

מבחינתך – מבחינתם כנראה שבכסף של רייס אי אפשר להביא מישהו מוכר יותר ובכיר יותר – ובסוף חלק גדול מדרי ההיכל כמו ברוב הקהלים אינם מומחים גדולים – טייריס רייס זה כמו מאור בוזגלו למכבי חיפה – גם שחקן טוב וגם אמירה.

רועי 10 ביולי 2017

אתה לא נותן מספיק קרדיט לבאי ההיכל שראו מספיק שחקנים וקבוצות במהלך השנים כדי להבין דבר או שניים.

יניב פרנקו 10 ביולי 2017

אתה לא שופט נכון – מחזיק המנוי הממוצע לא רואה שידורי יורוליג שוטפים ובטח לא ליגה טורקית נגיד – עד שהשחקן לא בארץ זה או טייריס רייס שם ידוע בהיכל + רזומה של ברצלונה מול שחקן שהקהל לא מכיר – זו החתמה שיש בה חשיבה שיווקית אבל לאוו דווקא סיכון מקצועי – ואת האמת היו רבות כמוה בעבר ומכבי תמיד חשבה שיווק.

גיא זהר 11 ביולי 2017

http://www.sport5.co.il/HTML/Articles/Article.274.245857.html. לא ניתן לבדוק את הנתונים עד הסוף, אבל מעריך שרוב המינויים ימכרו (גם אם אלף מינויים ובעיקר חלק מתאי הצפייה לא ימכרו מדובר בגרעון רציני).

יניב פרנקו 11 ביולי 2017

גרעון אם פוטנציאל לרווח גדול – כי אם במקרה מכבי נכנסת לפורמה כל כרטיס בודד שנמכר שווה להם הרבה יותר ממחירו היחסי במנוי.
נאמר ככה אם הם מוכרים 90 אחוז מהמנויים הסיכון הכספי נמוך עד אפסי.

רועי 11 ביולי 2017

יניב,
אני מחכה לפוסט על ההתנהלות של הקבוצה שלך מול הסמלים ידין ודגני.
או שאין למה לצפות כי אתם לא מגדלור ?

רועי 11 ביולי 2017

גיא,
אלה מספרים שמכבי מסרה,
אני מכיר ממקורות שונים מספרים נמוכים בהרבה.

גיא זהר 11 ביולי 2017

ברור שאי אפשר לדעת מספר מדויק וכמו שניתקלנו בעבר אם צריך ממלאים כיסאות ריקים בכל מיני טריקים. ברור שהשחקנים שמגיעים מעידים על קיצוץ רציני.

רועי 11 ביולי 2017

יותר מהשחקנים שמגיעים, מעידים השחקנים שדובר עליהם בהקשר של מכבי ולא מגיעים, חותמים במקומות אחרים (ורואים באיזה סכומים).

רועי 10 ביולי 2017

לגבי כהן ומשעור, יכול להיות שמשעור ישחק הרבה בעמדה 3.

גיא זהר 10 ביולי 2017

רועי, למשעור אין יד יציבה וכדרור להיות 3. וג'ייק כהן מעולה לאשדוד.

איציק 10 ביולי 2017

משעור וכהן מתפקדים באופן שונה. משעור טוב במגרש פתוח עם כח מתפרץ. כהן יודע לשחק מתחת לסל ויד רכה.
בנוסף, אין ספק שמשעור יהיה חייב לשפר את הקליעה והכדרור כי בגובה שלו קשה להיות מספר 4, בטח לא ברמות יורוליג.

רועי 10 ביולי 2017

לליגה הוא מספיק טוב בתור 3.
ג׳ייק כהן אכן סימן שאלה

יניב פרנקו 10 ביולי 2017

משעור ,כהן, טיוס , שגב , ספלינטר והסבא היהודי- אפקט ירושלים – יאפשרו דקות לא מעטות לשלושה זרים בקו האחורי – בליגה הישראלית זה מנצח הכל.

איציק 10 ביולי 2017

מסטר ספלינטר מגיע לבסוף?

יניב פרנקו 10 ביולי 2017

סבא יהודי במערכה הראשונה זה שחקן במערכה השלישית

איציק 10 ביולי 2017

לדמיטרוב היום במשחק מול פדרר היה אפקט דודי סלע…

אמיתי 10 ביולי 2017

לנדאל אפקט אייזנר

איציק 10 ביולי 2017

אתה משווה?
למרות שאני הימרתי על נדאל במצב 13:13 (גרייזיס עדי).

אמיתי 10 ביולי 2017

נראה לי ההפסד של נדאל יותר מפתיע וגם יותר טראגי אחרי הקאמבק. אבל כן, משווה

איציק 10 ביולי 2017

אתה משווה הפסדים, אני משווה אפקטים. אפקט אייזנר זה פינטס לעומת אפקט דודי. ראית, הבולגרי היה לגמרי מחוץ לפוקוס מול פדרר, בגלל שראשו עוד היה סחרחר מהניצחון על דודינקה.

אמיתי 10 ביולי 2017

אההה..עדיין מסוחרר מהמשחק (קרב חפירות) הזה.

שמעון 10 ביולי 2017

גיל, אל תאמין להם. ההנהלה מחליטה הרבה מאד.

ספאחיה מאמן מעולה.

מכבי הולכת להיכשל ביורוליג בגדול נכון לרגע זה לפי השחקנים שכרגע חתמו. לליגה הישראלית הם ביצעו החתמות לא רעות ועדיין לא עולים על י-ם בהרבה אם כי אני מאמין שהשנה הם יזכו באליפות.
כל השחקנים הישראלים שהם שיחררו היה מהלך נכון למעט אוחיון שאני לא יודע מי יבוא במקומו ובר טימור ממש לא יותר טוב ממנו.
השחרור של גאודלוק היה אידיוטי, הוא יפגיז במילאנו והוא סקורר שובר שיוויון שאין הרבה כאלו באירופה.
סגל המחליפים מלא כבר ונשאר להביא שחקני חמישייה שכנראה כולם יגיעו מליגת הקיץ באןביאיי, נחיה ונראה מי יחתמו, חייבים קלעי שלשות שיודעים ליצור לעצמם ו2-3 שחקני אחד על אחד מצויינים אחרת מכבי תסיים באותו מקום כמו שסיימה העונה ביורוליג.

גיא זהר 11 ביולי 2017

מכבי תקום ותיפול על ההגנה שלה כי נכון לעכשיו מבחינה התקפית (גם אם יגיע רייס/לנגפורד או שחקן יוצר אחר ששומר קצת יותר טוב מהם) זה נראה לא מספיק אפילו לליגה הישראלית. אם ספחיה יגרום להם לשמור (יש כבר היום כמה אתלטים נחמדים בקבוצה) אז אולי מכבי תצליח (עם חיזוק נכון בעמדות 1 ו-5) לדגדג אפילו את ההצלבה.

ישי 11 ביולי 2017

נכון לעכשיו יש 5 שחקנים (לפי האתר של מכבי, ומשום מה שגב לא מופיע שם). אם זה יישאר ככה, אז כנראה שמכבי תרד ליגה…
במילים אחרות, אני לא ממש מבין איך אפשר להסיק משהו ממה שיש נכון לעכשיו.

גיא זהר 11 ביולי 2017

נכון לעכשיו מעבר לאלו שנוח למכבי להציג כשחקנים שלה חתומים אצלה ולא פורסם בשום מקום רשמי שאינם בתוכניות צ'יברס, סמית, מילר ולנדסברג

ישי 11 ביולי 2017

בהחלט פורסם לגבי צירבס ולנדסברג.
סמית, גם אם אין תוכנית להיפטר ממנו, כנראה שלא יבנו על שימוש בו. הוא יכול להיות מחליף ביורוליג.

גיא זהר 12 ביולי 2017

יצאה הודעה רשמית כמו לגבי מקל? לא ככל שידוע לי

שמעון 11 ביולי 2017

גם ככה כל הירוליג קולעים 60 נק בלחץ עם הגנה ובלי הגנה. הרמה הייתה מחרידה העונה כי גם טיפת הכישרון שהיה כמו רודריגז הלך לאןביאיי. נשארו דה קולו ויול. כל שאר השחקנים האירופאים נגרי על ברמות ובקושי מכדררים כדור אני חושב שקבוצה התקפית טובה שום הגנה לא תעצור עקב חוסר כישרון מוחלט היום של השחקנים.

מאשקה 11 ביולי 2017

מכבי ת"א כדורסל תקום ותיפול על צורת הניהול שלה, ניהול כספי וניהול מקצועי.
אפשר להביא יועצים בק"ג, אפשר לכתוב מכתבים לאוהדים לעידוד קניית מינויים, אפשר לפמפם את כתבי הספורט השקם וערב על שחקנים מועמדים למכבי ת"א, ועוד ספינים של תקשורת.
אפשר להכריז שוב על 12 שחקני יורוליג, ומצד שני לשחרר 3 שחקני כדורסל צברים ישראלים טובים.
שנים הערצתי את דני קליין בהפועל ירושלים, גם שלא הגענו לתוצאות מי יודע מה, ועד היום יש לו חלק ענק במועדון הפועל ירושלים.
ובתוך תוכי פנימה, ידעתי שצריך להחליף את דני קליין וחבר מרעיו, לדרך חדשה. לא ידעתי איך.
וזה כך קרה, בא ד"ר אורי אלון, הנהלה חדשה, ניהול חדש ואחר, אולם חדש, מ – 1,750 מינויים במלחה, אחרי 3 שנים כמעט 7,500 מינויים כיום.
הכול עניין של ניהול, ועד ששמעון מזרחי ודיוויד פדרמן ובניהם לא ילכו הביתה, ממש הביתה,( לא לעלות ליציע – הביתה ) לא ישתנה כלום במכבי ת"א. הם ימשיכו למשוך בחוטים הכלכליים וניהוליים עם המקצועיים על החתמת שחקנים.
כבר עכשיו מנסים במכבי ת"א למחזר מה שהיה, מאמן, עוזר מאמן, שחקנים וכו'. לחיות על נוסטלגיה לא עולה כסף מידי.
והעיקר, זאת לא בת האיכר, כסף בעשרות ומאות מיליונים ש"ח, הוא לא הכול לקבוצת כדורסל בישראל, להגיע להישגים ותארים.
אני מאושרת איפה שאני, עם הודעות :) של אורי אלון לפני החתמת שחקן, ובלי לדעת מה המשכורת שלו ותנאי החוזה.
בהפועל ירושלים המעשים והניהול , נעשים בצנעה מול התקשורת ובנחישות, ויש תוצאות, ויש קהל, ויש כיף אפילו שמפסידים והכדורסל לא יפה.
להגיד שאני לא מתגעגעת לאווירה של אולם מלחה ? ? כן, יש בי געגוע, אבל זה נגמר, עשיתי בראשי ריסט לגבי הקבוצה, ומאושרת איפה שאני.

איציק 11 ביולי 2017

מאשקה, יש משהו שמפריע לי פחות בדב-באזר, ויותר בכול מיני מקומות אחרים אבל כיוון שהשתמשת בתואר ד"ר אורי אלון, אנצל את הבמה. אני מעוד לא אוהב את השימושים בתואר ד"ר, פרופ', עו"ד, אינג' ועוד כשהם לא נוגעים לתחום שהם מומחים בו. לרוב גם כאשר הם ממוחים בתחום אין צורך בתואר, אבל מובן. השימוש בתואר ד"ר כדי להדגיש את יכולותיו לא עושה טוב ולא רלוונטית לניהול הפועל ירושלים, הדוקטורט שלו לא בתחום הניהול וגם אם היה, לא חושב שזה היה רלוונטי. אם נוסיף לכך שכתבת שמעון מזרחי ולא עו"ד שמעון מזרחי (והוא הרי עו"ד ויש אומרים שמכובד) אז זה נראה כדי להקטין את מזרחי מסיבות פסולות, כי לא חשוב פה הד"ר והעו"ד. אני בטוח שפה בדה-באזר יש עו"ד, משפטנים, רופאים ואף אחד לא מוסיף את תוארו כדי לתת תוקף שווסטברוק הוא ה-MVP או פרום מנצל לטובה את המעטפת של סקי. אין לזה כל חשיבות וטוב שכך.

מאשקה 11 ביולי 2017

איציק אתה צודק. סליחה.
גילוי נאות אני מכירה אישית את אורי אלון מאז היה נער בן 16 ביציע אלעד במלחה.
אם מישהו יכול לערוך את הפוסט שלי, שיוריד את ה – ד"ר לפני שמו של אורי אלון.
ודי לחכימא ברימזא

איציק 11 ביולי 2017

מאשקה, אין צורך, רק ניצלתי את תגובתך להערה יותר כללית, אני בטוח שהכל נכתב ברוח טובה.

פז 11 ביולי 2017

איך אפשר לקבוע שירושליים יותר טובה?

כרגע אין במכבי שחקנים. יש ישראלים סגורים. חסרות לפחות ארבע החתמות (תחליפי סילי, גאודלוק וווימס וצירבס ואפילו אייברסון).
אלה ההחתמות החשובות. זו החמישייה של הקבוצה. על זה נקום או ניפול!
אחרי שיחתימו אפשר יהיה לדעת פוטנציאל ולהשוות.

גיל שלי 11 ביולי 2017

קל, בכסף שמיעדים לכל שחקן, אל תפתח ציפיות גדולות מדי

ניר 12 ביולי 2017

כמה כסף מיעדים לכל שחקן?

סימנטוב 12 ביולי 2017

לפני כמה ימים כתבת שהסוכן של כספי גרוע וכל זה. יכול להיות אבל מסתבר שכספי וויתר על חוזה גדול יותר בקבוצה אחרת וכמו אחרים רוצה לשחק קונטנדרית (בתור אוהד ג"ס לא הוסיף סופרלטיבים…) אז כל הכבוד לו, היית כותב את אותם דברים על הסוכן של דויד ווסט או ג'בייל מגי?

גיל שלי 12 ביולי 2017

לא, ההבדל הוא שווסט בחר, למדי לא היתה ברירה, הסוכן של עמרי קלע אותו לסיטואציה בגלל החלטה מחורבנת ללכת להסכם לשנתיים במקום שנה פלוס שנה לפני שנתיים

סימנטוב 12 ביולי 2017

עד כמה שידוע לי הייתה הצעה של 4.5 והוא וויתר עליה בשביל להצטרף לג"ס

סימנטוב 12 ביולי 2017

עד כמה שידוע לי הייתה לו הצעה של 4.5 והוא וויתר עליה ע"מ להצטרף לג"ס

אורן השני 12 ביולי 2017

אם אני לא טועה זה היה הסוכן הקודם שלו שהסתבך במשהו לא קשור לפני כמה חודשים ונאלץ "להתפטר" מכל מי שייצג

קשקשן בקומקום 12 ביולי 2017

הדבר היחיד הנכון שעשו שם עד עכשיו זה לזרוק את מקל. יוגי טעות קשה. את פניני אפשר היה להשאיר בזול – יש לו תפקיד חשוב. טאיוס יזכיר לכולם למה זרקו אותו. קבוצה פח

היסטוריון של ספורט 12 ביולי 2017

לצערי מכבי ממשיכה עם השטויות .
1. מחתימה שחקני רוחב במקום לצמצם סגל. ..מה שנקרא צבא קטן וחכם .
מכבי מכבי צריכה 15 שחקנים 10-12 יספיקו .
גם לפנרבחצה האלופה למי ששכח לא היו יותר מ 9 שחקנים בסגל.

2. אוחיון דוגמא לטיפשות ועיוולות .
מדוע ?.
א. ברור לי שמכבי העדיפה אותו על פני טימור באופן אוביקטיבי (שכן הוא לשיטת כולם יוכל לתת דקות גם כמחליף וגם ביורוליג בעוד טימור לכל היוחר סימן שאלה ).

ב. אוחיון היה עם חוזה על 400 אלף לשנה הבאה.

ג. על מנת לצאת מהחוזה מכבי הייתה צריכה לתת 100.

ד. מכבי עשתה זאת …אך שילמה לטימור (לפי הפירסומים ) 250 +עונה נוספת ביחס לחוזה של אוחיון .

לסיכום .
מכבי קיבלה שחקן פחות מתאים .
אמנם חסכה 50 אלף השנה אך התחייבה לעוד 250 לשנה הבאה (התחייבות שלא הייתה צריכה לתת לאוחיון ).
וזו טיפשות במיטבה ( דבר הנכון כמעט באותה מידה גם להפועל ).

זינק 12 ביולי 2017

טימור סגר ב 450 לשנתיים.
אני מאוד אוהב את יוגב והייתי שמח אם היה נשאר, אבל יכול להיות שחלק מהשיקול נבע מכמות הפציעות שלו.
בשנתיים האחרונות יוגב סבל מהרבה פציעות ובחלקים האחרונים של כל עונה היה מאוד מוגבל.

ישי 12 ביולי 2017

לא ברור לי למה אתה חושב שאוחיון עדיף. הוא כבר שתי עונות לא עושה הרבה.
כרגע זה נראה שירושלים לוקחת את הישראלים הצעירים, כשהם בשלים הם עוברים למכבי, וחוזרים לפנסיה בירושלים.

איציק 12 ביולי 2017

המצב העגום של מכבי מתבטא בכך שהצעות דומות גורמות לשחקן להעדיף את ירושלים. בר טימור העדיף את ירושלים בשביל הצעה דומה.
נראה שהפעם עשו ספין על מכבי כדי להעלות את ההצעה מהפועל. פעם זה לא היה קורה.
עכשיו נראה מה יעשו בירושלים עם טימור, יוגי והלפרין על עמדה עמוסה שיש גם זר בכיר. מי יחמם את הספסל?

יניב 12 ביולי 2017

יש לך בכלל ספק ברור שהלפרין יחמם את הספסל וההחלטה של טימור לא הייתה הכי חכמה שבעולם כי כמו שאמרת תהיה לו תחרות הרבה יותר קשה בירושלים

שמעון 14 ביולי 2017

מעניין איך קרטיס "אני לא מוסר בחיים" ג'רלס יסתדר עם מאמן יווני שכידוע חולים על רכזים נגרים.

מאשקה 12 ביולי 2017

אורי אלון " סובב" את כל פרשני הספורט !!!
בר טימור חתם ל – 3 שנים נוספות בירושלים.
עכשיו אתם מבינים למה אמרתי שהנהלת הפועל ירושלים מתנהלת בשקט, צניעות ונחישות מול תקשורת הספורט הישראלית.
יש פרשני ספורט שצריכים לאכול את הכובע שלהם על ההודעות שבר טימור מתקרב למכבי, שבר טימור חתם לשנתיים במכבי ת"א.
יאללה הפועל שלי.

איציק 12 ביולי 2017

אולי את צודקת, אבל, וזה אבל גדול, זה בטח לא לטובת בר, וכנראה גם לא לטובת ירושלים עם ספסל ממורמר.

אלון3131 12 ביולי 2017

אני חושב שהלפרין יהפוך למעודדת השנה, אז בעצם יוגב יכנס לנעליים שלו ברוטציה.

איציק 12 ביולי 2017

התקווה הגדולה הפכה למעודדת השנה. נראה לי מתאים.

שמעון 14 ביולי 2017

הלפרין גמור כבר שנים, לא יודע איך הפועל עדיין מחזיקה אותו.

שמעון 14 ביולי 2017

בר ישחק יותר מהלפרין לדעתי.

ישי 12 ביולי 2017

אבל מה תעשו עם כל ה-3?
ואם כבר, אולי תקחו לנו גם את מקל?

שמעון 14 ביולי 2017

כן י-ם מוזמנים לקחת את מקל בחינם, מה אתם אומרים? הוא ישדרג אתכם.

קשקשן בקומקום 12 ביולי 2017

עכשיו גם אין בר טימור.
אם עד עכשיו הקהל של מכבי איכשהו סבל אותם זה כי עוד היה איזשהו חיבור, עכשיו גם זה לא יקרה.
שלושה הפסדים באוקטובר ולא רק שהדיבורים מההנהלה יתחילו שוב, גם הבוז מהקהל יתחיל הרבה יותר מוקדם ל"קבוצת שכירי חרב".
זה מה שקורה כשקוראים לשחקנים כמו פניני או יוגב אוחיון "סמלים חסרי משמעות", ומתגמלים בכיינות ועצלנות כמו של טאיוס רק כי יש לו תעודת זהות. הופכים להיות קבוצה חסרת משמעות

רועי 12 ביולי 2017

אף אחד לא אמר שפניני הוא סמל חבר משמעות, פניני פשוט לא ספורטאי יותר.

קשקשן בקומקום 12 ביולי 2017

פניני אף פעם לא היה ספורטאי. בגלל זה הוא היה סמל במכבי :)

רועי 12 ביולי 2017

חסר*

שמעון 14 ביולי 2017

פניני גמור ולא צריך בר טימור. רק השחרור של אוחיון היה טעות לדעתי אבל גם זה לא כ"כ נורא. הסגל היה צריך רענון ודם חדש. טיוס יותר טוב מהם למרות שנגר חבל"ז ולא יודע לקלוע מהקו מה שיהיה למכבי לרועץ.
החתימו עכשיו איזה פייר ג'קסון, נקווה שיהיה כמו ביינום, פארגו ורייס יהיה טוב, מכבי עם שלושתם עשתה פיינל פור והבנתי שהוא סקורר עם אחד על אחד. אם יצליחו להביא גם את רייס יהיה טוב זה קו אחורי שמסוגל לעשות סלים.

S&M 13 ביולי 2017

הבלוג מקבל כסף מחסות של פוקס שאתה טורח להגיד שזו מכבי פוקס בכל משפט שני?

גיל שלי 13 ביולי 2017

חייב להבחין בין מכבי פוקס למכבי תל אביב, מכבי יש רק בכדורגל

גיא זהר 13 ביולי 2017

מכבי יש רק בחיפה, לא?

Comments closed