יאללה דוקים

הידיעה המשמחת של היום

גילוי נאות: במשך שמונה חודשים שולמה משכורתי החודשית מכספים שהעביר ערוץ הספורט לדה באזר כחלק מהסכם השותפות. כבר לא.

גילוי נאות 2: לא אראה את הליגה הספרדית גם בערוץ שיכין לי את הקפה בדיוק כמו שאני אוהב ובחינם.

*

ערוץ הספורט איבד את שידורי הליגה הספרדית לטובת ערוץ וואן ונשאלות שתי שאלות: את מי זה מעניין, ומה נשאר להם למכור לי שם בערוץ שהזליג עצמו לדעת מכל תוכן ספורט רציני, כדי לגרום לי לרצות להישאר מעוניין.

אני תוהה האם אין זו הזדמנות נפלאה לוותר על נוכחותם של מופעי הטרחנות המציקים שנרקמו שם עבור הליגה המשעממת הזאת, על מופעי האימה של הרסקינים, על יהירותם הפסוודו-אינטלקטואלית של הכהנים וחכמתם של הזוהרים, האוחנות והשרפים על מסך הטלוויזיה שלי, או שכדאי להישאר בכל זאת נאמן לערוץ לטובת מפעלים הרי גורל כמו טורנירי דוק יוקרתיים ומדי פעם ווימבלדון וטור דה פראנס שאותם ניתן לראות גם בערוצים שכנים ובמחיר חבילת בסיס.

אחת עשרה שנים ידעתי שאני משלם עבור ערוץ ספורט מגוון. מ 2001 החלה זליגת תכנים שתוכננה בדיוק על פי סד העדיפויות שלי. ראשית לקחו לי את הליגה האנגלית, אחר כך לקחו פוטבול אמריקאי, NBA וכל מה שהיה כדאי להתכנס מול המסך בשבילו. את התכנים הנגרעים יכולתי לראות תמורת תשלום נוסף. על הבריונות הזאת רתחתי, לו יהי אבדן שידורי הליגה הספרדית המסמר הגדול ביותר להינעץ בבלון היהיר והנפוח הזה שתכניו אפס.

נכון לרגעים אלה, אין כל התייחסות בערוץ הספורט לידיעה זו.

 

 

 

 

 

 

מי כאן המלך - איתי ליבוביץ'
כאשר האוטופיה מתנגשת במציאות

187 Comments

ניתאי 2 14 ביולי 2015

נראה לי שיש להם עדיין ליגה שוייצרית. ואוסטרית.

זה משנה 14 ביולי 2015

וליגת אלופות.

ניינר 14 ביולי 2015

הערוץ הזה גוסס. עכשו באמת אין שום סיבה להתחבר

קורא 14 ביולי 2015

לדעתי אני מקבל את הערוץ בחינם אחרת באמת הייתי מתנתק. בסך הכל, אין ספק שהם ייצרו לעצמם הרבה אנטגוניזם עם ריבוי תוכניות החפירה והמיעוט בשידורי ספורט, ומעבר לזה, גם רמת הפרשנים שלהם נהייתה מזעזעת. יש כמה קולות שאני פשוט לא מסוגל לשמוע יותר, למעשה, אין שם שדרן אחד שאני מסוגל לשמוע או פרשן אחד שאני רוצה לשמוע, ולכן, מה שוואן לא יעשו, לא יכול להיות יותר גרוע מהמצב הקיים.

omer 14 ביולי 2015

חכה לאולפן המיוחד לקלאסיקו עם אופירע, ברקוביץ, איציק זוהר ואייל גולן…

קורא 14 ביולי 2015

לא נעים להגיד, אבל אני מעדיף את ברקוביץ', כמה שהוא נוראי, על כל פרשן של ערוץ הספורט. כל האחרים כמובן זוועה.

יריב ס. 14 ביולי 2015

ישדר יורם ארבל… :(

רפאל 14 ביולי 2015

אני רואה… מגרש פתוח

ניב 14 ביולי 2015

בני כמו שאמרת, בסוף זה רק עוד שלב.
הטרוניות על רמת הפרשנים הן למעשה המשך ישיר.
הם כל התאהבו בדעה שהציבור מטומטם ויישלם, שנמוך מביא רייטינג, שפרימואיזם עושה להם כסף, שבשביל מה להם לשלם סכומים גבוהים על זכויות שידור?
יש להם את אוחנה, פרימו, הקוף ההוא והאוויל הזה, זה מספיק לגמרי.
לדעתם אנחנו מעדיפים לראות אנשים ממוצעים מדברים על ספורט במקום לראות ספורט בעצמנו.

בני תבורי 14 ביולי 2015

משפט הסיכום שלך נפלא!

יוסי 14 ביולי 2015

רסקין, זה אתה?

ניב 15 ביולי 2015

לא.

איציק 15 ביולי 2015

שאלו את רסקין, לא אותך ;)

ניב 15 ביולי 2015

תכל'ס!

omer 14 ביולי 2015

ערוץ הספורט הפך לערוץ שמדבר על ספורט ולא משדר ספורט. בכל יום יש לפחות 6-7 שעות של תוכניות בהן מדברים על ספורט. הוא מחזיק עשרות פרשנים/פנליסטים למיניהם. לו היה משקיע הערוץ פחות בפרשנים, כנראה שהיה לא מספיק כסף כדי להמשיך להחזיק בזכויות השידור של הליגה האיכותית בעולם (לפחות מבחינת רמת כדורגל. מבחינת תחרותיות, עניין, קהל, שידורים, פייר פליי ובעצם כל מה שלא קשור לרמת כדורגל- הפרמייר ליג טובה פי כמה).

מצד שני, צריך לזכות שרוב הקהל הישראלי יעדיף לצפות ביציע העיתונות על פני יונייטד-צ'לסי או ג"ס-סן אנטוניו.

אריאל גרייזס 14 ביולי 2015

ערוץ הספורט עשה הכל כדי לאבד את הרלוונטיות שלו. הוא חשב שהקהל לא יהיה מוכן לשלם בשביל תוכן אז הוא נתן לליגה הישראלית והאנגלית ללכת לצרלטון ואיבד חלק ניכר מהעוגנים שלו. הוא באמת האמין שאנשים צופים בו בגלל העטיפה ולא בגלל התכנים להמשיך לשלם לכל מיני "טאלנטים" סכומי עתק במקום להשקיע בזכויות שידור. ובסוף, כשהוא הבין שאנשים כן משלמים בשביל תוכן, אז הוא התעלל בלקוחות שלו כשלקח כל מה שהם התרגלו לקבל בחינם והזליג אותם לערוצים בתשלום בנכלוליות.
איך אמרו במציצים? זה בשביל הדגים וזה בשביל הפצצות.

ניתאי 14 ביולי 2015

מי שלא ראה את השמחה לאידו של ערוץ הספורט לא ראה שמחה לאיד מימיו

אסף 14 ביולי 2015

פעם מזמן, בדיון על ״מהו ספורט״, דורפן הציע הגדרה שאומרת שאם משדרים את זה ב espn – זה ספורט.
או, בתרגום לעברית: אם לא משדרים את זה בערוץ 5 – זה ספורט.

מאנו 14 ביולי 2015

מר. תבורי, חבל שאתה משלב בין טיעונים נכונים ומוצדקים כנגד ערוץ הספורט, לבין השמצת הליגה הספרדית, שאני חושב שהעונה האחרונה הוכיחה שאפילו גדולי האנגלופילים לא יכולים עוד לטעון ברצינות שהליגה האנגלית טובה יותר מהספרדית. אני לא מכיר אותך אישית ולכן לא מעוניין סתם להשמיץ, אבל הזלזול שלך בליגה הספרדית הוא במקרה הטוב תמוה.

אריאל גרייזס 14 ביולי 2015

אתה מבלבל בין זלזול לחוסר עניין

אריק 14 ביולי 2015

+1 גם להסבר וגם לחוסר העניין

מאנו 14 ביולי 2015

"הליגה המשעממת הזאת". להגיד את זה על ליגה שהחמישייה הראשונה שלה היא ברצלונה, ר. מדריד, א. מדריד, ולנסיה וסביליה זה חוסר רצינות במקרה הטוב. ביותר כשזה נאמר ע"י אדם שחושב שהליגה הטובה בעולם היא זו שבה צ'לסי הפיהוקית היא האלופה ושנציגותיה באירופה היו נחותות באופן מדהים בהתייחס לכמות הכסף שנשפך בה וכמות הזרים הבלתי הגיונית שעוברים בה.
אבל נו, הוא אוהד של המייטי רדס, האוהדים הטובים בעולם – הם שרים כל כך יפה את יו'ל נבר ווק אלון! יא אלה איזה אווירה!
דיס איז אנפילד!

(לכותב אין שום העדפה בליגה ה"אנגלית").

מאנו 14 ביולי 2015

ויותר ברצינות – כאילו, אפשר לכתוב דעות אישיות שנובעות מאהבה או שנאה, אבל יש גבול גם לגניבת הדעת, במיוחד כשכותבים במקום שדווקא הכתיבה בה בדר"כ ברמה גבוהה יחסית, גם אם תחומי העניין בו מוגבלים יחסית.

אריאל גרייזס 14 ביולי 2015

שוב, אתה מפספס. אף אחד לא יטעה לחשוב שהליגה הישראלית היא ברמה גבוהה ועדיין יש עשרות אלפי ישראלים שזה מה שמעניין אותם.
אם אין לך מעורבות רגשית בליגה מסוימת, אפילו אם יהיו בה קבוצות ברמה גבוהה מאוד, היא עשויה לשעמם אותך. אישית, אני לא מסוגל לשבת לראות משחק בליגה הספרדית בין ברצלונה או ריאל לאיזה אלמריה. אין לי את המעורבות הרגשית הנדרשת על מנת לשרוד את הדקות במשחק מהסוג הזה שבמרבית המקרים יהיה מאוד לא תחרותי. אני כן מסוגל לשבת לראות ניוקאסל-נוריץ', למרות שאין לי עניין באף אחת מהקבוצות. מבחינתו של בני, הליגה הספרדית משעממת. יש הרבה אנשים שמוצאים את הליגה הישראלית מרתקת, אלוהים יודע למה. על זה אומרים – על טעם ועל ריח

מאנו 14 ביולי 2015

סבבה. עם זאת, אותי הליגה האנגלית משעממת. לא רק שאני לא רואה לסטר נגד סטוק סיטי, או צ'לסי נגד אסטון וילה, אני גם לא טורח לראות צ'לסי יונייטד או יונייטד נגד סיטי. אבל אני לא אטען שהיא "ליגה משעממת" נקודה, למרות שאותי אישית היא מאוד משעממת ומרגישה סטרילית עד כדי טעם פלסטיק בפה.
אז טוב, תבורי כתב טור אישי, וערוץ הספורט זה בדיחה, והוא הכניס דעה אישית על הליגה הספרדית. נעבור הלאה.

נניח, החזרה של טבס לבוקה, או שזה יותר מדי לבקש?

רועי מ 14 ביולי 2015

הנה אמרת.

רועי מ 14 ביולי 2015

מה שנשאר להם זה מוטו גי .פי ופורמולה .
גם אותם העבירו לערוץ הנוסף.

נאלץ לראות במחשב.

למרות שקורפל והבחורה שאיתו טובים,
אז נשארו.עם ליגת אלופות. נראה האם נוותר על 5 פלוס.

גור אילני 14 ביולי 2015

עשית לי חשק לניוקאסל נוריץ'

אריאל גרייזס 14 ביולי 2015

נכון?

אריק 14 ביולי 2015

לגמרי. מבקש לדחות את התגובות מאין אלו בשבועיים.

משה 14 ביולי 2015

יש דאבל הדר עם וילה נגד סוואנזי, יאללה שתתחיל כבר הליגה (אחרי שניכשל שוב לפתוח פנקס ולרשום 32.5 מזורגגים ולגמור עם זה ).

רפאל 14 ביולי 2015

עם שינוי פורמט, הליגה הישראלית תוכל להיות מאוד מרתקת, ז"א- למי שלא מפריע לראות טכניקה פחות טובה מאנגליה או ספרד, אבל אינטנסיביות תחרותית גבוהה בהרבה.
איך שהליגה נראית היום, באמת אין לי מושג מה גורם לבנאדם נורמלי להתעניין.

שלו 14 ביולי 2015

פתאום גיליתי שהסיבה שאני לא רואה ליגה ספרדית, זה בעיקר בגלל העטיפה.
כנראה שעריץ 5 הצליח לגרום לי אידיאולוגית להתנגד לליגה הזו.
עכשיו, כשהוא ריק מתוכן, בעידן בו ניתן להשיג שידורים בעלות מינימלית, נראה מיותר לחלוטין,
השידור של ערוץ הספורט.
השמועות אומרות שיש חנויות באום אל פאחם או כפר כנא שמוכרות מנוי שלא-ג'זירה ספורט במחיר של 100€ בערך (לשנה…).
אני מנסה לבדוק את העניין.
השידורים הם באנגלית עם טובי השדרנים הבריטים,
יש להם זכויות שידור לכל דבר שזז.
עדכונים בהמשך.

תומר חרוב 15 ביולי 2015

מוכרים מנוי באיזה ממשק?

אסף THE KOP 14 ביולי 2015

לדעתי נדב יעקובי יתבצר עם בלון גז על גג המערכת.
אני בהחלט חושש לשלומו.

S&M 14 ביולי 2015

מסכן. והוא בכלל עובד בידיעות אחרונות, בעלי וואן. אולי הם יעבירו אותו לוואן לשדר ליגה ספרדית?

איציק 15 ביולי 2015

נדב יעקובי הוא באר-שבעי במקור, מה שאומר שבלון גז זה לא משהו שהוא מאמין שעושה רושם. תצטרך לחשוב על משהו יותר חזק…

wazza 14 ביולי 2015

בני מעולם לא הסכמתי איתך יותר ובכל אופן אפשר לתפוס באינטרנט כמעט הכל היום ברמה טובה

בני תבורי 15 ביולי 2015

wazza,
העירו כאן שהאינטרנט מציב אפשרויות אבל אתרים נסגרים ללא הודעה מוקדמת, הקליטה לא תמיד אחידה וטובה. כרגע זו אינה האפשרות המוצלחת למעט שירותים בתשלום כמו הגיים פאס של ה NFL.

אריק 14 ביולי 2015

בני. זה דיון לואו- טקי להחריד.
עבורי גם הם וגם צ'רלטון לא קיימים.
בפעם הראשונה שעברו משידור חי של יונייטד למשחק אחר בזמן השידור. ביטלתי את המנוי ולא הבטתי לאחור.
לא מבין איך אתם סובלים את זה.
עם ערוץ הספורט זה קרה קודם – השילוב של יונייטד עם שגיא כהן יכול לגרום נזק לטלויזיה שלי. מיותר.

אביאל 14 ביולי 2015

אריק – מסכים איתך אבל היציבות חסרה, הפתרון הכי טוב הוא לווין עם מנוי לאל ג׳זירה, אבל אז המצפון הופך לבעיה :)

Amir A 15 ביולי 2015

תשכנע את עצמך שאידיאולוגיות הן אובררייטד ותראה איך שהכל יהיה קל יותר.

אריק האדום 14 ביולי 2015

תכלס אם אין להם שם את ליגת האלופות הם פחות או יותר כמו ערוץ הכנסת
הרבה דיבורים
אפס פעילות

לגבי 0NE אל תדאגו. תמיד אפשר לרדת נמוך יותר. בשביל זה האתר/ערוץ/אישה הזו קיימים
איך אתם מחכים לזה…

איציק 15 ביולי 2015

הם היו מתים ששחקני השדה שלהם יהיו זועבי, טיבי, דנון, רגב, יחימוביץ', בשער בוז'י.

ארז א. 14 ביולי 2015

בני היקר, כמו בפוליטיקה, גם ערוץ5 הוא בבואה שלנו. מעדיפים שטחיות, ליצניות, חובבות וחוסר תרבות ספורט על פני מקצועיות, שיח ספורטיבי ברמה גבוהה, וניצוח התכנים באופן ענייני ולא רכלתי והלצתי. אכן בזיון. אך הבזיון הוא בחסותנו ובאשמתנו.

אריאל גרייזס 14 ביולי 2015

העובדה היא שהערוץ הזה גוסס ואלמלא היה חלק מחבילת הבסיס כבר מזמן היה מאבד אחוז ניכר מצופיו אולי דווקא מוכיחה את ההיפך

omer 15 ביולי 2015

מצד שני, תוכנית הספורט הפופולרית בישראל היא שבת ביציע

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

לפי איזה קרטריון? אין שום מדד אמיתי לרייטינג בערוצים הלא מסחריים

edgecator 14 ביולי 2015

השמחה לאיד היא בעצם על חשבונו של כל מי שנהנה לצפות בליגה הספרדית. שהרי מערוץ הספורט אפשר לרדת נמוך אפילו יותר, וזה בדיוק מה שקרה.

7even 14 ביולי 2015

רקנאטי בהלם.
הערוץ הזה על פרשניו כבר כ"כ מביך…
הוא ממילא בעיקר משמש שופר של מועדון הכדורסל הצהוב

איציק 15 ביולי 2015

דוקא היום פורסם באתר שפישר חתם בירושלים… זו הודעת שופר של הכדורסל הצהוב?

עומר ה 14 ביולי 2015

אצלי זה נגמר בחמישיות. בעוונותי אני אוהב לראות כדורסל ישראלי. אף פעם לא שילמתי על שידורי אקסטרא. שחמישיות עברה ל5 + שקר כלשהו היה לי ברור שאין למה לשלם לערוצי ספורט.
כל שידור מחול קל מאוד למצוא בחינם. הבעיה היא שרוצים לראות משחק ישראלי. במקרה שלי זה כדורסל ישראלי.
איזה פלא- גם את זה בדרך כלל אני מצליח לראות בחינם באיכות מספקת.
אחרי שראיתי פעם אחת משחק של המונדיאל בפרשנות אנגלית, הבנתי מה זאת איכות. לחזור לאולפן המחצית ולשמוע את תיירי הנרי ואלן שירר קצת יותר עושה לי את זה מכל מי שמביאים בארץ (בערוץ הספורט או אצל מתחריו)

Oded 15 ביולי 2015

קראת את מה שבני כתב?

יריב ס. 15 ביולי 2015

"במשך 8 חודשים" – זה היה לפני שנתיים לערך

פאקו 15 ביולי 2015

להשתין מהמקפצה – יש ידיעות על זה שהם רוצים להיכנס לשידור חדשות.

בוזו 15 ביולי 2015

האמת? אני מעדיף בהרבה לשמוע את נבו ואילדיס מדווחים על ההסכם עם איראן, את פשכצקי מדווח על מתווה הגז ואת שגיא כהן מפרשן את פרשת פינטו.
זה בטוח יעצבן אותי פחות ממה שהם עושים היום….

צור שפי 15 ביולי 2015

שיקנו את הארכיון של ערוץ 1 ויישדרו את ״מבט ספורט״ עם אלכס גלעדי ודן שילון. ערוץ ההיסטוריה יעני.

איציק 15 ביולי 2015

מה עם ניסים קיויטי (רציתי לכתוב גרטל, אבל הוא עוד בועט לצערנו).

צור שפי 15 ביולי 2015

איציק, שלחת אותי לויקיפדיה ומתברר שקיוויתי, יליד 1926 (יהיה בן 89 בנובמבר) קיבל בשנה שעברה אות מפעל חיים מהמשרד לאזרחים ותיקים (עצוב, מהשר אורי אורבך ז"ל). על פי הידיעה באתר "וואלה" (מהשנה שעברה כאמור) הוא ממשיך לעקוב אחרי מה שקורה בספורט ולפי הצילומים גם נראה מצויין, עד מאה ועשרים. קיוויתי היה אתלט בצעירותו וגם איש נעים עם המון יידע אבל כרגיל במקומותינו זוכרים לו בעיקר את הטעויות. פרט טריוויה נוסף, שם משפחתו המקורי היה כוויתי, הוא נולד בתל אביב ליוצאי עירק.

איציק 15 ביולי 2015

ניסים קיויטי היה אדם נחמד ושדר לא רע בכלל במיוחד באתלטיקה. נדמה לי כבר אז גלעד ויגרטן היה הפרשן.

משה 15 ביולי 2015

אני חושב שהבינוניות הכללית של שידורי הספורט החזירה אותנו לנוסטלגיה. אנחנו מתגעגעים לקוויתי וגרטל בגלל שמאיר איינשטיין ושות׳ פשוט בלתי נסבלים. באופן מעשי בני דורם ויורשיהם בערוץ הראשון כמו ארבל ואורי לוי הם מגרועי השדרים גם היום. אני חושב שקוויתי, שנראה איש נעים וחביב עם ידע בספורט, לא היה עומד בדרישות התפקיד היום.

איציק 15 ביולי 2015

לא, אבל צריך לשפוט אותו בהתאם לשנות ה-70 ולא להיום, ואז הוא היה בסדר בשביל משהו כמוני בגיל עשר פלוס. לא יודע איך הוא נראה בשביל זיקני הדור.

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

קיוויתי וגרטל היו בלתי נסבלים גם כשהייתי ילד. היום זה סוג של נוסטלגיה (מה שהלך עם גרטל באולימפידה האחרונה היה כבר לקיצוניות השניה. יאמר לזכותו שהוא ידע להתאים את עצמו ולצחוק על עצמו) אבל בזמנו זה היה איום ונורא.

איציק 15 ביולי 2015

גרטל איום. קיויטי לא באותה סקאלה איתו.

משה 15 ביולי 2015

גרטל המציא את עצמו מחדש, למדתי לחבב אותו באולימפיאדה האחרונה. מה לגבי יורם שימרון ?

משה 15 ביולי 2015

וחוץ מזה בכל פעם שאני עושה משהו שאני גאה בו מהדהד לי בראש המשפט האלמותי של קיוויתי :"שיא עולמי חדש מדהים והרוח חוקית !".

צור שפי 15 ביולי 2015

לקיוויתי זוכרים בעיקר את השידור ההוא ממונדיאל 86 (נדמה לי) שהוא לא שם לא במשך שחצי שעה שגול של ברזיל נפסל אבל אני זוכר לו משהו הרבה יותר משעשע מהתקופה שהטלוויזיה (לפחות של ההורים שלי) שידרה עדיין בשחור-לבן: באחת האולימפיאדות הוא שידר איגרוף, שני המתאגרפים לבשו מכנסיים בגוון כהה, וקיוויתי אמר שניתן לזהות את המתאגרף הקובני לפי הפס הלבן שעל המכנס שלו. הוא רק לא שם לב שמתאגרף אחד היה לבן והשני שחור.

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

ענק

אייל הצפון 15 ביולי 2015

כל התקשורת במשבר, וערוצי הספורט הגיעו למצב שאליו הגיעו העתונים. את כל המידע אפשר לקבל מתי ואיך שרוצים באינטרנט (ואם לא עכשו אז זה יקח שנה שנתיים).
ולשאלותיך: זה מעניין את מי שהושפע משנים של שטיפת מוח מכוונת מצד הערוץ, שקידם את מה שיש לו והעלים את כל השאר. אבל לא צריך לדאוג. אנשים בעלי נטייה להתמכרות פשוט יעבירו את ההערצה מהליגה הספרדית ללידה הגרמנית, או הצרפתית, או האיסלנדית השלישית, ומכדורגל לכדוקיד, אמנויות לחימה או דוקים.
ולשאלה השנייה, שעידן שבו ניתן לקבל את כל האירועים בסטרימינג ואי אפשר להחשיך את האינטרנט כמו שמחשיכים ערוצים זרים שמשדרים פורמולה1 או אירועים נוספים, מה שנשאר לערוצי הספורט הן תוכניות דיבורים (ניתוחים, צבע), ותאמין לי שראשי ערוץ הספורט מספיק חכמים ומנוסים כדי להתאים את רמת השידורים לרמתו של הצופה. בספורט, כמו באמנות, מי שרוצה לשרוד כלכלית צריך להתאים את עצמו לרצון הצופים. העיקר שלכולם יש מה לראות, ואם בעלי הערוץ טועים בהנחה שלהם שהצופה יראה את הערוץ שאליו הרגילו אותו, לא משנה מה יהיה התוכן, אז הם יצטרכו לשלם את המחיר.
בניגוד לשנות השני ערוצים וחצי שבהן הממשלה החליטה מה ישודר כיום כל אחד יכול להחליט מה הוא רוצה לראות וכמה לשלם על זה.

אזי 15 ביולי 2015

כתבת שבערוץ הספורט אין התיחסות לנושא, ובכן, אלא אם כן פיספסתי משהו, גם בוואן לא ראיתי התיחסות לנושא (למעט כתבה גדולה על הגרלת הליגה הספרדית, ללא כל הסבר שהיא תשודר אצלם).
מעבר לזה, דסקל בטוויטר הפנה לכתבה בכלכליסט שמסבירה (אם כי לא הבנתי אותה עד הסוף) שזכויות השידור של ברצלונה נמכרות בנפרד מזכויות השידור של שאר הליגה.
זה אומר שערוץ הספורט עוד יכולים לרכוש את זכויות השידור של ברצלונה?

בסופו של דבר, כולם פה טוענים שהם לא צריכים יותר לשלם לערוץ הספורט כאילו אתם שוכחים שהוא חלק מהחבילה הבסיסית ואי אפשר להתנתק ממנו.
במונופול כמו במונופול, לא צריכים להשקיע בלקוחות כדי שהם לא יתנתקו ממך.

יהא שמו של ערוץ 55 בשלט: ערוץ הברברת וליגת האלופות.

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

יש את ערוץ 56 שאפשר לא לשלם עליו. אבל אתה צודק, זה בעצם מה שמחזיק את הערוץ הזה בחיים – שהוא חלק מהחבילה הבסיסית. מאותה סיבה בדיוק הוא שם עליך פס, דוחף חסויות לכל מקום, מביא אפסים כמו איציק זוהר לפרשן ומעביר כל תוכן טוב לערוצים בתשלום

איציק 15 ביולי 2015

אני לא יודע על מה אתה מדבר. פעם זה היה נכון. אני, בצד או שלא, בטריפל של הוט והם מלפני חודשיים נותנים לי את 55-58 כחלק מהבסיס ללא צורך בתשלום נוסף.

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

אם אתה משלם כסף להוט, אין לי אלא להגיד – מגיע לך

איציק 15 ביולי 2015

יס יותר טובים? במה?
אל תשכח שאני לא צרכן טלביזיה/טלפון/אינטרנט היחיד בבית :-(

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

בכל דבר בעולם, בערך. שירות הלקוחות של הוט זה מסוג הדברים שברוסיה סובייטית היו מעמידים אנשים לקיר עליו. הסדרות שלהם נחותות הרבה יותר ובאופן כללי הם גנבים לא קטנים.

איציק 15 ביולי 2015

מהתגובה שלך לא ברור האם אתה מצר, שמח או סתם מציין עובדה בקשר לכך שאנחנו לא רוסיה הסוביטית ;)

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

בוא נגיד רק שגם לדיקטטורה יש את היתרונות שלה

איציק 15 ביולי 2015

:-)

עירן 15 ביולי 2015

איציק, כרגע, במקרה, סגרתי שיחה עם שירות יס. עונים תוך פחות מדקה והשירות לא פחות ממעולה. לא מכיר את הוט, אבל הסדרות ביס מצויינות. לפי מה שקראתי על השירות בהוט (ונדמה לי שגם ניסו לטפל בזה מצד רשות כלשהי), אין ממש סיבה להיות שם.
ואחרי הכל, ליאור אליהו זכה באליפות עם תצוגת הגנה כבירה….

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

בהוט הם בכוונה תחילה דואגים לשירות גרוע. כלומר, שירות הוא פונקציה של דבר אחד עיקרי – כמות האנשים שיכולים לענות לך. בהוט הם בכוונה לא מעסיקים הרבה כאלו כי זה חוסך להם כסף והם גם מקבלים הרבה קנסות בתחום כי הם לא עומדים בסטנדרטים שהרגולטור הכתיב – אבל על הזין שלהם, כי הם עדיין חוסכים יותר מאשר הם משלמים בקנסות. זה שהם מפסידים אלפי לקוחות בגלל השירות המחורבן – טוב, זה כנראה הם לא לוקחים בחשבון. או שהם בונים על האיציקים של העולם, שעלות החבילה נטו זה הדבר היחיד שחשוב להם (ואני לא אומר את זה לגנאי. אני מוכן לשלם בשביל שירות טוב, יש כאלו שמה שחשוב להם זה המחיר וזהו)

אזי 15 ביולי 2015

מנקודת המבט שלי ושלך, זאת הסיבה שהם מביאים אפסים כמו איציק זוהר לפרשן בערוץ.
מנקודת מבט יותר רחבה, אנשים אוהבים לראות את הצעקות והריבים וגם השטויות והבדיחות.
הערוץ הזה הוא כמו ערוץ האח הגדול, רק בחינם.
24/7 של אנשים אומרים שטויות.

אההה… ושלב הבתים של גביע הטוטו.

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

אני לא קונה את זה. אני יודע שאומרים לנו כל הזמן שזה מביא צופים אבל אני חושב שהדעיכה המתמדת של הערוץ הזה מוכיחה שזה לא מה שאנשים מחפשים. יש נטיה, שמאוד בולטת בדה באזר, לזלזל בלקוח "הממוצע". אני דווקא מעדיף לתת לו קרדיט. ברבורים על ספורט וצעקות באולפן אולי מושכים קהל בהתחלה אבל עם הזמן זה נמאס על אנשים והם מחפשים תוכן אמיתי

איציק 15 ביולי 2015

אם אתה צודק אז למה היציע ממשיך כל כך הרבה שנים ועכשיו המציאו את הצמד עם הכובעים? כנראה הרבה משלמים כדי לראות את הטלנטים הללו.

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

כי זה הרבה יותר זול להפיק מאשר לקנות זכויות שידור. הם ממילא משלמים לטאלנטים שלהם, כי זה חוזה טאלנט שהוא גלובלי, אז עדיף להם לנצל אותם כמה שיותר מאשר להוציא עוד כסף על דברים אחרים. דבר נוסף הוא שאין שום מידה אמיתית לרווח או הפסד על הדברים האלו. מכיוון שהם חלק מחבילת הבסיס, אף אחד לא יודע מה בדיוק הרייטינג וגם אין צורך לשנות.

אזי 15 ביולי 2015

אתה לא חושב שתוכנית של יציע העיתונות יקרה בהרבה על תוכנית של מגרש פתוח (שהיא גם יותר ארוכה)?
אני בטוח שה"טאלנטים" של יציע העיתונות מקבלים הרבה יותר כסף.

אין בנאדם אחד בעולם שיטען שיציע העיתונות עולה על מגרש פתוח באיזשהו פרמטר.

אז למה שלא יבטלו את יציע העיתונות על כל טלנטיה ויעשו מהדורת פריים טיים של מגרש פתוח?

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

איפה ראית השוואה למגרש פתוח? השוויתי לקניה של זכויות שידור. למה הם לא עושים מגרש פתוח 24 על 7? ובכן, גם זה יגיע, אני מניח. הרי גם מגרש פתוח, בוא נודה בזה, נועד למלא זמן אוויר ריק בתשלום מינימלי (גם טל ברמן, אני משוכנע, יושב על חוזה טאלנט, דרך אגב). אז בפריים טיים הם שמים שמות טיפה יותר גדולים, שגם הם עושים את זה בתור חלטורה – הרי זה לא ששלמה שרף יושב 4 שעות ביום להתכונן ליציע העיתונות, נכון?

אלכס 16 ביולי 2015

חייב להגיד שיש אתר וערוץ מתחרים שעושים הכל הרבה יותר גרוע ורדוד והפופולריות שלהם בשמיים.
אז אני חושב שזה אכן מביא צופים – רק לא אותנו.

בני תבורי 15 ביולי 2015

אזי,
נכון לשעת כתיבת הפוסט, הפרסום היחיד בנושא היה בוואלה ספורט. אני לא שוכח שערוץ הספורט הוא חלק מהחבילה הבסיסית אבל אני מעריך שדי בקרוב נוכל לרכוש עצמאית אפשרות לראות תכנים שמעניינים אותנו כדוגמת NFL ו NBA ולא נזדקק עוד לשירותיו של הערוץ.

אזי 15 ביולי 2015

NBA אתה יכול כבר היום לצרוך מהמחשב (בתשלום), ומהניסיון הקצר שעשיתי זה עובד מעולה.
ל NFL לדעתי גם יש אתר שידורים משלו, אבל אני לא מכיר את האיכות שלו, למרות שדווקא NFL יש המון שידורים על פני המון ערוצים (ה NBA די מוגבל לספורט 5)
בספורט שאינו אמריקאי, אנחנו יותר מוגבלים למה שמשדרים בטלווזיה.

בני תבורי 15 ביולי 2015

הגיים פאס של ה NFL מעולה גם הוא.

איציק 15 ביולי 2015

היש מצב שערוץ 5 נפצע קשה לאחר שנפל על דוקיו. לשמע השמועה הנוראה חלתה אימו של ערוץ 5 במחלה וטרינרית קשה, וגדל לה זנב?

DELETE FROM USERS WHERE 1=1 15 ביולי 2015

תתעודד בננו, המצב יכול להיות הרבה יותר גרוע.

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

וואו, זה היה ניסיון מלוכלך

איציק 15 ביולי 2015

למה?
זה נאמן למקור ;)

עובר אורח 15 ביולי 2015

אויש, sql injection זו דרך כל כך מיושנת להתקפה, תתקדם

austaldo 15 ביולי 2015

כל הדיון הזה שייך ל 2010 בערך, אולי אפילו קודם.
לי כבר יותר משנתיים אין מנוי ליס/הוט ואני לא רואה שום דבר מהחבילות שלהם. המודל הזה גוסס ובקרוב מאוד – כשילדי הסמארטפון יגדלו קצת ויהיו אחוז משמעותי של הצרכנים, ולא הזקנים שעדיין מכורים לשלט עם הכפתורים – הוא ימות באופן סופי.
לכל ערוץ בעולם ששווה לצפות בו (וגם להמון כאלו שלא) יש ערוץ אינטרנט. חסום לצפייה בארץ? אין בעייה, מתקינים פלאג-אין שעוקף את זה.
אני משלם רק על מה שאני רוצה – גיים פאס לפוטבול והוקי, קניתי מנוי לערוץ של יורוספורט בשביל לראות את אולימפיאדת החורף בשנה שעברה (זה עלה גרושים) ואת ליגת האלופות לא אכפת לי לראות עם שדרן סיני או אוקראיני. בקיצור, נכון להיום כל מי שמוכן להתאמץ קצת, ובאמת זה לא יותר מקצת, יכול לוותר על השירות המסריח של כל ערוצי הכבלים למינהם.

בני תבורי 15 ביולי 2015

austaldo,
כנראה שכולנו נגיע לזה בסופו של דבר.

איציק 15 ביולי 2015

השאלה היא, האם יש לזה מודל כלכלי יציב, או כל חודשיים או שנה יהייה צורך לחפש מחדש באיזה אתר משדרים את התוכן שאנו מעוניינים, כי האתר הקודם נסגר בגלל בעיות כלכליות.

בני תבורי 15 ביולי 2015

איציק,
שאלה מצוינת, כרגע אין תשובה חד-משמעית. אריאל גרייזס מציין בתגובה למטה כי אתרים שמספקים את השרות נסגרים פתאום ואין שום דבר קבוע.

Lord Anthony 15 ביולי 2015

את רוב השידורים אפשר גם להשיג בצורה חוקית, ומה שלא זה רק עניין של זמן, ולא הרבה זמן, עד שיהיה אפשר. אני מעריך שזה עניין של לא יותר משנתיים עד שכל הליגות המרכזיות ימכרו את התוכן שלהם גם ברשת בצורה חופשית.

D! פה ועכשיו 15 ביולי 2015

אני מעריך שזה ייקח עשור ולא שנתיים, כי כרגע האנגלים למשל מרגישים עשירים נורא ממכירת זכויות השידור שלהם. גם אני מבערך 2009-2010 צופה כמעט רק באינטרנט, אם עליות וירידיות ובעיקר עליות באיכות ובהיצע.
כבר אמרתי מספר פעמים שגם אשמח לשלם בעבור מוצר טוב ואם הליגה האנגלית הייתה מציעה לי פאס קבוצתי או כולל הייתי שמח גם לתמוך ולא רק לגנוב אותו (תוך תמיכה למעשה באלו שגונבים ולא אלו שמייצרים).

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

כרגע ערוצי הטלוויזיה משלמים הון עתק על זכויות שידור ולכן אין אינסנטיב לליגה האנגלית להוציא את זה לאינטרנט, מה שיפגע בחוזי הטלוויזיה. לכן גם אני לא רואה את זה קורה בקרוב

D! פה ועכשיו 15 ביולי 2015

לכן הלכתי על עשור. כי צריך מסה קריטית שתעבור לאינטרנט, לצפייה בחינם, מסה שתהיה גם מוכנה לשלם עבור שירות ואז יהיה אינטרס לליגה לעבור למודל אחר.
אפרופו, גם לסקיי עדיף להחזיק מעין מודל אינטרנטי של ליג פאס, כמובן שזה דורש מכירת/רכישת זכויות שונה, רגולציה גלובלית ומשחקי תימחור פנימיים אולי, למשל העברת תשלום מסויימת לצ'רלטון עבור כל חוזה מישראל, אבל אני בטוח שמודלים כאלו יצוצו.

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

אני חושב שעוד עניין הוא השמרנות של עולם הכדורגל. מבחינת זכויות שידור, החוזים שהם מקבלים נשמעים לנו גדולים אבל בהשוואה למה שרואים בארה"ב ולגודל השוק של כדורגל הם ממש פצפונים. הכדורגל הוא פשוט ספורט שתקוע מאחור במשך שנים (זה נכון גם לקבוצות וגם לצרכנים).

D! פה ועכשיו 15 ביולי 2015

מסכים.

קורא 15 ביולי 2015

צריך חברה כמו נטפליקס שתיכנס לזה ואז תוכל לקבל הכל בתשלום, וזה עניין של זמן, קצר להערכתי. גם אני הייתי שמח לחתום על מנוי לליגת האלופות והליגה האנגלית ולהתנתק באופן סופי מיס

Lord Anthony 15 ביולי 2015

אתה מניח שהערוצים המשדרים לא ישדרו גם באינטרנט.
התהליך כיום בעולם הטלוויזיה הוא של התנתקות מספקי תוכן לינאריים ומעבר לצפיה ברשת, קשה לי להאמין שגופים שמשלמים כל כך הרבה כסף על זכויות השידור לא ינצלו את האפיק הזה, בייחוד כשרוב האוכלוסייה האטרקטיבית למפרסמים נמצאת בו.
סביר להניח לדוגמא שלא הפריימיר ליג תמכור את הזכויות עצמאית, אבל הגופים שרכשו אותן יציעו את השידורים גם ברשת ולדעתי מהר מאוד.

גל 15 ביולי 2015

austaldo,

הדרך עוד ארוכה מאוד, לשידורים לינארים ( לייב ) האינטרנט נכון לעכשיו הוא לא פיתרון אמיתי ( אלא אם אין לך בעיה לשמוע את הגול מהשכנים חצי דקה לפני שתראה אותו )

למעשה, בתעשיית ה BROADCAST מדברים כרגע על מודל משולב של OTT ( אינטרנט ) ל VOD ( צפה מתי שתרצה ) וכבלים\לויין לשידור לינארי – ספורט וחדשות – כך שהדרך ממש ארוכה למצב שאתה מתאר

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

אני לוקח את מה שצריך מהאינטרנט, משחקים כמו הקופה אמריקה, למשל, אבל אני מצטער – זה לא ברמה מספיקה עדיין. אומרים כבר שנים שהמודל של האינטרנט ייכנס ויעלים את הצורך בטלוויזיה אבל זה לא עובד. או שאתה מקבל את זה בחינם באיכות גרועה עם אלפי פרסומות קופצות כשכל חודשיים צריך למצוא מקום חדש באינטרנט שמשדר, או שאתה משלם על זה פי עשר כסף כדי לקבל באיכות גבוהה באמת, כמו שה-NFL עושים.
עכשיו, אין לי בעיה לשלם את ה-120 דולר בשביל הגיים פאס של ה-NFL כי זה באמת חשוב לי ואני מקבל שם מוצר שהוא באיכות הכי גבוהה האפשרית (רד זון, קונדנס, שידור חוזר מתי שאני רוצה, HD וכו') אבל אם נעבור למודל הזה, אנחנו נשלם הרבה יותר ממה שאנחנו משלמים עכשיו לערוצי הספורט השונים.
אני לא רואה סיבה שהפריימרליג או ליגת האלופות לא יתנו לנו מוצר דומה מהסוג הזה, שעל כל אחד ממנו נצטרך לשלם איזה 100 דולר שנתיים. אבל זאת רק ההתחלה. אני אוהב לראות כדורגל מכל העולם, NBA (אבל לא מוכן לשלם על הגיים פאס), טניס, אופניים, כדורסל מכללות ועוד ועוד. הפתרון של אינטרנט הוא בעייתי כרגע

אזי 15 ביולי 2015

זה באמת יוצא נורא יקר.
אם תשלם 400 שקל בשנה לכל ליגה, זה יוצא 33 שקלים בחודש.
אם תזמין 3 ליגות זה יוצא 100 שקל חודש.
ספורט 1+2 שמשדרים את הליגה הישראלית, האנגלית, האיטלקית + עוד שידורים מדי פה ושם לוקחים 70 שקל בחודש לדעתי.
(אבל מצד שני מגבלים אותך לשני המשחקים שהם מחליטים לשדר)

אז למה הליג פאס למינהם כל כך יקרים בעצם?

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

כי הם נותנים לך את הבחירה. אתה יכול לבחור איזה משחק שאתה רוצה, אתה יכול לראות אותו בדיליי, אתה יכול לראות אותו מקוצר. אתה יכול לחזור אחורה לראות מהלך. אתה יכול לקבל ערוץ רד זון שנותן לך את כל המהלכים שקורים בו זמנית. בערוצי ספורט בוחרים לך איזה משחק משדרים, הם מחליטים לך הכל. בשביל בחירה צריך לשלם.

אזי 15 ביולי 2015

אני מסכים איתך שהמוצר שאתה מקבל הוא יותר טוב, אבל העלות שלהם היא זהה (נראה לי)
הרי ספורט 1 קנו את שידורים ליגת העל ואת שידורי הליגה האנגלית.
באופן תיאורטי, אם היו להם עשרה ערוצים, הם יכלו לשדר את כל המשחקים בלי לשלם על זה יותר.
זה מגבלה פיזית שגורמת להם לבחור בשבילך.
באינטרנט, להרים עשרה ערוצים או ערוץ אחד זאת אותה עלות.
את הדיליי היום אתה מקבל מהממיר, ערוץ הקיבוץ הוא בעצם הרד זון.
הם לא נותנים לך משהו מיוחד, רק מנצלים את זה שבאינטרנט ערוצי התקשורת הם אין סופיים.
(מיותר לציין שאין לי מושג כמה עולה להרים שידור בערוץ טלווזיה למול שידור סטרימינג איכותי באינטרנט)

D! פה ועכשיו 15 ביולי 2015

אזי, זו מגבלה טכנית, שלמעשה כבר לא קיימת. בסקיי גרמניה פשוט הייתי מחליף שידור כמו שניתן להחליט על שידור באנגלית/גרמנית/רק רעש מהמגרש.

אריאל, התחלופה בין האתרים המשדרים קטנה יותר ממה שאתה מתאר (חצי שנה עד שנתיים, ויזיויג החזיק מעמד כמעט חמש לדעתי), האיכות השתפרה מאד ופרסומות…. ממ… תזכיר לי מה זה? נראה לי שאצל אמא שלי על המחשב יש דבר כזה.

הם לוקחים סכומים כאלו כי הם יכולים. וכשהמוצר טוב אז לא נורא גם לשלם. ברור שכשאני כלוקח קונה רק מוצר אחד (ליג פאס) זה יותר יקר מאשר כשאני כלקוח קונה סט מוצרים (ערוץ). אני מניח שבעוד עשור +-, כשיותר אנשים יעברו לאינטרנט ולרכישה כזו, יהיהו מודלים אחרים, אולי ערוצי ספורט אינטרנטיים שיתנו חבילות ספורט (או אחרות) תפורות לבקשתך במחיר טוב יותר.

גיל שלי 15 ביולי 2015

לא חושב שנשלם הרבה יותר. אם אני מפסיק לשלם על מנוי ליס, ועושה מנוי לליג פס של NFL, NBA, ומשהו של כדורגל למשל, יוצא יותר זול

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

הלוואי וזה היה מספיק לי..

בני תבורי 15 ביולי 2015

אתה לא ישן לפעמים?

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

שינה זה לחלשים

איציק 15 ביולי 2015

אתה מדבר כאחד שחושב רק על עצמך ורק על ספורט. תוסיף לזה שתרצה סדרות וסרטים. אולי תוכניות תעודה ובישול. אישתך תרצה משהו, גם הילדים ופתאום גם החותנת תקפוץ לביקור ותרצה ערוץ גריאטרי. יקר ובעיתי.

ניתאי 2 15 ביולי 2015

אתה שוכח רק שכבלים/לוויין זה לא רק שידורי ספורט.
הדבר היחיד שאתה יכול להשיג בחינם כרגע זה חדשות (עידן פלוס, עם קליטה די נוראית בחלקים גדולים מהארץ).

אם יש לך ילדים, אתה תרצה מאוד שיהיו לך כמה ערוצי ילדים.

וכמובן סרטים/סדרות. נכון, אפשר להוריד, אבל לא מעט יוצא לי לראות סרט מעניין שלא הייתי מגיע אליו אם לא היו לי את כל ערוצי הסרטים, או משהו דוקומנטרי, שגם לא הייתי מגיע אליו אחרת.

אזי 15 ביולי 2015

למעט שידורים של ה NBA
עדיין לא ראיתי אפילו שידור סטרימינג אחד שאפילו מתקרב לאיכות שידור שמקבלים בטלווזיה.

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

ה-NFL מנצחים בידיים קשורות כל שידור טלוויזיה או סטרימינג שיש היום. זה אמריקאים שמבינים את הצרכנים שלהם. דרך אגב, גם בבייסבול יש להם שירות דומה שהוא אדיר
אבל כמובן, זה בתשלום לא זול בכלל

אזי 15 ביולי 2015

יכול להיות, כתבתי בתגובה אחרת שלא ראיתי את הליג פאס של הNFL (ובטח לא של הבייסבול)

D! פה ועכשיו 15 ביולי 2015

מלבד היציבות והצורך לחפש או לפעמים לצפות בשידורים בשפות שאתה לא מבין – יש ה מ ו ן שידורים באיכות שעולה על השידורים בישראל. למעשה, החברות, לפחות הוט, זה אני יודע מטכנאים שלהם, מורידים את איכות השידורים לעומת מה שהם מקבלים. השאלה אם יש לך תשתית (רוחב פס + מחשב) שמסוגל להשלים את החוויה.

ניתאי2 – מה שאתה מתאר זו המאה שעברה. אין סידרה או ערוץ שלא ניתן להורדה/צפייה ישירה/צפייה כמו בטלויזיה שלך. אין אפילו אחד כזה. למעשה קח למשל סרטי תעודה, אתה בעצם מוגבל לכמה מאות שהם מחזיקים אבל יש כמה עשרות אלפים.

ניתאי 2 15 ביולי 2015

לא הבנת אותי. ברור שהכל ניתן להורדה. אני מדבר על דברים שלא הייתי מודע לקיומם אם לא הייתי מזפזפ.
אם יש סרט שאני רוצה לראות – ברור שאני יכול להוריד אותו. כל הקטע הוא להחשף לדברים שאחרת לא הייתי נחשף אליהם.

ושוב – ילדים. לפעמים בא לך להושיב אותם לשעתיים מול הטלוויזיה.

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

או עשר (אלוהים, שמישהו יקצר את החופש הגדול הזה)

D! פה ועכשיו 15 ביולי 2015

הבנתי אותך דווקא
Kodi שקודם נקראה XBMC ועכשיו בגירסה חדשה יש לה שם אחר לדעתי
כוללת כמעט כל ערוץ בעולם, ובישראל, שתוכל לחשוב עליו, ובנפרד דפדוף בין עשרות ומאות סדרות וסרטים, כולל תרגומים מובנים ובאיכות גבוהה. אתה יכול לשבת על הספה בכיף ולדפדף עם העכבר.

כן. התעסקות במשחקי האינטרנט העלה לוקחת קצת זמן ללמוד ולהתארגן. אבל
א. זה בחינם
ב. לא שומעים את ברקו,רסקה,קופ,זוהר,אייוניר
ג. דופקים את ערוצי הצ'יקמוק האלה ותורמים לשינוי שיום אחד יבוא
ד. הילדים לומדים להתעסק באינטרנט במקום בשלט ויום אחד יעשו לך מליונים
ה. אתה עובר צד בויכוח הזה

ניתאי 2 15 ביולי 2015

רק סעיף ב שווה הכל.
יצא לי להתעסק קצת עם קודי. בעוד שעם XBMC הצלחתי להתעסק, בקודי לא הבנתי את כל העסק של הטלוויזיה. אני זוכר שהיה רק את הערוצים הבסיסיים (1, 2, 10), השידור היה מקרטע, לא היו כתוביות בערוצים זרים (לפחות לא בעברית ובאנגלית), והאיכות ממש לא הייתה משהו. יכול להיות שצריך כל מיני תוספים ספציפיים, אלה שהורדתי לא באמת עבדו.

D! פה ועכשיו 15 ביולי 2015

אני מודה שלא הסתדרתי עם התוכנה, הרבה עבודה לטעמי ובאופן אישי את מה שאני רוצה מהמחשב שלי אני רואה בסטרימינג/סופקאסט (כדורגל אנגלי/ליג"א) או בהורדה טובה "כמו פעם" (סרטים/סדרות). לא צרכן כבד, למען האמת.
אפרופו, ערוץ אחד משדר באיכות גבוהה באתר שלו.
אבל יש לי מספר חברים שעובדים עם התוכנה לצפייה בכל דבר שהוא, רואים טוב מאד ופשוט מאד.

אזי 15 ביולי 2015

לא ראיתי אף פעם שידור כזה. אפילו לא אחד.
במהלך המונדיאל המון אנשים הלהבו שהם רואים דרך האתר של BBC או כל מי וודו כזה וזאת איכות מעולה.
זאת לא.

D! פה ועכשיו 15 ביולי 2015

אין לי מה לומר על זה חוץ מ-צר לי.

בליקי 15 ביולי 2015

כבר כמה שנים, למעלה מחמש בעצם, שאני צורך את כל הספורט שלי דרך האינטרנט. אם באתרים כמו זה (בעצם רק זה בעברית, השאר זרים) ואם בשידורים. זה מספק לחלוטין.

ערוץ הספורט, שלפני 10 שנים בערך היה סימן למשהו זר, נוצץ, כולו מריח מקצוענות, נפל קורבן למלחמות טיפשיות, מפנים ומבחוץ, וכך הוא נראה היום. בינוני-שיא, ישראלי אם תסלחו לי, תפל.

אולפן ליגת האלופות היה צפיית חובה כשהייתי בלימודים – ולפתוח אותו היום זה כמו מסע בזמן ל-2004, ולא במובן החיובי של המילה. אתר ערוץ הספורט, שפעם היה אתר שונה באופי הסיקור וברמת הכתיבה, ובתכנים המגוונים שהביא, הוא בדיחה עצובה. הערוץ הזה הוא כישלון קולוסאלי, וכה חבל, כי היו לו את כל הכלים להצליח. רק בוס אחד עם חזון היה צריך שם.

אהד 15 ביולי 2015

אני מרגיש כל כך ארכאי..
מישהו יכול להסביר לי בבקשה איך אני יכול לראות את שידורי הליגה האנגלית דרך האינטרנט? אני לא מדבר על לייב סטרימינג מצ'וקמקים שלא מתקרבים לחוויית הצפייה שיש לי בטלוויזיה, אלא שידורים ברמה גבוהה (חינם יהיה נחמד, אבל גם מוכן לשלם על זה).
תודה מראש לעונים..

בני תבורי 15 ביולי 2015

אהד,
אתה עוד לא יכול, האפשרות לא קיימת.

D! פה ועכשיו 15 ביולי 2015

http://www.ronaldo7.net/video/soccer-live.html

למה, הנה. לרוב יש שידורים מעולים. שידורים טובים אפילו יותר יש בסופ-קאסט ברוסית, שוב, בהנחה שהמחשב (בעיקר) ורוחב הפס שלך מתאימים.

אהד 15 ביולי 2015

תודה, אני אנסה. עכשיו רק צריך לחכות למשחקים..

wazza 16 ביולי 2015

אהד יש תוכנה שנקראת acestream
שצריך להוריד ואז לחפש שידורים בlivefootballol

אזי 15 ביולי 2015

אין דבר כזה
בליגות האמריקאיות (NBA, NFL, MLB) יש מה שנקרא ליג פאס או גיים פאס שזה לעשות מנוי בתשלום ולקבל את כל השידורים של כל המשחקים בכל צורה שתרצה (מסך מפוצל, משחק אחד וכל התוצאות וכו…)
ב NBA לפעמים בקיץ הם נותנים את משחקים ההכנה בחינם, ממליץ לעשות מנוי ולראות את זה רק כדי להבין במה מדובר.

בשאר הליגות והתחרויות בעולם אין שום דבר שמתקרב לאיכויות האלה.
רק סטרימינג מצ'וקמק עם שדר יפני.

D! פה ועכשיו 15 ביולי 2015

התגובה שלי עם לינק אחד לדוגמא מחכה לאישור אבל זה לא נכון.
הבעיה הכי גדולה על פניו היא היציבות, שגם היא משתפרת מאד עם השנים. בעיה שנייה היא ששידורים רבים הם בשפות שמבאס לפעמים לצפות בהן. אבל אולי שווה ללמוד שפה זרה על הדרך, בשביל זה.
ודרך נוספת שעלתה פה ועלתה מזמן היא צלחת פרטית.

איציק 15 ביולי 2015

אולי אתה צודק אבל היתי שנה בצרפת ורציתי לראות את מכבי ביורוליג וליגת על בכדורבל ולא מצאתי. ואנחנו הליגה השישית באירפה.

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

ושוב על זה נגיד – מגיע לך

איציק 15 ביולי 2015

אתה גיבור מאחורי מקלדת…
ושוב, מגיע לי על צרפת, יורוליג או ליגת על? אתה כותב מאורפל בכוונה נראה לי…

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

על זה שאתה רוצה לראות יורוליג. או ליגת העל. לא יודע מה העונש היותר גדול

איציק 15 ביולי 2015

אתה מסתכל NFL, ביסבול ומכור לכדורגל. במקומך לא היתי מגיב ככה.

D! פה ועכשיו 15 ביולי 2015

mehap.net

אם כי האיכות, בדרך כלל, נמוכה כמו הרמה

חובצי 15 ביולי 2015

ב"עין השביעית" כתבו על העברת זכויות השידור: http://www.the7eye.org.il/166886
וסיכמו את הכתבה במשפט שהיה מאוד קריטי עבורי: "המועצה לשידורי כבלים ולוויין תצטרך להתאים את מפרט ערוץ הספורט למצב החדש שנוצר בשוק שידורי הספורט"

באיזו זכות המועצה לשידורי כבלים תשנה את המפרט??
אם במפרט כתוב שערוץ הספורט מחוייב לשדר X משחקים מאחת משלושת הליגות הגדולות בערוץ הפתוח אזי ערוץ הספורט מחוייב, על-פי המחוקק, להשקיע כל סכום כסף שידרש בשביל להשיג את זכויות השידור האלו.
אם הערוץ נכשל הוא צריך לספוג עונש מכיוון שהוא אינו עומד בדרישות.
אם המועצה תשנה את הדרישות ל"מחוייב לשדר X משחקים מאחת משבעת הליגות הגדולות" הרי שמישהו פה משתין עלינו.

גיל שלי 15 ביולי 2015

אגב, מה מונע מיס והוט, להוציא את ספורט 5 מחבילת הבסיס, ולהכניס במקומו ערוץ של צ'רלטון למשל?

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

הסכמים, אני מניח. אני לא בטוח אם צ'רלטון רוצים בהסדר הזה, יכול מאוד להיות שההסדר הנוכחי רווחי להם יותר. אבל זאת שאלה מצוינת

Lord Anthony 15 ביולי 2015

מחיר, ערוץ הספורט הרבה יותר זול

יריב ס. 15 ביולי 2015

החלטה רגולוטרית. אותה החלטה שמחייבת אותם בשתי מהדורות חדשות ביום.
זה די עיצבן אותם שהם לא יכולים לקבל כסף על שידורים ומחוייבים באולפנים לעומת צ'רלטון שאין לה ערוץ חינמי ואין לה אולפנים ומכאן החלה זליגת התכנים לחמש פלוס ובהמשך לחמש לייב.

רומן 15 ביולי 2015

הם יודעים שכל עוד הצ'מפיונס אצלם הם מחזיקים את כולם בביצים.
עכשיו הם יתחילו לפמפם את הסריה א.

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

הדבר המצחיק לגבי סריה א שמשדרים הרבה פעמים את אותם משחקים גם בצ'רלטון וגם בערוץ הספורט. שני ערוצים, בשניהם דרבי מילנזי. אלוהים יודע איך הזכויות שידור עובדות שם באמת.
בכל מקרה, ליגת האלופות היא עוגן בעייתי מאוד. היא באמצע שבוע, מה שמשאיר את סופי שבוע ריקים לגמרי והיא גם יחסית קצרה עם פגרה ארוכה מאוד באמצע החורף. גם שלב הבתים שלה הולך והופך פחות מעניין. מכל שידורי הספורט שאני מרגיש שהיה לי קשה לוותר על שידורים שלהם בטלוויזיה, נראה לי שזה היה פחות בעייתי מבחינתי. בשלבים המכריעים פשוט אני אשים באינטרנט באמת. גם יחסוך לי את הצעקות של יעקבי והשטויות של אוחנה ושגיא כהן

רומן 15 ביולי 2015

שמע, רוב "חובבי" הספורט בישראל הם לא המגיבים בפורומים פה.
הרוב המוחץ יעדיף לשמוע ברבורים מאשר באמת לראות משחק, ולראות פה ושם קלאסיקו וליגת האלופות.
ערוץ הספורט מבינים את זה מצוין, תהיה בטוח ש"יציע העיתונות" עם 5 פרובוקטורים מביא הרבה הרבה יותר רייטינג מ ליברפול-צ'לסי.
אז הרווח פה כפול ומכופל.

נועם 15 ביולי 2015

דרך אגב, היום אפשר תמורת יורו וחצי לצפות באתר של אופא במשחקי ליגת האלופות – באיכות מעולה ושידור אנגלי.
לטעמי (לא רואה יותר מדי משחקים מהשלב המוקדם), ניתן להתנתק מספורט 5 ומהשמינית-רבע גמר אפשר להשקיע 30-40 אירו במשחקים הגדולים

נועם 15 ביולי 2015

טעות בשרשור

בלייק 15 ביולי 2015

עד כמה שאני יודע השידורים הכפולים מהסריה A גם הם נגזרים מרגולציה.
ערוץ 5 חוייב לשדר את המשחק המרכזי מבליגה האיטלקית בערוץ פתוח. בשנים האחרונות כל גוף שידור קנה זכויות שידור של הסריה A ישירות מהקבוצות. נוצר מצב שהערוץ שמשדר יותר היה בעל הזכויות של יובה, רומא, מילאן, אינטר ונאפולי (ואולי עוד כמה קטנות יותר) והערוץ שמשקיע בדיבורים קנה בפרוטות (הכל יחסי) משחקים שמארחות פאלרמו, אודינזה, קייבו ועוד. המחשבה של קברניטי ערוץ 5 היה שממילא ברוב המחזורים לפחות אחת הקבוצות הגדולות תתארח אצל קבוצה קטנה יותר וכך הם ישדרו גם את הקבוצות הגדולות. הבעיה התעוררה שכמעט בכל שבוע המשחק המרכזי למעשה לא שודר בערוץ פתוח, אלא אצל צ'רלטון. בהתערבות הרגולטור חייבו את צ'רלטון לאפשר לערוץ 5 לשדר את המשחק המרכזי, שלעיתים (תלוי מה משוחק במקביל בליגות אחרות) משודר בשני ערוצים במקביל.
ערוץ 5 נאלץ לספק לצ'רלטון תכנים בתמורה (ונדמה לי שגם להחזיר כמה תכנים זלוגים לערוץ פתוח), וככה צ'רלטון משדרת באופן קבוע משלב הבתים של ליגת האלופות.

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

הרגולטור הזה, עוד אחד שהייתי מעמיד מול הקיר. חסר שיניים ורק עושה נזק.

איציק 15 ביולי 2015

אתה קרבי היום… מזלה של מירי רגב וכמה אחרים שלא פגשו אותך היום.

martzianno 15 ביולי 2015

ליגת אלופות אפשר לקנות היום באתר של אופ"א במחיר של יורו וחצי למשחק.
כמשקללים את כמות המשחקים שאתה באמת רוצה לראות במפעל הזה בשנה זה יוצא איזה 9 יורו…
שדר אנגלי (בלי פרשן!!!) איכות מצויינת.

HagoMan 15 ביולי 2015

עם כל הטרוניות על ערוץ הספורט וזה שיש שם יותר דיבורים משידורים, לי קשה לוותר על זה. אני אוהב שאיך שנגמר איזשהו משחק ישר מתחילה מהדורה של דיבורים. זה חלק מהחוויה בעיני. אין ספק שאיכות הפרשנים/שדרים היא לא כוס התה שלי, אבל בתור מכור לספורט כל המסביב הזה חשוב. הייתי בזמן הגמר של הנבא בארה"ב לשבוע ואיך שנגמרו המשחקים ישר הלכתי לחדר במלון לשים ESPN. זה מה שיחסר לי אם אתנתק.

ועוד משהו לגבי ליג פאס וגיים פאס למיניהם – זה מתאים בעיקר למכורים כבדים לדעתי. בשנה האחרונה קניתי את הגיים-פאס של הNFL, היינו רואים כמה חבר'ה בימי ראשון את הרד-זון ומעבר לזה כמעט שלא הייתי משתמש. יש המון שידורים חיים בשבוע בערוצי הספורט השונים, את הניינרס היו משדרים לי כמעט כל שבוע שם. אני לא יודע אם השנה אחדש את המנוי, ולקנות רק את הרד-זון, אם אני זוכר נכון, יוצא טיפשי ביחס למחיר של כל החבילה.

אריאל גרייזס 15 ביולי 2015

אתה מתכוון שאיך שנגמר שידור אז מתחילים 30 דקות של קשקושים ומהדורה של חדשות הספורט שיוכלו לדבר על הרכש האחרון של מכבי תל אביב ואם אתה רוצה לראות תקצירים של משחקים שלא ראית, אתה יכול למות עד 12:20?
או שאתה מתכוון למשחקים המכריעים, אותם הם מוכרים לערוץ 2 ואז אתה יכול להתייבש מול חצי שעה של פרסומות אחרי המשחק, במקום לראות את השחקנים בוכים על הדשא?

נץים 15 ביולי 2015

+1

הדור הבא - טלויזיה זה כזה ניינטיז 15 ביולי 2015

XMBC/Kodi – על המחשב, טאבלט, Raspbmc וכו'. לחבר למסך הגדול.

ערוצי טלויזיה ושידורי ספורט
סדרות וסרטים מכל הבא ליד, כולל לילדים
ומה לא
תוסף ישראלי עם כל מה שצריך – The Wiz

לראות רק מה שאתה רוצה, מתי שאתה רק רוצה, בלי פרסומות ובאיכות. לפעמים שידורי ספורט שלא מוצאים אני נעזר בשידור לייב באינטרנט, שאין בעיה למצוא כמעט תמיד.

כבר שנתיים אין לי טלויזיה ואני לא מתחרט לרגע.

גיל שלי 15 ביולי 2015

הורדתי, מה הלאה? איך מוצאים משחקים שאני רוצה לראות? סרטים?

אריק 15 ביולי 2015

חפש בגוגל צריך קצת הרחבות

גיל שלי 15 ביולי 2015

חוץ מthe wiz צריך עוד?

אריק 15 ביולי 2015

Bbts, phoenix

D! פה ועכשיו 15 ביולי 2015

גיל, כל הכבוד
ברצינות.

הדור הבא - טלויזיה זה כזה ניינטיז 16 ביולי 2015

גיל – תחפש תוסף שנקרא The Wiz – אם אתה על ווינדוס אתה יכול להפעיל אוטומטית והוא יפעיל לך את רוב הדברים.

תוספים נבחרים ושימושיים

Israel live = המון המון ערוצי טלויזיה ישירים (איכות שידור באינטרנט, ערוץ 1 HD)
israel sports- כל קטעי הוידאו בערוץ 5 וואן (לא ישיר)
israel kids (או משהו כזה) – כל תכניות הילדים שאתה רק רוצה
pulsar/genesis – סרטים/סדרות VOD באיכות מדהימה
Navi-x- פורטל שידורים ישירים של ערוצים, סרטים סדרות
youtube
מאקו TV – כל התכנים מהאפליקציה
רשת- כנל
ערוץ 10 – כנל
concert archive – אוסף הופעות וידאו/אודיו בעיקר מהיוטיוב
ועוד ועוד ועוד

תוכל לחפש עוד הרחבות באתר שנקרא SuperRepo יש שם הדרכה מעולה

אנונימוס 15 ביולי 2015

ניסיתי את זה איזה תקופה. זה לא זה. נתקע, אין כתוביות כמו שצריך. לא נוח.
זה פשוט לא זה. למרבה הצער

הדור הבא - טלויזיה זה כזה ניינטיז 16 ביולי 2015

אפשר להוריד כתוביות ולסנכרן. אין שום בעיה.

לגבי איכות – לפעמים צריך לחפש לינק, אבל בgenesis תקבל תמיד איזה 20 אפשרויות כך שאין שום בעיה. אני לא חויתי יותר מדי בעיות

כמו כל שידור אינטרנט הבעיה היא בשידורים ישירים של ספורט – שם אני לפעמים נעזר באתר גולים המוכר והטוב.

מקווה שזה עוזר – אני ממש לא מגיב פה הרבה אבל קורא פעיל. רק רציתי לומר לגיל ולכולם תודה רבה על דה-באזר. אתר מדהים.

7even 15 ביולי 2015

אגב – רד זון בצ'רלטון…
אמרו על זה משהו שנה שעבר. בסוף לא שידרו.
התקדם משהו בנושא?

רומן 15 ביולי 2015

די נו.. זה לא באמת עובד.
יש buffering, איכות חרא, נתקע כל הזמן.
הייתי בסרט הזה..
אין מה לעשות, אין תחליף לטלוויזיה

MOBY 16 ביולי 2015

אז אני אהיה הסנגור של….
מעדיף, טעם אישי, את הליגה הלאומית בכדורסל, ליגת ווינר סל, חמישיות ואנדר 19 על כל הכדורגל הספרדי והאנגלי.

בני תבורי 16 ביולי 2015

MOBY,
עם זה אני לא מתווכח. אני קובל על הריקון המכוון של הערוץ מתכניו לטובת סחיטת כספים מלקוחות. זהו סוג של מרמה. כשר אבל מסיח.

יוסי מהאבטיחים 16 ביולי 2015

אני מתחיל להאמין יותר ויותר שאנשים לא באמת מבינים את מהות הביטוי גניבת דעת…

בני תבורי 16 ביולי 2015

ברור יוסי, זו הדרך של טפשים לנסות להצטייר אינטליגנטים.

גלן 16 ביולי 2015

מה בני תבורי אומר על Currents ? הוא הטריד כבר (בתשלום או לא)?

אלבום מרתק (פחות מ24 שעות)

גלן 16 ביולי 2015

הטריד הוריד אותו דבר

בני תבורי 17 ביולי 2015

גלן, אני אולד סקול, קונה דיסקים ווינילים.

גלן 17 ביולי 2015

אז חוש לך לאוזן או מקום אחר. לטעמי טוב מהמיל יאנג החדש

גלן 17 ביולי 2015

ניל ניל

גלן 17 ביולי 2015

ניל ניל

אריק 16 ביולי 2015

בני. מצאתי פתרון תקציבי לדהבאזר.
פשוט תפיצו שמועה שמנצ'סטר יונייטד שוקלת לרכוש את האתר…

D! פה ועכשיו 16 ביולי 2015

יותר קל פשוט לשנות את השם לדהבאזר.סאותהמפטון

thesportreview.com/tsr/wp-content/uploads/benalichair.jpg

גלן 17 ביולי 2015

אמרת יונייטד אמרת פחות מ 49 מיליון. זה באמת מה שאתה מאחל לדהבאזר?

אני מאמין שהחזון של דורפן ותבורי גדול יותר. יש להם אגו שנע הין מסי לרונלדו. לפחות 50 וזכות לקבוע מאמן. לא פחות.

Comments closed